Czy ktoś z użytkowników mógłby pomóc w odzyskaniu kopii zapasowej programu? Brak odzewu ze strony wsparcia technicznego ????
(usunięte przez administratora) , Nie można wydrukować faktur w pdf , Na pytanie co z tym zrobić ZERO odpowiedzi . Nie można też umieścić swojego logo , Faktury za to posiadają napis MIEJSCE NA TWOJE LOGO . Program kupiłem w grudniu 2022 , nie otrzymałem cd z programem , faktura za program przyszła w styczniu . Poziom obsługi klienta żaden , Będę żądał zwrotu kasy , Gorąco NIE polecam
Witam od prawie 10 dni po zakupieniu i opłaceniu kolejnego roku na mBIURO jest cisza, nic nie dostałem, żadnej zwrotnej wiadomości. pisze co drugo dzień na dwa podane maile na stronie i cisza. co jest nie tak? tak jest co roku. program jak najbardziej ok ale ? o co chodzi? ktoś ma jakieś inne namiary na tą firmę ? pozdrawiam wszystkich
dzień dobry, udało się w końcu aktywować mbiuro ? bo mam ten sam problem i najgorsze że tam nie ma w ogóle kontaktu.
SZKODA ZACHODU Z TYM jaske. WSZYSTKIM ZAJOMYM ZAINSTALOWAŁEM INNY PROGRAM I JEST OPIEKA A NIE KONTAKT WSZYSTKOŚMIGA NAWET LEPIEJ OD TEGO CHŁAMU .TERAZ PRZYNAJMNIE WIEDZĄ CO TO JEST LICENCJA. POZDRAWIAM.
a jeśli można wiedzieć jaki program zainstalował Pan??? Coś fajnego w miarę taniego podobnego do tego mbiuro???? Może też spróbujemy czegoś innego bo ileż można czekać. Teraz w ogóle nie mam nawet odezwu na maila. Wcześniej jakieś automatyczne odpowiedzi dostawałem teraz nic ;/// kasa wpłacona a licencji brak....... dokumenty czekają do zafakturowania
TO JEST PO PROSTU ZAKAŁA TEJ BRANŻY. BRAK JAKIEGO KOLWIEK KONTAKTU MEILOWEGO I ODPOWIEDZI O KLUCZ AKTYWACYJNY. BIERZE KASĘ ZA PROGRAM M-BIURO I KMIEŃ W WODĘ.ZACHOWUJE SIĘ JAK DOMOROSŁY SAMOZWAŃCZY INFORMATYK , A WYCHODZI Z TEGO , ŻE TO ZWYKŁY (usunięte przez administratora) NIGDY WIĘCEJ firmy MAVEL.
Serio masz taki problem z tym kontaktem? A podasz maila, na którego piszesz, bo może jest nieaktualny?
Dziwią mnie niektóre komentarze, że nie ma kontaktu do firmy. Przecież są maile i numery tel podane na stronie. A Wy piszecie, że brak numerów. O co chodzi?
Jeśli jest na stronie to musisz tam wejść, tu jak ktoś Ci wrzuci i tak zniknie. :( Jak już będziesz mieć daj znać
Zakupiłem w dniu 14 czerwca licencję na zakup programu ( przedłużenie licencji) i do chwili obecnej nie mam kodu aktywacyjnego. Wysłałem prawie 20 maili z prośbą o podanie kodu do linku aktywacyjnego i nadal zero odzewu. W takim przypadku zażądam zwrotu wpłaconej kwoty za licencję
Dziwna sprawa z tym kontaktem, żeby potem nie wyszło, że też info nie dostaną odnośnie tego, że zwrotkę jednak chcesz. A brałeś kiedyś od nich coś wcześniej czy to pierwszy raz jest?
Trzeba chyba jechać do Koszalina aby cokolwiek załatwić .
Masz tutaj na myśli, że nie można załatwić sprawy telefonicznie albo przez maila? Może dotyczyła sytuacji, której akurat nie da się załatwić przez te drogi kontaktu? Może napiszesz o co chodziło, bo tak, to ciężko się domyślić?
Ma ktoś aktualny kontakt do firmy?
Mam program mBiuro zakupiony w tej firmie u pana Krzysztofa Jeske dnia 19 IV 2007 z dozywotnia licencją, ale co z tej licencji skoro kontakt jest zerowy nie mozna doprosic sie o klucz aktywacyjny w przypadku jakies awarii, ale program jest w miare dobry i szkoda że zadnego wsparcia technicznego od pana Krzysztofa Jeske nie ma.
TRAGEDIA, JAKIKOLWIEK KONTAKT Z TĄ FIRMĄ JEST ZEROWY. BRAK NR.TEL. MAILOWO... SZKODA PISAĆ JEDNAK SAM PROGRAM JEST OK.
Katastrofa odradzam,jeśli chodzi o program nie mogłem narzekać ale jeśli chodzi o wsparcie techniczne,kontakt, K A T A S T R O F A - I NIE CHODZI O TO ŻE JESTEM ZŁY CZY ZAŻENOWANY KONTAKTEM,A RACZEJ NIE KONTAKTEM ,POSIADAM PROGRAM JUŻ 7=8 LAT I ZAWSZE PROBLEMY ZE WSPARCIEM-PŁATNOŚCIAMI.... PROSZĘ POCZYTAĆ INNE OPINIE I NIE SUGEROWAĆ SIĘ MOJĄ,A JEST ICH BARDZO DUŻO I WSZYSTKIE TAKIE SAME. NIE !