CSP Customer Services Polska sp. z o.o.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CSP Customer Services Polska sp. z o.o.

Wynagrodzenia
Kandydat

Najsłabsze pensje w branży w Szczecinie plus brak płatnych nadgodzin (bo bezpłatne a obowiązkowe są w DNA firmy). Ale biuro ładne ;)

Pracodawca

@Wynagrodzenia

dziękujemy za wyrażenie opinii. Chcielibyśmy jednak sprostować to, co piszesz. Oferowane przez nas wynagrodzenie nie jest najniższym w branży, wypadamy konkurencyjnie. Natomiast sposób rozliczania nadgodzin nie wynika z DNA, a z kodeksu pracy. Za nadgodziny dobowe możliwy jest albo odbiór albo zapłata (150% wynagrodzenia godzinowego). Za nadgodziny średniotygodniowe (czyli w dniu wolnym) w pierwszej kolejności udzielane jest wolne, w drugiej kolejności wypłacane jest 200% wynagrodzenia godzinowego. Pozdrawiamy.

Wideo
Kandydat
 Pytanie

Ile można zarobić na kamerkach? Jaki niemiecki trzeba mieć, A2 w mowie starczy?

Gość
Pracownik

Jestem zaskoczony niektórymi komentarzami. Pracowałem na energetyce u Sebastiana i naprawdę było ok. Nie zarobi się kokosów, ale nie jest to tez najniższa krajowa. Łatwa praca, dobre warunki. Raczej nie wrócę bo nie jest to coś, co chciałbym robić do konca życia - mam trochę wyższe ambicje, ale nie demonizjumy tak, błagam.

Gość
Były pracownik

Super wspominam pracę w CSP. Pracowałem na projekcie wideoweryfikacji. Praca lekka, trochę monotonna ale dobre pieniądze

Robert
Kandydat
 Pytanie

Widziałem ofertę jako pracownik backoffice. Ktoś coś może więcej o tym powiedzieć? Polecacie te firmę?

Do Robert
Pracownik
@Robert

Dosyć prosta praca z danymi, momentami nużąca. Pieniądze mniejsze niż w obsłudze ale mniej nadgodz, zespół ok

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Prezentacja firmy, zakresu obowiązków, standardów pracy. Uważam, ze spełniłam wymagania rekrutacji i posiadałam odpowiednie doświadczenie. Tak jak moi poprzednicy otrzymałam zapewnienie o kontakcie zwrotnym, niezależnie od wyniku rekrutacji, jednak firma nie odezwała się słowem. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie, dlatego odradzam aplikowania. Szkoda waszego czasu.

Pytania

Tłumaczenie banalnie prostego tekstu, zadania w wordzie i excelu-tez proste

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Pracownik
Pracownik

Dla mnie największy plus to praca w 100 procentach zdalna. Bez głupich rozwiązań typu dwa dni w biurze, które korpo wprowadzają jak opadły emocje po covidzie. Dla mnie to żenada - skoro praca ho sprawdziła sie w pandemii, to nie rozumiem trendu powrotu do biur. Pracownik zdalny jest wydajniejszy, oszczędza swój czas, ma mniejszy stres. Także tu CSP na plusa. Tak to - praca jak praca. Robie swoje i dostaje przyzwoita wyplate. Przełożeni ok. Inni pracownicy tez oprócz pewnej starszej pani

Pracownik od 5 lat
Pracownik

Pracuje tu od 5 lat i byłem już na 3 projektach. Każdy jest inny , różne zarobki różni TL. Według mnie najlepszy jest proces Videoweryfikacji . Zarobki 7.000 brutto na umowie i premia nawet 500 brutto która dość łatwo wyrobić. Praca jest bardzo monotonna . Ja akurat pracuje na pół etatu , drugie pół gdzie indziej . Plusem jest to ze nigdy nic nie zostaje tu na jutro .Minus - praca 365 dni w roku . Pracujemy we wszystkie święta i egal czy polskie czy niemieckie. Ja akurat mam zmiany układane tak jak chce , jest to mega prosta praca , w życiu nie miałem łatwiejszej

Moni
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik od 5 lat

a jakie są zarobki na innych projektach?

Do Moni
Pracownik
@Moni

jak wyrobię całą premie, to mam 5 tysięcy na rękę

serio
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik od 5 lat

Z opinii wynika, ze praca ma same zalety. A wiec nie ma żadnych wad ?

serio
Pracownik
@serio

Firma zajmuje się outsourcingiem - czyli w praktyce, to wszystko zależy od projektu, na który się trafi. Są takie, że można się tylko dziwić, że CSPchce mieć cokolwiek wspólnego z takim klientem. CSP jako pracodawca jest dobry, natomiast kontrahenci różni, więc niektóre projekty to 100% chaos.

Wera
Inne
@serio

Piszesz o tym Pracodawcy w kontekście osób wysyłanych czy także tych ze struktury? Widziałam po prostu w internecie taka ofertę z października ubiegłego roku na obsługę klienta do Szczecina, głównie chodziło o czynności CC i prace przy systemach. Wiecie czy to była oferta bezpośrednio do firmy czy tez jakieś zlecenie pod kontrahenta?

Do Wera
Pracownik
@Wera

Każdy projekt typu tak ładnie wskazywany na stronie automobil, energetyka czy weryfikacja to duże firmy niemieckie, dla których usługi świadczy CSP. Ale czy pracownik faktycznie odczuwa ze chaos w projekcie to kontrahent jak w komentarzu to bym nie powiedział

Sokol
Pracownik

Miło wspominam pracę w CSP - dobre miejsce na start kariery w korpo lub pierwsze doświadczenie w pracy po niemiecku i trampolina do konkretniejszych prac potem - za moich czasów pracowało się w sezonie około 9-12h dziennie (czasem mniej czasem więcej), wydaje mi się, że teraz trochę się to zmienia, młodzi ludzie przychodzący do pracy prosto po studiach nie dają sobie "wejść na głowę" - nadgodziny zawsze były mi wypłacane lub oddawane. Nadplanowania wyrównywane z końcem roku (zazwyczaj bardzo luźny listopad - jasne, że człowiek wolałby wakacje, ale wakacje to nigdy nie będzie low sezon, więc radzę się nastawiać na dużo wolnego raczej pod koniec roku) - firma zawsze reagowała (z opóźnieniem, ale reagowała) na negatywne czynniki jak inflacja i wprowadzała podwyżki wynagrodzenia (podwyżki bardzo niskie, ale - mimo wszystko zawsze wolę mieć niż nie mieć) - dofinansowanie do karty sportowej - 1-2 imprezy integracyjne w roku - eventy w roku (dni kawy, konkursy, treningi sportowe - dużo tego było) - Dział HR - jak byłem w csp to narzekałem, teraz jestem w innej firmie i z perspektywy czasu już bym tak nie narzekał xd - jasna ścieżka kariery (Talentsuche otwarty dla każdego) to plus - pamiętaj, że jesteś trybikiem w maszynie - młodzież przychodząca teraz do pracy jest bardzo roszczeniowa (czasem wręcz bezczelna) wykazując się przy tym często kompletnym brakiem wiedzy i inicjatywy żeby zrobić coś więcej - przykro mi taka prawda - około 60% kontrahentów nastawiona na nieludzkie kpi a menadżerowie csp mało asertywni w kontakcie z kontrahentami - nie ma sensu odchodzić z csp do unicredit/concentrix - nie zauważalna różnica w pracy/atmosferze/płacy. Do innych firm już tak, ale raczej celowałym dopiero po 3-4 latach, wtedy najwięcej skorzystamy finansowo jako osoby z doświadczeniem - po kilku latach w branży uważam, że różnice płacowe na rynku między csp a konkurencją nie są tak duże, jak mogłoby się wydawać po ogłoszeniach - jak w każdej firmie znajdzie się kilku ***, ale ogólnie wielu teamleiterów bardzo kompetentnych/miłych

Zbyszek Kamionka
Kandydat

Nie rozumim czemu ciągle usuwają mi te komentarze. Proszę o nie usuwanie prawdy z internetu.

Szukający pracy
Kandydat
 Pytanie

Witam, Proszę o opinie na temat stanowiska specjalisty ds. procesów back office z językiem niemieckim finanse (dokumentacja leasingowa). a) Czy jest to stresująca i trudna praca? b) Czy wymagane są nadgodziny? c) Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna? d) Pracuje się wg kalendarza polskiego,czy niemieckiego? e) Czy nie ma problemu z urlopami? Z góry dziękuję za odpowiedzi :*

1
do szukającego
Pracownik
@Szukający pracy

Stres się czasem pojawia - ale to tak jak w innych firmach. Akurat kultura firmy jest wysoka więc nie ma jakiegoś (usunięte przez administratora). Natomiast jeśli ktoś się nie odnajduje w takiej dość automatycznej, powtarzalnej pracy i trudno wyrobić normy - to pewnie bedzie sie wiecej stresowal. Praca imo dość łatwa (jak już się załapie) - ale nie dla każdego. To, że ogłoszenia pojawiają się często- wynika z tego, że projekty się rozrastają, a nie ze zwolnień. Zatrudniają w tej chwili 500 pracowników - a projekty należą do dużych niemieckich koncernów. Dla mnie spoko praca - fajni ludzie, przyjemne biuro, dużo eventów - tylko kiepskie benefity. Jest lunching ale na kwotę 100 zł i nie obejmuje zakupów spożywczych. Nie wiem jak przy obcnej inflacji miałoby to wystarczyć na chociaż tydzień jedzenia. W innych firmach normą jest 300 zł. Brakuje też jakiś szkoleń językowych żeby rozwijać język. Ale za to - fajne wydarzenia, dużo się dzieje, fajna atmosfera.

Pracodawca

@do szukającego

Dziękujemy za podzielenie się opinią :) Obecnie pracujemy nad poprawą oferowanych benefitów.

Krokiet
Pracownik
 Pytanie

Wszystko zależy od projektu - ja nigdy nie miałem problemu z urlopem (może nie zawsze idealnie jak chciałem, ale jednak zawsze w wakacje a nie listopad) i te rozbieżności opinii zdecydowanie wynikają z projektu, niestety. Wiem co się dzieje w niektórych i współczuje, bo nie wyobrażam sobie, ze miałbym tak pracować. Zastanawiam się z czego to wynika - czy to wina klienta w innych projektach czy projektmanagera który nie potrafi prowadzić zespołu? Pytanie trochę ironiczne bo kto pracuje w CSP ten wie, że są 2 projektmanagerki które już dawno powinny zostać zwolnione ;) Ale jak trafi się na dobry projekt - to jest naprawdę dobrze. Normalna praca w korpo, fajni ludzie, jeden z lepszych Hr jeśli chodzi o pomoc w oświadczeniach i papierach. Kto pracował u konkurencji ten wie, jak inaczej potrafiło być ;) CSP ostatnio stawia na więcej wydarzeń, więcej komunikuje się w mediach - widać że ktoś postawił sobie za zadanie, żeby poprawić ilość działań i to na pewno na plus. Wiadomo że każdy chciałby lepszą pensje zamiast gadżetów czy wydarzeń - ale jak ktoś jest kumaty, to tez wie, że akcje idą pewnie z funduszu świadczeń a nie z budżetu firmy. Wiec i tak fajnie że są takie dodatkowe atrakcje. Wczoraj pisali że wreszcie wejdzie edenred - więc jeśli dadzą jeszcze ze 3 stówy jak konkurencja to wreszcie zmiany na plus. Niech dadzą jeszcze grusze i będzie naprawdę nieźle.

Witam dwa
Pracownik
@Krokiet

Moim zdaniem wynika to z obu tych rzeczy, które nazwałeś - z trudnej współpracy z kontrahentem i z podejścia kadry rządzącej (rządzącej, nie zarządzającej). Dodatkowe atrakcje są ok, niestety nie samymi benefitami człowiek żyje. Jeśli projekt menadżerka bagatelizuje zgłaszane problemy, nie szanuje swoich pracowników, to żadna grusza czy karta edenred nie pomogą. CSP powinno przyjrzeć się, jak dokładnie wygląda praca na poszczególnych projektach, dlaczego występują takie, a nie inne problemy (np. masowe odejścia pracowników) i nad tym pracować - jeśli rzeczywiście zależy im na dobrej opinii. Udawanie, że wszystko jest ok, w niczym nie pomoże i niczego nie zmieni.

Romek
Kandydat

Długi czas oczekiwania, wymuszona atmosfera na rozmowie kwalifikacyjnej.

@zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Widziałem ofertę pracy specjalista ds.procesów backoffice (bankowość). Czy ktoś moglby się podzielić jakie są możliwe zarobki na tym stanowisku?

Gap
Kandydat

Strasznie dł. czas oczekiwanua po rozmowie.Przecież od razu wiadomo czy ktoś się nadaje czy nie.

Nowy Pracownik
Pracownik

Na chwile obecną zapowiada się dobrze. Rozmowa rekrutacyjna - jedna z prostszych ever i co najważniejsze jeden etap, zdalny! Najpierw dzwoni Pani zapytać czy jesteśmy dalej zainteresowani, mówi kilka słów o pracy i pyta czy możemy porozmawiać po niemiecku. Co trochę z zaskoczenia wystraszyło ;) ale to były 3 basic zdania o mnie - chyba tylko po to żeby sprawdzić czy w ogóle niemiecki znam. Potem jest faktyczna rozmowa umówiona - znowu z 1 osobą, dużo mowi o tym na czym polega praca, pyta o doświadczenie i znowu niemiecki. Żadnych typowych pytań rekrutacyjnych. Po kilku dniach Feedback, umowa o prace wysłana mailem i potem kontakt z hr o badania i wysyłkę sprzętu. Sprzęt wysyłają wcześniej, w środku są instrukcje… i tu pierwszy minus ;) bo po otrzymaniu sprzętu zero kontaktu aż do onboardingu więc człowiek siedzi trochę jak na szpilkach czy na pewno wszystko ok, bo od dostania sprzętu mija duzo czasu. Szkolenie trwa tydzień - dosyć intensywne ale faktycznie tłumaczy samą pracę. Praca z kpi - trzeba wyrobić konkretną ilość zgłoszeń, co w pierwszym miesiącu było dla mnie nieosiągalne, ale nikt się jakos bardzo nie czepiał. Po jakimś czasie człowiek wyrabia tempo - ale dalej jest trudno, mam wrażenie że firma ma tu bardzo niemieckie podejście - praca to praca, nie ma czasu na kawe czy fb, trzeba szybko robić żeby wyrobić normy, odpoczynek tylo na przerwie. Niby normalne - ale firma mogłaby trochę wyluzować i mieć bardziej pro pracownicze podejście ;) Benefity - z maili wiem, że firma ćwiczy razem, bierze udział w biegach, intensywnie działa z książkami - co chwila pojawiają się nowe na regale do wypożyczenia, firma wrzuca na fb opisy i recenzje itp. Ale w sumie zdalny pracownik nie ma jak skorzystać ;) tak to darmowa opieka medyczna, 100 zł na żarcie. Na razie fajna praca, duży plus że zdalna, w moim projekcie nadplanowania są (czyli pracujesz w danym miesiącu więcej a potem masz wolne) - ale nie jest to masakra typu codziennie po 12h, tylko np. często 9 zamiast 8, jeśli nie ma wyrobionych norm, albo np. 1 dodatkowa sobota w miesiącu.

Pytanko
Kandydat
 Pytanie

Hej wszystkim, mam pytanie na temat projektu dotyczącego dokumentacji leasingowej. Czy na tym projekcie trzeba dzwonić i rozmawiać z Niemcami? Ile na dzień wykonuje się takich telefonów? Czy jest możliwość pisania tylko maili?

Prosty
Pracownik
@Pytanko

U mnie głównie to zdaża się 9h kilka razy w tygodniu przez kilka miesięcy. Ale potem oddają ten czas jako wolny - więc jest lżej.

Telefony w mojej głowie
Pracownik
@Pytanko

Tak, trzeba dzwonić. Czasami rozmawiasz z Niemcami dwa razy na tydzień, innym razem trafią ci się cztery rozmowy jednego dnia. Maile też oczywiście można pisać, ale telefony są obowiązkowe w niektórych przypadkach.

Urszula
Inne

Hej, wie ktoś może, jak może zarobić Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim, bo jest ogłoszenie na to stanowisko? Proszę o podanie chociaż widełek, jeśli to nie problem, z góry dziękuję!

Pracodawca

@Urszula

@URSZULA, dziękujemy za pytanie :) Wynagrodzenia są ustalane indywidualnie z pracownikami. Na ich wysokość wpływ mają takie czynniki jak m.in. wcześniejsze doświadczenie i zakres obowiązków.

Veronika
Kandydat

Chciałam pracować w tej firmie, ale jako dodatkowa praca na 1/4 etatu. Zadzwonili do mnie, miałam rozmowę rekrutacyjna i powiedzieli ze do 2 tygodni się odezwa. Pytali się mnie czy od stycznia będę mogła pracować, o wszystko się mnie wypytali, dawali mi szanse… Minęło już ponad miesiąc, zero odzewu. Z tego co wiem, szkolenie się już rozpoczęło. Wynika z tego, ze patrzą tylko na siebie, maja gdzieś kandydatów. Mówią jedno, robią drugie. Brak szacunku, chcą zrobić z siebie cudowna otoczkę…

Pracodawca

@Veronika

przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja. Rekrutacja to dla nas ważny proces, bardzo szanujemy naszych kandydatów i doceniamy ich starania rekrutacyjne, nawet jeśli nie spełniają wymagań rekrutacji. Feedback po rozmowie jest dla nas standardem - w tym przypadku musiało dojść do błędu za który przepraszamy. Pozdrawiamy!

Katarzyna
Kandydat

Mogę wypowiedzieć się tylko na temat procesu rekrutacyjnego. Strona zachęca do aplikowania, pełna nadziei wysłałam cv. Na rozmowach zawsze wychwala się firmę ale podejście do kandydata pozostawia wiele do zyczenia. Firma nie dała żadnego feedbacku po procesie rekrutacyjnym. Rozumiem ze moja kandydatura mogła się nie spodobać ale ten stres i przygotowanie z mojej strony warto wynagrodzić krótkim podsumowaniem. Jestem bardzo rozczarowana

Tomekk
Inne
 Pytanie

Marne pocieszenie dla kogoś kto potrzebuje pracy. Mógłby ktoś napisać czy jest możliwość zatrudnienia na stałe w CSP i ewentualnie po jakim czasie umowa na stałe i dla kogo?

do Tomka
Pracownik
@Tomekk

bez problemu zatrudniają na stałe, od początku uop, umowy zależą od projektu, ale zazwyczaj pierwsza na czas określony, potem na stałe

Pracodawca

@Katarzyna

zawsze udzielamy feedbacku po rekrutacji, kandydaci są dla nas bardzo ważni. Sytuacja, o której mówisz jest niestandardowa - postaramy się ją zweryfikować. Przepraszamy, jeśli zostałaś pominięta. Gdybyś chciała otrzymać jeszcze feedback, prosimy o kontakt - csp_hr@csp.com.pl

Co
Pracownik
 Pytanie

Nie wiem skąd tu większość opinii, najbardziej rozwaliło mnie 15 minut przerwy... Człowieku, ja mam 50 przy 8h i dodatkowe 5 przy każdej nadgodzinie. System rozliczenia czasu pracy roczny, powtarzane milion razy na rekrutacji, więc nie rozumiem o co pretensje, nie będę się rozpisywać, bo działa to tak a nie inaczej i każdy wiedział na co się pisze... Zgodzę się, że dużo zależy od Teamliderow i kierowników, zależy na kogo się trafi. Ja trafiłam widocznie na dobrą, z ludzkim podejściem i jeszcze nigdy problemu nie miałam, a nawet pomogła i to nie raz. Jest problem to się stara go rozwiązać dla wszystkich stron dobrze. Odniosę się do tematu włączonych kamerek na HO - skąd ta plota? Kamerki są, ale na teammeetingi, kto nie chce, nie odpala. Firma planuje różne akcje angażujące pracowników, co też jest fajne i nie każdy musi brać udział. Jeśli chodzi o ludzi to nie spotkałam nikogo niemiłego czy pretensjonalnego, wręcz przeciwnie - ludzie mega mili, mówimy sobie na "Ty" (chyba, że ktoś sobie nie życzy) w różnym przedziale wiekowym, choć nie wszyscy się znamy, bo spotkania między projektami to raczej głównie w kuchni. Stawka póki co moim zdaniem adekwatna, pracuję prawie 1,5 roku. Właściwie jedynym co zauważyłam w komentarzach, a co byłoby rzeczywiście fajne to dofinansowania do nauki języka, ale tematu nigdy nie poruszyłam z nikim z firmy, więc nie wiem jak to wygląda. P.S. KIM JEST (usunięte przez administratora)?

No
Były pracownik
@Co

Dokładnie, też nie wiem skąd tu większość takich opinii. Ja uważam, że csp to wspaniała firma. Jest kawa i automat a w poprzedniej firmie to szef nawet nam nie zainstalował bieżącej wody. Radzę doceniać takie drobne pozytywy, takie drobne jak przykładowo wypłata ale No doceniajmy. Oni chcą dla nas dobrze.

Adam-adam
Były pracownik
 Pytanie
@Co

15 minut gwarantuje kodeks, tak samo jak masz zagwarantowane 5 minut przerwy po każdej godzinie przepracowanej przed kompem (wiesz już skąd 50?). Nikt nie jest tam jakimś Świętym Mikołajem. Sam fakt, że ktoś robi z tego zaletę jest, no cóż... Roczny system rozliczania godzin nie był wcześniej komunikowany, tak samo jak nie były komunikowane kombinacje z równoważnym systemem rozliczania. Mało tego - grafikowanie dodatkowych godzin w weekendy, gdy masz w opisie stanowiska pracy wpisane dni w tygodniu powinny być zawsze liczone jako nadgodziny, a nie, że firma kiedyś tam da Ci wolne, kiedy jest jej wygodnie, bo nie jesteś wtedy potrzebny. W typowym korpo przy pracy biurowej takich rzeczy się nie praktykuje. Mówienie sobie na Ty to w korporacjach normalna praktyka, oni w zeszłym roku zrobili z tego wydarzenie jakby to była fundamentalna zmiana relacji z pracownikami. Plota o kamerkach na HO to nie plota. Na jednym z projektów były one wymagane. Widocznie pracujesz tam za krótko, aby o tym wiedzieć.

Luck
Pracownik

Firma ma nadal ponad 450 pracownikow, wiec chyba tak zle nie jest... A system pracy o ktorym piszesz jest stosowany w wielu szczecinskich korporacjach - nie widze w tym nic dziwnego i strasznego. Praca jak praca - kazda ma plusy i minusy.

Prosty
Pracownik
 Pytanie
@Adam-adam

Ale te 5 minut pracodawca może Ci zlecić przy innej pracy bez monitora a tutaj tak nie jest. Ja pracowałem w firmie gdzie miałem 15 minut przerwy a jak chciałem odejśc od kompa na 5 minut to mi pracodawca znalazł pracę by sie nie nudził :D Także wolę te 50 minut czasu wolnego. Roczny system rozliczania czasu pracy był komunikowany od zawsze w dniu Onboardingu :D ojj Adam Adam - nie czyta się regulaminów a ludziom potem głupoty się opowiada. Masz tą informację w regulaminie - możesz sprawdzić. Dali Ci ten regulamin do przeczytania. Pamiętasz? W typowym korpo? A w ilu korpo pracowałeś? Widzę że we wszystkich :) Doświadczony człowiek. Takiego to aż miło posłuchać. Adamie - wszystko uzaleznione jest pewnie od tego ile jest pracy. jako człowiek obeznany w Świecie powiedz mi jakbyś postąpił z pracownikiem który ma nadplanowane godziny (co jest dla Ciebie jako pracodawcy pewnym kosztem) ale akurat masz dla niego mniej pracy bo wolumen jest mniejszy (tak się złożyło). Trzymałbyś pracownika w biurze czy raczej rozliczył się z nadplanowań gdy akurat jest ku temu okazja. No Szefie daj znać :) Pewnie dąłbyś mu wolne wtedy gdy jest duzo pracy zespół nie wyrabia i wszystko może się posypać prawda? Logiczne jest chyba że gdy jest więcej pracy to pojawia się więcej godzin pracy ale gdy jest mniej pracy to po prostu jest mniej godzin. I to nie jest coś co cobie wymyślił mój kierownik - to po prostu ilość pracy. Mówimy sobie na Ty - człowieku widać że tu nie pracujesz a bzdury piszesz. Od dawna ludzie byli tu na Ty. Z niektórymi na Pan/Pani. To działo się w naturalny sposób. Nikt po prostu nie mówił nikomu jak ma z kim się witać. Po prostu rok temu o tym powiedzieli by pracownicy nie czyli się skrępowani - rozumiesz? Nowemu pracownikowi było głupio powiedzieć do szefa projektu "cześć". Więc HR zaczał o tym po prostu mówić by nikt nie czuł się niekomfortowo. A Ty łykasz że rok temu to był zakład jak z PRL :D Mi się wydaje Adam Adam że powinieneś mówić o tym o czym wiesz a nie o tym co usłyszałeś albo co się Tobie wydaje bo kłamiesz. I wprowadzasz innych w błąd. Po co to robisz? hahahaha :D Teoria spiskowa z kamerkami :) I co te kamerki robią? Strzelają laserem jak odejdziesz od kompa? :D No Adam Adam? Masz kamerkę i co ona złebo robi? A teraz przynajmniej pomyśl - czy uważasz że jest możliwe (trzymaj się bo to gruba sprawa) by dawali kamerki pracownikom w HO by widzieć siępodczas spotkań grupowych bądź indywidualnych na teams? Wiem stary mnie też to szokuje. Jak oni tak mogą? Serio w CSP są kamerki byśmy mogli się widzieć jak rozmawiamy z innymi? O szok.... Przykro mi jeżeli to rozczarowujące ale tak - po prostu w tej firmie wychodzi się z założenia że jak jesteśmy zespołem i z sobą rozmawiamy to warto byśmy siebie widzieli.

na Ty
Pracownik
 Pytanie
@Adam-adam

mowienie sobie na Ty mozna jeszcze jakas przelknac. Gorzej, kiedy team lider zwraca sie do pracownika zdrobniale do pracownika... A moze sie czepiam ?

Pracodawca

 Pytanie
@na Ty

Czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Prosimy o kontakt mailowy na csp_hr@csp.com.pl - chcielibyśmy pomóc, jeśli czujesz się niekomfortowo w zespole lub jeśli doszło do sytuacji, która nie powinna mieć miejsca. Pozdrawiamy.

Ayo
Inne

Mili ludzie tu są i odpowiadają na pytania - cudownie :) Czy mogę ja z kolei poprosić o opis i ocenę stanowiska specjalista ds. wideoweryfikacji z językiem niemieckim? Jak z zarobkami? jak z ową elastycznością czasu pracy i kiedy można spodziewać się "szczytu sezonu" na klientów do weryfikacji?

do Ayo
Były pracownik
@Ayo

wideoweryfikacja to akurat nalepszy projekt jeśli chodzi o atmosferę i zarobki

praca
Pracownik
@Ayo

ogolnie na projekcie zawsze jest za malo osob do pracy. Praca jest dosc intensywna, na każdego Klienta mierzy sie czas, wiec trzeba sie spieszyc i pilnowac jakosci. Ogolnie atmosfera jest sztucznie dobra, niby poprawna, ale wyczuwa sie konkurencje miedzy pracownikami. Pracuje sie dlugo, poniewaz sa obowiazkowe nadgodziny, w wiekszosci nieodplatne. Oczywiscie jak bedziesz pracowac pi 180 godzin w miesiacu to wyrobisz srednia krajowa.

Nadgodziny
Kandydat
 Pytanie

Złożyłam cv na projekt back office, ale czytam tutaj o nadgodzinach i zaczynam mieć wątpliwości...dużo ich macie? Czy dobrze rozumiem że praca w sobotę jest za darmo?

Hej
Pracownik
@Nadgodziny

Tak, w firmie obowiązuje system równoważnego czasu pracy- czyli dopuszcza wydłużenie czasu pracy w danym tygodniu, a nawet w soboty. Później w ciągu roku ten czas oddawany jest w postaci dni wolnych od pracy.

Zostaw merytoryczną opinię o CSP Customer Services Polska sp. z o.o. - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 98.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 12 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w CSP Customer Services Polska sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

CSP Customer Services Polska sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii