Czy w firmie na stanowisku Help Desk: 1 linia jest możliwa praca zdalna czy tylko stacjonarnie? Jak wygląda zmianowość pracy? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Zmiany są rozpisywane w ramach miesięcznego grafika. Zmiany dzienne są w biurze, ale reszta - czyli większość - zdalnie.
A można się dogadać, które dni pasuje nam pracować zdalnie, a które stacjonarnie, czy jest to ustalane odgórnie? Jeśli jest taka opcja to z jakim wyprzedzeniem trzeba podać takie informacje i komu przede wszystkim? Ty również pracujesz na Help Desk? Powiesz coś więcej odnośnie pracy?
Tak pracuję tam. Jest to ustalane odgórnie. Grafik jest ustalany przez przełożonego na ok.tydzień przed zakończeniem bieżącego miesiąca.Można zgłaszać wnioski jak potrzebujesz np. konkretnego wolnego weekendu. Praca spokojna - głównie mailowa, wcześniej szkolenie. Nocki i weekendy bardzo luźne nic się nie dzieje.
Na help deski tylko mailowo? Brzmi super... Serio nie ma tutaj czatu albo połączeń telefonicznych? Skoro praca jest dość spokojna to jak jest z wynagrodzeniem? Jest ok czy coś za coś?
Jakby co to dalej nie oddzwaniają, siedziałem tam na rozmowie godzinę czasu prawie, wszystko fajnie, pięknie, "jutro zadzwonimy na pewno", dokładnie taki cytat. Nikt nie zadzwonił już wcale ani jutro, ani później. Nie rozumiem tylko po co wzajemny czas marnować tym. Jakieś macie KPI odnośnie rozmów? Czy może musicie gdzieś to wykazać, że jakieś tam były? Skoro tak dalej ludzi traktujecie, to ja nie wiem jakim cudem z taką opinią jacykolwiek klienci chcą z Wami w ogóle współpracować...
Myśle że są to bezpodstawne zarzuty, ponieważ uczestniczyłam w procesie rekrutacyjnym w tej firmie i było spoko, mila atmosfera, a przy rektutacji dostałam konkretny przedział czasu w którym dostałam odpowiedź.
Zgadzam się w 100% z Tobą Teresa. Ja też byłam na rozmowie i dostałam jasną informacje ile mam czekać na odpowiedź i wszystko potwierdziło się, a nawet dzwonili wcześniej. Pozytywnie oceniam cały proces rekrutacji i nie mam do niego żadnych zażaleń. Było bardzo spoko ;) Polecam !
Spotkała mnie taka sama sytuacja. Rozmowa ponad godzinna i pani z HR-u, która miała się niby do mnie odezwać, a nic takiego się nie wydarzyło, nawet żadnej krótkiej wiadomości. Niepoważne traktowanie kandydatów.
To może warto się im przypomnieć o sobie? Bo widzę że różnie z tym odzewem tu jest więc może po prostu hr ma tyle roboty, że się nie wyrabiają?
Jeśli mówią, żeby czekać na kontakt to się czeka. Brak odzewu dla mnie jest jednoznaczny z odrzuceniem kandydata, jednak można skrócić mu tą niepewności i napisać wiadomość.
Czy ktoś miał styczność z pracą Help Desk: 1 linia wsparcia, Lublin? Na czym polega praca na tym stanowisku? Jakie są warunki pracy, atmosfera? Czy jest możliwość awansu oraz rozwoju? Bardziej patrzę na zdobycie doświadczenia.
Atmosfera - super, jak chyba w każdym zespole w firmie, praca raczej spokojna, ale sporo nauki, warunki - dużo zależy od stażu, na początek bez szału