NEONET S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o NEONET S.A.

Były pracownik
Były pracownik

Jeżeli wspólnymi siłami nie położycie kresu takiemu traktowaniu ludzi to będzie jeszcze gorsze. Robią tak jak pracownik pozwala tylko ostrzegam samemu nie ma co kozaczyć a tylko wspólne działanie w porozumieniu przyniesie efekt . Miał rok , czyli teraz dopiero rotacja się zacznie bo nie dość że kompetentni pracownicy odchodzą bo mają dosyć traktowania i głodowych pensji to jeszcze zacznie się szał na robienie planów a nowi nie dadzą rady i będzie ciśnienie . To po pierwsze . Po drugie zawsze wydawało mi się , że dyrektor od czegoś do wąska specjalizacja . Człowiek piastujący to stanowisko powinien być specjalistą w swojej jednej dziedzinie . Tymczasem zmienili całkowicie stanowiska z nowymi kompetencjami odpowiedzialne za zupełnie inne rzeczy , dyrekcja ta sama PS Do końca mojego wypowiedzenia będę normalnie pracował jednakże mówił klientom prawdę , Raty 0 będą bez gn i pub , Cena jak w necie bez gnc na polisę , polisa jak sami będą chcieli powiem że mamy ale ich decyzja , usługi to jak będą chcieli a polecam te co koledzy wykonują , a całą sprzedaż towarową nabijam na kolegów bo punkty są nic nie warte . Towary dobieram klientom najlepsze dla nich . Innymi słowy będę robił to do czego zobowiązuje nazwa stanowiska Doradca Klienta a nie (usunięte przez administratora) .

Nie cały rok
Były pracownik

Dla osób które chcą zacząć pracę w Neonet Pracowalem nie cały rok w jednym ze sklepów Plusem była ekipa na sklepie naprawdę spoko ludzie pomoc i i nie miałem poczucia ze chcą nogi podkładać czy coś wręcz był na sklepie kolega co szybko pokazał mi co i jka żeby zarabiać. I to są jedyne plusy... W tej firmie jest lekki (usunięte przez administratora) taki subtelny Poziom tych niby Dyrektorów to naprawdę (usunięte przez administratora) czuć od nich cwaniaczkow i krętaczy Ta praca nie okazała się dla mnie... Nie potrafię kłamać ludzi dla korzyści Dyrektorów którzy za to biorą kase a tobie ochłapy... Jest to praca dla ludzi z zimna krwią... Sam odszedłem do innej firmy i wróciła normalność...

Koh
Inne

Nie polecam. Firma nie słowna, olewając klienta , ze zwrotem kasy po rezygnacji problemy z kasą zanim ją otrzymasz.

2
haha
Były pracownik
@Koh

https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,4844

Pracownik
Kandydat
 Pytanie

Dla czego starszy doradca ma podstawy tyle co ludzie z ulicy? Chyba że chce się pozbyć.

Ehh...
Były pracownik
@Pracownik

Ja Ci lepiej powiem. U nas przez rok pracował chłopak, który w tajemnicy podpisał umowę na DK i cały czas biegał z plakietką "uczę się", żeby tylko ludzie, dla których nie było pieniędzy na podwyżki, nie zdenerwowali się, że ktoś z ulicy ma z wejścia tyle, co oni z kilkuletnim stażem i dosłownym wyrwaniem sobie awansu z MDK na DK.

Ha ha
Pracownik
@Pracownik

O to właśnie chodzi że nie ma. Niech sobie wsadzą tą najniższą!

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalna rozmowa

Pytania

Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Andrzej
Pracownik

Za granie na konsoli i oglądanie youtuba uważam, że nawet spoko pensja, a jak się znudzi to na l4 to tylko 300 złotych mniej.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Interesuje mnie oferta na stanowisko młodszego analityka, więc może najdzie się tu ktoś kto będzie w stanie cokolwiek o tej pracy opowiedzieć :) Czy w przypadku pracowników biurowych wypłaty również opierają się na małej podstawie i systemie premiowym? Czy jest ewentualna opcja pracy na mniejszy etat (np. 3/4) szczególnie w przypadku studentów?

Robaki vonn
Pracownik

U mas juz kazdy(usunięte przez administratora), planow ich tak ich sie niezrobi bo są totalnie odklejone, ( 80% salonow w polsce niema nawet 70proc zrobione a jest końcówka miesiaca) a zarobic wiecej niz minimalna sie nieda, wiec jaki sens robic cokolwiek. Praca na przeczekanie i szukanie jakoegos innego pracodawcy, tymrazem uczciwego, nie oszusta.

Marek
Pracownik

Moi kochani pracownicy. Zwracam się do was z prośbą, aby w miesiącach urlopowych wszyscy poszli do doktora, tak aby na sklepach nie było komu robic. Obsada zerową, cale sklepy do lekarza. (usunięte przez administratora) Pozdrawiam, (usunięte przez administratora)

Pomoc
Pracownik

Tej firmie pomogą tylko masowe zwolnienia pracowników. Szczerze nie wiem na co czekacie. Juz dawno powinniście siedzieć na l4 I mieć wywalone jaja ..

Nikt ważny...
Pracownik

Wymagań coraz więcej, planów też coraz więcej... no i najważniejsze, cięć też coraz więcej, ale wiecie handel ma ciężko... to tylko na chwilę... Tylko skąd wzięły się środki, żeby dać milionerce kolejne miliony. ;)

KS
Pracownik

Jestem KSem, w branży robie wieeeeleeeee lat, więcej pewnie co edukacja niektórych i ją bardzo lubię. Nie mam problemu ze sprzedażą PG, dbaniem o wyniki, sam jako DK kiedyś to uwielbiałem, ale powiedzcie mi, jak mam motywować moich ludzi do tego jak coraz więcej tną. to nie jest praca typu czy frytki do tego maku, a dobra rozmowa handlowa to na prawdę sztuka... Jako KS czuje, że przegralem bo juz nie mam motywacji dla moich ludzi, bo to co sie dzieje to masakra. powiem szczerze, zmiejszenie ilosci zaplaty za punkt, byloby do przelkniecia jak najbardziej jakby zrownali z minimalna krajowa place, to bylo OK i uczciwe, a tak.... Nawet 1 klasa duzo juz nie daje.

Ehh...
Były pracownik
@KS

Zostań RKSem. Na Nyskiej tak Ci wypiorą mózg, że problemy i motywacja szeregowego pracownika przestaną mieć znaczenie. A jak któryś DK, który uważał Cię kiedyś za "równego chłopa" i z przyjemnością robił plany, byś i Ty zarobił, zapyta o to, jak ma być zmotywowany, odpowiesz: "przecież to tylko 100 złotych w skali miesiąca, a w ogóle jak ci się nie podoba, to tam masz drzwi". Potem, jak osoba mocno niedojrzała emocjonalnie, odbijesz piłeczkę i zamkniesz się w biurze na resztę wizyty :) Pozdrawiam pana (celowo z małej) W.

