Niestety praca dramat. Zwłaszcza w arkadii ! Nie wiem jak teraz ale wtedy pracował taki niski kierownik 150 cm i tylko zamiast uczyć i motywować ciagle tylko plotkował i buntował pracowników. Bardzo słabe miejsce pracy pod każdym względem.
to powinna być praca zespołowa, a nie jeszcze podburzać innych pracowników... nie rozumiem jak tak można, a kierownik długo już pracuje na tym stanowisku? od zawsze tak było?
zamieszczanie takie opinii kompletnie mija się z celem i jest nieprecyzyjna - w naszej firmie pracuje okolu kilkuset kierowników w rożnych działach...
Dosyć długo Robił zebrania i oczerniał pracowników którzy odeszli albo tych co nie mogli być na zebraniu. Tragiczna była tez zastępca kiero Sylwia. Totalnie nic nie umiała czaiła się za plecami pracowników przy stanowiskach jakby chciała się czegoś nauczyć xd. Atmosfera była bardzo gęsta. Zarobki bardzo niskie no ale każdy wiedział co podpisuje. Brak podwyżek skutecznie zniechęcał do pracy. W innych sieciach jest dużo lepiej. Wiem co mówię i nie narzekam
Witam w dniu 30.05.2022 o 16:44 zadzwonił do mnie Pan z Działu Utrzymania Klienta (z nr 22 212 71 28) chcąc przekonać mnie, żebym nie rezygnowała z usług dostarczania Internetu (rozwiązałam umowę 28.05.2022). Niestety Pan swą nieuprzejmością i brakiem profesjonalizmu tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że podjęłam słuszną decyzję, jedynie za późno się na to zdecydowałam (przy poprzednim przedłużaniu umowy, zostałam oszukana i otrzymałam inne warunki, niż były ustalane, ale w końcu mam prawo żeby za coś płacić i z czegoś nie korzystać). Mój "rozmówca" nie dał mi dojść do słowa, słysząc że mam już dostawcę Internetu (zawsze miałam więcej jak jednego dostawcę, jest to moja indywidualna sprawa). Nie zważając na to, że chcę coś powiedzieć Pan wyklepał formułkę o konieczności zwrotu modemu (tak jakbym była potencjalnym złodziejem lub żyła w przekonaniu, że ten sprzęt już zostanie ze mną do końca życia), nie pozwalając mi na wypowiedź, pomimo że wyraźnie zaznaczyłam że chcę coś zakomunikować. Pan użył zwrotu, że nie mamy o czym rozmawiać”, po czym rozłączył się. Jestem zszokowana, że Firma pozwala aby Pracownicy zachowywali się w tak chamski sposób i paradoksalnie pracowali w dziale, którego celem jest utrzymanie klienta. Coś chyba mocno szwankuje w Cyfrowym Polsacie (podobnie jak dostarczany Internet), z procesem rekrutacji, szkoleń i oceny pracy personelu. Sama pracuję w usługach i wiem, że takie rzeczy są niedopuszczalne. Pracownik jest ambasadorem firmy i bez względu na okoliczności powinien godnie ją reprezentować , tymczasem takie zachowanie zaprocentuję tym, że CP straci nie tylko jednego klienta. Osobiście będę o to się starać, zgodnie z regułą marketingową o niezadowolonych klientach. Właśnie zaczęłam kampanię :)
Jakie wartości są cenione w Cyfrowy Polsat S.A.?
