anonim - 2010-04-04 23:10:47 Nie wiem czy wiecie ale to firma nie dba o nikogo, konsultanci pracuja w cieżkich warunkach, brak kawy mleka , herbaty i strasny syf w kuchni dotego dziewczynka z recepcji obrazona na swiat za to ze tam pracuje nawet sie nie umie usmiechn�c, liderzy jak frajerzy nie maja nawet umowy o praca bo nikt nie chce im dac rabia na godziny jak kazdy inny konsultant, ta firma nie dba nawet o taaa kuchnia jest syfem poniewaz konsultanci nie potrafia utrzymac czystosci. Gdyby kazdy dbal o otoczenie to by tego syfu nie bylo. ciagle brak kawy mleka cukru bo widzialem jak kilka osob sobie chowa produkty firmowe!
to że oni tzn. ci na górze nic nie robią i oszczywają ludzi to przykre ale mniej ważne, ale kiedy obudzi się ERA podobno największa sieć kom. w Polsce że takim nieudacznikom jak Walter servis poland zleca tak ważne projekty
NIE CHCE SIĘ WYPOWIADAĆ O TEJ ANALIZIE , BO TO BY BYŁO NA PEWNO NIE WYEMITOWANE .
BZDURY PISZESZ ALE ROZUMIEM ŻE PŁACĄ CI ZA TO ŻEBYŚ Z SIEBIE ROBIŁ .......... .PODSTAW KULTURY NIE POSIADASZ, A JAK SIE WYMAGA PRACY OD INNYCH - TO TRZEBA ZA TĄPRACE PŁACIĆ WG UMOWY , A NIE OKRADAĆ LUDZI.DOTARŁO DO CIEBIE.TERAZ MOŻESZ DALEJ PISAĆ BZDURY.
NIE JEST NASZYM PROBLEMEM JACY SĄ LIDERZY , JEŚLI NIKT NIE KONTROLUJE FIRMY.ALE OKRADANIE LUDZI Z PIENIĘDZY JEST PONIŻEJ KRYTYKI.JEŚLI SPRAWA NIE ZOSTANIE ZAŁATWIONA , TO TRAFI ONA DO PROKURATORA.
jeśli chodzi o szkolenia jakościowe to zależy.. szkoleni(usunięte przez administratora)t takie sobie bo nic się nie dowiesz nowego, a jedynie powtórzysz to co już wiesz... (usunięte przez administratora)zamiast skupić się na szkoleniu i przekazać nam wiedzę jak sprzedawać(bo była zajebistym sprzedawcą) to stoi podniecona że ją chłopaki zaczepiają.... ja ze szkoleń z nią nic nowego nie wynoszę.(usunięte przez administratora)jest fajne szkolenie bo on naprawdę się angażuje, ma wiedzę, a jak nie wie to sprawdzi od ręki i powie, także z nim szkolenia mi się podobają. co do[usunięte przez moderatora] .... hmm...... jak dał nam kartki z pokonywaniem obiekcji to można było boki zrywać, takie teksty wymyślał że klienci popękali by ze śmiechu. on to taka szara myszka, nie wiem jakim cudem wzięli go na coacha. (usunięte przez administratora) chociaż cześć powie, podejdzie, zagada, a tamten to taki cichociemny.. i ta jego czarna teczka:D
Ale powiedzcie mi jak wygladaja takie coachingi, to rzeczywiscie cos daje? bo ja pracowalem w jednym cc i tam jakosciowcy niczego nie potrafili nauczyc, ja nie wiem skad ich w ogole wzieli... tyle ze ci jakosciowcy sie zmieniali co 4 miesiace bo ich wywalali, tutaj tez tak jest czy to sa ludzie z glowa?????
warto coś dodać odnośnie osób od spraw jakośći:) bo z kim najwięcej czasu spędzamy na coachingach, badz ktoryms z kolei niepłatnym szkoleniu jakościowym?:P heh [usunięte przez moderatora] .. hmmm chyba nie tylko mnie zastanawia, co ten chłopiec tutaj robi? faktycznie może i ma pojęcie o jakości ale dlaczego mam wrażenie jak by pozjadał wszystkie rozumy świata i był stuletnim mędrcem?:P [usunięte przez moderatora] ... [usunięte przez moderatora] mogę powiedzieć tyle, że bardzo się angażuje w to żeby pomóc konsultantom, ale podchodzi do nas na luzie, nie tak jak ww wymieniona osoba. szkolenia są zawsze fajne i ciekawe. a przynajmniej te na których ja bywam:P
popracuj jeszcze trochę inaczej bedziesz mówic;] zaufaj mi:D pozdrawiam
który z liderów albo superwajzorów to napisał?:D
rozczarowana, trzeba było wziasc udział konkursie, to moze bylabys lepszym liderem i na ciebie nikt by nie narzekał. chyba, ze wziełas ale sie jeszcze mniej nadawałas?
zgodze się w 100% z ROZCZAROWANA! ŻENADA
kampanie sa beznadzjne, teraz wciskaja ludziom nowe telefony i dodatkowy abonament choc ktos miesiac temu podpisal nowa umowe z era, szkolenia-bez sensu-w niketorych wykonaniu zenujace, a niektorzy nowi liderzy... szczegolni ci najmlodsi...pozostawiaja wiele do zyczenia, woda sodowa im odbila do glowy, ne polecam...[usunięte przez moderatora]
kampanie są takie, ze naprawde trzeba sie postarac zeby nic nie sprzedac, wiec spoko
Jeszcze nigdy nie pracowałam w takiej firmie i jestem ciekawa jak to wygląda. Czy faktycznie jest tam tak źle? a i co jeśli nie udaje się nic sprzedać? Nie mam doświadczenia w takiej pracy a potrzebuje dorobić ;/
megi - 2010-08-04 19:31:05megi a czy ktos moze powiedziedziec ile mozna zarobic pracujac od 17 do 21??4h dziennie razy średnio 22 dni pracujące + 2 soboty po 8h to daje jakieś 110 godzin, przy podstawowej stawce to jest (usunięte przez administratora)brutto, do tego aktywacje. Myślę, że z (usunięte przez administratora)można dostać
megi a czy ktos moze powiedziedziec ile mozna zarobic pracujac od 17 do 21??
A mnie cholera trafia z powodu beznadziejnego wyposażenia. Codziennie jakiś komputer jest popsuty, wiecznie nie ma słuchawek, jak już się jakimś cudem znajdą, to trzymają się na taśmę klejącą i pobożne życzenia, telesklep siada, skrypt się zawiesza... Czy naprawdę nie można by dokupić dwudziestu dodatkowych par słuchawek, żeby nie trzeba było biegać po całej sali i patrzeć, kto akurat kończy? Naprawdę takie wielkie obciążenie dla firmy? (choć przyznam, że konsultanci tez mogliby bardziej wyposażenie szanować. Jak chce ci się bazgrać czy oznajmiać całemu światu, że TU SIEDZIAŁEŚ, noś ze sobą zeszyt, bo bazgranie po klawiaturze to chamstwo).
Po pierwsze to(usunięte przez administratora)recepcjinistka jest najpiekniejszą kobietą jaką spotkałem. [treść usunięta przez admina] Pozdro
to zmień prace a nie tu siedzisz... jak jest tu źle to po co tu jesteś? nie masz wykształcenia to nie marudź, a jak masz to czemu nie zmienisz pracy? tak czy siak każdy z was jest piździakiem, który tylko narzeka, a nie potrafi nic zrobić... macie to na co was stać, a jeśli uważacie że stać was na więcej to zróbcie coś z tym i przestańcie marudzić. Jesteś wart tyle ile cenisz siebie, co robisz i czym żyjesz... Żal mi was: Kiedy ktoś wyrzuca z siebie swoje problemy przed kimś innym, to po prostu osłabia to narzekającego w oczach słuchacza. "Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"