Opinie o OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o.
Jestem klientem OVB i jestem bardzo zadowolony że współpracy że swoim doradca. :-) Nawet sam zastanawiam się czy nie spróbować swoich sił, tym bardziej że jak się niedawno dowiedziałem, moja znajoma bardzo wysoko tam zaszła:-)
Moja historia z OVB rozpoczęła się 2015 gdzie stałem się klientem firmy. Mój doradca odwiedzając mnie po ok roku na spotkaniu serwisowym zaproponował mi współpracę. Na początku nie byłem od razu zdecydowany gdyż pracowałem na etacie, natomiast stwierdziłem że warto spróbować jako praca dodatkowa. W pierwszym miesiącau przeznaczając ok 2 godzin dziennie zarobiłem prawie tyle co w pracy etatowej. Możliwość rozwoju, misji jaką jest pomaganie ludziom i co raz lepsze wynagrodzenia spowodowały że po 3 miesiącach zdecydowałem się zrezygnować z etatu i przejść na jednozawodostwo w OVB. To była najlepsza decyzja w moim życiu. W niecały rok zrobiłem awans na Kierownika Oddziału, a po 3 latach na Okręgu. Dzisiaj jestem bliski awansu Dyrektorskiego. Praca w OVB jest dla mnie pasją. Jeśli ktoś sie zastanawia czy spróbować to powiem tylko tyle. Jeśli nie spróbujesz to nigdy nie przekonasz się czy było warto czy też nie. Pozdrawiam
Pod szyldem OVB Allfinanz na Dolnym Śląsku (usunięte przez administratora) i okrada ludzi znany powszechnie (usunięte przez administratora) M. Moskwiak. Kiedy zarząd spółki coś z tym zrobi???
Informujemy, że wymieniona osoba nie posiada upoważnienia do podejmowania żadnych czynności w imieniu i na rzecz OVB. Jeśli takie działania są podejmowane, prosimy o oficjalne zgłoszenie (kontakt mailowy lub telefoniczny) do Centrali OVB. Z poważaniem OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o. ul. Mierosławskiego 11A 01-527 Warszawa tel: 22 576 35 35 mail: centrala@ovb.com.pl
Zaproponowano mi właśnie pracę administracyjną w tej firmie. Czy ktoś posiada wiedzę jak wygląda ta praca w OVB? Nic szczegółowego się nie dowiedziałam. Warto?
Kończę studia na Uniwerku Ekonomicznym i znalazłem ulotkę o ofercie pracy z atrakcyjnymi zarobkami. Oczywiście na ulotce nie było danych firmy, ale zadzwoniłem i pierwsze wrażenie było pozytywne, niemniej jednak dałem się nabrać, bo po 10 minutach rozmowy przez telefon nie dowiedziałem się co to za firma, na czym dokładnie polega praca. Podana została jedynie ogólna informacja, że jest to stanowisko doradcy oraz że głównie sprzedawane będą ubezpieczenia, ale wszystkie szczegóły na rozmowie na żywo w kawiarni (sick!). Pierwszy raz miałem rozmowę w kawiarni obok małolatów w niebieskich włosach i starych plejbojów... Oczywiście musiałem zapłacić sam za swoją kawę (sick!) oraz, ten pożal się boże, rekruter spóźnił się 15 min, bo szukał miejsca do zaparkowania (szkoda było kasy na płatny parking). Jest to piramida finansowa, sam naganiasz klientów i zysk to jakaś śmieszna prowizja...
Pytania ogólne, oni oferują szkolenia. Bardziej liczyło się czy masz prezencje i gadane i czy potrafisz kogoś ogłupić wizją ogromnych zysków i wycisnąć z niego kasę na inwestycję ulokowane po za UE...
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Omijać szerokim łukiem!!
Zapomniałem wspomnieć, że menadżerowi zdarzyło się podnieść na mnie głos, a gdy robił mi "egzamin" z APK, jechał samochodem. To nie jest profesjonalne podejście.
Jeśli faktycznie tak było to znasz przełożonego tej osoby, no chyba że nie pojawiłeś się na egzaminie to teraz proszę nie pisz nieprawdziwych informacji. Osoba prowadząca szkolenia przebywa razem z osobami, które zdają egzamin w jednej sali lub jeśli mówimy o okresie pandemii mogły występować szkolenia/egzaminy zdalne. Zazwyczaj na egzaminie nie ma tylko jednej osoby, stąd też moje przypuszczenie (moze byc oczywiście mylne) ze był wyznaczony dla Ciebie drugi termin. Jeśli jednak uważasz, że spotkałeś się z nieprofesjonalnym zachowaniem egzaminatora to zgłoś to do jego przełożonego a nie kryjesz się za nikiem na forum :)
Zgłosiłem i dostałem odpowiedź, że moja sprawa zostanie rozpatrzona, po czym kontakt z biurem OVB się urwał.
Polecam moja koleżanka jeszcze z czasów liceum zajmuje się tematem ubezpieczeń, kiedyś na relacji widziałem i sam się do niej zgłosiłem. Zaczęło się od ubezpieczenia turystycznego gdzie na tym samym wyjeździe moja żona złamała rękę. Bez problemu dostaliśmy odszkodowanie z ubezpieczenia robionego przez znajoma, dzięki temu ze to właśnie ona robila je nam mogłem napisać do niej na messengerze i dostałem szybko wiadomość co należy zrobić, żeby ubezpieczenie zadziałalo. Obecnie jest naszym opiekunem od 3 lat i będziemy się starali o hipotekę.
Sama idea przyświecająca firmie jest bardzo szczytna bo uświadamianie ludzi czemu potrzebne są ubezpieczenia oraz to jak słabo są przygotowani na takie awaryjne sytuacje jest bardzo ważne. Oczywiście nie odbywa się to jakos brutalnie ale daje się do zrozumienia ze np ubezpieczenie grupowe to tak naprawdę żadne ubezpieczenie. Jednak to z czym ja mam tu problem to przede wszystkim: 1. Manipulacje polegające na tym że trzeba najpierw przedstawić klientowi ofertę z miesięczna składka na poziomie średniej krajowej aby za chwilę pokazać coś luźniejszego żeby klient mógł się na to zgodzić. 2. Mydlenie oczu o "indywidualnym" podejściu do klienta a tak szczerze mówiąc robi się każdemu niemal ta sama ofertę za pomocą tego samego konfiguratora. 3. Skutek tego jest taki że jak samemu znajdziemy sobie coś korzystniejszego to gość potrafi się obrazić że zmarnowaliśmy jego cenny czas. Tak jak gdyby to wcale oni najpierw nie nagabywał na spotkanie, wcale nie twierdził że ma najlepsze produkty i przecież kieruje się naszym interesem. 4. Dochodzi czasem do absurdalnych sytuacji gdzie zaproponowano klientowi konto IKZE które w wieku miejscach otwiera się za darmo, jednak propozycja ovb była płatna. Na pytanie czemu tak jest "na czymś opiekun musi zarabiać". Generalnie jeśli ktoś uwierzy że to dla dobra innych i że wywieranie różnego rodzaju nacisków na klienta typu "chyba kocha Pan swoje dzieci i chce im zapewnić przyszłość, bo mamy tu taki produkt.." mi nie przeszkadza to możliwe że się w czymś takim odnajdzie. Moim zdaniem jest to fajna idea ale opakowana w bezduszny, nastawiony na zysk papierek który pewnie wielu ich klientom pomógł ale z mojego doświadczenia widzę że wiele osób płaci za dużo i często nie do końca rozumie na co płaci bo agent udając że się o Ciebie martwi ma wcisnąć jak najwięcej opcji pompując składkę.
Znowu to samo ... W OVB każdy buduje swoją markę i to że sprzedawaleś jedno towarzystwo to nic dziwnego, że miałeś "1 konfigurator", ja posiadam kalkulatory do wszystkich towarzystw i porównuje składki. Statystycznie jak trafiam do nowego klienta to czasem mają stare polisy ze starym taryfikatorem i prosto mówiąc przepłacają, ale czasem jest tak, że jest super i im to mówię. Tylko, że różnica jest taka, że ja pracuję już kilka lat i mam odpowiednią wiedzę i wykształcenie do tego. Podsumowując: 1. OVB nie posiada własnych produktów, więc o jakich lepszych produktach mówimy? zwłaszcza, że terminówki dostępne na rynku posiada OVB w ofercie, oprócz PZU i trzeba brać też pod uwagę, że praktycznie we wszystkich towarzystwach produkty są do siebie zbliżone. 2. Kto powiedział, że grupówki są złe? Sam sprzedaje ubezpieczenia grupowe, zwłaszcza w małych i średnich firmach i bardzo fajnie można podwindować świadczenia do tego co obecnie mają w tej samej składce. Mówiąc o indywidualnym podejściu o jakim mydleniu mówisz? Jak sprzedawaleś jedno towarzystwo to okej, ja sprzedaje praktycznie wszystkie i nie da się jednemu klientowi sprzedać wszystkiego, ponieważ co innego potrzebuje budowlaniec, lekarz, pracownik biurowy itp.
Uważam,.że tą firmą prowadzi bardzo ciekawie edukację finansową, której nam w kraju brakuje. Mieliśmy z małżonką spotkanie i oboje jednomyślnie dajemy 5+. Szkoda, że nie wprowadza takiego przedmiotu do szkoły- już się boimy co będzie z naszym dzieckiem za 10 lat
A czegóż to dowiedział się Pan z małżonką na tych spotkaniach, że drży Pan o przyszłość potomstwa?
Ojej, to prędziutko muszę pędzić do OVB.Mam nadzieję, że jeszcze zdążę uchronić się przed kartonem ;) Obym dostał produkt, który zapewni mi i mojej rodzinie bezpieczną przyszłość. Tylko żeby to nie były polisolokaty, które kiedyś tak ochoczo sprzedawali...
Nie uwierzysz z pewnością, ale dzięki tej polisolokacie, którą posiadała moja klientka jeszcze miesiąc temu przez 10 lat wybrała pieniądze z +, ponieważ wybrała w dobrym momencie funduszy, owszem nie duży + ale lepsze i to i wspomogła siostrę, która trafiła na ofertę mieszkania tylko nie miała kasy na wykład własny do kredytu.
Dla Ciebie to może śmieszne, ponieważ pewnie dopiero co skończyłeś studia, ale nadal rodzice Ci ślą pieniążki ;)
Popatrzcie na opinie o PZU, Generali, Nationale, ErgoHestii itd. itp. i zobaczycie, że jest to samo. Po prostu ludzie wypisujący negatywne opinie nie rozumieją pracy w branży ubezpieczeniowej, ale jak chce się wam tracić czas na pisanie bez sensu to piszcie. Jeśli ktoś będzie zrekrutowany do OVB czy bezpośrednio w towarzystwie ubezpieczeniowym i mu się spodoba taki system to zostanie, temu co się nie spodoba odejdzie i tyle w temacie.
Ja bardzo polecam firmę, luksus, bogactwo, prestiż. Ta praca odmieni Twoje życie, będziesz taki jak ludzie na plakatach, w pięknych garniturach, wypastowanych butach z drogim zegarkiem na ręku. Staniesz się panem własnego losu, będziesz miał nieograniczone możliwości zarabiania, bez szefa nad głową, bez stresu zarobisz tyle ile tylko zechcesz. Brzmi niewiarygodnie, zobacz ludzi, którzy tam pracują, wszyscy mają luksusowe domy, apartamenty, jeżdżą luksusowymi samochodami, jedzą w drogich restauracjach i stać ich na wszystko! Bardzo szybko możesz awansować i stać się szafirem, diamentem czy nawet brylantem.
Jako pracownika na stanowisku Menadżer/Kierownik Oddziału ile wynoszą zarobki?
przy swoim zaangażowaniu czasowym i wznawianiu polis głównie majątkowych mam średnio 6 000 netto co miesiąc. Jak mam słabszy miesiąc to tak 4500 a raz na jakiś czas przycisnę to dostanę 8-10. Spoko praca, klienci są mega mili i polegają na Tobie. Polecam osobom, które są relacyjne i dobrze zorganizowane.
6000zł menedżer.... śmieszne to jest, w banku na kasie tyle zarabiałam z umową o pracę, benefitami i bez ryzyka straty. A tam wyżej piszą rekiny ubezpieczeń, że w OVB zarabiają po 20tys i nic nie robią, popracowali a teraz dochód pasywny, zdobywają świat i są królami życia...
Przez 10 lat pracowałam w banku jako doradca klienta za 4 tys zł na planach sprzedażowych i to nie małych i byłam wycieńczona robotą i stresem. W ovb mam jasna ścieżkę kariery i wiem że praca na prowizji się lepiej opłaca niż z "podstawą", człowieka nikt nie pogania, nie rozlicza.
Szanowni Państwo, OVB jest firmą pośrednicząca w sprzedaży wielu różnych rozwiązań finansowych . Oczywiście wiele osób ma szansę zdobyć nowy, ciekawy zawód, jednakże trzeba pamiętać, że nie każdy ma predyspozycje do pracy z klientem, do pracy w finansach. Nie każdy osiągnie tu spektakularny sukces, ale tak jest w każdej organizacji. Jestem związany z OVB od prawie 18 lat i na tej podstawie mogę stwierdzić, że jeżeli ktoś lubi pracę z ludźmi, interesuje się finansami, rozwojem osobistym, to ma szansę na osiąganie satysfakcjonujących wyników. Warto sprawdzić u źródła, porozmawiać, przyjść do biura lub umówić się na wideorozmowę. Życzę sukcesów!
Moglibyście być bardziej wyrozumiali dla "świeżaków", którzy na prawdę się starają i marnować kilku miesięcy ich cennego czasu. Każdy był kiedyś "świeżakiem", ale jak widać „nie pamięta wół jak cielęciem był" Menadżer sam na filmikach ze szkolenia ciągle powtarzał jak on się stresuje. Ale dla nowych nie są już tacy wyrozumiali. Wiadomo, że praca w ubezpieczeniach i dodatkowo z klientem to stres. Menadżerowie traktują wdrażających się jako "problem", o czym z resztą głośno mówią, tak żeby praktykanci to słyszeli i poddali się na starcie, co jest chamską zagrywką. Nie polecam.
Nie zgadzam się z powyższą informacją. Osobiście jako kierownik poświęcam swoim ,,świeżakom" mnóstwo czasu i nie otrzymują żadnych sygnałów, że są ciężarem. Każda praca a szczególnie zmiana pracy i środowiska powoduje ogromny stres, dlatego w każdej firmie powinno się darzyć nowe osoby szczególną otuchą. Ciężko czyta nam się opinie pt. ,,Menadżerowie", bo są to spore uogólnienia, a np. w naszym biurze w Warszawie takie sytuacje nie mają miejsca. Proszę więc, żeby Pan/Pani jeżeli ma jakieś uwagi do konkretnych Menadżerów zgłosilł/ła niepokojącą sytuację do naszej centrali. Podają regularnie adres mailowy centrala@ovb.com.pl i wiemy, że bardzo szybko i konkretnie reagują. Zapewniam, że my Menadżerowie doskonale pamiętamy jak to było na początku i bardzo doceniamy czas spędzony pod skrzydłami swoich przełożonych - dlatego chcemy, aby takich wyżej wspomnianych menadżerów w naszej firmie nie było.
Broń Boże nie mówię o całej firmie. Tylko o pewnych oddziałach w których atmosfera jest ciężka.
Dzień dobry, zależy nam na konkretnych informacjach, w których oddziałach, według Pana/Pani atmosfera jest ciężka i dlaczego? Proszę przesłać taką informację nawet anonimowo na Centrala@ovb.com.pl. Mamy wtedy podstawy do tego, aby realnie wpłynąć na sytuację w oddziale. Doceniamy każdy feedback. Dziękujemy
Szanowni Państwo, GoWork.pl to miejsce, w którym możecie podzielić się swoimi spostrzeżeniami dot. Współpracy z OVB Allfinanz lub zadać nurtujące pytania. Chcemy, aby zamieszczane informacje były rzetelne i zgodne z prawdą, a dyskusja merytoryczna. Zachęcamy jednak do kontaktu na adres Centrala@ovb.com.pl. Otrzymując bezpośrednie zgłoszenie jesteśmy w stanie reagować tak szybko jak to możliwe, a także udzielić Państwu więcej szczegółowych informacji. Do usłyszenia ! OVB Allfinanz Polska
Pomimo tego, że jestem bardzo młoda, OVB dało mi najwięcej możliwości rozwojowych. Pokazuje mi że moje cele życiowe są bardzo istotne i nie warto się poddawać. Szkolenia które są organizowane są niemożliwie ciekawe , jak w szkole siedziałam i umierałam z nudów tak teraz nie mogę odejść od kartki i długopisu. Kocham Cię OVB !
Chciałbym odnieść się do swoich doświadczeń i swojego procesu rozwoju. Jestem ekspertem w branży ubezpieczeń. Od wielu lat współpracuję z firmą OVB. Celem mojej pracy jest kompleksowa i indywidualna obsługa moich klientów. Dla nich jestem osobą, która pomaga im poruszać się w świecie ubezpieczeń. Nie ma większego znaczenia czy ta pomoc dotyczy dopasowania polisy na życie, pakietu NNW dla ukochanego dziecka, ubezpieczenia uczestników obozu harcerskiego, zabezpieczenia środków na emeryturę czy znalezienia najtańszego ubezpieczenia pojazdu. Praca i pomoc klientowi musi opierać się na fundamentalnych wartościach. Moimi wartościami są: szczerość i prawdomówność, bezpieczeństwo, pomoc innym, uczciwość, zaufanie. (sam domyśl się, która z wartości przemówiła, że podpisałem się imieniem i nazwiskiem). Praca z klientem nie jest pracą, ani łatwą, ani prostą. Ale jest bardzo wdzięczna. Mam świadomość, że proces analizy potrzeb klienta jest ze mną procesem długim i procesem wnikliwym. Zostałem nauczony - właśnie z partnerem jakim jest OVB - aby szczegółowo wysłuchać potrzeb klientów, określić ich oczekiwania i ich możliwości. Przygotowując koncept rozwiązań wolę kilkakrotnie upewnić się, że tego szukaliśmy, w pełni jest to co klient potrzebuje. Mam czas na udzielenie wszelkich odpowiedzi na zadawane pytania. Klient otrzymuje ode mnie dodatkowo opiekę jeszcze Pani Asystent. To Ona dla naszych klientów jest osobą, która reprezentuje we wszelkich sprawach, zgłoszeniach, pytaniach klientów w towarzystwach, bankach etc. Cieszę się bardzo, że zarówno Zarząd, jak i moi Dyrektorzy pilnują mojego standardu pracy. A dowodem na to jest fakt, że posiadam niezadowolonych klientów, ani współpracowników.
Uważam, że każdy ma swoje doświadczenia i każdy ma prawo do swojej opinii. Do OVB przyszedłem mając 28 lat, 10 lat doświadczenia w różnych branżach i niestety, wiele nie osiągnąłem, Pracując na etacie musisz dostosować swoje życie, marzenia do wynagrodzenia. Stres czy, kiedy i za co Cię zwolnią i brak perspektyw, za to spokój, że na koniec miesiąca te 3,4 tysiące wpadną. Ktoś tam pisał, że ma ZUS, auto służbowe, telefon laptop, benefity, urlop płatny itd. Czad, a co będziesz miał jak Cię zwolnią? NIC. A od kogo to zależy czy Cie zwolnią? Na pewno nie od Ciebie. Pojąłem te aspekty będąc w firmie taka jak OVB (nie uważam, że ta firma mnie zbawiła, ale dzięki ludziom którzy mnie prowadzili, szkolili coś się zmieniło w mojej głowie) Każda forma pracy w tym kraju ma jakieś dobre i złe strony, każda się czymś charakteryzuje i to od nas zależy w czym sie dobrze czujemy i czy wierzymy w siebie na tyle, żeby zaryzykować te pare miesięcy, chociaż żeby sprawdzić siebie. Ja zaryzykowałem 5 lat temu, dziś mam 33 lata i nie będę pisać co przez ten czas osiągnąłem i co mam, ale napisze co sie zmieniło - dziś podnoszę standard życia, spełniam marzenia i nie boje się o to czy mnie na to stać, wystarczy wziąć się do roboty i już mnie stać ;)
Jestem klientem od kilku lat i złego słowa nie powiem o tej firmie !! Polecam w 100 % Profesjonaliści na każdym kroku.
Polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 97.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 78, z czego 36 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 21 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w OVB Allfinanz Polska Spółka Finansowa Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.