usługi i urządzenia, działaja dla Play
TABLET mówisz? eeeeeeee to zagadam do HR bo akurat by mi się przydał, wiecie jak rusza rekrutacja?
POLECAM, to nie obóz pracy tak jak w innych call center gdzie liczy sie tylko wynik i nie szanuje się ludzi. KASE WYPŁACAJĄ, ATMOSFERA BARDZO DOBRA, wiadomo trzeba sprzedawać ale praca to praca a nie piaskownica.
Bylam dzisiaj na szkoleniu i rozmawialam z pracownikami. Mowią ze atmosfera jest super, wiadomo trzeba robic wynik ale i wyplacaja kasę, sa coachingi i nie wyrzucaja ludzi od razu jak nie ma sprzedazy. Dodatkowo widziaalm ze jest tablet do wygrania i jakies bonusy. Sprobujemy zobaczymy. ;-)
Hmm ja pracowałam 1,5 m-ca przez sprawy rodzinne musialam zrezygnowac, jak tylko mogę to wracam bo atmosfera super, wiadomo ze jest nacisk na sprzedaz bo to taka branza (idzcie do innych call center tam jest masakra). Kasa ok, moze sa dziwne zapisy w umowie ale z tego co rozmawialamz ze starymi pracownikami kazdy dostal kase a jak SIE OBIJA CZLOWIEK I NIE MA WYNIKOW TO TEZ KOKOSÓW nie zarobi. Wracam od pażdziernika z mila checia. duzo sie tam nauczylam. I jeszcze sa konkursy - dla mnie dobra praca. ja polecam.
(usunięte przez administratora), byłam na rozmowie zapowiada się całkiem spoko! moze jakies info o tej firmie?
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej i zapowiada się bardzo miło. Szeroka oferta szkoleń, spoko warunki. wiadomo trzeba sprzedawać ale jak tam ludzie, co mysliscie?
Firmy nikt nie sprzedaje zachęcam do sprawdzenia ogłoszeń. I późniejszych wypowiedzi na temat nie sprzedawania :D
Ja akurat nie wiem co Michał robił rok temu bo mnie jeszcze nie było ale od listopada słyszę ciągle od "byłych pracowników" , że właściciel chce firmę sprzedać buahahahaha zawsze najlepiej znają się Ci co już nie pracują. P.S. Aż tak Was boli, że firmy nikt nie sprzedaje :)))
LILa - 2013-06-24 19:58:32 Miejsce spoko, studiuję dziennie i pracowałam tam w zeszłe wakacje w te też wracam bo można sobie dorobić na jakiś wyjazd. Atmosfera bardzo fajna a najlepiej pracuje się z Michałem od szkoleń :) ostatni post to ściema Michał w zeszłym roku to słuchawki grzał więc bez przegięć, właściciel firmy cały czas chce ją sprzedać bo cały czas topi kasę.... A co do firmy to nie ładnie wpisywać tu nie prawdę... Aż tak wam wstyd negatywnych opinii??
Miejsce spoko, studiuję dziennie i pracowałam tam w zeszłe wakacje w te też wracam bo można sobie dorobić na jakiś wyjazd. Atmosfera bardzo fajna a najlepiej pracuje się z [usunięte przez administratora] od szkoleń :)
Pracuje tam od niedawna, kasa na czas w dwóch transzach co jest dużym plusem. Maja podstawę plus premie wiec idzie wyciągnąć fajna pensje. Duży plus za ludzi i klimat nie ma korporacyjnego ciśnienia. Ogólnie polecam...
Też tam pracowałem przez wakacje i wrzesień i atmosfera była spoko ale to chyba budują ludzie jacy pracują w danym okresie. Z pensją jedyny problem to poślizg 3 dni w wypłacie. Kumpela miała godziny inaczej policzone ale poszła wyjaśnić i normalnie dostała. A(usunięte przez administratora)
Szanowne Panie firma Synergis-systems ma siedzibę w Poznaniu i tylko w tym miejscu prowadzi swoją działalność. Nie ma ona żadnego związku ze spółką Synergis Sp. z o.o. co za tym idzie nie mamy także wpływu na rodzaj prowadzonej tam działalności. Prosimy następnym razem zwrócić baczniejszą uwagę na różnicę w nazwach między SYNERGIS-SYSTEMS a Synergis Sp.z o.o. Zbieżności w nazwach nie są w biznesie rzadkością gdyż każdego dnia otwierają się setki firmy. Pozdrawiamy serdecznie Synergis-systems z Poznania
Firma nazywa się Synergis-systems, założona i prowadzona w Poznaniu i nie ma nic wspólnego z powyżej opisaną działalnością...
"Cenia Cie tylko kiedy pracujesz i przynosisz wynik firmie w pzreciwnym razie lecisz." To chyba oczywiste że cenią Cię jeśli przynosisz wynik, nie przynosisz wyników to nikt Cię nie będzie sponsorował ani dopłacał do Ciebie - to chyba oczywiste. I masz racje jak chcesz przyjść i sobie odsiedzieć i obdzwonić byle do końca dnia, bez wyników to dobrze że jesteś byłym a nie czynnym pracownikiem ;)
A tam gadasz głupoty. Obecnie przechodzę szkolenie produktowe. Ludzie mili, na luzie podchodzący do wszystkiego. Klimat jest bombowy i ludzie tam pracujący też są niczego sobie. :)
@Ona - Pracuje w tej firmie od samego początku projektu Play, pamiętam była jedna sytuacja gdzie z 10 dnia każdego miesiąca przełożyli termin na 28 z racji tego że tak zarządził Play. A wracając do tematu... jak jest? Przyszedłem jako zupełny szaraczek i nie miałem zielonego pojęcia o jakiejkolwiek sprzedaży tym bardziej telefonicznej, z racji tego że mamy bardzo dobry zespól szkoleniowy udało mi się rozkręcić, wyrobiłem bazę, a teraz na moim koncie pojawiają się co miesiąc bardzo ładne cyferki które są w pełni satysfakcjonujące jeżeli chodzi o ten rodzaj pracy, w dodatku, nie licząc wypłaty za godzinówke od firmy + prowizje od firmy, został jakiś czas temu wdrożony program lojalnościowy dla konsultantów sieci Play z którego dodatkowo można wyciągnąć fajne siano... nie wspomniałem jeszcze o innych konkursach motywujących... Do wygrania wyjazdy nad morze, aparaty,siano,gadżety i różne inne bajery... (nawet % przy dobrym układzie grupy :] )... wiadomo fajnie to brzmi ale wiadomo również że trzeba coś robić, były osoby które przyszły sobie po prostu posiedzieć a nie sprzedawać dlatego oczywiste że takie osoby już nie pracują... co najważniejsze wydaje mi się że jest to sprawa priorytetowa - firma jest wypłacalna i nigdy nie było problemu z pieniędzmi. Jesteście zainteresowani? Zapraszam :)
Obiektywnne postrzeganie tej firmy nie ma sensu, bo żeby wyrazić opinię, która powie coś więcej osobom chcącym tu pracować musi wiązać się ona z indywidualnymi odczuciami, dlatego najszczerzej jak można: atmosferę pracy zawsze tworzą ludzie, więc tak naprawdę zależy ona tylko od Was, w kwestii finansowej jest bardzo dobrze, bo jeżeli pracujecie z założeniem, że Wam się chce i dzwonicie to macie pewną stawkę godzinową, którą bardzo łatwo jest podwyższyć w prosty sposób: sprzedając. Jeżeli boicie się, że nie macie doświadczenia, to nie macie czego się bać, bo od tego jest szkolenie, poza tym doświadczenie nigdy nie bierze się z nikąd, przecież musi być kiedyś ten pierwszy raz. Pozostaje tylko jeden temat... czas na jaki się w tej pracy zostaje. Logiczne jest, że pracodawca szkoli Was po to, żebyście pracowali właśnie w tej firmie i to jak najdłużej, dlatego najlepszymi kandydatami są studenci zaoczni, ale realnie patrząc dla nikogo słuchawki nie są szczytem ambicji, więc jest to miejsce gdzie ludzie co tydzień przychodzą i odchodzą. Jeżeli firmie uda się kiedyś wyselekcjonować stałą grupę konsultantów to gratuluję i tego im życzę, ale moim zdaniem jest to praca tylko na jakiś czas.
na dniach byłam na rozmowie w call center o którym mowa. Praca jak w każdym innym call center, dla studentów których bez doświadczenia nigdzie indziej poza restauracją nikt nie zatrudni, bo i po co. Rekrutatorka mówiła, że jeśli ma się 40% w miesiącu wydzwonione do klientów to ma się te siedem złotych ale żeby to wyrobić to trzeba dzwonić a nie siedzieć i udawać, że się coś robi. Premie takie same jak w innych call center również mających pod sobą kilka projektów. Uważam, że jak ktoś nie chce pracować to po prostu powinien siedzieć w domu albo poszukać pracy w innym dziale. To robota nastawiona na studentów i nie bez powodu. Bo po co ktoś kto ma wykształcenie i doświadczenie miałby iść do takiej pracy. jak komuś nie pasuje i ma ambicje na więcej to niech też nabierze umiejętności jeśli tak owych nie ma i startuje na lepszych stanowiskach. Zawsze jakoś trzeba zacząć a tylko ktoś kto nie zna polskich realiów rynku pracy może narzekać na prace, jeśli już ją ma, bo ilu ludzi jest takich którzy nawet nie maja perspektyw na zatrudnienie za to 5,50 na godzinę. A przecież nikt nikomu nie karze tam całą wieczność siedzieć i czekać do emerytury w tej firmie. Pozdrawiam wszystkich, którzy zdają sobie sprawę, że tak naprawdę po ogólniaku to powinni się cieszyć jak ich na zmywak przyjmą.