CSP Customer Services Polska sp. z o.o.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CSP Customer Services Polska sp. z o.o.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Również rozczarowany
Były pracownik

Firmy nie polecam. Wyzysk, praca monotonna i bez perspektywy rozwoju. Chyba, że ktoś lubi pracować jak szczurek z klapami na oczach. Jeżeli masz solidne wykształcenie i znasz dobrze niemiecki szukaj innego pracodawcy. Chociażby i po stronie niemieckiej. Ja tak zrobiłem i jestem teraz spełniony. CSP to porażka.

Pracownik
Kandydat
 Pytanie

A można spytać na jakim projekcie pracowałeś?

Zainteresowana
Pracownik
 Pytanie
@Również rozczarowany

Co byś polecało po str niemieckiej? Myśle o odejściu z tej firmy .

Daria
Kandydat
 Pytanie
@Zainteresowana

Możesz zdradzić jakie są powody Twojej chęci odejścia? Ja chciałam tam właśnie aplikować. Dzięki

Zainteresowana
Pracownik
@Daria

Ponieważ przestałam przychodzić z ochotą do pracy.

B-A
Kandydat

Nie jestem jeszcze pracownikiem firmy ale brałam ostatnio udział w rekrutacji do czterech różnych firm i z czterech ofert które dostałam oferta od csp okazała się najbardziej uczciwa i również finansowo najlepsza. Cały proces rekrutacji był również sprawny i na każdym etapie byłam o wszystkim szczegółowo informowana, wszystkie obietnice dostałam na piśmie a nie na słowo. Nie wiem jak się będzie pracować ale myśle ze proces rekrutacji i to czy firma podaje jakiś przybliżony termin kiedy planuje dać nam umowę na czas nieokreślony dużo o niej świadczy. Pozdrawiam dziewczyny z rekrutacji.

Adam
Były pracownik
 Pytanie
@B-A

O równoważnym systemie pracy też wspominali? A o nadgodzinach, do których nikt oczywiście nie zmusza ale jednak zostań, a w min. jedną sobotę przyjdz? Niedogodziny powstałe z tego, że w danym dniu nie było tyle pracy, ile zakładało kierownictwo i puszczono Cię do domu? Roczny system rozliczeń godzin? Oczywiście wszystko jest w ramach obowiązującego prawa ale najczęściej to pracownik jest z tych rozwiązań niezadowolony i czuje rozgoryczenie. Nie wiem gdzie składałaś papiery ale jest kilka firm, które płacą lepiej i są bardziej propracownicze.

cała prawda o tej firmie!
Były pracownik
@Adam

cała prawda o tej firmie!

Kandydat
Były pracownik

Oferta pracy w firmie CSP wyglądała naprawdę bardzo dobrze. Wysłanie aplikacji zajęło chwile. Po pewnym czasie nastąpiła rozmowa online dotycząca pracy, warunków zatrudnienia i benefitów wynikających z podjęcia zatrudnienia. Oczywiście nie podano żadnej kwoty wynagrodzenia, za to standardowe pytanie ile chciałoby się zarabiać. Oczekiwanie na odpowiedź 2 tygodnie. Finalnie zarobki są niskie, średnio na godzinę wychodzi 15 zł… Szkoda czasu na aplikowanie

Adam
Kandydat
 Pytanie
@Kandydat

Zaproponowano Tobie jakieś pi razy oko 3500-3600zł brutto? Ciężko w to uwierzyć, bo nawet teraz mają na stronie ogłoszenie gdzie podają stawkę od 5 tys. brutto co daje prawie 40% więcej...

Aneta
Kandydat
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna odbywa się w całości w języku niemieckim? Będę wdzięczna za odpowiedź :)

Pracownik
Pracownik
@Aneta

Najpierw dzwoni ktoś z HR, że są zainteresowani i umawiają na rozmowę. Rozmowa jest potem po polsku o niemiecku, czasem przysłuchuje się tej rozmowie Twój potencjalny Projekt Manager, czasem tylko z HR. Jednak nie ma się czego bać. Pytania są proste: co robilas ostatnio w pracy, co studiowałas, dlaczego CSp, czy masz doświadczenie na podobnym stanowisku, branży itd

Hej
Pracownik
@Pracownik

Nie ma żadnych testów. Sama rozmowa. Jedna rozmowa.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Prezentacja firmy, zakresu obowiązków, standardów pracy. Uważam, ze spełniłam wymagania rekrutacji i posiadałam odpowiednie doświadczenie. Tak jak moi poprzednicy otrzymałam zapewnienie o kontakcie zwrotnym, niezależnie od wyniku rekrutacji, jednak firma nie odezwała się słowem. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie, dlatego odradzam aplikowania. Szkoda waszego czasu.

Pytania

Tłumaczenie banalnie prostego tekstu, zadania w wordzie i excelu-tez proste

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Bea
Kandydat
 Pytanie

czy na projektach back office pracuje sie w soboty i w swieta?

sop
Były pracownik
@Bea

jesli nie wyrobisz sie z praca w piatek, bo np bylo duzo osob na zwolnieniu badz chorobowym to sobota pracujaca

Anna
Kandydat
 Pytanie

Polecacie stanowisko backoffice związane z finansami? Jak wygląda kwestia nadgodzin?

Pracownik
Pracownik
@Anna

Nadgodziny. Jeśli się zdarzają, to trzeba je wziąć. Nie ma możliwości odmówienia. Nie są płatne dodatkowo tylko do odebrania.

D. J
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

A czy w CSP pracujące są tez soboty?

Bąbel
Pracownik
@D. J

Zależy od projektu lub tego czy jedt backlog

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Cześć, czy ktoś chciałby się podzielić opinią na temat pracy w back office w dziale finansowym? Powiedziano mi, że w tym dziale pracuje się na dokumentach dotyczących leasingu. Z góry dziękuję za wszelkie komentarze.

Jadwiga
Kandydat
 Pytanie

CSP ma na stronie w benefitach nagrodę roczna i jubileuszową. Jak wygląda to w praktyce, czy jubileuszówa jest co roku pełna pensja dodatkową a premia roczna jeszcze dodatkowo?

Zzz
Były pracownik
@Jadwiga

Pierwsza nagroda jubileuszowa przysługuje po przepracowaniu 5 lat, kolejna po 10. Jeżeli chodzi o nagrodę roczną to jest to 1/2 podstawy brutto pomniejszona procentowo o ilość dni na L4 oraz urlopów na żądanie. Jeden dzień na żądanie obniża nagrodę o 4%, jeżeli przekroczy się ilość dni na L4 nagroda nie przysługuje.

Jadwiga
Kandydat
 Pytanie
@Zzz

Dziękuję za odpowiedź. Co to znaczy przekroczy dni na L4? Czy oprócz tego są jakieś ekstra pieniążki? Boże Narodzenie, Wielkanoc, a może zwrot kosztów za prąd? Mówiono mi, że można pracować z domu - to bardzo ciekawa oferta.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

D. J
Kandydat
 Pytanie

O jakim projekcie mowa? Jak atmosfera?

Pracownik
Pracownik
@D. J

Energetyka, współpracownicy ok i atmosfera dzięki temu jest spoko, jednak "góra" pozostawia wiele do życzenia.

Pod
Pracownik
@Pracownik

Zaraz dwie osoby odejdą.. zostanie prawie tyle ile było na początku. Zarobki nie są współmi ze wzrostem obowiązków

fladra
Pracownik

Dokladnie:))

Gregi
Pracownik

Praca Ok. Niestety takie niezrownowazone osoby jak p.ilonka Nie powinny szkolic ludzi chyba że o to chodzi aby byli poniżani

Ona90
Kandydat
 Pytanie
@Gregi

Na jakim projekcie? Back office?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wsparcie w CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Karła
Pracownik
@Pytanie

Właśnie wrocilam po przerwie urodzenia i wychowywania dziecka. Temat jest mi chyba znany. Muszę napisać ze zostałam miłe zaskoczona. Zadzwonił do mnie kierownik projektu razem z Panią z HR i poinformowali mnie o możliwościach .Byli bardzo mili i wyrozumiali . Nie było niestety dla mnie miejsca w starym zespole jednak dano mi wybrać gdzie chce pójść ( z 3 innych projektów) Korzystam z godzinnej przerwy karmienia i nikt nie robi z tego powodu problemów. Wybrałam dość wymagający projekt , i jestem aktualnie na szkoleniu. Mam swietnego szefa, fajne koleżanki i kolegów. Wiec chyba bardzo dobrze trafiłam.

Ona48
Kandydat
 Pytanie

Hej, chciałabym aplikować na stanowisko specjalisty ds. administracyjnych (back office). Od kandydata wymaga się znajomości języka niemieckiego co najmniej na poziomie A2. Moja znajomość języka została oceniona na B1, jednak mam problem z mówieniem po niemiecku. Cały czas się uczę, jednak potrzebuję więcej czasu, a pracę w csp chcę potraktować jako motywację, żeby jeszcze bardziej się otworzyć i rozwijać. Czy bierna znajomość języka będzie problemem na tym stanowisku?

Młoda
Pracownik
@Ona48

Wszystko zależy od projektu. Najlepiej zaaplikuj i szczegółów dowiesz się na rozmowie rekrutacyjnej. Powodzenia!

Hej
Pracownik
@Młoda

W CSp język raczej nie jest na wygórowanym poziomie. Może na początku będziesz musiała się bardziej wysilić, ale z czasem będziesz biegła w swoim zakresie słownictwa. Myślę, że nawet poczujesz brak rozwoju językowego po jakimś czasie. Bo jednak pracuje się w danej branży i ciągle to samo się robi, mówi, pisze

QQ
Kandydat
 Pytanie

Czy w CSP są podwyżki inflacyjne co roku?

Edek
Były pracownik
@QQ

Jak za dlugo bedziesz siedziec na l4 to nic nie dostaniesz.

QQ
Kandydat
 Pytanie
@Edek

A bez nadużywania L4 nie można liczyć na coroczna regulacje wynagrodzeń?

Bąbel
Były pracownik

Kiedyś poleciłbym tą firmę, było fajnie i dobre na tamte czasy hajsy, teraz już nie. Ogólnie zero szkoleń poza wdrażającymi do pracy, czasem przenoszenie pracownika do innych zespołów, tam gdzie trzeba ludzi np. do post idę ta i na grafik.

QQ
Kandydat
 Pytanie
@Bąbel

A ile teraz można zarobić?

Anonim Galowy
Pracownik

Pracuje w tej firmie kilka lat. Na poczatku bylo bardzo fajnie. Wysokie zarobki w porownaniu z konkurencja, ciekawe projekty, mila atmosfera pracy, korzystne warunki zatrudnienia. Pozniej zaczal robic sie balagan. Poczawszy od TL ktorzy faktycznie nie maja zadnych umiejetnosci interpersonalnych ani doswiadczenia. Traktowanie ludzi jest rodem z przedszkola, w doslownym tego slowa znaczeniu. Odwroc sie, nie gadaj, zajmij sie praca, zaraz was rozsadze to teksty ktore mozna uslyszec codziennie. Dodatkowo w 2019 obnizyli pensje co bylo dla mnie szokiem i niesprawiedliwoscia za zaangazowanie w rozwoj firmy. Firma mieni sie korporacja ale jest prowadzona przez amatorow. Ta banka jest teraz tak napompowana ze predzej czy pozniej to gruchnie Juz szukam sobie innego zatrudnienia i wcale nie jest trudno, ofert jest duzo za lepsza kase. Zbieranina bylych pracownikow z genpactu. Na poczatku bylo na prawde super.

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Czy CSP to typowe korpo?

Xxx
Pracownik
@Kandydatka

W firmie wprowadzony jest równoważny czas pracy a okres rozliczeniowy czasu pracy wynosi 1 rok. W praktyce pracodawca wprowadza tzw. 'przymusowe nadgodziny' oraz pracę w soboty. W wiekszosci przypadków pracownik nie ma nic do powiedzenia i musi pracować w godzinach nadliczbowych, lub je odpracować jeżeli np. nie pasuje mu termin zagrafikowany przez TL. Praca w soboty też jest obowiązkowa, a godziny rozliczane są 1:1.

Kandydatka
Pracownik
 Pytanie
@Xxx

Dzięki za odpowiedź! A wiesz może coś więcej o projekcie e-commerce? To typowe call center że non stop telefony?

Xxx
Pracownik
@Kandydatka

Niestety nic nie wiem, ale jezeli jest to projekt z telefonami to na pewno będzie ich dużo. Jeżeli back office+ czasami telefon (na rozmowie wspomną o 2-3 telefonach dziennie) to w praktyce będzie ich ok. 20 dziennie.

Kandydatka
Kandydat
@Xxx

Dzięki, pomogło mi to w decyzji! ... to ładnie na rekutacji ściemniają. Można sobie już wyobrazić ile telefonów na projektach z telefonami... (usunięte przez administratora) Pozdrawiam!

pracownik
Pracownik

zabawne, pracuje zaledwie 4miesiące a mam normę powyżej 100% chyba zależy to od tego jak szybko ktoś ogarnie proces ;)

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie

Witam! Chciałbym poznać opinie obecnych pracowników, czy projekt na który obecnie poszukują mianowicie specjalista ds. e-commerce to typowe call center tzn non stop telefony i normy do wyrobienia? Jak atmosfera? Będę wdzięczny za szczerą odp. Pozdrawiam

xy
Pracownik
@Ciekawy

Nie jestem wprawdzie z projektu e-commerce, ale normy do wyrobienia na pewno. W większości projektów wysokość wypracowanej premii miesięcznej uzależniona jest m.in. od ilości wykonanej pracy (jakość oczywiście też jest brana pod uwagę).

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie
@xy

A jak atmosfera ? Poleciłbyś/poleciłabyś prace w tej firmie?

Xxx
Pracownik
@Ciekawy

Cieżko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Jeżeli nie masz pracy to na pewno warto, dużo można zarzucić CSP, ale pensje wypłaca na czas. Jeżeli masz pracę, w której nie jest Ci źle a motywacja są tylko finanse, to lepiej przemyśleć sprawę i wczytać się w opinie.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w CSP Customer Services Polska Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Nie idz tam do pracy będziesz załował/-a. Poczytaj opinie wiele z nic to prawda ( te negatywne też)

PytaniePytanie
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

Dlaczego w tej firmie dzieją się takie negatywne rzeczy? Czym może być to spowodowane?

Były pracownik
Były pracownik
@PytaniePytanie

M.IN. niewłaściwym podejście kadry do pracowników, ucinaniem części bonusów-np poprzez zbyt mało zlecen od kontrahenta,zmuszaniem do ciągłych nadgodzin, z których i tak firma nie chce wypłacić tylko woli aby pracownik je odebrał w formie wolnego czy to wcześniejszego wyjscia z pracy np. 10 min konczysz prace, zdarzało sie też tak ze przychodziło sie do pracy na 8 godz. a teamleder zwalnia cie do domu po 4h bo nie ma pracy dla ciebie -za mało zlecen przesłanych na dany dzień-też i takie sie sytuacje zdarzały,pisze z własnego doświadczenia, czyli jeden z projektów back office,może też inni podzielą sie z toba informacja jak to u nich na projektach jest/było

Pytanie
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik

Chciałbym poznać opinie czy projekt na który obecnie poszukują mianowicie specjalista ds. e-commerce to typowe call center tzn non stop telefony i normy do wyrobienia? Jak atmosfera? Będę wdzięczny za szczerą odp. Pozdrawiam

Antek
Pracownik
 Pytanie

A jak się zachowuje kierownictwo w Szczecinie,kto jest głównym przełożonym?Mozna ominąć Team leadera i iść ze skarga gdzieś wyżej?

Film
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w soboty? Czy pracuje się normalnie po 8godzin dajmy na to do 18tej? Ile jest sobót w miesiącu? One oczywiście rozumiem niepłatne?

Wanda
Inne

Jak wygląda rekrutacja w CSP Customer Services Polska? Interesuje mnie to jak wiele jest etapów oraz jak wygląda idealny pracownik według pracodawcy. To znaczy na co kładziony jest nacisk, jakie umiejętności warto posiadać i czy jest się za coś szczególnie docenianym? Dziękuję za wszelkie informacje, które pozwolą na lepsze przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej.

Zostaw merytoryczną opinię o CSP Customer Services Polska sp. z o.o. - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 95.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 12 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

CSP Customer Services Polska sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii