Jak się pracuje w uPaid Sp. z o.o. Lublin? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w uPaid Sp. z o.o. Lublin, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w uPaid Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Branże: Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji

Najnowsze pytania nt. pracy w uPaid Sp. z o.o. w Lublin

MM
Kandydat
 Pytanie

Czy w firmie na stanowisku Help Desk: 1 linia jest możliwa praca zdalna czy tylko stacjonarnie? Jak wygląda zmianowość pracy? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@MM

Zmiany są rozpisywane w ramach miesięcznego grafika. Zmiany dzienne są w biurze, ale reszta - czyli większość - zdalnie.

Renata Nowy wpis
Inne
@Pracownik

A można się dogadać, które dni pasuje nam pracować zdalnie, a które stacjonarnie, czy jest to ustalane odgórnie? Jeśli jest taka opcja to z jakim wyprzedzeniem trzeba podać takie informacje i komu przede wszystkim? Ty również pracujesz na Help Desk? Powiesz coś więcej odnośnie pracy?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Renata

Tak pracuję tam. Jest to ustalane odgórnie. Grafik jest ustalany przez przełożonego na ok.tydzień przed zakończeniem bieżącego miesiąca.Można zgłaszać wnioski jak potrzebujesz np. konkretnego wolnego weekendu. Praca spokojna - głównie mailowa, wcześniej szkolenie. Nocki i weekendy bardzo luźne nic się nie dzieje.

Monika Nowy wpis
Inne
@Pracownik

Na help deski tylko mailowo? Brzmi super... Serio nie ma tutaj czatu albo połączeń telefonicznych? Skoro praca jest dość spokojna to jak jest z wynagrodzeniem? Jest ok czy coś za coś?

Kandytat102
Kandydat
 Pytanie

Jakby co to dalej nie oddzwaniają, siedziałem tam na rozmowie godzinę czasu prawie, wszystko fajnie, pięknie, "jutro zadzwonimy na pewno", dokładnie taki cytat. Nikt nie zadzwonił już wcale ani jutro, ani później. Nie rozumiem tylko po co wzajemny czas marnować tym. Jakieś macie KPI odnośnie rozmów? Czy może musicie gdzieś to wykazać, że jakieś tam były? Skoro tak dalej ludzi traktujecie, to ja nie wiem jakim cudem z taką opinią jacykolwiek klienci chcą z Wami w ogóle współpracować...

Teresa
Kandydat
@Kandytat102

Myśle że są to bezpodstawne zarzuty, ponieważ uczestniczyłam w procesie rekrutacyjnym w tej firmie i było spoko, mila atmosfera, a przy rektutacji dostałam konkretny przedział czasu w którym dostałam odpowiedź.

Jola
Kandydat
@Teresa

Zgadzam się w 100% z Tobą Teresa. Ja też byłam na rozmowie i dostałam jasną informacje ile mam czekać na odpowiedź i wszystko potwierdziło się, a nawet dzwonili wcześniej. Pozytywnie oceniam cały proces rekrutacji i nie mam do niego żadnych zażaleń. Było bardzo spoko ;) Polecam !

kandydat 203
Kandydat
@Kandytat102

Spotkała mnie taka sama sytuacja. Rozmowa ponad godzinna i pani z HR-u, która miała się niby do mnie odezwać, a nic takiego się nie wydarzyło, nawet żadnej krótkiej wiadomości. Niepoważne traktowanie kandydatów.

Irena
Inne
@kandydat 203

To może warto się im przypomnieć o sobie? Bo widzę że różnie z tym odzewem tu jest więc może po prostu hr ma tyle roboty, że się nie wyrabiają?

Kandydat 203
Kandydat
@Irena

Jeśli mówią, żeby czekać na kontakt to się czeka. Brak odzewu dla mnie jest jednoznaczny z odrzuceniem kandydata, jednak można skrócić mu tą niepewności i napisać wiadomość.

ja
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś miał styczność z pracą Help Desk: 1 linia wsparcia, Lublin? Na czym polega praca na tym stanowisku? Jakie są warunki pracy, atmosfera? Czy jest możliwość awansu oraz rozwoju? Bardziej patrzę na zdobycie doświadczenia.

wer
Pracownik
@ja

Atmosfera - super, jak chyba w każdym zespole w firmie, praca raczej spokojna, ale sporo nauki, warunki - dużo zależy od stażu, na początek bez szału

Zostaw merytoryczną opinię o uPaid Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
uPaid Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 27 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Cząstkowska 14
    01-678 Lublin
  • NIP: 5252507899 KRS: 0000387683
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
uPaid Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii