Opinie o CSP Customer Services Polska sp. z o.o.
Czy to prawda, że pracownicy na home office dostają kamerki i mają je mieć włączone żeby pracodawca mógł widzieć czy pracujesz?
Pracodawca i tak widzi czy pracujesz, bo każdy przypadek robisz na stoperze. Klikasz "start" - licznik odlicza i "stop" kiedy kończysz. I tak cały dzień. TL widzi czy byłeś nieaktywny, lub jakiś przypadek zajął Ci zbyt dużo czasu. Pod koniec dnia musisz napisać maila i wyjaśnić dlaczego tak słabo Ci poszło. TL lubi też okazywać swoją wyższość przyglądając się jak pracujesz. Musisz udostępnić ekran a on wszystko obserwuje np. przez dwie godziny. Czasem robi też tak "zleceniodawca" (czyli ktoś z Niemiec). Nazywa się to "side by side". Jeśli porozumiewasz się z osobami z grupy na czacie (na moim projekcie był przymus bycia zalogowanym i widocznym) to nawet jeśli TL aktualnie nie było to i tak miał wgląd w historię wiadomości.
@barbara No nie do końca. Kto słyszał o pewnym niemieckim telkomie na V, ten wie jakie były wymagania na tym projekcie.
(usunięte przez administratora)
a zaradzisz ile czasu oznacza według Ciebie "od niedawna"? Pytam bo ciekawa jestem po jakim czasie pracy w ogóle jest jakakolwiek mowa o podwyżce, chyba że po okresie próbnym?
W CSP jest sporo projektow ale 0 informacji o zarobkach- tak plus / minus- widelki, ktore podaje wiekszosc firm w tych czasach... I zawsze pytanie "ile bys chcial zarabiac", a nawet nie wiesz co bedziesz robic. Stad moja prosba- czy kazdy moze napisac w komentarzu projekt i jakie jest za to srednie wynagrodzenie? Tak z doswiadczenia. :) Bo mam wrazenie, ze mozna bardzo pracownika na tym oszukac...
Ogólnie nie ma takich informacji. Nie ma nawet widełek ile można zarabiać jak składasz cv :) albo jak już jakiś czas pracujesz... może trafi się jakiś były pracownik, który obejmował takie stanowisko i się wypowie ale... wątpię w to :)
W Csp nie ma jawnych stawek, więc nie wiadomo ile kto zarabia.
(usunięte przez administratora)
Ale chyba potem przekłada się to na dobre pieniądze? Czy nie? No i poza tym jeśli coś komuś nie pasuje jesli chodzi o grafik, to nie można zgłaszać takich rzeczy?
Prezentacja firmy, zakresu obowiązków, standardów pracy. Uważam, ze spełniłam wymagania rekrutacji i posiadałam odpowiednie doświadczenie. Tak jak moi poprzednicy otrzymałam zapewnienie o kontakcie zwrotnym, niezależnie od wyniku rekrutacji, jednak firma nie odezwała się słowem. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie, dlatego odradzam aplikowania. Szkoda waszego czasu.
Tłumaczenie banalnie prostego tekstu, zadania w wordzie i excelu-tez proste
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy w firmie są planowane podwyżki w związku z inflacją?
Czy godziny rozpoczęcia pracy są elastyczne? Chodzi o back office. Z góry dziękujęza odpowiedzi
Nie lubię kłamstwa. Owszem,trzeba codziennie 8 h wypracować, ale da się dogadać, przynajmniej na większości projektów żeby dogadać np między 7-15, a nie jak zazwyczaj 8-16. Dodatkowo, gdy potrzebne jest późniejsze przyjście do pracy lub wcześniejsze wyjście, czy nawet wyjście w ciągu dnia to da się zazwyczaj dogadać. Oczywiście trzeba odpracować. Minusem są nadgodziny, które wg regulaminu nadgodzinami nie są i są one do odbioru, a nie płatne i raczej przymusowe. Trzeba x h wyrobić i tyle. Można sobie powybierac dni/godziny zazwyczaj.
Słowo zazwyczaj to klucz tutaj. To czy się dogadasz zależy od widzimisię TL. Powiedz na których projektach możesz się dogadać, że pracę można zaczynać inaczej? Jeśli nie masz wyjątkowej sytuacji to masz sztywne godziny pracy.
Jakie zarobki w projekcie Back office?
Jak znasz dobrze niemiecki to i mozesz miec nawet 6 brutto
Wynagrodzenia kiedyś były wyższe. Teraz dostaniesz może 5000 - 5500 brutto. Pensja oczywiście dwuskładnikowa.
Na pewno nie w projekcie back office. Takie pieniądz(5-6 brutto) to tylko w projektach związanych z kontaktem bezpośrednim z klientem. Koleżanka pytała o pieniądze w back office, a są takie jak w mojej wypowiedzi powyżej :)
2700-900 netto z premia realne
Moja opinia na temat firmy jest również taka, jak większość komentarzy tutaj (czyli raczej neutralna/negatywna), ale akurat z kwestią zarobków zupełnie się nie zgodzę - również na projektach back office (po jakimś czasie) możliwe jest zarabiać 5500-6500 brutto plus premia, nie tylko bezpośrednio na słuchawce... Bez przesady, jakby było tak jak piszecie, to nikt by w tej firmie nie pracował. No chyba, ze macie na myśli jakiś projekt zupełnie bez znajomosci języka, albo po prostu sami zgodziliście się na takie stawki...
@Mit, A jak oceniasz inne projekty? Nie back officowe?
A ja znam taki projekt back office co 5.5 brutto i bonus 500
Tak. Można dokładnie sama mam 6500 plus premia na back office ale fakt nie każdy tyle wynegocjuje ,zależy jak pracujesz..... Jeżeli chodzi o atmosferę no to fakt wyzysk i wycisk jak nic
Wow, to nieźle ja miałem 6000 brutto plus 500 premii.Nie bylas przypadkiem Teamleiterem?
Nie zgodzę się. Zależy od projektu.
Jasne, że zależy od projektu co nie zmienia że są spore rozstrzały i dostaje się też tyle co napisał Kandydat
Firma CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na stanowisko specjalista e-commerce. Czy warto aplikować? Jakie macie doświadczenia?
Proszę o informację na temat stanowiska wideoweryfikacji z j. niemieckim. Na czym dokładnie polega ta praca i czy trzeba biegle znać język.
(usunięte przez administratora)
szybko stwierdziles, ze to nie jest dla Ciebie. A moze warto byloby zaglebic sie w projekt i wykazac inicjatywe? Naprawde nie bylo zadnych pozytywow? oczywiscie oprocz tego, ze odszedles?
Niestety tak to wygląda na innych projektach. Osoby które nie nadają się do pracy z innymi ludźmi są awansowane na wysokie stanowiska. Ważne, że potrafią dobrze bat nad pracownikami trzymać.
swieta prawda, szkoda czasu i nerwow, chyba ze jestes studentem/absolwentem i szukasz pierwszej pracy.... dla osob z doswiadczeniem i specjalistow, to droga do nikad
tak
(usunięte przez administratora)
O jakim to projekcie? Jestem w trakcie poszukiwań pracy
(usunięte przez administratora)
Nie można zmusić nikogo do nadgodzin. Poczytajcie dokładnie prawo pracy.
Ile można zarobić na Specjalista ds. obsługi klienta w mieście Szczecin?
Gdzie taka praca 6-7 tys brutto?
Czy polecacie pracę na projekcie energetyka? Czy można tam odmówić nadgodzin kiedy naprawdę nie można zostać dłużej?
W moim energetycznym nadgodziny są do zaplanowania, nigdy nie na zasadzie: dzis masz zostać i koniec. Sam planujesz, kiedy Ci pasuje je zrobić. Nie musisz też ich robić w sobotę koniecznie. Można w tygodniu. Nie ma tych nadgodzin dużo. Wszystkie do odbioru jako dzień wolny.
Dlaczego nie masz wyjścia? Przecież nadgodzina jest poza programowa i poza tym, co w umowie jak zatrudnia się na etat.
Bo w firmie wprowadzony jest równoważny system rozliczania czasu pracy, a okresem rozliczeniowym jest rok kalendarzowy. W praktyce oznacza to, że nie ma nadgodzin, tylko zmiana grafiku że względu na zwiększenie ilości pracy np. L4 jednego z pracowników w zespole powoduje zwiększenie ilości godzin pracy reszty zespołu. 'Nadgodziny' rozliczane są 1:1.
Jak jest w porządku Teamleiter to nic nie zabierają. Ja kilka razy zaspałam to mimo wszystko było sporo zrozumienia i po prostu te pół godziny odrobiłam, a nic nie zostało zabrane z bonusu. Jeżeli jest to notoryczne to pewnie wtedy są podejmowane inne kroki.
Czyli w roku jest określona liczba godzin do zrobienia i nie można wyjść ponad to? I jak w jednym miesiącu będzie więcej ze względu np., na te l4 to w kolejnym może się okazać, że ktoś ma mniej do zrobienia czy źle to rozumiem?
Jest określona liczba godzin do wypracowania w danym roku. Jak w grudniu masz np. 30h nadgodzin ponad to zapłacą Ci za nie (ale tylko w grudniu, wcześniej będą kazać wykorzystać, np. skrócą godziny pracy, albo zamiast urlopu to dadzą dzień wolny z nadgodzin). Jak masz za mało no to do grudnia na pewno będziesz siedzieć dłużej aby wyrównać. Nadgodziny nie przechodzą na kolejny rok, ani nie odrabiasz ich z poprzedniego.
A dlaczego na kolejny rok to zerują? Baliby się, że ktoś za dużo by chciał sobie ich "nabić"? To słabo troszkę, że tak bardzo nakazują, żeby je zmniejszyć żeby dać komuś dowolność w tym
Raczej nie ma sytuacji, że muszą coś zerować. Osoby odpowiedzialne za dany projekt są odpowiedzialne za to żeby pracownik na koniec roku wyszedł na 0 z nadgodzinami
To ta premia roczna jest tym bonusem, co o nim pisała DQ? Czy jeszcze jakieś inne macie? :) Ile takiej premii max może wyjść?
Jest premia miesięczna i dodatkowo premia roczna (musisz przepracować rok by ją dostać, bądź dostajesz proporcjonalną kwotę do okresu zatrudnienia). Premia miesięczna to w moim projekcie max. 500 brutto według wytycznych do wypracowania, zaś premia roczna we wszystkich projektach to max. połowa wynagrodzenia podstawowego brutto (nie wlicza się premia miesięczna do tego).
A od czego zależy konkretnie uzyskanie premii rocznej? W sensie np. Nie można być na l4 by ją dostać?
Każdy dzień nieobecności obniża procentowo końcową premię. Wzór jest napisany tak, że powyżej jakiejś ilości dni (nie pamiętam teraz czy 14 czy 30) premia roczna się nie należy. Było to dotkliwe zwłaszcza w okresie pandemicznym.
Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.?
Co Cię skłoniło do wysłania cv, czemu odchodzisz z poprzedniego miejsca pracy, gdybyś mógł być zwierzęciem to jakim
Człowieku, serio? O zwierzę? Nie było takiego pytania. Uczestniczyłam w rekrutacji i była naprawdę spoko. Bardzo normalna, rzetelna rozmowa. Pytania głównie o doświadczenie, krótki test/weryfikacja językowa i po sprawie. Nie wiem co w takim procesie może być nie tak, wszystko było ok.
Nie mogę aż uwierzyć, zdradzisz, czy byłeś rekrutowany przez dziewczynę, czy chłopaka? Bo aż mnie ciekawość zżera :D
A jakim zwierzęciem byś mógł być? ;) I kiedy to właściwie było, bo masz etykietkę, że były pracownik chyba, że się pomyliłeś? ;p
Lemingiem bym mógł być, bo wykonuje posłusznie i bezkrytycznie polecenia przełożonych ;) To było jakiś czas temu, ale już minęło i teraz jestem w lepszym miejscu
(usunięte przez administratora)
To współczuję, niestety wielu rekruterów nie jest w stanie opanować tej umiejętności
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna w CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.? Co poradzicie osobie poszukującej tam pracy? Na Pracuj.pl pojawiło się 1 kwietnia kilka ogłoszeń.
To najnudniejsza praca swiata, nie dajaca zadnej satysfakcji, bez jakiegokolwoek rozwoju ale dziwia mnie wasze “zaskoczone” komentarze bo to bylo wiadome od poczatku i nikt tego nie ukrywal (oczywiscie nie nazwal tak dosadnie jak ja). Jedyna roznica miedzy ta robota a robota w amazonie to to, ze tutaj klepiesz wszystko na kompie i mozesz z domu. Nikomu nie zalezy na twoim rozwoju (jezykowym i jakimkolwiek) bo wtedy jest ryzyko ze znajdziesz cos lepiej platnego. Robota jest bezstresowa, spokojna i jesli dla kogos to plus umowa na czas nieokreslony (bo daja ja stosunkowonszybko) to jedyne istotne rzeczy, to bedzie zadowolony. Wyplata jest mala, premia jest zenujaca ale z drugiej strony bedac pracodawca sam nie zaplacilbym nikomu wiecej za ten zakres obowiazkow. Nie trzeba znac praktycznie w ogole niemieckiego, nie trzeba znac sie na finansach, trzeba tylko klikac i byc uwaznym.
totalnie się zgadzam. ta praca jest tak monotonna i nudna, ale dobrze że z domu to w tle można chociaż sobie słuchać muzyki czy nawet obejrzeć serial.
Czy polecacie pracę w tej firmie?
Hej, mam pytanie o umowę. Dają odrazu umowę o pracę na rok, czy jest jakiś okres próbny? Zdarzało się, że kogoś po próbnym zwalniano? Czy jeśli już ktoś dostał prace to jest raczej stabilnie? Pracowałem w unicredit i trzeba było się bardzo przyłożyć zeby kogoś zwolnili :P
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 95.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 12 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.