@Haribo Dlaczego nie zamierzasz się wypowiadać? Myślę, że już sam fakt, iż tutaj wchodzisz oznacza Twoją chęć do wymiany zdań. W dalszym ciągu będę Cię zachęcała do aktywnego uczestnictwa w dyskusji dotyczącej pracy w Bomar 2.
Więcej nie zamierzam się wypowiadać.
Mówienie o tym, że nadgodziny nie są obowiązkowe to jakieś ciężkie nieporozumienie, one po prostu czasem wynikają z obowiązków do wykonania , nie jest ich zbyt wiele ale są. Praca w firmie nie należy do tych, z którą można by wiązać jakąś przyszłość, jest dla twardych i wytrwałych, swoisty wyścig szczurów tylko trochę na niższym szczeblu niż np. w korporacjach. Brak koleżeństwa, dobrej atmosfery. Lokaj w firmie obecny, zorientowani wiedzą... z tym niestety źle się pracuje. Nie mniej jednak, Panu Markowi życzę aby zdrowie mu dopisywało a jego biznes się kręcił i rozwijał.
@Haribo Głównym celem tego forum jest właśnie wymiana informacji i opinii o danym pracodawcy tak, by również użytkownicy, którzy dopiero chcieliby dołączyć się do dyskusji wiedzieli, o co chodzi. A jak długo pracowałeś w Bomar 2? Skupiasz się na kwestii nadgodzin, a może dodałbyś jeszcze coś innego o tym pracodawcy?
Czy były obowiązkowe? Nie mam w tym interesu żeby oczerniać firmę. Ale proszę o nie odpisywanie gdy całkowicie nie ma się pojęcia o danym temacie. W gruncie rzeczy były obowiązkowe.
Skoro to jest dobry pracodawca to nie chcę wiedzieć jaki jest zły...
@Haribo Piszesz, że nie firma Bomar 2 nie płaci wynagrodzenia za przepracowane nadgodziny. A czy są one w ogóle obowiązkowe? Myślę, że od tego trzeba byłoby zacząć. @Jarek Z pewnością masz sporo racji. Pracujesz albo pracowałeś u wyżej wymienionego pracodawcy? Jeśli tak, to na jakim stanowisku? Zachęcam Cię do przekazania nam aktualnych informacji dotyczących tej firmy.
Nie macie prawa...
Najlepszy ????...
Jak ktoś zostaje to z pewnością ma zapłacone bo to jest dobry pracodawca
Nie płacą za nadgodziny.
@Karol 2 - bardzo proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Takie wpisy utrudniają tylko innym znalezienie informacji na temat pracy w Bomar 2. Chętnie dowiemy się więcej o tym jakim firma jest pracodawcą, jednak proszę o merytoryczne komentarze. Nie jest to miejsce do atakowania, czy obrażania innych pracowników, bądź uczestników wątku.
(usunięte przez administratora)
Aga jest 2017 rok. Jesteś córka Właściciela i jednocześnie właścicielem części udziałów firmy. Jesteś inteligętną osobą i nie bardzo rozumiem Twój udział w tych konntrowersyjnych wypowiedziach. Wy jako firma winniście stworzyć profil kandydata na oczekiwane stanowisko i przedstawić ofertę pracy, zakres obowiązków i wynagrodzenie z tytułu świadczenia pracy. Z tego co wiem to do tej pory nie powstał w firmie dział HR, ale jest to sprawa drugorzędna. Na obecne warunki pozyskania wartościowego, lojalnego i bezwarunkowo poświęconego pracownika bez względu na obszar lub segment działania jesteście niemal, że bez szans. Wasza oferta jest może, powiadam może nawet atrakcyja, ale dla obywatela Ukrainy ze znajomością komunikatywną j.polskiego. Życzę Wam wszystkiego najlepszego ale najpierw stwórzcie miejsca pracy (atmosferę i waruniki) w których pracownicy będa czuli się stabilni, bezpieczni, w których będą mogli założyć rodziny i z pracy w Panstwa Firmia je godnie utrzymać. Wtedy Bomar2 wróci do elitytarnych firm w których praca to nie egzystencja a poważna nobilitacja i to bez względu na jakość zajmowanego stanowiska. Życzę prawdziwych sukcesów PŚ(to jest chyba jasne)
@eh, dlaczego tak mówisz? Jesteś pracownikiem firmy?
