problem w tym że duża część serwisantów ma wyższe wykształcenie po kierunku i nie szarogęsi się jak ty (usunięte przez administratora)
Oczywiście na podwyżki nie ma ale na hotele dla dyrektorów nie żałuje się kasy. W/w dyr mieszka za nie małą kasę długie lata w dobrym hotelu.Za samo to było by na podwyżkę dla dziesięciu serwisantów.
problem w tym ,że każdy dyrektor patrzy tylko na własne konto w banku oby stan się zgadzał i w tym przypadku ma bardzo dobry wzrok co nie dotyczy serwisanta ...tu zawsze stara płyta nie ma kasy na podwyższki,a w ogóle co wy chcecie przecież 10-tego jest renta i powinniście być zachwyceni.Tylko każdy z nas ma swoją cierpliwość i szuka nowej normalnej pracy.Wielu odeszło ale nikt nie przyszedł ponieważ firma nie ma kasy żeby dać nowemu ale staremu też nie da a pieniądze zostają .Tak więc warto pracować tak jak jesteśmy traktowani.
Te wszystkie dyrektory i prezesy powinny do szkół powrócić : "Satysfakcja z wykonywanej pracy jest równie ważna, co poziom zarobków. Zadowolony pracownik pracuje efektywniej i wydajniej, chętnie podejmuje się nowych wyzwań i mniej stresuje. A to przekłada się też na korzyści w życiu prywatnym. Pracownik, który lubi swoją pracę to prawdziwy skarb dla firmy. Nie ma bowiem nic gorszego, niż osoba, która przychodzi odsiedzieć obowiązkowe osiem godzin, a swoje zadania wykonuje „po łebkach“, odliczając godziny i minuty do wyjścia z pracy. Pracownicy, którym praca nie sprawia przyjemności, często są nietolerancyjni, łatwo się złoszczą, odczuwają nieustanną presję czasu i są wrogo nastawieni do otoczenia. Tacy ludzie z pewnością mają negatywny wpływ na funkcjonowanie całej firmy. Natomiast osoby zadowolone z pracy są bardziej kreatywne, chętnie wykonują swoje obowiązki, dużo rzadziej chodzą na zwolnienia i równie rzadko szukają nowego zatrudnienia. Lepsze zarobki,większa satysfakcja Zadowolenie z pracy w dużej mierze zależy od wcześniejszych doświadczeń zawodowych i cech osobowości pracownika. Są przecież osoby, które z natury są wiecznie niezadowolone i marudne — nawet na najlepszym stanowisku zawsze widzą jedynie minusy i braki. Jednak także pracodawca może wpływać na poziom satysfakcji podwładnych, chociażby przez dobór kadr o odpowiednich predyspozycjach i kwalifikacjach. Istotne jest też zróżnicowanie zadań i obowiązków, odpowiedzialność zajmowanego stanowiska oraz perspektywy rozwoju i awansu. Dla pracowników ważne są także relacje z przełożonymi i kolegami oraz zarobki. To właśnie na nie najczęściej narzekamy — zbyt niskie są powodem frustracji i zniechęcenia. Warto wiedzieć, że atmosfera w pracy ma duży wpływ na życie prywatne. Bardzo często problemy zawodowe zabieramy ze sobą do domu, co ma niekorzystny wpływ na relacje z rodziną czy przyjaciółmi. Zadowoleni pracownicy są stabilni emocjonalnie, dążą do osiągnięć, są cierpliwi i mają zaufanie do innych. Niezadowoleni częściej na zwolnieniach Jeśli pracodawca chce, by zadowolenie pracowników rosło, powinien stwarzać im warunki do efektywnej pracy. Na ich satysfakcję wpływa także obecność dodatkowych świadczeń, jak choćby szkolenia, ubezpieczenia, opieka zdrowotna, dobre wyposażenie miejsca pracy, a nawet zagospodarowanie przestrzeni — ładnie urządzone wnętrze czy obecność parkingu. Zadowoleni pracownicy są bardziej przyjaźni dla współpracowników, chętniej udzielają im pomocy, są też bardziej uprzejmi dla klientów, co pośrednio wpływa na efektywność całej firmy. Zyski przedsiębiorstwa mogą też podnosić w inny sposób. Każdego dnia w firmach nie pojawia się spory odsetek zatrudnionych, co opóźnia produkcję, zmusza do zastępstw, nadgodzin, a co za tym idzie podnosi koszty funkcjonowania firmy. Za absencję odpowiedzialni są przede wszystkim niezadowoleni pracownicy, to oni najczęściej korzystają ze zwolnień lekarskich, spóźniają się lub wychodzą z pracy wcześniej — robią po prostu wszystko, by w nielubianym miejscu przebywać możliwie najkrócej. Dobry szef nie stresuje Aby pracownik był zadowolony ze swojej pracy, musi mieć też dobrego przełożonego. Dobry szef powinien być przede wszystkim nauczycielem, a nie kontrolerem czy egzekutorem. Większość z nas chce mieć szefa, który dopuści nas do wyrażania własnych poglądów i uwzględni nasze zdanie przy podejmowaniu decyzji. Im mniej stresu w relacjach z przełożonym, tym większe może być nasze zadowolenie z pracy. Warto też dodać, że satysfakcja z pracy idzie bezpośrednio w parze z naszą pozycją w hierarchii przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że przełożeni są zwykle bardziej zadowoleni niż ich podwładni."
Rekrutacja polegała na tym czy jestem dyspozycyjny 7 dni w tygodniu najlepiej po 12 godzin bo jakieś dyżury jeszcze są .Płaca 1800 brutto ( prawie się popłakałem ze śmiechu )
Jestem informatykiem z wykształcenia i znam się na tym . Jednak podczas rozmowy z kierownikiem miałem wrażenie , że on nie bardzo zna się na swojej pracy .Myślę , że piekarz (bez urazy )też się nadaje do tej pracy . Grunt to jak najkrócej być w domu .
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Skoro jest gps to proste. każde uszkodzenie wg procedur. PG, szafa, pd, puszka jedna druga, abonent. W każdym z tych miejsc stoisz 10-15 minut. Przejazdy wg przepisów. Schodzą 3-4 zlecenia dziennie. szanujcie się trochę, szkoda zdrowia. Niech durnie ujadają a Wy róbcie swoje. To nie jest Wasz problem że opl wrzucił tyle uszkodzeń tylko firmy.. Skoro nie stać na zatrudnienie odpowiedniej liczby osób do obsługi zleceń to niech kadra kierownicza przebiera się w czarne ciuchy i zap.. ala po godzinach. Co. tylko szczekać potrafią? (usunięte przez administratora)
z niewolnika nie ma pracownika
jedynym lekarstwem na gps jest szybkie wyleczenie tych co nas sprawdzają czyli wypowiedzenie im więcej osób to zrobi tym lepiej .Wtedy będzie tak że auta będą na bazie i nie będzie chętnych do korzystania.Nie można normalnie funkcjonować za śmieszną kasę przy tylu procedurach i kontrolowania ze strony firmy gzie byłem i co robiłem.PROPOZYCJA DO DYREKTORÓW O MONTAŻ KAMER ONLINE
Tylko za GPS trzeba płacić abonament. Na to mają kasę a na podwyżki nie . Tak z ciekawości to ciekawe czy dyrektorzy i prezesi mieli podwyżki ? Zapewne tak skoro nie ma kasy
zgadzam się z w/w opisem . Temat, który jest już na kilku strefach gps, dotyczy nas wszystkich tylko pada pytanie kto tu jest nieudolny skoro za winę obarcza się biednego serwisanta który odpowiada za wszystko wobec czego po co nam kierownik i dyrektor.Każda szanująca się firma dba o pracowników.Nasza (usunięte przez administratora)
pracując w tej firmie czuję się jak czopek czyli nadaję się tylko do d..y tak myślą nasi przełożeni, którzy mają pole do popisu gdyż mamy Gps i zawsze są w stanie nam udowodnić,że co bym nie robił bądź zrobił jestem po prostu nieudolny gdyż byłem aż całe 40 minut na obiekcie i z taśmy produkcyjnej zeszły tylko dwie sztuki.Firma nie szanuje tych co ma ,za to szanują się młodzi którzy szybciej odeszli niż przyszli.
Jedyne co napiszę to to, że prawdą jest aby odejść jak najszybciej się da oszukiwanie się, że nie jest tak źle, że zarobiłem, że premia, że może wolne dostanę, że rodzinę zobaczę w weekend to mrzonki. Najtrudniej to znaleźć czas i siłę by szukać roboty. W tej chwili wszędzie płacą tyle co w Eltelu lub więcej bez weekendów. Rynek pracy się zmienił już nie ma na umowach najniższej krajowej a pracownik coś znaczy. Życzę Wam wszystkim szybkiej zmiany pracodawcy.
(usunięte przez administratora)
Potwierdzam w 100 % Stanowczo za długo poniża wszystkich dookoła !!!
Ale ten czas zasuwa, to już piąty rok błogiego spokoju. Mówię Wam uciekajcie gdzie się da bo Wszędzie może być tylko lepiej!
Panowie. Odszedlem z firmy po 25 latach w tej branzy. Zatrudnilem sie w innej firmie. Pensja wyzsza,brak pseudo menagerow po podstawowce. Tylko tyle,i az tyle aby z checia pracowac dla kogos. Trzymam za Was kciuki. To jedyna chwila aby pokazac ze macie jaja.
rozmawiałem z chłopakami z Wrocka w sprawie GPS z tego co mówią dostali motywację do znalezienia nowej pracy czyli jednak można liczyć na pomoc od strony firmy.
wracając do tematu ELTEL pomógł mi tylko w jednej sprawie mianowicie znalezieniu w szybkim tempie nowej normalnej pracy.W końcu wiem co czują ludzie którzy sami odeszli-oczekiwany spokój i za dużo czasu wolnego w soboty i niedzielę.
Czy zastanawialiście się jeżeli firma ogłosi stan upadłości(po naszym strajku)co się stanie z naszymi zaległymi zwrotami oraz urlopami które jeszcze nie wykorzystaliśmy?Przecież doskonale wiecie,że listy obecności które podpisujemy delikatnie mówiąc mijają się z prawdą...a na nich to nie ma żadnych zaległych zwrotów a tym bardziej urlopów których nie wykorzystaliśmy!Wielu serwisantów już w sierpniu nie ma urlopów(wg.listy) a w rzeczywistości mają jeszcze po 7-9 dni!Wiecie co się stanie?Będziemy mogli sobie te"wolne" wiecie gdzie wsadzić?wiecie???
Żałuję każdego dnia i każdej godziny przepracowanej w Eltelu !! Pozdrawiam !
Ta firma jest beznadziejna.Pochodzę z Ełku pracowałem w wakacje to do tej pory nie ma
Odniosę się do kilku wypowiedzi. Trzeba zadzwonić do przedstawicieli na swoim terenie i wszystko będzie wiadomo. Telefony są dostępne na www.skpt.pl Skoro referendum trwa do 31 października to wyniki mogą być znane najwcześniej na początku listopada gdy zostaną przeliczone wszystkie głosy. Nie wiem jak na Twoim terenie ale na terenie świętokrzysko-podkarpackim walczymy z pracodawcą w sądzie. W tym roku wygraliśmy odszkodowanie dla byłego pracownika, który nie chciał przywrócenia do pracy. Co do zwolnień to już po wypowiedziach pracowników widać, że zwolnień boją się coraz mniej i zwalniają się sami. I tak dzieje się w różnych lokalizacjach. Najlepiej sami napiszcie na forum ile osób i gdzie się zwolniło. Powód - zbyt duże wymagania do bieżących niskich wynagrodzeń, pogarszające się warunki pracy itp. To firma zaczyna mieć problem skąd wziąć takich fachowców. Jeżeli niektórzy jeszcze nie odeszli to jak mówią trochę z przywiązania do pracy w której są długo lub, że nie mają innej. Natomiast propozycja podwyżki 5% jest dla nich żenująca gdy przeliczają ile to wychodzi. Na premii im nie zależy bo dla większości jak mówią jest wirtualna. Determinacja pracowników dlatego jest coraz większa. Więc żądania większej podwyżki są zasadne.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Eltel Networks Energetyka SA?
Zobacz opinie na temat firmy Eltel Networks Energetyka SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Eltel Networks Energetyka SA?
Kandydaci do pracy w Eltel Networks Energetyka SA napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.