brak logo

Impel Cleaning Sp. z o.o.,

Białystok

Opinie o Impel Cleaning Sp. z o.o.,

ważka 2015-03-18 08:41:48
w impelu zaczęłam pracować na chwilę- miała to być praca przejściowa. a okazało się,że pracuję już rok ;) czas leci,a praca na tyle fajna że nie chcę jej zmieniać. pieniądze zawsze na czas, warunki pracy ok, czego chcieć więcej :)
modra 2015-05-24 23:17:12
jestem w impelu już ponad rok, im dłużej tym lepiej ;) przyzwyczaiłam się do ekipy, do szefostwa, do regularnych wypłat więc zamierzam tu zostać.
Monika 2015-05-25 09:04:23
Też tak myślę sporo przeszłam w innych firmach, tu na szczęście normalność, płaca na czas i normalni ludzie z którymi można się dogadać.
Nina 2015-05-31 21:45:44
Niby proste każdy tego oczekuje od pracodawcy, niestety fakty są takie że wiele firm pogrywa z pracownikami. Na szczęście Impel to marka godna zaufania.
Anka 2015-06-08 07:25:36
Też tak uważam, rynek niestety często psuja marne firmy, dlatego warto pracować w impelu by uniknąć nieprzyjemności.
1
Anetqa 2015-06-15 08:23:22
Duża firma, wiele zleceń bez problemu można sobie poradzić z zadaniami, kierownictwo też ok. Jeśli ktoś ma możliwość podjąć pracę to polecam.
Maja 2015-07-06 08:45:22
Właśnie złożyłam CV i czekam na rozmowę, pracowałam już kiedyś w tej branży więc myślę że bez problemów sobie poradzę w Impelu.
Mazuu 2015-07-13 07:29:15
Moim zdaniem większość kobiet tu się odnajdzie, praca stabilna, to szczególnie ważne gdy ma się jakieś finansowe zobowiązania. Ekipa fajna i praca szybko schodzi.
Janka 2015-07-18 21:41:27
Dobra atmosfera pracy a do tego świetni ludzie, szybko odnalazłam się w zespole.
Agra 2015-07-26 18:31:17
Praca dobra w której można szybko się dostosować. Konkurencyjne wynagrodzenie, na czas co mile człowieka zaskakuje.
Janka 2015-08-03 09:22:30
Myślałam by się zatrudnić, i chyba się zdecyduję, potrzebuję czegoś na start. Po szkole coś trzeba zacząć robić, a zawsze milej widziane są osoby które mają coś w CV.
Renata 2015-08-09 21:16:09
Pewnie że tak, żadna praca nie hańbi, spokojnie poradzisz sobie, pracuję w impelu od kilku lat i z równymi osobami pracowałam, zawsze idzie się dogadać.
Lenka 2015-08-16 17:55:09
Potwierdzam, każdy kto chce pracować spokojnie się tu odnajdzie, wiadomo że ludzie mają różne charaktery czasem zdarzy się że ktoś ma inne zdanie lecz koniec końców można się dogadać i spokojnie pracować.
Lenka 2015-08-23 18:09:36
Co nie zmienia faktu że miła atmosfera pracy pomaga, u mnie wszyscy są zgrani i pracujemy razem, zawsze można się dogadać i zarobić.
Roma 2015-08-31 14:59:36
Idziemy do pracy by zarobić inna sprawa że w zgranym zespole raźniej i praca szybciej idzie. Każdy zawód jest potrzebny i wszędzie można się odnaleźć.
jfnkdsnf 2015-09-01 08:49:13
ja pracuje w impelu fakt wypalta jest na czas ale warunki pracy do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] sypie sie tynk na glowe w jednym miejscu sie jej i sie przebiera tam gdzie sa szkodliwe plyny tynk na glowe sie sypie mowa tu o impel cleaning w bialymstoku w szpitalu usk
1
Iwona 2015-09-07 21:38:52
Sprzątanie do łatwych prac nie należy lecz i ja i dziewczyny dajemy radę, dobra ekipa to podstawa, warunki różna bo i każde miejsce jest inne, lecz ktoś sprzątać musi, żadna praca nie hańbi.
Irma 2015-09-20 15:47:05
Racja pracy nie można się wstydzić bez nas ludzie żyliby w brudzie. Pracuję od kilku miesięcy w tej firmie i jestem pozytywnie nastawiona.
Kinga 2015-09-27 18:14:10
Dobra praca za rozsądne pieniądze, mi taka forma pasuje, jestem zadowolona.
el-maczo 2015-12-28 21:37:54
Domyślam się że wpis pochodzi od kogoś z mojej ekipy. Mogę potwierdzić te słowa. dochodzą do tego jeszcze wysoce awaryjne maszyny. Szkoda że nie zainteresował się sanepid.
wdbmwendm, 2016-01-22 21:30:00
ludzie oczym wy gadacie impel to oszusci daja smieciowki warunki w pracy w szpitalu beznadziejne powodzenia tym ktorzy chca ta pracowac fakt wyplata na czas ale warunki do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie polecam
el-maczo 2016-04-22 22:48:30
Jestem juz prawie byłym (na wypowiedzeniu)pracownikiem tejze "firmy". co moge powiedziec o tej firmie, raczej nic dobrego. Jak chcesz sie utrzymac i nie wylecieć z tej "firmy" to siedziec cicho jak mysz pod miotłą albo włazić w dupę (za przeproszeniem) brygadzistkom na czele z kierowniczką. Ta firma oferuje teżbardzo niskie zarobki tym bardziej jak ktos pracuje na tzw śmieciówce. O reszcie nie bede pisał bo szkoda klawiatury... .
3
kinga 2016-06-24 05:54:12
to fakt, jak dbaja tak o pracownikow, to jest to firma godna uwagi jak sie szuka pracy
martyna 2016-07-09 01:27:35
nie wiem jak kinga ale my sprzatamy w biurach i zazwyczaj wychodzi po 8 godzin dziennie
karolina 2016-07-30 09:02:23
o pewnie to ogloszenie juz nieaktualne, a szkoda, bo ja wlasnie takiej pracy szukam, bede sprawdzac czy cos podobnego sie pojawi
Adrian 2016-09-11 16:33:28
Witam do czego się przyzwyczaiłaś do 700zl wypłaty napisz na jakim stanowisku pracujesz
Adrian 2016-09-11 16:43:10
W sadzie rejonowym dziewczyny pracują za 700zl miesięcznie maja o 200zl mniej niż miały kiedy za porządki odpowiadała domo sfera przy zwiększeniu obowiązków gdzie jest prawo gdzie sprawiedliwość jak takie komedie nawet w sądzie który powinien być przykładem uczciwego zatrudnienia a nie wyzysku prywaty i cwaniactwa
dhj 2016-09-11 16:57:35
@ Adrian - masz racje - takie miejsce powinno być przykładem a nie przestrogą. Eh co sie dzieje z tym światem :/ szkoda słów niesttey i nic poradzić nie można
Zostaw swoją opinię o Impel Cleaning Sp. z o.o., - Białystok
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Impel Cleaning Sp. z o.o.,