Opinie o Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j. w Lubin

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j. w Lubin

anonim Nowy wpis
Inne

Serio ktoś się bał pójść do sklepu po przeczytaniu komentarzy tutaj? A kandydaci jak je odebrali wcześniej? mimo wszystko udał się ktoś na rozmowę? ciekawi mnie jak jest przeprowadzana. Chodzi mi konkretniej o prace projektanta, kiedyś mignęła mi taka oferta. nie wiem jednak czy do teraz przyjęcia są możliwe?

Barbara Nowy wpis
Inne

Po przeczytaniu tych wszystkich opinii to boję się iść do tego sklepu Szok Szukam innego sklepu z meblami

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j.?

Zet Nowy wpis
Inne

Niedokładny czas daty wysyłki, trzy razy był zmieniany. Meble słabej jakości. Firma całą odpowiedzialność przenosi na klienta za powstałe uszkodzenia posługując się śmiesznymi argumentami. Nie polecam

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j. poszukiwała pracowników. Wziąłeś udział w procesie rekrutacyjnym? Ile etapów obejmował ten proces? Podziel się swoimi przemyśleniami dotyczącymi przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(840 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Anna
Inne

Nie polecam zamawiania z dostawą. Brak możliwości sprawdzenia mebli przy kurierze, a reklamacja odrzucona. Pomijam już fakt, że dostawa była w inny dzień niż wcześniej ustalony, a o uszkodzenie mebla zostałam posądzona ja.

Agata
Inne

Nie polecam! Kanapę otrzymałam uszkodzoną, w odpowiedziach wmawiano mi, że to ja uszkodziłam kanapę otwierając karton tępymi małymi nożyczkami DO PAPIERU. Dla Pani przyjmującej reklamacje najważniejsze były zdj z kartonu, (którego prawnie nie ma obowiązku przechowywania) poniewaz jedyna opcja przyznania reklamacji bylo zrzucenie winy na dostawcę. Koszmar...po 3 miesiącach walki o reklamacje , która nie zostało uwzględnione poddałam się. Już nigdy więcej nic nie kupię w sklepie Meblarz . NIE POLECAM nikomu takiego sprzedawcy

Anna
Inne
@Agata

Również nie polecam. Stół dotarł do mnie uszkodzony i też ja jestem posądzona o uszkodzenie. Nie było możliwości sprawdzenia mebli przy kurierze. Reklamacja odrzucona. Pomijam już fakt, że dostawa była w inny dzień niż wcześniej ustalony...

W.magda1
Inne

Nie polecam mebli z tego sklepu. Po miejscach użytkowania odeszła okleina z ranty stołu. Zareklamowałam. Odmówiono reklamacji. Uznano ze to mechaniczne uszkodzenie, a tak nie było. Stół stoi z boku sofy i nawet jest mało użytkowany. Nie polecam!!!!! Do tego między listewkami jakby popękało……… szok szkoda pieniędzy a tanio nie było

Marta
Inne
@W.magda1

A firma ma jakiś zestaw spisanych reguł odnośnie tego, co należy do uszkodzenia mechanicznego, a co nie? Jakoś szerzej zostało to uargumentowane? Kontakt podczas reklamacji odbywał się z jedną i tą samą osobą czy więcej osób bierze w niej udział?

Grazyna
Pracownik

Odradzam chamstwo pogarda dla ludzi wyśmiewanie to na początku normalność każdy ma winę tylko nie oni!!!

kolega z pracy PRACUJĄCY
Pracownik
@Grazyna

potwerdzam smieja sie z takich klientow co reklamuja szef mowi ze nie widza gdzie ich miesjce

Sylwia
Inne
@kolega z pracy PRACUJĄCY

czyli reklamacje są potem nieuwzględnianie? Okropne zachowanie. A jak szefowie się zachowują wobec pracowników?

Mariusz
Inne
@Grazyna

Pracownicy się tak zachowują? Ale czemu bo nie rozumiem? Szef nie reaguje tylko jeszcze popiera takie postępowanie? Ja bym to zgłosił gdzieś wyżej. Przecież nad tym szefem jest jakiś inny któremu zależy na wizerunku firmy raczej.

Marzena
Inne
@Grazyna

W jaki sposób firma Cię wyśmiała ?

Klient
Inne

Nie polecam towar uszkodzony nie odebrałam a już jestem winna zepsucia firma nie przyjmuje do siebie żadnych słów rozłącza rozmowę

Krystyna
Inne
@Klient

reklamację złożyłeś na piśmie, bo pewnie to najważniejsze jest a nie tak przez telefon wszystko ?

Grażyna
Inne

Nie polecam tego sklepu.Zakupiłam kanapę dostępna o ręki w związku z tym szybko mebel został do mnie dostarczony szkoda że niestety uszkodzony. W odpowiedzi na moja reklamację firma stwierdziła że sami uszkodziliśmy mebel bo nie była uszkodzona folia którą kanapa była owinięta.Odpowiedź idiotyczna i świadcząca o braku szacunku do klienta.Nikomu nie polecam tego sklepu w momencie problemu zostajecie państwo z nim sami .

1
Zossia
Inne

Nie polecam!!!!! Sklep posiada bardzo duży wybór ale obsługa bardzo nie kompetentna. Sklep 2 piętrowy a cały personel siedzi na parterze i nie interesują się klientem. Pogratulować szefowi takich pracowników.

1
Klientka Klaudia
Inne

STANOWCZO ODRADZAM!! obsługa klienta przemiła do momentu opłacenia zamówienia.. Później nie ma co liczyć na jakakolwiek pomoc.. Poprzednie komentarze 100% zgodne z rzeczywistością.. Pracownicy nie odbierają telefonów bądź obiecują ze się skontaktują co nigdy nie następuje dopóki samemu się nie będzie dobijać. Przed opłaceniem zamówienia Pani obiecywała przyśpieszyć termin realizacji.. z dwóch tygodni zrobiło się już 6.. W czwartek pod koniec dnia dostałam telefon od Pani Katarzyny Tar... że towar wyjedzie w piątek i wtedy bedzie w sobote bądź wyjedzie w sobote i będzie w poniedziałek. W poniedziałek Pani Katarzyna Tar.. nie odbierała telefonu, dodzwoniłam się dzwoniąc do innej Pani z obsługi. Oczywiście dowiedziałam się, że nic takiego mi Pani Katarzyna nie powiedziała i że prawdopobnie w tym tygodniu zamówienie od nich wyjdzie. Ż E N A D A i poniżej poziomu. Mam nadzieje, że towar dojdzie w dobrym stanie bo inaczej zgłaszam sprawę do urzędu ochrony konsumentów.

1
Agunia
Inne

Nie polecam, sklep na stronie internetowej nie ma informacji o czasie dostawy towaru, dopiero na drugi dzień w email jest info ze czas dostawy to około 6-8 tygodni. Kupiłam krzesła na ich sklepie poprzez internet wpłaciłam całą kwotę tego samego dnia bo była opcja zapłać, fakt nie doczytałam że można zaliczkę 30 % wpłacić ale cóż by to zmieniło. Okazało się że towar będzie po około 6-8 tygodni ale przedłużyło się do 10 tyg. Po wcześniejszych telefonach informacja że krzesła jeszcze nie wyszły od producenta, bardzo niemiła i nierzetelna pani po tamtej stronie ciągle tylko to samo że nie wyszły od producenta albo że jeszcze kierowca który ma dostarczyć towar ich nie odebrał i tak suma sumarum towar miał być w piątek dostarczony a w rzeczywistości dostałam w niedzielę bo tak się dostawca śpieszył że zwiedzał pól zachodniopomorskiego z rodziną w aucie a ja z rodzina musiałam ten dzień poświęcić na dostawę a nie wyjazd rodzinny nad wodę. Odradzam ten sklep z pełną świadomością bo ta radość z zakupu zmieniła się w koszmar oczekiwania!

1
Janina
Inne

Po przeczytaniu opinii na temat sklepu włos mi się zjeżył na głowie . Złożyłam zamówienie ale chyba nie opłacę i nie będę z tym sklepem wchodziła w kupno mebli.

1
Mariusz
Inne

Czas oczekiwani na sofę 14 tygodni pewnie było by dłużej gdyby nie ciągłe nękanie ich telefonami. Towar bardzo dobrze zapakowany i zabezpieczony do transportu.

1
Paweł
Inne

Zdecydowanie nie polecam !!! Wybór mebli mają bardzo duży, ale co z tego jak już nigdy moja noga tam nie zawita. Obsługa jest fatalna nie idzie się z nimi kompletnie dogadać, a do tego jest bardzo nieprzyjemna. Zarówno oko w oko jak i przez telefon. To aż w głowie się nie mieści żeby w dzisiejszych czasach tak bez szacunku traktować klienta. Towar przywieźli uszkodzony kierowca szybko prysnął, a na następny dzień w sklepie traktowane to już było jako uszkodzone przeze mnie i musiałem 3tyg czekać na daną część, przecież to jest śmieszne. Może mają za dużo klientów i nim się w głowie poprzewracało, powinien ich ktoś w końcu sprowadzić na ziemię.

2
Magda
Inne

Niestety nie polecam, kilka razy kupowałam meble w tym sklepie i jeszcze się nie zdarzyło żeby wszystko było ok. jak coś nie jest uszkodzone to obsługa jest tak nie miła i arogancka że aż w głowie się nie mieści. Zawsze tłumaczą że wina jest po stronie klienta nigdy po stronie pracownika, do tego stopnia, że prawie "wydrapują oczy" i nie dadzą sobie nic powiedzieć. Niestety będę omijała ten sklep szerokim łukiem.

2
Kuba
Inne

Zupełnie nie rozumiem jaki związek z opinią o pracy w firmie mają te informacje klientów? Szkoda, że pracownicy nic nie zamieszczają.

Michał
Inne

Nie polecam a wręcz odradzam. Otrzymaliśmy uszkodzony produkt, którego dostawa zorganizowana została nocą, w ciemności, bez możliwości weryfikacji jego stanu. Zgłoszone w dniu następnym uszkodzenia obciążające sprzedawcę nie zostały przez niego uznane. Proces gwarancyjny to droga przez mękę, zmarnowane godziny czasu, arogancja i nierzetelność sprzedawcy. PRZESTRZEGAM wybierajcie innych rzetelnych sprzedawców. ( 20.01.2021 r. ) Posiadam dokumentację potwierdzającą opinię.

1
Klaudia
Inne

Bardzo gorąco polecam. Jestem zadowolona.

Zostaw merytoryczną opinię o Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j. - Lubin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j.
2.6/5 Na podstawie 5 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Towarowa 1
    59-300 Lubin
  • NIP: 6920003276 REGON: 390043659 KRS: 0000102224
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j.
Przejdź do nowych opinii