(usunięte przez administratora)
źle wyliczyli Ci płytki bo pewnie robiła to córka właściciela :) więc się wszystko zgadza :D
Żenada, nigdy więcej
Najgorszy sklep hurtownia w Kielcach jaka widziałam!!! Obsługa chamska obrażająca klienta- nie kompetentna !!! Unikajcie !!!
dużo piszą - mało wiedzą :) praca / płaca na sprzedaży - opiera się na marży, sprzedajesz dużo, robisz obroty - zarabiasz dużo, nic nie sprzedajesz - zarabiasz minimalną krajową. Umowa o pracę jest. Ekspozycja - każdy z pracowników jest odpowiedzialny za grupę towarową + ma kilka boksów do ogarnięcia - ceny zmieniają się raz na kilka miesięcy, więc wystarczy raz w tygodniu sobie przejść po swoich boksach i sprawdzić czy wszystko jest ok .. Nie czarujmy się - w tygodniu do południa, mało ludzi przychodzi na zakupy więc można ogarnąć sobie rzeczy około sprzedażowe. Sprzedaż jest najważniejsza. Ktoś tam pisze, że zleca firmie wykończenie łazienki i że źle wyliczyli płytek itp. - nikt ze sprzedawców nigdy nie jeździł do klienta, żeby cokolwiek mierzyć, projekty łazienki / wizualizacje łazienki są przygotowane przez projektantów na podstawie wymiarów które poda klient - jak Czesiek hydraulik, źle wymierzy ilość płytek lub wnękę na kabinę - no to robi się problem.. Bomar to firma handlowa, która sprzedaje płytki, kabiny, armaturę itp. co sprzeda klientowi, wcześniej musi to kupić od producenta / dsotawcy - klient zamawia płytki, firma je kupuje od producneta, sprzedawca sprzedaje je klientowi - otrzymuje marże od sprzedaży... klientowi zostają płytki - i co dalej ? Sprzedawca musi poinformować klienta o braku możliwości przyjmowania zwrotów - jest taka informacja na biurkach sprzedawców, ja o tym zawsze mówiłem klientowi, do tego na zamówieniu / zaliczce, które klient podpisuje jest również taka informacja. W ramach dobrej współpracy zwracany towar przyjmowany jest na magazyn pod warunkiem, że klient dokona zakupy za daną kwotę - dzieki temu nie ma zamieszania z marżami dla sprzedawców / nie ma mahloi żeby podbić sobie marżę (bo też zdażali się tacy co). Reasumując - sklep jak sklep - w każdej brażny handlowej jak umiesz sprzedawać to zarobisz.
tak zarobisz na parę skarpetek a jak w swojej grupie towarowej nie będziesz miał 1 cenówki przeklejonej prawidłowo to dostaniesz - 200 zł
wudu' może był to pan który się tez zajmuje wymiarem ale i sprzedaje towar, pewnie mają przeszkolonych pracowników do tego typu prac, poza tym co w tym trudnego jest?
Obsluga w tej firmie jest tragiczna, jest dokladnie tak jak ktos tu juz napisal wczesniej. Do momentu wizualizacji wszyscy mili i uprzejmi, a potem hamstwo! Nieprofesjonalne podejscie do klienta, na poczatku mowia ze towar niewykorzystany, oryginalnie zapakowany mozna oddac, po czym jak przychodzi do zwrotu to okazuje sie ze mozna tylko wymienic na cos innego. Jesli pojawia sie jakikolwiek problem, to pracownicy nie potrafia stanac na wysokosci zadania i znalezc rozwiazania, ktore satysfakcjonowaloby klienta. Jesli chodzi o sam towar to na plus, towar zgodny z tym co sie zamawia i jakosc dobra, jednak to co obiecuja przy sprzedazy a co sie okazuje potem to jedna wielka sciema!!!nie polecam, uwazam ze jest wiele innych firm ktore posiadaja ten sam towar, a podejscie do klienta jest na zdecydowanie wyzszym poziomie!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bomar 2?
Zobacz opinie na temat firmy Bomar 2 tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bomar 2?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Bomar 2?
Kandydaci do pracy w Bomar 2 napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.