Czy Voice Contact Center Sp. z o.o. zatrudnia studentów?
Czemu taka częstotliwość? Możesz napisać czy przez dużą rotację czy aż tak się forma rozrasta że ciągle szukają nowych osób?
Dzień dobry, projekt na który są prowadzone rekrutacje bardzo szybko się rozrasta, stąd coraz większe zapotrzebowanie i częste szkolenia. :)
Szukają nowych bo ludzie się ciągle zwalniają i taka jest prawda. A nie że się projekty rozrastają ????????
hej. Mnie interesuje właśnie praca dla studentów. A konkretnie, jak wygląda ustalanie grafiku? Jest elastyczne podejście i można dostosować go do planu zajęć w tygodniu? Jest w tym dowolność pracownika, czy pod tym kątem to dobra praca studencka?
Dzień dobry, godziny działania projektów są zależne od ich specyfiki (szczegóły zamieszczamy w ogłoszeniach, wyjaśniamy też dokładnie to podczas rozmowy). Jesteśmy firmą otwartą na studentów, do grafików (jeśli tylko wybrany projekt na to pozwala) również podchodzimy elastycznie. Zachęcamy do śledzenia naszych ofert publikowanych na bieżąco na stronie firmy w zakładce Kariera -> Kogo szukamy. :) https://oex-vcc.com/kogo-szukamy/
Na korytarzu sam (usunięte przez administratora) bona Nagle znikąd przełożona wie, to twoja pula Podsumowałem robę twoją w jednym zdaniu, byczku Choć mówisz wszystkim, że tam fajnie i tramwajem blisko Chciałeś samych bystrych fanów, było nagrywać se jazz Żaden pieniądz mi nie śmierdzi, podpisano Bedogie
(usunięte przez administratora) эту компанию. не в состоянии оставаться на месте
Praca słaba jak nic czarny bracie,daj sobie spokój i przemysl 2 razy zanim tam pójdziesz, east coast rzadzi, pece
Jakie są mocne strony pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Mocne strony: 22,80 zł Umowa zlecenie, inflacja prawie 20 procent VCC daje 0 zł podwyżki, premia /bon świąteczny możesz pomarzyć - firma która jest na giełdzie, gorzej niż Januszex. Praca bardzo niestabilna, dzisiaj pracujesz jutro już nie koniecznie- klient zmienił zapotrzebowanie. Ty decydujesz, czy chcesz pracować w takiej firmie.
często to się zdarza z tymi klientami, żeby tak sobie warunki zmieniali czy to raczej sporadycznie tak? i w takiej sytuacji nie pomagają po prostu szukać kogoś nowego? ciekawa jestem ile najdłużej ktoś pod firmą tu pracuje i z jakim wynikiem, wiadomo?
Niestety nie polecam. Z dnia na dzień dowiadujesz się, że wziąłeś udział w losowaniu, które zadecydowało o tym, że zostajesz na danym stanowisku, albo jesteś przeniesiony. Nie ma w tym w zasadzie nic dziwnego, poza tym, że kompletny brak organizacji w tej firmie pokazuje totalny brak szacunku do niższych szczeblem. Wiadomo, winnych nie ma, a jak już jakiś jest to zazwyczaj klient dla którego świadczona jest usługa.
Nie do końca rozumiem co masz na myśli pisząc ' brak firmy w firmie oferuje całkowity brak przyszłości' mógłbyś to wytłumaczyć? Nic dziwnego że ci się nie podoba to że z dnia na dzień się dowiadujesz że jesteś następnego dnia no ale czy udało Ci się to jakoś załatwić, porozmawiać z kimś?
Oj, prawda. Firma jest bardzo niezorganizowana i niepoważna. Wprost powiedziano,że sytuacja, o której wspominasz wyniknela z nieporozumienia na linii firma- klient a ucierpiała na tym połowa projektu. Wieczne straszenie narzuceniem stałych godzin za niewyrabianie godzin w terminie, podczas gdy "zleceniobiorca nie ma obowiązku wykonywania zlecenia w ściśle określonym miejscu ani czasie, nie jest też zależny od zleceniodawcy". Przekraczanie granic, dużo wymogów mało korzyści zero raportów a potem nagle po premii. Kierownik i lider w sprawach do wyjaśnienia nie informuje konsultanta prywatnie tylko publicznie wypisują osoby i proszą o kontakt, tu z kolei właśnie ten brak szacunku na niższych szczeblach. Januszowo, nie polecam
a to przypadkiem nie jest tak, że sam na cały miesiąc albo tydzień zależnie od projektu składasz swoje godziny w jakich chcesz pracować a oni to ewentualnie obcinają jeśli potrzeba mniej czy coś? No to ja się nie dziwię, że potem oczekują, że będziesz robić godziny które podasz... temat chyba tak stary jak Voice
ale to wymagają tej określonej liczby godzin do wyrobienia czy nie w końcu, bo jakby nie patrzeć to od tego mogłoby wiele zależeć i się teraz nad tym zastanawiam. minimum jakieś pewnie jest?
no jak pamiętam to raczej tak, to działa na takiej zasadzie że masz np. infolinie jakieś proste czy back office i pytają się o liczbę godzin na następny miesiąc wraz z rozpisaniem na dni, potem wysyłają że mają tyle i tyle ludzi no więc jest to w jakiś sposób wiążące, co do minimum no to jest, od samego początku o nim mówią, no przynajmniej mówili kiedy ja pracowałam, mam wrażenie że ludzie uważają że będą sobie mogli przyjść kiedy będą chcieli, wyjść kiedy będą chcieli czy tam zalogować się do pracy zdalnej, nawet w środku nocy, no a to tak nie do końca, raczej nic się nie zmieniło od tamtego czasu, ktoś z aktualnych albo niedawno opuszczających może pewnie potwierdzić
To przepraszam, jak w takim wypadku wygląda umowa, jeśli to jest takie ruchome, że tak to ujmę? Macie w ogóle jakąś podstawę ustaloną, czy raczej np. umowę z wynagrodzeniem prowizyjnym, bo też takie w życiu spotkałam? Daj znać, jak to wygląda dokładnie.
Ta firma jest żartem. Miałem "przyjemność" pracować na jednym z projektów. Ucinanie godzin jest na porządku dziennym, później wymuszane jest (oczywiście w bardzo przyjazny sposób) przejście na inny dział i obiecywanie, że tam jest duże zapotrzebowanie godzin, ale po ok 2 miesiącach godziny są cięte znowu. Z teamleaderów pomocnych jest maxymalnie dwóch, reszta robi wszystko od niechcenia, prawie z wyrzutem ze trzeba ci pomóc. Nie polecam tej firmy dla osób które się szanują i chcą mieć stałą pracę. To jest dobre dla ludzi którzy są po szkole i chcą dorobić albo dla osób które już nic więcej w życiu nie osiągną. Nawet leaderzy pracują na umowie zlecenie, co dużo mowi o pracodawcy. Omijać szerokim łukiem. :)
Czyli upatrujesz się w tym tego, że Ci teamleaderzy po prostu nie lubią swojej pracy tutaj i stąd niby ten efekt, który opisujesz? :/
Pracowałem w tym miejscu przez 2 lata, podczas których wykonywałem obowiązki ze znamionami stosunku pracy, niestety przez cały ten okres byłem zatrudniony (jak wszyscy z nielicznymi wyjątkami na niektórych projektach) na zasadach UZ. Jest to jawne łamanie prawa pracy i aż dziwne, że jeszcze PIP nie zrobił z tym porządku biorąc pod uwagę ilość pracowników.
No a skąd pip ma o tym wiedzieć? Na czole macie napisaną swoją formę umowy? Takie rzeczy się zgłasza a nie dziwi. Czemu więc nie wyszedłeś z inicjatywą? Chyba, że ściemniasz? ;p
Cześć Jesteśmy dużą firmą, jak sam wskazujesz, częścią grupy kapitałowej notowanej na giełdzie, a więc jesteśmy regularnie kontrolowani przez wszystkie instytucje. Nie odnotowały one nieprawidłowości.
Firma beznadzieja Minimalna krajowa ale wymogi jak za średnią krajową. Wprowadzili system motywacyjny który po pierwszym miesiącu został zmodyfikowany dlatego, że kilka osób dostało premię. W kolejnym miesiącu już nikt jej nie dostał. Ludzie boją się, że ich z roboty wyrzucą. Sam zrezygnowałem bo dla mnie to strata czasu i energii.
Wcale nie zrezygnowałeś, zostałeś pożegnany po paru szansach jak zamiast pracować wolałeś sobie gadać z kim się dało :)
Jak czytam te wypociny obrońców voica to mi się (usunięte przez administratora)chce. Na palcach stolarza można wskazać osoby, które są pomocne jako dyżurni czy liderzy. Na resztę absolutnie nie ma co liczyć, chyba, że nie macie za grosz szacunku do samych siebie. Awans? Chyba żartujecie, klika tak zamknìeta i zadufana w sobie, że szkoda w ogóle próbować. (usunięte przez administratora)Dalej organizujecie ustawione konkursy? Róbcie tak dalej, powodzenia.
Oho. Minęło kilka minut i już usunięte. Dobrze-wiecie-co: jest świadomym, uporczywym nękaniem psychicznym pracownika w sposób werbalny lub niewerbalny przez przełożonego lub współpracownika, a nawet większą liczbę osób lub całą organizację (osoby nią zarządzające).
Komentarz wstawiony o 3 w nocy ???? przestań pić i używać internetu jednocześnie ???? nic z tego co napisałeś/napisałaś nie jest prawdą. Jak masz problemy z radzeniem sobie w stresujacych sytuacjach to idź do psychologa, to można leczyć, tylko nie obwiniają o to wszystkich na około ????
Nie wszyscy pracują 'w ciągu dnia'. Ale miło, że od razu macie skojarzenia ze swoimi doświadczeniami alkoholowymi. Po niektórych liderach widać nadużycia nocnych maratownów alkoholowych co nie mateuszek?
Pracowalam tam od września był nabór zatrudniali bardzo dużo osob, początek był ciekawy nowe doświadczenie szkolenie hm wiele trzeba się nauczyć samemu bo nawet połowy wiedzy nie przekażą a potem przed klientem świecisz oczami. Praca dość stresująca na początku z czasem jest lepiej, grafik jest elastyczny jak wpiszesz w dyspo tak pracujesz jeśli tylko są godziny , niestety zaraz po świętach z projektu odpadło.100 osób ponad bo nie było zapotrzebowania także praca na zleceniu w poniedziałek pracujesz, we wtorek już okazuje się że jesteś na początku stycznia beż pracy do marca może kwietnia chcesz, możesz czekać aż befzie więcej godzin do rozdania. Stawka śmieszna wyrobic premie wcale nie jest łatwo musisz mieć 140 godzin np a potrafią dać tydzień gdzie masz 2 albo trzy na cały tydzień więc jak ? Plusem jest praca zdalna i elastyczny grafik dostajesz laptopa ładowarkę i mysz Ale na moim.szkoleniu słuchawek nie dali.trzeba było juz samemu.sobie zapewnić ????. Znajomym pracy bym nie polecała, ale jeśli jesteś pod kreska a są przyjęcia na trochę można iść zdobyć doświadczenie. Liderzy są różni Marlena , Kasia to anioła pomocne, ale są też i inni liderzy gdzie jak coś zrobisz potrzebujesz pomocy to licz na siebie takie życie.
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Cieszy nas, że doceniła Pani elastyczny grafik w VCC. Przykro nam, że musieliśmy zredukować liczbę godzin - taka jest specyfika pracy w contact center, ale zawsze staramy się rekompensować takie sytuacje proponując działania przy innych projektach. Przed nami kolejne ciekawe projekty, do współpracy przy których serdecznie zapraszamy. Jeśli chodzi o słuchawki w projektach głosowych - wypożyczamy je wszystkim którzy nie mają słuchawek. Jeśli jednak chcą korzystać ze swoich własnych słuchawek to nie dostarczamy firmowych. Jeśli Pani przypadek był inny, prosimy o zgłoszenie go na myvoice@oex-vcc.com
Jaka umowa obowiązuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?
Dzień dobry. Na okresie próbnym w VCC obowiązuje taka sama umowa na jaką podpisujemy współpracę. 3 miesięczny okres próbny dotyczy umów o pracę. Mamy różne formy współpracy - umowa zlecenie, umowa zlecenie z ZUS, umowa o pracę, umowa o świadczenie usług. Forma współpracy uzależniona jest od stanowiska i realizowanego projektu. Obowiązująca forma współpracy zawsze komunikowane jest podczas procesu rekrutacyjnego. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do rekrutacji.
zabierają ludziom kasę
Ciągłe wymagania, brak możliwości rozwoju (ciągłe klepanie tego samego). Najniższa krajowa. Umowy śmieciowe. Zwalniają ludzi po przejściu na L4, bo "blokuje się sprzęt". Oczekuje się niemożliwego momentami, a gdy masz potknięcie to miesza się ciebie z błotem.
Dziękujemy za postawienie opinii. Przykro nam, że negatywnie oceniasz współpracę z VCC. Na większości projektów, ze względu na ich specyfikę, proponujemy umowy zlecenie, w ramach których uzgadniamy konkretne grafiki dogodne dla zleceniobiorcy i uwzględniające potrzeby klientów. W sprawie wątpliwości związanych z zakończeniem współpracy, prosimy o bezpośredni kontakt z managerem centrum operacyjnego. Decyzje o rozwiązaniu umowy podejmowane się zawsze indywidualnie, z uwzględnieniem uzgodnionych zasad współpracy, konkretnych okoliczności, potrzeb biznesowych oraz informacji zwrotnej od zleceniobiorcy. Za sprzęt do pracy zdalnej ponosimy określone koszty i osoby na długotrwałym L4 musza się liczyć z koniecznością jego zwrotu.
Praca back office - czy podzielicie się wiedza na czym polega? Planuję wziąć udział w rekrutacji.
to zalezy na jakim projekcie, bo teraz jest kilka, ale back office to np. kopiowanie danych z maila do systemu, albo uzupełnianie formularzy na podstawie danych które masz, albo danych z netu, zazwyczaj biegłe posługiwanie się komputerem i podstawy angielskiego są wystarczające, żeby ogarniać
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Czy w Voice Contact Center Sp. z o.o. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
A ja walę negatywne wpisy życie pokaże. Na razie zacząłem pracę i zobaczymy. (usunięte przez administratora)
Praca okej, dla ludzi bez większych ambicji, czy też w trakcie szukania innej pracy. Firma szczyci się awansami wewnętrznymi i elastycznością. No nie byłabym taka pewna. Kadra liderska, czy wspierająca tak samo zatrudniona na zleceniu. Jak już zapuścisz korzenie, to może umowa w oparciu o kontrakt (ale to już na wyższych stanowiskach). Natłok obowiązków w porównaniu do wynagrodzenia, formy zatrudnienia i ewentualnych bonusów (prawie nieosiągalnych) w przypadku lidera zespołu to paranoja. Lider zespołu powinien działać z zespołem merytorycznie, a robi wszystko i to dosłownie. Tłumaczenie, ze to w ramach rozwoju jest rażąco nieodpowiednie. Nikogo nie obchodzi, że pracujesz w tych, a nie innych godzinach. Odsłuch to odsłuch i wywalone jajca, czy wcześniej zawalili cię robotą, która nie należy do ciebie.
Pracowałem kilka miesięcy. W tym właśnie miejscu po raz pierwszy zobaczyłem kim są tzw. korporoboty Co z tego, że masz możliwość zarobienia fajną kasę kiedy ludzie tam pracujący to chodzące blade zombie, bez radości życia, walczące każdego dnia o wyrobienie utargu. Oddajemy własną wolność, aby i tak z tego świata zejść bez niczego. Nie polecam!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 63.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 5 to opinie pozytywne, 50 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.