Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Eltel Networks

Pracowałeś w firmie Eltel Networks i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Alien - 2015-05-13 20:30:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Grzegorz Poznań - 2015-05-12 22:58:29]:
Sam jesteś BARAN i to taki rasowy z kręconymi rogami, taki bardzo podhalański. Wielu piszących tu (podobnie jak ja) już dawno miało odwagę olać tą poznańską pseudo firmę i wziąć swój los w swoje ręce, a na forum zaglądamy z sentymentu do kolegów i branży - ale bar@@@any tego nie potrafią pojąć.
zdjecie uzytkownika
GOryl - 2015-05-15 22:49:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [dyspozytor orange - 2015-05-11 10:27:57]:
Pierololisz synku straszne głupoty. Procedury te, często nie mające żadnego wpływu na satysfakcje klienta, nie służą niczemu innemu jak tylko znalezieniu haka na pracowników Firm partnerskich (celowo z małej litery, bo od dłuższego czasu to nie jest partnerstwo tylko poddaństwo) i zarobieniu dodatkowej kasy. Jestem ciekawy jak każdy z tych cwaniaków nakładających kary odnalazłby się w terenie. Banda teoretyków mądrych tylko za ekranem komputera, zupełnie oderwanych od rzeczywistości.
zdjecie uzytkownika
skrępowany - 2015-05-16 02:08:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Satysfakcja klienta jak i ten cały NPS jest uzależniony tylko i wyłącznie od widzimisia klienta, bedzie miał zły dzięn,zupę za słoną i da nam 0 pkt, co póżniej odbija się na nas. Sieć wygląda tak a nie inaczej bo w tej firmie się "usuwa" uszkodzenia a nie naprawia, nie ma czasu i sprzętu( jak KM-2 i inne, o które trzeba sie prosić) by przejść całą linie i wszystko zrobić jak trzeba. W tej firmie bedzie cały czas źle dopóki ludzie nie zrozumieją że ta firma zarabia poprzez monterów/serwisantów, gdyby się wszyscy postawili to może byśmy coś wywalczyli, no ale cóż rynek w Polsce jest taki a nie inny, i nie dziwie się nie którym gdy maja rodzine na utrzymaniu, 50 lat na karku i nie chcą sią wychylać.
zdjecie uzytkownika
monter - 2015-05-16 18:57:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czyli Panowie im szybciej Eltel przestanie utrzymywać sieć Orange tym będzie lepiej dla pracowników .Zobaczymy co wtedy będziecie robić .
zdjecie uzytkownika
obserwator - 2015-05-16 19:34:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Koledzy Eltelowcy , im szybciej opuścicie szeregi tej "super" firmy to wygracie ŻYCIE !!! Miejcie trochę szacunku do siebie i swoich rodzin !!!
zdjecie uzytkownika
OPierdalacz - 2015-05-16 21:36:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [dyspozytor orange - 2015-05-11 10:27:57]:
Procedury sa po to żeby kolejna mizerota z OP mogla przedluzyc swoja marna egzystencje. Facet wymysli jedna bzdure w miesiącu i przez następny miesiac ma robote. A to wszystko me jeden cel - zgarnac z frajerskich firm podwykonawczych jak najwiecej kasy. Dla mnie to jawne okradanie ciężko pracujacych ludzi przez madrali w białych kołnierzykach. Robota zrobiona, klient zadowolony, ale cos się w procedurze nie zgadza i pieniazki wracają do OP. Lepszego biznesu nawet Beniu Madoff by nie wymyslil.
zdjecie uzytkownika
Romek - 2015-05-17 15:44:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ale spina !!! Ja nie wiem co Wy tak narzekacie i narzekacie. Kto Was w tej firmie na siłę trzyma ??! Prawda jest taka, że jesteście do pracy w tej firmie tak przyzwyczajeni, że w innej i tak byście się nie odnaleźli. Robota nie jest zła - zabieram zlecenia, wyjeżdżam w teren i robię swoje (5-6 zleceń na 8h) i do domu. W kolejce czarno - TRUDNO się mówi, co się mam z tego powodu powiesić. Niech się kierownik martwi a nie ja ! Ja robię swoje i za taką robotę dostaję "pensję". Wiadomo, że bez fuch bym nie przeżył miesiąca heh Ale z drugiej strony nie wyobrażam sobie roboty w jakimś zamkniętym pomieszczeniu bez okien z kappo z batem poganiającym mnie. Oczywiście to jest moje zdanie. Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Miroslaw - 2015-05-17 21:18:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Romek - 2015-05-17 15:44:39]:
ROmku masz wiele racji. Wielu z nas lubi ta robote, bo daje ona duza elastyczność. Probem w tym ze zarówno ja jak i wielu moich kolegow czujemy się jak oszuści i krętacze bo tak nas postrzega nasz glowny klient. kary finansowe za byle drobnostki powodują ze ludzie sa coraz bardziej sfrustrowani. Narobisz się a dostajesz kare za brak jakiegoś pomiaru ,telefonu czy innej bzdury.
zdjecie uzytkownika
wypier - 2015-05-18 00:02:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Desmond wypier z naszych forum każdy sam sobie znajdzie pracę .
zdjecie uzytkownika
dyspozytor - 2015-05-18 20:47:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (6)
Słowo od dyspozytora. To nie my Was gnębimy wysyłając smsy tylko kierownik . Na moim rejonie jest taki kierownik , że widzi już tylko te wskaźniki . Wymaga abyśmy odpisywały wszystko w czasie i nie ważne czy to działa . Mamy dzwonić po abonentach potwierdzać i odpisywać . Utworzono kolejki dyspozytorskie w ocl do odpisywania . Jednak do nie dawna wszystko przechodziło przez kolejki serwisantów . NPS ? Jaki wtedy macie ? Kierownik zadowolony powtarzalność na serwisanta . Ta praca to jeden wielki przekręt i oszustwo . Zgadzam się z Wami , że tu nie trzeba naprawiać to ma tylko zejść w czasie !!! No i czy wiecie o tym , że takie działanie skutkuje premią dla kierownika ??? Kto ma odwagę niech zapyta swojego kierownika karierowicza . Ja niedługo odchodzę z firmy więc mi nie zależy . Jednak mam dokument na to , że kierownicy jednej ze stref dostają premię ( dużą premię ) za dotrzymanie wskaźników . Oczywiście wszystko kosztem pracowników (nadgodziny , ciągły stres ,mobbing, zastraszanie ,nieludzkie traktowanie ) i za to wszystko ani złotówki premii dla serwisanta czy też dyspozytora . Widocznie tylko dyrektor z kierownikiem pracują reszta nic nie robi . No cóż czas się pożegnać z firmą , ale na koniec rozważam zgłosić doniesienie do prokuratury w związku z fałszowaniem list obecności przez pracodawcę , zgodnie z art 218 kk . Do tego dochodzi jeszcze mobbing . Drodzy serwisanci nawet jak dyspozytor każe Wam coś zrobić i przez to musicie zostawać nadgodziny , to zawsze jest to polecenie kierownika .
zdjecie uzytkownika
Asmos - 2015-05-24 22:17:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (4)
Następnym błędem było wyrzucenie telepunktów na własny rozrachunek wcisną klientowi wszystko, a ci od dostarczania puszczają VDSL zapina się na 22M i ok
bo znowelizowane tabelki wszystko już dopuszczą. Po 3-4 tyg klapa i klient wpieniony co za g.. mu wcisnęli NPS dla serwisanta 5 czy polecasz usługi 1 bo kl. zrobiony w jajo. Stara zasada handlowca" Jeden zadowolony klient przyprowadzi 3 nowych 1 niezadowolony zabierze 10" ale OPL ma to w ......
zdjecie uzytkownika
pracownik orange GU wrocław - 2015-05-25 10:36:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [dyspozytor - 2015-05-18 20:47:20]:
Jeżeli praktyki opisane przez dyspozytora to prawda to im szybciej Orange skończy współpracę z Eltelem tym lepiej dla abonentów i pracowników Eltela .
zdjecie uzytkownika
jeszcze eltel - 2015-05-25 21:49:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [pracownik orange GU wrocław - 2015-05-25 10:36:27]:
Nie zakonczy, nie znajdzie tanszej firmy do utrzyamia swoich SU
zdjecie uzytkownika
radek - 2015-06-04 08:36:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Moim zdaniem podobnie jak w Warszawie utrzymanie sieci powinien przejąć TP Teltech .Może wybrać najlepszych serwisantów z Eltela ,zatrudnić nowych i będzie OK .Ze znalezieniem nowych pracowników nie powinno być problemów .
