brak logo

axxon

Warszawa

Opinie o axxon

Aldona 2009-09-04 20:55:53
Generalnie jest tak: sales manager super bajkę sprzedaje na początek o rodzinnej atmosferze i wszystko w różowych kolorach,a potem okazuje sie hard core... atmosfera robi się nerwowa,bo plany są tak ustalone,że nie ma fizycznie mozliwości żeby się do premii zbliżyć...sales manager nie ma co robić więc z uporem maniaka co dwa tygodnie na wizyty przyjeżdża na których tak naprawdę uczy się rozmowy sprzedażowe prowadzić...telefony mają nawigowane o czym oficjalnie nikt pracownika nie informuje,a pracownik jest namierzany również w czasie prywatnym...nad każdą wydaną złotówką z własnego budrzetu trzeba się kilka razy dobrze zastanowić,bo nie wiadomo czy zostanie rozliczona... - w tej firmie jest bardzo dużo takich niewiadomych...ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!
8
Ccccfcccddfd 2014-10-02 17:40:55
Dramat, brak podstawowych zasad kultury!!!!
4
x 2014-10-16 21:34:42
firma o bardzo wielkim potencjale, ale niestety z fatalnie zarządzana
3
0 2014-10-26 15:49:17
...nie mam pojęcia co tu napisać...ale zgadzam się z opiniami, na początku wow-ale z czasem bańka mydlana pęka... nie polecam firmy, brak szacunku dla ludzi, wyzysk!!! jeszcze raz wyzysk!!!! kasa nie adekwatna do włożonej pracy.
Pan Czernik nie do końca chyba wie co chce osiągnąć-a wydawało by się że taki dobry strateg...
4
długoletni 2014-12-04 09:52:44
a mnie się podoba :) tak wygląda praca i dorosłe życie..
kolo 2015-01-15 17:10:46
Zaniewski nie wypisywał byś bzdur!!
12
kolo 2015-01-15 17:32:41
to praca dla samotnych-oddanie firmie 24h
2
jawor 2015-01-30 09:40:16
....firma kogucik, dno....ludzie się traktowani jak niewolnicy, na usługach pana i władcy-najlepiej non-stop,porażka, nie polecam!!!!! Kiepska kasa nie adekwatna do wykonywanej pracy!!!
1
nowy 2015-03-10 10:48:52
dajcie spokój nie jest tak źle.. :)
smok 2015-04-12 11:50:36
dajcie znać ile płącą jaki samochód i czy mozna jeździć prywatnie
1
Rep 2015-07-24 20:57:07
Boże ! 3 tysie jako regionalny ? Człowieku, o czym ty piszesz ? W normalnej firmie farmaceutycznej 5 tysięcy to zarabia netto przedstawiciel medyczny, a regionalny to już sobie sam odpowiedz...
2
X 2015-08-05 12:10:29
w tej firmie na początek rep ma 3,5 na rękę-i pracuje jak niewolnik, samochody są monitorowane, są prywatne kilometry...ale w robocie się tyle najeździsz .... że na prywatne nie masz czasu i sił....
ciechcelatoon 2015-11-02 12:49:29
Nie rozumiem skąd pomysły, że jest niewolnictwo. Jeśli ww. firma zmusza do nadgodzin to wystarczy po zakończeniu pracy iść do sądu pracy, a po kilku latach masz zapłacone plus nadgodziny. Jak im 20 osób tak zrobi to sami będą błagać, żeby pracować 8h. Jak teraz w Lidlu czy Rossmanie. Pare lat temu pracownica Biedrony wydoiła ich na 50 tyś. z nadgodzin. Aha! Porady w Pip sa darmowe. Weźcie sie i ogarnijcie. Można wnosić skargi i pozwy zbiorowe. Pozdrawiam i 3 mam kciuki.
Kandydat 2015-11-02 19:40:36
Jaką macie flotę?
derma 2015-11-05 00:16:01
ciechcelatoon, Ty chyba się z d...y urwałeś, z tym porównaniem axxona z lidlem..Jak przychodzi sezon, to trzeba nawalać premię co 2 miechy a nie po sądach latać. W lato trochę gorzej, ale też coś się kręci. Z reguły Czarny daje jakieś produkty do prowizyjnego, trochę punkty przytnie i można parę plizów zarobić. Co Ty Królu Złoty, myślisz, że my tu na śmieciówkach za min. krajową robimy?

@ "X" - na początku jak masz nie ogarnięty teren o jest lekki hardcor. Ale jak już sobie ułożysz to jest OK. Ale to chyba wszędzie tak jest. To że wózki są monitorowane, to przecież jest jawne od dnia 1 w robocie. Przeczytaj papiery które podpisałeś przy odbiorze samochodu. Jaki z tym problem?

@ Kandytat - octavia, rapid a stara derma to co wynegocjuje z Czarnym
czikita 2015-11-16 17:15:17
Okropna firma, wyzyskuje ludzi i do tego traktuje jak śmieci, a pieniądze przy tym są tak śmieszne, że zostawię to bez komentarza.
Nie polecam.
1
swojak 2015-11-24 16:32:11
czikita
bzdura...
grypa 2015-12-21 08:24:09
Nie polecam, brak spójnych zasad, brak strategii promocji, ciągłe zmiany nie prowadzące do niczego ( choć zarząd jest przekonany ze jest super !). Wykorzystują ludzi, prawo pracy nie istnieje w tej firmie!Preferowani są ludzie z prowincji, łatwi do zarządzenia.Managerowie ciągle zastraszają pracowników, dyrektorzy sprzedaży pozbawieni elementarnej kultury osobistej ! Zachowania te od lat tolerowane są przez zarząd.Opowieści o dzieleniu się zyskiem ze sprzedaży w postaci premii to najlepsza bajka jaka tam usłyszałem !!!
4
rozbawiony 2015-12-21 08:37:10
A co w tym dziwnego że można jeździć samochodem służbowym prywatnie? Jest to standard.
2
Asiki 2015-12-30 23:20:46
Przeciez mozna jezdzic prywatnie autem w axxon o co ci chodzi? Zadnych oplat za to nie ma
dixi 2016-01-03 23:07:14
lagol - Nie jestem pewna czy jesteś trolem czy z konkurencji, bo na pewno nie z Axxona (bo byś wiedział jakie są zasady korzystania z samochodu i nie pisałbyś głupot). Ale na pewno jesteś analfabetą - horrendalny pisze się przez "rr" ciołku.
Repiszon 2016-02-05 11:15:42
Jak czytam te wypociny to mi ręce opadają :)
Faktycznie ciśnienie w firmie jest bardzo duże i często za duże, inwigilacja kierowników faktycznie też zakrawa często o mobbing który pewnie kiedyś skończy się u któregoś w sądzie bo wiele osób nie wytrzymuje. Co do samochodów to jak ktoś napisał wyżej...albo zamęczone octavie albo nowe rapidy z możliwością użytkowania prywatnego ale jak wszędzie częściowo odpłatnie. CO do wynagrodzenia to równie ale stosunkowo kiepsko bo 3500 na rękę dla przedstawiciela medycznego który zajmuje się także sprzedażą to zdecydowanie za mało i takie badziewne firmy jak KRKA czy Oleofarm albo Tactica płaca już więcej. Psychiatryczne produkty są jeszcze ok ale reszta plus te wchodzące to jakaś masakra...wypromować to i zrobić plany to praktycznie niewykonalne bo jest cholernie mocna ugruntowana, reklamowana i w dodatku tańsza konkurencja z dużych mocnych firm a dyrekcja Axxon buja trochę w obłokach następnie ciśnie kierowników a ci zamęczają przedstawicieli wymagając cudów...zejdźcie na ziemię i nabierzcie realizmu ! Oczywiście nie jest to najgorsza firma farmaceutyczna ale jest to bez wątpienia [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] syzyfowej pracy :) ...i mało kto tutaj wytrzymuje a już na pewno nie jest zadowolony :) Na początek do zdobycia doświadczenia i ciężkiej szkoły życia może być ale doświadczony dobry rep długo tu nie wytrzyma.
3
grypa 2016-02-14 17:29:31
Firma chyba coraz gorzej sprzedaje... Coraz gorsze opinie wśród lekarzy ..Nawet strona internetowa jest martwa.Marketing chyba już nie kontroluje swoich działań.W środowisku coraz głośniej o jawnym mobbingu i zastraszeniu wśród pracowników.
2
Man 2016-02-24 17:24:30
@ironia a Ty chyba urwałes się z choinki..
Dobrze ze firma zapewnia samochody hahaha wez kup i swoim jezdzij hehe
Faktycznie to fajnie ze firma daje auta sluzbowe i wypłata na czas haha jakby laske ktoś robił hahahaha
grypa 2016-02-25 18:35:43
samochód służbowy to narzędzie pracy,żadna łaska... Wypłata na czas? tez żadna łaska. Ludzie, dlaczego chcecie się dawać upodlić i poniżyć? Oczywiście wypowiedzenie z pracy regionalny też da do podpisu z uśmiechem jako plan poprawczy! Ciekawe kiesy PIP siś za to weźmie?
1
qba 2016-02-29 18:08:49
używaj polskich znaków gamoniu!!! Bo laskę to możesz zrobić szefowi... a łaskę to niedługo będą robić pracownicy, chcąc dalej pracować dla tej firmy
1
nikt 2016-03-01 15:06:56
dżizas, co za śmietnik i żadnych konkretów. Pensja jest na czas i samochody (czyli jak rozumiem ok), ale to żadna łaska - i na ten temat pół strony postów! Ludzie co jest z wami! Nic się nie można z tego bełkotu dowiedzieć. Jest teraz nabór na Wawe , ale ponoć biorą z prowincji! Qwa, to jak to ma wyglądać? To jak jestem z ochoty, to rozumiem, że nie mam co składać bo wezmą kogoś kto mieszka w stodole 100km od wawy? Przez takie gówniane wpisy idiotów nic się nie można dowiedzieć na temat żadnej firmy na tej stronie.
Czy jest ktoś kto pracuje obecnie w Axxon i może mi powiedzieć jak wygląda sprawa z wizytami - bardziej robota apteczna czy medyczna? Jak jest z rozliczaniem wyniku - są IMSy?
Peter 2016-03-02 20:15:57
Cześć. nie znam firmy i trafiłem tu jako pacjent używający jednego z leków, Jedna uwaga: wizerunek graficzny tej firmy to jakieś nieporozumienie wszystko włącznie z logo tej firmy wygląda jak nie z tej epoki. ojjjjjjjj

polecam skorzystać z firmy od brandingu !!!
@jola 2016-03-08 18:17:07
wypowiedź Repiszona parę linijek wyżej nie wystarczy???
baba 2016-03-17 11:07:13
@once - dodatkowe ubezpieczenie życie i zdrowie, opieka zdrowotna w enelmed. Jest też multisport, ale nie wiem na jakich zasadach bo nie korzystam.
baba 2016-03-18 11:57:12
@vous - z tego co wiem to enelmed, ubezpieczenie i multisport jest dla wszystkich pracowników a nie tylko przedstawicieli.
qwert 2016-03-30 14:36:15
święta święta i po świętach a Axxon płaci wypłaty na raty :), Ci co "zasłużyli" dostali przed świętami a "plebs" czeka do teraz, czyli ludzie drugiego sortu :/...
2
tede 2016-04-04 15:53:35
Hmmm....dla zdesperowanych...bałagan .brak jasnej koncepcji działania w firmie odbija się czkawką każdemu...szefostwo zmienia decyzje średnio co miesiąc:-) ..nie polecam ...szczególnie tym ,którzy maja doświadczenie w branży ...tak samochody są ale w jakim stanie ...masakra..pensja jest ...ale jak ktoś wyżej zauważył ,tylko wybrani maja wcześniej..haha...a co najważniejsze duża rotacja pracowników mówi sama za siebie....przez lekarzy jest to bardzo żle postrzegane...
2
Tomasz 2016-04-04 21:09:32
@once to Ty chyba jestes ciec malinowy jak nie potrafisz znalezc normalnej pracy na umowę... tak sie tym podniecasz. Rowy kopiesz.ze nie masz umowy czy jak gościu?
zen 2016-04-05 18:32:40
Porażka firma.... rewelacji nie ma żadnych opieka medyczna w enel med ,oczywiście ściągają za to z pensji,karta multi tez ściągaja i to nie mało....i za użytkowanie samochodu tez sciągają....nic poza tym.....o premiach lepiej nie mówić...ktos wczesniej zauważył ,że jest "bałagan" ..ja bym to inaczej nazwał..haha zgadzam sie z poprzednikami ....uważajcie na ta firme,szkoda czasu i nerwów
1
Tomasz 2016-04-05 20:48:50
@zen a ile ściągaja za karte i opiekę?
ola 2016-05-05 16:05:29
Medyczny w Axxonie jest od "wszystkiego" haha...powinni przyjmować farmaceutycznych ......pracujesz z różnymi specjalistami czyli np.z dwoma jeździsz do dermatologów z dwoma do pediatrów z jednym do neurologów albo ginekologów plus POZ i interniści,bałagan mega jest....ale masz sprzedawać preparaty ...a lekarze to poboczne zajecie:-)tu sie liczy tylko sprzedaż z reki nawet IMS nie maja regularnie,porażka.A do tego średnio co 2 miesiace nowe pomysły szefa ....zobaczcie jaka rotacja ludzi tu jest.
Zygrfyd 2016-05-05 21:16:57
Olka czyli.omijać szerokim łukiem? :))))
bbb 2016-07-07 16:39:38
@rep chyba 5 lat temu 5 netto sie zarabialo, teraz norma jest 3 netto, chyba ze ktos siedzi w jednej firmie pare lat i sie uchowal, malo ktora firma daje 4-5 na reke wiec nie wprowadzaj ludzi w blad, farmaceutyki to nie kraina mlekiem i miodem plynaca juz od ladnych paru lat
2
K 2016-07-11 14:04:31
Oj chyba sie sam Czernik odezwał!!! Jest mega wyczulony na ortografię;)))
Ggg 2016-07-11 14:49:41
( usunięte przez administratora ). To ty tą firmę reklamujesz??? Ludzie z daleka omijać tą firmę wielkim łukiem!!!!! Mobbing na porządeku dziennym, ciśnienie na prace po godzinach pracy!!!!!
1
Beata 2016-07-13 20:33:03
Generalnie firma masakra ,dla takich co maja nóż na gardle
1
lato2016 2016-07-14 17:13:53
Nie. Robert nie bywa na tej stronie. Ci, którzy pracują i mają sprawę do niego, to po prostu dzwonią. Ci, którzy odeszli za brak wyniku piszą tutaj. Miał być serwis o pracy, a jest forum takich co nie mogą się odnaleźć we wrogim im świecie ;-)
Kris 2016-08-13 11:12:39
Piszą ..raczej Ci ,którzy sami zrezygnowali i szukali pracy już po dwóch miesiącach pracy tutaj ,jak się zorientowali co się tu dzieje.Flota masakra ,używki z dużymi przebiegami ,wiecznie sie psuja.
Podpinam sie pod Ole,medyczny jest od wszystkiego ,masakra ,najlepiej jakby jeszcze pilnował stanów w hurtowni , tutaj medyczny jest od aptek ,a lekarze to przy okazji ,sprzedaż z ręki, IMS co dwa miesiace i to jak szef kupi a z tym jest różnie.Nie polecam ,dla zdesperowanych.
2
end 2016-09-23 22:19:40
wed przecież teraz jest całe mnóstwo ogłoszeń że są u nich oferty pracy do wzięcia, nie wiem o co ci chodzi, naturalnie najwięcej przedstawicieli teraz szukają jak zawsze
rzeźnik 2016-11-30 21:12:15
Ta firma to śmiech na sali. Zero zorganizowania, słaby przepływ informacji, ciągłe rotacje i cięcie kosztów.
z nożem na gardle 2016-12-01 15:45:10
...a jaka kasa? Wie ktoś? ...bo ja mam nóż na gardle, ale bez przesady, za grosze nie bede pracował.
Zostaw swoją opinię o axxon - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie axxon