Nie polecam tej pracy nikomu kto ma szacunek do samego siebie. Jeśli nie podlizujesz się kierownikowi to nie masz co liczyć na dobre traktowanie. Pewien kierownik ma swoich ulubieńców, którym wolno wszystko. Nie muszą się oni stosować do ustalonych reguł, a i tak nikt im nie zwróci uwagi. Masz samochód? Świetnie! Jak będziesz wozić kierownika to możesz liczyć na to, że będziesz wychodzić pół godziny wcześniej z pracy, a i tak ci zapłacą. Nie chcesz wozić kierownika? To siedź i czekaj na sam koniec zmiany. Pamiętaj jeszcze, że jak skończysz 26 lat to nie masz co liczyć na umowę o pracę. Jedyne co usłyszysz na koniec to podziękowanie za współpracę. Nawet osoby, które pracowały tam kilka lat i miały na swoim koncie kilka stanowisk usłysza do widzenia. Dodam jeszcze, że jedyna podwyzka jaka można tam dostać to podwyżka normy. Jedynie jak pójdziesz na elektronike to możesz liczyć na coś więcej niż najniższa krajowa, ale moi znajomi, którzy dalej tam pracują na innych stanowiskach dalej dają się robić w wała za najniższa krajowa. Szkoda czasu i nerwów. Pozdro
To niestety prawda. Możesz tam zaliczyć kilka stanowisk, nabyć umiejętności. Na zleceniu tam jest bardzo trudno o jakąkolwiek podwyżkę siedząc tam dość długo, a co dopiero umowa o pracę. Zarabiając tam na zleceniu ok 3100-3300, jeśli jakimś cudem znajdzie dla Ciebie umowa o pracę to musisz liczyć się z tym, że stawka brutto się nie zmienia, na rękę dostajesz kilka dobrych stówek mniej, bez względu na to, czy robisz tam ciągle jedno i to samo, czy pracujesz na kilku stanowiskach w zależności od potrzeb. Ale raczej i tak mało kto dostaje etat, mogą Ci ewentualnie nadzieję zrobić, a i tak kopną Cię w (usunięte przez administratora)
zebrano kilka osób na wyznaczoną godzinę, przedstawiono wymogi/płacę. dla tych poniżej 26 lat (umowa zlecenie), dla tych powyżej (działalność gospodarcza). w ofercie pracy na stronie internetowej była informacja "inna forma umowy"- gdyby TO było podane, to wcale nie byłoby mnie na tej rozmowie zapytano kto jest chętny, dla zainteresowanych wyznaczono termin szkolenia
kto jest chętny i nazwiska poproszę
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Witam, chciałam pochwalić Pana Thomas (nie znam imienia nie wiem czy dobrze napisałam nazwisko), pan odpowiedział mi w ciągu ok 5 minut na pytanie na które nie umiał odpowiedzieć nikt z obsługi stacjonarnej , ani z obsługi telefonicznej, wystarczyło tylko chcieć. Mam nadzieję że właściciel temu Panu da porządna premie .
Czy jeden z najbogatszych polaków w tym kraju, dalej zatrudnia pracowników na infolinii poprzez spółkę córkę (CCL Contakt Center) na zasadzie umów B2B (załóż firmę, wyższa stawka), czy też 3 umowy zlecenie i wyjazd (kiedyś to były niekończące sie umowy zlecenie?
Praca spoko, ale bez większych relewacji
Jest chodzi o Łubinową 4a serwis, to atmosfera jest spoko, robota ciężka nie jest. Opłaca się uczniom/studentom, innym nie polecam tylko ze względu na stawkę. Fatalna lokalizacja. Jak mówię, sama praca z atmosferą jest bardzo w porządku, ale tylko dla kogoś, kto ma legitkę.
Pracowałam kilka lat temu na czyszczeniu. Dla studenta spoko fucha, powtarzalna, ale za to można było pracować w słuchawkach i rozmawiać z innymi ludźmi. Ile fajnych kawałków i ciekawych wykładów przesłuchałam, nie zliczę. Dużo przerw, co przy siedzącej pracy i powtarzalności super. Można je było odrobinę wydłużyć, o ile wyrobiłeś normę. Na stołówce pyszne jedzenie, a śniadania kosztowały kilka złotych. Autobus pracowniczy szybko dowoził pod same drzwi, a podróże ze współtowarzyszami to czysta przyjemność. Trafiłam na wielu fajnych współpracowników - kontakt z nimi mam do dziś. Wieloletni pracownicy to mega przyjemni i przyjaźni ludzie. Na palcach jednej ręki mogłabym zliczyć dziwne osoby. Kierownik - złoto. Nie nadużywający władzy, łagodny, sympatyczny, potrafiący zwracać uwagę w sposób dowcipny, zawsze można się było z nim dogadać (chyba, że jesteś rozczarowany swoim życiem). Nasza menadżerka - choć kazano mi się jej obawiać była przesympatyczną osobą i tylko zyskiwała przy bliższym poznaniu. Z tego co wiem kierownictwo (Ł&U) się nie zmieniło, więc studentom z jakimiś swoimi zainteresowaniami polecam ;) Nie zarabia się kokosów, ale powiedziałabym, że jak za coś takiego (ale dla studenta) - bardzo przywozicie.
Chciałbym się zatrudnić. Pytanie czy firma umożliwia pracę zdalną w okresie pandemicznym.
Ucieło a chodzi mi o e-commerce. Czy istnieje u Państwa możliwość pracy zdalnej w okresie pandemii a szczególnie w okresie pików zakażeń.
Jak wygląda praca na Puszkina w Łodzi?
Jakie są mocne strony pracodawcy Cyfrowy Polsat S.A.?
patrząc po takich działach jak obsługa klienta to cieżko powiedzieć o CP S.A jako pracodawcy! Bo on jest tam bezposrednim pracodawcą wyłącznie dla garstki głównych kierowników, dosłownie garstki kilku osób a cała reszta hierarchii - od agentów tyraczy po 250 godzin, po trenerów az do "kierowników" zmian, wszyscy są na samozatrudnieniu, i nawet staz nie ma tu znaczenia , czy 5, 10 , 15 lat bez żadnej propozycji, docenienia, cały czas musisz mieć wlasna działalność, ale to sie niedługo skonczy jak wejdzie nowe prawo i skonczy sie ten (usunięte przez administratora)system chyba ze wszyscy odejda do tego czasu, ciekawe co wtedy dyrektorzy takich działow zaproponuja , czy raz na dekadę staną na wysokosci zadania w stosunku do podwładnych tyraczy ktorych zawsze pomijali bo oni przeciec mają etaty wiec nie muszą patrzec na ten odgórnie ustalony system? nie sądzę, bo po co! Ale system taki też przez lata wybudował tam niesamowity podział na tych pojedynczych etatowców i samozatrudnionych, ciezko jest na takich działach powiedzieć ze jest grupa, team czy cokolwiek, demotywacje zaś znajdziesz na każdym kroku. Okresu pandemi tez nie wykorzystali i nie poszli za duchem cywilizacji , wszystkich najlepiej zagoniliby do biur co i tak robią z maksymalnym zaangażowaniem. pozdrowienia dla wielkiego etatowca naczelinika dumnej i wielkiej pani Magdaleny i jej dyktatorskich zapędów, ludzie pamietaja i beda pamietac a ty jako człowiek nie róznisz sie niczym od pozostalych samozatrudnionych. ta prawda cie nie zaboli bo taka juz jestes.
Nie polecam pracy w CP na infolinii na Łubinowej. Zarobki rzędu 3,5-4k i masz założyć własną działalność, śmiech na sali. Inne firmy mimo zatrudnienia na b2b oferują Ci pracę zgodnie z kodeksem pracy, tutaj zapomnij o urlopie płatnym, pójściu na L4 itp. Widokiem codziennym jest to że ludzie przychodzą do pracy że złamaną nogą czy ręką. Muszą przyjść bo inaczej nie zarobią, ba nawet dołożą do interesu (opłacenie ZUS i Podatku). Takie warunki zatrudnienia to jak plucie pracownikowi w twarz. Ja dziękuję Bogu że udało mi się odejść i znaleźć normalną pracę na UoP. Co do samej pracy nie mam zastrzeżeń, typowa infolinia i praca z często roszczeniowym klientem, kierownictwo w porządku dosyć mili i pomocni. Z wolnym też nie ma problemu żeby się dogadać. Lokalizacja: totalne zadupie brak sklepu chyba w promieniu 3km. Jesli masz minimum godności to nie polecam tam pracy że względu na formę zatrudnienia.
Uciekajcie od tej firmy z daleka. Magazyny - spoko ale raczej bardziej opłacalne dla studentów. Robota lekka ale traktowanie pracowników mi się nie podoba. Pani kierownik na jednej ze zmian na magazynach faworyzuje parę osób, reszta dostaje pogadankę co i kiedy mają robić, pupilki natomiast żyją jak królowie. Jesli chcecie uniknąc niepotrzebnych nerwów to odradzam pracę tutaj, szkoda Waszego czasu. jak nie będziecie się podlizywać konkretnemu przełożonemu, to żadnych przywilejów nie dostaniecie. Ba, broń Boże przyjść po przerwie spóźnionym, to już w ogóle dramat. Szukajcie czegoś lepszego, sam widziałem i wiem, że to porażka.
Rozmowa w Łodzi na Puszkina 80 to jakaś paranoja. Na telefonicznym zaproszeniu niechęć pracownika do podania szczegółów stanowiska. Na miejscu to dopiero jest profanacja gabinet bez nazwy firmy z przyklejona kartka o treści ROZMOWA. Jak ktoś dobrze wciska kit to pewnie wyciągnie te 4000 netto wciskając nowe usługi naiwniakom.
Możesz napisać coś więcej odnośnie warunków zatrudnienia jakie Ci zaproponowano w Cyfrowym Polsacie? Czy jest zapewniana podstawa wynagrodzenia czy głównie opiera się na prowizjach? Czy są jakieś dodatki płacowe typu premia, bonusy?
Czy pracownicy w Cyfrowy Polsat S.A. dogadują się między sobą?
A co mi możesz napisać o wynagrodzeniach w Cyfrowym Polsacie? Dobrze tam płacą? I czy są jakieś premie? Jeśli tak, to za co? O ile można sobie podnieść wynagrodzenie? ;)
Cała telewizja Polsat, tj.Polsat Grup, to chłam!!!Produkują seriale dla ludzi z zerową inteligencją, których nikt myślący nie ogląda, typu: "Pierwsza miłość", emitują non stop stare filmy typu: Pingwiny Madagaskaru lub marne kabarety!!!NAWET ZLIKWIDOWALI OD 01.07.2021r POLSAT NEWS, NADAJĄ TYLKO DŻWIĘK BEZ WIZJI, śmiechu warte!!!! Poza tym nadają non stop reklamy, których nikt nie ogląda!!!Ten cały Polsat powinien zostać zlikwidowany!!!!
Nie podpisują umowy od pierwszego dnia pracy, chodzi o pracę w galeriach handlowych, rozmowa rekrutacyjna bardzo nie profesjonalna. Pytają o szczepienia. Nie polecam
Co masz na myśli pisząc że rozmowa kwalifikacyjna w Cyfrowym Polsacie była nieprofesjonalna? Możesz powiedzieć jaki był dokładnie jej przebieg i dlaczego oceniasz ją w taki a nie inny sposób? ;)
W CP/PLK u Solorza nie ma opcji na prace zdalną. Co chwilę potajemnie nocami ozonują pomieszczenia bo konsultanci przychodzą z korona do pracy. Nikt nie widzi problemu, na kwarantannę można iść tylko jak już sanepid wyda nakaz. To że się siedzi ramie w ramie z chorym człowiekiem przez cały dzień nikogo nie obchodzi. Są działy w których dyrektorzy wydali ustny zakaz pracy zdalnej. Na maila nikt nic nie ustala bo wiedzą że ktoś mógł by to wykorzystać.
Rozmowa telefoniczna z konsultantem to jakaś porażka. Pani która mnie obsługiwała była chamska, opryskliwa po prostu wredna. Nie pomogła rozwiązać mojego problemu.
Scheisskopf, Adek 75 i Cichy to zdaje się ten sam człowiek. Na miejscu Twoje pracodawcy dawno bym Cię namierzył i wykopał z roboty. Robisz dla Esoleo vel Cyfrowy Polsat więcej złego niż dobrego swoimi chamskimi wpisami. Kultury się naucz człowieku. pozdrawiam oczywiście bardzo serdecznie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cyfrowy Polsat S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowy Polsat S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 46.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowy Polsat S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 5 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Cyfrowy Polsat S.A.?
Kandydaci do pracy w Cyfrowy Polsat S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.