Opinie o Pmi Service Center Europe Sp. z o.o. w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Pmi Service Center Europe Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Pmi Service Center Europe Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pmi Service Center Europe Sp. z o.o. w Kraków

PLM expert
Kandydat
 Pytanie

Proces rekrutacyjny do tej firmy to kpina. Mam kilkanaście lat doświadczenia i uczestniczyłem w wielu procesach, ale czegoś takiego jeszcze nie doświadczyłem. Na jedną rozmowę Pani z hr po prostu się nie pojawiła. Nie można się z nią też skontaktować. W kolejnym dniu roboczym zaproponowano mi inny termin. Nie otrzymałem nawet żadnego wyjaśnienia tej sytuacji. Rozmowa się odbyła, obiecano dać mi odpowiedź i... cisza. Bo niby po co? Poświęciłem czas, wziąłem udział w rozmowie, ale panie z hr mają ważniejsze sprawy na głowie. Niestety, PR tej firmy jest dobry, ale nijak się to ma do doświadczeń.

Tez expert
Kandydat
@PLM expert

No niestety tak robią. Nawet mogą odwołać minutę przed, bo im się coś nie spodoba. I nawet nie przeproszą. Tylko z buta. Także, lepiej uważać.

Mała mi Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Pracowalam jako starszy analityk finansowy i niestety nie mogę polecić. Zadbajcie o kadrę zarządzającą bo zatrudniacie osoby bez wiedzy i niestety nie koniecznie umiejące zarządzać ludźmi. Z zespołu 5 osobowego odeszły nas 3 osoby a kolejne 2 chciały się przenieść. Nic wam to nie daje do myślenia? Odchodząc nikt nawet nie zrobił że mną ankiety dlaczego odchodzę - nie interesuje was poprawa pracy, ale nadgodzin i pracy po godzinach wymagacie.

PLM expert
Kandydat
 Pytanie

Proces rekrutacyjny do tej firmy to kpina. Mam kilkanaście lat doświadczenia i uczestniczyłem w wielu procesach, ale czegoś takiego jeszcze nie doświadczyłem. Na jedną rozmowę Pani z hr po prostu się nie pojawiła. Nie można się z nią też skontaktować. W kolejnym dniu roboczym zaproponowano mi inny termin. Nie otrzymałem nawet żadnego wyjaśnienia tej sytuacji. Rozmowa się odbyła, obiecano dać mi odpowiedź i... cisza. Bo niby po co? Poświęciłem czas, wziąłem udział w rozmowie, ale panie z hr mają ważniejsze sprawy na głowie. Niestety, PR tej firmy jest dobry, ale nijak się to ma do doświadczeń.

Tez expert Nowy wpis
Kandydat
@PLM expert

No niestety tak robią. Nawet mogą odwołać minutę przed, bo im się coś nie spodoba. I nawet nie przeproszą. Tylko z buta. Także, lepiej uważać.

Nostepback
Były pracownik
 Problem

Someone complains because they gave only 8 percent for inflation...Are you kidding? Most of the companies did nkt even give anything or 2-3 percent. I also heard pmi gave 7 percent again later so arouns 15 percent in same year for inflation. I left couple of years ago when they decided to go for outsourcing in finance. They let go people whk worked there for long years without mercy. Apart from that the atmosphere was terrible there in finance, depressive and they make the lower grade employees feel worthless. Most of the corpos are similar but in PMI SCE it was worse than any of others i workes for. I am still so happy that i left, no remorse

Wrong Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Nostepback

Where did you get such information? I receiver 2% and next 6 % for inflation so summary 8%. Who received 15? I add that I work in finance. The rest of you message is true. It is depressive and they managers treap people very poorly. I worked in IBM before and atmosphere was Much better.

Nostepback Nowy wpis
Pracownik
@Wrong

I worked there for quite many years so i still have contacts there but they have high grades that might be the reason of the difference. I know 8 is not enough but really no corpo cares about it, mostly 2-3-4 percent, there are exceptions and pmi seems to be one of those. Because of the atmosphere and treatment, i would never want to go back though

Aniela
Pracownik

Pracuje od 3 lat na stanowisku starszego analityka finansowego. Pierwszy szef - porażka, zero wiedzy, zero kultury, nie pozwalal nawet na 1 dzien urlopu bo ciągle było coś do zrobienia. 2 osoby wyladowaly na L4 z powodu depresji ale nic ich to nie nauczyło. Bardzo dużo nadgodzin, ciężko się przeniesc bo potrzeba zgody szefa a on nie chce nikogo puścić. Od niedawna nowy szef, niby bardziej "normalny" ale pracy ogrom. Firma sama w sobie fajna, super byliby zostać ale niestety ja nie widzę tu przyszłości.

Karolina
Inne
@Aniela

Z tego co piszesz widać że w firmie dużo jest pracy. Wypłata jest adekwatna do jej ilości? Nadgodzin dużo? Płatne są?

Aniela
Pracownik
@Karolina

Wynagrodzenie adekwatne do oferowanych na rynku. Ja juz na szczęście jestem na wypowiedzeniu i zmieniam prace. Nadgodzin wiele osób nie wykazuje bo jest to niemile widziane więc pracują za darmo. Jeśli wykażesz i szef ci klepnie to masz do odbioru bądź do zapłaty. Tyle w teorii a w praktyce odbiór jest mało realny. Nie oszukujmy się- pieniądze to nie wszystko. Jak ktoś ma rodzinę to chce mieć dla niej czas więc wypata nadgodzin nie jest kartą przetargową.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Pmi Service Center Europe Sp. z o.o. szukała nowego pracownika na stanowisko Manager People & Culture (HR). Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Po jakim czasie dostałeś odpowiedź zwrotną?
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mes
Pracownik

Pracuje w firmie od roku, muszę przyznać że atmosfera bardzo dobra, wiadomo zawsze w zespole znajdzie się ktoś kto chętnie popsuł by nam dzień, ale mam świetną przełożoną, która daje poczucie zaopiekowania moimi potrzebami, nie stoi na drodze do rozwoju, chętnie wspiera. Można dużo się nauczyć, firma jest naprawdę spora, zakres benefitow jak dla mnie okej, jedyny minus- zasady parkowania ( pierwszeństwo w zależności od stanowiska) i mały parking

Joanna
Inne
@Mes

A to super, że jesteś zadowolona i jeszcze o tym piszesz, bo zwykle same narzekania. A praca zdalna czy w pełni stacjonarna bo wspominasz o parkowaniu czyli wnioskuję, że dojeżdżasz do pracy.

Employee
Były pracownik

Niestety firma polegla z podwyzka inflacyjna i wielu dobrych pracownikow z Pmi Sce zdecydowalo sie odejsc. Inflacja 30%, podwyzka 8%. Kpina. Poza tym firma bardzo fajna, poszanowanie pracownika.

SAP Expert
Pracownik

Pracuje w PMI SCE w strukturach globalnych na levelu 10+ od okolo roku, mam wieloletnie doswiadczenie w mojej branzy, firme PMI oceniam bardzo wysoko pod wzgledem atmosfery (mam swietnego managera), wysokiej kultury pracy, bogatych benefitow, szkolen oraz zarobkow (sa konkurencyjni na rynku). Oczywiscie trafiaja sie niekiedy czarne owce, ludzie nieprzyjemni ale to normalne w tak duzych firmach. Uwazam, ze jest to pracodawca godny uwagi, polecam !

Barbara
Inne
@SAP Expert

A na jakiego typu szkolenia można liczyć. Jakie konkretnie odbyłeś?

SAP expert
Pracownik
@Barbara

Szkolenia SAPowe,AWS oraz certyfikacja gdzie koszta byly po stronie PMI.

Ciekawy
Inne
 Pytanie

Nie ma tu zadnych opinii o PMI SERVICE CENTER praca biurowa? Cos chyba jest nie tak? Czy jest tak super cukierkowo czy wrecz przeciwnie? Podzielcie sie prosze

Iza
Inne
@Ciekawy

Ja tu widzę, że u nich słabo z odpowiadaniem niestety.xd Może standard tak jak wszędzie i dlatego? W sumie ciekawe jak rekrutacja do biura wygląda i czego wymagają?

Iza
Inne

Widzę, że jedna osoba była niezadowolona z procesu rekrutacyjnego. Wydaje mi się, że to był jeden przypadkowy incydent, ponieważ pozostałe opinie są dosyć pochlebne.. A jak są rozwiązywane sytuacje, gdy pojawią się konflikty w zespole? Dwie osoby wspominały o tzw " Czarnych owcach"

Irena
Inne

Cześć, bardzo proszę o trochę więcej informacji na temat pracy w Pmi Service. Jak przedstawia się zakres obowiązków w tej firmie? Napiszcie, czym się na co dzień zajmujecie i czy polecilibyście pracę w tym miejscu. Każda opinia może być bardzo pomocna - pozdrawiam.

Pracownik

Widzę pytania o wynagrodzenie oraz atmosferę. Pracuje tu od początku SCE. Wynagrodzenie to zależy jakie stanowisko, zakres obowiązków i odpowiedzialności. Ogólnie firma wśród tych wynagradzających na dobrym poziomie. Atomsfera...? Z tym to jak wszędzie. Można trafić słabo, a można też czuć się jak w rodzinie. Wszystko zależy od ludzi, jak w każdej korpo. A pajac to się znajdzie wszędzie, gdzie byśmy się nie zatrudnili. Ogólnie polecam tego pracodawcę.

Bożena
Inne
@Pracownik

Proszę o opinie dotyczące stanowiska specjalistki ds. sprzedaży w terenie, interesuje mnie rejon Częstochowy. Jak ta praca w terenie w czasach koronawirusa i obostrzeń wygląda w praktyce? Jeśli ktoś mógłby się podzielić również wrażeniami o warunkach, jakie oferują, to byłoby super.

Robert
Inne

Nie może być inaczej bo to jest po prostu dobra firma, tylko trzeba pracować.

Marcin
Inne

Cześć! Czy jest ktoś kto by się wypowiedział jak pracuje się w tej firmie, jak zarobki, jak atmosfera ogólna, czy są jakieś benefity?

Zostaw merytoryczną opinię o Pmi Service Center Europe Sp. z o.o. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pmi Service Center Europe Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Pmi Service Center Europe Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pmi Service Center Europe Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Pmi Service Center Europe Sp. z o.o.
3/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Jana Pawła II 196
    31-982 Kraków
  • NIP: 6751334420 REGON: 120123379 KRS: 0000242947
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pmi Service Center Europe Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii