Szczerze nie polecam. Jestem rozczarowana współpracą. Uważajcie i nie dajcie się naciągnąć tak jak ja. Dnia 24.07.21 w Jamake-up studio skorzystałam z usługi przedłużania włosów metodą afroloków po już raz drugi. Fryzura powinna bez problemu cieszyć oczy 2-3 miesiące a niestety już następnego dnia zauważyłam problem z luźnymi i rozplątującymi się pętelkami włosów syntetycznych oraz luźny stelaż. Zgłosiłam z przykrością reklamację , udostępniłam zdjęcia niepoprawnie wykonanej usługi, szczegółowo i dokładnie opisałam problemy i w zbywającej mnie odpowiedzi zostałam poinformowana, że pani fryzjer opierając się na śmiesznie niejasnym regulaminie, który samodzielnie wymyśliła jest w stanie zaproponować mi w ramach reklamacji jedynie OBOWIĄZKOWE 'oględziny', by określić swoją winę i przyjąć reklamację opierając się na regulaminie a następnego dnia zaproponowano już mi już (na podstawie wcześniej przesłanych zdjęć) 'oględziny i korektę' fryzury JEŚLI POPEŁNIŁA BŁĄD I PROBLEM WYNIKA Z JEJ WINY chociaż przyznała również, że po analizie zdjęć ocenia włosy jako wymagające korekty. Zastanawia mnie w jakim celu te oględziny, bo winnych przecież nie widać i to nienormalne, by afroloki po 24 ulegały samodestrukcji. Chciałabym zwrócić uwagę na to, że korektę afroloków muszę wykonywać samodzielnie CODZIENNIE a jeśli chciałabym loczki na jeden dzień to założyłabym sobie na noc wałki a nie decydowałabym się na wyjazd po kilkudziesięciu godzinach na korektę fryzury za 600zł i ponad 6 godzinach spędzonych na krześle u fryzjera, bo na takie luksusy prawdopodobnie nawet pani Magda Gessler się nie godzi. Noszę fryzury alternatywne od ponad 10 lat i jeszcze nigdy nie spotkałam się z gorszym potraktowaniem klienta- proszę sobie wyobrazić, że moja prośba o zwrócenie mi chociaż części kosztów, które poniosłam za niepoprawnie wykonaną usługę została odrzucona i zignorowana. Biorąc pod uwagę szkolenie, które się odbyło-prawdopodobnie zostałam potraktowana nieświadomie jako główka traningowa i testowano na mnie nowe umiejętności. To nie sztuka schować pieniążki do kieszeni i nie brać odpowiedzialnosci za popełniony błąd a finalnie zignorować niezadowolonego klienta, który zgłaszając reklamację i opisując niezadowolenie i dyskomfort z niepoprawnie wykonanej usługi jest traktowany przez panią jak (usunięte przez administratora) lub wyłudzacz własnych pieniędzy, które ma prawo odzyskać-bo tak wynika z prawa konsumenta a nie z pani niejasnego regulaninu. Okropne podejście do klienta. Zostałam z włosami, które muszę samodzielnie zdjąć, nie zaproponowano mi alternatywy założenia włosów ponownie. Czuję się oszukana
Opinie o Jamake-Up Studio Ewa Dobrowolska w Opole
Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Jamake-Up Studio Ewa Dobrowolska. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w Jamake-Up Studio Ewa Dobrowolska o rozmowie kwalifikacyjnej.