Odradzam , firma nie słowna . Po montażu nie odbiera telefonu. W przypadku awarii zero kontaktu. Umowa tak skonstruowana że nie można się z niej wycofać. Firma zatrudnia podwykonawców sama jest jednoosobowa i nie zatrudnia nikogo, a właściciel nie ma pojęcia o budowie instalacji.
Dzień dobry Panie Adamie. Zgodnie zapisów w umowie należy zgłaszać awarię w formie pisemnej. Jesteśmy dostępni pod tym samym numerem telefonu od lat 668112661 lub 725595694 Odnosząc się do sugesti ,, brak pojęcia o instalacji,, 1. Nie każdy musi znać się na wszystkim i jesteśmy bardzo dumni że mogliśmy współpracować z ekspertem w dziedzinie fotowoltaiki. 2. Ocenę zdolności wystawił nam UDT czyli państwowa instytucja Na dzień dzisiejszy posiadamy uprawnienia Elektryczne zarówno z DDozoru jak i Eksploatacji urządzeń elektrycznych. Uprawnienia w tym samym zakresie do montażu i obsługi urządzeń gazowych. Wpis do rejestru UDT zarowno indywidualny jak i dla przedsiębiorstw zajmującymi się obslugą urządzeń chłodniczych tzw f-gaz Odbywamy cykliczne szkolenia zarówno z montaży jak i szkolenia produktowe. To pozwala nam działać na rynku i dzisiaj możemy się pochwalić 1000 szt wykonanych instalacji.
Instalacja zamontowana na początku listopada, do dziś nie zgłoszona do OSD, ani do programu Mój Prąd. Brak faktury na opłaconą usługę na kwotę blisko 40 tys. zł. Prokuratura Rejonowa w Pabianicach koło Łodzi (w tym regionie było montaż) wszczęła właśnie śledztwo w sprawie możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa przez tego pana. Proszę innych pokrzywdzonych o kontakt na adres dkucharski@se.com.pl. Prowadząca sprawę policjantka chętnie porozmawia z takimi osobami.
Weź się człowieku nie kompromituj i nie pisz, że prosiłem o uruchomienie kredytu w późniejszym terminie, bo to kłamstwo. Fakturę wystawia się w możliwie najszybszym terminie po wykonaniu usługi, na próby kontaktu telefonicznego, maile, pisma wysyłane pocztą się po prostu odpowiada. A tu przez kilka miesięcy była cisza. Nie obchodzą mnie jakieś problemy z programem do wystawiania faktur, pewnie gdyby nie zgłoszenie do prokuratury, to nigdy bym się nie doczekał. Zresztą widzę, że inni Klienci też nie dostawali,. Zgłoszenia do PGE nie było, SolarEdge też nie był powiadomiony o instalacji. Pieniądze za montaż wzięte, ale obsługa po montażu to jedno wielkie (usunięte przez administratora)!!!!!
Witam, niestety skorzystałem z oferty tej firmy, instalację mam na dachu, zapłaciłem za nią, ale mam nie uruchomioną i nie zgłoszoną, proszę o podpowiedź czy ktoś był w takiej sytuacji i jak ją rozwiązał. Nie otrzymałem również faktury za usługę.
Panie Sebastianie instalacje zgłaszamy po wykonaniu usługi i opłaceniu w całości faktury za pracę. Operator tzw energetyka ma 30 dni na wymianę licznika nie mamy wpływu na ich opóźnienia. Wg naszego monitoringu intalacją u Pana pracuje wiec licznik Panu wymienili.
Szczerze polecam współpracę. Pan Janusz dysponuje ogromna wiedza w dziedzinie fotowoltaiki. Mamy intalacje od roku. Szybki montaż. Energetyka juz po tygodniu wymieniła licznik. Srodki z dotacji na koncie. POLECAM Piotr
Skontaktowałem się z Panem Januszem telefonicznie i po rozmowie wyraził chęć na wykonanie strony internetowej. Po wykonaniu strony www i pełnym jej uruchomieniu przestał odbieać telefony i kontakt się urwał.... I co takiemu zrobisz?
(usunięte przez administratora)
Panie Arturze bzdury Pan pisze. Od zgłoszenia awarii nasz pracownik podjechał bezzwłocznie na serwis. Instalacja została naprawiona.
Kompletnie nie polecam korzystać z usług tej firmy. Kredyt aktywowany, kontaktu brak.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Libra Janusz Brenda? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Pan Janusz u mnie zainstalował PV pod szyldem swojej drugiej firmy - VIRIDIS ENERGY. Proszę sprawdzić w CEIDG - tem sam numer NIP i REGON, sprawdzamy po nazwach firmy: (usunięte przez administratora) W umowie ustalono 2 etapy instalacji - umówioną moc podstawową i późniejsze dołożenie pozostałej mocy. Dostawa wszystkich komponentów została wykonana w całości, ale na drugi etap instalacji pan Janusz już się nie zjawił bo... skutecznie unikał ode mnie telefonów i nie odpisywał na maile. Całość usługi (czyli obydwa etapy) była opłacona w momencie podpisywania umowy. Dobrze, że miałem namiar na jego podwykonawców (bo on sam ówcześnie nie posiadał instalatorów), za ponowną opłatą przyjechali do mnie (okolice Szczecina) z Częstochowy i doinstalowali panele. Siłą rzeczy pan Janusz ma moje pieniądzę, które mu się nie należą. Panie Januszu - proszę o wyjaśnienie jak to się stało, że nie odbierał i nie odpisywał Pan na moje maile ? Wypadało by oddać pieniądze, za usługę której Pan nie wykonał - Maciej z okolic Szczecina.
Jaki dress code obowiązuje w Libra Janusz Brenda?
Instalacja zamontowana na początku listopada, do dziś nie zgłoszona do OSD, ani do programu Mój Prąd. Brak faktury na opłaconą usługę na kwotę blisko 40 tys. zł. Prokuratura Rejonowa w Pabianicach koło Łodzi (w tym regionie było montaż) wszczęła właśnie śledztwo w sprawie możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa przez tego pana. Proszę innych pokrzywdzonych o kontakt na adres dkucharski@se.com.pl. Prowadząca sprawę policjantka chętnie porozmawia z takimi osobami.
Czyli rozumiem, że policja już na serio postanowiła zająć się całą tą sprawą? Faktura w ogóle była z ich strony w jakikolwiek obiecywana czy przemilczeli to od samego początku wołając tylko ile się należy?
Tak, jest śledztwo. W sprawie faktury to prawdę powiedziawszy nie pytałem przed rozpoczęciem prac, bo dla mnie było jasne i jednoznaczne, że muszę ją dostać.
W pełni rozumiem, niestety z tego co widzę nikomu nie powinno się ufać w dodatku powinniśmy myśleć do przodu ze wszystkim, żeby unikać takich właśnie sytuacji... Coś może do dziś ruszyło z tym wszystkim?
Od czerwca zeszłego roku nie mogę uzyskać faktury za zamontowaną instalację... czy ktoś z Państwa dostał fakturę?
Ja ostatecznie dostałem, ale wcześniej o braku faktury powiadomiłem Urząd Skarbowy, no i jest też prowadzone postępowanie prokuratorskie w sprawie (usunięte przez administratora) więc podejrzewam, że przysłał ją po tym, jak skarbówka albo prokuratura się nim zainteresowała. Dostałem ją po wielu wcześniejszych ponagleniach, na które nie było żadnej reakcji, przysłał 3 miesiące po montażu
Panie Darku sam Pan prosił o uruchomienie kredytu w późniejszym terminie żeby ewentualnie otrzymać dofinansowanie. Umowa została zawarta 17 października a dofinansowania skończyły się 14 swego. Instalacja wykonana przez wykwalifikowany zespół z ogromnym doświadczeniem. Używając zwrotu ,,Ukraińców,, daje się odczuć odrazę do tego narodu i silny nacionalizm a to też ludzie którzy przyjechali do Polski uczciwie i ciężko pracować. Wracając do faktur. Dokument pan otrzymał i mógł odliczyć ulgę. Wszyscy którzy montowali instalacje po 14 października nie otrzymali dotacji bo się skończyły i na to nie mieliśmy najmniejszego wpływu. Mimo wszystko życzę słonecznych dni i rekordowych uzysków z instalacji.
W nawiązaniu do braku faktury. Pracujemy w systemie ING Fakturowanie i nie zawsze system działa poprawnie. Zdążają się sytuacje że system nie wyśle faktury. Instalacjami fotowoltaicznymi zajmujemy się od 2020 roku i mamy ich wykonanych około 1000szt. Każdy otrzymał fakturę. Jak to mówią nie narodził się taki co by Wszystkim dogodził.
Weź się człowieku nie kompromituj i nie pisz, że prosiłem o uruchomienie kredytu w późniejszym terminie, bo to kłamstwo. Fakturę wystawia się w możliwie najszybszym terminie po wykonaniu usługi, na próby kontaktu telefonicznego, maile, pisma wysyłane pocztą się po prostu odpowiada. A tu przez kilka miesięcy była cisza. Nie obchodzą mnie jakieś problemy z programem do wystawiania faktur, pewnie gdyby nie zgłoszenie do prokuratury, to nigdy bym się nie doczekał. Zresztą widzę, że inni Klienci też nie dostawali,. Zgłoszenia do PGE nie było, SolarEdge też nie był powiadomiony o instalacji. Pieniądze za montaż wzięte, ale obsługa po montażu to jedno wielkie (usunięte przez administratora)!!!!!
Mam taki sam problem, nie dotrzymali terminów . Po zgłoszeniu awarii nikt nie odpowiada. Nie dajcie się oszukać na gadkę sprzedażową , później się okazuje że to wszystko ściema.
Panie Anonim termin rzecz święta ale zapisy w umowie mówią jasno jeśli brak dostępności towaru to termin ulega przedłużeniu. Niestety rok 2021 to rok braków na rynku wszystkiego. Także komponentów fotowoltaicznych. Mam nadzieje ze nasz serwisant poradził sobie z awarią w postaćji braku połączenia falownika z Pana wifi
Odradzam , firma nie słowna . Po montażu nie odbiera telefonu. W przypadku awarii zero kontaktu. Umowa tak skonstruowana że nie można się z niej wycofać. Firma zatrudnia podwykonawców sama jest jednoosobowa i nie zatrudnia nikogo, a właściciel nie ma pojęcia o budowie instalacji.
Dzień dobry Panie Adamie. Zgodnie zapisów w umowie należy zgłaszać awarię w formie pisemnej. Jesteśmy dostępni pod tym samym numerem telefonu od lat 668112661 lub 725595694 Odnosząc się do sugesti ,, brak pojęcia o instalacji,, 1. Nie każdy musi znać się na wszystkim i jesteśmy bardzo dumni że mogliśmy współpracować z ekspertem w dziedzinie fotowoltaiki. 2. Ocenę zdolności wystawił nam UDT czyli państwowa instytucja Na dzień dzisiejszy posiadamy uprawnienia Elektryczne zarówno z DDozoru jak i Eksploatacji urządzeń elektrycznych. Uprawnienia w tym samym zakresie do montażu i obsługi urządzeń gazowych. Wpis do rejestru UDT zarowno indywidualny jak i dla przedsiębiorstw zajmującymi się obslugą urządzeń chłodniczych tzw f-gaz Odbywamy cykliczne szkolenia zarówno z montaży jak i szkolenia produktowe. To pozwala nam działać na rynku i dzisiaj możemy się pochwalić 1000 szt wykonanych instalacji.
Jest to jedna osoba która najpierw miała biuro turystyczne ale nie wyszło. Obecnie zarejestrowana jest w Warszawie, zatrudnia podwykonawcę z Ukrainy /dosyć solidnie robią/. Po montażu należy zapomnieć o jakiejkolwiek gwarancji , mimo że jest zapisana w umowie. Osoba nie słowna , po prostu cwany gówniarz.
Panie Adamie przykro nam ze odczuł Pan niezadowolenie ze współpracy. Ukrainiec jak to Pan nazwał też człowiek. Chłopaki pracują uczciwie i bardzo ciężko bo praca przy instalacji do takich należy. Nawiązując do biura turystycznego. Ta działalność po sukcesie została przekształcona w spółkę i sprzedana. Wiec musieliśmy zamknąć w JDG.
Witam, niestety skorzystałem z oferty tej firmy, instalację mam na dachu, zapłaciłem za nią, ale mam nie uruchomioną i nie zgłoszoną, proszę o podpowiedź czy ktoś był w takiej sytuacji i jak ją rozwiązał. Nie otrzymałem również faktury za usługę.
Współczuję ci kolego mnie też wyrobił w balona umowa fikcja nie ma żadnej gwarancji nikt nie odbiera telefonu po podpisaniu umowy jedna wielka masakra
Poproszę Pana o kontakt na maila dkucharski@se.com.pl Mam ten sam problem, częściowo udało się rozwiązać, ale nie przez tego gościa
Dzień dobry, jesli nadal nie ma Pan zgłoszonej instalacji to mogę podpowiedzieć jak rozwiązać problem. Brudzio6@poczta.fm
Panie Sebastianie instalacje zgłaszamy po wykonaniu usługi i opłaceniu w całości faktury za pracę. Operator tzw energetyka ma 30 dni na wymianę licznika nie mamy wpływu na ich opóźnienia. Wg naszego monitoringu intalacją u Pana pracuje wiec licznik Panu wymienili.
Jak szefostwo w Libra Janusz Brenda traktuje ludzi?
Niestety miałem tą nieprzyjemność zawrzeć 4 umowy na montaż fotowoltaiki i pomp ciepła, co prawda to z firmą pod inną nazwą (viridis energy), ale w jednoosobowej działalności gospodarczej ważna jest osoba fizyczna a nie nazwa. Ten Pan nie wywiązał się z żadnej umowy po podpisaniu umów zero kontaktu, zmuszony byłem powierzyć rozwiązanie problemu kancelarii prawnej która po analizie zapisów umów przygotowała odpowiednie pisma które skierowałem do wykonawcy i po upływie 3 miesięcy rozwiązałem umowy z tym P. Odradzam wszelkie kontak
Kiedyś podobno bywały tu problemy z fakturami ale widzę, że do dziś temat ucichł. Czy sytuacja się już unormowała i można z czystym sumieniem wejść we współpracę? Ktoś ma jakieś niedawne doświadczenie i da znać?