PrzesłanieI
Pracownik
 Pytanie

Droga firmo, jako, że nie praktykujesz komunikacji i feedbacku od pracowników, nie ma żadnej ścieżki komunikacji, uwagi można zgłaszać ew. do RKS, ale na nim temat ucicha, więc tutaj postaram się wskazać kilka rzeczy do poprawy i UWAGA, nie poruszę tematu płacy dla pracowników sklepu ;) 1. Od strony pracowników sklepu pracowników Neonet w takich sekcjach jak Księgowość/Magazyn jest ZA MAŁO. 1.1 Księgowa, często po miesiącu, lub dwóch! Jest w stanie wyłapać, że brakuje jakiejś kwoty w ratach, czy są polisy niezaczytane i trzeba zaczynatać ("przyjąć hajs"). 1.2 To samo magazyn. W dobie częstszych inwentaryzacji niedopuszczalne jest, że magazyn po dwóch miesiącach, a czasem dłużej - rząda potwierdzenia wysyłki/zwrotu jakiegoś towaru. My o potwierdzenie (skan listu) wysyłki z listopada, mieliśmy maila pod koniec lutego! Nie trudno o braki w kasie, gdy trzeba zaczytać starą polise, czy o braki w towarze, gdy inwentura najpierw coś wczyta, a pozniej sie okazuje, ze 3 msc wczesniej mialo to jechać na zwrot... 1.3 Jesli zginie jakiś swistek potwierdzający, że zwrocilo się coś na magazyn, albo do dzialu reklamacji sie coś wysłalo - koniec. Przepada. My towar wysłaliśmy, dzial reklamacji po 1.5 msc napisał, że czemu nie wyslane? No i trzeba wczytać na stan, bo odbili MMW. Potem towaru "brakuje". Bezpieczniej towary wędrują do serwisu, bo tam jest jakiś trop do śledzenia i obie strony sklep-serwis mają w interesie aby towar dotarł, niż NeonetSklep-NeonetMagazyn. 2. Zamówienia wielopoziomowe - to (usunięte przez administratora) jest tragiczne. Obecnie chyba nawet nikt z tego nie korzysta. Tak trudno zrobić system w którym można OD RAZU - wystawić fakturę na towary z 2 magazynów i przyjąć całość? Sprzęty często nie dojeżdżają, nie wiadomo gdzie dzwonić i pytać kiedy będzie. Transakcja z zaliczką może być przez 2 lata nie rozliczona a system nie pokaże tego w "nierozliczonych". 2.1 Boli jednak to, że te zamówienia z kilku magazynów są BARDZO POTRZEBNE - ale DZIAŁAJĄCE. 2.2 Czemu jak sprzedaję zabudowe z 5 produktów, to są towary (nawet HITy), które są dostępne TYLKO na magazynie Internetowym? Nie da się tego nabić z ML normalnie, trzeba robić albo ZS (u mnie 2 produktów nie było na stronie dostepnych, tylko do odbioru w sklepach) albo bawić się w wielopoziomowe, nie wiedząc do końca kiedy to dojedzie, nie mogąc spisać RAT i od razu wypisać gwarancji. Nie mogąc nawet dodać transportu czy usługi, bo chyba nadal nie da sie tego dodać do wielopoziomowego? ;x 2.3 Weźcie skasujcie ten projekt, Rybka czy kto go wymyślił - uderz się w klatę i przyznaj, że to (usunięte przez administratora) nie dziala, stworzcie cos nowego lepszego, działającego - może tym razem przy współpracy nie Panów z Excela, tylko przy wspolpracy pracowników sklepu WSZAKŻE TO ONI NA TYM PRACUJĄ, nie Wy i nie RKSi. 3. Na stronie internetowej jest wiele produktów, które mają status "Brak na magazynie, odbiór tylko w sklepie" Da się je dodać do koszyka jako odbiór za godzinę w wybranym sklepie, który ma ten towar. Problem w tym, że do tak stworzonego ZSa, nie da się dodać żadnego innego towaru juz do koszyka, może byc tylko ten jeden towar na Zamowieniu i nawet Infolinia tu nie pomoże. A niemal zawsze te towary mają takie promocje jak 25% taniej na drugi, czy Nawet 7000 zl rabatu. Teraz pomyślcie, że w czym problem, skoro można przyjść do sklepu i dodać w sklepie do zamówienia drugi towar i skorzystać w sklepie z promocji. Ok, czasem da sie to zrobić, ale: 3.1 Promocje na www i na sklepienie nie zawsze dotyczą tych samych produktów, więc to że na stronie jest 25% taniej na drugi nie znaczy, że ten sam produkt na sklepie również ma tą samą promocję. 3.2 Ceny na stronie www są często niższe niż na sklepie. A aby dobrać drugi produkt na sklepie do faktury i skorzystać z promocji - trzeba przywrócić ceny sklepowe (wyższe). 4. Jeśli już wybieracie jakieś produkty do ekspozycji Koszowych, to czy nie można chociaż na tych 40 towarach ustawić sztywne ceny na cały miesiąc? Cenowki są bardzo często zbiorcze, tj. W jednym koszu jest np. 4 różnie towary, więc na plakacie A4 jest 4w1, czyli na jednej kartce też są 4 ceny. Wydrukowanie czegoś takiego co nie idzie z automatu jest czasochłonne. Trzeba to robić recznie, bo jak zmieni sie z tego kosza cena tylko 1 towaru, to tylko ta 1 cenowka bedzie jako "koszowa" do wydruku. Trzeba recznie robic przedruki całości. Ogólnie jest to bardziej czasochłonne niz byc powinno! 5. MCDonald - sugeruję nie dawać w MCD wiecej niz 1 produktu z działu GSM. Teraz daliście głośniki Bluetooth i ładowarki. To najczęściej klient kupi jako rozszerzenie zakupu Smartfona. A ten dział ma teraz takie obłożenie w POLECENIANIU że nie ma miejsca na glosniki i ładowarki. Najpierw TT, później Folia i montaż, potem CA, kolejno KK. Jest tyle ważnych tematów przy smartfonach o których rozmawiamy z klientem, że MCD schodzi na bok. Jest tego duzo więcej, jakby ktoś z Neonetu byl zainteresowany, co jeszcze boli pracowników proszę o kontakt z domeny neonet.pl (usunięte przez administratora)

Ehh...
Były pracownik
@PrzesłanieI

Napracowałeś się i wypunktowałeś celnie bolączki tej firmy, ale odzew będzie zerowy. W tym kołchozie nikt nie liczy się z szeregowym pracownikiem, a jego zdanie nie ma najmniejszego znaczenia. Szkoda Twojego czasu, naprawdę. To już jest równia pochyła. Sugeruję rozejrzeć się za nową pracą, póki jeszcze można to zrobić na spokojnie.

Testy
Pracownik
 Pytanie

Ja nie wiem ludzie którzy te testy przygotowują piją coś? Jak można dać pytania które nie mają sensu? Jak wygląda sytuacja E? Serio? Ja widząc klienta nie mówię do współpracowników "patrz to sytuacja E". To jest kolejny raz taki bezsens. Był model monitora "omen command center" a teraz coś takiego. Może nie podejmujcie się zadań z którymi sobie nie radzicie? Ja robiąc te testy nie mam przy sobie teczki ze wszystkimi sokami żeby sprawdzić gdzie jest taka sytuacja widoczna a do tego nas zmuszacie. Zajmijcie się praca a nie kopiowaniem bezsensownych bzdur do testów które my potem mamy rozwiązywać... Może ktoś wysłać dział szkoleń na szkolenie z tworzenia pytań? Bo każdy test od roku który rozwiązuje ma co najmniej jedno upośledzone pytanie w którym musimy strzelać z odpowiedzią. Tutaj jest 7 testów więc każdemu pozostawię ocenę tego festiwalu żenady.

Hhh
Pracownik
@Testy

A jeszcze zeby te testy cos dawaly, takie pierdu pierdu majace sie nijak do sytuacji na sklepach. To tylko pokazuje hak bardzo daleko Neonet jest od ludzi pracownikpw i ludzi. Neonet niezrozumie ani zachowań klientów, ani sposobu pracy doradcy

karo4
Pracownik
 Pytanie
@Testy

wariacie a wiesz co to sytuacja E? xD bo ja nie ;D

Związek zawodowy
Pracownik

Proponuję by zaistniałej sytuacji która zdarza się cyklicznie powołać związek zarodowy , albo podpiąć się pod już istniejący np pracowników handlu . I dzięki temu uda się ukrócić działania wymierzone przeciwko doradcom klienta , i czasem przeciwko kierownikom salonów, Ukróci się w ten sposób też" zabawy" kosztem pracowników salonów i eksperymenty rozwiązań na salonach co do których skuteczności nikt nawet pewien nie jest. Ukróci to też wywieranie presji i soft (usunięte przez administratora) , nepotyzm , kolesiostwo i działania które mają na celu dać cokolwiek do roboty bo sensu nie mają . Doradcy na chwilę obecną pozostają trzy rozwiązania 1 zwolnić się 2 zorganizować się i działać by poprawić sytuację 3 zamknąć (usunięte przez administratora)i pokornie wykonywać to co karzą co z tego ,że podstawa poniżej minimum , a ze sprzedaży też niewiele . Ciekawi mnie czy znajdą się odważni by taki związek powołać ... tylko zorganizowani i wspólnymi siłami położymy kres obecnym działaniom.

Związkowiec
Pracownik
@Związek zawodowy

Znajdą się, prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Pzdr.

FanNeonetu
Były pracownik
 Pytanie
@Związkowiec

To znaczy ile?

Tralala
Pracownik

Zgadzalismy sie w 20 osob z neo zeby pokomentowac pod tym ich pięknym filmikiem,wszystkiego nie zdarza usuwac :) niech ludzie dowiedza sie jaka jest prawda

Dzbanowo
Pracownik

Najlepiej zeby ta pseudo firemka padla jak najszybciej, bo tak zarzadzana przez bande imbecylili generuje tylko patplogie i wielką krzywdę dla doracy. O marketigu nawet niebede wspominał, bo jest na poziomie srednio rozgarnietego dziecka z przedszkola,ze swoja Dzoaną

Były pracownikk
Były pracownik

Największa tragedia dla tej firmy są kierownicy udający że nie przejmują się co mówią dyrektorzy rksi i inni... A później na sklepie zrób to tamto owa to jak nie to plan naprawczy itp... Żenada

1
Tragedia
Pracownik
@Były pracownikk

Problem polega na tym, że to nie kierownicy wymyślają te rzeczy. Uwierz mi znam w tej firmie sporo kierowników. Większość olewa te pierdoly z teamsow, ale rksi czy dr potem płaczą ze termin jest na już teraz macie to zrobić bo jak nie to będą kary finansowe (oczywiście w mailu nikt tego nie napisze zawsze przekażę to RKS po cichu kierownikowi bo przecież (usunięte przez administratora) w tej firmie jest popularny w taki sposób) plany naprawcze to jest równie ciekawe. Zaczyna się miesiąc RKS wysyła 50tysiecy tabelek a potem informuje że masz założyć plan naprawczy doradcy temu i temu bo nie realizują celów spółki. Kierownicy są tutaj w dużej części (nie mówię że wszyscy bo zdaje sobie sprawę że są też tacy z problemem lub mania wielkości i kim oni to nie są w tej firmie) naprawdę już mają gdzieś to wszystko. Obcięli im premie tak że żeby zarobić cokolwiek muszą wyrobić 115% na wszystkim plus mnóstwo punktów. Szkoda ze nie ma w tej firmie statystyki ilu kierowników zarobiło gorzej niż doradcy. A wierzcie mi jest sporo takich przypadków. Więc problemem są rksi którzy nie potrafią nic zrobić, plany których nie da się wyrobić, i obniżki wypłat do poziomu głodowego. Nikt naprawdę już się nie skupia na tych bzdetach każdy chce zarobić cokolwiek a reszta go nie interesuje

Neosciek
Pracownik

Pikantnie pod ich nową reklamą na you tubie, ale srogo sobie na to zasluzyli????

2 lata
Pracownik

Poziom osób zarządzających personelem jest niesamowita w negatywnym sensie... Ci ludzie potrafią tylko krytykować i wytykać błędy nie dostrzegając pozytywnych... Udają ze są tacy cool a w rzeczywistości to statyści którzy tak naprawdę nie mają pojęcia czym jest handel... Ale... Super Look

Hann
Pracownik
 Pytanie

Wczoraj robiłam raty dla Pani która pracuje w Lidlu... Jaki był Pani dochód? a 3500 na rękę a od kiedy Pani pracuje? Dwa lata... A ja specjalistka doradca klienta z 5 letnim stażem w renomowaniej firmie zarobiłam w miesiącu maju za miesiac kwiecień 2689 pln Szukam pracy....

Piotr 2W
Pracownik
@Hann

Dramat Co za Firma

Zostaw merytoryczną opinię o NEONET S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w NEONET S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy NEONET S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 966.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w NEONET S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 897, z czego 71 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 395 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy NEONET S.A.?

    Kandydaci do pracy w NEONET S.A. napisali 39 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

NEONET S.A.
Przejdź do nowych opinii