Cześć, jako Sales Representative faktycznie nie trzeba mieć doświadczenia by się dostać? (prócz 3-ech lat w prowadzeniu auta) chce się upewnić, bo może bym próbowała jakby wznowili ofertę. ktoś zadał w zeszłym roku już serie pytań o zarobki i tym podobne. czy widełki są możliwe do wskazania?
Szczerze polecam w pracę w dziale Customer Service. Wiadomo, ze doświadczenia z różnych działów mogą się różnic, ale w CS jest naprawdę dobrze. Nie ma nadgodzin, szanuje się ludzki czas i docenia pracę. Wszystko mozna ustalic, o wszystkim porozmawiac, leaderzy są zaangażowani w rozwiązywanie problemów i pomoc. Bardzo fajna atmosfera. Pracuję tu prawie 2 lata, to jest czwarta korporacja, w której pracuję i nie zamierzam zmieniac, w kazdej poprzedniej bardzo wykorzystywano ludzi i nie dało rady tego zniec na dłuższy czas. Tu jest bardzo ok i nie ma presji
A myślisz, że można tam zostać na dłużej faktycznie, masz jakąś stabilną umowę? Bo jak jakieś zlecenie jest to chyba różnie może być, wydaje mi się.
A ja nie polecam pracy w CS, na ten moment ogromna rotacja, ludzie odchodzą bo mają dosyć. Zarobki bardzo niskie, w dodatku nie wszystko wchodzi w skład przyszłej emerytury. Językowcy dostają tzw dodatek językowy 1000 K który nie wlicza się do kalkulacji przyszłej emerytury. No to nie jest ok moim zdaniem. Poza tym, brak jasnych procesów, dostajesz po głowie od TL za co, że czegoś nie wiesz, no ale nikt nie pokazał jasno gdzie te procesy są. Maksymalny czas kariery w Energizer to 2 lata. Potem albo wariujesz albo uciekasz. Ja uciekam.
Zastanawiam się czy przyjęcia dla KAMów byłyby jeszcze możliwe. posiadam już doświadczenie z pracy na tym stanowisku i jak na razie przyglądam się swojej okolicy. Jakie warunki pracy mogą występować teraz w biurze przy Postępu? Zarobki i atmosfera?
Firma szuka pracowników na stanowisko Sales Representative w Warszawie. Na jakie zarobki można liczyć? Jaka jest podstawa? Oferują samochód służbowy, laptop, telefon. Tylko nie wiem czy ten samochód można użytkować prywatnie i czy to nie jest jakieś klasy A/B.
Najlepsze było jak w 2015 roku do zespołu MT dołączyła ekipa z B2B, banda panów malkontentów i kolesiostwa które pracowało od wielu lat bez jakiejkolwiek kontroli, którzy w żaden sposób nie byli w stanie odnaleźć się w rzeczywistości handlowców bo umiejętności sprzedażowych było brak!!!! (usunięte przez administratora) i ciągłe L4 o byle co nie miało końca. Biuro to akceptowało niestety, ale życie zweryfikowało umiejętności i dziś 90% zespołu już nie ma, jedynie pojedyncze osoby zostały na wyższych stanowiskach... wtedy był cyrk na kółkach, do zarządu robienie PR jacy to super sprzedawcy byli...
Nawiązujesz do sytuacji sprzed ośmiu lat? a jakie ona może mieć przełożenie co do aktualnych warunków? pytam, bo nie wiem czy tym tematem się przejmować. Mnie tak naprawdę interesują perspektywy na prace u was od kolejnego roku. macie jakieś konkretne plany? Ogłasza się jakieś zmiany?
(usunięte przez administratora)
A gdzie to zgłosiłeś?
I co udało się zrobić z problemem stosowanego mobingu ze strony Pana Key account managera?
Jak to czytam to się zastanawiam co wy konkretnie macie na myśli pisząc o tym. Jakby nie patrzeć to pojęcie jest nieco rozległe. Co mu zarzucacie?
Manipulacje- zastraszanie, nękanie telefonem zarówno sms, jak i dzwonienie. Wymaganie dostępności pracownika 24h. Ciągła kontrola każdego ruchu- nawet po godzinach pracy. Dużo z opowieści się słyszało...
No i co w końcu z tym tematem? zgłosiliście to gdzieś? Bo widzę że dużo o tym piszecie ale czy ktoś odważył się coś w końcu z tym zrobić?
@alone i jak temat został zaadresowany ? Czy zgłosiłes problem do przełożonego ASM czy tez działu HR? Czy probowałeś rozmawiac ze swoim przełożonym że coś Ci nie odpwiada we współpracy ? Zarzuty o mobbing to jest bardzo poważna sprawa . Mam nadzieje, że pisząc ten komentarz rozumiesz znaczenie tego słowa. Bo jesli to nie i podajesz dane personalne ASM narażasz sie na konsekwancje prawne.
Najlepsze są takie komentarze jak Twój:) "duzo opowieści sie słyszało" wskazuje na to że Ciebie to nie dotyczyło , ktoś Ci coś opowiedział a Ty dalej to podbijasz bezmyślnie. Człowieka bardzo łatwo oskarżyć bezpodstawnie zwłaszcza bedąc anonimowym.
(usunięte przez administratora)
To czemu tego nigdzie nie zgłosisz?
Firma zapozniona o 25 lat. KPIs Supply Chain jak OiTiF, ,to nowosc, choc funkcjonuja w PL od 25 lat. Ludzie nie maja premii od KP's. Narabiaja nagdzodzinami. Maja po kilkadziesia nadgdzin i tygodnie zaleglego urolpu. Sa przeciazeni. Szef to usprawiedliaia "dobrymi relacjami", Pojecia nie ma o Planowaniu, ale nadrabia...relacjami... Tona w zapasch. zbednych. NIe moga ppgarnac NDD/NPI . Maja kulejace linie i nie ipotrafia okreslic OEE. Nie ogarniaja. Chcesz tam pracowac nie majac stabilnosci?
Fajnie że to opisałeś. Co z tymi urlopami, można je w końcu wybrać czy to w nieskończoność jest odkładane?
\Nie wiem, jak we wszystkich Działach ale znany mi nie jest w stanie oddać. , Placa za nadgodziny, których nie kontrolują.
Proces rekrutacyjny bardzo długi i ostatecznie po dwóch rozmowach z Team Leaderką i Manadżerką, gdzie powiedziane było jasno, że mam oczekiwać kontaktu, nikt nie napisał nawet prostego maila, że wybrali kogoś innego. Praca wydawała się fajna, ale to podejście bardzo słabe.
Czy jesli od prescreen calla minelo juz 9 dni, to znaczy ze mnie olali i nie chca? Bo troche malo profesjonalna ta rekrutacja jest...OK, Pani ktora dzwonila z Londynu superpunktualna i slychac, ze ma doswiadczenie w robieniu prescreenow, ale ilez mozna czekac na feedback od polskiego HRu? Oferta juz znikla - customer service z angielskim, wiec sadze ze mnie raczej nie chca, ale jesli ta Pani z Londynu tak chwalila moj angielski i doswiadczenie w obsludze klienta, to chyba raczej dobry feedback wyslala...
Proces rekrutacyjny to kabaret połączony z komizmem. Pani angielskojezyczna nie znajaca podstawowych zwrotów, rozmowa jak z przysłowiowa (usunięte przez administratora) w nocy. Zadajesz pytanie ona nie rozumie pytania zatem odpowiada na inne. Tam chyba ludzi od HR z łapanki biorą albo zatrudniają najtańsze agentury. Naprawde czeski film. Oferta finansowo grubo ponizej średniej rynkowej.
Plusy: Dużo szkoleń; międzynarodowo można zdobyc doświadczenie; szkoła korporacyjnego życia (nie wiem czy to plus ;) angielski; ludzie ok, nie spotkałem jeszcze tzw. korporacyjnego szczura kopiacego pod innymi, dobra atmosfera w większości działów; kasa benefity w miarę ok, standard; dla kogoś po innym global korpo - bez rewelacji; dla kogoś po ziutexie czy innym krzaczeksie lub państwówce -bardzo dobrze Minusy: Trudno to nazwać pracą. Wyobraź sobie że jesteś w mrówkach. Po prostu nie wiesz już co robić jak się ogarnąc. Tempo, nadmiar, nadgodziny. Braki kadrowe, pracownicy nie ogarniają nadmiaru. Tworzy się chaos. Po 2020 poprawnośc polityczna serwowana z centrali. Wcześniej było rób swoje dobrze i tyle. Teraz pojawiają się jakieś dziwne szkolenia sugerujące że wszyscy jesteśmy podświadomie uprzedzeni i jak mamy sobie z tym radzić. Oczywiscie ludzie sa otwarci tolerancyjni ale Big Brother z USA musi na wszelki wypadek jeszcze zaorać. Rotacja jest olbrzymia. Ludzie przychodza i szybko szukają innej pracy. Nie świadczy to dobrze o pracodawcy. Ogólnie nie polecam na dłużej. Daję neutralną bo nie jestem całkowitym frustratem ;) ale bliżej negatywu. Szukajcie innych korpo lepiej.
System rekrutacji standardowy, jednak sama jakość to jakaś pomyłka, kobieta z US Team mega merytoryczna, konkretna i czuć po dwóch zdaniach że naprawdę ma serce do tego co robi, natomiast dalsze etapy to pomyłka, gość z Egiptu (EMEA supervisor) podczas interview pisał smsy spod biurka, ziewał i lewitował gdzieś na orbicie, porażka i dziękuję ze szybko skonczylam.
Dzień dobry, czy można dowiedzieć się jaka jest sytuacja w dziale Foreign Trade? Jak atmosfera pracy? Z góry dziękuję
Czy na stanowisku Demand Planner można liczyć na 10-12K brutto miesięcznie?
Czy pracownicy w Energizer Polska Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Atmosfera miedzy pracownikami jest bardzo fajna. Nawet jak biznasowo jest więcej wyzwań i pracy, to czuć, że ludzie się w tym wspierają. Relacje czasem przypominają mi te z rodzinnych firm, a nie z korporacji :)
Cześć @Agnieszka, super, że dzielisz się takimi informacjami na tym forum. Są ona bardzo przydatne i pomagają w wyrobieniu sobie własnej opinii o firmie, nie wiesz może jak kwestia atmosfery i zespołu wygląda w chwili obecnej?
Słyszałam , że jest staż w dziale marketingu, ktoś wie czy trzeba być studentem ? Czy można po studiach?
Czy w Energizerze propozycje stażu pojawiają się często? W jakich wydziałach? Możesz opowiedzieć coś więcej o tej formie zatrudnienia np. czy jest płatna? Będę wdzięczna.
Wkrótce po zaaplikowaniu na stanowisko customer service associate skontaktowała się ze mną pani z HR z Dubaju. Stwierdziła, że jestem idealnym kandydatem na to stanowisko, jako że spełniam wszystkie wymagania, które są ujęte w ogłoszeniu. Rozmowa nie doszła do skutku z powodu awarii elektryki w moim bloku mieszkalnym - miała to być rekrutacja przez webex. Poprosiłem o nowy termin, jako że rozmowa przez tę platformę była preferowaną formą rekrutacji. Zapewniono mi, że dojdzie do przełożenia spotkania na następny tydzień. Ku mojemu zdziwieniu dostałem maila (template) od wspomnianej rekruterki z informacją, że nie będzie spotkania. Bez żadnego wytłumaczenia. Ogłoszenie wisi do tej pory. Nie rozumiem takiego postępowania, widocznie negatywne opinie, których jest tu większość, są zgodne ze stanem faktycznym. Niestety, nie jestem Zeusem, ani nawet jego synem i nie mam możliwości wykraczających poza zwykłego śmiertelnika. Przykro mi, że uznano mnie za kłamcę. Skoro tak się traktuje kandydata, to co dopiero by się działo, jakbym tam pracował? Ostatecznie cieszę się z takiego obrotu sytuacji, przynajmniej oszczędzę sobie nerwów na jakieś bezmózgie korpo-srorpo
Hej, napisz proszę jakie były wymagania na stanowisko Customer Service Associate, z chęcią dowiem się czego firma Energizeer szuka w pracownikach. Czy pamiętasz również kwotę proponowanego wynagrodzenia? W kwestii Twojej rekrutacji- bardzo niefortunna sytuacja, mam nadzieję, że problem się już nigdy więcej nie powtórzył.
Wszyscy piszą o rekrutacjach, a ja po przejrzeniu kilku portali z ogłoszeniami oraz strony firmy Energizer, nie znalazłam żadnej aktualnej propozycji pracy, ani też archiwalnej "młodszej" niż 3 lata. Podpowiedzcie proszę czy przesyłając CV na ich email kontaktowy będę miała jakąś szansę? Być może jest tutaj ktoś pracujący w firmie i wie czy szukają obecnie nowych pracowników?
Przykra rekrutacja. W ogłoszeniu "Ideally 3+ years’ experience in a similar position" więc uznałam że z moim półrocznym doświadczeniem na takim samym stanowisku i znacznie dłuższą przygodą z SAP w innym module mogę spróbować. Najwyżej nikt nie zadzwoni. Ale Pani zadzwoniła, zapytała ile pracowałam na takim stanowisku (mimo że wyszczególniłam to w CV) i powiedziała że jednak szukają kogoś z dłuższym doświadczeniem. A ja jestem na dobrej drodze do sukcesu i życzy mi powodzenia. Serio? Takie podejście i nie czytanie CV jest smutne. Poza tym gdzie mam zdobyć te doświadczenie? Na jakiej dobrej drodze jestem skoro dostaję takie odmowy?
Miałaś okazję dowiedzieć się od niej czegoś więcej o pracy w Energizer? Czy tylko spytała Cię o to doświadczenie? Widziałam, że pracodawca ten szuka teraz kogoś do marketingu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Energizer Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Energizer Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Energizer Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!