Opinie o CSP Customer Services Polska sp. z o.o.
jak to jest z podwyzkami? sa mozliwe?
Jasne, możesz iść po podwyżkę. Jednak nie licz na podwyżki typu 10 procent czy coś w tym stylu. 100-200 brutto max a to i tak przy dobrych wiatrach. Nie ma niestety pieniędzy.
Potwierdzam. Dobry wydajny pracownik z dobrymi statystykami, i brakiem zwolnień w roku dostaje UWAGA! Trzymajcie się : podwyżkę 200 zł brutto. Żenada i wstyd :)
Oczywiście to nieprawda że tego samego dnia poinformowano pracownikow o zmianach pensji i kazano podpisać nową umowę z niższa pensja podstawowa. Nie ma tam wzmianki o dwuskładnikowym wynagrodzeniu tylko po prostu z dniem 1 stycznia będziemy mieli mniejsze uposazenie. Podwyżek nie ma nie było i w 2020 na pewno nie bedzie. Na imprezy nowe biura i podwyżki dla swoich oczywiście sa pieniądze.
(usunięte przez administratora)
Spokojnie w tym roku nie świętują 15 lat więc nie będzie już tych niespodzianek
Praca jest w porządku, pieniądze mogłyby być lepsze, ale godziny pracy na duży plus. Co mnie zastanawia i na co zwróciłem uwagę, to że w HRach cały czas nowe twarze, tylko wysyłają maile co chwilę, że witają nową koleżankę, a poprzednie jakoś bez śladu znikają… Zresztą pod tym swoim biurem to cały czas biegają zestresowane i krzyczą, chyba myślą, ze tego nie słychać.
A z czym badż z kim to może być związane? Czyżby w HRach działo sie coś złego???
Przecież to normalne, ze ludzie zmieniają prace. Nie wiedzę w tym nic dziwnego. W moim projekcie o wiele więcej osob odchodzi i przychodzi i jakos Cię to nie kole w oczy.
Tam chyba jest bardzo mocny gracz który zarządza całym działem. Albo się dostosujesz albo wypadasz. Dlatego te kobiety biegają zestresowane. Tyrania i tyle w temacie.
Prezentacja firmy, zakresu obowiązków, standardów pracy. Uważam, ze spełniłam wymagania rekrutacji i posiadałam odpowiednie doświadczenie. Tak jak moi poprzednicy otrzymałam zapewnienie o kontakcie zwrotnym, niezależnie od wyniku rekrutacji, jednak firma nie odezwała się słowem. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie, dlatego odradzam aplikowania. Szkoda waszego czasu.
Tłumaczenie banalnie prostego tekstu, zadania w wordzie i excelu-tez proste
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
(usunięte przez administratora)
Na jakim stanowisku pracowałeś? Jak jest z sobotami? Robisz wszystkie czy jak? Płatne są chociaż one czy nie?
Nie sa platne.. po prostu musisz przyjsc bo pracy jest tyle ze nie wyrabiaja. Mozesz ja podobno odebrac w inny dzien ale na to nie ma nigdy czasu. Ta firma mysli ze jest ch.. wie czym i wszyscy powinni sie cieszyc ze w niej pracuja i musza przyjsc w soboty.
Nadgodziny są wrzucane pracownikom bez pytania. Wysyłają ci plan z góry gdzie okazuje się że cały tydzień albo dwa przychodzisz na 9 bądź 10 godzin do pracy. To jest ten szacunek do pracownika.
Cześć wam, zastanawia mnie jedno czy w tej firmie jest duża rotacja pracowników? Pytam was bo widzę często oferty pracy na różne projekty,które to cyklicznie się powtarzają. Czy może jest to spowodowane tym że firma tak sie rozwija że potrzebuje zatrudniać ciągle nowych ludzi.Jak to jest na prawdę????
Jest duża rotacja, cały czas ktoś odchodzi i cały czas szukają nowych ludzi, nie starają się zatrzymać tych, których mają
Ale też dużo projektów jest teraz nowych a ludzi z dobrym niemieckim wcale nie ma w Szczecinie dużo.
Mi mój projekt odpowiada, ale do niego akurat nie szukają. Wypytaj o najwięcej szczegółów na rozmowie i wybierz projekt który Ci najbardziej odpowiada (godziny pracy czy backoffice). I tak ocenić będziesz mógł/mogła dopiero w praktyce.
Z mojego projektu "ze słuchawek" odeszło ostatnio sporo plus z tego, co się mówi i słyszy w kuchni, to z back office też odchodzą. A nawet z jednego zespołu odeszła nagle teamleiterka, która pracowała 10 czy więcej lat
Firma się rozrasta. Trochę osób odchodzi, ale to raczej w granicach normy. Po odczas pandemii firma przyjęła ponad 100 osób.nowe projekty
Firma zatrudnia prawie 500 osob, wiec nie sądzę, żeby mogli sobie pozwolić na takie traktowanie, inaczej by tam już nikt nie pracował
Firma się rozwija i zatrudnia nowych ludzi ale rotacja swoją drogą. Csp po prostu nie jest dobrą firmą co pokazują tutaj inne opinie. Wiadomo, że każda praca będzie mieć plusy i minusy jednak tutaj nawet nie uświadczysz takiej podstawy jak zwyczajny szacunek do pracownika.
