Opinie o Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o. w Warszawa Aleja Jana Pawła II 22

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o. w Warszawa Aleja Jana Pawła II 22

anonim Nowy wpis
Inne

Wpadła oferta dla pracownika technicznego i podobno za uprawnienia sep jest plus. Podpowiedzcie mi proszę co to znaczy, większe szanse w rekrutacji czy przełoży się to na zarobki. Ciekaw jestem co to takiego to Puro Brand Ambasador, też pisza że jakoś wynagradzają przystąpienie do niego?

Romek
Pracownik

Firma centralnie zarządzana. Wszystko trwa tygodniami. Obiecują premie podobno już kilka lat i wszystkim zatrudnianym - nikt nie widział. Dostać ubranie pracownicze graniczy z cudem. Budynki piękne. Ludzie są druga kategorią. Zatrudnienie nowego pracownika trwa tyle, że zwalniają się kolejni przytłoczeni ilością pracy. Człowiek np z recepcji jest od wszystkiego - czyści ekspresy , melduje, obsługuje bar , sprząta.( Wszystkie działy tak mają). Czasami też jest się sprzątającym pkoje -jak w niskiej kategorii hostelu. Wynagrodzenia niskie. Niższe od biedronki i to sporo! Premii brak. Jakieś niewielkie prezenty na święta są. Mydlenie oczu awansami i potencjałem. Głównym problemem jest brak przyznawania się do błędów. Nikt ich " nie popełnia" i brnie się w to. Aktualnie chyba wszyscy są na pracuj.pl . Podobno wcześniej było inaczej z innymi dyrektorami i kierownikami. Na dzień dzisiejszy nazwa powinna być Purex sp z oo z podkreśleniem ograniczonej odpowiedzialności. Szafa gra, jakoś kasa leci, nie ma ludzi niezastąpionych. Nie polecam. Przed sezonem letnim mnie już tu nie będzie.

Renata
Inne
@Romek

Nie brzmi to dobrze.. najbardziej martwię mnie rozbieżność zadań na stanowisku, np. przytoczonej przez Ciebie osoby z recepcji.. Czy próbował ktoś rozmawiać z właścicielami na temat podziału obowiązków? A co do wynagrodzenia, może warto byłoby iść na rozmowę całą grupą osób i porozmawiać o tym.

Xyz
Pracownik
@Romek

Potwierdzam tą opinię absolutny brak szacunku jesteś parobkiem i sługą dla kadry menedżerskiej z każdego działu otrzymujesz zadania. Każdy się tobą próbuję wysługiwać a jak zaczynasz konfrontować zakres swoich obowiązków dowiadujesz się że nie ma ludzi niezastąpionych. Ciągle poszukują nowych superbohaterów do pracy za (usunięte przez administratora) Kantyna beznadziejna często reakcje żołądkowe po posiłkach pracowniczych. Tempo zwalniania się pracowników przewyższa zatrudnianie nowych. Ciągły brak obsady we wszystkich działach. Zatrudnia się ludzi po znajomości bez kwalifikacji. Na recepcji pracują osoby nieogarnięte które się ciągle mylą. House keeping to jakaś pomyłka ciągły brak pościeli ręczników. Często zdarza się że zamiast jednego prześcieradła kładzie się dwa mniejsze. Łazienki zagrzybione. Kierownictwo chyba już dawno odleciało kasa się zgadza więc jakoś to będzie. Zawsze można winę zwalić na swoich (usunięte przez administratora)

Izabela
Inne
@Xyz

A te posiłki to skąd oni je biorą, że takie rzeczy podobno się przytrafiają po ich spożyciu? I tak się teraz zastanawiam jak tutaj z ruchem jeśli o gości chodzi? Bo warunki, które opisujesz raczej nie przyciągają zbyt wielu?

Xyz
Pracownik
@Izabela

Goście raczej stołują się na mieście. Wszędzie pełne restauracje a tutaj straszy czasami ktoś zabłądzi, bo wolne stoliki są. Nie potrafili nawet ogródka na zewnątrz poprowadzić. Czasami zasiadali tam goście z pobliskiego baru mlecznego. Niestety rynek weryfikuje ale tutaj nikomu nie zależy na zyskach. Wystarczy dobrze się podlizywać nie mieć własnego zdania i jesteś superbohaterem.

Izabela
Inne
@Xyz

Superbohaterem? Samym tytułem człowiek raczej się nie naje jeśli portfel prawie pusty? I tak jak padło info, że cały czas kogoś szukaj to czy możliwe, że kiedyś limit chętnych zostanie wyczerpany?

Xyz
Pracownik
@Izabela

Limit raczej się nie wyczerpie bo ostatnio zbyt długo to nikt tu nie zagrzewa miejsca. Atmosfera bardzo napięta .

Dociekam Nowy wpis
Pracownik
@Romek

Nie wiem kto tym dowodzi ,totalna porażka pracownicy znęcają się nad innymi,niby przyjmują do pracy potem wszystkie świrnięte doprowadzają cię do tego stopnia że sama się zwolnisz. Co to za środowisko to trudno okręślić,dziewczyny dostają " padaczki" tyle pracy. Najgorsze są kelnerki i recepcja. Niech raz staną na zmywaku może nie będą tak głowy nosić wysoko .(usunięte przez administratora)

anonim Nowy wpis
Inne
@Romek

Hmm.. a czy na rozmowie i w ogóle ofercie recepcjonisty jest zawarte to ze są aż tak zróżnicowane obowiązki ? ;p ciekawi mnie tez strój roboczy. Czy kobiety maja spódniczki. Jest wypłacany ekwiwalent za pranie ? Czy może da się być po prostu ubranym elegancko i to wystarczy?

PK Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Dopóki nie dostaniesz swojego ubrania pracowniczego to dress code jest dosyć luźny, a strój roboczy możesz za darmo odesłać do wyprania w pralni zewnętrznej

Pytanie
 Pytanie

Czy w Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o. obowiązuje nienormowany czas pracy? Czy Kucharz umożliwia pracę zdalną? Jest ogłoszenie z 1 maja na Pracuj.pl.

Błażej
Były pracownik
@Pytanie

Jest nienormowany bo szukają ludzi cały czas.

Grażyna
Inne

Branża, w której działa Puro Hotel, znalazła się w problematycznej sytuacji, nie da się tego ukryć. W związku z tym chcę spytać czy jest sens aplikowania do firmy teraz i jak sobie ona radzi w pandemii koronawirusa. Czy pracownicy jeszcze tam pracują? Powiedzcie, jak się przedstawia obecna sytuacja, dzięki.

Edmund
Były pracownik
@Grażyna

Warto warto. Za wszelką cenę utrzymali 0ravownikow podczas pandemii, w miarę dobrze płacą i jest spoko atmosfera

Jurgen hoop
Pracownik
@Edmund

Atmosfera się skończyła w 2020. Teraz jest zaganianie szczurków i szczucie 1na 2. Tym co mieli krótkie umowy podziękowano. Czyli zwalniano. Redukcja etatow. Zmuszanie do brania bezpłatnych urlopów Przypomina atmosferę na produkcji w nortvolt. Nie polecam.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o.? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Wiki
Inne

Nie jest tajemnicą, że aktualny czas jest bardzo trudny dla tej branży. Ale to nie powód do cieszenia się bo firma dobra ale jest ciężko

Puro Gdańsk
Były pracownik

Tonie jak Titanic, szkoda że usuwane są wpisy osób niezadowolonych. Bardzo nieudolne zarządzanie, w czasie pandemii odbije się na niewinnych oddanych pracownikach. W ciągu miesiąca uciekło ok 20 osób.niezalezy im na podniesieniu obrótow wszystko dzieje się siłą rozpędu poprzedniego dyrektora Michała Z. Szkoda że zatracono wartości Puro. Wcześniej czuło się jak w domu. Pomoc na kazdym kroku.przyjazna atmosfera ale to już przeszłość.

Pracownik

Uwazam,że to dobra firma. Jak wszędzie znajdą się rzeczy,do których idzie się przyczepić. Pracuję tu dłuższy czas. Porządne szefostwo,może zarobki trochę za niskie,Ala atmosfera świetna.

Iza
Inne

Bardzo dobra firma tylko zastanawiam się jak przetrwają ten straszny czas? Wiecie coś więcej?

Pracownik
@Iza

Zyjemu i mamy się dobrze ;)

Zostaw merytoryczną opinię o Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o.
1.5/5 Na podstawie 2 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Puro Hotel Gdańsk Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii