Opinie o CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. w Szczecin

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Usługi dla firm - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. w Szczecin

baner wywiady
January Człowiek mały
Były pracownik
 Pytanie

Podsumowanie moich prawie 4 lat w CSP. Gdyby komuś nie chciało czytać się tej ściany tekstu, to tutaj podsumowanie. -Brak szacunku do pracownika -ciągłe nadgodziny(oczywiście nieobowiązkowe, ale lepiej weź, bo ktoś jeszcze Ci to wypomni) -brak rozwoju(chyba, że umiejętności takie jak klikanie w komputer oraz obsługa ekspresu do kawy są Ci obce - to wtedy coś wyniesiesz z tej pracy) -sztuczna atmosfera przyjaźni -brak podwyżek oraz ewaluacji pracownika (jak już coś się uda to na wiele nie można liczyć) -o wszystko trzeba się upominać W firmie, która na co dzień pracuje po niemiecku - nie ma kursów niemieckiego. To jest trochę żart, bo żeby dobrze wykonywać swoją pracę to podstawą jest rozumienie języka. Nie ma nawet dofinansowań takich kursów, gdzie unia europejska bardzo to ułatwia dla większych korporacji. Nie wiem jaki jest w tym cel - żeby pracownik zbytnio nie podniósł swoich kwalifikacji, bo jeszcze może chcieć podwyżki? Ktoś może mi odpowiedzieć - Rozumiem, ale to pracownik w swoim wolnym czasie powinien dbać o swój rozwój osobisty. To odpowiem, jasne ale: Pierwsza sprawa to niskie stawki, więc prawdziwy kurs odpada. Druga to wieczne nadgodziny, które nie pomagają Ci w planowaniu zorganizowanego życia, bo nagle się okazuje, że dzisiaj powinieneś zostać godzinę albo dwie dłużej. Więc, jeśli słyszeliście o pojęciu work-life balance to tutaj go nie ma. Tutaj miałem długi akapit o temacie podwyżek w csp. Chyba nikomu by się tego nie chciało czytać. W skrócie moje doświadczenia to obiecywanie gruszek na wierzbie, olewanie obietnic, kłamstwa - w skrócie brak szacunku do pracownika. Do tego momentu na projekcie C….. było 4 menadżerów i 3 kierowników. Przez jedna panią menadżer i jedna panią kierownik złożyłem swoje wypowiedzenie, gdyż mam szacunek do siebie samego i nie życzę nikomu takiego traktowania. Tak jak resztę z tych osób wspominam dobrze, bądź bardzo dobrze i życzę im jak najlepiej tak te dwie osoby wprost odwrotnie. Mam nadzieję, że nasze drogi nigdy więcej się nie przetną, ponieważ nie mają one za grosz szacunku do pracownika, liczy się dla nich tylko statystyka i tabelka w excelu. Pani kierownik, która z ewidentną wyższością odnosi się do pracowników, chyba ma jakieś problemy personalne. Próbuje bardzo zaznaczyć, że to ona jest kierownikiem, jakieś racjonalne rozmowy nie mają racji bytu, wymyślanie problemów lub wyolbrzymianie ich mają tu miejsce bardzo często. Pomyliło się jej też pojęcie zarządzania i rządzenia zespołem. Jaka jest roznica chyba nie trzeba tłumaczyć. Firma obchodziła swoje 15-lecie w tamtym roku. Na 15-lecie - 15 niespodzianek. Och boże jak oni hucznie to ogłaszali. Dzień herbaty(dzień wyjątkowy, jeden dzień w roku. W resztę dni pasowałby mem 'Panie Areczku - herbata jest dla zarządu, dla pana jest woda z kranu'. Wiadomo, kawa jest zebyś był na pełnych obrotach - herbaty nima) dzień bajgla, dzień lodów w kubku dzień ubierania choinki(ubrałeś już swoją w domu? ty no to weź jeszcze ubierz jedna w firmie, ej no, magia świąt) i inne wspaniałe dni. Firma tez wszem i wobec ogłasza owocowe środy, które trwały 3 miesiące w roku. W pozostałe 9 miesięcy nie potrzebujesz witamin, bo jak wiadomo Polska to bardzo słoneczny kraj a zresztą owoce to sam cukier więc po co ci one. Oczywiście nie zapomnij wziąć TYLKO jednego owoca. Halo, tylko jeden na osobę. Czy to ból tyłka i mój żal do świata, że czepiam się o takie pierdoły? Jeśli tak uważasz, to spoko, twoja opinia. Ja bym się nie przyczepił do nawet jednej rzeczy gdyby firma była w porządku, z szacunkiem podchodziła do pracownika i doceniała jego prace w postaci pieniędzy. Mnie nie motywuje do pracy piękny budynek czy owocowa środa. Owocowe środy i piękne budynki, tylko pokazują Ci absurd sytuacji jak słyszysz, że nie ma pieniędzy na podwyżki :) Najlepszym motywatorem są pieniądze, więc może zamiast wydawać budżet na takie pierdoły to lepiej zainwestować to w pracownika. Jeszcze taka mała dygresja apropo tych owoców, bo najpierw się czepiam, że są tylko przez 3 miesiące w roku a później piszę, że mi na nich nie zależy. To są tylko owoce, szanujmy się i nie róbmy z tego powodu jakiegoś przedstawienia. Może lepiej zainwestować w pracownika, a jest w tej firmie wiele wspaniałych osób, które swoją pracę wykonują bardzo dobrze. Wiele z nich jest świetnych w tym co robi oraz są dobrymi ludźmi tak po prostu i cieszę się, że mogłem z tymi osobami pracować. Mam nadzieję, że jeszcze tam gdzieś się spotkamy :) Koniec części pierwszej. Reszta w komentarzu.

January Człowiek Mały
Były pracownik
 Pytanie
@January Człowiek mały

Część druga Kończę tę ścianę tekstu. Jeśli dotarliście tutaj, czytając te wszystkie moje wypociny, to bardzo mi miło. Czy gdybym mógł się cofnąć w czasie to podjąłbym prace w CSP? Trudno powiedzieć, było to moje pierwsze doświadczenie w korpo a gdzieś trzeba je złapać. Tak samo jak trzeba się w życiu sparzyć żeby wiedzieć czego w nim nie chcemy. Myślę, że tutaj CSP wykonało swoje zadanie perfekcyjnie. Jestem pewny, że w takim miejscu nie chce pracować. Perfekcyjnie swoje zadanie też wykonała pani kierownik i menadżer - to sa osoby, ktore powinny wyciągać z pracownika to co najlepsze i motywować ich do rozwoju. Ze mnie wyciągnęły to co najlepszego mogłem zrobić dla swojego rozwoju - zmotywowały mnie do odejścia z tej firmy. Zapraszam do komentarzy. Gdyby moderacja skasowała ten wpis to ja go wkleje ponownie, bo umiejętność klikania w komputer opanowałem do perfekcji.

Dominick
Były pracownik

Żenada. Po kilku godzinach wiedziałem by stamtąd uciekać. Kłamały na rekrutacji co do projektu by zwabić ludzi. Każdemu inaczej. Team liderka nie grzesząca intelektem, tworzyła tragiczna atmosferę. Nie da się jej słuchać. Klimat taki jak w szkole.. tego nie wolno tu nie siadaj, nie wolno i nie wolno! Z projektu energetyki nie było osób zadowolonych, połowa odeszła, głównie przez atmosferę i niemądrą TL, ale też projekt nie rozwija, jest nudny i ciężki(beznadziejny). Toole do pracy to największa porażka jaka widziałem. Jedyne co mi pasowało to praca 8-16 ale błagam, nie będę przeciez słuchał polecen idiotki.

5
Kandydat
Pracownik
 Pytanie
@Dominick

A na jakim projekcie byłeś?

xxx
Kandydat
 Pytanie

Jakie zarobki w projekcie Back office?

ania
Pracownik
@xxx

srednia krajowa

Co Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 1 dzień.
Pracownik
 Pytanie

Nie wiem skąd tu większość opinii, najbardziej rozwaliło mnie 15 minut przerwy... Człowieku, ja mam 50 przy 8h i dodatkowe 5 przy każdej nadgodzinie. System rozliczenia czasu pracy roczny, powtarzane milion razy na rekrutacji, więc nie rozumiem o co pretensje, nie będę się rozpisywać, bo działa to tak a nie inaczej i każdy wiedział na co się pisze... Zgodzę się, że dużo zależy od Teamliderow i kierowników, zależy na kogo się trafi. Ja trafiłam widocznie na dobrą, z ludzkim podejściem i jeszcze nigdy problemu nie miałam, a nawet pomogła i to nie raz. Jest problem to się stara go rozwiązać dla wszystkich stron dobrze. Odniosę się do tematu włączonych kamerek na HO - skąd ta plota? Kamerki są, ale na teammeetingi, kto nie chce, nie odpala. Firma planuje różne akcje angażujące pracowników, co też jest fajne i nie każdy musi brać udział. Jeśli chodzi o ludzi to nie spotkałam nikogo niemiłego czy pretensjonalnego, wręcz przeciwnie - ludzie mega mili, mówimy sobie na "Ty" (chyba, że ktoś sobie nie życzy) w różnym przedziale wiekowym, choć nie wszyscy się znamy, bo spotkania między projektami to raczej głównie w kuchni. Stawka póki co moim zdaniem adekwatna, pracuję prawie 1,5 roku. Właściwie jedynym co zauważyłam w komentarzach, a co byłoby rzeczywiście fajne to dofinansowania do nauki języka, ale tematu nigdy nie poruszyłam z nikim z firmy, więc nie wiem jak to wygląda. P.S. KIM JEST JOLA?

Już były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

UWAGA (usunięte przez administratora) Obiecali podwyżki w okresie nawału pracy, żeby zamydlić ludziom oczy, a podwyżki podostawali w pierwszej kolejności ulubieńcy Projekt Managera. Reszta musi czekać na swoją kolej i do tego nie dostanie wyrównania, BO NIE. Pozdrowienia dla projektów A.N

1
Agnieszka Nowy wpis
@Już były pracownik

No ale skoro wszyscy na tym samym projekcie robiliście to niby jak tłumaczyli to, że jedni dostali a drudzy nie? Bo na pewno nikt wprost by nie powiedział, że dostali ci "wybrani" :/ Dużo w ogóle tego miało być?

Masakra Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 18 dni.
Pracownik
 Pytanie

Zero docenienia pracownika... Ciągła presja czasu, wieczne nadgodziny, zero zrozumienia, a do tego ciągłe tłumaczenie się z błędów, które często są niesłuszne... Reklamacje błędów? Zapomnij, klient zawsze ma racje... Żenada, firma dobra tylko na przetrzymanie.

masakra
Pracownik

Jestem pracownikiem. W lutym mam 17 dni pracy na 3 dni wolnego. Z nadgodzinami.

Yyy
Pracownik
 Pytanie
@masakra

Na jakim projekcie takie atrakcje?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Ile osób przeprowadza rozmowę kwalifikacyjną w firmie CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. na stanowisko Specjalista Back Office (finanse)? Czy atmosfera jest stresująca, czy raczej luźna? Opowiedz nam o swoich odczuciach.
logo firmy McDonalds Południowa - Pracownik restauracji
Szczecin
SDH Sylwia Diaków-Hrycyk
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Logistyk
Szczecin
Mojsiuk Sp. z o.o. Sp. k.
(106 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inwentaryzacja nocna Szczecin
Szczecin
Agencja Pracy Tymczasowej Work&Profit
(758 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
dziwne
Pracownik

Nigdy nie widzialam w zadnej firmie w Szczenie przymusowych nadgodzin. Ewenement w skali Szczecina

WesołyZbyszek
Były pracownik

Pracowałem tam 3 miesiące i stanowczo odradzam.. Żeby się nie rozpisywać: wynik wynik wynik, normy normy normy, szkolenie na sztukę puszczanie slajdów i wymagania wymagania, nadgodziny w Piątki "przymusowe bo trzeba będzie pracować w sobotę", Płaca 3000netto za 8h siedzenia ciągłego przed komputerem w tym 15min przerwy + nadgodziny w piątki. Musisz się doprosić jak masz problem z danym przypadkiem, helpdesk powinien pracować lepiej. Praca niewspółmierna do zarobków. Szukajcie gdzie indziej.

Irena
@WesołyZbyszek

te nadgodziny to z czego konkretnie wynikają, że akurat w piątki są? Jakieś procesy firmowe? już widziałam jak pisali, że odebrać tego nie można ani nic...

Adam-adam
Były pracownik
@Irena

Z tego, że praca na projektach backoffice jest nonstop. Ciągle są dane do opracowania. Pracowników jest mniej niż pracy zleconej i wymaganej przez klienta. W czwartek TL widzą czy zakładany target jest osiągnięty. Jeżeli nie jest to zapraszają na nadgodziny tudzież soboty.

Urszula
@Adam-adam

To ile wyrabiasz w miesiącu ogółem? Bo zabrakło mi trochę tej informacji i nie wiem, na czym stoję. I jak są wynagradzane te nadgodziny, oddają jako dni wolne czy coś?

Tem Leader i nadgodziny???????
Pracownik
 Pytanie
@WesołyZbyszek

A czy Team Leader pojawia się też na nadgodzinach??

hm
Pracownik

Hm, zgadzam sie. Jest to praca po 10 - 11 godzin dziennie. Nadgodziny sa ustalane za plecami, nie mozna z nich zrezygnowac. Dodatkowo czesc z nich jest bezplatna. Niech kazdy oceni, jak to brzmi .

Tu powinien wkroczyć PIP
Kandydat

Najgorsza firma na szczecińskim rynku!!!!!!!!!!!!!!!! -wieczne nadgodziny,przez to trudno o życie prywatne, -brak szacunku dla pracowników, którzy pracuja na premie dla kierowników -wieczny (usunięte przez administratora), -oszukiwanie pracowników zwłaszcza w kwestii zarobków -tl donoszący na pracowników do śmiechu warte managerów

Ja
Pracownik
@Tu powinien wkroczyć PIP

Sama prawda! Każą pracować w dwie soboty w miesiącu, zarobki bardzo niskie, kierownicy bardzo nieprzyjemni, tylko ządania i rozliczanie z pracy, prosisz o urlop to zapomnij że ktoś ci odpowie w ciągu dwóch tygodni, a o urlopie w wakacje to pomarz. Omijać tę firmę z daleka.

Barbara
Pracownik

Zacznijmy może zawsze od pytania, o jaki konkretnie projekt czy dział się rozchodzi. Myślę, że tak jak w każdym korpo są pod tym względem duże różnice.

Marek
Były pracownik
 Pytanie

Czy to prawda, że pracownicy na home office dostają kamerki i mają je mieć włączone żeby pracodawca mógł widzieć czy pracujesz?

sara
Pracownik
@Marek

bzdura, kamerki włączamy podczas spotkań

Marek
Były pracownik
@sara

To dobrze, brzmiało mi wiarygodnie bo po CSP można się wszystkiego spodziewać

piter
Były pracownik
@Marek

Pracodawca i tak widzi czy pracujesz, bo każdy przypadek robisz na stoperze. Klikasz "start" - licznik odlicza i "stop" kiedy kończysz. I tak cały dzień. TL widzi czy byłeś nieaktywny, lub jakiś przypadek zajął Ci zbyt dużo czasu. Pod koniec dnia musisz napisać maila i wyjaśnić dlaczego tak słabo Ci poszło. TL lubi też okazywać swoją wyższość przyglądając się jak pracujesz. Musisz udostępnić ekran a on wszystko obserwuje np. przez dwie godziny. Czasem robi też tak "zleceniodawca" (czyli ktoś z Niemiec). Nazywa się to "side by side". Jeśli porozumiewasz się z osobami z grupy na czacie (na moim projekcie był przymus bycia zalogowanym i widocznym) to nawet jeśli TL aktualnie nie było to i tak miał wgląd w historię wiadomości.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@piter

A o którym projekcie dokładnie jest tu mowa?

Barbara
Pracownik
@Marek

bzdura

Adam-adam
Były pracownik
@Barbara

@barbara No nie do końca. Kto słyszał o pewnym niemieckim telkomie na V, ten wie jakie były wymagania na tym projekcie.

January Człowiek mały
Były pracownik
 Pytanie

Podsumowanie moich prawie 4 lat w CSP. Gdyby komuś nie chciało czytać się tej ściany tekstu, to tutaj podsumowanie. -Brak szacunku do pracownika -ciągłe nadgodziny(oczywiście nieobowiązkowe, ale lepiej weź, bo ktoś jeszcze Ci to wypomni) -brak rozwoju(chyba, że umiejętności takie jak klikanie w komputer oraz obsługa ekspresu do kawy są Ci obce - to wtedy coś wyniesiesz z tej pracy) -sztuczna atmosfera przyjaźni -brak podwyżek oraz ewaluacji pracownika (jak już coś się uda to na wiele nie można liczyć) -o wszystko trzeba się upominać W firmie, która na co dzień pracuje po niemiecku - nie ma kursów niemieckiego. To jest trochę żart, bo żeby dobrze wykonywać swoją pracę to podstawą jest rozumienie języka. Nie ma nawet dofinansowań takich kursów, gdzie unia europejska bardzo to ułatwia dla większych korporacji. Nie wiem jaki jest w tym cel - żeby pracownik zbytnio nie podniósł swoich kwalifikacji, bo jeszcze może chcieć podwyżki? Ktoś może mi odpowiedzieć - Rozumiem, ale to pracownik w swoim wolnym czasie powinien dbać o swój rozwój osobisty. To odpowiem, jasne ale: Pierwsza sprawa to niskie stawki, więc prawdziwy kurs odpada. Druga to wieczne nadgodziny, które nie pomagają Ci w planowaniu zorganizowanego życia, bo nagle się okazuje, że dzisiaj powinieneś zostać godzinę albo dwie dłużej. Więc, jeśli słyszeliście o pojęciu work-life balance to tutaj go nie ma. Tutaj miałem długi akapit o temacie podwyżek w csp. Chyba nikomu by się tego nie chciało czytać. W skrócie moje doświadczenia to obiecywanie gruszek na wierzbie, olewanie obietnic, kłamstwa - w skrócie brak szacunku do pracownika. Do tego momentu na projekcie C….. było 4 menadżerów i 3 kierowników. Przez jedna panią menadżer i jedna panią kierownik złożyłem swoje wypowiedzenie, gdyż mam szacunek do siebie samego i nie życzę nikomu takiego traktowania. Tak jak resztę z tych osób wspominam dobrze, bądź bardzo dobrze i życzę im jak najlepiej tak te dwie osoby wprost odwrotnie. Mam nadzieję, że nasze drogi nigdy więcej się nie przetną, ponieważ nie mają one za grosz szacunku do pracownika, liczy się dla nich tylko statystyka i tabelka w excelu. Pani kierownik, która z ewidentną wyższością odnosi się do pracowników, chyba ma jakieś problemy personalne. Próbuje bardzo zaznaczyć, że to ona jest kierownikiem, jakieś racjonalne rozmowy nie mają racji bytu, wymyślanie problemów lub wyolbrzymianie ich mają tu miejsce bardzo często. Pomyliło się jej też pojęcie zarządzania i rządzenia zespołem. Jaka jest roznica chyba nie trzeba tłumaczyć. Firma obchodziła swoje 15-lecie w tamtym roku. Na 15-lecie - 15 niespodzianek. Och boże jak oni hucznie to ogłaszali. Dzień herbaty(dzień wyjątkowy, jeden dzień w roku. W resztę dni pasowałby mem 'Panie Areczku - herbata jest dla zarządu, dla pana jest woda z kranu'. Wiadomo, kawa jest zebyś był na pełnych obrotach - herbaty nima) dzień bajgla, dzień lodów w kubku dzień ubierania choinki(ubrałeś już swoją w domu? ty no to weź jeszcze ubierz jedna w firmie, ej no, magia świąt) i inne wspaniałe dni. Firma tez wszem i wobec ogłasza owocowe środy, które trwały 3 miesiące w roku. W pozostałe 9 miesięcy nie potrzebujesz witamin, bo jak wiadomo Polska to bardzo słoneczny kraj a zresztą owoce to sam cukier więc po co ci one. Oczywiście nie zapomnij wziąć TYLKO jednego owoca. Halo, tylko jeden na osobę. Czy to ból tyłka i mój żal do świata, że czepiam się o takie pierdoły? Jeśli tak uważasz, to spoko, twoja opinia. Ja bym się nie przyczepił do nawet jednej rzeczy gdyby firma była w porządku, z szacunkiem podchodziła do pracownika i doceniała jego prace w postaci pieniędzy. Mnie nie motywuje do pracy piękny budynek czy owocowa środa. Owocowe środy i piękne budynki, tylko pokazują Ci absurd sytuacji jak słyszysz, że nie ma pieniędzy na podwyżki :) Najlepszym motywatorem są pieniądze, więc może zamiast wydawać budżet na takie pierdoły to lepiej zainwestować to w pracownika. Jeszcze taka mała dygresja apropo tych owoców, bo najpierw się czepiam, że są tylko przez 3 miesiące w roku a później piszę, że mi na nich nie zależy. To są tylko owoce, szanujmy się i nie róbmy z tego powodu jakiegoś przedstawienia. Może lepiej zainwestować w pracownika, a jest w tej firmie wiele wspaniałych osób, które swoją pracę wykonują bardzo dobrze. Wiele z nich jest świetnych w tym co robi oraz są dobrymi ludźmi tak po prostu i cieszę się, że mogłem z tymi osobami pracować. Mam nadzieję, że jeszcze tam gdzieś się spotkamy :) Koniec części pierwszej. Reszta w komentarzu.

January Człowiek Mały
Były pracownik
 Pytanie
@January Człowiek mały

Część druga Kończę tę ścianę tekstu. Jeśli dotarliście tutaj, czytając te wszystkie moje wypociny, to bardzo mi miło. Czy gdybym mógł się cofnąć w czasie to podjąłbym prace w CSP? Trudno powiedzieć, było to moje pierwsze doświadczenie w korpo a gdzieś trzeba je złapać. Tak samo jak trzeba się w życiu sparzyć żeby wiedzieć czego w nim nie chcemy. Myślę, że tutaj CSP wykonało swoje zadanie perfekcyjnie. Jestem pewny, że w takim miejscu nie chce pracować. Perfekcyjnie swoje zadanie też wykonała pani kierownik i menadżer - to sa osoby, ktore powinny wyciągać z pracownika to co najlepsze i motywować ich do rozwoju. Ze mnie wyciągnęły to co najlepszego mogłem zrobić dla swojego rozwoju - zmotywowały mnie do odejścia z tej firmy. Zapraszam do komentarzy. Gdyby moderacja skasowała ten wpis to ja go wkleje ponownie, bo umiejętność klikania w komputer opanowałem do perfekcji.

Popieram
Były pracownik
@January Człowiek Mały

Popieram komentarz i opinie w 100 procentach. Tez mnie zmęczyła praca w tej firmie. Poczucie rozczarowania i smutek ciągnie się od momentu odejścia.

popieram
Były pracownik
@January Człowiek mały

od siebie dodam, że dzięki firmie uświadomiłem sobie, że nie można robić dobrej miny do złej gry i trzeba znać swoją wartość. Bez pracowników firma nie osiągnęłaby nic

Anka
Były pracownik
@January Człowiek Mały

Podpisuje się pod Twoją opinią w całości. Pracowałam prawie 2 lata i zgadzam się z Tobą w 100%. Od siebie mogę dodać, że stosowany jest mobbing w białych rękawiczkach, przynajmniej na projekcie energetycznym (backoffice). Teamleiter a po degradacji - Helpdesk, zakrywając swoją niekompetencję (np. brak znajomosci SAP po prawie 15 latach pracy!), brak logicznego myślenia itd., gnębi pracowników, którzy są lepsi od niej. Kopanie dołków, obgadywanie za plecami i brak odwagi do konfrontacji face to face. Podpisywanie się pod osiągnięciami pracowników, którzy pracując na nowym procesie lepiej rozwiązują przypadki, nie mając żadnego szkolenia! Tak to tutaj działa. Pomimo 10 lat doświadczenia zawodowego nigdy nie spotkałam się z taką niekompetencją przełożonych. Zamiast wspierać i inspirować niszczą człowieka, bo jest lepszy od niego. Przełożeni nie potrafią wyjaśniać błędów z klientem, nie znają procesu, który prowadzą! A wszystkie konsekwencje ich głupoty spadają na pracownika, któremu pomniejsza się i tak śmieszną premię. To idealne miejsce wyłącznie dla karierowiczów lub osób mało inteligentnych, które nie znajdą sobie lepszej pracy (choć w Szczecinie nie jest to trudne- do tego konkurencja płaci na wejściu 1000 zł brutto więcej). Szkoda czasu na tę firmę! A 200 zł brutto podwyżki jest tak żenujące, że jakbym była osobą funkcyjną, to by mi to nie przeszło przez gardło ze wstydu.

100%
Były pracownik
@January Człowiek mały

Zgadzam się ze wszystkim co zostało tutaj napisane. Ja jestem bardzo zadowolona, że odeszłam z firmy.

Ciesze się
Były pracownik
@Anka

Cieszę się, że w koncu ktos mial odwage napisac jasno i wyraźnie co się dzieje w firmie. Również dostałam podwyżkę za awans. Aż 200 zł brutto, w momencie kiedy przechodziłam ze stanowiska typowego specjalisty na helpdesk...

Dezydery człowiek szczery
Pracownik
@January Człowiek mały

Nie wiem czy jesteś na okresie wypowiedzenia czy już opuściłeś ten przybytek na dobre, ale jeśli byś miał okazję to byłbym mega wdzięczny gdybyś poszedł do szanownego Pana prezesa i powiedział mu to co tu napisałeś (albo wystarczy samo jesteś żałosnym dusigroszem). Bo mam wrażenie że tak jak ryba psuje się od głowy to dużo złego w tej firmie to zasługa prezesa który praktyki zarządzania uczył się chyba w jakimś januszeksie. Dzięki za komentarz

Adam
Były pracownik
@January Człowiek mały

Najgorsze są właśnie te obietnice bez pokrycia. Robisz "nadgodziny" (które nadgodzinami nie są) i masz nadzieję, że ktoś dostrzeże twoje starania. Nic bardziej mylnego! Skoro cała firma nadgodzinami stoi, więc żeby ktoś Cię zauważył musisz chyba tam zamieszkać. To rodzi frustracje i wypływa na atmosferę pracy. Gdyby zapytać ludzi czego im najbardziej tam brakuje to szacunku do pracowników i ich wkładu w codnienne funkcjonowanie firmy. Podejścia, że nie są to cytryny do wyciśnięcia. Przykre tym bardziej, że z perspektywy czasu uważam, że poznałem tam naprawdę rewelacyjnych ludzi.

Ja
Były pracownik
@January Człowiek mały

Bo tak

jeszcze pracownik
Pracownik
@January Człowiek mały

pracuje w tej firmie od niedawna. Ciągłe kłamstwa o podwyżkach, mamienie pieniędzmi, by za chwilę powiedzieć, że niestety niby budżet się nie spina, ale bardzo dziekujemy ci za prace i wez jeszcze zostan 2 godziny wiecej. masakra, nie polecam i zapewne niedlugo sie z firma rozstane

Irena
@jeszcze pracownik

a zaradzisz ile czasu oznacza według Ciebie "od niedawna"? Pytam bo ciekawa jestem po jakim czasie pracy w ogóle jest jakakolwiek mowa o podwyżce, chyba że po okresie próbnym?

Veronika
Kandydat

Chciałam pracować w tej firmie, ale jako dodatkowa praca na 1/4 etatu. Zadzwonili do mnie, miałam rozmowę rekrutacyjna i powiedzieli ze do 2 tygodni się odezwa. Pytali się mnie czy od stycznia będę mogła pracować, o wszystko się mnie wypytali, dawali mi szanse… Minęło już ponad miesiąc, zero odzewu. Z tego co wiem, szkolenie się już rozpoczęło. Wynika z tego, ze patrzą tylko na siebie, maja gdzieś kandydatów. Mówią jedno, robią drugie. Brak szacunku, chcą zrobić z siebie cudowna otoczkę…

Słabiutko
Pracownik
 Pytanie

Jestem pracownikiem CSP od 4lat. Idzie to tylko w coraz gorszym kierunku. Roczne rozliczenie czasu pracy to żart. Pracodawca zostawia sobie furtkę żebyś tyrał w święta pod pretekstem ,,oddamy ci to w wolnym, mamy czas do końca roku” nie uważam żeby zwykła środa miała taka sama wartość jak np. Konstytucja 3 Maja, czy 11 listopad. Jak już przychodzi co do czego i jest w końcu niemieckie święto to dostajesz info typu ,,backlog jest duży, macie przyjść i koniec, pracujemy wg. polskiego kalendarza i czasu pracy” na każdym kroku jesteś oszukiwany, wyżej postawione osoby są niekompetentne, nie potrafią ci odpowiedzieć jaki jest bilans twoich godzin, a po pol roku dowiadujesz się ze musisz coś odrobić albo zostać w sylwestra godzinę dłużej. Takie cyrku tu się dzieją. TL pochodzący z Niemiec to jakiś żart, nie zna polskiego kodeksu pracy, ani jezyka. Ok, niemiecka firma to nie powinno być problemu a ale jest. Pracujemy do cholery w Polsce i chce załatwić sprawy urlopowe, prywatne po polsku bo mogę zostać źle zrozumiany. Podwyżki rzędu 200 brutto to wstyd i naplucie w twarz pracownikowi, który miał ambicje i starał się np. pomoc zredukować nawał pracy, zostawanie w soboty, nadplanowane godziny, czy biorąc nadgodziny. Nadplanowane godziny to tez jest hit! Dowalają ci na przykład 9h-10h dodatkowej pracy i nic nie możesz z tym robić bo przez zwrócą ci to do końca roku! Maja gdzieś pracownika i jego prywatne życie, bo przecież jest Backlog! Jeden wielki dramat. Ludzie zaczęli stad uciekać i nie ma co się dziwić. Pytanie kiedy kierownictwo otworzy oczy i zacznie dawać godne warunki. Chyba jak połowa firmy ucieknie. Żeby z kilku szkoleń gdzie było Ok. 15 osób zostały raptem 2? CSP przestało być konkurencyjne i idzie w to wszystko w coraz gorszym kierunku. Czas stad zwijać!

Dokładnie
Były pracownik
 Pytanie
@Słabiutko

Csp at its finest! Przestali być konkurencyjni ale chyba nie widzą tego zbytnio. Kiedy kierownictwo otworzy oczy? No chyba nigdy. Dla nich wszystko jest super. Im się kontostand zgadza a Ty się ciesz z 200 ziko. Ludzie będą odchodzić i przyjdą nowi na ich miejsce, nic nowego.

Nick
Kandydat
@Słabiutko

Podpisuję się pod tym

Urszula

Hej, wie ktoś może, jak może zarobić Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim, bo jest ogłoszenie na to stanowisko? Proszę o podanie chociaż widełek, jeśli to nie problem, z góry dziękuję!

zarobki
Pracownik
 Pytanie

W CSP jest sporo projektow ale 0 informacji o zarobkach- tak plus / minus- widelki, ktore podaje wiekszosc firm w tych czasach... I zawsze pytanie "ile bys chcial zarabiac", a nawet nie wiesz co bedziesz robic. Stad moja prosba- czy kazdy moze napisac w komentarzu projekt i jakie jest za to srednie wynagrodzenie? Tak z doswiadczenia. :) Bo mam wrazenie, ze mozna bardzo pracownika na tym oszukac...

ja
Pracownik
@zarobki

Nie napiszę projektu, ale na back office mam ok. 4700 netto

Marian
Pracownik
 Problem
@zarobki

Hej. Ja też backoffice i mam 3300

R.
Pracownik
 Problem
@zarobki

back office 3300 netto ale to z premią xd

R.
Pracownik
 Pytanie
@ja

kamerki? czy bez kamerek tyle zarabiasz?

Marian
Pracownik
@R.

U mnie też z premią oczywiście. Od menadżera tylko usłyszysz, że podwyżek nie ma..

Irena
@Marian

aha.. a ten menago to wiadomo ile w sumie tu zarabia? ciekawa byłabym porównania stawek i nakładu pracy na nie

Zarobki
Pracownik
@Irena

Ogólnie nie ma takich informacji. Nie ma nawet widełek ile można zarabiać jak składasz cv :) albo jak już jakiś czas pracujesz... może trafi się jakiś były pracownik, który obejmował takie stanowisko i się wypowie ale... wątpię w to :)

Marian
Były pracownik
@Irena

W Csp nie ma jawnych stawek, więc nie wiadomo ile kto zarabia.

pracownik
Pracownik
@zarobki

4700 albo 3300 - bardzo duża rozpiętość, aż trudno w to uwierzyć

straszne
Pracownik

W grafiku mam 9 dni pracy na 1 dzien wolnego - tak ukladaja grafiki. Oczywiscie z nadgodzinami. Nie polecam

Iwona
@straszne

Ale chyba potem przekłada się to na dobre pieniądze? Czy nie? No i poza tym jeśli coś komuś nie pasuje jesli chodzi o grafik, to nie można zgłaszać takich rzeczy?

Adam
Były pracownik
@Iwona

Tutaj brak komentarza nawet. Widać, że jakiś żołnierz CSP. Ku chwale korporacji!! Dużo godzin ale przynajmniej przezes się uśmiechnie. Jeśli TL układa grafik na 9 dni bez przerwy i nie widzi w tym problemu to chyba coś jest nie tak.

Adam-adam
Były pracownik
 Pytanie
@Iwona

Jakie dobre pieniądze? Rownoważny czas pracy + roczny system rozliczania godzin oznacza, że z nadgodzin prawdopodobnie dostanie przymusowe wolne na koniec roku i jeszcze zostanie poproszona, zeby sama o to zawnioskowała. Inna sprawa, że w skrajnych przypadkach przy 7 dniowym tygodniu pracy, można zagrafikować nawet 10 dni z rzędu.

Money money money
Pracownik
 Pytanie

Czy w firmie są planowane podwyżki w związku z inflacją?

Oczywiście
Były pracownik
 Pytanie
@Money money money

Tak, planowane są podwyżki dla zarządu a o co chodzi?

Grażyna
@Oczywiście

Coś czuję że to ironia. A inni pracownicy mają jakieś regularne podwyżki? W tych czasach dziwnych to jest bardzo ważna kwestia..

Oczywiście
Były pracownik
@Grażyna

Tak, to była ironia oczywiście. W CSP nie ma takiego pojęcia jak regularne podwyżki.

Kandydat
Były pracownik

Oferta pracy w firmie CSP wyglądała naprawdę bardzo dobrze. Wysłanie aplikacji zajęło chwile. Po pewnym czasie nastąpiła rozmowa online dotycząca pracy, warunków zatrudnienia i benefitów wynikających z podjęcia zatrudnienia. Oczywiście nie podano żadnej kwoty wynagrodzenia, za to standardowe pytanie ile chciałoby się zarabiać. Oczekiwanie na odpowiedź 2 tygodnie. Finalnie zarobki są niskie, średnio na godzinę wychodzi 15 zł… Szkoda czasu na aplikowanie

Adam
Kandydat
 Pytanie
@Kandydat

Zaproponowano Tobie jakieś pi razy oko 3500-3600zł brutto? Ciężko w to uwierzyć, bo nawet teraz mają na stronie ogłoszenie gdzie podają stawkę od 5 tys. brutto co daje prawie 40% więcej...

Kandydat
Kandydat
@Adam

Na stronie może i taka informacja widnieje, jednak na rozmowie rekrutacyjnej nie proponują żadnej stawki ze swojej strony, ponieważ osoba która przeprowadza rozmowę nie jest od tego… Aplikacje wysłałem, ponieważ stawka w ogłoszeniu wydawała się fajna, lecz po przejściu rekrutacji podana stawka przeraza. Dlatego takie opinie są na temat firmy.

DQ
Pracownik
@Adam

5 tysięcy brutto dostaniesz na projekcie gdzie masz bezpośredni kontakt z klientem np. na kamerce. W back office startujesz od 3300-3500

Inne korporacje
Pracownik
@DQ

Inne korporacje na backoffice bez kontaktu z klientem oferują na start 5500 brutto plus pakiet benefitów, nie tylko jakiś śmieszny Lunching

DQ
Pracownik
 Pytanie
@Inne korporacje

Jakie np.? Chętnie się dowiem gdzie uciekać :)

Asdf
Były pracownik
@DQ

Aktualnie chyba unicredit daje 6k brutto

Tak
Były pracownik
@Asdf

5040 brutto ale to najniższe stanowisko

Ja
Kandydat
@Asdf

Z tym 6 tyś brutto od unicredit to się do końca nie zgodzę... na początek z pewnością nie dają tyle.

Anonim
Pracownik
@Kandydat

W Unicredit dają na start 5500 plus wprowadzają bonus za język

DQ
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

cooo? w unicredit pracowalam w 2018 i dostalam 3000 brutto. ale nawet gdyby dali 10 tysiecy na reke to tam nie wroce

Tak
Były pracownik
@DQ

Teraz najniższa pensja to 5040 brutto, były strajki, związek zawodowy wkroczył to i się znalazły pieniądze na podwyżki.

Hnl
Pracownik
@Tak

Też tak właśnie słyszałem. No i bardzo fajnie

Klient
Klient
 Pytanie
@Hnl

Jak tak fajnie jest we wspomnianym powyżej miejscu pracy z wysoką pensją zasadniczą to co wy jeszcze tu robicie? Może warto rozważyć zmianę miejsca i stanowiska pracy? Języka niemieckiego douczycie się na oferowanym przez tamtejszy zakład pracy kursie językowym.

Hnl
Pracownik
@Klient

Na pewno zmianę pracy rozważę. Kurs niemieckiego też bardzo fajna sprawa.

As
Były pracownik
@Klient

No zmieniłem i się cieszę :)

mati
Były pracownik
@Asdf

5,5 brutto

Meggie
Klient
 Pytanie
@DQ

a dlaczego nie wrócisz? Możesz napisać?

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Czy godziny rozpoczęcia pracy są elastyczne? Chodzi o back office. Z góry dziękujęza odpowiedzi

Godziny
Były pracownik
@Zainteresowana

Nie. W csp nie ma czegoś takiego jak okienko godzinowe. Są sztywne godziny pracy.

Pracownik
Pracownik
@Godziny

Nie lubię kłamstwa. Owszem,trzeba codziennie 8 h wypracować, ale da się dogadać, przynajmniej na większości projektów żeby dogadać np między 7-15, a nie jak zazwyczaj 8-16. Dodatkowo, gdy potrzebne jest późniejsze przyjście do pracy lub wcześniejsze wyjście, czy nawet wyjście w ciągu dnia to da się zazwyczaj dogadać. Oczywiście trzeba odpracować. Minusem są nadgodziny, które wg regulaminu nadgodzinami nie są i są one do odbioru, a nie płatne i raczej przymusowe. Trzeba x h wyrobić i tyle. Można sobie powybierac dni/godziny zazwyczaj.

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Słowo zazwyczaj to klucz tutaj. To czy się dogadasz zależy od widzimisię TL. Powiedz na których projektach możesz się dogadać, że pracę można zaczynać inaczej? Jeśli nie masz wyjątkowej sytuacji to masz sztywne godziny pracy.

Ja
Były pracownik
@Zainteresowana

Niestety nie, możesz się wpisać w grafik na cały miesiąc i tak musisz przychodzić na konkretną godzinę. Do tego i tak zostajesz charytatywnie na nadgodzinach bo nie możesz wyrobić przydzielonej pracy, ciągłe zmiany w procesie i musisz więcej czynności wykonywać do zlecenia.

xxx
Kandydat
 Pytanie

Jakie zarobki w projekcie Back office?

ania
Pracownik
@xxx

srednia krajowa

Kasia
Kandydat
 Pytanie
@ania

czyli 3500 netto?

julita
Kandydat
@Kasia

Tez jestem ciekawa

Xyz
Były pracownik
@Kasia

Mniej, nawet gdyby liczyć do tego wszystkiego premie (która jest trochę śmieszna)

julita
Kandydat
 Pytanie
@Xyz

można liczyć chociaż na 2700 z premią?

Qwert
Pracownik
@julita

Jak znasz dobrze niemiecki to i mozesz miec nawet 6 brutto

Juke
Pracownik
@xxx

Wynagrodzenia kiedyś były wyższe. Teraz dostaniesz może 5000 - 5500 brutto. Pensja oczywiście dwuskładnikowa.

Xyz
Były pracownik
@Juke

Na pewno nie w projekcie back office. Takie pieniądz(5-6 brutto) to tylko w projektach związanych z kontaktem bezpośrednim z klientem. Koleżanka pytała o pieniądze w back office, a są takie jak w mojej wypowiedzi powyżej :)

Xyz
Były pracownik
@julita

2700-900 netto z premia realne

Mbnv
Były pracownik
@Xyz

Moja opinia na temat firmy jest również taka, jak większość komentarzy tutaj (czyli raczej neutralna/negatywna), ale akurat z kwestią zarobków zupełnie się nie zgodzę - również na projektach back office (po jakimś czasie) możliwe jest zarabiać 5500-6500 brutto plus premia, nie tylko bezpośrednio na słuchawce... Bez przesady, jakby było tak jak piszecie, to nikt by w tej firmie nie pracował. No chyba, ze macie na myśli jakiś projekt zupełnie bez znajomosci języka, albo po prostu sami zgodziliście się na takie stawki...

Wątpliwa sprawa
Pracownik
@Mbnv

na jakim stanowisku, chyba teamlidera a nie zwykłego pracownika!!

Mit
Pracownik
@Mbnv

Jest taki back office projekt energetyczny, zarabia się 5000 br. Wymagania rosną, atmosfera stała się bardzo kiepska, ludzie odchodzą inni czekają na podwyżki zmuszanie do nadgodzin

CB
Kandydat
 Pytanie
@Mit

@Mit, A jak oceniasz inne projekty? Nie back officowe?

Antek
Pracownik
@Mit

A ja znam taki projekt back office co 5.5 brutto i bonus 500

Kandydat
Kandydat
@Kasia

Zarobki 3500 to może po przepracowaniu kilku lat. Na poczatek to 3000-3500 lecz brutto.

Dyt
Pracownik
@Antek

Tak. Można dokładnie sama mam 6500 plus premia na back office ale fakt nie każdy tyle wynegocjuje ,zależy jak pracujesz..... Jeżeli chodzi o atmosferę no to fakt wyzysk i wycisk jak nic

Piotrek
Były pracownik
 Pytanie
@Dyt

Wow, to nieźle ja miałem 6000 brutto plus 500 premii.Nie bylas przypadkiem Teamleiterem?

Ona
Pracownik
@Kandydat

Nie zgodzę się. Zależy od projektu.

On
Były pracownik
@Ona

Jasne, że zależy od projektu co nie zmienia że są spore rozstrzały i dostaje się też tyle co napisał Kandydat

Etap 1
Etap 2

Zostaw merytoryczną opinię o CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. - Szczecin

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 71.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 42, z czego 1 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 309 200
  2. GoWork.pl 4 049 352
  3. olx.pl - praca 3 255 228
  4. jooble.org 2 682 558
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii