Opinie o Hotel Classic w Kraków

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Hotel Classic. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Hotel Classic o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm
Usługi hotelarskie dla firm Kraków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Classic w Kraków

Ulka Nowy wpis
Inne

dzień dobry, widziałam, że kiedyś hotel wystawiał ofertę dla recepcjonistki. Szukam pracy w tym zakresie ale jak rozglądałam się za czymś aktualnym to pokazała mi się w sieci informacja dotycząca zawieszenia działalności. czy to sprawdzona informacja? Powodem są te opinie jeszcze sprzed lat?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Wiecie może, czy w Hotel Classic szukają chętnych na staż?

Evel Nowy wpis
Kandydat
@Pytanie

Nie chodź tak dziecko na staż . Bo cię ta właścicielka zniszczy psychicznie ! Ona wykorzystuje ludzi i nie płaci kasy .

Kasia Nowy wpis
Inne

Czy w hotelu są premie ?

gosia

Hotel Classic w Krakowie NIE POLECAM!!! Brudno, obdrapane ściany, sufit, brudne wykładziny. (usunięte przez administratora) przy dokonywaniu rezerwacji, 1 miejsce parkingowe i to aż za 150 zł!!!

logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jak ze studentami w Hotel Classic? Chętnie zatrudniają?

Megan
@Pytanie

Oczywiście że chętnie. Łatwiej jest oszukać studenta na kasę. :) a oni to praktykują.

Karol
Inne

Czy w hotelu na recepcji można liczyć na jakieś napiwki?

Pytanie
 Pytanie

Czy w obrębie jednego działu w Hotel Classic są wewnętrzne rekrutacje na liderów?

Megan
@Pytanie

Jeśli chcesz płacić kary zawarte w umowie rzędu 300 zł za spóźnienie i 500 za nie obecność to życzę powodzenia w nowej pracy. Szkoda stresu

Exex
@Pytanie

Z całym szacunkiem nie warto.. nie sądziłem że w miejscach pracy coś takiego naprawdę może mieć miejsce.. to co się tam dzieje...

Megan
@Exex

Jeśli miał Pan źle doświadczenia zapraszam na grupe zbieramy się tam wszyscy.

rrrrrr

uciekać jak najdalej i najszybciej

Były pracownik
@rrrrrr

Jestem ciekawy z jakiego powodu taka ocena :'D

Julita
Inne

Skoro piszecie ,że dostaje się tylko nocki to kto pracuje w dzień na recepcji? Przecież ktoś być musi...

Recepcja

Nie polecam, ogromny stres, pracujesz na same nocki. Grafik zmienia się z dnia na dzień. Nawet nie myśl, że uda Ci się z kimś zamienić. Nawet gdy zaznaczasz sobie które dni chcesz wolne, zazwyczaj ich nie dostajesz, bo po co :) Szefowa uważa się za nie wiadomo kogo. Coś się dzieje nie z Twojej winy? Zostajesz obciążony finansowo za poniesione szkody. Wypłata marna. Brak jakichkolwiek szkoleń podnoszących kompetencje. Szkolenie, które przeprowadzane jest przed rozpoczęciem jest wręcz śmieszne, nie nawiązuje w praktyce do tego co robisz na codzień w pracy.

Ex
@Recepcja

Czyli nic się nie zmieniło :)

Nocny recepcjonista

Nigdy nie wystawiałem żadnemu pracodawcy opinii, ale w tym przypadku wręcz nie mogę się powstrzymać. Jeśli rozważasz pracę w tym hotelu na jakimkolwiek stanowisku - zastanów się dwa, a najlepiej trzy razy. W tym przybytku absurd goni absurd. Opiszę tutaj swoje refleksje dotyczące stanowiska recepcjonisty. Zacznę od zarobków. Szczerze? Nie jest źle, jeśli jesteś studentem i nie masz wygórowanych potrzeb. Idzie zarobić dwa z przodu, jeśli weźmiesz 16 zmian w ciągu miesiąca. Ale spodziewaj się nadgodzin/dodatkowych zmian, ponieważ rotacja jest tak ogromna, że w zasadzie grafik może zmienić się z dnia na dzień. Spodziewaj się też tego, że Twoje wynagrodzenie nie będzie zgadzać się z tym, co jest na umowie. Mi, podczas całej kariery zgadzało się raz ;) No i oczywiście - umowa zlecenie. Skoro jesteśmy przy grafiku - oprócz tego, że się zmienia, może być ułożony tak, że nie masz dnia wolnego przez cały miesiąc. Dostajesz trzy nocki z rzędu, kiedy schodzisz z trzeciej o 7 rano masz upragnione WOLNE, które kończy się następnego dnia o 7, lub o 19. Zależy od kaprysu układającego grafik. Odpowiedzialność na stanowisku - jako recepcjonista jesteś alfą i omegą. Zepsuła się winda? Wiesz dlaczego, kiedy, o której, co należy wymienić, ba - z przyjemnością to uczynisz! Nie było Cię cztery dni w pracy, coś stało się nie na Twojej zmianie i nie została Ci przekazana konkretna informacja? To TWOJA WINA! Powinieneś 24/7 interesować się dobrem hotelu i jego przyszłością. Za wszystko zresztą odpowiadasz finansowo. Od nieopłaconych usług, które zamówił gość, po uszkodzenia mechaniczne, które wyrządził gość a nie zostały zgłoszone/zauważone. Szkolenia? Zapomnij. Premie, prowizje? Zapomnij. Są obietnice od szefowej, nic poza tym. Masa niepotrzebnych procedur, zbędnych procesów, komplikowanie życia na siłę, duplikowanie dokumentów po 3/4/5 razy. Chciałbyś nawiązać nowe znajomości w pracy? Może wyskoczyć gdzieś ze współpracownikami? Nie warto. Tutaj każdy Cię "sprzeda", aby podlizać się szefowej. Nie ma co wyrażać subiektywnych opinii ani komentarzy. Aha - apropos sprzedawania. Możesz sprzedać się sam, ponieważ jesteś ciągle na wizji. Nie tylko video, ale również audio i jest rejestrowane dosłownie wszystko. (usunięte przez administratora)

Bronisław
Inne
@Nocny recepcjonista

Nie jesteś zadowolony z atmosfery w pracy i relacji z przełożoną. Myślałeś jak mógłbyś to zmienić? Jeśli chodzi o szkolenia, zawsze możesz próbować wyjść z własną inicjatywą i zaproponować kurs podnoszący Twoje kwalifikacje, a także przynoszący dzięki temu zyski firmie. Czy wiesz może, czy pracodawca prowadzi obecnie rekrutacje? Jeśli tak, napisz proszę, na jakie stanowiska. Zachęcam Cię do tego.

Iwona
Inne

@OADHC, rozumiem Twoja opinie o firmie. Czy jesteś byłym pracownikiem i znasz warunki zatrudnienia? Napisz, czy prócz wynagrodzenia pracownicy hotelu mogli liczyć na szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe lub premie za dobrą pracę? Piszesz o stresie w pracy. Czy miałeś złe relacje ze współpracownikami lub z przełożoną? Czy spokojna rozmowa mogłaby coś zmienić i poprawić te relacje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OAGHC

Nie róbcie sobie tego! Szkoda nerwów! Pracy jest dość!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
Inne

Może ktoś wie o ewentualnej pracy w hotelu?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
OADHC
@Julita

Nie polecam!! Pracodawca niemiły, wie wszystko najlepiej, nigdy nie dostaniesz pochwały, zarobki ok, ale co z tego? Stres i ciągłe poprawianie, konfidencja od strony pokojówek!! Dramat! Nie polecam! Szkoda nerwów, na kuchni musi być dovra atmosfera, a nie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mira
Inne

Podpowiedzcie czy hotel ma jakieś nowe oferty pracy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
calaprawda
@Mira

pracowalam tam kiedys i z calym szacunkiem nie polecam ! male zarobki , stres , niemila atmosfera w pracy, .... a wlascicielka sie zachowuje jakby byla Bogiem i posiadaczka Hiltona ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Szkoda ze wszystkie opinie które obciążają pracodawcę są usuwane. Gratuluje. W taki sposób wpierdzielacie ludzi w (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pati
Inne

Rzadko piszecie ale czasami tak negatywnie piszecie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Franek
Inne

Czy tak dobrze się pracuje, że rzadko zaglądacie na ten wątek?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
fgokoo

To co jest tu napisane, w tym momencie nie pokrywa się z rzeczywistością.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
Inne

@numberpiszesz o nieadekwatnych wymaganiach. Możesz rozwinąć swoją opinię? Jakiego stanowiska dotyczy Twój komentarz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Classic - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Hotel Classic?

    Kandydaci do pracy w Hotel Classic napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Hotel Classic
1.4/5 Na podstawie 37 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Tomasza 32
    31-014 Kraków
  • NIP: 6762310966 KRS: 0000244371
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hotel Classic
Przejdź do nowych opinii