Sekcja Gniezno i systemowe zaniedbania w dziedzinie eksploatacji ze strony Zakładu Poznań jeszcze "zaprocentują" (dla wolniej myślących - cudzysłów ma sugerować ironię). Wypadek jest tylko kwestią czasu. We Wrześni były już 2 w ciągu roku z pociągami pasażerskimi (na szczęście bez następstw) a przełożeni "mają się dobrze". Najważniejsze, że kasa wpływa na konto. Dalej "jakoś to będzie". Decyzje tzw. "góry" są nieakceptowane przez pracowników, którzy odchodzą do innych pracodawców, lub uciekają nawet na "pomostówki", zdając sobie sprawę z marnych groszy. Normalny dyrektor dawno by zareagował na to zjawisko wśród pracowników. Ale co tam, za pieniądze podatnika wyszkoli się "następnego z ulicy". Fachowcy uciekają, "okręt tonie", a kapitan myśli tylko o szalupie dla siebie.
To co te kretyni wyprawiają sekcji Gniezno to przechodzi debilizm roku. Ludzie przyjmowani na nowych stacjach są nie przeszkoleni bardzo łatwo o wypadek. Bhp i kodeks pracy to papier do(usunięte przez administratora) Wywalają ludzi z stanowisk dla swoich koleżków.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Związek Zawodowy Kolejarzy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakładu Linii Kolejowych w Poznaniu?
Zobacz opinie na temat firmy Związek Zawodowy Kolejarzy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakładu Linii Kolejowych w Poznaniu tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Związek Zawodowy Kolejarzy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakładu Linii Kolejowych w Poznaniu?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!