Opinie o WG Call Center w Poznań

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy WG Call Center. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w WG Call Center o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o WG Call Center w Poznań

Amator
Inne

Czy firma normalnie funkcjonuje?

maao

chyba u nich to bardzo chętnie biorą do pracy osoby, które jeszcze mają status studenta tak naparwde.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
vyt

DNO!!!!!!!! nękają mnie telefonami.

zdegustowany klient

Wydzwanianie bez sensu do klienta kilka razy dziennie i nawet do widzenia nie mają czasu powiedzieć tylko rzucają słuchawką byle by szybko do następnego zadzwonić ... żenujące.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zosia
@zdegustowany klient

a zastanowił się Pan kiedyś, że nad tymi ludźmi może stać jedna z drugą harpia-kierowniczka, która co 1-2 minuty krzyczy, że jest za cicho, że pracownik gapi się w monitor a nie dzwoni, że ilość połaczeń każdej osoby wyświetla się kierownikowi cały czas na kompie etc. mój chłopak pracował i zdawał mi codzienną relację. zawsze twierdził, że "dzwonie do klientów, żeby poprawić sobie humor". nie pomyślał Pan, że dla Pana to niegrzeczne nie powiedzenie do widzenia, a dla tego szaraczka z dołu firmowe drabiny - to walka żeby nie dostać kolejnego opierdolu albo nie wylecieć i nie mieć za co żyć. nie usprawiedliwiam braku kultury, ale - obrazowo - szambo z gówna też ktoś czyści, żeby zapłacić czynsz...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy zechciałbyś podzielić się wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie WG Call Center? Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego? Jaką umowę proponuje firma na stanowisku Dam pracę?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Stażysta w Dziale Obsługi Klienta
Łódź
Albéa Poland Sp. z o.o.
(105 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
lupus

ta firma stręczy ludzi i zajmuje sie nagadywaniem

edek

no pewnie o takie rzeczy to też można zapytać na rozmowie, ale wdaje mi się, ze wszystko powinno być napisane w ogłoszeniu (a przynajmniej tak zazwyczaj jest) i jakie mają wymagania, oczekiwania ale również co oferują, zapewniają i jak nie napisali tam szkoleń to znaczy, że ich nie ma albo prędko mieć nie bedziesz.

Izabela

pracowalam tam prawie z 2 lata, atmosfera pozniej sie zepsula co jak co jest wciskanie i to trzeba miec dobre gadane, ale fakt faktem za pieniedzmi czekac nie musialam, jak chcialam wyplate wczesniej mialam wiec jesli chodzi o kase to ladnie tam mozna zarobic. Jesli chodzi o biadolenie o awansie - zapomnij, jak zobacza ze dobrze sprzedajesz zostajesz ich maszynka do robienia pieniedzy , bylam jedna z najlepszych w grupie , i jaki dostalam awans ? asystent kierownika,ktory nic nie zmienial, a ludzie co sprzedawali po 3-4 awansowali na wyzsze stanowiska,ogólnie nie polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alexis
@Izabela

chodziło ci o awans a nei o kase?ale głupiutka.czy bedziesz pracowała na Palacza,Polnej itd. to wszedzie trzeba mieć gadane i jest sie wykorzystywanym.ja jestem zadwolona z tej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ludzik

a i dodam jeszcze ze przez to ze nie mieliśmy zadnej bazy z adresmia tlyko musielismy szukac firm sami na stronach z wizytówkami, to zdarzalo sie ze do frimy ktorej zadzwownilam dzwonilo wczesniej juz z 10 osób wiec osoby zza sluchawki strasznie mnie wyzywały i straszyły policją. Nieprzyjemnie sie tego słuchało. No i to dzwonienie bez wytchnienia, przerwa 15 mniutowa zrobisz siku weźmiesz kęśa kanapki i juz musisz wracac z powrotem jak automat dzwonic.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ludzik

Ja tam pracowałam ze dwa tyogdnie i dali mi za nie 450 zł wiec byłam poztywnie zadowolona. No ale po tych dwóch tygodniach mnie zwlnili :D ( sama planowalam sie zwolnic ale mnie wyprzedzili) totalnie mi nie szło, sprzedałam tylko jedną wizytówkę, nie umiem sprzedawać kompletnie. Chociaz pracowałam na studiach dorywczo wcześniej w call center gdzie zapraszałam na pokazy garnków i wszyscy sie zgadzali, ale zaproszenia a sprzedaż to jednak co innego. Co rpawda zapraszanie na pokaz garów tez do ambitnej pracy nie należy. Ogólnie nie polecam WG bo te wizytówki są bezsensu nikt nie zna tej strony internetowej i wizytówki wyskakują na 5 i więcej stronach w google. Ogólnie tez irytowały mnie te hasła motywujące wszystko takie wyuczone i młode szczyle które były na wysokich stanowiskach i zadzierali nosa. Praca nic nie wnosząca do życia. Te firme chwalą tylko Ci którzy mają dobre gadane i umieją wciskasz złote opowieści ludziom, ja tak nie umiem niestety. Dlatego za sprzedaż juz sie nie biore:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Jako że rzadko kiedy można przeczytać coś konkretnego tu o firmach. Zrobię wyjątek i napiszę o tej, z punktu widzenia pracownika. Umowa zlecenie na początku 3 miesiące. Później przedłużenie z możliwością ubieganie się o umowę o pracę (sam posiadam taką). Na szkoleniach mówią co mówią określę to mianem jak "wciskać", dostajecie skrypt rozmowy. Do skrypty stosować się nikt nie musi, jest pełna swoboda rozmowy. Klienta oszukiwać nikt nie każe, że np. posiadał konto gdy faktycznie go nie posiadał. Wybór firm, przedsiębiorstw jest dowolny. Firmy wyszukujemy w internecie. (system podświetla numery wydzwonione lub nie, również czy klient posiadał, posiada lub nie posiada konto) Owszem jest 900 zł. podstawy. Premia od każdego zlecenia 16, 23, 36 zł. później od ilości w danym dniu każde zlecenia jest lepiej płatne. Dodatkowo konkursy np. zlecenie zrobione w ciągu półgodziny + 10 zł. W firmie idzie zarobić, tylko jeśli ktoś potrafi rozmawiać przez telefon, jak ma w głębokim poważaniu i rozmawia jak za karę to nie dziwne że nikt z nim rozmawiać nie chce. Jedni rozmawiają poważnie inni z uśmiechem samemu trzeba sobie wypracować jakiś wygodny styl, taki jaki nam jest najbliższy. Owszem jedni wciskają towar potrafią słowem manipulować, inni idą na szczerość (jedni i drudzy potrafią zarobić. Po za tym nikt klienta nie okłamuje w kwestii tego co dostanie w ramach wpisu oraz co do kwoty jaką poniesie tu jest czarno na białym. Do pracy się nie nadaje każdy i najczęściej negatywne opinie to dają Ci co za nic by chcieli dostawać wypłaty lub po prostu do takiej pracy się nie nadają.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
on

dokładnie, całkowicie odradzam!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maaamii

podstawa 900 zł / miesiąc + prowizja od sprzedanego produktu. początkowo ok. 1200-1400 zł/ mies. pracujesz= zarabiasz Dużo osób po pierwszym dniu rezygnuje, bo nie wytrzymują. Praca dość stresująca(klienci nie zawsze mili i kulturalni), trzy przerwy po 10 min w ciągu dnia. Bardzo miła atmosfera, jednak trzeba samemu spróbować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ziuta

Też tam pracowałam i z żalem stwierdzam (nie obrażając nikogo), że osoba z kręgosłupem moralnym, powinna omijać te firme...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mundek

czy ta firma nadal istnieje? Pracowałem tam jakiś czas temu i z tego, co pamiętam, to średnio pod dwa tysiące można początkowo wyciągnąć. Potem to albo trzeba sumienie wyłączyć i mieć nieźle gadane, albo przestać tam pracować. Na dłuższą metę się nie da. Wzorem pracodawcy to oni nie są, ale wypłaty były na czas i rozliczenie ze skarbówką też bez problemu. W zasadzie wszystko byłoby ok, gdyby tylko ich produkty były lepszej jakości, bo tak to tylko zwykłe naciągactwo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
k

ogólnie atmosfera w pracy dobra gorzej z samą pracą, do tego wynagrodzenie śmieszne

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
;P

Witam, w firmie WG Call Center pracuję juz prawie rok i nie zgadzam sie z tymi opiniami. Uważam, że praca w tej firmie nie jest zła. Spokojnie wyciagam 3-4 tys. na miesiąc, a takie pieniądze nie chodzą po ulicy. Ludzie pomyślcie co piszecie, to jest praca jak każda inna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Misza

Witam Panią ,czytałem wlasnie na forum Pani wypowiedz.Jesli Pani ,jest zgodna ze swoim sumieniem pracując w taki sposób to zyczeę powodzenia...Jesli natomiast chciała ,by Pani nawiązac współpracę z solidną i rzetelną firmą[usunięte przez administratora]

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MONIA!!!

BYLAM DZIS W CALL CENTER SPRZEDALAM WIZYTÓWKI.PRACOWALAM WCZESNIEJ W CALL CENTER WIEC WIEM NA CZYM RZECZ POLEGA.OGOLNIE WG NARAZIE NA POZYTYW .POZNIEJ ZOBACZYMY

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
telemarketerka

Szkoda że te wymądrzające się osoby nie potrafią się podpisać imieniem i nazwiskiem , a tak wogóle niech pokażą firmę która nie żeruje na drugich i jest mega uczciwa do pracowników i klientów. Osoby które się wypowiadają negatywnie to prawdopodobnie jeszcze nigdy nie przepracowały w żadnej firmiewięcej jak tydzień ,,,,,,no i jak taka osoba może coś powiedzieć....

Gość

Do lejdis76: Pieniądze same do Ciebie nie przyjdą i nie zapukają do drzwi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o WG Call Center - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w WG Call Center?

    Zobacz opinie na temat firmy WG Call Center tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w WG Call Center?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

WG Call Center
2/5 Na podstawie 70 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Starołęcka 7
    61-361 Poznań
  • NIP: 1010003785 KRS: 0000349935
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
WG Call Center
Przejdź do nowych opinii