Witam, jak z kilometrami prywatnymi na stanowisku PH? Trzeba lać za swoje? Czy nie ma limitu? Pozdrawiam
Jak z prywatnymi kilometrami na stanowisku PH w Hilti? Można jeździć bez limitów?
Odradzam firmę wszystkim szukającym zatrudnienia: -Obniżka wynagrodzeń tuż po badaniu zadowolenia pracowników -Wiele zwolnień w trakcie pandemii, firma oczywiście odpisała niżej że żaden PRACOWNIK nie został zwolniony, ponieważ w HILTI obowiązują 2 kategorie pracowników, tych zatrudnionych oficjalnie i tych na zleceniu, których nie traktuje się nawet jak ludzi (oczywiście to głównie ci zostali wyrzuceni bez nawet 2 tygodni wypowiedzenia bo po prostu zawieszono z nimi współpracę żeby nie wypłacić już żadnych pieniędzy), zdarzały się też redukcje etatów żeby oficjalnie nie było to zwolnienie -Kadra zarządzająca bardzo nieprofesjonalna, kilka przypadków otrzymania stanowiska kierowniczego po znajomości -Duże obciążenie i "kultura nadgodzin" W związku z powyższymi jest duża rotacja no ale "dinozaury" dalej się trzymają :) Drogi Kandydacie/Kandydatko, jeśli masz alternatywy to nie idź do tego, śmiało można napisać - toksycznego towarzystwa.
Na jaką pensję netto może liczyć Specjalista ds Telefonicznej Obsługi Klienta w przypadku kilkunastu lat doświadczenia na podobnym stanowisku?
Cóż za komunistyczny bełkot? Poza tzw "powołaniem" lub działalnością charytatywną pracuje się DLA KASY!!! Dbamy przede wszystkim o siebie i bliskich. Dopiero po nawiązaniu relacji troszczymy się o miejsce pracy pielęgnując relację OBUSTRONNĄ.
Szanowni Państwo, jakiś czas temu brałem udział w rekrutacji do Hilti na stanowisko Terytorialny Przedstawiciel Handlowy. I etap: miła rozmowa z Panią z HR II etap: spotkanie z ewentualnymi przełożonymi, scenka sprzedażowa:), standardowe pytania plus oczekiwaniami finansowe kandydata. III etap: miły dzień z Pracownikiem w terenie. IV etap: spotkanie z HR Partner, kolejny ewantualny przełożony:) i....na koniec rozmowy powtórzenie oczekiwań finansowych. Dopiero w tym momencie dowiaduję się, że moje oczekiwania mocno odbiegają od standardów płacowych w Hilti na tym stanowisku. Podałem standard rynkowy na stanowisku handlowca biorąc pod uwagę nawet branże gorzej radzące sobie z pandemią. Szanowni Państwo, Kilka przemyśleń. Przez cały proces powtarzane zdanie :" Sprzedajemy produkt premium " niech ma odzwierciedlenie przynajmniej w procesie rekrutacji. Jeśli nie potraficie Państwo zaproponować średniego wynagrodzenia rynkowego to neich przynajmniej rekrutacja spełnia te wymogi. Rozumiem, że to może być proces negocjacji pracodawca/pracownik tylko nie w przypadku kiedy znacie Państwo minimalnie oczekiwania w II etapie i sam proces trwa PÓŁTORA MIESIĄCA!!! Do tego dochodzą pytania i standardy rekrutacyjne wyciągnięte z najgorszej książki o rekrutacji z lat 2000 (etap II i IV) Opakowanie czegoś bardzo słabego w papierek "premium" nie zadziała na dobrego handlowca. Życzę Państwu powodzenia w biznesie i szacunku dla kandydatów.
Cześć Lipek, z ciekawości dla mnie i innych osób jakie było przewidywane wynagrodzenie które Tobie zaproponowali? Dzięki za odp
Witaj, Dziękujemy za informację zwrotną dotyczącą Pana doświadczeń z procesu rekrutacji. Przykro nam, że nasz proces rekrutacji nie spełnił Pana oczekiwań i jednocześnie dziękujemy za czas jaki Pan poświęcił dla Hilti. O ile trafnie zidentyfikowaliśmy Pana kandydaturę, postaramy się wyjaśnić opisaną sytuację. Cenimy sobie każdy feedback, dzięki któremu mamy okazję przyjrzeć się bliżej naszym procesom i wprowadzać niezbędne zmiany. Bardzo żałujemy jednak, że nie podzielił się Pan swoimi wątpliwościami w trakcie rozmowy telefonicznej z osobą z naszego działu HR, podczas której była omawiana nasza decyzja i jej uzasadnienie. Chcielibyśmy w tym miejscu zapewnić, ze Pana kandydatura nie została odrzucona z powodu oczekiwań finansowych, które poznaliśmy na wcześniejszych etapach rozmów. Widełki wynagrodzeń przedstawicieli sprzedaży w Hilti są bardzo szerokie i zależą od tzw. zaszeregowania, czyli poziomu kompetencji i wymaganego doświadczenia. Inny poziom wynagrodzenia oferujemy osobom na poziomie „Junior” a zupełnie inny osobom na poziomie „Master”. Pana kwalifikacje znacznie przewyższają te, jakich standardowo wymagamy od naszych przedstawicieli sprzedaży. Podejmując finalną decyzję o zatrudnieniu zawsze staramy się myśleć długofalowo, po prostu zależy nam aby nasi pracownicy związali się z nami na długo. Zatrudnienie osoby z takim doświadczeniem na pewno z naszej perspektywy mogłoby być kuszące, ale tylko na krótką metę. Niestety jednocześnie nie spełniał Pan formalnych wymagań jakie stawiamy kandydatom na stanowiska liderskie, co uniemożliwiło przypisanie Pana do innych otwartych procesów w sprzedaży. Stąd nasze wątpliwości czy dla kandydata z takim CV przyjęcie oferty poniżej swoich kwalifikacji ma długofalowo sens. Nasz proces rekrutacji jest wieloetapowy i przyznajemy, dość długi, jednak każdą z decyzji o zatrudnieniu traktujemy bardzo poważnie, a każdy z etapów służy zarówno nam, jak i kandydatom. Szczegółowe uzasadnienie poszczególnych etapów opisywaliśmy już niejednokrotnie na tym forum i można również o tym przeczytać w jednej z zakładek naszego profilu Jak rekrutujemy?, Hilti Poland Warszawa - GoWork.pl W razie dalszych pytań prosimy o kontakt bezpośredni na adres kariera.pl@hilti.com. Raz jeszcze dziękujemy za udział w procesie i zainteresowanie Hilti. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Oczywiście strata cennego czasu i jakbyście patrzeć każda rekrutacja niesie za sobą jakiś stres, ale w tej chwili sytuacja w firmie nie jest zbyt korzystna -rotacja jest na bardzo wysokim poziomie, obniżenie pensji, bardzo wyśrubowane plany -niemożliwe do realizacji w niektórych trade, awanse „po znajomościach”, dotyczy to nie tylko pionu sprzedażowego. Zwalniają się pracownicy doświadczeni i ze stażem pracy. Firma jest w permanentnej rekrutacji. Chyba jeszcze nie przeliczyła ile kosztuje ją ten proces.
Statek tonie, kolejne szczury uciekają, brak szefowej hr od pol roku, członek zarządu zwolniony, kłótnie na korytarzach, menadżerowie z pojęciem bez możliwości rozwoju, podstawiani figuranci i słupy którymi łatwo można manipulować, stary zarząd cały czas u władzy mimo ze firma się sypie jak stary tynk...
Firma aktualnie szuka Terytorialnego Przedstawiciela Sprzedaży, podpowie ktoś czy stanowisko warte uwagi? Jakie aktualnie zarobki i sytuacja w firmie?
Jeżeli nie masz doświadczenia zawodowego w sprzedaży to 4000-4500 netto Z doświadczeniem 5000-6000 netto( na ten moment upierałabym się przy 6000 netto) Ogromny pogrom, brak ludzi kompetentnych do pracy, zatrudniani z przypadku
Czy w firmie Hilti Poland występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku Doradca Klienta?
Witaj, Dziękujemy za zainteresowanie Hilti i naszą ofertą pracy na stanowisku Doradcy Klienta. Nasze Hilti Stores są otwarte od poniedziałku do piątku, w zależności od lokalizacji do godziny 15.30 lub 16.30. Obowiązuje jedna zmiana. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Bardzo ciekawą lekturą jest tutejsza wymiana zdań, pomiędzy HR Hilti, a oponentami... Na szczęście, zdążyłem wycofać moją aplikację. Dziękuję za info
Dwa zdarzenia z ostatniego tygodnia. Pogrzeb emerytowanego pracownika z ponad 20 letnim stażem i pożegnanie pracownika, który odchodzi z firmy po dokładnie 20 latach pracy. Na pogrzebie obecny tylko dyrektor finansowy i jeden z dyrektorów sprzedaży, pożegnanie pracownika tylko dyrektor finansowy (poprostu dobry człowiek). Tak się traktuje ludzi w Hilti. Zarząd korposzurów
Czy firma wymaga od kandydatów prawa jazdy?
Witaj. Dziękujemy za zainteresowanie. Jest to wymóg zależny od stanowiska, a konkretne oczekiwania wobec kandydatów są wymienione w treści naszych ogłoszeń o pracę. Prawo jazdy jest niezbędne m.in na stanowiskach w sprzedaży bezpośredniej, programach rozwojowych oraz rolach na poziomie managerskim. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Firma stosuje 4 etapy rekrutacji. Pytania powtarzają się na wszystkich etapach. Trzeba mieć oczy dookoła głowy, bo- sami sobie dopowiedzcie. W marketingu sporo na niekończących się śmieciówkach było- stan obecny- nieznany. Z programem rozwoju pracowników bywa różnie... W sprzedaży terenowej płacą w miarę ok, samochód również do prywatnego użytku. Rotacja BARDZO duża, z czego nie są zadowoleni klienci. Nie wiem skąd te nagrody za najlepszego pracodawcę, skoro duża cześć pracowników jest niezadowolona i marudzi na firmę. Taka codzienna hipokryzja, ale co kto lubi. Bywają gorsi pracodawcy, więc jak ktoś chce przesiedzieć to da radę. Może nawet się odnajdzie.
Przeczytałem wszystkie zamieszczone informacje i postanowiłem aplikować. Pracowałem w różnych firmach z korpoeacją włącznie. Przeczytałem tu standardowy płacz. Nie spotkałem się jeszcze z pracodawcą który przedstawia warunki pracy inaczej niż w superlatywach. Nie spotkałem współpracowników, którz nie narzekają na zmiany... Finalnie nauczyłem się jednego. Jeśli wynagrodzenie jest zadowalające i pracownik pozostaje w dobrej kondycji psychicznej to firma jest na plus. Idealnej oczywiście nie ma. Wiecie moi drodzy jak to jest z tą trawą za płotem... Pozdrawiam.
A może właśnie przeczytałeś wpisy kolesi, którzy mieli jaja napisać jak jest.... zreszta skoro robiłeś w korporacji i zgadzasz się na wszystko bo hajs się zgadza, to powodzenia z rekrutacja.....
Ciekawe czy wystarczyło jaj tym co placza na forum żeby zmienić prace skoro tak im złe. Dla mnie jaja to maja tacy powiedzą twarzą w twarz jak im się coś nie podoba a nie na internetach jako anonim. A może jednak im dobrze tylko lubią sobie ponarzekać. Albo jeszcze lepiej boja się ze przyjdą inni lepsi od nich i Hilti samo ich zwolni. Ogarnijcie się lepiej a nie siedzicie w necie i hejtujecie. Pozdro!
@Antonio. Czytaj ze zrozumieniem. Jeśli kasa i kondycja psychiczna pracownika jest ok to i firma jest ok. Nikt nikomu nie zabrania szukać szczęścia w innych firmach. Zatrudniłeś się, pracowałeś, stwierdziłeś, że to nie to... No to szukaj szczęścia w innym miejscu. To nie ma nic wspólnego z jajami. Nie wszystkie firmy oferują awanse i ogromne podwyżki. Jeśli nie ma awansu to znaczy, że firma nie rośnie lub jest w zamierzonej kondycji. Jeśli nie rośnie to znaczy, że nie sprzedaje dostatecznie dużo aby rozbudować dział sprzedaży i utworzyć nowe stanowiska. Finalnie... Aby ktoś awansował to ktoś musi być awansowany lub zwolniony. Gdyby awansowali tylko z powodu stażu pracy to po 10 latach nawet sprzątaczka była by dyrektorem.
Znam dużo osób, które mówią w twarz przełożonym co myślą, niestety nic dalej się z tym nie dzieje. Z tego co mi wiadomo po ostatnim roku dużo osób pokazało jaja i waśnie się zwolniło. Nikt tu nie hejtuje tylko pisze jak jest, co w tym złego?
Absolutnie odradzam udział w procesie rekrutacji. Krok pierwszy- Telefon 8:01 i rozmowa sprawdzająca język angielski- nie mam zastrzeżeń, w ogłoszeniu była informacja o wymaganiu językowym Krok drugi- godzinna bezpłciowa rozmowa internetowa. Niby szukają inżyniera z doświadczeniem, a rozmowa jak u psychoterapeuty. Zero pytań rzeczowych, ani takich które sprawdzałyby kompetencje. Durne pytania od tego co myślisz o swoim byłym przełożonym po twoje ulubione zwierze afrykańskie (!!!) Krok trzeci- dzień próbny- zgłaszasz się na dzień próbny, który trwa bite 8 godzin (oczywiście bezpłatnie) w którym możesz poczuć na czym polega korpoświat. Udawany luz, wrzucanie angielskich słówek ("so f**ing sexy" w co drugim zdaniu odnoszącym się to kolejnego produktu z katalogu firmy), duma z pracodawcy na każdym kroku, kaskaderskie popisy jazdy samochodem, parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych i w sumie brak pomysłu co zrobić z przysłanym przez HR kandydatem. Wynudziłem się jak mops. Wartość dodana jest taka, że jestem absolutnie przekonany że w życiu nie będę chciał u Was pracować. I TERAZ NAJLEPSZE- PO ZMARNOWANIU NA WAS 10H nie ma absolutnie żadnego odzewu z Waszej strony. Wielki dział HR, który na tej stronie wychwala chyba sam siebie (nie wierzę, że pierwsze co robi świeży pracownik po zatrudnieniu to siada i piszę litanie dziękczynną za wspaniały proces rekrutacji) nie daje najmniejszego znaku życia. ZERO INFORMACJI.ŚMIECHU WARTE. W tym czasie brałem udział równolegle w 5 procesach rekrutacji. Były firmy i większe i mniejsze od Was. Jedno czym się wyróżniacie to ABSOLUTNY BRAK KLASY I SZACUNKU DO CZASU KANDYDATÓW
Ulubione zwierze afrykańskie? W przypadku hilti to chyba żyrafa. Też głowa (zarząd i ulubieńcy) wiele metrów nad najważniejszymi organami ciała (ludzie w terenie). Śmieszna firma, coraz mniej normalnych tu pracuje. Na nieszczęście trudno obecnie zmieniać. Ale można się pochwalić zatrzymaniem rotacji na poziomie 33%! Brawo HR!
Witaj! Przykro nam, że nasz proces rekrutacji nie spełnił Pana oczekiwań. W ostatnich miesiącach prowadziliśmy rekrutację do działu technicznego w dwóch lokalizacjach. Do ostatniego etapu, czyli dnia w terenie zakwalifikowaliśmy łącznie tylko 4 kandydatów. Gratulujemy, ze znalazł się Pan w tym wąskim gronie. Sprawdziliśmy w naszym systemie rekrutacyjnym historię komunikacji ze wszystkimi z tej grupy i każdy z kandydatów otrzymał odpowiednią mailową informację zwrotną (pozytywną lub negatywną). Zachęcamy do ponownego sprawdzenia poczty i/lub kontakt z rekruterem prowadzącym proces lub wiadomość na kariera.pl@hilti.pl . Bardzo nam zależy na jak największym komforcie kandydatów biorących udział w procesie, bez problemu możemy wysłać kopię przekazanej wcześniej informacji zwrotnej i jeśli będzie taka potrzeba udzielić rozbudowanego feedbacku uzasadniającego naszą decyzję. W Hilti przestrzegamy zasad i wartości, którymi się kierujemy – dotyczą one również zachowania na drodze, które w opisanym przez Pana przypadku jest nieakceptowalne. Zapewniamy, iż w odniesieniu do opisanego zachowania naszego pracownika zostaną podjęte odpowiednie kroki. Podstawowym elementem naszych rozmów rekrutacyjnych jest sprawdzenie dopasowania do naszej organizacji, zarówno nasi liderzy jak i HRBP prowadzą rozmowy w metodologii, która skupia się na jak najlepszym poznaniu kandydata jako osoby, natomiast doświadczenie i kompetencje oczywiście mają, ale drugorzędne znaczenie. Etap w terenie jest prowadzony przez innego pracownika na tym samym stanowisku, o jakie ubiega się kandydat. Celem tego etapu jest głównie poznanie specyfiki pracy przez kandydata i dopasowania do zespołu przez potencjalnego kolegę/koleżankę z działu. Pana wypowiedź utwierdza nas w poczuciu, że nasza decyzja była słuszna- odczucia obu stron sugerują wzajemne niedopasowanie. Dziękujemy za czas poświęcony Hilti i raz jeszcze zachęcamy do kontaktu bezpośredniego. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Serio? Mailem? I to jest ten wysoki poziom???? Zarządzie HILTI, wymieńcie ten wasz (pseudo) dział HR
Interesuje mnie czy pensja w Hilti Poland składała się z samej podstawy, czy może również z ewentualnych dodatków? Konkretnie jako przedstawiciel handlowy, ich ogłoszenie widziałam 6 stycznia na GoWork.pl.
Witaj, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Pakiet wynagrodzenia różni się w zależności od stanowiska. W przypadku wszystkich Przedstawicieli Sprzedaży jest oparty o część stałą z możliwością uzyskania dodatkowego bonusa zespołowego, zależnego od wyników całego teamu. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
To ciekawe, bo było głośno o tym, że niby wprowadziliście system wynagrodzenia handlowców składający się wyłącznie ze stałej pensji. Nie sprawdziło się i wycofaliście się czy jak?
COVID - łatwiej obniżyć pracownikowi stałą pensje, dać zaporowe plany sprzedaży i nie wypłacać premii ;)
Witaj. Sytuacja związana z pandemią sprawiła, iż musieliśmy elastycznie dopasować się do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości. W odpowiedzi na wyniki sprzedaży w drugim kwartale, a jednocześnie czerpiąc z jednej z naszych największych wartości czyli pracy zespołowej, podjęliśmy decyzję o modyfikacji systemu wynagradzania zespołów sprzedaży poprzez wprowadzenie części zmiennej- bonusa zespołowego, zależnego od wyników całego teamu, jako dodatkowego elementu motywacyjnego dla wszystkich handlowców. Pozdrawiamy, zespół Hilti.
Witaj, w Hilti sytuacja była odwrotna. W 2019 roku wprowadziliśmy nowatorski system wynagradzania handlowców opartego na stałym wynagrodzeniu. Pandemia spowodowała konieczność reakcji i podejmowania szybkich decyzji w odpowiedzi na bieżącą sytuację. W drugiej połowie 2020r., w odpowiedzi na wyniki sprzedaży wprowadziliśmy modyfikację systemu wynagradzania zespołów sprzedaży wprowadzając część zmienną- bonus zespołowy, zależny od wyników całego teamu. W obliczu pandemii w Hilti Polska naszym nadrzędnym celem jest utrzymanie aktualnego stanu zatrudnienia i przejście przez okres pandemii w sposób gwarantujący ciągłość i stabilność naszego biznesu. To na czym najbardziej nam zależy, to bezpieczeństwo naszych pracowników i ich rodzin. Jesteśmy ogromnie dumni z zaangażowania i ciężkiej pracy całego zespołu Hilti Polska, które przełożyły się na wynik jaki osiągnęliśmy pomimo pandemii. Dzięki temu mogliśmy wypłacić zapomogi pracownikom, których rodziny najdotkliwiej odczuły wpływ pandemii, a początkiem 2021 podwyższyć pensje wszystkim pracownikom Hilti Polska. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Ja mam takie pytanie do wszystkich tych, którzy wylewają (usunięte przez administratora) na tym forum- czy hejtowanie przynosi Wam jakaś ulgę, sprawia przyjemność, macie w tym jakiś osobisty cel? Mam wrażenie, że wszystkie te wpisy są na jeno kopyto albo od gości którym się nie powiodło w rekrutacji (wiadomo wina Hilti, wy na pewni jesteście wspaniali) albo byłych rozżalonych pracowników, którzy piszą o tym co było ileś lat temu, albo obecnych którzy nie ogarniają swojej kuwety i zamiast wziąć się do roboty albo poszukać innej pracya skoro tu jest tak źle wolą się wyżywać i mścić chyba w internecie Firma patrzy na cyferki i statystyki? wow no niesłychane, przecież to jest biznes a nie jakas fundaja charytatywna ludzie! I jasne jak ktoś jest zadowolony, to raczej nie ma potrzeby zaglądania na fora, a jak już ktoś napisze ze zadowolony no to oczywiście niby fake, podróbka itd. Co to oznacza duza rotacja? Czy któryś z tu obecnych może powiedzieć ile osób odeszło z firmy w ciagu ost 3 miesięcy? Jaki to jest procent wszytkich pracowników? @hokeista przyznaj pracujesz tam jeszcze? A może napiszesz coś o tym, że nikt przez covid nie stracil pracy? Albo ze poszły podwyżki dla wszytkich od nowego roku? I przeszeregowania i awanse? Firmy padają, wszędzie zwalniają ludzi a oni placza ze im zle, serio? Ogarnijcie się, jak Wam tak źle to pokaźcie jaja i poszukajcie sobie innej roboty, przez wasze podejście cale zespol może nie wyrobić premii, taka jest prawda! Czytelnicy forum, jeśli chcecie rzetelnych informacji zapytajcie ludzi, którzy tam pracują np na Linkedinach jest ich mnóstwo, ja czytając te wpisy tutaj tych wszytkich smutnych marud mam wrazenie ze piszą o jakiejś innej firmie. Pozdrowienia z czerwonej Skody!
tu więcej jest podziękowań ze strony HR, nowych pracowników (kto z Was po kilku miesiącach pracy szuka portali by wychwalać pracodawcę???) i podszywających się HR pod PH niż opinii prawdziwych pracowników. TO NIE JEST PORTAL REKLAMOWY FIRMY HILTI !!!!
Zwolnijcie ten dział HR. Te słodkie, przesłodzone, lukrowane wpisy odpychają, a nie zachęcają! Widać, że pod tą słodyczą coś się kryje i bynajmniej nie jest to nic fajnego
Witaj, dziękujemy informację zwrotną i czas poświęcony na przeczytanie zawartości tego forum. Podstawą funkcjonowania GoWork.pl jest rozmowa i my z tej okazji korzystamy. Staramy się odpowiadać na pytania, komentarze czy opinie najlepiej jak potrafimy. Tak jak wielokrotnie pisaliśmy na tym forum, mamy świadomość obszarów wymagających poprawy. Forum dla nas bardzo cenne źródło informacji i zapewniamy, że każdy feedback bierzemy do siebie, analizujemy i działamy tam, gdzie jest to możliwe. Jednocześnie zapewniamy, iż robimy co w naszej mocy aby wszystkim w Hilti pracowało się jak najlepiej. Pozdrawiamy, Zespół Hilti.
Podczas rekrutacji zadają idiotyczne pytania, brałem udział w jednej rekrutacji (nie wiem dlaczego, bo po przeczytaniu odechciało mi się). Najpierw telefon, druga tura była przed kamerką. Dwóch korposzczurów słucha co mówisz i zadaje głupie pytania. Zmarnowaliście mój czas! Unikajcie takich korporacji, jakieś chore struktury i zjeby hr, żałosne. Komentarze mówią jasno co tam się dzieje. Jestem w branży i już nigdy was nie użyje ani nie polecę.
Witaj, dziękujemy informację zwrotną i czas poświęcony na udział w naszym procesie rekrutacji. Przykro nam jeśli sposób prowadzenia rekrutacji nie spełnił Pana oczekiwań. Jednocześnie prosimy o nie obrażanie naszych pracowników. Anonimowość jaką zapewnia forum nie zwalnia z zasady wzajemnego szacunku i zachowania pewnych granic w wyrażaniu swoich opinii. Staramy się aby kandydaci na każdym z etapów czuli się komfortowo, dlatego będziemy wdzięczni za bardziej szczegółowe informacje dotyczące przeprowadzonych rozmów, w szczególności pytań czy zachowania osób prowadzących, które tak negatywnie Pan ocenia na adres kariera.pl@hilti.com. Jedynie znając szczegóły możemy odnieść się do Twojej opinii i podjąć dalsze działania. Pozdrawiamy, Zespół Hilti.
Witam, pojawił się vacat na woj. śląskie. Napiszcie jak duży teren, u klientów dziennie? Jaka jest podstawa brutto na początek?
Oni chyba tylko oferty wrzucają, potem jest problem zeby umówić się z kimś na rozmowę, umawiają sie, nie dzwonią, a nawet jak w końcu zadzwonią, to potem nie ma żadnej odpowiedzi zwrotnej...
Witaj, dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. W województwie śląskim mamy aktualnie dwa wakaty. Jeden teren dotyczy Katowic i okolic a drugi to terytorium Bielsko-Biała i okolice- od Pszczyny, poprzez Cieszyn aż do samej granicy. Zgodnie ze standardami Hilti nasi Przedstawiciele Sprzedaży powinni odbywać dziennie minimum 6 spotkań z klientami. Kwestie wynagrodzenia omawiane są w trakcie procesu rekrutacji – jego wysokość jest ustalana indywidualnie, w zależności od doświadczenia i kompetencji danego kandydata . Oczywiście jeśli oczekiwania finansowe deklarowane przez kandydata są wyższe, niż pułap jaki możemy zaoferować, informujemy o tym kandydata podczas rozmowy rekrutacyjnej. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Witaj, przepraszamy jeśli podczas procesu rekrutacji poczuła się Pani niekomfortowo. Będziemy wdzięczni za podanie większej szczegółów powyżej wspomnianej sytuacji na adres mailowy kariera.pl@hilti.com. W ten sposób będziemy mogli ustalić co dokładnie się wydarzyło, w jakim procesie Pani uczestniczyła i jaki jest jego status. Jeśli proces został zamknięty powinna Pani automatycznie otrzymać mailową informację zwrotną z naszego systemu do rekrutacji. Z góry bardzo dziękujemy za informację. Pozdrawiamy, Zespół Hilti
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Hilti Poland?
Zobacz opinie na temat firmy Hilti Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 112.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Hilti Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 7 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Hilti Poland?
Kandydaci do pracy w Hilti Poland napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.