Opinie o CSP Customer Services Polska sp. z o.o.
Z racji tego, że sporo tutaj negatywnych ocen i opinii stwierdziłem, że zabiore głos. Najłatwiej jest krytykować, tak już zostaliśmy przyzwyczajeni i wychowani. Główne programy rozrywkowe w TV opierają się na krytyce, dlatego mają pewnie taka widownię... Ale do tematu - nie będę kwestionował opinii negatywnych, każdy ma prawo mieć swoją, jednak dość mało tutaj krytyki konstruktywnej. Szkoda. Moja opinia o firmie CSP jest bardzo pozytywna. W firmie pracuje 1.5roku, wnioski? Bardzo mili i sympatyczni ludzie, wspierający HR, bardzo w porządku projekt managerowie, w firmie panuje partnerska atmosfera. Prezes nie oczekuje, że Ty musisz mówić dzień dobry na korytarzu pierwszy, zanim się orientujesz, że jest w pobliżu, słyszysz od niego mile "dzień dobry" Jest dużo różnych projektów, są szanse rozwoju i wcale nie trzeba się "podlizywać". Osób odpowiedzialnych za rekurtacje wewnętrzna jest kilka i to na podstawie ich ocen decyduje się o dalszym rozwoju pracownikow. To nie jest decyzja jednego czlowieka... W wielu projektach jest możliwość HomeOffice, są oczywiście benefity, nowoczesne biuro i dobra lokalizacja... Próbuje znaleźć jakąś złą stronę CSP , ale niestety bez skutku. Pozdrawiam wszystkich i zadowolonych i niezadowolonych , , , bo prawda jest, ze wszystkim dogodzić się nie da oraz każdy ma prawo do swojej opinii. :)
Brak herbaty był dla mnie dużym zaskoczeniem. To moja pierwsza praca w korpo, wszędzie indziej gdzie pracowałem to było podstawą. Kawa jest, bo trzeba być na pełnych obrotach, woda jest, no musi być.
Pracodawca
Oczywiście oferujemy swoim pracownikom herbatę - nawet kilka do wyboru :) A także kawę, mleko do kawy (zwykłe i roślinne), wodę gazowaną i niegazowaną. Pozdrawiamy!
Po 1 miesiącu jestem zadowolona. Projekt wideoweryfikacji na początku wydawał się trudny ale obecnie chyba jedna z łatwiejszych prac jakie miałam. Polega po prostu na weryfikacji dokumentów dzwoniących Niemców. Duzo przyjemniejsze niż brzmiało. Nie ma tez problemu z grafikiem, przynajmniej przy niepełnym etacie. Fajna pomocna ekipa. W pracy ma się mała styczność z innymi pracownikami - ale na plus że firma informuje o wszystkim co się dzieje, więc przynajmniej jestem doinformowana. Trochę brakuje jakiś integrujących rzeczy w samym biurze - widzimy się w kuchni i na tarasie, nie ma jakieś strefy piłkarzyków itp. Wynagrodzenie bardzo ok, benefity średnie, ale same warunki pracy, kontakt, atmosfera na duży plus.
Herbata z reguly tez zawsze jest i to do wyboru: czarna, owocowa, zielona. Mleko do kawy nawet jest do wyboru bez laktozy, czy owsiane itp. 3 lata temu jak zaczynalam prace to byla sama czarna kawa, teraz jest szeroki wybor. Firma pod tym wzgledem sie rozwinela.
Pracuje tu od 5 lat i byłem już na 3 projektach. Każdy jest inny , różne zarobki różni TL. Według mnie najlepszy jest proces Videoweryfikacji . Zarobki 7.000 brutto na umowie i premia nawet 500 brutto która dość łatwo wyrobić. Praca jest bardzo monotonna . Ja akurat pracuje na pół etatu , drugie pół gdzie indziej . Plusem jest to ze nigdy nic nie zostaje tu na jutro .Minus - praca 365 dni w roku . Pracujemy we wszystkie święta i egal czy polskie czy niemieckie. Ja akurat mam zmiany układane tak jak chce , jest to mega prosta praca , w życiu nie miałem łatwiejszej
Z opinii wynika, ze praca ma same zalety. A wiec nie ma żadnych wad ?
