Majster S.A.

Trzebinia

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 273 ocen.

Majster S.A.
3 273

Opinie o Majster S.A.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Majster S.A.

Henryk ogolnobudowlaniec

Na Oławie pozbywają sie chyba pracowników.Najbardziej doświadczeni i pomocni zniknęli.Nie ma pomocy na sanitarnym,o budowlance nie wspomnę.Do niedawna byli goście ktorzy ogarniali wszystkie działy w tym sklepie.Ale zapewne sądząc po tym ze ich nie ma,zmienili prace i pozostaje zmienić sklep.Wrocław najbliżej.

Ten z Olawy
@HENRYK OGOLNOBUDOWLANIEC. 17.07.2018 16:50

Jo to właśnie ja, nie ma mnie bo chory jestem. Dobrze ze Pan n mnie trafił bo reszta się nie nadaje

bogatypakietsocjalny

Dodatki do wynagrodzenia nie są czymś nadzwyczajnym na rynku pracy, to raczej standard, karty multisport, dofinansowanie nauki języków obcych, paczki, bony na święta, wyposażenie biura w świeże owoce w poniedziałki, kawa, herbata , woda mineralna.Firmy prześcigacją się o oferowaniu atrakcyjnych warunków pracy. A Majstrze wstyd tylko najniższa krajowa + To to Panie Prezesie, będzie ten pakiet socjalny, karty multisport ???

pracownik
@Sabat. 13.07.2018 09:08

Były obroty,byli pracownicy więc po co zwalniali.To jest efekt braku etatów.Po co te likwidowanie regałów pod wynajem.W Kluczborku przez przebudowę handel całkowicie się rozjechał w mieście jest informacja że się zamykamy,klienci wogóle nie chca przychodzic narzekaja na brak obsługi,no cóż ale jak od 17.00 jest dwóch sprzedawców.

Michał

Matko, po 8 latach od rzucenia roboty w tym (usunięte przez administratora) wszedłem dzis na forum i czytam, że kompletnie nic od tamtego czasu sie nie zmieniło. Ba, jest jeszcze gorzej, bo kiedyś to chociaż kadra była pełna. Dramat. Ludzie uciekajcie z tego syfu, skoro tyle lat sie nic nie zmieniło, to znaczy, że juz sie nie zmieni. Masakra. Ta firma to było jedno wielkie dziadostwo i (usunięte przez administratora) a teraz to jeszcze mułu dwa metry. Szkoda Was.

Michał
@bng 06.07.2018 21:10

Tadeusz był spoko, i był drzazga w (usunięte przez administratora) Prezesa. Ot co. Niech mu sie wiedzie gdziekolwiek jest.

Czekamy

Co z tymi kartami multisportu...znowu fajny pomysl który spali na panewce??? A myślalem że naprawde zmienia się na lepsze:(

Bzik
@.€ 04.07.2018 07:34

Co (usunięte przez administratora) ściska że nie wiecie kto co pisze :)

byćmożenowypracownik

Witam :-) na wstępie chce zapytać jakie są warunki pracy w tej firmie , ile oferują przy pierwszej umowie i jaki oferują socjal dla swoich pracowników . Jaka jest atmosfera w pracy , i jak wam się pracuje . Pozdrawiam :-) .

Pracownik
@byćmożenowypracownik 02.07.2018 15:59

Dobrze powiedziane ludzie będąc w pracy nie zawsze wiedza ze przez te 8 godzin powinni robić to co do nich należy a kiedy im się coś każe zrobić to wielce oburzeni i zdziwieni ze musza coś robić bo dziwne to taki ze w pracy trzeba pracować. Przewraca się ludziom w głowach...

Dlucik

Kierownik w Dzierżoniowie istna porażka.awansowal za lizanie (usunięte przez administratora) Bądź robienie łaski.Typ który o handlu wie tyle co nic a pokazuje kozaka bo jak ma władze to nikt mu nie podskoczy. Synek za młody jesteś i wiedz że karma wraca . To że sądzie że znasz wszystkich i wszystko ci wolno to się mylisz . Zastanów się nad swoim zachowaniem i wychamuj.

Dlucik
@@ 04.07.2018 00:02

Proponuje zrobić ankietę i wtedy się okaże czy jest taki lubiany i szanowany przez współpracowników...a może lepiej nie bo zaraz poleci z tymi ankietami na policję i będzie robił badania grafologiczne czyje która jest.a tak z innej beczki czemu kiero jeździ sobie na obiadki w godzinach pracy skoro jest miejscowy.jak był handl to 15 min i dość a teraz szlachcic sam się szlaja po mieście a czepia się pracowników o 1 minutę.....

Jffvfyfjkjgyf. ...☺

A kto jest tym prezesa majstra jak się nazywa i jak wygląda ?

bng
@Jffvfyfjkjgyf. ...☺ 02.07.2018 19:28

a taki grzesiek. Jakby zarządzał firmą gość, który rozumie, że bez obsługi nie ma sprzedaży to firma miałaby znacznie większe zyski. A grzesiek ma premię od otwarcia nowego sklepu i tylko to go obchodzi.

Ania

Ponieważ żadne instytucje nie widzą jakimś cudem w tej firmie żadnych nieprawidłowości , dojdzie do tego co ok 10 lat temu w Biedronce czyli Prezes zostanie gwiazdą TVNu he

TVN UWAGA
@Ania 18.06.2018 13:12

Proponuję wykonać jeden telefon do Pana Wrony z TVN on oddzwania i można nakręcić niezły reportaż,i po problemie.

Ania

Prezes nikogo nie słucha tylko siebie chce mieć wszystko tu i teraz a każe ciągle redukować etaty, to pierwszy market w którym pracuje i wstydzę się przed klientami bo ani oni ani my nie mają znaczenia, byle kasa leci...ale do czasu bo jadąc tak po ludziach na szczyty się nie wzniesie....wysysa z nas całe życie i zdrowie pozatym nie przestrzegane są podstawowe prawa pracownika niepełnosprawnego wspominając o bezczelnym kłamaniu ...nikt na sklepie nie ma uprawnień na wózek ani butów BHP ...kamera na jadalni (rodo) zamawiają mega dużo towaru ale nawet komu wyłożyć nie ma 4 osoby na zmianę mają pracować za 12stu w puszce bez klimy??? Jedyny market w Polsce w którym nie ma socjalu...bo przecież jego pracownicy to z góry sami (usunięte przez administratora) nieroby i (usunięte przez administratora) nie zasługują ...jednym słowem level PRL

BrakMiSłów
@Ania 18.06.2018 12:58

Jak u Ciebie są 4 osoby na zmianie to i tak dobrze, wierz mi

PapuAra

#9924 Cytuję treść znalezioną na portalu społecznościowym "Drodzy Jaworznianie Czy ktokolwiek z Was był w sklepie Majster w Jaworznie i słyszał przeraźliwy "płacz" papugi-Ary Ararauny.Chce podkreslić, że to nie jest naturalny odglos tej papugi.Na własnych oczach widzialam jak papuga uderzała głową w deski kilkukrotnie,wydawała dziwne odgłosy jakby coś jej podlegało. W tylnej części papugi widać powyrywane pióra co świadczy o regularnym samookaleczaniu się (w ten sposób podkreśla swoją ogromną samotność). Czy macie pomysł co zrobić aby jej pomóc?Gdzie to można zgłosić?Byc moze macie jakis pomysl i wspolnymi silami mozemy uratowac ją z tego dziadostwa.Mój kontakt 880 381 392" może tutaj znajdzie się ktoś kto się tym zainteresuje a nie tylko obgadywaniem drugiej osoby.

Bea
@PapuAra 05.04.2018 10:16

Zgłoszenia do różnych instytucji nie dają rezultatów, zawsze wszystko wychodzi ok nie wiem jakim cudem możemy się tylko domyślać ...ale zaraz wszyscy dzieki działaniom prezesa będziemy tak walić głową ...nawet klienci

Do Prezesa

Drogi Prezesie. Każdy rozumie, że Pan stara się na swój sposób utrzymać firmę ale co musi się jeszcze stać żeby Pan przyznał rację swej pomyłki i nieudolności zarządczych. To nie wstyd podjąć gorszą decyzję, przecież jesteśmy ludźmi i każdy z nas popełnia błędy. Uderz się w Pierś i zastanów póty jeszcze czas, za chwilę nie będzie miał Pan nikogo wokół siebie, ani kierowników ani dyrektorów . Niestety nie te czasy. zapraszam Pana na market i niech Pan pokieruje marketem w Pana strukturze 15-tu osób. Zobaczy Pan że żadna procedura nie funkcjonuje bo Pan ją położył. II temat - kapitałem firmy są ludzie a nie cyfry, bo jak słusznie życie pokazało markety na pana pensje pracują i na całe utrzymanie firmy. Jest jeszcze coś takiego jak pojęcie szacunku i tu sie najbardziej obawiam bo pewnie Pan widzi pierwszy raz takie słowo więc oznacza ono wzajemną tolerancję i traktowanie kogoś z przyzwoitością. W mądrych firmach rozmawia się z ludźmi, są spotkania wyciąga sie wnioski i żaden prezes nie obraża sie że dyrektor ma lepszy pomysł. Tak to nie przedszkole i nikomu lizaka nie zabrali. Naprawdę Prezesie proszę zacząć słuchać swoich ludzi. Naprawdę są wartościowi ( mówię o tej resztce co został a jak dalej będzie jak jest, to zostanie Pan sam - razem z wynajmami i pustymi maketami. Chłopie na zdrowy rozum policz metry marketu i zrób grafik z 15 osób, weż wpis każdego dnia z dostaw + policz ilość pozyci z każdej faktury + sprawdź procesy które trzeba przejść żeby towar trafił na półkę wlicz absencję plus urlopy , dodaj do tego zadania z centrali i przyjdź pokaż a my chętnie będziemy się od Ciebie Prezesie uczyć. Naprawdę przyjdź i pokaż jak to się robi zanim markety utoną w bezradności. W normalnych firmach pracuje się nad usprawnieniami i polepszaniem potencjału obsługi jakości i upraszczaniu pracy a Pan czym może się pochwalić ??? Gratuluję ma Pan dramat w najlepszym tego słowu wydaniu. Ja w swojej karierze zwodowej w handlu jeszcze nigdy nie widziałem tylu niezadowolonych klientów, których nie daliśmy rady obsłużyć bo zwyczajnie było nas za mało - Mimo wszystko wierzę że Pan przemysli temat i kiedyś zrozumie co to znaczy pracować na sali sprzedaży w dwie osoby na 3 tyś metrach rano - wydać płytę obsłużyć klienta, posprzątać umyć posadzkę, pomalować sciany, zrobić przebudowę regału itd.......a to wszystko nazywa się u nas Doradca Klienta w jednynym wydaniu kilkunastu stanowisk. Trzymam za Pana Kciuki !!!

Yhy
@Do Prezesa 17.05.2018 22:07

Fakt, ja pracowałam w wielu marketach pierwszy raz pracuje w markecie w którym tak źle traktuje się nawet kloentow, i pracuje się nad tym żeby było jeszcze bardziej zadowoleni, tak jakby Pan Prezes założył sobie firmę tylko po to by sobie ja zniszczyć i ludzi powkurw...ac

Przyszłość

Nadchodząca zima wygląda na jeszcze gorszą jak ostatnia. Jest sezon, klientów czasami jest dużo, ale kto ich ma obsłużyć?Więc rezygnują, rzucają koszami z zakupami przy kasach, bluzgają, że nie ma kogo nawet zapytać o dany towar. My to wszystko musimy znosić, tłumaczyć się, wstydzić się za to wszystko co tu się dzieje. Druga sprawa to nie ma tu czegoś takiego jak w innych sieciach, np zajmuje się instalacjami, mam duże doświadczenie i wiem jak doradzić klientowi tak żeby kupił z mojego działu jak najwięcej i dbam o to, bo wiem że muszę mieć tu porządek, ład i wygląd żeby ktoś tu kupował i wracał. U nas to wygląda tak że trzeba znać każdy asortyment od rybek, rodzajów garnków, patelni, a jednocześnie być specjalistą od rodzaju fasad na budynkach, płytkach w kuchni, czy odpowiednich halogenów w łazience. W Taki sposób to umrze bardzo szybko, pozwalniajcie jeszcze paru ludzi i gdy ktoś rzuci L4 to najlepszym rozwiązaniem będzie zgaszenie światła i zamknięcie sklepu.

Pracownik

Szanowny Pan prezes zamiast słuchać kierowników i pracowników którzy chcą dobrze dla firmy to uważa że on jest najmądrzejszy i robi tylko to co uważa za słuszne. A prawda jest taka że świadomie topi firmę i prowadzi ją na dno. Więc nic Wam nie da debatowanie. To i tak się nie zmieni. NIGDY

Sphibx

Z taką ilością obsługi równie dobrze możecie zamknąć te markety, chyba że te najmy wam przynoszą kokosy, fachowcy już dawno opuścili ten sklep bo nic nie ma w takiej ilości od ręki, w zimie to już wgl padaczka puste półki świeca, lepiej żeby właściciel się obudził i ten obecny zarząd pogonil póki jeszcze można coś uratować.

Kuba Guzik

Czy przypadkiem w związku z nową ustawą o ochronie danych , na obiekcie nie powinny się pojawić tablice z informacją o monitorowaniu obiektu i kto i gdzie te dane przechowuje ? Może ktoś z centrali zada sobie trud i przeczyta ustawę od dechy do dechy .

bng
@Kuba Guzik 12.06.2018 22:14

wiadomo, że nasz dzielny monitoring w osobach studentek dorabiających sobie za 1500 złotych jest uczulony na nas pracowników. Patrzą te biedne dziewczyny w monitory, próbując wychwycić jak pracownik w wypchanej kieszeni coś wynosi. A to niestety miarka, którą masz od lat, nożyk, czy rękawiczki. Więc patrzą te dziewczyny na nas a w tym czasie (usunięte przez administratora) obok wynoszą co chcą. Ile porzuconych opakowań po skradzionych towarach znajdujecie dziennie na sklepach? Czemu tak kradną? Bo na sklepie o powierzchni 2, 3, 4 tysięcy metrów są dwie osoby albo jedna. Kto ma tych złodziei pilnować i patrzeć im na ręce? Jak wychodzą inwentaryzacje? To kilkadziesiąt, kilkaset tysięcy strat na markecie. Pomijając pomyłki, kasowanie munusów przez automat są to kosmiczne sumy. A Zatrudnienie pracownika to tylko 3000 czy 3500 miesięcznie.

do poprawy

Pan Prezes jeździ teraz jako RKS,czy widząc to można twierdzić że nowy DS ma wpływ na wizerunek sieci,chyba raczej nie bo widać jest s... m....Panie Prezesie czas na zmiany są jeszcze ludzie którzy chcieli by zrobić coś dobrego dla tej sieci,niech Pan się zastanowi dobrze kogo wybrać bo lecimy na dno,obroty spadają klient niezadowolony wychodzi ze sklepu,odczuwa się brak dyr.M.D.gość trzymał to w rydzach.Nowy D.S.robi sobie wycieczki do kolegów jak pan to zwie.Trzeba tu gościa z jajami który pobudzi to wszystko i rozliczy nowo mianowanych psędo kierowników np.Bełchatów,Radomsko,Dzierżoniów,Kluczbork itd.są to ludzie nie miejący żadnej wiedzy o handlu a zarządzają sklepami.

Jeden z wymienionych
@do poprawy 10.06.2018 06:21

Prowokacja, prowokacja... rozumiem, że autor przeanalizował CV w/w kierowników, wie co dzieje się na tych marketach, zna szczegółowy plan pracy DS'a i wie jak uzdrowić firmę, uderzaj do prezesa, umawiaj się z właścicielem, absolutnie nie dziel się tą wiedzą na forum, jesteś wielki! Takich ludzi potrzeba! Podążaj ścieżką M.D., uzdrawiaj więcej firm w kraju!

smakosz

Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć,kiedy będzie otwarto ta szopko pod Kluczborskim Majstrem,dobre i duże tam kurczaki serwują.

galerianka
@smakosz 05.06.2018 09:35

Zbankrutował.Likwidacja budek.

Elemelek

Moi drodzy wszechwiedzący czytelnicy . Czy w związku z ochroną danych osobowych ( RODO) legalne jest udostępnianie danych personalnych np na identyfikatorach albo na DOF-ach ?

Ciekawy czy to normalne

Czy na waszych oddziałach też nikt z pracowników nie może mieć wolnego 2.05? (Nie tyczy się kierowników sklepu) .

Lololo
@Piotr 22.05.2018 23:17

Poza tym Piotrusiu przez twoje nienakarmienie zwierząt przez weekend z lenistwa padło wiele zwierząt! Zapomniałeś o tym?!

Klientka

A gdzie się przeniósł przystojny blond kierownik z Jaworzna?

Dariusz
@Klientka 16.04.2018 08:37

Tez cię miał ?

Obiecam a nie dam:))

Dzieki za multisport...nikt nie obieca Ci tyle co majster:))..

Dariusz
@....... 18.05.2018 20:35

Czy P.P. lubi D.D.

Agnieszka Oława

Cieszę się ,że mnie już tu nie ma. Będę tęsknić za Wami moja kochana kadro z Oławy. Było mi naprawdę miło z Wami współpracować. Dzięki naprawdę za wszystko , co dla mnie zrobiliście !!! P.S. nie dawajcie się tam ;)

Dariusz
@Agnieszka Oława 27.04.2018 12:00

My tez będziemy tęsknić Pani Agnieszko

Zofia i Andrzej

Jesteśmy stałymi klientami sklepu w Bełchatowie. Obsługa i kultura pracowników jest bardzo wysoka i dlatego postanowiliśmy napisać kilka słów. To co się dzieje w tym sklepie jest bardzo niepokojące. Zdyszani i spoceni pracownicy wręcz biegają od klienta do klienta. Ostatnio na sprzedawcę czekaliśmy 30 minut, oczywiście rozumiemy to że jest ich zazwyczaj dwoje na sklep i czekaliśmy cierpliwie. Niestety podczas oczekiwania troszkę słyszeliśmy jakie obelgi klienci kierowali w ich stronę. Ten sklep zamienia się w (usunięte przez administratora), szkoda tych fajnych i młodych ludzi...

do poprawy

problemy,problemy widać jest ich tu bez liku,nadal wyciągacie brudy zamiast zabrać się do pracy,ja mam tylko mały apel do Pana Prezesa,proszę zmienić formę premiowania,aktualna forma nie pobudzi sprzedaży w żadnym sklepie wręcz przeciwnie jeszcze w spowalnia,widać jak klienci się denerwują będąc dwa razy obsługiwani,najpierw nabijanie na schowek a następnie na kasie,no i nie w spomne co jest nabijanie,np.zeszyty,żaróweczka za 14.99 zł worek cementu.Wróćmy do premii działowych.

bng
@Mały Jasiek 15.05.2018 15:58

Nie trzeba nic drukować. Wystarczy, że wrzucisz do schowka a kasjerka przy zamykaniu paragonu to wyciągnie, bo widzi na ekranie, że jest w schowku. Drukować to się powinno tylko towary wielkogabarytowe, bez kodów kreskowych czy cięte na metry. Wieu z nas chciaoby żeby w tej firmie było dobrze, normalnie a jest tyle błędów, tyle kłód pod nogi rzucanych z centrali. Podkreślniki wracające jak bumerang, wielkie come backi towarów na jedno zamówienie i znów podkreślnik. I jak tu organizować rozmieszczenie towarów na półkach, jakieś demontaże regałów, odkładów a za chwile nabijanie trawersów, bo nie ma miejsca na towar. Nikt nad tym wszystkim nie panuje. Jest potencjał ale tak marnotrawiony, że ręce opadają.

Rafatus

Gratuluje za wybór nowych kierowników z wizją marketów przy kadrze 50 osób no bo w końcu trzeba robić setki zbędnych nic nie wnoszących raportów, zmianom premiowym gdzie jest wyścig kto pierwszy schowek nabije, wyprzedzaniu sezonów tylko patrzeć jak pmi zaczną choinki przysyłać skoro baseny przychodziły w okresie zimowym, blokowaniu zmian cen i praktycznie zerowej weryfikacji konkurencji w danym mieście, nakładaniu podkreślników na chybił trafił, zoo które zamiast przyciągać z braku kadry odstrasza, konkurencji która się obawiała a teraz śmieje się wam w twarz, kontrolowaniu na monitoringu mało istionych rzeczy (sami wiecie o co chodzi), zmian cen z każdą dostawą, INNOWACJI w handlu jeszcze nikt nie wymyślił sklepu tupu ,,weź sobie sam z palety i podejdź do kasy" jaka oszczędność w kadrze i przede wszystkim klientów którzy WYCHODZĄ bo akurat trafili na czas gdzie jeden sprzedawca jest sam np 2h. Oni na pewno wystawią wam pozytywną opinie i taki Leroy , Brico, OBi czy CAstorama z dużą kadrą nie śpi po nocach bo się boi o swój żywot P.S. DS miej jaja i oddaj starą formę obrotówki działowej

Zong
@bng 27.04.2018 22:34

Najlepiej opisuje to patologie jaka tworzy 1% , szukasz towaru po odkladach jak masz klienta hehehe to gdzie są sprzedawcy przez 8h że ty musisz lub ktoś szuka go na odkladzie a nie jest on na półce?? Po prostu nikt teraz nie ma czasu na dokładanie i tak naprawdę po sezonie wyjdą takie rzeczy że towar przesezonowal na odkladach bo akurat nikt nie miał czasu klient nie zapytał a ten który chciał sam kupić kupił gdzieś indziej .

Desperado

Ja myślę że Wacek powinien zostać Prezesem.Co Wy na to?? Może wyślemy petycję do Pana Witko?? Kiedyś wreszcie musi przejrzeć na oczy ze G Sz ciągnie JEGO w końcu firmę na dno.Co Wy na to??

anonymous
@Desperado 28.04.2018 23:54

o to teraz zes pojechał hejterze tak po nazwisku i z inicjalami... przecież to są osoby publiczne prezes duzej spółki , właściciel , dyrektor a ty sobie nimi gębę uciekasz... nie boisz się że będzie musiał publicznie przepraszać za takie zniesławienie..?? człowiek ze wsi wyjdzie , ale wieś z człowieka nigdy..

najki

Kochani Majstrowicze, czy wiadomo kiedy otwarcie sklepu w Dobrodzieniu? Ruszyła może już rekrutacja? Chodzą słuchy że nie tak szybko... może ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć ?

majster

dziękujemy za informację , zaraz się tym zajmiemy

Rafatus
@Majster 06.04.2018 08:48

i od razu Wacław rozwiąże ich problemy xD

Pracownik

Mam pytanie bo nie wiem czy tylko dla mnie to jest dziwne. Czy Wasz kierownik też pisze do Was maile i każe sobie na nie odpowiadać również droga mailową? Pyt am poważnie

Rafatus
@Elo 21.04.2018 12:05

normalne, przecież za biurka widać najlepiej problemy sklepu. Wystarczy jeden obchodzik w czasie zmiany i już wszystko wie. ...a no ma średnio 4000 maili dziennie to nie ma się co dziwić

Pino

A Multi sportu dalej nie ma ehhhsss

Luk
@. 22.04.2018 11:24

Dokładnie :)

Zostaw opinię o Majster S.A. - Trzebinia

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Majster S.A.