Opinie o Centrum Obsługi Biznesu w Bydgoszcz

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Centrum Obsługi Biznesu. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Centrum Obsługi Biznesu o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm
Usługi hotelarskie dla firm Bydgoszcz

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centrum Obsługi Biznesu w Bydgoszcz

Centrum Obsługi Biznesu

Zapraszamy do udziału w rekrutacji, osoby z niepełnosprawnością na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży. Jeśli jesteś zainteresowana/ny, prześlij aplikację na adres e-mail działu rekrutacji. Jesteś osobą z niepełnosprawnością? Dla nas to nie przeszkoda! Wystarczy, że masz predyspozycje sprzedażowe i dobrze czujesz się w rozmowach telefonicznych, no i znasz obsługę komputera oraz programów. Lubisz poznawać nowych ludzi? Jesteś komunikatywna i otwartą osobą? Cechuje Cię pozytywne nastawienie, energia i odwaga? Szukasz pracy na stałe? Masz wykształcenie średnie? Jeśli tak, to jesteś dla nas idealnym Kandydatem! Nie ważne, czy masz doświadczenie, czy nie. Praca w sprzedaży dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności - (podstawa + premie) Bydgoszcz Udogodnienia dla Ciebie to: - klimatyzacja i komfortowe biuro - nowoczesne i wygodne stanowisko pracy - częste przerwy w czasie pracy - w pełni wyposażone zaplecze socjalne - miła i bezstresowa atmosfera w zespole - odpowiednie szkolenie na start i wparcie koordynatora w trakcie pracy Zapewniamy: - umowę o pracę już od okresu próbnego (po okresie szkolenia) - pewność stabilnego zatrudnienia (szukamy osób chętnych do współpracy na dłuższy okres czasu) - stałą i gwarantowaną podstawę comiesięczną (pewność wypłaty) - premie za każdą aktywną sprzedaną sztukę (aktywny punkt sprzedażowy) - dodatki bonusowe miesięczne dla najlepszych sprzedawców - wprowadzenie w postaci miesięcznego szkolenia (oczywiście z wynagrodzeniem za uczestnictwo i możliwością uzyskania certyfikatu) - stałe godziny pracy 8:00-15:00 - wolne weekendy, przerwy świąteczne i dłuższe weekendy - możliwość rozwoju w sprzedaży i nabycia cennych umiejętności sprzedażowych i rozwinięcia kompetencji interpersonalnych - spotkania integracyjne, eventy firmowe, konkursy z nagrodami rzeczowymi Zadania dla Ciebie: - opieka telefoniczna nad Klientem biznesowym Orange - telefoniczna sprzedaż i promocja nowych produktów i usług sieci Orange - telefoniczne przedłużanie umów stałym Klientom biznesowym Orange na obecnych warunkach - doradztwo i dobór odpowiednich rozwiązań dla danego Klienta - telefoniczna opieka posprzedażowa - dosprzedaże, akcje promocyjne - praca na podstawie bazy danych Klientów naszej firmy Każdy pracuje na swoje premie i bonusy miesięczne, ale razem tworzymy zgraną paczkę!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Dział rekrutacji zaprasza do składania aplikacji na stanowisko Opiekun Klientów Orange. Prosimy składać aplikacje poprzez e-mail działu rekrutacji. Pracując w Centrum Obsługi Biznesu Orange, na pierwszej linii kontaktu z Klientem biznesowym, stajesz się odpowiedzialny za dostarczenie Klientowi tego, co jest dla niego ważne. Przygotowujemy Cię tak, abyś potrafił doskonale dopasować ofertę Orange do potrzeb i oczekiwań Klientów biznesowych i budować z nimi długotrwałe relacje. Na bieżąco śledzisz nowości ofertowe Orange, rozwijasz się poznając nowe technologie Orange i techniki sprzedaży. Twoja praca na okresie wdrożenia i szkolenia, jest oceniana tak, abyś doskonalił swoje kompetencje i sprawiał, że Klient biznesowy Orange będzie usatysfakcjonowany. Masz ogromny wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia! Twoje zaangażowanie, profesjonalizm i doświadczenie w sprzedaży są gwarancją osiągania dobrych wyników, a co za tym idzie wysokich premii sprzedażowych i bonusów miesięcznych. Zostań Opiekunem Klientów Orange! Oferujemy Ci: - interesującą, pełną wyzwań pracę - stabilne zatrudnienie i stałość zatrudnienia - pakiet szkoleń przygotowujący do pracy w wybranym projekcie - wsparcie trenera i szkoleniowca na każdym etapie pracy - pracę z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych + nowoczesne stanowisko pracy - wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy i bonusy miesięczne - możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego - udział w eventach firmowych, imprezach integracyjnych i konkursach (z możliwością wygrania atrakcyjnych nagród rzeczowych) - pracę w świetnej lokalizacji w centrum miasta Bydgoszczy, w prestiżowym biurowcu Zadania przygotowane dla Ciebie: - kompleksowa zdalna opieka nad Klientami biznesowymi Orange - obsługa kont Klienta Orange - przedłużanie i aneksowanie obecnych umów Klientom biznesowym Orange (na podstawie badania potrzeb Klienta) - sprzedaż produktów i usług klientom Orange - doradztwo biznesowe i dosprzedaż nowych produktów i usług Orange - możliwość pracy przy projekcie Orange Światłowód - analiza potrzeb Klientów - raportowanie sprzedaży - zarządzanie bazą danych Klientów Orange Wymagamy od Ciebie przede wszystkim: - motywacji do pracy w kontakcie telefonicznym - chęci do podjęcia zatrudnienia na dłuższy okres czasu - biegłej obsługi komputera i programów MS Office - wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych - umiejętności sprzedażowych / predyspozycji sprzedażowych - chęci do zdobywania nowych umiejętności oraz do ciągłego poszerzania wiedzy o nowych technologiach i technikach negocjacyjnych - odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone zadania Szukamy ludzi: - zaangażowanych, otwartych, komunikatywnych - nie poddających się lecz stale poszukujących nowych rozwiązań - wychodzących z inicjatywą, pozytywną energią do działania, odważnych - pomysłowych i kreatywnych - lubiących pracę z ludźmi oraz kontakt z klientem - z interesującą pasją, którą umiejętnie łączą ją z pracą zawodową Lubisz rozmawiać z ludźmi i pracować w zgranym zespole? Chcesz się rozwijać w biznesie, poznawać nowe technologie, techniki sprzedaży i brać udział w negocjacjach biznesowych? Ta praca jest właśnie dla Ciebie! Nie czekaj, aplikuj i dołącz do naszego zespołu!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Dział rekrutacji zaprasza do aplikowanie na stanowisko Doradca Biznesowy sieci ORANGE (baza własna Klientów). Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail działu rekrutacji. Opis stanowiska: - Pozyskiwanie / Utrzymywanie Stałych Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku - Sprzedaż telefoniczna produktów i usług Operatora sieci ORANGE - Doradztwo telefoniczne Klientom Biznesowym w zakresie doboru odpowiedniej oferty - Utrzymanie i rozwój relacji z Klientami - Prowadzenie telefonicznych negocjacji handlowych i rozmów sprzedażowych - Objaśnianie Klientom zakresu działania produktów i usług ORANGE - Przestrzeganie standardów i procedur obowiązujących w ORANGE - Opieka posprzedażowa - Przedłużanie umów Klientom - Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe i sprzedażowe - Dbanie o pozytywny wizerunek firmy na rynku - Budowanie długofalowych relacji z Klientami Wymagania: - Doświadczenie w sprzedaży usług i produktów /mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej/ - Doskonałe zdolności interpersonalne /komunikacyjne, negocjacyjne/ - Znajomość technik sprzedaży - Otwarty umysł i kreatywność - Dobra organizacja czasu pracy - Gotowość do pracy stacjonarnej w godzinach 8:00-16:00 - Samodzielność i dynamizm w działaniu - Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji z klientami - Zorientowanie na realizację założonych celów i zadań - Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków - Dokładność i sumienność w raportowaniu oraz prowadzeniu dokumentacji - Odporność na stres - Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów MS Office Oferujemy: - Umowę zlecenie /po okresie próbnym- umowę o pracę na dłuższy okres czasu/ - Stabilność zatrudnienia / preferujemy Kandydatów zainteresowanych długofalową współpracą/ - Stałą opiekę koordynatora zespołu i wewnętrznego szkoleniowca - Szkolenia cykliczne i okres wdrożeniowy na początek współpracy dla każdego nowego Pracownika - Stałą i pewną stawkę godzinową - Atrakcyjny system motywacyjny (premie od każdej aktywnej sprzedanej sztuki + bonus miesięczny za efekty sprzedażowe w miesiącu) - Satysfakcję ze sprzedaży godnej polecenia, rozpoznawalnej marki produktów - Pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją - Przyjazny klimat panujący w firmie + firmowe eventy + konkursy z nagrodami - Prestiżowy biurowiec i wyposażone w nowoczesne narzędzia stanowisko pracy - Możliwość pracy, rozwoju i awansu w prężnie rozwijającej się firmie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko Asystent Prawny /inwestycje drogowe/ – bezpośrednia współpraca z Prawnikiem. Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail działu rekrutacji. Podejmując się kompleksowej obsługi prawnej firm mamy na uwadze przede wszystkim interesy naszych Klientów. Współpraca z Naszą Kancelarią Prawniczą pozwala nie tylko uzyskać odpowiedź w wielu kwestiach związanych z polskim ustawodawstwem, ale również wsparcie w trakcie codziennych działań spółki. Centrum Prawa oferuje profesjonalne i innowacyjne rozwiązania w zakresie ochrony prawnej i windykacyjnej. Do naszego biura z siedzibą w centrum Torunia poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent Prawny /inwestycje drogowe/ – bezpośrednia współpraca z Prawnikiem Miejsce pracy: Toruń Opis stanowiska: Bieżące wsparcie administracyjno-biurowe dla działu prawnego Bieżąca analiza etapów inwestycji drogowych Przygotowywanie dokumentów informacyjnych dot. inwestycji, map Dbałość o terminowy obieg informacji, dokumentów i korespondencji Przygotowywanie i formatowanie dokumentów prawnych oraz pism według przyjętych standardów Wyjazdy do Klientów i prowadzenie spotkań z Klientem Od Kandydatów aplikujących na to stanowisko oczekujemy: Punktualności i odpowiedzialności Dobrej organizacji pracy Bardzo dobrych zdolności komunikacyjnych Kreatywności i zdolności do twórczego myślenia Podzielności uwagi; umiejętności priorytetyzacji i pracy nad wieloma zadaniami w tym samym czasie Wykształcenie wyższe Dodatkowym atutem będzie: Mile widziane ukończenie studiów z gospodarki przestrzennej lub prawniczych Znajomość prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa budowlanego, gospodarki przestrzennej Umiejętność czytania map Umiejętność pracy w zespole Chęć zdobycia wiedzy i doświadczenia zawodowego Zaangażowanie Oferujemy: Umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie Możliwość zdobycia doświadczenia w prestiżowej kancelarii prawniczej o ugruntowanej pozycji i dynamicznym rozwoju oraz zasięgu ogólnopolskim

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Na początek otrzymałam test sprzedażowy do rozwiązania. Następnie miałam pytania od rekruterki o moje doświadczenie zawodowe w sprzedaży, chęć do podjęcia pracy w call center, wiedzę z zakresu obsługi klienta i umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem. Na spotkaniu zostały przedstawione warunki zatrudnienia i wynagrodzeń.

Pytania

Motywacja do pracy w call? Opowiedzieć o doświadczeniu w obsłudze klienta i sprzedaży. Pytanie o umiejętność radzenia sobie ze stresem.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Centrum Obsługi Biznesu

Ty szukasz pracy, my szukamy ciebie! Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowiska: Specjalista ds. leadowania ubezpieczeń - Doradca Klienta, Specjalista ds. leadowania kredytów - Doradca Klienta oraz Specjalista ds. sprzedaży (usługi księgowe). Zachęcamy do aplikowania poprzez adres e-mail działu rekrutacji.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Specjalista ds. leadowania ubezpieczeń - Doradca Klienta Oferujemy - Stabilną pracę w prestiżowym projekcie, w rozwijającej się branży - Bardzo dobre warunki lokalowe – nowoczesne biuro w centrum Bydgoszczy - Szeroki pakiet szkoleń, umożliwiający wdrożenie w branżę ubezpieczeniową i sprzedażową - Ciekawy, konkurencyjny, łatwy do sprzedaży produkt ubezpieczeniowy - Pracę wśród kompetentnych ludzi z poczuciem humoru - Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie / po okresie próbnym 3-miesiące, istnieje możliwość przedłużenia współpracy w oparciu o umowę o pracę / - Atrakcyjną stawkę godzinową 15zł brutto/h - Stałe godziny pracy w dni robocze 8:00-16:00 - Wszystkie weekendy wolne, łącznie z długimi weekendami - Rozwój poprzez szkolenia wstępne stanowiskowe, sprzedażowe i produktowe (u nas każdy pracownik uczestniczy w 3-tygodniowym programie wdrożeniowym, a następnie w cyklicznych szkoleniach rozwojowych i branżowych) - Dobrą atmosferę w pracy, wspólnie świętujemy sukcesy, dodatkowo organizujemy spotkania i eventy integracyjne dla naszych pracowników - Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w perspektywicznej branży ubezpieczeniowej Opis stanowiska - Praca stacjonarna w centrum Bydgoszczy - Nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z potencjalnymi klientami w formie telefonicznej 50 % - obsługa klienta, 50% - sprzedaż - Telefoniczne udzielanie informacji o ofercie ubezpieczeniowej - Negocjowanie warunków ofertowych - Przygotowywanie ofert dla potencjalnych klientów - Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 Wymagamy - Doświadczenia w sprzedaży produktów - Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej call center - Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych - Chęci rozwoju i wysokiej motywacji do pracy - Pozytywne nastawienie do pracy i otwartości na potrzeby Klienta - Łatwości w prowadzeniu rozmów telefonicznych - Odporność na stres w kontakcie z Klientem - Wysoka motywacja do pracy w formie telefonicznego kontaktu z Klientem - Mile wdziane osoby z doświadczeniem w branży finansowej, ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, windykacyjnej __ Specjalista ds. leadowania kredytów - Doradca Klienta Zakres obowiązków: - kontakt telefoniczny z nowymi, potencjalnymi klientami, którzy mogliby być Twoją grupą docelową i stanowić rynek zbytu, w celu przedstawienia oferty kredytowej oraz wywołania chęci wzięcia kolejnego kredytu w późniejszym terminie - zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa telefonicznego Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w prestiżowym projekcie - gwarantowaną stawkę 15zł brutto bez względu na wyniki, za każdą przepracowaną godzinę - godziny pracy 8:00-16:00 - pracę od poniedziałku do piątku - możliwość otrzymania umowy o pracę po przejściu okresu próbnego 3-miesięcznego - wsparcie trenera podczas szkolenia, jak i w trakcie pracy - własne stanowisko pracy i wszystkie niezbędne narzędzia pracy Zwiększasz swoje szanse, jeśli: - posiadasz bardzo dobrą znajomość obsługi komputera - masz bardzo dobrą dykcję - jesteś osobą komunikatywną i pozytywnie nastawioną do życia - lubisz pracę z ludźmi i nie odstraszają Cię rozmowy telefoniczne - masz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta - posiadasz doświadczenie / wykształcenie branżowe - chcesz podjąć pracę na dłuższy okres czasu __ Specjalista ds. sprzedaży (usługi księgowe) Opis stanowiska: - występowanie w roli specjalisty w zakresie wiedzy o programie księgowym - doradztwo w zakresie zestawów pakietów księgowych - tworzenie strategii promocji i sprzedaży pakietów księgowych - nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów telefonicznych z biurami rachunkowymi (kontakty z podanej bazy) - proponowanie założenia darmowego konta na miesiąc (w celu przetestowania programu) - zakładanie darmowych kont klientom - badanie potrzeb i oczekiwań potencjalnych klientów - biur rachunkowych - pomoc w doborze najodpowiedniejszego pakietu zestawu księgowego po okresie testowania - dobór najlepszych ofert i sprzedaż pakietów księgowych - utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy - bieżąca posprzedażowa telefoniczna obsługa klientów - monitorowanie i analiza rynku Nasze oczekiwania: - motywacja do podjęcia pracy na dłuższy okres czasu - komunikatywność - dobra organizacja pracy - samodzielność w realizacji przydzielonych zadań - staranność i rzetelność - pozytywne nastawienie - nastawienie na cel - umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - mile widziani studenci studiów zaocznych (pokrewne kierunki kształcenia) Co oferujemy: - pełną wyzwań pracę w prestiżowym projekcie - umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego (początkowo umowa zlecenie w pełni oskładkowana) - stawkę godzinową 15zł brutto/h - szkolenie wstępne stanowiskowe i branżowe - wszystkie niezbędne narzędzia pracy - samodzielne i odpowiedzialne stanowisko - możliwość rozwoju zawodowego i cyklicznego doszkalania - pracę w miłej atmosferze, w dynamicznym zespole

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Poszukujemy osób, które mają doświadczenie w sprzedaży telefonicznej bądź chcą rozwijać się w tym kierunku i mają predyspozycje sprzedażowe oraz są bardzo komunikatywne, posiadają charyzmę i pewność siebie. Prowadzimy projekty dla osób, które nie szukają chwilowego zatrudnienia. Takim osobom zapewniamy po okresie próbnym umowę o pracę i pewność stałej współpracy. Oferujemy pracę na pełen etat, w dni robocze, w stałych godzinach 8:00-16:00. Zapewniamy naszym Pracownikom stałą podstawę oraz premie od każdej sprzedaży aktywnej plus dodatki bonusowe. Ze względu na to, iż praca w sprzedaży telefonicznej jest pracą wyczerpującą, mamy dla naszych Pracowników trzy przerwy dla regeneracji organizmu. Najważniejsza dla nas jest atmosfera w firmie, dlatego dbamy o naszych Pracowników, doceniamy ich i chcemy rozwijać. Najważniejsza dla nas jest atmosfera w firmie, dlatego staramy się urozmaicać dzień pracy poprzez konkursy z nagrodami czy eventy integracyjne. Dbamy o naszych Pracowników, doceniamy i chcemy rozwijać poprzez szkolenia, coachingi i awanse strukturalne. Kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla, rekrutowana jest jedynie z pracowników call center, dzięki czemu posiada ogromną wiedzę na temat usług, produktów i specyfiki pracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Zapraszamy do udziału w rekrutacjach prowadzonych przez naszą firmę. Obecnie rekrutujemy na stanowisko konsultanta ds. weryfikacji danych klientów oraz konsultanta ds. sprzedaży telefonicznej. Specjalista ds. Wsparcia Kredytowego Zakres obowiązków: - udzielanie wsparcia w zakresie wiedzy produktowej – obszar kredytów biznesowych - analiza wniosków kredytowych w procesie oraz wniosków odrzuconych - bieżące wsparcie kanałów sprzedaży w procesowaniu wniosków kredytowych - inicjowanie i współudział w pracach projektowych mających na celu podwyższenie efektywności i sprawności procesów sprzedażowych - współpraca z innymi komórkami firmy w zakresie inicjowania zmian w ofercie produktowej dla Klientów Biznesowych Oczekujemy: - mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym ze wsparciem sprzedaży w segmencie bankowym - bardzo dobrej znajomości produktów bankowych oraz procesów kredytowych - dobrej znajomości pakietu MS Office - orientacji na cel sprzedażowy i wysokiej świadomości biznesowej - terminowości w wykonywaniu powierzonych zadań - zdolności efektywnego zarządzania własnym czasem pracy i ustalania priorytetów - umiejętności pracy w zespole Oferujemy: - pracę w zespole doświadczonych i wysoko zmotywowanych ludzi - wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji - przyjazną atmosferę pracy, możliwość wychodzenia poza schematy - stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia - dzień w pracy możesz rozpocząć od kubka pysznej kawy - wszystkie nasze kuchnie są wyposażone w nowoczesne sprzęty - uprawiasz sport lub pasjonujesz się konkretną dyscypliną? – u nas możesz rozwijać swoją sportową pasję i razem z kolegami z pracy brać udział w imprezach, imprezach integracyjnych oraz wydarzeniach kulturalnych - umowę zlecenie ze stawką 15zł brutto/h - doskonałe godziny pracy w systemie dwuzmianowym (9:00 - 20:00) ___ Pracownik ds. weryfikacji danych Klienta (poniedziałek-piątek 17:00-20:00) Zadania na stanowisku: - praca z klientem ubiegającym się o kredyt w jednym z banków - posługiwanie się programem gromadzącym zgłoszenia od Klienta - przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń Klientów - telefoniczne wypełnianie kwestionariuszy z Klientem - pobieranie i weryfikacja danych wg standardów przyjętych przez firmę w celu analizy zdolności kredytowej - administracja bazą danych Klientów - przekazywanie danych i w pełni wypełnionych formularzy do pełnomocnika Oferujemy: - stabilne i stałe zatrudnienie - umowę zlecenie - rozwój w prężnie rozwijającym się projekcie - stałą stawkę godzinową (15zł/h) - doskonałe godziny pracy, by połączyć pracę na etacie z pracą dodatkową (16:00-20:00 lub 17:00-20:00 pon-pt) - nowoczesne biuro z zapleczem socjalnym - biuro zlokalizowane w Centrum miasta BYDGOSZCZY! - pakiet szkoleń wdrożeniowych i branżowych Wymagamy: - dyspozycyjności do pracy w niepełnym wymiarze w formie pracy popołudniowej - komunikatywności - otwartości na nowe wyzwania i do pracy z ludźmi - łatwości w nawiązywaniu relacji - w pełni zaangażowania w powierzone obowiązki - wytrwałości i determinacji - mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem - plusem i mile widziane, jest doświadczenie w obsłudze telefonicznej Klienta - bardzo dobrej znajomości Pakietu MS Office - zawarcia współpracy na DŁUŻSZY okres czasu! - mile widziane osoby z branży! ___ Specjalista ds. Sprzedaży Sieci Orange Zadania na proponowanym stanowisku: - sprzedaż i promowanie telefoniczne naszej oferty wśród naszych klientów - budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z naszymi klientami - obsługa klientów zgodnie ze standardami Orange - edukowanie klientów z zakresu nowoczesnych technologii - stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz o rynku telekomunikacyjnym Standard, który proponujemy: - umowa zlecenie, możliwość jej przedłużenia z umową o pracę – w zależności od potrzeby - wynagrodzenie (stała podstawa + premie od każdej sprzedaży + bonus miesięczny) - nowoczesne środowisko pracy i dobra lokalizacja biura - programy rozwojowe i systemy szkoleń - realne wyzwania na co dzień - rekrutacje wewnętrzne w prowadzonych projektach Pasujesz do nas, jeśli: - chcesz być telefonicznym doradcą i opiekunem klientów biznesowych - potrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientów - działasz skutecznie, z pasją i dynamizmem - posiadasz doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta - interesujesz się nowymi technologiami Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem w procesie rekrutacji na powyższe stanowiska, prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny w naszych ogłoszeniach na portalu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Zapraszamy do udziału w aktualnych rekrutacjach prowadzonych przez Centrum Obsługi Biznesu. Obecnie rekrutujemy na dwa stanowiska: pracownik ds. telefonicznej weryfikacji danych klienta oraz konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta biznesowego. Ogłoszenia na te stanowiska znajdziecie Państwo m.in. pod poniższymi linkami: https://www.gowork.pl/oferta/pracownik-ds.-weryfikacji-danych-klienta-poniedzialek-piatek-16-00-20-00,5XAqAOnlO2RoVgR0Xb1GDn,bydgoszczhttps://www.gowork.pl/oferta/pracownik-ds.-weryfikacji-danych-klienta,2knq3RgVLGxGSFT4OudEDB,bydgoszczhttps://www.gowork.pl/oferta/specjalista-ds.-telefonicznej-sprzedazy-uslug-telekomunikacyjnych,1yhpPqsjJpNEkQjk4M0Ueu,bydgoszcz W razie pytań, bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mm

Hej, nie polecam cob. Ta firma oszukuje na wstępie na rozmowie kwalifikacyjnej. Mówią że po 3.m-ca jest umowa o pracę a tak naprawdę tylko nie liczni ja dostają. A co ważne dla nich masz być robotem, który mówi słowo w słowo z kartki dla mnie to jest zabijanie kreatywności i myślenia w ludziach. Ja wiele potrafię zrozumieć ale nie to że bazują na niewiedzy ludzi. Oni nie mówią studentom ze nie będą im opłacać skladek, bo uważają że powinni to wiedzieć. A co ważne na rozmowie obiecują pensję stałą 1400 zł netto a potem się dowiadujesz że podstawa jest ruchoma i możesz dostawać mniej. Czego na rozmowiee nie mówią. Dokladnie tak samo jest ze zwrotem kosztów dojazdu dostaniesz tylko wtedy jak wyrobisz 17 tysięcy ale też nie cała kwotę tylko 88 zł. Bajki opowiadają na rozmowie tak abyście przyszli. Cały czas duża rotacja co tylko świadczy o tym że ludzie stamtąd uciekają. Niby zmienił się właściciel czyli prezes ale jest tak samo jak było na magnuszeskiej. Nie polecam tej firmy. Szkoda czasu i energii.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@Mm

Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że poczuł się Pan oszukany. Niemniej musimy zaznaczyć, że w Centrum Obsługi Biznesu umowę o pracę otrzymują osoby, które chcą związać się z firmą na dłuższy okres czasu i dobrze się czują w pracy w sprzedaży telefonicznej. Zależy nam na stabilizacji zespołu pracowników, stąd wychodzimy z taką propozycją, gdy widzimy, że możemy spodziewać się, że dalsza współpraca przyniesie korzyści obu stronom. Istnieją również pewne standardy jakości obsługi klienta, które trzeba zachować, natomiast jest to zawsze żywa rozmowa z klientem, mająca zachęcić go do skorzystania z oferowanych mu usług. Nie może ona być więc zwykłym, monotonnym odczytaniem z kartki. Pensja zależna jest od obecności konsultanta - ponieważ w trakcie okresu próbnego oraz szkolenia oferujemy w pełni oskładkowaną umowę zlecenie. A więc widnieje na niej stała stawka godzinowa. Obecnie są do niej doliczane również premie, które także wpływają na wysokość Państwa wypłat. Zwrot kosztu biletu miesięcznego w Bydgoszczy w kwocie 88 złotych, na dojazdy komunikacją miejską otrzymujecie Państwo przy siedmiu spisanych zamówieniach w miesiącu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość

Żyjcie nadziejami oj żyjcie. COB karmi jedynie obietnicami - zresztą to motto Pana dyrektora. Przez cały okres zatrudnienia nie zobaczyłem opieki medycznej, karnetu na siłownię, angielskiego czy ubezpieczenia o którym mowa była w ogłoszeniu. Nawet słowem nikt nie wspomniał o socjalu. Zarobki żenująco niskie. Brak narzedzi pracy aby skutecznie sprzedawać. Dyrektor - typ narcyza, bufona przejawiającego absolutny brak szacunku do ludzi, co więcej nie potrafiącego zbudować pozytywnej relacji partnerskiej - a o partnerstwie mówi nieustannie zapomniał dodać, że działa to tylko w jedną stronę oczywiście firmy. Odradzam pracę w tej firmie nawet najgorszemu wrogowi. Jeśli macie choć odrobinę szacunku do siebie to nie dajcie się zwieść tym pięknym opakowaniem bo w środku czeka was rozczarowanie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@Gość

Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że postrzega Pan Centrum Obsługi Biznesu w ten sposób. Jednakże musimy podkreślić, że w okresie, do którego się Pan odnosi, wymienione wyżej benefity pracownicze były dostępne. Pracownik zainteresowany skorzystaniem z nich mógł w każdej chwili uzyskać szersze informacje o nich w dziale kadr. Obecnie zrezygnowaliśmy z systemu benefitowego, ponieważ brak zainteresowania ze strony Pracowników sprawił, że stały się one dla firmy nieopłacalne. Wysokość zarobków jest zależna przede wszystkim od Państwa zaangażowania w pracę i to Państwo mają na nie największy wpływ. Firma gwarantuje stałą podstawę i system premiowy, oparty o wyniki sprzedażowe. Jest to wymagająca praca, w której istotna jest Państwa motywacja do podejmowania wysiłku z nią związanego.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
załamana

Inaczej słyszysz na rekrutacji,a inaczej wygląda rzeczywistość.Umowa zlecenie,cud jak dostaniesz umowe o prace,chociaz sa zapewnienia,ale trzeba spełnić warunki/nie do zrobienia/.Może atmosfera jest ok,ale nic poza tym.najniższa krajowa a za umowy grosze.Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł
@załamana

A ja dostałem umowę po miesiącu pracy na okresie próbnym. Atmofsera spoko, nigdy nie czułem nacisku na wynik,mają fajne konkursy z nagrodami jest możliwość rozwoju

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
załamana
@Paweł

Nie czujesz nacisku na wynik?zart?jak nie mówisz wszystkich schematów i nie zbijasz obiekcji to każą iść do domu i zastanowić się czy chcesz pracować.Oczywiście umowa zlecenie i dzeń bezpłatny,to jest brak nacisku?Atmosfera jest w porządku,ale ona jeść mi nie da.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
.
@załamana

praca jest wymagająca ale jak telemarketing ma byc niewymagajacy? normalne ze trzeba sie napracowac. a atmosfera sprawia ,że się lepiej pracuje, a tego nie mogę powiedziec o wielu innych miejsach, gdzie pracowałem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bezrobotna
@Paweł

A mnie dzisiaj zwolnili za słabe niby rozmowy. Potraktowano mnie jak niepotrzebnego śmiecia.Nigdy tak mnie nikt nie upokorzyl,a Ty piszesz ze nie ma nacisku?!!!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@Bezrobotna

Dziękujemy za przekazanie opinii. Przykro nam, że poczuła się Pani się źle potraktowana. Jednocześnie zależy nam na tym, by konsultanci Centrum Obsługi Biznesu byli świadomi, że firma dokłada wszelkich starań, by dobrze wykonywali powierzone im zadania. Kontakt z klientem to zawsze delikatna relacja, która wymaga włożenia ogromnego wysiłku i przestrzegania wytycznych, dzięki którym udaje się tę relację wzmocnić. Praca w call center polega przede wszystkim właśnie na wzmacnianiu i podtrzymywaniu relacji z klientami. Dlatego też zawsze w Państwa zadaniach będzie na to położony nacisk.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@załamana

Dziękujemy za przekazanie opinii. Umowę o pracę uzyskują osoby, które chcą związać się z firmą na dłuższy okres czasu, ponieważ zależy nam na stabilnym zespole, złożonym z osób dobrze radzących sobie ze sprzedażą. Nasz system wynagrodzeń to nie tylko stała comiesięczna podstawa, ale i premie, których wysokość zależy od Państwa pracy i zaangażowania. Otrzymują państwo premie za każde aktywne zamówienie. Dodatkowo, mają państwo możliwość otrzymania bonusów miesięcznych, które podwyższają wynagrodzenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość

Dużo się zmieniło w tej firmie teraz. Pracowałam w COB w 2013r. i firma teraz naprawdę otworzyła się na ludzi. Mają stabilność zatrudnienia, małą rotację i dają możliwości rozwoju poprzez szkolenia, które są naprawdę rozbudowane. Z początku sceptycznie byłam nastawiona, ale z ciekawości poszłam na rozmowę, bo zaproszenie było zachęcające. Rozmowa także jasna, na poziomie, jeszcze na takiej nie byłam w życiu. Do tego jasne zasady współpracy, jasno przedstawione wynagrodzenie, w tym premie omówione. Wiem, za co odpowiadam, wiem za ile pracuję i wiem, czego się spodziewać. Pierwszy raz ogłoszenie o pracę w branży call było rzeczywiste z proponowanymi warunkami. Ja im zaufałam. Na razie jest ok i zgadza się kasa premie. W razie pytań, dajcie znać, postaram się odpowiedzieć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu

Drodzy użytkownicy! Zapraszamy do kontaktu! Jeśli zainteresowała Was nasza oferta i prowadzone projekty, bądź chcielibyście uzyskać szczegółowe informacje na temat prowadzonych przez nas rekrutacji, gorąco zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie, mailowo lub osobiście w siedzibie naszej firmy. Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00. A nasza siedziba mieści się przy ul. Grodzkiej 19, II piętro w budynku MBank. Kontakty do nas znajdziecie na stronie firmy: e-cob.pl. Obecne prowadzone przez nas rekrutacje znajdziecie na portalu GoWork.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika
Inne

Centrum Obsługi Biznesu poszukuje obecnie osób na dwa stanowiska. Dla osób zainteresowanych aplikacją do firmy, dodaję link: http://e-cob.pl/kariera/ Czy ktoś z Was brał ostatnio udział w rekrutacji do firmy? Jak wygląda jej przebieg? W jakiej atmosferze przebiegła rozmowa o pracę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nie jest dobrze
@Dominika

Witam niestety nie jest to rzetelna firma rekrutacyjna. Miałam przez to nieprzyjemność gdzie łudzono mnie zatrudnieniem. Czas biegła a po 2 tyg. dowiedziałam się, że rekrutacja zakończona. Wcześniej wysłano e mailem warunki i była jedna rozmowa z HR. Potem info że będzie druga o konkretach ...zupełna dezinformacja...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia
@Dominika

A ja się dostałam. Rekutacja trochę trwała, ale było warto.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Centrum Obsługi Biznesu
@Dominika

Rekrutacja dla każdego projektu prowadzona jest według wymogów, które są stawiane odgórnie. Niektóre rekrutacje, szczególnie na stanowiska specjalistyczne, wymagają czasu i dogłębnej selekcji Kandydatów, przeprowadzenia rozmów, sprawdzenia wiedzy Kandydatów oraz ich motywacji i predyspozycji do pracy z telefonem. Często zdarza się, że jedna rozmowa nie jest w stanie wyłonić Kandydata, potrzebne są testy i ewentualnie rozmowa z przełożonym. Jednakże, gdy mamy duże zainteresowanie rekrutacją, zdarza się, że osoba prowadząca projekt / dana firma, z którą współpracujemy skraca rekrutację (co wiąże się z pominięciem, któregoś z etapów rekrutacji) i wybiera osoby, które najlepiej wpasowują się w projekt już po jednym spotkaniu (rozmowa + test) i przejawiają chęć rozwoju oraz podjęcia się dodatkowych zadań. Np. na projekcie niesprzedażowym – także dodatkowej sprzedaży. Taka gotowość w ich przypadku łączy się z zatrudnieniem. Przy dużym zainteresowaniu, nie jesteśmy w stanie zatrudnić wszystkich osób, wybieramy osoby najlepsze, które w pełni wpasowują się w profil Kandydata i wymagania ze strony Pracodawcy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika
Inne

@Jedna z lepszych, jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać wspomnianą przez Ciebie premie? Czy jest ona trudna do zdobycia? Zachęcam Ciebie do podzielenia się większą ilością szczegółów. Pomoże to osobom zainteresowanym pracą w Centrum Obsługi Biznesu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jedna z lepszych

Atmosfera dobra, ciekawe projekty i dobre zarobki, w tym wysokie premie przy projektach prestiż. Nie narzekam, praca ciężka i wymagająca, nie dla każdego - tutaj potrzebna jest motywacja i chęci do pracy. Mało ludzi odchodzi, jak już to z powodu małego zaangażowania i braku chęci do nauki nowych rzeczy, często trudnego materiału ofertowego. W takiej pracy można zarobić dużo, ale trzeba się do niej nadawać i mieć pewne predyspozycje, które to ułatwią. Charakter i umiejętności sprzedażowe na pewno pomogą :-) A najważniejsza jest motywacja! :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika
Inne

@anonim, czy w Centrum Obsługi Biznesu istnieje możliwość otrzymania premii? Jakie warunki należy spełnić? Czy pracodawca docenia swoich pracowników poprzez udzielanie pozapłacowych benefitów? Zachęcam Ciebie do odpowiedzi na powyższe pytania, gdyż pomoże to osobom zainteresowanym pracą w fimie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Praca wymagająca ,ale placa na czas i ludzie są w porządku.Nie jest to lajtowe siedzenie w biurze,ale wiadomo, że jak się wybiera prace w call center ,to trzeba dużo dzwonic i mieć gadane ,żeby chceli kupować.,Wiec nie ma co narzekać.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika
Inne

@., na jakim typie umowy jesteś zatrudniony w Centrum Obsługi Biznesu? Czy warunki zatrudnienia są dla Ciebie satysfakcjonujące? Czy pozapłacowe benefity spełniają Twoje oczekiwania? Zachęcam Ciebie do rozwinięcia tych kwestii i napisania kolejnej wypowiedzi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Obsługi Biznesu - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Obsługi Biznesu?

    Kandydaci do pracy w Centrum Obsługi Biznesu napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrum Obsługi Biznesu
Przejdź do nowych opinii