Czy ktoś coś podpowie jak chodzi o projekt Conrad? Jak atmosfera, normy i sam charakter pracy? Wielkie dzięki!
Jeśli chodzi o Customerservice to nie wiem, ale słyszałam, ze całkiem Ok, a jeśli backoffice to jest mega spoko
Projekt Conrad bardzo monotonny i na pewno nie na długo. Po wdrożeniu się w proces szybko wkraca się monotonia i niczym się to nie różni od pracy na typowej produkcji. Praca zdalna więc to plus ale nie ma żadnego rozwoju w tej pracy. To czego się nauczysz na procesie nie przyda ci się w przyszłej pracy, więc tylko strata czasu. Ja niczego się nie nauczyłem w tej pracy bo klikać w komputer to ja umiałem już wcześniej.
Czy firma CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Zależy o jakie szkolenia pytasz, bo o tych które podnoszą kompetencje zawodowe pracownika to raczej trzeba zapomniec. Firma nie daje możliwosci podniesienia kompetencji. Pracownicy uczestniczą w szkoleniach, ktore sa narzucone przez niemieckich kontrahentow czy BHP. I tego typu szkolenia owszem są finansowane przez firme, ale tylko dlatego, ze każdy pracownik musi je przejsc. No chyba ze cos sie zmienilo. Generalnie firma nie inwestuje w rozwój pracowników, raczej musisz być nastawiony jakbyś szedł do pracy na taśme.
Nie ma żadnych szkoleń ani kursów. Chyba, że szkolenie z nieistotnego programu którego używa tylko dany projekt i ta wiedza nie przyda ci się nigdzie indziej.
Polecicie pracę w tej firmie? Warto aplikować? Opinie są bardzo różne...
Jeśli masz trochę szacunku do siebie to lepiej nie aplikuj do csp. Jest wiele lepszych firm szczególnie, że teraz można pracować zdalnie w całej Polsce.
(usunięte przez administratora)
Dokładnie zgadzam się z tym. Pracuje tu 2 lata .Są osoby które sobie nie radzą.Ida na urlop zostawiają swoją pracę, a ty za nich musisz robić. Wyrabiasz ponad normę i ciągle dostajesz więcej bo sobie dobrze radzisz. Zbierasz pochwały jaki jesteś super, ale jaka to motywacja, ciągnąć swoją pracę i tych osób powolnych lub mających olewający stosunek do.pracy, którzy więcej jeszcze zarabiają.Jeszcze pracuje ale nie wiem vzy długo tu zostane.
Tak właśnie wygląda rozwój pracownika w tej firmie. Tylko nie zapomnijcie sobie później wpisać w CV umiejętność klikania w komputer - bo istotnych szkoleń i kursów tutaj nie będzie. Nie ma podnoszenia kwalifikacji. Po co komu lepsza znajomość niemieckiego.
Czy tak dobrze się tu pracue, że nikt od dawna nic nie napisał?
Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.. Czy taka w ogóle w niej istnieje?
Jeśli rozwojem dla Ciebie jest klikanie w komputer to tak, jest rozwój. Jeśli rozwój dla Ciebie to kursy, szkolenia z czegoś co wykorzystasz nie tylko w pracy w csp to nie ma rozwoju niestety. Firma nie inwestuje w pracownika.
Czy to prawda, że po roku dają podwyżki?
Prawda jest taka, że jeśli sam się nie upomnisz o podwyżkę to nikt się do ciebie nie zgłosi. Nie ma rocznych podsumowań, nie ma rozwoju i nie ma też szacunku do pracownika
może firma i dobra ale kierownictwo nie zna się na rzeczy. Zarobki były atrakcyjne w 2017 roku, teraz firma stawia na przemiał ludzi
Brak szacunku do pracownika. Csp jest pierwszą firmą gdzie jest to tak ewidentny problem. Stawki niskie, zamiast doceniać dobrych pracowników wolą inwestować w jakieś śmieszne owocowe wtorki na 3 miesiące w roku i jeszcze robić z tego wielkie wydarzenie.
Rozliczenie roczne, brak podwyżek, a jeśli już to maksymalnie 200 zł brutto, na jednym z większym projektów, bez znajomości języka niemieckiego zarobki poniżej średniej krajowej, a niewiele przekraczające najniższą, duża kontrola jakości, za więcej niż jeden błąd w miesiącu ucinają premię, dodatkowo stresująca rozmowa na temat błędów i powodów ich popełniana, brak możliwości rozwoju. Jestem zawiedziony tą firmą. Bez powodu ludzie od Was nie uciekają.
Chciałem podwyżkę, to pamiętam jak targowali się ze mną o 100 złotych brutto a poprosiłem o 200. To pokazuje poziom tej wspaniałej firmy. Piękne szklane budynki - podwyżka 100 brutto po roku
myśle, ze praca niczym się nie różni od pracy na typowej taśmowej produkcji. Jedyny przywilej to, ze pracujesz przy komputerze a nie przy maszynie.(usunięte przez administratora)
To jak wygląda typowy dzień pracy i czym konkretnie się zajmujesz w tym czasie?
Totalnie się zgadzam. Wykonujesz ciągle te same czynności, praca monotonna tylko siedzisz w biurze lub na home office.
Witam, aplikuję na stanowisko specjalisty back office (opracowywanie dokumentacji leasingowej) i czy podobnie jak w przypadku innych projektów w grę wchodzi praca w soboty, nieplanowane niepłatne nadgodziny.?I jaka jest pensja na tym stanowisku? Czy praca polega również na kontakcie telefonicznym z klientem?
Praca jest w soboty, nadgodziny nieustannie przez kilka miesiecy rowniez, ktore nie sa platne a do wykorzystania jako dzien wolny. To polityka firmy, nie ma zaleznosci jaki projekt.
Normalnie pracujesz. Potem ten dzień jest do odebrania, albo np. jak pracujesz 11.11 to oddają dopiero na 24.12. i jest to narzucone zazwyczaj.
Pracuję w CSP już prawie 2 lata i nie wiem jak długo jeszcze zostanę. Trzyma mnie jedynie praca zdalna. Plusów za wiele nie ma, nawet nic mi nie przychodzi do głowy. Za to minusy… chcesz sobie zaplanować dłuższe wolne? Zaakceptują Ci je albo odrzucą w piątek przed samym wolnym. Co jest absurdem. Październik-kwiecień są CODZIENNIE nadgodziny i to niepłatne tylko do wykorzystania na dzień wolny, który i tak ciężko dostać. Zaczynanie pracy o 7:00, a o 7:20 już nie działają programy albo nie można wyświetlić dokumentów i tak przez np. 2 kolejne godziny. Po to się siedzi na nadgodzinach. Dwie soboty w miesiącu obowiązkowe, no bo jakby inaczej. Ale oczywiście w grafiku Teamleiterka zero sobót. Od września zapowiadane podwyżki, bo przecież inflacja, cudowna firma - w grudniu się okazuje, że to aż 200 zł. brutto, bo tylko na tyle firma może sobie pozwolić. Podwyżka po roku pracy tak zapowiadana na rozmowie kwalifikacyjnej i wypisana na ich stronie? Jak się sam o nią upomnisz to MOŻE dostaniesz. Wysyłasz maile z zapytaniem do HR? Nie licz na odpowiedź. Rozwój języka niemieckiego? Cały czas powtarza się to samo, taka firma powinna dawać dofinansowanie do kursów, wiecznie im brakuje pracowników do projektów z lepszym niemieckim, ale biedna firma. Zdecydowanie odradzam.
Do tego zadania na które m się 30 sekund. Nie polecam aplikować bo to taśma. Kierowniczki nie potrafią zarządzać
@ExPracownik, fajnie, że tak pozytywnie piszesz o firmie. Widać, że jesteś zadowolony z pracy. Czy mógłbyś przybliżyć informacje o projektach nad którymi pracujesz? Rozwój i szkolenie języka niemieckiego jest też dla Ciebie ważne. Czy pracodawca wymaga bardzo dobrej znajomości tego języka? Pojawiło się ogłoszenie o pracę na stanowisko specjalista do spraw personalnych. Proponują pełną wyzwań pracę w kilkuosobowym dziale HR oraz atrakcyjny pakiet benefitów.
@Irena, W firmie CSP pracowałem 3 miesiące i z całą pewnością nie jestem jej aktualnym pracownikiem. Według mnie projekt identyfikacji video dla DP to naprawdę fajna praca, o ile lubi się ludzi i ma się stosowne podejście do nich. Jeżeli ktoś uczy się języka niemieckiego, bo poznał go tylko w teorii, to rozmowy video są najlepszą możliwością doskonalenia języka na żywo. Żaden kurs j. niemieckiego nie jest bowiem w stanie nauczyć cierpliwości do ludzi, rozumienia dialektów, wad wymowy, dziesiątek odmian językowych (obcokrajowcy). To tak, jak by się żyło w Niemczech w wielu regionach jednocześnie. Kto ma głowę na karku, na pewno wyciągnie z tej pracy sporo korzyści, bo nic tak nie kształci, jak praca z ludźmi na żywo.
Też się nad tym zastanawiałam, że firma nawet nie ma w benefitach kursu języka co mogłoby zatrzymać niektórych pracowników,ale mówimy o firmie co daje pracownikowi 200 brutto podwyżki i jeszcze to ma być motywacja do lepszej pracy.
Cześć. A jak wygląda sprawa pracy w święta, które nie pokrywają się ze świętami niemieckimi, np 3 maja, 11 listopada czy 6 stycznia? Można liczyć na wolne w takich dniach?
W polskie Święta pracuje się. Wolne ustalane jest indywidualnie z urlopu bądź za inny dzień świąteczny przypadający w weekend.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 95.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 12 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.