Firma zajmuje się outsourcingiem - czyli w praktyce, to wszystko zależy od projektu, na który się trafi. Są takie, że można się tylko dziwić, że CSPchce mieć cokolwiek wspólnego z takim klientem. CSP jako pracodawca jest dobry, natomiast kontrahenci różni, więc niektóre projekty to 100% chaos.
Piszesz o tym Pracodawcy w kontekście osób wysyłanych czy także tych ze struktury? Widziałam po prostu w internecie taka ofertę z października ubiegłego roku na obsługę klienta do Szczecina, głównie chodziło o czynności CC i prace przy systemach. Wiecie czy to była oferta bezpośrednio do firmy czy tez jakieś zlecenie pod kontrahenta?
Każdy projekt typu tak ładnie wskazywany na stronie automobil, energetyka czy weryfikacja to duże firmy niemieckie, dla których usługi świadczy CSP. Ale czy pracownik faktycznie odczuwa ze chaos w projekcie to kontrahent jak w komentarzu to bym nie powiedział
Nie wiem skąd tu większość opinii, najbardziej rozwaliło mnie 15 minut przerwy... Człowieku, ja mam 50 przy 8h i dodatkowe 5 przy każdej nadgodzinie. System rozliczenia czasu pracy roczny, powtarzane milion razy na rekrutacji, więc nie rozumiem o co pretensje, nie będę się rozpisywać, bo działa to tak a nie inaczej i każdy wiedział na co się pisze... Zgodzę się, że dużo zależy od Teamliderow i kierowników, zależy na kogo się trafi. Ja trafiłam widocznie na dobrą, z ludzkim podejściem i jeszcze nigdy problemu nie miałam, a nawet pomogła i to nie raz. Jest problem to się stara go rozwiązać dla wszystkich stron dobrze. Odniosę się do tematu włączonych kamerek na HO - skąd ta plota? Kamerki są, ale na teammeetingi, kto nie chce, nie odpala. Firma planuje różne akcje angażujące pracowników, co też jest fajne i nie każdy musi brać udział. Jeśli chodzi o ludzi to nie spotkałam nikogo niemiłego czy pretensjonalnego, wręcz przeciwnie - ludzie mega mili, mówimy sobie na "Ty" (chyba, że ktoś sobie nie życzy) w różnym przedziale wiekowym, choć nie wszyscy się znamy, bo spotkania między projektami to raczej głównie w kuchni. Stawka póki co moim zdaniem adekwatna, pracuję prawie 1,5 roku. Właściwie jedynym co zauważyłam w komentarzach, a co byłoby rzeczywiście fajne to dofinansowania do nauki języka, ale tematu nigdy nie poruszyłam z nikim z firmy, więc nie wiem jak to wygląda. P.S. KIM JEST (usunięte przez administratora)?
Dokładnie, też nie wiem skąd tu większość takich opinii. Ja uważam, że csp to wspaniała firma. Jest kawa i automat a w poprzedniej firmie to szef nawet nam nie zainstalował bieżącej wody. Radzę doceniać takie drobne pozytywy, takie drobne jak przykładowo wypłata ale No doceniajmy. Oni chcą dla nas dobrze.
