ktos z obecnych lub byłych pracownikow moze powiedziec czy w tej mrówce pracuje sie na 2 zmiany ? bo czynnna jest 7-20 wiec chyba nie pracuje sie na 1 zmiane a 13h ?
Co do sklepu to fatalny nie ma tego nie ma tamtego obsługi też nie ma jak potzrebna słyszałem że (usunięte przez administratora) wypłaty więc pewnie dlatego czwly Szas tam ktoś nowy
Bardzo nie mila obsługa. Pani P. Nawet nie patrzy na klienta przy obsłudze tratuje go jak powietrze bardzo nie milo odpowiada. Minusem jest brak zwrotow.
Brak zwrotów to nie problem sklepu. Takie jest prawo. I najlepiej poczytać sobie o tym w prawie konsumenta. Jeśli klient tego nie rozumie to już nie pracownika problem że już mu się w koło tego samego nie chce powtarzać.
Uu, może lepiej klientom nie odpowiadać w taki sposób w sieci? Lepiej się skupmy na tym, jakie w sklepie macie warunki, ile teraz płacą i czy jest robota dla sprzedawcy? Z góry dzięki :)
Nasz ulubiony sklep. Miła obsługa. Widać że sklep się rozwija. Dużym plusem że w końcu można korzystać z karty dużej rodziny ☺️ Nie sądzę by pracownicy olewali klientów. Zawsze nam wszyscy pomagali, a nawet czasem lepiej doradzali. Ale faktycznie zauważyliśmy przypadek że niektórzy klienci co do pracowników są okropni. Więc takich klientów mają racje że olewają. Ludzie opamiętajcie się. Skoro ktoś pracuje w jakim kolwiek sklepie to nie oznacza że jest gorszy. To taki sam człowiek jak i wy.