brak logo

WG Call Center

Poznań

Opinie o WG Call Center

anonim 2011-03-17 21:53:51
Jedno wielkie oszustwo,jeśli chodzi o prace i płace,śmieszne pieniądze,naciąganie ludzi,sprzedawanie beznadziejnych wpisów do europejskiego rejestru... brak własnej bazy danych,informacje ściągane z innych katalogów branżowych,szczerze odradzam tą firmę..Pozdrawiam:)
Maurycy123 2011-03-24 14:12:14
Firma proponuje wpisy bardzo niskiej jakości zarówno w domenach erfp.pl i medindex.pl. Firma nie korzysta z własnej bazy danych, korzysta zamiast tego nagminnie z danych eniro (panorama firm), business navigator i pkt. Naciągają ludzi (najczęściej starszych i takich, którzy się za bardzo nie orientują na funkcjonowaniu reklam w internecie). Właściwie ten wpis z reklamą nie ma nic wspólnego, bo pozycjonowanie mają zerowe i równie dobrze tych 200 złotych z groszem klienci mogliby w ogóle nie wydawać.
Techcyn 2011-03-24 20:22:26
Witam Mam sprawe, bo dostałem od nich propozycje pracy i lekko się przeraziłem twoją wypowiedzią, jak długo tam pracowałaś
anonim 2011-03-26 00:28:07
Pracowałem w tej firmie i zdecydowanie odradzam podstawa to 900 zl za 160 godzin pracy co w przeliczeniu nie daje nawet 5 zł na godzine . Ludzie są oszukiwani , sprzedajesz coś co rownie dobrze kazdy moze zrobic sam bo pozycjonowanie i wyszukiwanie strony wg call center jest zerowe .Jest duża presja masz zrobić target , jesli nie patrza hna ciebie krzywo nic nie zarabiasz a nawet wychodzisz na lekki minus .Dzięki akcjom w telewizji i internecie i liczym skargom przedsiębiorcy nie chca kupować tych wizytówek. Spróbowac można ale nikt nie wytrzymuje dluzej niz tydzien :-)
joszko 2011-03-28 21:32:54
Potwierdzam w 100% poprzednią wypowiedź.

Firma ma z miesiąca na miesiąc coraz gorszą pozycję na rynku, która z resztą od początku dobra nie była.

Oszukują i klientów i pracowników.

Targety są tak określane, że prawie nikt ich nie wyrabia. Nie dają też żadnego rozliczenia nigdy. Jeśli spóźnisz się do pracy, albo nie przyjdziesz - nawet w sytuacjach losowych, na które nie masz wpływu - masz obcinaną pensję - a przy tak małej kasie jest to odczuwalne.

Atmosfera kiepska - ogromny nacisk na target zero motywacji. Trzeba dzwonić non stop przerwy w ciągu dnia są dwie - za krótkie w stosunku do charakteru pracy. (Normalnie przysługuje 5 minut przerwy na godzinę pracy - zabierają około kwadransa).
:):) 2011-03-29 17:17:56
A ja pracowałam w firmie WG CALL CENTER i powiem wam ze nie jest tak źle. Napewno nie jest to praca dla osób leniwych. Ale nie jest tez obozem pracy tak jak ktos napisal. Jezeli ktos ma mozliwosc pracy tam, to najlepiej niech sprobuje sam. I wtedy sie przekona czy sie nadaje czy nie. Ja niestety musialam wyjechac do rodzinnego miasta i musialam przerwac prace. Ale naprawde nie byla zła. Jedyne co, to naprawde trzeba się napracować żeby wyrobić target i dobrze zarobić. Wiadomo że czasami są dobre miesiące kiedy się dobrze zarobi a czasami złe i jest kiepska wypłata. Ale tak jest w każdej pracy gdzie jest podstawa+prowizja.
sylwia 2011-03-30 11:33:49
i chcesz nam powiedzieć, że działają w 100% uczciwie? :) że pracownicy nie mają obowiązku nagabywania klientów do zapłacenia proform, które tak naprawdę do niczego klienta nie zobowiązują? Pracownicy gadają bzdury na temat pozycjonowania, skuteczności itp. itd. Prawda jest taka, że możesz mieć jako tako sprzedaż w przypadku gdy 95% opisu wizytówki nie będzie się zgadzało z rzeczywistością. A to już jest jednak przesada...
anonim 2011-04-02 21:24:55
powiem wam, ze pracowalam kilka miesięcy w WG CALL CENTER i praca na poczatku byla swietna...dopoki nie pojelam sama o co chodzi. Rzeczywiscie jest presja wyrobienia targetu, kiedys dawalo sie rade i naprawde mialam dobra wyplate jak na taka prace, bylam zadowolona. Pozniej szlo mi coraz gorzej, zaczelam miec wyrzuty sumienia ze namawiam i oklamuje tych ludzi. Tych naiwnych, starszych...bo bogaci jak maja niech placą. Odeszlam bo mi nie szlo. Kierownictwo tez mnie nie chcialo. Jak odeszlam poczulam sie lepiej :) aktualnie szukam uczciwej pracy w branzy biurowo administracyjnej :) nie moglabym pracowac tam na dluzsza mete, z powodu zarobkow, oklamywania ludzi i rzeczywiscie w trakcie przerwy nawet nie zdazylam sie posilic ;/
szukajcie innej pracy ludzie, to juz nie ta sama firma co kiedys
:):) 2011-04-04 17:47:00
Sylwia a chcialabys sobie siedzieć z założonymi rękami zeby klienci sie tobie prosili? No w każdej pracy musisz cos dac od siebie. Nikt nie jest swięty tak samo jak ta firma. Ale jezeli chodzi o proforme? to jak ja tam bylam to milismy zakaz mowienia ze proforma nie zobowiazuje do niczego zeby klienci wedzieli jak jest.Wiec nie wiem dlaczego ty mowilas ze proforma nie zobowiiazuje ddo niczego.W tym przypadku to jes oszustwo....Może twoj kiierownik chcial sobie podciagnac srednia i dlatego kazal ci tak mowic zeby bylo wiecej zamowien. a kogo mialas za kierownika jak mozna wiedziec?moze ta sama osoba so u mnie. pozdrawiam
sylwia 2011-04-10 23:54:17
Chyba mnie ktos nie zrozumiał. Zaden telemarketer przy zdrowych zmuslach :) nie powie klientowi "ja panu przysle proforme, ale nie musi jej pan oplacac" Nie chodzilo mi o siedzenie z zalozonymi rekami. Bo to oczywiste, ze klientowi jak najbardziej nie zawadzi (a nawet nalezy :) przypomniec o oplaceniu proformy, jesli skladal zamowienie powiedzmy dwa dni temu. Ale jesli wydzwania sie do klientow, bo nie oplacili wstepnie zadeklarowanej proformy sprzed kilku miesięcy dajmy na to u 2 niepracjacych telemarketerow to jest to juz naciagactwo.
A podawanie, ktora z pan byla moim kierownikiem zupelnie nie potrzebne :)
anonim 2011-07-02 02:22:27
Piszę ponieważ byłam dzisiaj na rozmowie w sprawie pracy i przyznaję że coś mnie wieczorem natknęło aby sprawdzić dokładne informacje o firmie i jestem przerażona jakie są opinie. Może kilka opinii jest pozytywnych. To koszmar! Nie ukrywam pytałam o dużo na rozmowie, odpowiedzi były całkiem zadowalające. Na rozmowie pytałam o stanowisko kierownicze bo mam duże już doświadczenie w sprzedaży Pani odpowiedz mnie zdziwiła ponieważ powiedziała ze jeśli po dwóch miesiącach będzie Pani miała dobre wyniki no to będzie Pani miała zmianę umowy i inne stanowisko wydało mi się podejrzane że tak szybko mówi o awansie skoro mnie nie zna. Faktycznie opinie są przerażające aż strach pomyśleć gdybym tam rozpoczęła prace.Zawsze myślałam że będę utrzymywać dwie prace później zrezygnują z jednej. Jednak ostrożność musi być! Serdecznie współczuję osobą które tam pracowały i próbują odzyskać swoje pieniążki. Życzę powodzenia. Jak firma będzie się do mnie kontaktować to z pewnością Panią nieźle wypytam, stracę nawet 30 minut na pytanie a na końcu podziękuję i ją wyśmieję. Ale to już są osoby tresowane stworzone do oszustwa! tacy będą kombinować do końca! więc trzeba takie firmy gnębić ale to i tak nie pomaga heh życie :)
anonim 2011-07-14 11:29:29
ja byłam na rozmowie w tej firmie,kilka dni temu...pierwsza rzecz,oni chcą przyjmować tylko naiwne,młode osoby,najczęściej bez żadnego doświadczenia,po LO itp...takich pewnie najłatwiej naciągnąć...poszłam no to ich śmieszne szkolenie...miałam sprzedawać wizytówki internetowe,i to jest śmieszne,bo kazali nam wyszukiwać kontakty do firm na różnych różnych portalach a właścicielom tych firm wciskac kit,że mieli wcześniej wizytówke na ich własnym portalu tym erfp.pl,gdzie tak naprawde tam tych wizytówek nigdy tam nie było!!zwykli oszuści i tyle,naciągacze.o pensjach już nie wspomne-900zł podstawy+prowizje,głupie konkursy itp...robienie w balona ludzi,po szkoleniu nie zdecydowałam sie na prace,i całe szczęście...
anonim 2011-07-28 17:16:57
Potwierdzam opinię przedmówców. Co atmosfery panującej w pracy- jest ok, ale już samo n[usunięte przez administratora] klientów co do wpisu na portalu już nie jest. Pracowałem tam przez półtora miesiąca i szczerze odradzam każdemu poszukującego pracy. Wizytówki jak już wcześniej wspomniano są marnej jakości, nie dziwi więc fakt, że klientów jest mało. Pozycjonowanie tych wizytówek jest koszmarne (zazwyczaj 5 strona lub dalej), co oznacza pieniądze wyrzucone w błoto dla klientów, którymi najczęściej padają osoby starsze lub naiwne. Omijać szerokim krokiem!!
ktos 2011-10-10 21:23:53
no to jestem załamana, bo byłam dziś na rozmowie w WG, ale po tych opiniach wszystkich o tej firmie po prostu rece opadają totalny szok... więc chyba nawet nie spróbuje i nie pójdę na to szkolenie... MASAKRA ;((
anonim 2011-10-26 10:56:05
Właśnie miałam iść na rozmowę kwalifikacyjną, ale po przeczytaniu tego wolę nie ryzykować..jest wiele innych firm, wolę tam spróbować. To straszne.. Jak się cieszę, że teraz tego się dowiaduję, a nie późnej..

Ech..ten świat schodzi na psy ..
;)) 2012-01-06 18:43:51
Nie wiem jak wy ale ja jestem mega zadowolona z tej pracy naprawde idzie tam zarobic całkiem fajne pieniądze trzeba tylko chciec.Atmosfera jest spoko ;-))
1
master 2012-01-11 20:04:28
Ale wy opowiadacie głupoty!!! Pracuję w WG Call Center od połowy lipca. Praca jest super. Atmosfera mega luźna. Zarobki bardzo dobre. Robiąc 3 zamówienia dziennie można mieć ok. 2000 wypłaty. Nikt nikogo nie wyzywa. Nikt nikogo nie zwalnia, gdy komuś spadnie wynik sprzedażowy. Często prace kończy się już w czwartek, a piątek wtedy też jest opłacony. Wypłaty są na czas. A, żeby Wam udowodnić, że jest naprawdę fajnie to napiszę, że w grudniu pracę skończyłem 16 grudnia, a otrzymałem ponad 2000 wypłaty.
A co do naciąganie starszych biednych ludzi to weźcie nie róbcie jaj. Przecież każda firma te 200 zł może sobie w całości odciągnąć od podatku dochodowego.
1111 2012-03-02 18:10:00
Właśnie dzisiaj zadzwonili do mnie z tej firmy, i w poniedziałek mam tam iść na rozmowę kwalifikacyjną. I tak postanawiając sobie sprawdzić cokolwiek o tej pracy trafiłam na to forum. Teraz czytając te wszystkie komentarze aż mi się odechciewa i chyba zrezygnuję. Nie mam doświadczenia w pracy w żadnym call center i jak tu ktoś napisał, że rzeruja na młodych po niedawno ukończonej szkole to już w ogóle straciłam nadzieje bo na pewno bym się zgodziła, gdyż już od kilku miesięcy szukam jakiejś fajnej, dobrze płatnej pracy ale z tego co tu widzę to 900zł czy nawet mniej, mnie nie zadowala wogóle :/ Czy naprawdę jest tam aż tak źle???
rudeboy 2012-03-13 13:24:23
jestem dokładnie w takiej sytuacji jak przedmówca... jakieś nowsze opinie na temat tej firmy?
acbd 2012-04-05 22:20:47
ja tam obecnie pracuje od kilki miesiecy, atmosfera jest bardzo dobra, jest napiecie na target zeby wyrobic-ale szczerze gdzie dzisiaj nie ma presji zeby wyrobic plan sprzedazowy??? zarobki bardzo dobre, a strony wg maja coraz wyzsze pozycjonowanie dzieki czemu tych ludzi sie juz nie oszukuje..
NuNu 2012-06-26 18:07:34
Pracuje w tej firmie juz dość długo i cały czas wynagrodzenie trzyma się na poziomie 2-2,5 tys więc jak widać idzie tylko coś za coś tak??? Nikt Wam nie da 2 tys ot tak sobie trzeba się wykazać a naprawde potrafią docenić człowieka.
A to że kierwoniczki naciskają no co od nich też wymagają więc nie ma się co dziwić....a z drugiej strony teraz wszędzie wymagają więc nie rozumiem dlaczego tak negatywnie się wypowiadacie....ktoś kto pracuje tydzien lub dwa nie ma pojęcia jak tam może być fajnie ;-)))
lejdis76 2012-07-10 17:03:44
zgadzam się!!!motywacji nie ma wogóle,mimo,ze jest sie na szkoleniu i sprzedaż wizytówki to nic za to nie masz!!!jedna wielka ściema!!!atmosfera tagedia!!!!niby mówia,ze można zarobić od 3 do 6 tysiecy zlotych chore!!!!!!
Gość 2012-07-16 11:18:06
Do lejdis76: Pieniądze same do Ciebie nie przyjdą i nie zapukają do drzwi.
telemarketerka 2012-07-25 23:23:02
Szkoda że te wymądrzające się osoby nie potrafią się podpisać imieniem i nazwiskiem , a tak wogóle niech pokażą firmę która nie żeruje na drugich i jest mega uczciwa do pracowników i klientów. Osoby które się wypowiadają negatywnie to prawdopodobnie jeszcze nigdy nie przepracowały w żadnej firmiewięcej jak tydzień ,,,,,,no i jak taka osoba może coś powiedzieć....
MONIA!!! 2012-08-28 20:50:30
BYLAM DZIS W CALL CENTER SPRZEDALAM WIZYTÓWKI.PRACOWALAM WCZESNIEJ W CALL CENTER WIEC WIEM NA CZYM RZECZ POLEGA.OGOLNIE WG NARAZIE NA POZYTYW .POZNIEJ ZOBACZYMY
Misza 2012-08-30 13:54:50
Witam Panią ,czytałem wlasnie na forum Pani wypowiedz.Jesli Pani ,jest zgodna ze swoim sumieniem pracując w taki sposób to zyczeę powodzenia...Jesli natomiast chciała ,by Pani nawiązac współpracę z solidną i rzetelną firmą[usunięte przez administratora]
;P 2012-10-12 18:02:05
Witam, w firmie WG Call Center pracuję juz prawie rok i nie zgadzam sie z tymi opiniami. Uważam, że praca w tej firmie nie jest zła. Spokojnie wyciagam 3-4 tys. na miesiąc, a takie pieniądze nie chodzą po ulicy. Ludzie pomyślcie co piszecie, to jest praca jak każda inna.
1
k 2012-10-30 08:47:24
ogólnie atmosfera w pracy dobra gorzej z samą pracą, do tego wynagrodzenie śmieszne
Mundek 2013-01-03 11:53:34
czy ta firma nadal istnieje? Pracowałem tam jakiś czas temu i z tego, co pamiętam, to średnio pod dwa tysiące można początkowo wyciągnąć. Potem to albo trzeba sumienie wyłączyć i mieć nieźle gadane, albo przestać tam pracować. Na dłuższą metę się nie da.
Wzorem pracodawcy to oni nie są, ale wypłaty były na czas i rozliczenie ze skarbówką też bez problemu.
W zasadzie wszystko byłoby ok, gdyby tylko ich produkty były lepszej jakości, bo tak to tylko zwykłe naciągactwo.
ziuta 2013-02-17 18:36:00
Też tam pracowałam i z żalem stwierdzam (nie obrażając nikogo), że osoba z kręgosłupem moralnym, powinna omijać te firme...
zapracowana 2013-07-05 20:12:57
hej, przeczytałam wyżej, że wynagrodzenie w WG śmieszne. a jaka kwota was bawi, że tak powiem? ile na rękę można zarobić?
maaamii 2013-07-11 19:49:13
podstawa 900 zł / miesiąc + prowizja od sprzedanego produktu. początkowo ok. 1200-1400 zł/ mies. pracujesz= zarabiasz
Dużo osób po pierwszym dniu rezygnuje, bo nie wytrzymują. Praca dość stresująca(klienci nie zawsze mili i kulturalni), trzy przerwy po 10 min w ciągu dnia. Bardzo miła atmosfera, jednak trzeba samemu spróbować.
anonim 2013-08-01 14:28:40
a czy to jest klasyczne w call center wciskanie na siłę klientowi produktu, którego on nie chce i nie potrzebuje?
1
on 2014-01-18 03:30:43
dokładnie, całkowicie odradzam!!
1
Polak 2014-02-13 19:40:00
Jedni może nazwa to wciskaniem produkty, ale drudzy sprzedażą, różne techniki sprzedażowe stosuje się w WG call center, wciskanie to mocna słowo, nie wiem czy odpowiednie.
1
Pracownik 2014-02-22 21:06:31
Jako że rzadko kiedy można przeczytać coś konkretnego tu o firmach.
Zrobię wyjątek i napiszę o tej, z punktu widzenia pracownika.

Umowa zlecenie na początku 3 miesiące. Później przedłużenie z możliwością ubieganie się o umowę o pracę (sam posiadam taką).
Na szkoleniach mówią co mówią określę to mianem jak "wciskać", dostajecie skrypt rozmowy. Do skrypty stosować się nikt nie musi, jest pełna swoboda rozmowy.
Klienta oszukiwać nikt nie każe, że np. posiadał konto gdy faktycznie go nie posiadał. Wybór firm, przedsiębiorstw jest dowolny. Firmy wyszukujemy w internecie. (system podświetla numery wydzwonione lub nie, również czy klient posiadał, posiada lub nie posiada konto)
Owszem jest 900 zł. podstawy. Premia od każdego zlecenia 16, 23, 36 zł. później od ilości w danym dniu każde zlecenia jest lepiej płatne. Dodatkowo konkursy np. zlecenie zrobione w ciągu półgodziny + 10 zł.
W firmie idzie zarobić, tylko jeśli ktoś potrafi rozmawiać przez telefon, jak ma w głębokim poważaniu i rozmawia jak za karę to nie dziwne że nikt z nim rozmawiać nie chce. Jedni rozmawiają poważnie inni z uśmiechem samemu trzeba sobie wypracować jakiś wygodny styl, taki jaki nam jest najbliższy.
Owszem jedni wciskają towar potrafią słowem manipulować, inni idą na szczerość (jedni i drudzy potrafią zarobić.
Po za tym nikt klienta nie okłamuje w kwestii tego co dostanie w ramach wpisu oraz co do kwoty jaką poniesie tu jest czarno na białym.
Do pracy się nie nadaje każdy i najczęściej negatywne opinie to dają Ci co za nic by chcieli dostawać wypłaty lub po prostu do takiej pracy się nie nadają.
2
ludzik 2014-04-02 12:00:28
Ja tam pracowałam ze dwa tyogdnie i dali mi za nie 450 zł wiec byłam poztywnie zadowolona. No ale po tych dwóch tygodniach mnie zwlnili :D ( sama planowalam sie zwolnic ale mnie wyprzedzili) totalnie mi nie szło, sprzedałam tylko jedną wizytówkę, nie umiem sprzedawać kompletnie. Chociaz pracowałam na studiach dorywczo wcześniej w call center gdzie zapraszałam na pokazy garnków i wszyscy sie zgadzali, ale zaproszenia a sprzedaż to jednak co innego. Co rpawda zapraszanie na pokaz garów tez do ambitnej pracy nie należy. Ogólnie nie polecam WG bo te wizytówki są bezsensu nikt nie zna tej strony internetowej i wizytówki wyskakują na 5 i więcej stronach w google. Ogólnie tez irytowały mnie te hasła motywujące wszystko takie wyuczone i młode szczyle które były na wysokich stanowiskach i zadzierali nosa. Praca nic nie wnosząca do życia. Te firme chwalą tylko Ci którzy mają dobre gadane i umieją wciskasz złote opowieści ludziom, ja tak nie umiem niestety. Dlatego za sprzedaż juz sie nie biore:)
1
ludzik 2014-04-02 12:13:52
a i dodam jeszcze ze przez to ze nie mieliśmy zadnej bazy z adresmia tlyko musielismy szukac firm sami na stronach z wizytówkami, to zdarzalo sie ze do frimy ktorej zadzwownilam dzwonilo wczesniej juz z 10 osób wiec osoby zza sluchawki strasznie mnie wyzywały i straszyły policją. Nieprzyjemnie sie tego słuchało. No i to dzwonienie bez wytchnienia, przerwa 15 mniutowa zrobisz siku weźmiesz kęśa kanapki i juz musisz wracac z powrotem jak automat dzwonic.
1
Izabela 2014-04-14 18:04:14
pracowalam tam prawie z 2 lata, atmosfera pozniej sie zepsula co jak co jest wciskanie i to trzeba miec dobre gadane, ale fakt faktem za pieniedzmi czekac nie musialam, jak chcialam wyplate wczesniej mialam wiec jesli chodzi o kase to ladnie tam mozna zarobic. Jesli chodzi o biadolenie o awansie - zapomnij, jak zobacza ze dobrze sprzedajesz zostajesz ich maszynka do robienia pieniedzy , bylam jedna z najlepszych w grupie , i jaki dostalam awans ? asystent kierownika,ktory nic nie zmienial, a ludzie co sprzedawali po 3-4 awansowali na wyzsze stanowiska,ogólnie nie polecam
Alexis 2014-05-04 19:32:45
chodziło ci o awans a nei o kase?ale głupiutka.czy bedziesz pracowała na Palacza,Polnej itd. to wszedzie trzeba mieć gadane i jest sie wykorzystywanym.ja jestem zadwolona z tej firmy.
rika 2014-06-18 21:02:21
@Alexis, czyli możesz ze szczerym sercem polecic pracę w WG Call Center? Dla Ciebie atmosfera jest ok?
dora 2014-12-08 23:18:25
Jakie są oczekiwania pracodawcy względem nowo zatrudnionego pracownika? Jak zazwyczaj pracownik jest promowany i oceniany w firmie? Jak wygląda program szkoleń i rozwoju pracowników w firmie? Jakie możliwości rozwoju zawodowego oferuje firma swoim pracownikom? z góry dziekuje za odpowedz byłabym wdzieczna pozdrawiam
edek 2015-01-29 16:12:35
no pewnie o takie rzeczy to też można zapytać na rozmowie, ale wdaje mi się, ze wszystko powinno być napisane w ogłoszeniu (a przynajmniej tak zazwyczaj jest) i jakie mają wymagania, oczekiwania ale również co oferują, zapewniają i jak nie napisali tam szkoleń to znaczy, że ich nie ma albo prędko mieć nie bedziesz.
lupus 2015-02-17 18:38:23
ta firma stręczy ludzi i zajmuje sie nagadywaniem
zdegustowany klient 2015-03-25 14:44:20
Wydzwanianie bez sensu do klienta kilka razy dziennie i nawet do widzenia nie mają czasu powiedzieć tylko rzucają słuchawką byle by szybko do następnego zadzwonić ... żenujące.
1
vyt 2015-05-21 11:07:18
DNO!!!!!!!! nękają mnie telefonami.
zosia 2015-05-28 18:09:51
a zastanowił się Pan kiedyś, że nad tymi ludźmi może stać jedna z drugą harpia-kierowniczka, która co 1-2 minuty krzyczy, że jest za cicho, że pracownik gapi się w monitor a nie dzwoni, że ilość połaczeń każdej osoby wyświetla się kierownikowi cały czas na kompie etc.
mój chłopak pracował i zdawał mi codzienną relację. zawsze twierdził, że "dzwonie do klientów, żeby poprawić sobie humor".
nie pomyślał Pan, że dla Pana to niegrzeczne nie powiedzenie do widzenia, a dla tego szaraczka z dołu firmowe drabiny - to walka żeby nie dostać kolejnego opierdolu albo nie wylecieć i nie mieć za co żyć.
nie usprawiedliwiam braku kultury, ale - obrazowo - szambo z gówna też ktoś czyści, żeby zapłacić czynsz...
1
waniik 2015-06-17 05:24:39
Nie przesadzałbym jednak z tą pracą, bo jeżeli ktoś nie daje sobie w niej rady bądź nie jest z niej zadowolony to może przecież z niej zrezgynować, nie jest to jakieś genialne i prestiżowe stanowisko, żeby za wszelką cenę się na nim utrzymać, w przypadku call centerów trzeba po prostu lubić swoją pracę.
Darek 2016-04-11 19:58:51
jasne, zawsze można odejść, zmienić miejsce pracy @wanik. To jednak nie o to chodzi w zatrudnianiu się. Może lepiej znaleźć plusy pracy tutaj? Skoro ktoś wybrał to miejsce, to na pewno nie bez powodu :)
maao 2016-05-12 20:59:28
chyba u nich to bardzo chętnie biorą do pracy osoby, które jeszcze mają status studenta tak naparwde.
Zostaw swoją opinię o WG Call Center - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WG Call Center