15 minut gwarantuje kodeks, tak samo jak masz zagwarantowane 5 minut przerwy po każdej godzinie przepracowanej przed kompem (wiesz już skąd 50?). Nikt nie jest tam jakimś Świętym Mikołajem. Sam fakt, że ktoś robi z tego zaletę jest, no cóż... Roczny system rozliczania godzin nie był wcześniej komunikowany, tak samo jak nie były komunikowane kombinacje z równoważnym systemem rozliczania. Mało tego - grafikowanie dodatkowych godzin w weekendy, gdy masz w opisie stanowiska pracy wpisane dni w tygodniu powinny być zawsze liczone jako nadgodziny, a nie, że firma kiedyś tam da Ci wolne, kiedy jest jej wygodnie, bo nie jesteś wtedy potrzebny. W typowym korpo przy pracy biurowej takich rzeczy się nie praktykuje. Mówienie sobie na Ty to w korporacjach normalna praktyka, oni w zeszłym roku zrobili z tego wydarzenie jakby to była fundamentalna zmiana relacji z pracownikami. Plota o kamerkach na HO to nie plota. Na jednym z projektów były one wymagane. Widocznie pracujesz tam za krótko, aby o tym wiedzieć.
Firma ma nadal ponad 450 pracownikow, wiec chyba tak zle nie jest... A system pracy o ktorym piszesz jest stosowany w wielu szczecinskich korporacjach - nie widze w tym nic dziwnego i strasznego. Praca jak praca - kazda ma plusy i minusy.
Ale te 5 minut pracodawca może Ci zlecić przy innej pracy bez monitora a tutaj tak nie jest. Ja pracowałem w firmie gdzie miałem 15 minut przerwy a jak chciałem odejśc od kompa na 5 minut to mi pracodawca znalazł pracę by sie nie nudził :D Także wolę te 50 minut czasu wolnego. Roczny system rozliczania czasu pracy był komunikowany od zawsze w dniu Onboardingu :D ojj Adam Adam - nie czyta się regulaminów a ludziom potem głupoty się opowiada. Masz tą informację w regulaminie - możesz sprawdzić. Dali Ci ten regulamin do przeczytania. Pamiętasz? W typowym korpo? A w ilu korpo pracowałeś? Widzę że we wszystkich :) Doświadczony człowiek. Takiego to aż miło posłuchać. Adamie - wszystko uzaleznione jest pewnie od tego ile jest pracy. jako człowiek obeznany w Świecie powiedz mi jakbyś postąpił z pracownikiem który ma nadplanowane godziny (co jest dla Ciebie jako pracodawcy pewnym kosztem) ale akurat masz dla niego mniej pracy bo wolumen jest mniejszy (tak się złożyło). Trzymałbyś pracownika w biurze czy raczej rozliczył się z nadplanowań gdy akurat jest ku temu okazja. No Szefie daj znać :) Pewnie dąłbyś mu wolne wtedy gdy jest duzo pracy zespół nie wyrabia i wszystko może się posypać prawda? Logiczne jest chyba że gdy jest więcej pracy to pojawia się więcej godzin pracy ale gdy jest mniej pracy to po prostu jest mniej godzin. I to nie jest coś co cobie wymyślił mój kierownik - to po prostu ilość pracy. Mówimy sobie na Ty - człowieku widać że tu nie pracujesz a bzdury piszesz. Od dawna ludzie byli tu na Ty. Z niektórymi na Pan/Pani. To działo się w naturalny sposób. Nikt po prostu nie mówił nikomu jak ma z kim się witać. Po prostu rok temu o tym powiedzieli by pracownicy nie czyli się skrępowani - rozumiesz? Nowemu pracownikowi było głupio powiedzieć do szefa projektu "cześć". Więc HR zaczał o tym po prostu mówić by nikt nie czuł się niekomfortowo. A Ty łykasz że rok temu to był zakład jak z PRL :D Mi się wydaje Adam Adam że powinieneś mówić o tym o czym wiesz a nie o tym co usłyszałeś albo co się Tobie wydaje bo kłamiesz. I wprowadzasz innych w błąd. Po co to robisz? hahahaha :D Teoria spiskowa z kamerkami :) I co te kamerki robią? Strzelają laserem jak odejdziesz od kompa? :D No Adam Adam? Masz kamerkę i co ona złebo robi? A teraz przynajmniej pomyśl - czy uważasz że jest możliwe (trzymaj się bo to gruba sprawa) by dawali kamerki pracownikom w HO by widzieć siępodczas spotkań grupowych bądź indywidualnych na teams? Wiem stary mnie też to szokuje. Jak oni tak mogą? Serio w CSP są kamerki byśmy mogli się widzieć jak rozmawiamy z innymi? O szok.... Przykro mi jeżeli to rozczarowujące ale tak - po prostu w tej firmie wychodzi się z założenia że jak jesteśmy zespołem i z sobą rozmawiamy to warto byśmy siebie widzieli.
mowienie sobie na Ty mozna jeszcze jakas przelknac. Gorzej, kiedy team lider zwraca sie do pracownika zdrobniale do pracownika... A moze sie czepiam ?
Pracodawca
Czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Prosimy o kontakt mailowy na csp_hr@csp.com.pl - chcielibyśmy pomóc, jeśli czujesz się niekomfortowo w zespole lub jeśli doszło do sytuacji, która nie powinna mieć miejsca. Pozdrawiamy.
@Irena, W firmie CSP pracowałem 3 miesiące i z całą pewnością nie jestem jej aktualnym pracownikiem. Według mnie projekt identyfikacji video dla DP to naprawdę fajna praca, o ile lubi się ludzi i ma się stosowne podejście do nich. Jeżeli ktoś uczy się języka niemieckiego, bo poznał go tylko w teorii, to rozmowy video są najlepszą możliwością doskonalenia języka na żywo. Żaden kurs j. niemieckiego nie jest bowiem w stanie nauczyć cierpliwości do ludzi, rozumienia dialektów, wad wymowy, dziesiątek odmian językowych (obcokrajowcy). To tak, jak by się żyło w Niemczech w wielu regionach jednocześnie. Kto ma głowę na karku, na pewno wyciągnie z tej pracy sporo korzyści, bo nic tak nie kształci, jak praca z ludźmi na żywo.
Tak cisną,żeby wypełnić ankietę dotyczącą opinii nt firmy, bo myślą,że większość się nabierze na to,że ona jest anonimowa. Jednak gdy faktycznie ktoś TUTAJ (gdzie jest anonimowy) napisze negatywny komentarz, to od razu jest on usuwany. Hipokryci.
Jakim cudem są usuwane negatywne opinie? Przecież na GoWork jest to niemożliwe. Każdy kto zacznie u was pracować szybciutko zobaczy jakie chore osoby na projekcie leansingowym tam pracują! Masakra, liczą się tylko liczby. Zero ludzkości w projekcie. Obrzydliwe charaktery i podejścia do ludzi! Nie dziwię się że większość z osób na wyższych stanowiskach są samotne i bez dzieci bo to przechodzi ludzkie pojęcie jak traktujecie ludzi na tym projekcie! Mam nadzieję że to do was wróci bo takie traktowanie nikomu nie życzę na miejscu pracy! Pewnie znowu zostanie usunięty komentarz ale bez obaw, znowu to wstawię i opinię gdzie się da wam wystawie aby nikt się nie podejmował u was pracy!
Pracuję w CSP prawie 3 lata jestem bardzo zadowolony z współpracy. Dbają o pracownika, możliwość pracy zdalnej
Na bank... Ciągle tu siedzą i usuwają te "mniej pozytywne" , natomiast zaczeli pisać pozytywne(ktore brzmia mega sztucznie.) Tak samo jak ciągle usuwają,że starszy specjalista ma dodatek 200 zł brutto, bo się wstydzą tego( już chyba trzeci raz) :)
Mnie się podoba
Jak wyżej. Info o firmie, rozmowa po niemiecku, zadania Word/Excel. Nie oddzwonili mimo obietnicy feedbacku niezależnie od rezultatu.
