Opinie o Libra Janusz Brenda w Płock

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Libra Janusz Brenda. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Libra Janusz Brenda o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Libra Janusz Brenda w Płock

Adam
Inne

Odradzam , firma nie słowna . Po montażu nie odbiera telefonu. W przypadku awarii zero kontaktu. Umowa tak skonstruowana że nie można się z niej wycofać. Firma zatrudnia podwykonawców sama jest jednoosobowa i nie zatrudnia nikogo, a właściciel nie ma pojęcia o budowie instalacji.

3
Janusz
Pracownik
@Adam

Dzień dobry Panie Adamie. Zgodnie zapisów w umowie należy zgłaszać awarię w formie pisemnej. Jesteśmy dostępni pod tym samym numerem telefonu od lat 668112661 lub 725595694 Odnosząc się do sugesti ,, brak pojęcia o instalacji,, 1. Nie każdy musi znać się na wszystkim i jesteśmy bardzo dumni że mogliśmy współpracować z ekspertem w dziedzinie fotowoltaiki. 2. Ocenę zdolności wystawił nam UDT czyli państwowa instytucja Na dzień dzisiejszy posiadamy uprawnienia Elektryczne zarówno z DDozoru jak i Eksploatacji urządzeń elektrycznych. Uprawnienia w tym samym zakresie do montażu i obsługi urządzeń gazowych. Wpis do rejestru UDT zarowno indywidualny jak i dla przedsiębiorstw zajmującymi się obslugą urządzeń chłodniczych tzw f-gaz Odbywamy cykliczne szkolenia zarówno z montaży jak i szkolenia produktowe. To pozwala nam działać na rynku i dzisiaj możemy się pochwalić 1000 szt wykonanych instalacji.

DK
Inne

Instalacja zamontowana na początku listopada, do dziś nie zgłoszona do OSD, ani do programu Mój Prąd. Brak faktury na opłaconą usługę na kwotę blisko 40 tys. zł. Prokuratura Rejonowa w Pabianicach koło Łodzi (w tym regionie było montaż) wszczęła właśnie śledztwo w sprawie możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa przez tego pana. Proszę innych pokrzywdzonych o kontakt na adres dkucharski@se.com.pl. Prowadząca sprawę policjantka chętnie porozmawia z takimi osobami.

4
DK
Inne
@Janusz

Weź się człowieku nie kompromituj i nie pisz, że prosiłem o uruchomienie kredytu w późniejszym terminie, bo to kłamstwo. Fakturę wystawia się w możliwie najszybszym terminie po wykonaniu usługi, na próby kontaktu telefonicznego, maile, pisma wysyłane pocztą się po prostu odpowiada. A tu przez kilka miesięcy była cisza. Nie obchodzą mnie jakieś problemy z programem do wystawiania faktur, pewnie gdyby nie zgłoszenie do prokuratury, to nigdy bym się nie doczekał. Zresztą widzę, że inni Klienci też nie dostawali,. Zgłoszenia do PGE nie było, SolarEdge też nie był powiadomiony o instalacji. Pieniądze za montaż wzięte, ale obsługa po montażu to jedno wielkie (usunięte przez administratora)!!!!!

Sebastian
Inne

Witam, niestety skorzystałem z oferty tej firmy, instalację mam na dachu, zapłaciłem za nią, ale mam nie uruchomioną i nie zgłoszoną, proszę o podpowiedź czy ktoś był w takiej sytuacji i jak ją rozwiązał. Nie otrzymałem również faktury za usługę.

2
Janusz
Pracownik
@Sebastian

Panie Sebastianie instalacje zgłaszamy po wykonaniu usługi i opłaceniu w całości faktury za pracę. Operator tzw energetyka ma 30 dni na wymianę licznika nie mamy wpływu na ich opóźnienia. Wg naszego monitoringu intalacją u Pana pracuje wiec licznik Panu wymienili.

Piotr Nowy wpis
Inne

Szczerze polecam współpracę. Pan Janusz dysponuje ogromna wiedza w dziedzinie fotowoltaiki. Mamy intalacje od roku. Szybki montaż. Energetyka juz po tygodniu wymieniła licznik. Srodki z dotacji na koncie. POLECAM Piotr

Juice
Inne
 Pytanie

Skontaktowałem się z Panem Januszem telefonicznie i po rozmowie wyraził chęć na wykonanie strony internetowej. Po wykonaniu strony www i pełnym jej uruchomieniu przestał odbieać telefony i kontakt się urwał.... I co takiemu zrobisz?

1
Janusz Nowy wpis
Pracownik
@Juice

Wydzwaniał wciskał i zawołał astronomiczna kwotę za amatorska stronę

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Janusz Nowy wpis
Pracodawca

Panie Arturze bzdury Pan pisze. Od zgłoszenia awarii nasz pracownik podjechał bezzwłocznie na serwis. Instalacja została naprawiona.

ANONIM Nowy wpis
Inne

Kompletnie nie polecam korzystać z usług tej firmy. Kredyt aktywowany, kontaktu brak.

2
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Libra Janusz Brenda? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Performance Marketing Manager
Warszawa
Polenergia Fotowoltaika S.A.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Accounts Receivable Specialist – Credit Collection (m/f/d)
Warszawa
Bruker Business Support Center Sp. z o.o.
(383 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Libra Janusz Brenda? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Maciej
Inne
 Pytanie

Pan Janusz u mnie zainstalował PV pod szyldem swojej drugiej firmy - VIRIDIS ENERGY. Proszę sprawdzić w CEIDG - tem sam numer NIP i REGON, sprawdzamy po nazwach firmy: (usunięte przez administratora) W umowie ustalono 2 etapy instalacji - umówioną moc podstawową i późniejsze dołożenie pozostałej mocy. Dostawa wszystkich komponentów została wykonana w całości, ale na drugi etap instalacji pan Janusz już się nie zjawił bo... skutecznie unikał ode mnie telefonów i nie odpisywał na maile. Całość usługi (czyli obydwa etapy) była opłacona w momencie podpisywania umowy. Dobrze, że miałem namiar na jego podwykonawców (bo on sam ówcześnie nie posiadał instalatorów), za ponowną opłatą przyjechali do mnie (okolice Szczecina) z Częstochowy i doinstalowali panele. Siłą rzeczy pan Janusz ma moje pieniądzę, które mu się nie należą. Panie Januszu - proszę o wyjaśnienie jak to się stało, że nie odbierał i nie odpisywał Pan na moje maile ? Wypadało by oddać pieniądze, za usługę której Pan nie wykonał - Maciej z okolic Szczecina.

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Libra Janusz Brenda?

DK
Inne

Instalacja zamontowana na początku listopada, do dziś nie zgłoszona do OSD, ani do programu Mój Prąd. Brak faktury na opłaconą usługę na kwotę blisko 40 tys. zł. Prokuratura Rejonowa w Pabianicach koło Łodzi (w tym regionie było montaż) wszczęła właśnie śledztwo w sprawie możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa przez tego pana. Proszę innych pokrzywdzonych o kontakt na adres dkucharski@se.com.pl. Prowadząca sprawę policjantka chętnie porozmawia z takimi osobami.

4
Halina
Inne
@DK

Czyli rozumiem, że policja już na serio postanowiła zająć się całą tą sprawą? Faktura w ogóle była z ich strony w jakikolwiek obiecywana czy przemilczeli to od samego początku wołając tylko ile się należy?

DK
Inne
@Halina

Tak, jest śledztwo. W sprawie faktury to prawdę powiedziawszy nie pytałem przed rozpoczęciem prac, bo dla mnie było jasne i jednoznaczne, że muszę ją dostać.

Halina
Inne
@DK

W pełni rozumiem, niestety z tego co widzę nikomu nie powinno się ufać w dodatku powinniśmy myśleć do przodu ze wszystkim, żeby unikać takich właśnie sytuacji... Coś może do dziś ruszyło z tym wszystkim?

monika
Inne
 Pytanie
@DK

Od czerwca zeszłego roku nie mogę uzyskać faktury za zamontowaną instalację... czy ktoś z Państwa dostał fakturę?

DK
Inne
@monika

Ja ostatecznie dostałem, ale wcześniej o braku faktury powiadomiłem Urząd Skarbowy, no i jest też prowadzone postępowanie prokuratorskie w sprawie (usunięte przez administratora) więc podejrzewam, że przysłał ją po tym, jak skarbówka albo prokuratura się nim zainteresowała. Dostałem ją po wielu wcześniejszych ponagleniach, na które nie było żadnej reakcji, przysłał 3 miesiące po montażu

Janusz
Pracownik
@DK

Panie Darku sam Pan prosił o uruchomienie kredytu w późniejszym terminie żeby ewentualnie otrzymać dofinansowanie. Umowa została zawarta 17 października a dofinansowania skończyły się 14 swego. Instalacja wykonana przez wykwalifikowany zespół z ogromnym doświadczeniem. Używając zwrotu ,,Ukraińców,, daje się odczuć odrazę do tego narodu i silny nacionalizm a to też ludzie którzy przyjechali do Polski uczciwie i ciężko pracować. Wracając do faktur. Dokument pan otrzymał i mógł odliczyć ulgę. Wszyscy którzy montowali instalacje po 14 października nie otrzymali dotacji bo się skończyły i na to nie mieliśmy najmniejszego wpływu. Mimo wszystko życzę słonecznych dni i rekordowych uzysków z instalacji.

Janusz
Pracodawca
@DK

W nawiązaniu do braku faktury. Pracujemy w systemie ING Fakturowanie i nie zawsze system działa poprawnie. Zdążają się sytuacje że system nie wyśle faktury. Instalacjami fotowoltaicznymi zajmujemy się od 2020 roku i mamy ich wykonanych około 1000szt. Każdy otrzymał fakturę. Jak to mówią nie narodził się taki co by Wszystkim dogodził.

DK
Inne
@Janusz

Weź się człowieku nie kompromituj i nie pisz, że prosiłem o uruchomienie kredytu w późniejszym terminie, bo to kłamstwo. Fakturę wystawia się w możliwie najszybszym terminie po wykonaniu usługi, na próby kontaktu telefonicznego, maile, pisma wysyłane pocztą się po prostu odpowiada. A tu przez kilka miesięcy była cisza. Nie obchodzą mnie jakieś problemy z programem do wystawiania faktur, pewnie gdyby nie zgłoszenie do prokuratury, to nigdy bym się nie doczekał. Zresztą widzę, że inni Klienci też nie dostawali,. Zgłoszenia do PGE nie było, SolarEdge też nie był powiadomiony o instalacji. Pieniądze za montaż wzięte, ale obsługa po montażu to jedno wielkie (usunięte przez administratora)!!!!!

anonim
Inne

Mam taki sam problem, nie dotrzymali terminów . Po zgłoszeniu awarii nikt nie odpowiada. Nie dajcie się oszukać na gadkę sprzedażową , później się okazuje że to wszystko ściema.

1
Janusz
Pracownik
@anonim

Panie Anonim termin rzecz święta ale zapisy w umowie mówią jasno jeśli brak dostępności towaru to termin ulega przedłużeniu. Niestety rok 2021 to rok braków na rynku wszystkiego. Także komponentów fotowoltaicznych. Mam nadzieje ze nasz serwisant poradził sobie z awarią w postaćji braku połączenia falownika z Pana wifi

Adam
Inne

Odradzam , firma nie słowna . Po montażu nie odbiera telefonu. W przypadku awarii zero kontaktu. Umowa tak skonstruowana że nie można się z niej wycofać. Firma zatrudnia podwykonawców sama jest jednoosobowa i nie zatrudnia nikogo, a właściciel nie ma pojęcia o budowie instalacji.

3
Janusz
Pracownik
@Adam

Dzień dobry Panie Adamie. Zgodnie zapisów w umowie należy zgłaszać awarię w formie pisemnej. Jesteśmy dostępni pod tym samym numerem telefonu od lat 668112661 lub 725595694 Odnosząc się do sugesti ,, brak pojęcia o instalacji,, 1. Nie każdy musi znać się na wszystkim i jesteśmy bardzo dumni że mogliśmy współpracować z ekspertem w dziedzinie fotowoltaiki. 2. Ocenę zdolności wystawił nam UDT czyli państwowa instytucja Na dzień dzisiejszy posiadamy uprawnienia Elektryczne zarówno z DDozoru jak i Eksploatacji urządzeń elektrycznych. Uprawnienia w tym samym zakresie do montażu i obsługi urządzeń gazowych. Wpis do rejestru UDT zarowno indywidualny jak i dla przedsiębiorstw zajmującymi się obslugą urządzeń chłodniczych tzw f-gaz Odbywamy cykliczne szkolenia zarówno z montaży jak i szkolenia produktowe. To pozwala nam działać na rynku i dzisiaj możemy się pochwalić 1000 szt wykonanych instalacji.

Adam
Inne

Jest to jedna osoba która najpierw miała biuro turystyczne ale nie wyszło. Obecnie zarejestrowana jest w Warszawie, zatrudnia podwykonawcę z Ukrainy /dosyć solidnie robią/. Po montażu należy zapomnieć o jakiejkolwiek gwarancji , mimo że jest zapisana w umowie. Osoba nie słowna , po prostu cwany gówniarz.

1
Janusz
Pracownik
@Adam

Panie Adamie przykro nam ze odczuł Pan niezadowolenie ze współpracy. Ukrainiec jak to Pan nazwał też człowiek. Chłopaki pracują uczciwie i bardzo ciężko bo praca przy instalacji do takich należy. Nawiązując do biura turystycznego. Ta działalność po sukcesie została przekształcona w spółkę i sprzedana. Wiec musieliśmy zamknąć w JDG.

Sebastian
Inne

Witam, niestety skorzystałem z oferty tej firmy, instalację mam na dachu, zapłaciłem za nią, ale mam nie uruchomioną i nie zgłoszoną, proszę o podpowiedź czy ktoś był w takiej sytuacji i jak ją rozwiązał. Nie otrzymałem również faktury za usługę.

2
Marek
Inne
@Sebastian

Jedna wielka masakra

Marek
Inne
@Marek

Uważajcie na niego firma to fikcja cwany gość (usunięte przez administratora)

Marek
Inne
@Sebastian

Współczuję ci kolego mnie też wyrobił w balona umowa fikcja nie ma żadnej gwarancji nikt nie odbiera telefonu po podpisaniu umowy jedna wielka masakra

Marek
Inne
@Marek

Uwaga na niego

Marek
Inne
@Marek

Jak zapłacisz to cię już nie zna

Darek
Inne
@Sebastian

Poproszę Pana o kontakt na maila dkucharski@se.com.pl Mam ten sam problem, częściowo udało się rozwiązać, ale nie przez tego gościa

Halina
Inne
@Marek

Na ile przez niego jesteś stratny? Co robisz, żeby odzyskać to wszystko?

Brudzio
Inne
@Sebastian

Dzień dobry, jesli nadal nie ma Pan zgłoszonej instalacji to mogę podpowiedzieć jak rozwiązać problem. Brudzio6@poczta.fm

Janusz
Pracownik
@Sebastian

Panie Sebastianie instalacje zgłaszamy po wykonaniu usługi i opłaceniu w całości faktury za pracę. Operator tzw energetyka ma 30 dni na wymianę licznika nie mamy wpływu na ich opóźnienia. Wg naszego monitoringu intalacją u Pana pracuje wiec licznik Panu wymienili.

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Libra Janusz Brenda traktuje ludzi?

wolny64
Inne

Niestety miałem tą nieprzyjemność zawrzeć 4 umowy na montaż fotowoltaiki i pomp ciepła, co prawda to z firmą pod inną nazwą (viridis energy), ale w jednoosobowej działalności gospodarczej ważna jest osoba fizyczna a nie nazwa. Ten Pan nie wywiązał się z żadnej umowy po podpisaniu umów zero kontaktu, zmuszony byłem powierzyć rozwiązanie problemu kancelarii prawnej która po analizie zapisów umów przygotowała odpowiednie pisma które skierowałem do wykonawcy i po upływie 3 miesięcy rozwiązałem umowy z tym P. Odradzam wszelkie kontak

Halina
Inne

Kiedyś podobno bywały tu problemy z fakturami ale widzę, że do dziś temat ucichł. Czy sytuacja się już unormowała i można z czystym sumieniem wejść we współpracę? Ktoś ma jakieś niedawne doświadczenie i da znać?

1
123
Inne
@Halina

Oczywiście że można, ale tylko z czystym sumieniem.

Zostaw merytoryczną opinię o Libra Janusz Brenda - Płock

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Libra Janusz Brenda
3/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Stanisława Jachowicza 10
    09-402 Płock
  • NIP: 5671751339 REGON: 140720711
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Libra Janusz Brenda
Przejdź do nowych opinii