brak logo

Dyskonty Odzieżowe Tania Odzież

Siedlce

Opinie o Dyskonty Odzieżowe Tania Odzież

ssss 2011-05-09 21:01:26
nikomu nie polecam pracy u pana [usunięte przez administratora]. jest to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] który nie liczy się z żadną z pracownic jeżeli nie wyglądasz dobrze i nie nosisz markowych ubrań to nie masz czego tam szukać bo cię nie zauważy a po dwóch latach pracy nawet nie będzie wiedział jak masz na imię. Praca po godzinach dźwiganie worków z ciuchami po schodach, osobiste rewizje wykonywane przez wysłanników szefa (on nic nie robi sam) doprowadzają do szaleństwa w dodatku ochroniarz z 3 maja pogania dziewczyny znęca się nad nimi, krzyczy, nie znam bardziej fałszywej osoby od niego, a co do nabijania paragonów to prawda klient robi zakupy za 20zł a na kasę nabijane jest 2zł a raport dobowy w czwartek kiedy utargu jest 15tys. wynosi 3tys. paranoja wyzysk, wykorzystywanie, poniżanie to wszystko co towarzyszy pracy w dyskoncie na 3 maja w Siedlcach
klientka 2011-07-27 13:55:46
a dziewoje tam pracujące najchętniej nic by nie robiły.Największe zastrzeżenia do pani (czarne, krótkie wlosy) stojącej za kasą-wulgarna dziewucha.Po powrocie do domu kilka razy zdarzyło się,że zapłaciłam za ubrania o 2 zł więcej niż wskazywały na to ceny na metkach.Wielokrotnie byłam świadkiem jak opryskliwie zwracała się do starszych pań.Proponuję właścicielowi wysłać ją na szkolenie,brakuje jej cierpliwości i profesjonalizmu i nie ważne czy jest to ekskluzywny sklep czy tania odzież.KLIENT TO KLIENT, A SPRZEDAWCA TO SPRZEDAWCA. Pani mogłaby najpierw pójść do Atola na staż, może by się czegoś nauczyła.
anonim 2011-08-11 19:26:24
ta pani z krótkimi, czarnymi włosami jest siostrą szefowej, więc dlatego tam pracuje.
co do dziewczyn, rzeczywiście są opryskliwe, ale z jednej strony im się nie dziwię- pracowałam tam przez kilka miesięcy...
klienci zachowujący niekulturalnie, wręcz wyrywali worki dziewczynom i łamali wieszaki, szarpali się jak zwierzęta.
praca po godzinach, dźwiganie worków warzących ponad 150 kg... rzeczywiście były rewizje osobiste, donosicielstwo.
zarobki- 800zl dla dziewczyn które przyszły do pracy na wakacje, do 1100zł dla tych które są już dłużej.
e 2011-08-13 01:33:22
to prawda... dźwiganie ogromnych worów, zostawanie po godzinach.
[usunięte przez administratora] wykorzystuje dziewczyny, a po pół roku lub wcześniej i tak każdą wyrzuca, po to by przyjąć nowe dziewczyny, którym płaci 800-900zł.
rewizje-jakbyśmy były złodziejkami.
najdłużej pracowała tam moja koleżanka-ponad rok, mnie zwolnił po 5 miesiącach.
tak więc nie jest to praca stała, i nie płacą nawet minimum średniej krajowej.
a 2011-09-03 14:13:37
Nie dźwiga się worów po 150 kg, bo tyle to by dziewczyna nie udźwignęła.
Co do Pani która jest \\\\\\\\\\\\\\\"kasjerką\\\\\\\\\\\\\\\" i kierowniczka niby to jest po prostu nie kompetentna. Jest wulgarna w stosunku do klientów, a a najbardziej do pracowników stwarzając chore sytuacje, niejednokrotnie zwalniając przez to dziewczyny które tak na prawdę nie były niczemu winne. Ta Pani co prawda jest kierowniczką, ale nie wie co dzieje się na zapleczu, a na sklepie dziewczyny gania tylko wtedy, gdy jest kierownik. Umowy są nieprawdziwe, pracuje się na czarno.[usunięte przez administratora]
azercia 2011-10-04 20:16:33
tak tak jestem zqadna tym tylko mało cosik chetnych... pewnie się boją --tylko czego ja tez bym im chętnie narobiła szumu wokół całej tej pracy w tym dyskoncie...zero ubezpieczenia a jak ci cos strzeli w plecach od dzwigania to nikt ci nie zapłaci ..za wolne zapitalasz ,soboty...nadgodziny do tego wszystkiegi marne ,marne grosze ,może jakby wszystkie dziewoje sie postawiły i poszłuy na rozmowe do tego palanta i powiedziały zeby były normalne umowy --zarobki a jak nie to niech sam te szmaty se przebiea ,,zasrane gatki ,prezerwatywy zuzyte i takie tak swonstwo --ja jak pracowałam kiedys to osobiscie namawiałam dziewczyny zeby sie postawiły ale one sie boja fakt --takii rynek pracy ze nie ma za bardzo wyboru...
zizi 85 2011-10-04 20:24:16
a ty tak pracujesz?
wika 2011-10-04 20:30:33
nie tylko pracowałam 2 tygodnie i powiedziałam sobie ze nie podaruje nie dośc ze na---asz to KRZYWO NA CIEBIE PATRZA W DODATKU STRASZNIE NIE ZDROWA ATMOSFERA MIEDZY DZIEWUCHAMI--JEDNA NA DRUGA PATRZY Z POD OKA..PUCOWANIE SIĘ DO SFER 'WUZSZYCH"UCZENIE NA PAMIĘĆ SIĘ FAŁSZYWYCG ZEZNAŃ JEZELI BEDZIE SANEPID STRASZNIE ---MASAKRA JAK KTORAS WIERZACA TO WSPÓLCZUJE...CAŁU CZAS [usunięte przez administratora]
anonim 2011-10-07 19:58:23
ja tam pracowałem jako ochronarz tez [usunięte przez administratora] nas jak murzynów kiedys ,za marna kase ,okropnie nie miła atmosfera nie polecam
arek 2011-10-07 19:59:51
a miałes jakas umoewe?
anonim 2011-10-07 20:02:50
coooty,,na czarno ,a jak chciałem wolne to powiedzieli ze po miesicu w dodatku nie płatny...smieszne co?i dlatego wyladowałem na lodzie,bo zaczałem dopytywać o ta kase za wolne dni...
anonim 2011-10-25 18:54:57
Boże Ludzie jakie Wy głupoty gadacie jak wam nie pasuje praca tam to po co pracujecie.... Siedźcie w domu i będzie dla Was Najlepiej :)
brud syf 2011-11-30 11:30:14
klapa
Brak kultury a pracownice to dziewuchy bez jakiego kolwiek wykształcenia nic dziwnego nikt normalny nie pojdzie tam do roboty...
ta praca jest smieszna choc niektore dziewczyny sa glupie i daja sie tam wykorzystywac. A ta cała kierowniczka sortowni koszmar nie kompetentna dziewczyna nic od niej nie mozna sie dowiedziec co ona tam wogle jeszcze robi w sumie jak by szef i mi wynajmowal mieszkanie to tez bym mogla tam dupa swiecic jak ona...wszyscy chyba o tym teraz mowia zreszta chwali sie kazdemu . obsluga fatalna juz nie mam ochoty chodzic tam nawet na zakupy nie mozna o nic zapytac bo tylko warcza kolezanka moja tam pracowala i juz sie zwolnila niedawno opowiadala co tam sie dzieje.
mmmmm 2012-03-15 08:37:37
a skąd ty wiesz czy mają wykrztałcenie czy nie ????
praca owszem jest ciężka...... ale aż tak żle chyba tam nie jest skoro niekóre dziewczyny pracują tam po 1-2 lat....
BANDA ZŁODZIEJI 2012-05-21 20:39:02
(usunięte przez administratora)mam nadzieje że ktoś się odważy i wreście to przerwie
ZŁODZIEJE 2012-05-25 16:11:50
SKORO WISZ ŻE JEST CIĘSZKO TO CZEMU TAK MAŁO PŁACĄ NIE WYKORZYSTYWANIE LUDZI(usunięte przez administratora)
magda 2012-05-25 16:20:02
wykorzystują ludzi.......... wykorzystują ludzi ....... a dziewczyny boją sie i nie odzywają się te co odzywają to od razu zwalnia ..... jest bez prawie i ten co ma kase to w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ie ma tych co chcą zarobić szkoda że za darmo nie karze pracować a le był by zadowolony .....(usunięte przez administratora)
niech domnie pszyjdzie do pracy 2012-05-25 16:31:04
SZEF NIECH DO MNIE PSZYIDZIE DO PRACY JA DAM MU ZAROBIĆ TYLE CO ON DAJE ZAROBIĆ ZOBACZY CZY MU TO WYSTARCZY POPRACUJE CIĘŻKO PO WYKORZYSTUJE GO TAK JAK ON TO ROBI TO WTEDY DOCENI LUDZI CI CO PRACUJĄ DZIEWCZYNY ZGŁOŚCIE TO NIE BUJCIE SIE ODWAGI MAM NADZIE ŻE KTOŚ SIĘ ODWAŻY ..... NIE BUJCIE SIE ODWAGI
mala 2012-06-11 21:27:03
brak słów
byla pracownica 2012-07-17 12:15:25
pracowalam tam tydzien wyrzucila mnie i zatrudnila nastepna i nastepna zmienia dziewczyny nie podpisuje umow moze ze dwie maja umowe a reszta??? NIEPOLECAM
Żaba 2012-10-08 20:25:36
Lepiej w domu siedzieć i nić nie robić niz tam pracować za marny grosz nawet naj nizszej krajowej nie dają nie polecam masakra
1
MONIKA 2012-11-12 20:24:28
RACJA NIE MA CO PITOLIC TYLE BO KAZDY WIE CO TAM SIE DZIEJE SAMA TAM PRACOWALAM MAM ZDJECIA Z TEGO DYSKONTU KTORE BYLY PRZYKLEJONE W UBIKACJI DO NIBY UMOWY ZLECENIA , TRZEBA TO ZGLOSIC DO INSPEKCJI PRACY !
-.- 2013-02-08 12:46:14
jest strasznie drogo(usunięte przez administratora) i zabierają ciuchy nawet z koszyków
stokrotka 2013-08-26 14:07:51
tam same bydło zakupy robi, dziewczyny są traktowane jako lalki do szczypania w tyłki. ten (usunięte przez administratora)to tylko na ich tyłki patrzy. niech ten kierownik sobie tak sam popracuje- to zobaczy, jak to jest.
lka 2013-09-30 17:52:09
ten kto to napisał nie rozumie, że teraz są tak cieżkie czasy ,że dziewczyny pracują tam ,gdzie jest dla nich praca. a ty sam jesteś niechluj lub niechlujka, dziewczyny wyglądają jak lalki, odczep się od nich. nie życzę ci takiej roboty-ale Bóg cię ukaże za takie słowa- zobaczysz, że sam tam będziesz pracować.
.... 2013-09-30 20:48:12
Widzę że wszystko co tu można przeczytać to głupoty wyssane z palca. Pracuję i wiem. Dziękuję
Nielegalna 2013-12-04 12:13:26
Ja sie tylko pytam gdzie są urzędnicy..(usunięte przez administratora) wczesniej i dziewczyny uciekaja zostaja tylko te co maja umowy... także przecieki tam są dobre że nikt za to sie nie wezmie!!!
2
pysiaczek 2013-12-04 12:35:22
WITAM,chciałabym podzielić się swoją opinią na temat pracy W DYSKONCIE ODZIEŻOWYM.pracowałam tam kilka dni,ale wystarczająco się tam napatrzyłam. (usunięte przez administratora)może ze 3osoby mają umowę(usunięte przez administratora) stawka to 3,50/h więc dostaniesz na koniec miesiąca max 950pln!! nie wyrabiasz najniższej krajowej,a pracujesz od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-17:00/18:00 to są wolne żarty !!! KIEROWNICZKA (usunięte przez administratora)brak kultury, traktowanie odgórne, każda siedzi jak mysz pod miotłą ponieważ dziewczyna na kasie jest przyjaciółką kierowniczki,więc strach odezwać się na sklepie cokolwiek.. właśnie ZERO ROZMÓW,z kimkolwiek! NAWET GŁUPIEGO 'CZEŚĆ' nie możesz odpowiedzieć!! ciężka harówa za marne grosze!! niestety,poszłam tam bo potrzebowałam kasy,więc jak każdy normalny łapałam się wszystkiego !!
Nielegalna 2013-12-05 18:18:28
to nie jest normalne ,ze gdy kontrol wchodzi na sklep oni wiedza o tym juz wczesniej i dziewczyny ktore nie maja umow( czyli prawie wszystkie) uciekaja wtedy albo sa na sklepie i udaja ze niby robia zakupy a tak naprawde poprawiaja te[usunięte przez moderatora]... wiem o tym doskonale bo tam pracowalam i przechodzilam to wszystko takze gdzie sprawiedliwosc ??? pytamy
ewela 2014-01-09 19:25:53
zgadzam sie z Toba, sama tam pracowałam tydzien i to wystarczylo mi zeby wyjsc i wiecej tam nie wracac. W zyciu sie nie spotkalam z takimi (usunięte przez administratora), robia wszystko co im sie karze za grosze. wiecej wyda sie na autobus tam dojezdzajac niz to warte. 3,50 wstyd!!!(usunięte przez administratora)
Natasza 2014-02-27 08:35:17
Zastanawiam się kto oferuje stawkę 3,5 zł/h a już tym bardziej kto by się na to zgodził....!
Ja zatrudniłam się właśnie w Dyskoncie Odzieży Używanej na 11 Listopada nr 22. Zarobki przyzwoite a i towar bardzo fajny. WIĘC POLECAM JUŻ OD GODZINY 8.00 :)
kasa 2014-02-27 09:16:26
witam w Radzyniu Podlaskim przynajmniej ich uczciwie kroją na kasie ( gotówkę )nawet jest taka jedna sprytna i już trochę robi ,ma talent do tego tyle razy to zrobiła i nic jeszcze jej nie złapali.tak trzymać
2
Majonez 2014-03-10 22:04:50
No to dostaniesz pewnie najniższą krajową i masz się cieszyć :) Chociaż może w niektórych sklepach będą proponowali umowę w zależności od wysokości sprzedaży to wtedy można negocjować.
anna 2014-03-12 23:52:25
Dla wielu praca w takim dyskoncie odzieżowym to praca marzeń, pewnie nawet pracowali by za darmo, także kasa może nie taka zła.
myszata 2014-03-15 08:08:56
Praca marzeń powiadasz.... to dlaczego sam nie przyjdziesz tam pracować ????
buhaha 2014-04-25 20:51:50
te całe dyskonty ( w szczedgolnosci lubartowskie) to jakas paranoja !! 900 na godzine,te,ktore sie puszcza dostaja umowe lub wyzsza fuche,zenada!!!
Joanna 2014-09-27 20:14:41
Natasza piszesz ze fajne ciuszki a nie wiesz z kąd oni to zamawiają? interesują mnie konkretne namiary.
alfa 2014-10-05 15:59:17
kasjerka z Łukowa bardzo chamska dla klientów i dobrze kasę robi z koleżankami. jeżdżę po sklepach i nie spotkałem takiej chamskiej osoby jak śmieszna kasjerka z łukowa.
alfa 2014-10-28 19:56:51
jaka umowa dziewczyno pracujesz na czarno 6 dni w tygodniu
wiola 2015-02-05 23:06:05
Hej, czy soboty są płatne dodatkowo, tzn. więcej sie dostaje za pracę w sobotę, czy tyle samo co za inny dzień tygodnia? Pracowałam w podobnym sklepie i tam jeszcze były dopłaty jak było dużo towaru do rozpakowania i trzeba było zostać po godzinach. Czy tu tez funkcjonuje coś podbnego, czy ze wszystkim wyrabia się w godzinach pracy?
gos.rod@interia.pl 2016-02-17 10:08:22
Witam czy ktoś w dyskoncie odzieżowym pracował on się mieści na ul. Pułaskiego 30. Niech mi ktoś poda informacje na temat tego sklepu, czy warto tam iść do pracy.
gos.rod@interia.pl 2016-02-17 10:11:01
Witam czy ktoś w dyskoncie odzieżowym pracował on się mieści na ul. Pułaskiego 30 Siedlce. Niech mi ktoś poda informacje na temat tego sklepu, czy warto tam iść do pracy.
Farta 2016-02-27 16:32:06
Nie polecam ciucholandu na 3 maja w Siedlcach spotkałam sie tam z podloscia ludzką z tym ze każdy po tobie jeździ i nawet ośmiesza przy wazystkich kierowniczka na początku to miła była a później okazało sie co to za człowiek umowy nie masz robisz na czarno . Bardzo ludzi wykorzystują traktują jak w obozie koncentracyjnym szok. Nie polecam i przestrzegam każdego kto tam chce isc pracować. Pracownicę sa tak podłe zamiast Ci pomóc to sie znecaja psychicznie. Uważajcie na ten ciucholand a co najważniejsze dostaje się oklamane informacje ze odbyło sie szkolenie bhp co jest nie prawdą
2
asia 2016-05-11 09:56:52
Farta' w takich sklepichaz z odzieza uzywana to malo ci dadza, tym bardziej ze konkurencja jest duza.
1
zlosnica 2016-10-29 14:10:40
Na 3 go maja jeszcze jest w porządku kierowniczka fajna bo znam osobiscie i nie wierze że zle traktuje dziewczyny. Inne mam zdanie o sklepie na Pulaskiego 30 tam to dopiero jest masakra dziewczyny mruki a kierowniczka to już wogole bez komentarza, i do tego ten sklep jak nora zimno brak zasiegu nie polecam !!
Bunia 2016-11-15 17:31:34
Pójdę do inspekcji pracy ze na nocki pracują na czarno. Wystawiają lewe faktury. Wykozystuju pracowników. Kierownik cymbal ostatni z Opola dał zakaz wolnego dnia co się należy powód .... Bo były braki w kasie lub na plusie kwoty 0,50 groszy. Robią pracownice przekręty biorą na lewo kasę za ciuchy nie kasujac ich. Masakra. Nie polecam tego szmateksu. Oszukują ludzi A ludzie wierzą..... Nie polecam tam pracy Opole ul. Reymonta 19.
Zostaw swoją opinię o Dyskonty Odzieżowe Tania Odzież - Siedlce
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dyskonty Odzieżowe Tania Odzież