O doświadczenie, dlaczego zmieniasz pracę etc.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
(usunięte przez administratora) Apleuje do wszystkich co czytają tu opinie przed zatrudnieniem się: To co tu jest napisane to wybiórczo zostawione komenatrze, majace sprawic/przedstawić firme w jak najlepszym świetle. Jeśli chodzi o prawdę, to zostaje ona nagminnie usuwana, a to chyba o czymś świadczy.. Nie łudźcie się ludziska, to jest typowe korpo, cudów nie ma.
(usunięte przez administratora)
Ach, cóż za wyrafinowana cenzura! Widzę, że GoWork nie tylko usuwa komentarze, ale teraz także cenzuruje słowa. Najwyraźniej słowo (usunięte przez administratora) jest tak niewygodne, że nie może się pojawić nawet w refleksji na temat... cenzury w formie glossy! To prawdziwe mistrzostwo świata w zarządzaniu wizerunkiem. Może powinniśmy zacząć nazywać (usunięte przez administratora) czymś bardziej delikatnym? Może "energicznym zarządzaniem personelem"? Albo "motywowaniem pracowników przez wyzwania"? Tak, to brzmi znacznie mniej groźnie i na pewno nie będzie musiało być usuwane. Można tylko podziwiać, jak GoWork troszczy się o to, by nikt nie musiał czytać o tych "niewygodnych" aspektach rzeczywistości. Cóż, skoro rzeczywistość nie pasuje do wizji, to najwyraźniej trzeba ją dostosować. Usuwanie słów to przecież taki prosty sposób na poprawienie nastroju. W końcu, jak wszyscy będą unikać niewygodnych słów, to problemy same znikną, prawda? To prawdziwa magia cenzury w akcji!
Hej, bardzo polecam prace na tym projekcie ! Jeśli ktoś chce faktycznie pracować, a nie gotować w pracy obiad czy siedzieć na tik toku, to nie będzie narzekać. Prac interesująca, nie jest monotonna, a co najważniejsze dziewczyny zarzadzajace projektem oraz zastepczyni TL sa wyrozumiale pod warunkiem, ze podajecie sensowne argumenty, a nie "mialem trudne kejsy! !!". milego
Argumenty na co musimy podawac? Wynika z tej czesci twojej wypowiedzi, ze jest jakies czepialstwo, na ktore trzeba byc przygotowanym?
Akurat powiekszaja zespol, a nie, ze ktos sie wykrusza jakos specjalnie. Od sierpnia odeszly 2 osoby, w sierpniu doszlo 8 lub 10nowych, w lipcu tez chyba 10, wiec nie jest to kwestia tego, ze nagle 20 osob odeszlo, Pozdrawiam, Ja :)
Czy ktoś się orientuje jaki jest dodatek za starszego specjalistę ?
(usunięte przez administratora)
Ja zachece jeszcze na pewno bonusem dodatkowym w jendym z proejktow, który dla niektórych za ciężka prace wyniósł 7.50 brutto.. lepsi mieli 15 brutto ale to już może się w głowie przewrócić od takiej sumy, więc lepiej dalej nie mówić...
(usunięte przez administratora)
Możesz powiedzieć, na jakim to projekcie? Bo brzmi jak dokumentacja leasingowa
Choc nie pracuje w tej firmie juz pare lat to musze przyznac ze byl to jeden z najlepszych pracodawcow. Zaczynalem od Video weryfikacji, pozniej DHL i doswiadczenie jakie tam nabylem jest nie do zastapienia. Z perspektywy czasu widze ze moj poziom jezyka obcego nie byl biegly ale dano mi szanse i rozwinalem skrzydla. Zarobki tez nalezaly do wysokich kiedy zaczynalem prace, teraz slysze ze zarobic mozna nawet wiecej. Nie bylo (usunięte przez administratora) nadgodzin, atmosfera byla OK. Szczerze mowiac wrocilbym, gdybym nie mial innej pracy.
(usunięte przez administratora)
Wymagany był poziom min. B2 w mowie i piśmie. Podejrzewam, że za A2 dają jeszcze mniej.
