Opinie o Aviation Support Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Aviation Support Poland Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Aviation Support Poland Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pośrednictwa pracy tymczasowej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Aviation Support Poland Sp. z o.o. w Warszawa

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie

Dyrektor ASP to człowiek bez grama szacunku, który myśli tylko o swoim korycie aby było pełne. Kiedy my- pracownicy podpisaliśmy aneks na -10% pensji w czasie Covid to było wszystko dobrze. Ale teraz żebyś Ty wielki dyrektorze bez honoru stanął na wysokości zadania i użył swojego stanowiska żeby firma nam pracownikom oddała nasze nadal brakujące 4% to już nie łaska tak? Zarząd uważa pracowników za naiwnych wmawiając nam, że firma nadal podnosi się po covidzie. Liczycie na to, że pracownicy po prostu się odczepią i będą się cieszyć tym co nam zostaje. Prawda jest taka, że rąbiecie nas niczym drwal na kasę i usiłujecie zrobić z WMI tanią siłę roboczą. Zabraliście nam podstawę pensji i łaskę robicie żeby oddać to co nam się należy, przeciągacie to już tyle czasu. WSTYD! Co to za firma gdzie dyrektor nie ma honoru i zabierać pieniądze potrafi, a kiedy przychodzi co do czego żeby je oddać pracownikom którzy obslugują ten cały młyn na Modlinie to dyrektor milczy. Rozumiem, że firma chce wyjść na plus i rżnie ile może, ale są jakieś granice i jest coś takiego jak szacunek. W tej firmie dyrektor nie ma tego szacunku, a granice zostały dawno przekroczone odkąd zostaliśmy okradzeni z naszej pensji i do tej pory jej nie odzyskaliśmy. Nie ma wytłumaczenia, że firma nadal się nie podniosła po covidzie. Co nas pracowników to obchodzi? Każdy poniósł starty przez covid. Ale trzeba mieć jaja dyrektorze i jeżeli się chce aby pracownicy czuli się docenieni to nie wystarczy powiedzieć że jesteśmy dobrzy i że mamy dobry wynik wśród lotnisk, bo bardzo dobrze zapieprzając tu na codzien wiemy, że robimy dobrą robotę. Temat brakujących 4% to raz, dwa to że dawno powinny być podniesione pensje patrząc na inflację. Co się dzieje, że w Biedronce na kasie można zarobić więcej pieniędzy niż w ASP? Ja będąc dyrektorem firmy jaką jest ASP czułbym hańbę że moi pracownicy zarabiają gorzej niż kasjerki w supermarketach. Ale dla dyrektora WMI widocznie więcej do koryta idzie skoro nadal trzyma nas pracowników poniżej godnych zarobków. Komuś trzeba zabrać bułkę żeby ktoś miał bułkę. Tyle że ile można panie dyrektorze? Jeżeli chcecie znaleźć sobie tanią siłę roboczą i rżnąć ludzi na kasę to wiedzcie, że przez inflację i pieniądze które obecnie zarabiamy coraz bliżej do tego aby poszła fala zwolnień, a wtedy zostaniecie z palcem sam wiesz gdzie panie dyrektorze. Zanim wyszkolicie nowych pracowników to chyba sami będziecie za..pracować i zrozumiecie jaką robotę odwalamy za jak śmieszne pieniądze w obecnych czasach. Nie pozdrawiam, Pracownik WMI ASP

1
Kuśka
Pracownik
 Pytanie
@Obecny pracownik

A co się stało że strona ASP ? Strona zlikwidowana ? Coś ktoś wie ?

Pytanie
 Pytanie

Czy Aviation Support Poland Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

1
anonim
Inne
@Pracownik

A wiadomo coś czy premia i dodatki obowiązują też na stanowisku junior deskopt engineer? Bo w ogłoszeniu nie wspomniano nic o tych kwestiach. A może wyślę CV ;)

Były pracownik
Były pracownik

Jako były pracownik nie polecam pracy w tej firmie w Krakowie. Wieloletni pracownicy traktują nowo przyjętych jak zło, patrzą się krzywo bo zarabia się tyle samo co oni a przecież powinno się mniej bo on tu dopiero zaczął pracować. Są grupy lepszych i gorszych. Atmosfera w pracy ciężka ciągłe narzekania starych pracowników na firmę. Szkolenia fatalne trzeba się uczyć samemu bo nie ma kto ci coś pokazać. Nowy pracownik głównie przewala bagaże. Kierownik pan (usunięte przez administratora) bez pojęcia, wymyśla różne bzdury żeby tylko utuć pracownikowi. Jeśli się chcesz zdołować to tylko w tej firmie. Nie polecam kolegów tu nie znajdziesz.

Dominika
Inne
@rampiarz

I było już te spotkanie z Prezesem, dał coś dla pracowników? A mógłbyś coś powiedzieć o benefitach? Są na przykład jakieś zniżki na loty albo dofinansowanie do opieki medycznej> Widziałam na forum, że pakiet sportowy jest.

Szukający pracy
Użytkownicy czekają na odpowiedź 36 dni.
Kandydat
 Pytanie

Jestem osobą zainteresowana pracą na lotnisku. Czytam te wszystkie komentarze i włos na ręce się jeży. Dramat. Treść wpisów przekracza wszelkie dolne granice kultury osobistej ze strony autorów ( tych co narzekają). Warto spojrzeć najpierw na siebie a potem wytykać komuś błędy. Nie znam środowiska lotniskowego i mimo tych wszystkich negatywnych opinii i tak spróbuję. Nie taki diabeł straszny jak go malują. Nie wierzę że nie dostrzegacie zalet tej pracy. Zastanawia mnie tylko jedno w jakim celu nadal tam jesteście? Praca wydaje się być dość ciekawa. A ja lubię wyzwania. Tak naprawdę jak sami nie spróbujemy to się nie dowiemy jak jest naprawdę. Ile ludzi tyle opinii.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

ASP to najgorsza firma na jaką można trafić w lotnictwie. (usunięte przez administratora) i wiele innych zachowań które są wyszywane każdego dnia wobec pracowników. Kierownicy oraz managerka W to ludzie którzy nie mają ani grama szacunku do pracowników i traktują ich jak najgorsze zło. Nie sądziłem że można tak kogoś dyskryminować i głupio dogadywać za to co się robi, bądź czym się interesujesz poza pracą. Ta sprawa napewno trafi do sądu i ASP napewno surowo za to odpowie.

PoCichu.
Były pracownik

Czytając to pozostaje mi tylko współczuć, bo liczyłem że COKOLWIEK się zmieni. Trzymajcie się tam i pamiętajcie - lotnisko to nie jest finisz możliwości, a niestety w Polsce praca w jakimkolwiek handlingu jest skazaniem siebie na małe pieniądze, zerowe perspektywy (chyba że poliżesz gdzie trzeba), wyzysk i ciągły stres. Zostawiłem tą branżę daleko już chwilę temu, po ponad dekadzie, mimo jeszcze krótkiego epizodu w konkurencji w stolicy powiedziałem pass. Dosyć, tak się nie da żyć. W pracy masz robić dobrze to co umiesz a pracodawca ma zasrany obowiązek zapewnić Ci do tego odpowiednie narzędzia, a nie podlizywać się na prawo i lewo i malować trawę na zielono, udając że wszystko jest w porządku z fałszywym uśmiechem. Nie ta bajka. Szukajcie czegoś innego, niestety z tym systemem, który jest, nie wygracie, czas na normalny work-life ballance. Polecam ;) A czasy, kiedy słowa "jesteście (usunięte przez administratora)" coś znaczyły i potrafiły zmotywować do działania minęły bezpowrotnie. Pozdrawiam ekipę KRK, o ile ktoś jeszcze ze starej gwardii przetrwał poza kierownictwem ;) Były "kiero" ramp krk ;)

anonim
Inne
@PoCichu.

Hej, tak szczerze to twoja opinia mi dużo pomogła — piszę to jako kandydat do pracy w firmie. Niestety jestem na takim etapie, że nie mogę za bardzo wybrzydzać jeśli chodzi o szukanie pracy.. Czytałem mniej więcej opinie w wątku, i pracownicy mają podobne zdanie do twojego, ale możesz mi jeszcze napisać, czy firma sprawdzi się, chociaż na start? Nie mam dużego doświadczenia, może warto się tu przyjąć, chociaż żeby je zdobyć

Tom
Były pracownik
@anonim

Tak jak przeczytałeś... Z daleka od firmy.. a doświadczenie można wszędzie zdobyć i to za lepsze pieniądze...

Wnikliwy Krzysztof Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@PoCichu.

dlaczego posty są kasowane ???

Lucky Luck
Kandydat
 Pytanie

Hej! Wiecie może jak wygląda sprawa na Agenta obsługi pasażerskiej w Krakowie? Warto czy nie? Jak atmosfera w pracy i ludzie? Widziałem ofertę i się zastanawiam, inna firma szuka na koordynatora więc może lepiej tam?

Sabina Nowy wpis
Inne

Dlaczego? Próbowałam podejrzeć archiwalną ofertę pracy, bo nic innego w necie nie ma, a sama jestem zainteresowana. Tę atmosferę i ludzi oceniasz tak słabo, a może też zarobki? Dajcie znać jak to na ten rok wygląda, w tamtym ogłoszeniu już nie da się nic podejrzeć :(

Miekiszon Nowy wpis
Kandydat

Jak podal Gus w marcu srednie wynagrodzenie wzrosło o 5,4 proc. w ujęciu miesięcznym i wyniosło 8408,79 zł brutto.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna bywa bardzo stresująca. A jak było w Twoim przypadku? Ilu rekruterów prowadziło rozmowę? Podziel się opinią ze spotkania w firmie Aviation Support Poland Sp. z o.o..
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Możesz napisać, o co tu chodzi? Ogłoszeń z pracą agenta obsługi nie ma żadnych, a tutaj są wpisy, które dla mnie, jako kandydatki potencjalnej wydają się pisane pod wpływem. Twój jest jedyny zrozumiały, ale znowu nie wiem, jakie są te wypłaty i na jakim stanowisku. Wodzionka, to rozumiem, że głodujesz..

To już jest nudne
Inne

Wszystkie problemy na plycie są związane zapewne z nieprecyzyjnym kierownictwem. Nie spełniają się organizacyjnie. Paru kierowników na zmianie jest zbędnych. Trzeba podwinąć rękawki i wziąć sie do roboty. Może i atmosfera by się poprawiła. Jeszcze parę miesięcy i wszystko padnie bo nikt nie jest śmieciem. Trzeba się szanować. Prace zawsze można zmienić.

Nieznudzony
Pracownik
@To już jest nudne

W każdej wypowiedzi znajdziesz ziarnko prawdy. Pracują tam tacy sami ludzie jak Ty... A jeśli tylko na goworku można się swobodnie wypowiedzieć bez zastraszania zwolnieniem albo naganą to poprostu warto to zrobić. Nie każdy może sobie pozwolić, albo mieć możliwość na zmianę pracy z dnia na dzień, ale gwarantuje Ci że każdy szuka alternatywy. A przynajmniej pracy w której będzie szanowany bo tutaj tego nie znajdziesz.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Sama prawda, tylko prawda
Inne
 Pytanie

Wszystko to co pisane wyżej jest PRAWDĄ... pamiętam jak obecny "kierownik" KTW/KRK jeszcze nie miał nic do gadania, był mieszany z błotem... swojego czasu nawet próbował pouczać procedur trenerów z Dublin ???? ale 5lat temu każdy go lekcewarzył... szybko został ukrócony (wyżucony za bramę lotniska ????) Międzyczasie baza KRK rozwijała się bardzo dobrze (94% punktualności, tj. 3miejsce w europie), aż przyszedł co*id 19... I zaczęło się wszystko jeb*ć ???? Wszechwiedzący pasożyt zaczął piąć się w górę a razem z nim osoby które mu kibicowały, kto się sprzeciwiał =wylot. Teraz ci zasłużeni dostali 8% podwyżki więc wiadomo której strony będą trzymali... Wcześniejszego kierownika (B.Ci) zastąpiono tym poplecznikiem z KTW, "pachołem" I "przedstawicielami pracowników" na których nikt z nas nie głosował???? to historia w skrócie.. Na koniec przypomnę o pewnej formie (usunięte przez administratora) u TeamLider'ów... Każdy który( a raczej która) chce tutaj aplikować CV powinien wiedzieć, że kobiety przez tego (usunięte przez administratora) są jeszcze gorzej traktowane :) np Anna (usunięte przez administratora) Iza.T ???? może kiedyś i one się wypowiedzą Nie pozdrawiam #stryjdopudła <--2004?

3
Zjawa
Pracownik

Nazwanie go gburem jest strzałem w dziesiątkę, nie ma lepszego określenia na tego pana. Nawet najfajniejszy dzień w pracy stał się udręką jak ktoś rzucił hasło że znajduje się na płycie. Pilnowanie się aby ktoś nie pierdnął niezgodnie z procedurami, żeby czasem o 20sekund przedwcześnie nie pozbierać pachołków i pan Marcin robiący zdjęcia wszystkiemu jak paparazzi a potem raportowanie i grożenie np. wywaleniem z roboty za to że się na chwilę zostawiło kluczyki w stacyjce, jakby to miało jakiekolwiek znaczenie, marszałkowie nieraz zostawiają auta odpalone na płycie i idą np do WC, w Welcome wgl. nie wyciągają kluczyków ze stacyjki i nikomu to nic nie przeszkadza tylko dla naszego menagera jest to adekwatny powód do wywalenia z roboty. To że każdy musiał sobie dorobić i zapłacić za kluczyki do stacyjek chyba nie muszę dodawać. To tak jakby kazać pracownikom kupować sobie ubrania robocze (do czego za niedługo chyba dojdzie) Można sobie wyobrazić jaka panuje atmosfera w firmie, o wynagrodzeniach było już chyba tysiąc razy pisane więc nie będę powtarzał. Ale fajnie że ktoś wspomniał o kierownictwie bo to taka bonusowa premia do i tak niskich wynagrodzeń. Bohaterski pan menager przyjeżdżający z Katowic w szatach cały na biało jak Juliusz Cezar i chowający się gdzieś za samolotem żeby komuś zdjęcia zrobić i grozić że go wywali z roboty. To że robiąc swoje śmieszne zdjęcia sam nie przestrzega procedur bo nie chodzi w butach BHP też chyba nie muszę wspominać. Procedury i przepisy są dla głupich i biednych a nie dla takiego majestatu jak pan menager. Nie pozdrawiam i życzę mu jak najgorzej

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie

Dyrektor ASP to człowiek bez grama szacunku, który myśli tylko o swoim korycie aby było pełne. Kiedy my- pracownicy podpisaliśmy aneks na -10% pensji w czasie Covid to było wszystko dobrze. Ale teraz żebyś Ty wielki dyrektorze bez honoru stanął na wysokości zadania i użył swojego stanowiska żeby firma nam pracownikom oddała nasze nadal brakujące 4% to już nie łaska tak? Zarząd uważa pracowników za naiwnych wmawiając nam, że firma nadal podnosi się po covidzie. Liczycie na to, że pracownicy po prostu się odczepią i będą się cieszyć tym co nam zostaje. Prawda jest taka, że rąbiecie nas niczym drwal na kasę i usiłujecie zrobić z WMI tanią siłę roboczą. Zabraliście nam podstawę pensji i łaskę robicie żeby oddać to co nam się należy, przeciągacie to już tyle czasu. WSTYD! Co to za firma gdzie dyrektor nie ma honoru i zabierać pieniądze potrafi, a kiedy przychodzi co do czego żeby je oddać pracownikom którzy obslugują ten cały młyn na Modlinie to dyrektor milczy. Rozumiem, że firma chce wyjść na plus i rżnie ile może, ale są jakieś granice i jest coś takiego jak szacunek. W tej firmie dyrektor nie ma tego szacunku, a granice zostały dawno przekroczone odkąd zostaliśmy okradzeni z naszej pensji i do tej pory jej nie odzyskaliśmy. Nie ma wytłumaczenia, że firma nadal się nie podniosła po covidzie. Co nas pracowników to obchodzi? Każdy poniósł starty przez covid. Ale trzeba mieć jaja dyrektorze i jeżeli się chce aby pracownicy czuli się docenieni to nie wystarczy powiedzieć że jesteśmy dobrzy i że mamy dobry wynik wśród lotnisk, bo bardzo dobrze zapieprzając tu na codzien wiemy, że robimy dobrą robotę. Temat brakujących 4% to raz, dwa to że dawno powinny być podniesione pensje patrząc na inflację. Co się dzieje, że w Biedronce na kasie można zarobić więcej pieniędzy niż w ASP? Ja będąc dyrektorem firmy jaką jest ASP czułbym hańbę że moi pracownicy zarabiają gorzej niż kasjerki w supermarketach. Ale dla dyrektora WMI widocznie więcej do koryta idzie skoro nadal trzyma nas pracowników poniżej godnych zarobków. Komuś trzeba zabrać bułkę żeby ktoś miał bułkę. Tyle że ile można panie dyrektorze? Jeżeli chcecie znaleźć sobie tanią siłę roboczą i rżnąć ludzi na kasę to wiedzcie, że przez inflację i pieniądze które obecnie zarabiamy coraz bliżej do tego aby poszła fala zwolnień, a wtedy zostaniecie z palcem sam wiesz gdzie panie dyrektorze. Zanim wyszkolicie nowych pracowników to chyba sami będziecie za..pracować i zrozumiecie jaką robotę odwalamy za jak śmieszne pieniądze w obecnych czasach. Nie pozdrawiam, Pracownik WMI ASP

1
Obecna na zebraniu
Pracownik
 Pytanie
@Obecny pracownik

Dokładnie tak, podczas zebrania z Prezesem dyrektor siedział cicho jak mysz pod miotłą. Podsumowując słowa,które tam padły: jak nie pasuje,to w....,to tak w skrócie. Brak poszanowania dla kogokolwiek,jak można tak powiedzieć do pracowników?! Te tabelki,mydlenie oczu fikcyjnymi stawkami. Mobbingowanie pracowników to już tutaj norma. Jeżeli ktoś się szanuje,to szybko znajdzie inną pracę. Nie ma tu miejsca na szacunek i wykonana pracę. We wcześniejszych postach wypowiada się sam dyrektor,że niby szanuje pracowników,że nie załatwia nic po znajomości,n o cóż,puste słowa,co pokazal Nam bardzo dobrze na zebraniu. Mam nadzieję,że to się wszystko rozsypie i ludzie bardzo szybko stąd odejdą,tak samo,jak ja zamierzam w niedługim czasie...

Aga
Pracownik
@Obecna na zebraniu

Najlepsze jest to,że organizują imprezy firmowe i nie domyślili się, dlaczego coraz mniej osób na nie chodzi... 12 tys zł za jedzenie,alkohol i dj. A pieniędzy,żeby Nam oddać,to nie ma. Ostatnia okazała się niewypałem,więc może łaskawie dyrektor zauważy i pomyśli następnym razem,zanim wyrzuci pieniądze w błoto. My chcemy odzyskać to,co zostało Nam zabrane. Inflacja coraz wyższa a nawet nie odzyskaliśmy podstawy pensji z 2019 roku. Nie dziwne,że frustracja wśród pracowników narasta. Radzę naprawdę ustalić priorytety.

Mark
Pracownik
@Obecny pracownik

Firma ta to kpina... Prezes myśli oczy ze firma przynosi straty a puki co Ryanair przoduje w zyskach... Ludzie nie są idiotami Panie prezesiku od siedmiu boleści... Kłamiesz jak z nut !!!!

Denis
Były pracownik
@Obecny pracownik

No i prezesik...robi to co w LS.. firma po odejściu podnosiła się przed dwa lata... Widać mało prezesik zdarł z pracowników... ASP też chyli się już ku upadkowi... Chyba prezesie nie wyciągasz wniosków... (usunięte przez administratora)pracowników bez mrugnięcia okiem a sam się świetnie bawisz....

Urszula
Inne
@Denis

To jaka sytuacja teraz dla zatrudnionych? Warto tam rozważać pracę czy lepiej sobie darować, jak warunki? Zarobki, rodzai umowy, godziny, nadgodziny, chciałabym wiedzieć wszystko.

Była
Pracownik
@Obecny pracownik

Opinia szczera do bólu prawda. Gość tj. P. Urbański to były szef LS services i Welcome - firm które zajmują się obsługą handingowa pasażerów lotniska Balice w Krakowie. Zwykła oslizla (usunięte przez administratora) która omal nie doprowadziła do bankructwa tych firm a teraz jest szefem Aviation Support Poland i robi to samo tj zmierza do bankructwa ASP. Jego dewizą jest traktować pracowników jak (usunięte przez administratora) Pracowałam do niedawna w ASP od 8 lat i NIE ZNAM NIKOGO kto miałby pozytywne zdanie o p. Urmanskim. Powiem dosadnie :to (usunięte przez administratora) bez krzty honoru i przyzwoitości a

Obalający głupoty
Pracownik
 Pytanie
@Była

Hahaha! Ale sporo prawdy w tym co napisałaś albo napisałeś, bo patrząc na te wypociny, nie wierzę, że płeć też prawdziwie została podana. Łatwo obalić te kłamstwa, które piszesz i właśnie to robię, bo nie znoszę kłamstwa, ale pewnie tego uczucia nie zrozumiesz... Po pierwsze - nie przypominam sobie, żeby prezes pracował w LSie. A tym bardziej kiedykolwiek w Krakowie, a kojarzę go właśnie z poprzedniej firmy - Welcome, z pięknego miasta Warszawa. Po drugie - zazdroszczę, że pracujesz w ASP już 8 lat. To świetny wyczyn, tym bardziej patrząc na to, że firma nie działa aż tyle na rynku. Ale chociaż sporo osób się pośmiało, za co dzięki. Po trzecie - nawet, gdyby prezes chciał do ruiny doprowadzić tę firmę, co nie jest prawdą, to centrala w Dublinie nie pozwoli na to. Trzyma rękę nad wszystkim. Tak się zastanawiam przy okazji, kto trzyma rękę nad Tobą? Ktoś powinien. Albo trzymać Cię za rękę, żebyś nie pisał/a takich bredni. Po czwarte - nie lubisz człowieka, nie przypisuj innym tych uczuć. Nie wszyscy mają jak Ty. Jednego nie mają na pewno - 8 lat doświadczenia w firmie, która tyle nie działa :) Pozdrawiam mimo wszystko i usunięte słowa obraźliwe świadczą wiesz o kim? Pewnie powiesz, że o prezesie albo administratorze gowork haha. Przecież nie o Tobie...

Kuśka
Pracownik
 Pytanie
@Obecny pracownik

A co się stało że strona ASP ? Strona zlikwidowana ? Coś ktoś wie ?

Pytanie
 Pytanie

Czy Aviation Support Poland Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?

1
Tim
Pracownik
@Pytanie

Nie zapewnia. Nie ma tu żadnych dodatków premii świątecznych czy czegokolwiek.

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Zapewnia Medicover Sport a to praktycznie to samo ;)

Pracownik
Pracownik
@Tim

Premii świątecznych może nie ma ale to, że dodatków nie ma to przesada. Premie są, dodatki są

Tim
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Dodatek na rampie dla wybranych co mają uprawnienia. Pax dostaje grosze za Gate bagi. O tych dodatkach mówisz? Czy dostałeś kiedyś premie świąteczną,podwyżkę inflacyjną lub jakiś ekstra dodatek? Czy masz coś oprócz pakietu medycznego,za którego zresztą płacisz? Nie ma nic. W porcie np mają. Imprezy świąteczne,okolicznościowe,pakiety,grusza. U nas nie ma nic.

rampiarz
Pracownik
 Pytanie
@Tim

Dodatek za ,,niechorowanie" 10% zasadniczej. Dodatek za odladzanie. (nie masz? to się ucz!) dodatek trenerski (nie masz? to słaby jesteś!). Zwrócili 6% od 1 grudnia (choć podpisaliśmy, że za trzy lata!) Podwyżki wynagrodzenia od 1-go kwietnia - 15% . (nie podpisałeś? to może jesteś trollem z konkurencji).

rampiarz
Pracownik
 Pytanie
@Tim

Dodatek za ,,niechorowanie" 10% zasadniczej. Dodatek za odladzanie. (nie masz? to się ucz!) dodatek trenerski (nie masz? to słaby jesteś!). Zwrócili 6% od 1 grudnia (choć podpisaliśmy, że za trzy lata!) Podwyżki wynagrodzenia od 1-go kwietnia - 15% . (nie podpisałeś? to może jesteś trollem z konkurencji).

Tim
Pracownik
@rampiarz

Nie możesz też oddać krwi,iść na UZ,bo dodatek znika. Ucz się albo jesteś słaby,ok... Nie każdy może chce być trenerem w tej firmie. Trzeba mieć dużo wazeliny w zapasie a niektórzy po prostu mają inne priorytety. Odladzanie też jest dla wybranych.Podwyżki od 1 kwietnia? Żart. To są oddane pieniądze,co zostały zabrane nam pracownikom w 2019 roku,czy to jest podwyżka? Jakbyś dostał plus 10% do zaległej podstawy,to możesz pisać o podwyżkach. W tej firmie nie ma możliwości rozwoju,dostania dodatków typu premie,grusza itp. Nie wiem w jakiej firmie ty pracujesz ale z tego co widzę to chyba w innej niż ja. A ja w ASP. Te pochwały to chyba na polecenie szefa bo normalny człowiek tu pracujący nie zachwala tej firmy.

rampiarz
Pracownik
 Pytanie
@Tim

Zwolnij się. Po co się tak męczysz? Jest tyle fajnych firm w których trzy dni pracujesz i trzy masz wolne. 2% na rok nikt Ci nie zabrał, tylko sam podpisałeś, że się zgadzasz, bo nie chciałeś stracić tej pracy w której tak się męczysz. Twoja matematyka jest śmieszna. Podnoszą Ci pensję o 15% od 1-go kwietnia (podstawa po zwrocie 6% razy 1,15) . Policz sobie na liczbach, czy Twoje 10% to więcej!

Tim
Pracownik
@rampiarz

Właśnie zamierzam. A podpisałem bo był covid i zamknięte lotnisko. Dyrektor obiecywał że jak wrócą loty to i pensja a trzymał nas w kłamstwie prawie 3 lata. Jedyny plus 3 na 3. Poza tym brak szacunku dla zwykłych pracowników, brak dodatków itp też miały wpływ na tą decyzję. Zresztą widać po opiniach wyżej co tu się wyprawia.

rampiarz
Pracownik
@Tim

Nie zwolnisz się. Papiery na 10 % podpisaliśmy 2,5 roku temu. Więc 3 lata to kolejny fake. Będziesz siedział w socjalnym i narzekał jak Cię inni nie szanują.

Tim
Pracownik
 Pytanie
@rampiarz

Co ty piszesz jaki fake. W pandemię był aneks. Co najmniej kilka razy dyrektor mówił że jak wrócą loty to i kasa oczywiście,a dostałeś zwrot tego co ci zabrali jak sam piszesz po 2,5 roku! Jaki fake w takim razie? To była twoja zaległa podstawa. A od kwietnia podwyżki, a dlaczego? Dlatego że ASP nie wytrwa na Modlinie do kwietnia. Albo pójdziesz na Okęcie albo do innego oddziału. Wspomnisz moje słowa. Przyjdzie ten jak widać przez ciebie uwielbiany dyrektor i znowu zacznie kłamać prosto w oczy. Dlatego ja odejdę a ty będziesz tkwił w tej super jak widać dla ciebie firmie do samego końca. Pójdzie na dno a ty razem z nią.wierny do końca.

rampiarz
Pracownik
@Tim

Zobacz co podpisywałeś w aneksie do umowy. Na co się zgodziłeś i nie pisz głupot, że ktoś Cię (usunięte przez administratora) Zwolnij się i idź tam, gdzie będziesz szczęśliwy. Tak jak to, że Welcome miał nas przejąć od 1-go stycznia , zamknięcie Modlina się nie spełni.

Dariusz
Inne
@rampiarz

Co za szarpanina. Na co dzień w pracy atmosfera między wami jest podobna? Ile w tej firmie płacą na stanowisku agenta obsługi pasażerskiej?

rampiarz
Pracownik
@Tim

Dziś jest 2 kwietnia i ASP w Modlinie istnieje. Zwolniłeś się, żeby nie wziąć większej pensji, czy dalej będziesz jęczał w socjalnym i szukał sobie podobnych.

Ko
Inne
@Pracownik

Premie są???????????? Tak są , jak sobie sama/sam wypracujesz tzn nie zachorujesz - premia , jak uzbierasz określony limit bagaży to dostaniesz premie ???? Do tego dochodzą premie od pasażerów = obelgi, wyzwiska, złożyczenie itp. Firma nic od siebie nie daje, sam pracujesz na swoją wyższa wypłatę I do tego jesteś tylko numerkiem

Czołg
Kandydat
 Pytanie

a jak wygląda z agentem obsługi pasażerskiej?

anonim
Inne
@Pracownik

A wiadomo coś czy premia i dodatki obowiązują też na stanowisku junior deskopt engineer? Bo w ogłoszeniu nie wspomniano nic o tych kwestiach. A może wyślę CV ;)

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Elo elo
Pracownik
 Pytanie

No niestety jest tak, że ludzie zostają na lotnisku, bo po prostu lubią tę pracę i niejako godzą się na te warunki - co nie znaczy, że każdemu ma pasować jak Gangsta Stryju (ten co handluje wódą i mauzerami na lewo) i Ruda (ta, co za winko dopasuje ci grafik) zagrają na skrzypeczkach. Każdy ma prawo mówić głośno, co myśli, bez konsekwencji zwolnienia. Dlatego świetnie, że można chociaż tu wyrazić swoją opinię! Większość kierowników (głównie asystentów) rzeczywiście jest niedoedukowana, a niektórzy trenerzy tylko chodzą i zdzierają nosa. Pani trener trenerów to człowiek i stanowisko widmo, istny człowiek MEM, można by rzec. Pozdro dla jednoczacych się w bólu i znoszacych to wszystko na codzień. @Pracodawca,czemu jeszcze nic z tym nie robicie? Wolicie wydawać kasę na rozprawy sądowej, żeby zamknąć gęby niewygodnym pracownikom, czy poprawić warunki dla obecnych?

Słup słupowi oka nie wykole
Pracownik
 Pytanie

Najbardziej bezczelnych to jest 3 gości,zwanymi managerami,prezesami i innymi tytułami błaznowymi-do tego (usunięte przez administratora) Po pierwsze-"zarządzajcie sobie NIĄ", ją to możesz kolnąć ale od tyłu . Po drugie- trzeba rozumieć ,że masz doświadczenie na produkcji,skoro twierdzisz ,że jest tak czy owak.Masz czy popierasz się wiedzą usłyszaną od kogoś ? Na produkcji nie ma czegoś takiego ,że nie ma przerwy o tej czy o tej . Co by się nie działo przerwa się należy i każdy idzie - nikt nikomu nie każe potrzeb fizjologicznych oddawać tam gdzie stoi bo czasu na nic nie ma przez 6 a może 7 godzin . Ile tych ludzi powracało ? Pytam ? Nie znam ,nie kojarzę ,nie ma... Taka moja odpowiedź - masz inną ? A jak Ci żal z takimi ludźmi pracować ,może najwyższa pora zabierać się ... I próbować swoich sił na produkcji ????????????

Incognito
Pracownik
 Pytanie

Jako wieloletni pracownik na lotnisku, powinieneś wiedzieć, że to co jest w ASP nie stoi nawet obok wyrażenia "nie jest idealne". To jest kwint esencja tego, jak NIE POWINNO się zarządzać firmą, w której podstawowym narzędziem do rozwiązania problemu jest człowiek - pracownik. Nie maszyna, nie robot, nie autobus, ani nie asenizacja. Człowiek. Ja rozumiem, że jeżeli człowiek obraca się x-lat w środowisku handlingowym w Polsce, to nie zna innego środowiska pracy jak "zamordyzm" lub "jak się nie podoba to się zwolnij", bo tak mniej więcej działały struktury handlingowe dla tych, którzy nie potrafili, albo nie chcieli się "ułożyć". Jeżeli w firmie pracownik ma problem bo: 1. nie ma się w co ubrać, 2. nie ma przerwy, 3. jest łamane prawo pracy, 4. potrzebuje przysługujący mu jak psu buda UŻ, po którym traci całą premię to ma się udać do swojego przełożonego, zgłosić, a obowiązkiem przełożonego jest rozwiązać problem, ponieważ po to jest on tam zatrudniony - ma zarządzać zasobami ludzkimi. Ma rozwiązać problem pracownika. Pracownik rozwiązuje problemy przełożonego - problemem jest, aby samolot odleciał załadowany, z paxami i względnie na czas. Droga jest prosta - kończy się zazwyczaj na poziomie dyrektora lub prezesa. Tyle, że w przypadku handlingów w PL problemy rodzą się właśnie na samej górze, nie po środku, nie na poziomie zaopatrzenia, nie na poziomie HR. Prosta zależność - prezes MK wymyślił razem ze swoimi tęgimi głowami jak ma wyglądać obsługa FR w PL w formule self-handlingu. Wyliczył, wpisał w arkusz, przekazał do DUB. W DUB się spodobało, więc ruszyli. Tylko zapomnieli to sprawdzić jeszcze, bo okazało się, że ktoś poniżej MK, podając zapotrzebowanie handlingowe wziął je z zakurzonego strychu, pomniejszając jeszcze o kilkanaście procent, bo "przecież jakoś to będzie". I tu powstał problem. Nie dziwcie się, że jest jak jest. Przecież oni w WAW nie mogą teraz powiedzieć "sorry, nasz błąd", bo stracili by stanowiska warte kilkadziesiąt tysięcy pensyjki miesięcznie. Problem stworzyli oni. Jeżeli więc pracownik widzi jak to wygląda, dostaje "strzał z liścia" na dzień dobry w pracy (strzał poprzedzony słodziutkim cukierkiem "ah, jak tu u nas będzie super" ) to czego oczekujesz, że jak się będzie o firmie wypowiadał ? Kulturalnie ? Wolne żarty. A pryncypały obchodzą się z najważniejszymi zasobami w firmie kulturalnie ? Tu nie ma miękkiej gry, bo tu chodzi o ludzi, ich rodziny, o normalne życie, które nie kończy się na PPS14. Dlaczego ludzie wracają i proszą o kolejną szansę? Musisz pytać ich, to jest indywidualna decyzja każdego, niekiedy podyktowana dramatami, niekiedy ciekawością. Natomiast to, że jednostki tak robią, nie oznacza reguły, i nie jest argumentem. Przy wolumenie 30% powrotów, można by było podjąć dyskusję. Uwierz, znamienita większość wpisów krytycznych tutaj to nie brednie.

Obieżyświat
Pracownik
@Incognito

Kolega chyba nigdy nie pracował za granicą, tak jest wszędzie, tak jest stworzony ten świat i jak ci się nie podoba to się wypisz i idź szukać szczęścia gdzie indziej a nie przelewają swojej frustracji na tych co chcą pracować i to rozumieją. Albo stan się przedsiębiorca i działaj według swojej etyki. Wszystko w temacie

Incognito
Pracownik
 Pytanie
@Obieżyświat

Chyba dziwnych pracodawców wybierasz, twierdząc, że tak jest "wszędzie". Swoją drogą ciekawe stwierdzenie "wszędzie". Pracowałeś w więcej niż 6 krajach, że tak mówisz ? "Wszędzie" cisną po Tobie jak po łysej kobyle ? "Wszędzie" mają problem z płaceniem faktur ? "Wszędzie" zaplecze techniczne woła o pomste do nieba ? "Wszędzie" donosi się i zastrasza ? "Wszędzie" się obiecuje, po czym potem rozkłada ręce ? To, że według Ciebie coś jest "normą" nie znaczy, że odnosi się do świata. I najważniejsze - gdyby wszyscy akceptowali to "wszędzie" to byłbyś (usunięte przez administratora) w kolonii dalej. Teraz prawdopodobnie rosyjskiej, albo może i brytyjskiej. Na szczęście są tacy, którzy wiedzą, że od słów się zaczynają zmiany. Nie generalizuj, chcesz dyskusji ? Podawaj fakty.

Szukający pracy
Użytkownicy czekają na odpowiedź 36 dni.
Kandydat
 Pytanie

Jestem osobą zainteresowana pracą na lotnisku. Czytam te wszystkie komentarze i włos na ręce się jeży. Dramat. Treść wpisów przekracza wszelkie dolne granice kultury osobistej ze strony autorów ( tych co narzekają). Warto spojrzeć najpierw na siebie a potem wytykać komuś błędy. Nie znam środowiska lotniskowego i mimo tych wszystkich negatywnych opinii i tak spróbuję. Nie taki diabeł straszny jak go malują. Nie wierzę że nie dostrzegacie zalet tej pracy. Zastanawia mnie tylko jedno w jakim celu nadal tam jesteście? Praca wydaje się być dość ciekawa. A ja lubię wyzwania. Tak naprawdę jak sami nie spróbujemy to się nie dowiemy jak jest naprawdę. Ile ludzi tyle opinii.

Krak
Pracownik
 Pytanie

Myślę , że każdy powinien za siebie się wypowiadać w sprawie, bo jednemu pasuje innemu nie , nigdy nie jest tak, żeby wszyscy byli zadowoleni albo wszyscy niezadowoleni. Ile ludzi tyle opinii i to że kilka osób tu non stop pisze jakiś hejt, bo im nie pasuje to nie oznacza że reszta ma takie samo zdanie. Poza tym czy ludzie naprawdę nie mają innych problemów w życiu? Jak siedzisz na portalu i piszesz źle o ludziach i swojej firmie to nie dziwię się , że ci jest tam źle.. sam tą złą energię wysyłasz , więc ona wraca. Zalecam zmianę pracy dla niezadowolonych i dużo pozytywnej energii dla wszystkich.

Alexandra
Pracownik
 Pytanie
@Krak

Czy ty naprawdę nie rozumiesz, że ludzie walczą tutaj o godne warunki zatrudnienia i o to by wreszcie mogli pracować normalnie? Ludzie nie zgadzają się na nierówne traktowanie, zachowania agresywne i zachowania grubo podchodzące pod (usunięte przez administratora). Chcemy żeby wreszcie nie było niesłusznych zwolnień, niszczenia dobrej atmosfery w pracy przez przełożonych i strachu przed zwolnieniem. Ludzie nie mają pieniędzy i nerwów na adwokatów i ciąganie się po sądach. Wielu z nich ma rodziny na utrzymaniu a jeszcze inni lubią swoją pracę i lotniskowe klimaty.

Robi
Były pracownik
@Krak

Firma (usunięte przez administratora)... dlatego ponad rok temu odszedłem... Od tzw pachołka w górę to można by robić zakłady kto lepiej kłamie.... Tu z jednym się zgodzę... Nic prośbami się nie wywalczy... Lepiej złożyć wypowiedzenie i normalną pracę znaleźć... Osobiście mam prawie trzy razy lepiej płatną i lepsza atmosfera.... Tutaj Roni zwany pachołkiem.. otwarty na rozmowy... Rozmowy z których nic nie wynika i nic dalej z tym nie robi... Na takiej zasadzie działają telefony zaufania... Pogadasz, pogadasz....

Ten tego
Były pracownik
 Pytanie

Jak mają ludzie się nie wypowiadać jak widzą co się dzieje.... Firma wynajęła trzy autobusu które są w ogóle nie potrzebne, mało osób się mieści a w większości stoją..bardzo sporadycznie używane... Po co ?.. ile kasy kosztuje wynajem za jednego.... Ok 4 tys ? Firma od której wynajmowane to znana z tego że pod stołem oddają pieniądze... To nie jest wyprowadzanie pieniędzy z firmy... A zakup 4 pand... Wanów... Firma kupiła i teraz płaci za wynajem ich ....? A może te pieniądze na podwyżki dla ludzi a nie do kieszeni prezesa... No chyba że firma kończy swoją działalność i jej na ludziach nie zależy... A może sprzedaż malzerow.... GdZie z tego grube pieniądze... Nawet na podstawowe rzeczy na socjal nie ma... Płyny do mycia garów, środki czystości aby o sprzęt zadbać, obiecane wieszaki czy suszarnie na ubrania, a może parking... Panie prezesie...to co mówiłeś pan o parkingu to żałosne... To nie w gestii portu jest zagwarantować miejsca parkingowe firma handlingowym.. to że żaden podwykonawca Ryanair nie płaci pracownikom za parking...to może bądź pan pierwszą osobą która to zrobi i miej Pan jaja.to co mówiłeś Pan o warunkach parkingu jakie stawia port...to od kradzieży pojazdów są ubezpieczenia... A nie firma ponosi odpowiedzialność ....naprawdę żałosne...a skąd się biorą protokoły z kontroli ULCU skoro fizycznie kontroli nie ma....wał za wałem... A Ty droga Aleksando nie odpalają się i nie broń bo ludzie mają oczy i widzą co się dzieje... Można by jeszcze wiele innych rzeczy wymienić nie zgodnych z prawem, sposobach omijania prawa itd... jak dalej chcesZ dyskutować to możemy dalej lecieć z danymi....

Antalaya
Użytkownicy czekają na odpowiedź 37 dni.
Pracownik
 Pytanie

Wpisy zabolały, chyba kontrofensywa z Warszawy trwa. Czy ktoś lubi te prace i uważa że jest dobrze traktowany? Pewnie tak , może znajdzie się nawet ktoś kto twierdzi że dobrze zarabia bo ciągle to parę groszy więcej niż minimalna krajowa, które wyda na parking. Aczkolwiek 95% tu doświadczyło złego traktowania w tej firmie i taka prawda. Płyta ma MS, człowieka który ma syndrom Boga i traktuje wszystkich jak swoich (usunięte przez administratora) (i tak zbyt łagodnie powiedziane), dział pasażerski też się uaktywnił ze swoimi problemami no ale najlepiej zarzucić koleżanka i kolegom że zmyślają i tylko by narzekali. Tym którzy tak uważają naprawdę szczerze nie życzę by mieli okazję zderzyć się ze ścianą i doświadczyć tak okropnego traktowania i braku podstawowego szacunku czyli tego co przerabiała większość. Ewentualnie pracujecie zbyt krótko i nie słyszeliście tekstów typu „ja was wszystkich pozwalniam” i wielu innych gorszych poprzecinanymi wulgaryzmami kierowanych w waszym kierunku.

Majki
Były pracownik

Ja pracę osobiście polecam, byłem trochę czasu i mam porównanie z innymi firmami. Uważam, że nie należy czytać tych bzdur, bo na jaką firmę by się nie weszło w Go Work to zawsze wypisują te złe rzeczy ludzie sfrustrowani, którym wiecznie nic nie pasuje gdzie by nie poszli. Proponuję iść samemu i sprawdzić. Pozdrowionka zza oceanu

Mirabelka
Pracownik

Pracuję już prawie 2 lata i w końcu robię to, co sprawia mi przyjemność. Mam kontakt z ludźmi, z językiem angielskim, każdy dzień jest inny i to mi się w tej pracy podoba. Nigdy nie miałam problemów z przełożonymi, ani z kolegami z pracy, atmosfera spoko, a pieniądze na koncie się też zawsze zgadzają. Ja więc mogę polecić i się stąd nie ruszam, pozdrawiam!

ex
Użytkownicy czekają na odpowiedź 38 dni.
Były pracownik
 Pytanie

opinia dotyczy lotniska w Krakowie: a - managerka - na czele stoi Pani, która nie ma bladego pojęcia o zarządzaniu - chyba, że za zarządzanie uważa się hołubienie (usunięte przez administratora) jeśli jesteś agentem - czyli robisz całą robotę - jesteś nikim - nad Tobą są kierownicy, którzy wg tej Pani są nieomylni b - kierownicy - 80% z nich ma totalnie wyrąbane - może akurat drzemią, może przeglądają neta - masz problem - radź sobie - podejmują decyzję, która skutkuje Twoją scysją z pasażerem - ale większość z nich nie zejdzie - bo a - przeglądają neta, b - nie znają angielskiego na tyle żeby się porozumieć, c- uważają, że Hong Kong leży w Japonii - to może lepiej żeby drzemali.... c- pupile kierowników - gwardia lizusów, którzy donoszą na kolegów, wchodzą w (usunięte przez administratora) kierom, dzięki czemu nie robią praktycznie nic. d - poplecznicy grupy c - grzejesz się w blasku łaskawości jaką mają pupile - trochę robisz, ale tak żeby się nie narobić e - trenerzy. każda grupa agentów ma swojego trenera - jeśli masz szczęście (w krk szansa 1- 2) trafisz na ta takiego, który chce Ci pomóc. Ale to jednak grupa pod kierownikami świętymi krowami. I jednak - szczególnie w jednym przypadku - stanowisko zasłania rozsądek - smark taki, raczej znienawidzony - decyduje o tym, czy pobrane bagaże (na które ciężko pracujesz, bo to dodatkowy zastrzyk do Twojej marnej pensji) zostaną Ci zaliczone - zgadłeś! trzeba się podlizywać Hitem jest Pani trenerka trenerów - nikt nie wie, co w zasadzie robi - na pewno pojawia się na posiłki w socjalu - merytorycznie? nie wiadomo. nie szzkoli ludzi, nie angażuje się w żaden sposób w pracę - ale jest, Największą aktywnością było oskarżenie managerki (punkt a ) o (usunięte przez administratora) Ale Pani manager dalej ją trzyma. Zgadłeś! donosi! f - Ty - gonisz na check in- bo ci z c i d nie chodzą, masz opóźniony odlot - tłumaczysz się centrali - bo przecież nie kiero - walczysz z pasażerami - bo przecież nie kiero, nie grupa c i do - oni nie pracują, więc nie mają tych problemów Ogólnie - na rozmowie kwalifikacyjnej słyszysz, że praca w dwóch zmianach w grafiku dni 3/3 - zapomnij - pracujesz najczęściej 3;30 rano do 14;30 i 12;30 do 23 4 dni pod rząd, potem dwa dni wolnego - bo tak się spina grafik Pani Manager zarobki - minimalna krajowa + 10 % premii - jeśli się nie spóźnisz (Ty, bo lizus z grupy c może) + premia za bagaże - 10 zł za wytargany walką z pasażerem bagaż - wychodzisz jakieś 4K + miesięcznie (ale ostatnią podwyżkę dostali tylko kierownicy - może na atlasy świata, żeby sprawdzić gdzie ten Hong Kong leży ) przychodzisz po szkoleniu do (usunięte przez administratora) i za nic nie wiesz, co jest 5 - kto jest Twoim bezpośrednim przełożonym - codziennie masz innych kierowników - do kogo masz się zwrócić z pytaniem, poprosić o pomoc, Co w zasadzie i tak jest bezzasadne, bo kiero może Ci coś tam powiedzieć, ale jak wyjdzie z tego afera, to się wycofa, I - zgadłeś - Pani manager stanie po stronie kiera, Reasumując - jeśli chcesz być "pożytecznym idiotą" - mierny, wierny, ale bierny - to miejsce dla Cienie, Lubisz jak mają Cię w pompce, jesteś na końcu łańcucha i wszelkie gromy spadną na Ciebie, nie zależy Ci na godnym zarobku - świetnie miejsce. Lubisz donosić, sprawia Ci przyjemność, że przełożeni mają Cię za nic - aplikuj!

Sama prawda
Były pracownik

Odradzam wszystkim pracę w tej firmie. Jeśli masz trochę godności osobistej, jesteś uczciwy i miły dla innych to albo cię zwolnią albo będą cię źle traktować. Dział administracyjny to porażka. Bałagan w papierach, na odpowiedź trzeba czekać, czasem nawet ludzie pracowali a nie mogli, bo nie mieli odpowiednich szkoleń. Dokumenty często się gubią. W dziale pasażerskim ruda manager W.S wykazuje się ponadprzeciętną znajomością przekleństw, nie szanuje swoich pracowników, zachowuje się pasywno-agresywnie, a gdy kogoś nie lubi to ona i jej protegowani dają temu wyraz i nawet posuwają się do tego, że rozpowiadają nieprawdziwe informacje po porcie o niektórych osobach. Osoby, które są jej ulubieńcami mogą wszystko. Żeby być jej ulubieńcem musisz źle pracować, donosić na innych ludzi, szukać na nich tzw. "haków" i robić wszystko to co ci każe W.S. Jest to zachowanie rodem z gangsterski, ale akurat ten fakt nie dziwi, gdy przeczytasz artykuły o byłym radnym M.S. Managerka W.S i manager M.S ściśle ze sobą wspołpracuja. Ulubieńcy W.S mogą nawet przychodzić do pracy pod wpływem alkoholu bez konsekwencji, nie mówiąc już o tym, że przy odprawach dzieją się różne "magiczne" rzeczy np. przy obieraniu opłat za bagaże od pasażerow. Te osoby, które dopuszczają się czynów zabronionych same się tym chwałą, bo czują się bezkarne. Niesamowite, że ktoś na to pozwala mimo, że problem był już zgłaszany. Firma i jej pracownicy robią co chcą, a gdy zgłosisz nieprawidłowości do przełożonych, będziesz mówić albo co gorsza udowadniać, że nie zmyślasz i że np. się na tobie wyżywają i (usunięte przez administratora)to od razu zostaniesz zwolniony (często bez ostrzeżenia i bez podania powodu). Zwolnienia pracowników odbywają się często w sposób obrzydliwy, uwłaczający godności pracownika. Było nawet kilka spraw w sądzie w tej sprawie a rozstrzygnięcie było na korzyść pracownika. Wszystkie negatywne informacje, które są napisane przez poprzedników to prawda. Niestety jest to tylko maleńka cześć tego co tak naprawdę się tam dzieje. Cała prawda o tej firmie nadaje się tylko do nagłośnienia przez media.

Maszynista
Kandydat
 Pytanie
@Sama prawda

Mowa o krakowie? Lepsza plyta czy agent obsługi pax?

Sama prawda
Były pracownik
@Maszynista

@maszynista tak, mowa o Krakowie. Możesz sobie wybrać, który styl bardziej Ci odpowiada. Pax: (usunięte przez administratora), managerka, która cię gnębi i stosuje zagrywki (usunięte przez administratora), admin którego nigdy nie ma i jak masz problem z dokumentami, wypłatą lub czymś innym to nie dostajesz odpowiedzi albo dostajesz ją po kilku dniach, aczkolwiek odpowiedź admina to nie rozwiązanie Twojego problemu, wieczne pretensje i zrzucanie winy na osoby które nie są pupilkami W.S i wiele innych rzeczy, których nie można uznać za dozwolone w miejscu pracy łącznie z wyzwiskami i przekleństwami. Czy może jednak wolisz płytę, gdzie admin gubi twoje dokumenty, nie ogarnia terminów szkoleń ani przepustek na czas, manager który robi Ci zdjęcia z ukrycia nie pytając o Twoją zgodę, a może kierownik, który nigdy Ci nie pomoże a jeszcze zaszkodzi. Nie mówiąc już o sprzęcie, ubraniach, braku podwyżek i całej reszcie.

2
Maszynista
Inne
 Pytanie
@Sama prawda

Gdzie w takim razie najlepiej sie zatrudnić, która firma jest najbardziej przyjazna w Krakowie, wiesz może?

Sama prawda
Były pracownik

Praca na lotnisku jest super, ale nie w Ryanair. Idź po prostu do innej firmy. Wszędzie jest lepiej niż tam. No chyba, że zwolnią aktualnych managerów i kierowników i zatrudnią osoby, które mają doświadczenie i wiedzą jak dobrze pracować. Ale do tego jeszcze potrzeba czasu.

Tom
Były pracownik

Najlepiej w innej firmie .. słyszałem że w LS jest lepiej platne.. a już w firmie poza lotniskiem można dużo więcej zarobić.. w Awiatiin Support Poland to zwykły wyzysk...

Maszynista
Kandydat
@Tom

Tylko właśnie mi chodzi o pracę w lotnictwie, szczególnie na lotnisku

Do zarządu ASP
Pracownik

Droga firmo, widzę że aktywnie usuwacie prawdziwe, ale niewygodne dla was komentarze. Postaramy się zatem o to by cała prawda o firmie wyszła na jaw i cała prawda o osobach, które tam pracują a nie powinny. Proszę mieć na uwadze, że w internecie nic nie ginie, tak jak już wcześniej ktoś to zauważył. Po to jest ta strona, by dowiadywać się prawdy o pracodawcach. I to zamierzamy zrobić.

Walkers
Pracownik
 Pytanie

To co zakładamy związki zawodowe?

Zastraszany pracownik
Były pracownik
@Walkers

I znów przełożony sie dowie i dla przykładu zwolni kogos...a jak nie to mu wystawi odpowiednie referencje .Potem z podkreśleniem powie ze może się zesrać na płytę.

Nie bać się
Pracownik
@Zastraszany pracownik

Zesrać na płytę to on się może. Idź do sądu jeśli Ci wystawi niesłusznie odpowiednie referencje. Prawo pracy jeszcze obowiązuje poza ASP, więc spokojnie wywalczysz zmianę dokumentów.

Paradoks
Były pracownik

W tej firmie, gdy chcesz oddać portfel z całą zawartością pasażerce to oskarżają Cię o nadużycia, bycie (usunięte przez administratora) i w obrzydliwy sposób zwalniają, ale na prośbę swojego przełożonego możesz na swoim dniu wolnym jechać do domu pasażera autem służbowym, by mu oddać bagaż. Niesamowite!

1

Zostaw merytoryczną opinię o Aviation Support Poland Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Aviation Support Poland Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Aviation Support Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 97.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Aviation Support Poland Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 88, z czego 7 to opinie pozytywne, 67 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Aviation Support Poland Sp. z o.o.
1.7/5 Na podstawie 22 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Cybernetyki 21
    02-667 Warszawa
  • NIP: 5213843558 REGON: 381627979 KRS: 0000754302
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Aviation Support Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii