Majster

Trzebinia

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 252 ocen.

Opinie o Majster

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Majster

Ciekawy czy to normalne

Czy na waszych oddziałach też nikt z pracowników nie może mieć wolnego 2.05? (Nie tyczy się kierowników sklepu) .

Pino

A Multi sportu dalej nie ma ehhhsss

Alicja

@anonymous, 10 nowych sklepów, o których piszesz zapewni miejsca pracy osobom, które jej potrzebują. Wspomniałeś także o jakimś 1% dla pracowników. Możesz wytłumaczyć dokładnie co masz na myśli? Pozostawione przez Ciebie informacje zainteresują innych użytkowników forum.

Majster
@anonymous 20.04.2018 17:40

Nie reprezentuje firmy, wpisalem tylko nick, ktory sie nieswiadomie powielil z nickiem osoby, ktora dodawala wpisy w imieniu centrali

Pracownik

Mam pytanie bo nie wiem czy tylko dla mnie to jest dziwne. Czy Wasz kierownik też pisze do Was maile i każe sobie na nie odpowiadać również droga mailową? Pyt am poważnie

Elo
@Pracownik 20.04.2018 07:58

Bo wygodniej mu siedzieć w jakieś klitce bez kamer i pisać niż chodzić po sklepie. Zamiast robić durne zdjęcia pracowników może lepiej nie monitoring majstra sprawdzi ile dany kierownik spędza czasu między alejkami i sprawdza regały a nie tylko jak góra ma przyjechać na wizytację to wielki popłoch

Klientka

A gdzie się przeniósł przystojny blond kierownik z Jaworzna?

anonymous
@Klientka 16.04.2018 08:37

barany w łącku pasie

Oszukany

Witam.Wam tez ucieli wypłaty ? Na nowe sklepy mają a dla ludzi już nie jak tak dalej będzie to ludzie się pozwalniaja a prezes będzie sam sprzedawał hehe obornik bydlecy bo to podstawa sklepu majster

Czekamy

Co z tymi kartami multisportu...znowu fajny pomysl który spali na panewce??? A myślalem że naprawde zmienia się na lepsze:(

Marco
@:) 08.04.2018 12:44

Dostaniesz swój Multisport już nie bawem hehehe oj dostaniesz wersja premium aż ci w pięty pójdzie

Mckwacz_

Kiedyś pisałem zarząd i kierownictwo manipuluje ludźmi starasz się,biegasz aby się wykazać ale nie i tak Ci się nie należy mimo iż tak napisali, niech kłamią dalej daleko na tym nie zajada.

klijent

tragedia zadbajcie o te biedne zwierzęta ostatnio znalazlam martwa swinke morska a dziś malego martwego chomika zacheta jak nic.

Pracownik

To co się tutaj dzieje przechodzi wszelkie oczekiwania. Szukam pracy mam nadzieję że coś znajdę. A Wy Ci mądrzejsi uciekajcie póki możecie bo lepiej nie będzie.

Pracownik
@Majster 06.04.2018 07:06

Popieram przedmówcę. Kto zgłosi do centrali ten do zwolnienia.

Katarzyna K

Witam serdecznie w Trzebińskim Majstrze ewidentnie widać iż brakuję personelu , robiąc dzisiaj zakupy do ogrodu , musiałam czekać w kolejce do Pan, który obsługiwał ludzi z kolejki . Pan był bardzo sympatyczny lecz strasznie zagoniony aby obsłużyć wszystkich , asortyment super widać że po zimie idzie to w lepszym kierunku a myślałam że będziecie zamykać market .

majster

dziękujemy za informację , zaraz się tym zajmiemy

zdziwiony
@., 05.04.2018 22:57

czy o swoich prywatnych sprawach tez piszesz ba forum..?

PapuAra

#9924 Cytuję treść znalezioną na portalu społecznościowym "Drodzy Jaworznianie Czy ktokolwiek z Was był w sklepie Majster w Jaworznie i słyszał przeraźliwy "płacz" papugi-Ary Ararauny.Chce podkreslić, że to nie jest naturalny odglos tej papugi.Na własnych oczach widzialam jak papuga uderzała głową w deski kilkukrotnie,wydawała dziwne odgłosy jakby coś jej podlegało. W tylnej części papugi widać powyrywane pióra co świadczy o regularnym samookaleczaniu się (w ten sposób podkreśla swoją ogromną samotność). Czy macie pomysł co zrobić aby jej pomóc?Gdzie to można zgłosić?Byc moze macie jakis pomysl i wspolnymi silami mozemy uratowac ją z tego dziadostwa.Mój kontakt 880 381 392" może tutaj znajdzie się ktoś kto się tym zainteresuje a nie tylko obgadywaniem drugiej osoby.

PapuAra
@PapuAra 06.04.2018 07:53

Odpowiedź miało być zamiast odpada

majster

firma majster uprasza swoich pracowników o nieudzielanie.sie.na tym forum , prosimy o niepodejmowanie polemiki na te brudna grę kilku osób.. Prosze nie odpowiadac na te obrzydliwe ataki. Wszystkim byłym pracownikom nalezy sie szacunek i wdziecznosc. Serdecznie dziękujemy za zaangazowanie i wkład w rozwój firmy to również dzięki wam ciagle się rozwijamy i otwieramy nowe placówki ( 10 w 2018 roku) życzymy powodzenia.

.
@majster 05.04.2018 20:49

zamiast kupować nowe działki i otwierać nowe zadbajcie o obecne sklepy. na marketach towary za kilka milionów złotych a nie ma kto tym handlować, klienci wychodzą, bo żal wam wydać 200 złotych dziennie na pracownika.

Ktoś

Tyle osób pisze źle o byłych kierownikach D. nic pozytywnego. Najlepiej jest mówić o kimś kogo już nie ma w tej firmie, bo przecież winę na kogoś trzeba zrzucić. Ciekawe czy było aż tak źle jak wypisujcie za czasów kier. D.? Podobno "rozwalili" całego Majstra nic by nie zdziałali bez wiedzy i przyzwolenia dyrektora prezesa. Więc wina chyba nie całkiem była po stronie kierownikow D. Ludzie już zapomnieli że z nimi dało się dużo rzeczy załatwić teraz najlepiej nadawać jak to było źle i podlizywać się obecnym kier.

majster
@Ktoś 05.04.2018 13:01

oczywiście za masz rację , za pracę należą ci się podziękowania i szacunek , proszę pamiętać że od tego co tu można przeczytać firma majster całkowicie się odcina i jednoznacznie nie popiera.

Pracownik

Moje zdanie jest takie. Zamiast szukać oszczędności np w zamawianiu towaru. To Majster szuka oszczędności w zwalnianiu pracowników. Zamiast postawić na konkurencję obniżyć ceny w dół to leci miliard CSów do góry. Po drugie zamawiany jest towar niepotrzebny, nie rotujący. Często centrala zamawia to samo co my zamówiliśmy. Idą zamówienia na kilka tysięcy tego co przed chwilą przyszło na market. Dostajemy towar, który mamy. Czy PM i Ci co robią zamówienia w centrali widzą w ogóle nasze zapasy i rotacje, bo niejednokrotnie miałam wrażenie że nie. Druga sprawa jak już wspomniałam wcześniej skoro centrala zamawia jakiś towar w ilości hurtowej który idzie pewnie na niejeden market to chyba dla oszczędności powinno się zorganizować niższa cenę a nie wyższa i to znacznie. Więc chyba coś tu jest nie tak. Gdzie są te pieniądze? Ale zarząd majstra uważa że tylko starzy dyrektorzy działali na szkodę. A reszta też chyba nie bardzo. Tym czasem zbliża się sezon zamiast zatrudnić pracowników do obsługi to majster szuka oszczędności w redukcjach etatów. Ale co ja tam wiem. Przecież jestem tylko szarym małym nic nie wiedzącym pracownikiem. Pozdrawiam.

Majster
@Pracownik 04.04.2018 18:50

Dziękujemy za czujność. Prosimy o informacje, na które towary zamówienia są powielane? Wszelkie opinie prosimy kierować na adres e-mail kontakt@markety-majster.pl

hej

i co wy z ta zoologia zamierzacie dalej

obserwuj.pl

Głupota ludzka nie zna granic,pomówienia tutaj rosną jak grzyby po deszczu,apeluje o zaprzestanie wypisywania takich głupot,przestańcie się oczerniać.Piszę po raz kolejny dajmy czas nowemu DS spokojnie pracować,chłopina jeździ teraz po sklepach i wynajduję błędy starego DS,wierzcie mi jest ich masa,ja patrzę na to obiektywnie i widzę że w niektórych i większości sytuacjach ma rację,nie będę podawał przykładów bo każdy z was wie jak to wszystko wyglądało.Trzeba zabrać się do pracy a efekty same przyjdą.Pozdrawiam wszystkich pracowników Majstra.

-_-
@Obserwuj.com 28.03.2018 19:47

Weźcie się już uspokujcie bo żal to czytać

.....

Pierwszy raz widziałam Prezesa na żywo. . Przystojniaczek. Nie wierze że jest tak niemiły jak piszecie.

:)
@bożydar iwanow 27.03.2018 23:50

Żałosny to jesteś Ty i Twoje teorie na temat firmy i osób w niej pracujących.

Nowy

Ludzie zajmijcie się pracą a nie głupimi bezsensownymi wpisami które i tak nic nie wyniosą do firmy .Sytuacja w firmie jest jaka jest i jak będzie dalej zobaczycie . Obrażanie byłego DS i pisanie o nieudolności nowego DS też nic nie da a tylko sami pokazujecie tym jakimi ludźmi jesteście pisząc naprawdę głupie teksty . Prezes jest jaki jest i też tego nikt nie zmieni tylko on podejmuje decyzję czy dobre czy złe nie Wam oceniać . Chcecie pracować w tak prowadzonej firmie pracujecie nie to droga wolna nikt nikogo na siłę nie trzyma . Jak jesteście tacy mądrzy na forum to pokażcie też co potraficie na swoich marketach . Jeżeli uważacie że Wasz market jest źle prowadzony przez kierownika to nie piszcie tego tu na forum a przekażcie to do centrali poparte dokładnym przykładem uchybienia im więcej wie centrala tym szybciej można zareagować by uniknąć w przyszłości podobnych problemów również na innych marketach.

Anex

Czytam Wasze komentarze i z większością się zgadzam. W Majstrze pracuje od 2 lat. Prace zaczęłam jako sprzedawca i prawdę mówiąc nie miałam na co narzekać, pierwsza praca, zarobki 1850-1950,- w zależności od premii. Robiłam swoje i tyle. Praca jak praca za leżenie nie płacą. I muszę dodać że ją lubiłam. Po ponad roku awansowałam. Praca na stanowisku kierownika sama w sobie jest dobra. Trochę wiecej obowiązków ale nic trudnego. Niestety są sprawy na które narzekam .. Na otwarciu masz regał albo więcej pewnego towaru, który na samym starcie jest zablokowany do zamówień I nie istotne czy się sprzedaje czy nie. Po co to? Albo najlepiej rotujace towary wrzucają Ci na podkreślnik, a przedstawiciele burzą się że nic nie zamawiamy. Irytujące. Bałagan w kadrach. Dostajesz umowę zlecenie na miesiąc, a na sam papierek czekasz 2 mies. pracy. Po roku pracy musiałam iść ponownie na badania poniewaz te które robiłam przed podpisaniem umowy o pracę wyparowały. A tak poza tym to mogliby bardziej ufać swoim pracownikom, bo wrzucanie wszystkich do jednego worka przez pryzmat jakiegoś odsetka który ma lepkie rączki nie wpływa dobrze na pracę. Podsumowujac, sam się musisz przekonać jak to wyglada i czy ta praca Ci odpowiada. Mi np. mimo wszystko jest tu dobrze i póki co nigdzie się nie ruszam, bo nie są to rzeczy które uniemożliwiają pracę. Gorzej jest z atmosfera panujacą posród pracowników. Za 1% z obrotu chcą się ubić. No coż. Może tylko u mnie są tak pazerni ludzie.

..
@biegacz z nigerii 27.03.2018 12:12

I to jest chore ale mimo wszystko chyba lepiej tak niz ze do klienta nikt nie podchodzi przez pol godziny...rola juz kierownika zeby z takimi sytuacjami jak piszesz walczyc..nie ma zlotego srodka ale lepsze to niz wieczne chowanie sie sprzedawcow za regalami i mowienie jak juz ich znajda nie jestem z tego dzialu..chyba sie zgodzisz..

Wojtek

Czytając wpisy pracowników Majstra sądze że macie poważny problem ale sami ze sobą , opisujecie prywatne życie współpracowników które nie powinno nikogo obchodzić , obgadujecie osoby które już nie pracują ,żenada. Nie od dzisiaj wiadomo że firma fatalnie jest zarządzana że brak jest wyszkolonej kadry pracowników , zaś większość kadry kierowniczej jest bez doświadczenia na tym stanowisku . Zarząd to tak naprawdę jedna osoba - prezes bo reszta osób zarządu nie ma nic do powiedzenia . I co tu się dziwić jaki jest niski poziom pracowników Majsra . Oczywiście są wyjątki i im życzę powodzenia .

MM
@majster 25.03.2018 22:04

nikt nikogo nie wyciągał ze słowackiego MM , a błędem jest mieć wśród kadry pracowników ludzi dwulicowych i jak chorągiewka . Po co udzielacie się z głupimi postami . Weźcie się do pracy i pracujcie a nie piszcie głupot .

anonymous

Ha ha..ale tu jaja sa..

majsterr

Oczywiście każdy ma prawo na tym forum do swojego zdania, jedni mają rację drudzy nie a jeszcze inni piszą po to by szkalować. Każdy kto w Majstrze pracuje bądź pracował wie jak jest . Przykre jest to że Klientom odpowiada się ,,nie ma" bo jak sami widzicie wybór mamy coraz mniejszy gdzie w konkurencyjnych firmach wszystko idzie w innym kierunku , Klient musi mieć wybór i dostępność towaru + dobra obsługa nad tym musi nowy dyr pracować bo w Majstrze tego nie ma , oczywiście nie bierzmy wszystkich do jednego wora bo jest dużo dobrych kierowników marketów jak i handlowych i oczywiście sprzedawców którzy posiadają wiedzę handlową ale nic z tego nie będzie jak wśród nich będą osoby olewające swoją pracę takim trzeba podziękować i tu rola nowego ds i kierowników marketów by te słabe jednostki eliminować! Błędem jest osłabianie działów poprzez zabieranie dobrych handlowych którzy dbają o swoje działy i obsługę Klientów dobrze kierują działem na kierowników mały dział to nie market i problemy jakie czasem się zdarzą z nimi tez trzeba sobie umieć poradzić , trzeba pamiętać nie obrażając nikogo że nie każdy nadaje się na dane stanowisko bo nie każdy sprzedawca może zostać handlowym i nie każdy handlowy kierownikiem marketu . Majster może być super siecią ale trzeba nad tym pracować etapami 1 to zdobyć Klientów ich ponowne zaufanie bo wielu się odwróciło, czyli dostępność towaru i wzorowa obsługa a żeby obsługa była fachowa pracownicy muszą posiadać wiedzę której wielu brakuje. Jest jeszcze temat bzdurnych procedur p A.Sz, oczywiście są potrzebne procedury ale bez przesady . Nie szukać oszczędności na priorytetach Nowy DS odwagi a Pan Prezes niech słucha czasem pomysłów i uwag kierowników, powinny być raz w miesiącu zebrania wszystkich kier w centrali. Więc Ci którzy chcą dobrze pracować powodzenia a ściemniaczom podziękować

...
@anonymous 25.03.2018 21:44

Chyba nie zrozumialeś|zrozumiałaś wypowiedzi.. Chodziło że ten pajac podszywajacy się pod sprzedawcę z trzebini pieprzy glupoty.. A obecna kadra naprawdę jest zadowolona ze zmian..

Ciekawski Romek

Mam pytanie jako pracownik do innych pracowników. Ponoć nowy dyrektor jeździ po oddziałach z prezesem. Jak wygląda wizyta? Co się zmienia nie zmienia? Czy tak jak podczas wizyt dyrektora D. Czyli nic konkretnego??? Proszę o normalne odpowiedzi

anonymous
@Ciekawski Romek 23.03.2018 19:17

romku , Marku , Piotrze , grzesku , Pawle ...i jak wam tam jakbyście byli pracownikami majstra nie musielibyscie zadawać takich pytań , wiadomo wiec ze nimi nie.jestescie... czyli znowu się podszywanie, tchórze ! ... proponuję sie już wziąć za robotę zanim was wyp. z mrowki a majstrowi podziekujcie za to że mogliście się wyrwać ze Słowacji z Merkurego i czegoś może się nauczyliscie w końcu..

anonymous

Jest ok!

Alicja

@odpowieź, jak często odbywają się takie wizyty? Czy podczas nich obserwowana jest szczegółowa Wasza praca? Proszę Cię o dodanie takich informacji na forum. Ponadto jak prezentuje się atmosfera w Twoim miejscu pracy i warunki zatrudnienia?

pycha kroczy przed upadkiem

Mam taką prośbę do wszystkich tutaj piszących "zwolnij się". Odrobinę pokory, narzekają tutaj zapewne przede wszystkim długoletni pracownicy, którym jest żal patrzeć na to co z tą firmą się stało. Jasne, że większość z nas się pozwalnia i swoje doświadczenie będziemy wykorzystywać w innych firmach. Ilu dobrych pracowników zwolniło się choćby w tą zimę i jacy ludzie ich zastępują? Więc jak pisałem odrobinę pokory, bo przyjdzie sezon i okaże się, że nikt nie przyjdzie do pracy a ten, który przyjdzie nie będzie miał bladego pojęcia o asortymencie. A taki doradca na kredyty nie zarobi. Kasjerki brały dla siebie kupony rabatowe, jakoś nie słyszałem, żeby je pozwalniali. Bo kierownicy dobrze wiedzą, że ciężko znaleźć kogoś nawet na kasę.

anonymous
@t 22.03.2018 12:51

Przyjacielu nie denerwuj się bo ci żyłka pęknie...i kto będzie wtedy te bluzki pisał... opinie o firmie bez twoich inwektyw beda słabe...Panowie więcej kur.kur.kur. ma byc...hahahaha...

Praca

Gdzie można składać CV ? Trzeba do konkretnego sklepu czy jest jakiś jeden mail na który można wysłać?

Ciekawy klient
@Praca 19.03.2018 10:24

Jaki asortyment będzie w sklepie Dobrodzień i kiedy otwarcie?

Arenis

Wszyscy pisze źle i jeszcze gorzej niż było, taka prawda jest ludzie się zwalniają obsługi coraz mniej, nowi nie są zatrudniani, pensja nagle najniższa w żadnym markecie tak samo się nie zarabia, premie od sprzedaży tak 1% od całości utargu, gdzie nie ma klientów nie ma premi, obiecanki cacanki dyrektorów i kierowników głównych nie mają końca, akcja wyprzedażowa która nijak się miała do samej nazwy, oszukiwanie klientów którzy bluzgaja na pracowników nie na osoby który wymyslaja takie akcje, każdy pisze porozmawiać z dyrektorami albo prezesem z dyrektorem się nie da zbyt dumny czołowiek, prezes udzieli jedynie pochwały wzrokowej jeśli nie zruga bo ma taki kaprys, handel polega na wzajemnej współpracy i wsparciu osób zarządzających a nie wyrzywaniu się na nich za swoje błędy, w tak dużej spółce nie powinno mieć miejsca jakieś eksperymenty co będzie lepsze, tylko zatrudnić ludzi który znają rynek i wiedzą jak to zrobić. Ale faktem jest to że Ci maja coś do zaoferowania idą dalej nie tona na statku wraz z kapitanem. Jedynym wyjście jest wdrożenie nowych produktów, które zachęca przyciągną klientów ale napewno zmniejszenie marzy która wcale nie zachęca do zakupów. Jeśli chodzi o handel i pracowników to każdy mierzony taka sama miarą czy pracujesz czy lecisz w kulki. Awansują tylko znajomi zarządu co nie jest nowością, firma zarządzana strachem sianym wśród pracowników, wszyscy pochowani, bojac się zarządu i klientów, którym się mówi że nie ma produktów. Firma Cię nauczy kłamać i sciemniac aby przetrwać. Powodzenia życzę i wielu zmian dla firmy która ma potencjał, zaprzestać rozbudowy sieci rozbudowac ale personel i handel.

majsterr
@Arenis 18.03.2018 15:53

W tej firmie mogą być zmiany ale dopiero wtedy gdy prezes pójdzie po rozum do głowy albo nim przestanie być .

Zostaw opinię o Majster - Trzebinia

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Majster