Dzień dobry, poszukuję pracy na maksymalnie ćwierć etatu. Ile najmniej godzin w tygodniu trzeba przepracować, żeby można było myśleć o zatrudnieniu (@Pracodawca). Istnieje możliwość przyjścia na kilka godzin w tygodniu? Dziękuję
Pracodawca
Cześć, zapraszamy do wysłania aplikacji, chętnie przedstawimy możliwe rozwiązania w trakcie rozmowy. Jeśli chodzi o niewielki wymiar etatu - takie możliwości oferujemy przede wszystkim w projekcie wideoweryfikacji. Pozdrawiamy!
(usunięte przez administratora)
Pracodawca
Cześć :) Projekt wideoweryfikacji to świetny projekt, aby rozgadać się po niemiecku :) Nowozatrudnione osoby rozpoczynają pracę od szkolenia projektowego, gdzie uczą się systemu, standardów obsługi i nowych obowiązków. W tym projekcie spotkasz zarówno wiele osób z kilkuletnim stażem, które pracują na pełen etat, jak i osoby, które chcą dorobić w trakcie studiów lub szukają dodatkowej pracy. Więcej szczegółów chętnie przedstawimy na rozmowie rekrutacyjnej :) Zapraszamy do aplikacji!
(usunięte przez administratora)
Atmosfera w zespole to zależy jak się trafi, ale naciski z góry na targety są niewyobrażalne.
W ofercie dla specjalisty ds. back office ze znajomością niemieckiego na poziomie A2 jest napisane, że pracuje się na SAPie oraz innych systemach komputerowych, jakich tak konkretniej? I dodatkowo ile może trwać to szkolenie projektowe przygotowujące do realizacji danych obowiązków?
Zależy od projektu, jedne szkolenia trwają miesiąc, inne dwa, jeszcze inne pół roku.
Dzień dobry, czy praca na stanowisku specjalista ds. back office jest możliwa na pół etatu?
Mam pytanie do osób, które pracują lub pracowały w tej firmie w backoffice z niemieckim A2. Czy w tej firmie trzeba siedzieć po godzinach? Czy w większości przypadków udaje się skończyć o czasie? Nie mogę sobie pozwolić na pracę popołudniami, żeby robić karierę i 200% normy. Nie interesują mnie awanse tylko zwykła praca.
Witam, widziałam ofertę pracy dla specjalisty back office i chciałabym się dowiedzieć czy jest opcja pracy w trybie 100% zdalnym od tak naprawdę momentu rekrutacji ? Jestem z 2 końca Polski i zastanawia mnie czy jest taka opcja.
Tak, jest taka opcja. Umowa i komputery poczta idą/kurierem, a szkolenie na teams Jest wiele osób w formie które nigdy nie były w Szczecinie
Przy awansie na starszego specjalistę z j. niemieckim nie liczy się wiedza i doświadczenie, tylko twoja produktywność. Ile średnio dziennie jesteś w stanie zrobić normy. Oczywiście najbardziej docenia się te osoby, które robią po 150-200% normy, nie wiem jak i nie wiem po co...
Ale skoro pracodawca ustawił normę na dany poziom, a pracownicy chcą się 'wykazać' i potrafią zrobić 2 razy więcej? To czyja to zasługa? Że reszta musi nadrobić?
Racej nie ma wielu poszkodowanych w tej grupie bo.wiele osób tak robiło. To raczej wskazówka dla przyszłych kandydatow bo nie wiem czy na rozmowie o pracę mówi się k tym, że warto pracować ponad sto procent
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w CSP Customer Services Polska sp. z o.o. - Szczecin
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 104.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 15 to opinie pozytywne, 20 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- CSP Customer Services Polska sp. z o.o.
-
Plac Brama Portowa 1
70-225 Szczecin - +48 91 852 59 76
- https://www.csp.com.pl/
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!