Czy w firmie na stanowisku Help Desk: 1 linia jest możliwa praca zdalna czy tylko stacjonarnie? Jak wygląda zmianowość pracy? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Na help deski tylko mailowo? Brzmi super... Serio nie ma tutaj czatu albo połączeń telefonicznych? Skoro praca jest dość spokojna to jak jest z wynagrodzeniem? Jest ok czy coś za coś?
Pracuje dość niedługo, ale to pierwsza firma gdzie jest naprawdę w porządku. Nie wiem jak jest w innych ekipach, ale u mnie jest ok. Brak presji, spoko i na luzie przełożony. Pomocni ludzie którzy dzielą się wiedzą, nie ma chamstwa czy podkładania świń, jak często bywa w innych firmach. Rekrutacja również dość szybka - od złożenia CV minęły dwa tygodnie, potem jeden etap który był rozmowa techniczna z przełożonym i członkiem zespołu. Pozytywna dezycja po dwóch dniach. To tez moja pierwszy opinia na te stronie i nie wie mskad w ludziach tyle złości i jadu. Sami frustraci.
A czy firma inwestuje jakoś dodatkowo w pracowników z dłuższym stażem? W ogłoszeniach piszą np. o dofinansowaniu sprzętu do użytku prywatnego. Czy to jednorazowy bonus, czy na przykład co kilka lat można się starać o powtórkę?
Czy w firmie na stanowisku Help Desk: 1 linia jest możliwa praca zdalna czy tylko stacjonarnie? Jak wygląda zmianowość pracy? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Zmiany są rozpisywane w ramach miesięcznego grafika. Zmiany dzienne są w biurze, ale reszta - czyli większość - zdalnie.
A można się dogadać, które dni pasuje nam pracować zdalnie, a które stacjonarnie, czy jest to ustalane odgórnie? Jeśli jest taka opcja to z jakim wyprzedzeniem trzeba podać takie informacje i komu przede wszystkim? Ty również pracujesz na Help Desk? Powiesz coś więcej odnośnie pracy?
Tak pracuję tam. Jest to ustalane odgórnie. Grafik jest ustalany przez przełożonego na ok.tydzień przed zakończeniem bieżącego miesiąca.Można zgłaszać wnioski jak potrzebujesz np. konkretnego wolnego weekendu. Praca spokojna - głównie mailowa, wcześniej szkolenie. Nocki i weekendy bardzo luźne nic się nie dzieje.
Na help deski tylko mailowo? Brzmi super... Serio nie ma tutaj czatu albo połączeń telefonicznych? Skoro praca jest dość spokojna to jak jest z wynagrodzeniem? Jest ok czy coś za coś?
Proces rekrutacyjny na najwyższym poziomie, więc starsze opinie nieaktualne. Widełki wyższe niż u innych zdalnie/Lublin. Całkiem spoko lokalizacja prawie centrum. Rekrutacja przeprowadzona w luźny nie męczący sposób.
Dużo było etapów tej rekrutacji? Jestem ciekawa ile czasu ciągnęła się całość i czy oprócz rozmów były jakieś testy itp? I czy feedback był porządny?
Poniżej kilka informacji opisujących moją pozytywną przygodę z tym pracodawcą. Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna bardzo rzeczowa, profesjonalna, w przesympatycznej atmosferze. W skutek tej rozmowy podjąłem decyzję o przystąpieniu do drugiego etapu, co było moim wyłamaniem się z już podjętych wcześniej decyzji - miałem w danej chwili inną, pewną i bardzo dobrą ofertę, a tę rozmowę traktowałem nieco z przymrużeniem. Drugi etap - rozmowa on-line z dwoma doświadczonymi programistami, którzy wzięli pod uwagę moje doświadczenie i dostosowali poziom pytań i podejmowanych problemów. Rozmowa konkretna, bez zbędnego napięcia, nadęcia, równa, otwarta i przyjazna. Myślę, że to była jedna z najlepszych technicznych rozmów, w jakich miałem przyjemność uczestniczyć. Verestro (uPaid) to firma różnorodna w wymiarze technologicznym. Ilość projektów rozwijanych przez ten fintech i ich poziom zaawansowania jest zwyczajnie imponujący. Nie ma szans na stagnację rozwojową czy znużenie obowiązkami. Po półtorej roku pracy w Verestro (uPaid) muszę przyznać, że nadal jest tak samo ciekawie i angażująco jak na początku. Ludzie w zespołach są wyraźnie zorientowani na agile, scrum jest obecny w swojej właściwej formie, atmosfera pracy i współpracy - trudno sobie wyobrazić lepszą. To właściwe miejsce dla osób z większymi ambicjami, ale też jak najbardziej dla juniorów, którzy - jak zaobserwowałem - otrzymują właściwy support i przestrzeń na szlifowanie swoich umiejętności technicznych i merytorycznych. Jako programista z dość dużym bagażem doświadczeń, który ma za sobą pracę pod różnymi szyldami, w najróżniejszych teamach, szczerze polecam Verestro (uPaid) każdemu programiście, testerowi, product ownerowi, menadżerowi. Polecam!
Są tu jacyś testerzy aplikacji mobilnych? Bo widziałam taką ofertę pracy sprzed kilku lat i zainteresowałam się tematem. Jak wygląda praca na tym stanowisku i czy zarobki sa spoko? W tym ogłoszeniu pisali że można brać udział w jakichs specjalistycznych szkoleniach. Są one pomocne i rozwojowe? Może warto poczekać na kolejne tego typu rekrutacje?
Jakby co to dalej nie oddzwaniają, siedziałem tam na rozmowie godzinę czasu prawie, wszystko fajnie, pięknie, "jutro zadzwonimy na pewno", dokładnie taki cytat. Nikt nie zadzwonił już wcale ani jutro, ani później. Nie rozumiem tylko po co wzajemny czas marnować tym. Jakieś macie KPI odnośnie rozmów? Czy może musicie gdzieś to wykazać, że jakieś tam były? Skoro tak dalej ludzi traktujecie, to ja nie wiem jakim cudem z taką opinią jacykolwiek klienci chcą z Wami w ogóle współpracować...
Myśle że są to bezpodstawne zarzuty, ponieważ uczestniczyłam w procesie rekrutacyjnym w tej firmie i było spoko, mila atmosfera, a przy rektutacji dostałam konkretny przedział czasu w którym dostałam odpowiedź.
Zgadzam się w 100% z Tobą Teresa. Ja też byłam na rozmowie i dostałam jasną informacje ile mam czekać na odpowiedź i wszystko potwierdziło się, a nawet dzwonili wcześniej. Pozytywnie oceniam cały proces rekrutacji i nie mam do niego żadnych zażaleń. Było bardzo spoko ;) Polecam !
Spotkała mnie taka sama sytuacja. Rozmowa ponad godzinna i pani z HR-u, która miała się niby do mnie odezwać, a nic takiego się nie wydarzyło, nawet żadnej krótkiej wiadomości. Niepoważne traktowanie kandydatów.
To może warto się im przypomnieć o sobie? Bo widzę że różnie z tym odzewem tu jest więc może po prostu hr ma tyle roboty, że się nie wyrabiają?
Jeśli mówią, żeby czekać na kontakt to się czeka. Brak odzewu dla mnie jest jednoznaczny z odrzuceniem kandydata, jednak można skrócić mu tą niepewności i napisać wiadomość.
Czy ktoś miał styczność z pracą Help Desk: 1 linia wsparcia, Lublin? Na czym polega praca na tym stanowisku? Jakie są warunki pracy, atmosfera? Czy jest możliwość awansu oraz rozwoju? Bardziej patrzę na zdobycie doświadczenia.
Atmosfera - super, jak chyba w każdym zespole w firmie, praca raczej spokojna, ale sporo nauki, warunki - dużo zależy od stażu, na początek bez szału
Po odbyciu rozmowy kwalifikacyjnej, zostałem poinformowany że dostane decyzję w następnym tygodniu. Niestety przez 3 tygodnie nie dostałem odpowiedzi. Po 3 tygodniach skontaktowałem się i dowiedziałem się że moja kandydatura została odrzucona. Rekruterka nie fatygowała się żeby cokolwiek wytłumaczyć czy przeprosić za zwłokę.
Z tego co mi wiadomo - wnioski zostały wyciągnięte. Aktualnie rekruterki z działu HR zawsze dzwonią do kandydatów, aby poinformować ich o zakończeniu procesu rekrutacji. Dodatkowo udzielają informacji dot. tego co spowodowało, że kandydat nie został przyjęty na dane stanowisko. Firma z roku na rok zmienia się na lepsze.
Firma dobra na pół roku - dla początkujących, którzy chcą nauczyć się podstaw w IT. Wynagrodzenia znacznie poniżej rynkowych, kiepskie możliwości rozwoju - rozwija się ten, kto sam się doszkala we własnym zakresie. Najstarsi pracownicy utknęli tam na lata, wciąż narzekają na firmę i jednocześnie nie są w stanie się z niej ruszyć. Na przerwach papierosowych ludzie głównie odgrażają się że zmienia pracę. Z niektórymi pracownikami pożegnano się w brutalny sposób. Firma nie radzi sobie z toksycznymi pracownikami, którzy psują atmosferę. Jest miło do póki pracownik nie upomni się o swoje.
W sumie fajnie że można się tam nauczyć podstaw, trzeba mieć jakieś zaplecze już? Wykształcenie czy coś?
Co to znaczy że z niektórymi pracownikami pożegnano się w brutalny sposób? Zostali zwolnieni z dnia na dzień? Nie macie tam żadnego okresu wypowiedzenia?
Takie wpisy to herezje, nie ma w Verestro czegoś takiego jak brutalne pożegnanie z pracownikami. Z tego co mi wiadomo to oprócz tego, że na zakończenie pracy danej osoby jest zazwyczaj jakaś niewielka imprezka to dodatkowo pracownicy dobrowolnie składają się na prezent dla odchodzącego z pracy. Dodatkowo respektowany jest okres wypowiedzenia oraz standardowo odbierany jest przez pracownika zaległy urlop. Firma bardzo idzie pracownikom na rękę w zasadzie w każdym temacie. Jeżeli ktoś twierdzi, że został brutalnie zwolniony to musiał naprawdę mocno coś przeskrobać...
To miło, że w ten sposób się żegnają. ;) Ale czyli jednak jacyś bardzo problematyczni pracownicy mogli się tu jednak zdarzyć, skoro jest przypuszczenie, że ktoś mógł coś przeskrobać?
Pewnie :) zdarza się, że ktoś (usunięte przez administratora) i udaje że pracuje zdalnie, cały dzień ogląda memy i totalnie olewa robotę. Po kilku upomnieniach wylatuje. Będąc uczciwym nie ma się o co martwić, a pracodawca naprawdę w wielu kwestiach idzie na rękę
Aż ciekawa jestem skąd takie podejście wobec pracownika? Bo chyba to nieczęsto spotykane?
Z rok temu uPaid szukało do Lublina IT Project Managera, wcześniej - Product Ownera. Teraz jakoś do lubelskich projektów nie ma ogłoszeń, a jestem też ciekawa, czy od tej opinii z 2018 roku zmieniło się coś w firmie. Ktoś z Rusałki zdecyduje się odezwać? W sprawie klimatu i ewentualnych rekrutacji też.
Jaka rotacja pracowników panuje w UPaid? Co możecie powiedzieć na temat ludzi tam pracujących? Chodzi o atmosferę:) Będę wdzięczna za każdą opinię.
W firmie panuje ogromny chaos... Nikt nikogo nie pilnuje, każdy robi co chce. Jak weźmiesz sobie 1 punkt w spricine - panie rób go całe 2 tygodnie i jeszcze Ci podziękują. Firma dobra na start - ale na dłuższą metę idzie się powiesić. Niektóre osoby "prowadzące projekty" są nieogarnięte, nie potrafią zarządzać swoim czasem więc dlaczego mają zarządzać innymi ? Ogólnie jakby zmienić kilka osób na takie które przypilnowałby by ten (usunięte przez administratora) to firma wyszła by na prostą i byłaby jedną z lepszych na lubelskim rynku ... ale niestety to się nie stanie bo osób na stołkach nie ruszysz :D Pozdro siema
Mogę zrozumieć Twoje rozżalenie, jednak proszę, aby na forum nie używać tego typu nazw użytkownika, które w swojej nazwie mają słowa wulgarne. Pamiętaj, że jest to forum publiczne, więc należy postępować zgodnie z zasadami, które obowiązują. Wracając do Twojej opinii, to zastanawia mnie, jak pracodawca wynagradza swoich pracowników? Czy osoby, które poszukują pracy rozwojowej i dobrze płatnej znajdą to w tej firmie? Podziel się swoim zdaniem na ten temat.
potwierdzam i nie polecam zwłaszcza zespołu java z team leaderem bez doswiadczenia w innych firmach
@Nick to chyba atmosfera w pracy nie za fajna?
Atmosfera w pracy jest największym atutem tej firmy, zdarzyło się kilka razy że pracownicy wracali. Jest bardzo dużo pracowników którzy pracują od ładnych paru lat a komfort pracy jest utrzymany na najwyższym poziomie
Nie polecam, zachowanie ludzi jak w gimnazjum. Pisanie kodu "aby działał". Brak żadnej reakcji kierowników na podłe zachowanie innych pracowników. Szef nie powstrzymuje się od wyrażania na głos swoich opinii o pracownikach, których w tym momencie nie ma.
to jest ważna informacja. buduje się zespól czy tworzy wianek slugusow i zbiera plotki "wschodnie".kto co lubi.
Rożne opinie o firmie bo ludzie różnie pracują. Dobry pracownik zawsze jest zadowolony!!
Zadowolony pracownik to dobry pracownik panie Natal! Się nie dba to się ma opinie jakie się ma.
Skąd wiesz kto napisał opinie. Na forum są one anonimowe. Chyba nie masz dobrych relacji z pracodawcą skoro w ten sposób do tego podchodzisz. Rozwiń swoją wypowiedź i napisz proszę więcej o relacjach panujących w firmie.
jasne.. Dobry pracownik jest wtedy, gdy rozwija się i jest traktowany z szacunkiem,a nie jak szczur na kanale stoicy w rogu przed przepaścią. tyle ode mnie.
@K a co takiego się dzieje? Aż tak jest źle?
Nie polecam, to co się tam dzieje to masakra
Doceniam Twoją chęć pomocy innym osobom, ale szczerze powiedziawszy - Twoja wypowiedź niewiele nam wyjaśnia. Słyszałam, że uPaid dostarcza multifunkcjonalne portfele cyfrowe z zestawem modułów płatniczych zdalnych, jak i zbliżeniowych oraz z wybranymi funkcjami dodatkowymi. Mogłoby się zatem wydawać, iż jest to ciekawe miejsce pracy. A jak przedstawiają się tam warunki oferowane pracownikom? Możesz powiedzieć o tym coś więcej? Serdecznie zachęcam.
Czy ktoś chciałby się podzielić informacjami dot. pracy w zespole aplikacji mobilnych?
Pisałeś jakiś czas temu, więc nie wiem, czy już znalazłeś zatrudnienie, ale obecnie na stronie https://pracodawcy.pracuj.pl/upaid-sp-z-o-o,3964 jest oferta, która Cię interesowała to znaczy stanowisko: tester aplikacji mobilnych. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za rozwój i tworzenie nowego oprogramowania w ramach projektów prowadzonych przez uPaid. Pracodawca oferuje elastyczne godziny pracy, bogaty pakiet socjalny i premie roczne. Daj znać jeżeli złożysz CV.
Moje sugestie dla uPaid Sp. z o.o.: Firma uPaid to firma informatyczna, zajmująca się nowoczesnymi technologiami i rozwiązaniami dla bankowości internetowej , i na pewno nie ma magazynu i żadnego magazyniera Lubię atmosferę w uPaid Sp. z o.o. za: dobre stosunki międzyludzkie
A mnie denerwuje kierownik zmiany na magazynie, zawsze patrzy na ręce
Długo już pracujesz na magazynie w firmie uPaid? Możesz podzielić się z nami swoją wiedzą na temat tego, jak wygląda praca w tym miejscu? Ilugodzinne zmiany panują? Przysługuje przerwa krótsza, czy dłuższa w ciągu dnia dla pracowników?
Zadałem pytanie na podstawie informacji użytkownika @Mike, który napisał o kierowniku na magazynie w firmie uPaid. Czyli mam rozumieć, że firma nie ma magazynu i komentarz tego użytkownika nie jest zgodny z prawdą? Mógłbyś to szczegółowo przedstawić?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w uPaid Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy uPaid Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w uPaid Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!