Na rynku pracy jest dużo absolwentów politechnik i techników .
zdjecie uzytkownika
obserwator - 2015-06-04 15:31:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [radek - 2015-06-04 08:36:22]:
A za jakie pieniądze absolwenci politechnik będą pracować ! Za 1800 na rękę ,tak jak w Eltelu !! Ta branża nie ma przyszłości ,kto dalej będzie pracował w Eltelu ten przegra ŻYCIE !!!
zdjecie uzytkownika
alien - 2015-06-04 16:10:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [obserwator - 2015-06-04 15:31:56]:
Potwierdzam, niedługo dobijam 50-siątki i od pięciu lat jestem poza eltelem. Gdybym wtedy nie złożył wypowiedzenia to dzisiaj byłbym w kaczej ...d...pie. A tak mam spokojną pracę w branży i ciągle coś nowego poznaję, jednym słowem prawie sielanka, gdyby jeszcze na pensji mieć czwórkę z przodu - ale wszystkiego mieć nie można - podobno
zdjecie uzytkownika
były serwisant Eltel nie OPL - 2015-06-09 17:18:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [pracownik orange GU wrocław - 2015-05-25 10:36:27]:
Praktyki opisane są prawdziwe (nie wszędzie)ale Wy nie jesteście lepsi i to wasza WINA !!! Zwroty z byle powodu byle tylko premię dostać . Zero pomocy ze strony OPL . Chore procedury byle tylko utrzymać się na stołkach !!! Wysyłacie 3 godzinną awarię o godzinie 19:55 (firma) i w uwagach pisze że czynne do 14 , jak to skomentować ? I chcecie żeby mieć dobry NPS ??? To jest po prostu wojna OPL - PT tylko co na to klient ??? Kto na tym cierpi ??? Pracownicy PT są dobrymi fachowcami , zresztą po prostu są bo Wy ich nie macie !!! Nie ma PT nie ma Was !!! A Wy dalej brnijcie w to , że gdyby nie OPL to firmy nie maja pracy .Jeszcze przyjdziecie do firm PT ze spuszczoną głową jak Was wszystkich pozwalniają !!!!!!
zdjecie uzytkownika
Sandman KRK SU - 2015-06-28 19:16:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ze spokojem robie swoje, uśmiecham się, to żartuje i klient zadowolony. Nigdy nie odpieprzam maniany, zawsze działa i nie wraca się. Dziennie robię 8-10 zleceń, zgodnie z procedurami i spokojnie dobijam do końca dniówki. Bez pośpiechu. Dyspozytorzy są zadowoleni, nie gnębią i znając życie, jak podchodzisz do człowieka tak i on podejdzie do Ciebie.
zdjecie uzytkownika
inż orange Katowice - 2015-06-29 17:04:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Sandman KRK SU - 2015-06-28 19:16:32]:
No wreszcie chociaż jeden normalny serwisant na forum .Podchodzi do pracy w odpowiedni sposób to go nie gnębią jak innych olewczy i kombinatorów z Eltela .
zdjecie uzytkownika
Max - 2015-06-29 18:20:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jestes uszkodzeniowcem czy robic wszysko awarie kable uszkodzenia instalacje lacza bo unas jest wszysko jaki masz obszar w km nap czy ziemna pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
gośc - 2015-06-30 06:39:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Podejmować tyle uszkodzeń to tylko w jednym bloku lub pracować po 12 godzin dziennie za wynagrodzenie 8 godzinne. Jedno uszkodzenie z dojazdem i powrotem gdzie masz 25km między uszkodzeniami, na miejscu zaliczyć parę słupów sprawdzić instalację u klienta i wymienić liveboxa lub zmienić port to takie bajki dzieciom na do poduszki lub Sandman nie jest serwisantem bo dobrze jest zielony w tym co pisze.
zdjecie uzytkownika
obserwator - 2015-06-30 20:13:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Koledzy ! W Eltelu pracujcie w myśl zasady , jaka płaca taka praca ! I tyle w temacie ! Cieszy mnie fakt że coraz więcej ludzi odchodzi z tej firmy .
zdjecie uzytkownika
wb - 2015-06-30 21:15:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [inż orange Katowice - 2015-06-29 17:04:36]:
8-10 zlecen... widać pajacu że nie masz zielonego pojęcia o tej robocie więc po co próbujesz mącić?
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Rekrutacja trwała 5 minut kierownik jak robot upośledzony .
Pytania: Tylko jedno pytanie czy mogę pracować 24 godziny na dobę i nic nie jeść i nie pic ,żeby nie marnować czasu .
zdjecie uzytkownika
wb - 2015-06-30 21:18:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
miało być do Sandmana, choć pan inż orange też swoim postem nie błysnął.. ;)
zdjecie uzytkownika
gruby - 2015-06-30 21:25:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [gośc - 2015-06-30 06:39:32]:
To forum już dawno zeszło na psy, strata czasu. Prowokatorzy tupu Sandman czy inżyniery orange są żałośni. Kolo w pełni Cię popieram, ale naprawdę nie warto poniżać się do ich poziomu.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Eltel Networks

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Eltel Networks?
Zadaj pytanie
alert