Serio ktoś się bał pójść do sklepu po przeczytaniu komentarzy tutaj? A kandydaci jak je odebrali wcześniej? mimo wszystko udał się ktoś na rozmowę? ciekawi mnie jak jest przeprowadzana. Chodzi mi konkretniej o prace projektanta, kiedyś mignęła mi taka oferta. nie wiem jednak czy do teraz przyjęcia są możliwe?
Po przeczytaniu tych wszystkich opinii to boję się iść do tego sklepu Szok Szukam innego sklepu z meblami
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j.?
Niedokładny czas daty wysyłki, trzy razy był zmieniany. Meble słabej jakości. Firma całą odpowiedzialność przenosi na klienta za powstałe uszkodzenia posługując się śmiesznymi argumentami. Nie polecam
Nie polecam zamawiania z dostawą. Brak możliwości sprawdzenia mebli przy kurierze, a reklamacja odrzucona. Pomijam już fakt, że dostawa była w inny dzień niż wcześniej ustalony, a o uszkodzenie mebla zostałam posądzona ja.
Nie polecam! Kanapę otrzymałam uszkodzoną, w odpowiedziach wmawiano mi, że to ja uszkodziłam kanapę otwierając karton tępymi małymi nożyczkami DO PAPIERU. Dla Pani przyjmującej reklamacje najważniejsze były zdj z kartonu, (którego prawnie nie ma obowiązku przechowywania) poniewaz jedyna opcja przyznania reklamacji bylo zrzucenie winy na dostawcę. Koszmar...po 3 miesiącach walki o reklamacje , która nie zostało uwzględnione poddałam się. Już nigdy więcej nic nie kupię w sklepie Meblarz . NIE POLECAM nikomu takiego sprzedawcy
Również nie polecam. Stół dotarł do mnie uszkodzony i też ja jestem posądzona o uszkodzenie. Nie było możliwości sprawdzenia mebli przy kurierze. Reklamacja odrzucona. Pomijam już fakt, że dostawa była w inny dzień niż wcześniej ustalony...
Nie polecam mebli z tego sklepu. Po miejscach użytkowania odeszła okleina z ranty stołu. Zareklamowałam. Odmówiono reklamacji. Uznano ze to mechaniczne uszkodzenie, a tak nie było. Stół stoi z boku sofy i nawet jest mało użytkowany. Nie polecam!!!!! Do tego między listewkami jakby popękało……… szok szkoda pieniędzy a tanio nie było
A firma ma jakiś zestaw spisanych reguł odnośnie tego, co należy do uszkodzenia mechanicznego, a co nie? Jakoś szerzej zostało to uargumentowane? Kontakt podczas reklamacji odbywał się z jedną i tą samą osobą czy więcej osób bierze w niej udział?
Odradzam chamstwo pogarda dla ludzi wyśmiewanie to na początku normalność każdy ma winę tylko nie oni!!!
potwerdzam smieja sie z takich klientow co reklamuja szef mowi ze nie widza gdzie ich miesjce
czyli reklamacje są potem nieuwzględnianie? Okropne zachowanie. A jak szefowie się zachowują wobec pracowników?
Pracownicy się tak zachowują? Ale czemu bo nie rozumiem? Szef nie reaguje tylko jeszcze popiera takie postępowanie? Ja bym to zgłosił gdzieś wyżej. Przecież nad tym szefem jest jakiś inny któremu zależy na wizerunku firmy raczej.
Nie polecam towar uszkodzony nie odebrałam a już jestem winna zepsucia firma nie przyjmuje do siebie żadnych słów rozłącza rozmowę
reklamację złożyłeś na piśmie, bo pewnie to najważniejsze jest a nie tak przez telefon wszystko ?
Nie polecam tego sklepu.Zakupiłam kanapę dostępna o ręki w związku z tym szybko mebel został do mnie dostarczony szkoda że niestety uszkodzony. W odpowiedzi na moja reklamację firma stwierdziła że sami uszkodziliśmy mebel bo nie była uszkodzona folia którą kanapa była owinięta.Odpowiedź idiotyczna i świadcząca o braku szacunku do klienta.Nikomu nie polecam tego sklepu w momencie problemu zostajecie państwo z nim sami .
Nie polecam!!!!! Sklep posiada bardzo duży wybór ale obsługa bardzo nie kompetentna. Sklep 2 piętrowy a cały personel siedzi na parterze i nie interesują się klientem. Pogratulować szefowi takich pracowników.
STANOWCZO ODRADZAM!! obsługa klienta przemiła do momentu opłacenia zamówienia.. Później nie ma co liczyć na jakakolwiek pomoc.. Poprzednie komentarze 100% zgodne z rzeczywistością.. Pracownicy nie odbierają telefonów bądź obiecują ze się skontaktują co nigdy nie następuje dopóki samemu się nie będzie dobijać. Przed opłaceniem zamówienia Pani obiecywała przyśpieszyć termin realizacji.. z dwóch tygodni zrobiło się już 6.. W czwartek pod koniec dnia dostałam telefon od Pani Katarzyny Tar... że towar wyjedzie w piątek i wtedy bedzie w sobote bądź wyjedzie w sobote i będzie w poniedziałek. W poniedziałek Pani Katarzyna Tar.. nie odbierała telefonu, dodzwoniłam się dzwoniąc do innej Pani z obsługi. Oczywiście dowiedziałam się, że nic takiego mi Pani Katarzyna nie powiedziała i że prawdopobnie w tym tygodniu zamówienie od nich wyjdzie. Ż E N A D A i poniżej poziomu. Mam nadzieje, że towar dojdzie w dobrym stanie bo inaczej zgłaszam sprawę do urzędu ochrony konsumentów.
Nie polecam, sklep na stronie internetowej nie ma informacji o czasie dostawy towaru, dopiero na drugi dzień w email jest info ze czas dostawy to około 6-8 tygodni. Kupiłam krzesła na ich sklepie poprzez internet wpłaciłam całą kwotę tego samego dnia bo była opcja zapłać, fakt nie doczytałam że można zaliczkę 30 % wpłacić ale cóż by to zmieniło. Okazało się że towar będzie po około 6-8 tygodni ale przedłużyło się do 10 tyg. Po wcześniejszych telefonach informacja że krzesła jeszcze nie wyszły od producenta, bardzo niemiła i nierzetelna pani po tamtej stronie ciągle tylko to samo że nie wyszły od producenta albo że jeszcze kierowca który ma dostarczyć towar ich nie odebrał i tak suma sumarum towar miał być w piątek dostarczony a w rzeczywistości dostałam w niedzielę bo tak się dostawca śpieszył że zwiedzał pól zachodniopomorskiego z rodziną w aucie a ja z rodzina musiałam ten dzień poświęcić na dostawę a nie wyjazd rodzinny nad wodę. Odradzam ten sklep z pełną świadomością bo ta radość z zakupu zmieniła się w koszmar oczekiwania!
Po przeczytaniu opinii na temat sklepu włos mi się zjeżył na głowie . Złożyłam zamówienie ale chyba nie opłacę i nie będę z tym sklepem wchodziła w kupno mebli.
Czas oczekiwani na sofę 14 tygodni pewnie było by dłużej gdyby nie ciągłe nękanie ich telefonami. Towar bardzo dobrze zapakowany i zabezpieczony do transportu.
Zdecydowanie nie polecam !!! Wybór mebli mają bardzo duży, ale co z tego jak już nigdy moja noga tam nie zawita. Obsługa jest fatalna nie idzie się z nimi kompletnie dogadać, a do tego jest bardzo nieprzyjemna. Zarówno oko w oko jak i przez telefon. To aż w głowie się nie mieści żeby w dzisiejszych czasach tak bez szacunku traktować klienta. Towar przywieźli uszkodzony kierowca szybko prysnął, a na następny dzień w sklepie traktowane to już było jako uszkodzone przeze mnie i musiałem 3tyg czekać na daną część, przecież to jest śmieszne. Może mają za dużo klientów i nim się w głowie poprzewracało, powinien ich ktoś w końcu sprowadzić na ziemię.
Niestety nie polecam, kilka razy kupowałam meble w tym sklepie i jeszcze się nie zdarzyło żeby wszystko było ok. jak coś nie jest uszkodzone to obsługa jest tak nie miła i arogancka że aż w głowie się nie mieści. Zawsze tłumaczą że wina jest po stronie klienta nigdy po stronie pracownika, do tego stopnia, że prawie "wydrapują oczy" i nie dadzą sobie nic powiedzieć. Niestety będę omijała ten sklep szerokim łukiem.
Zupełnie nie rozumiem jaki związek z opinią o pracy w firmie mają te informacje klientów? Szkoda, że pracownicy nic nie zamieszczają.
Nie polecam a wręcz odradzam. Otrzymaliśmy uszkodzony produkt, którego dostawa zorganizowana została nocą, w ciemności, bez możliwości weryfikacji jego stanu. Zgłoszone w dniu następnym uszkodzenia obciążające sprzedawcę nie zostały przez niego uznane. Proces gwarancyjny to droga przez mękę, zmarnowane godziny czasu, arogancja i nierzetelność sprzedawcy. PRZESTRZEGAM wybierajcie innych rzetelnych sprzedawców. ( 20.01.2021 r. ) Posiadam dokumentację potwierdzającą opinię.
Bardzo gorąco polecam. Jestem zadowolona.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Salon Meblowy Meblarz Z. Sławecki i Wspólnicy sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!