brak logo

TUNEX s. c.

Bydgoszcz

Opinie o TUNEX s. c.

tajniak 2010-08-09 19:12:52
brak słów....
asia 2012-01-30 15:56:37
tunex to firma ok ale bez pani Danki. osoba ta psychicznie znęca się nad personelem i gro dobrze przeszkolonych osób przeszło przez nią do konkurencji, która z pewnościa jest jej za to wdzięczna.Manka są prawie w każdym sklepie ,na szczęscie gdy ja pracowałam w tej firmie trafiłam na taka kierowniczke, która robila wszystko aby do tego nie dochodził i jej sie to udawało. pozdrawiam pania A. Jeden plus w tej firmie to fakt że pensja jest zawsze na czas.
lol 2013-10-17 21:21:21
atmosfera okropna [usunięte przez moderatora]
penio 2016-04-22 19:12:09
No wlasnie ktoś z was pisał wczesniej, że atmosfera jest taka zła, ale zastanwiam sie dlaczego ponieważ nie było, żadnego uzasadnienia, wiem ze to pisaliscie wczesniej moze teraz sie cos zmienilo
Zostaw swoją opinię o TUNEX s. c. - Bydgoszcz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TUNEX s. c.