Opinie o grene.pl - GRENE Sp. z o.o. w Modła Królewska

19 lat działalności na rynku zobowiązuje do profesjonalizmu. Wymaga wysiłku by móc utrzymać wypracowaną pozycję, ale także wymaga chęci poznawania i zdobywania by móc iść do przodu! Żądni kolejnych sukcesów a jednocześnie kierowani doświadczeniem, ostrożnie stawiamy kolejne kroki naprzód. Asortyment Grene rozpoczynało swą działalność od dystrybucji części zamiennych do maszyn rolniczych. Dziś w naszej ofercie znajdują się: - części zamienne do maszyn polskich i zagranicznych - artykuły gospodarstwa domowego - artykuły znormalizowane - artykuły zootechniczne i weterynaryjne - odzież robocza - artykuły jeździeckie - zabawki - hydraulika siłowa


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Grene Sp. z o.o. w Stare Miasto

Joanna
Inne

@Ex robi a jakbyś zinterpretował wywiad z pracodawcą na serwisie gowork.pl: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,11700,wywiad-katarzyna-fedko? Z czym się zgadzasz, a z czym nie? Czy wywiad według Ciebie oddaje rzeczywistość w Grene? To ważne informacje z perspektywy pracownika.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ex robi

Witam i nie polecam tej pracy brak szacunku dla pracownika jak sie odezwiesz to nie dobrze nadgodzin nie zrobisz nie dobrze latasz po wszystkich strefach pracowalem prawie rok a zwolnilo sie 7 moze 8 osob jak by bylo dobrze to czemu by sie mieli zwalniac. Dobre czasy juz minely a pracuje tylko ten kto nie chce zmian. Ja postanowilem odejsc i poszukac pracy gdzie o pracowniku mowia dobre slowo czy pochwale bo w krampie potrafia tylko powiedziec ze cos zle zrobiles jesli masz szanse to szukaj lepszej pracy chocby za granica

pracownik

Together - Jak dobrze to together a jak nie to hasla juz nie maja znaczenia, engaged - oczywiscie.. no nie jest dobrze miec leniwych pracowników, entrepreneurship - oczekiwac od szarych pracownikow pomyslow na prowadzenie firmy??? Od czego jest rzesza tzw pseudo managerów? HASLA OK ale ze zrozumieniem ich przez TOP Managment jest wiele problemów. oto moja opinia o Kramp

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna
Inne

@konradoooorozumiem, że nie odpowiadały Ci zaproponowane warunki. A jak oceniasz samą rozmowę kwalifikacyjną? Może jakieś pytanie Cię zaskoczyło?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

było to już ponad cztery lata temu więc rekrutacje przeprowadzano na sklepie z szefem regionu i kierownikiem. zadano kilka podtsawowych pytań o mnie opowiedziano czego sie oczekuje oraz zapytano i kilka podstawowych części aby nazwac je i do jakiej maszyny się ich używa.po tej rozmowie na drugi dzień dostałem telefon z pozytywną odpowiedzią.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK DOŁOWY NIEWYKWALIFIKOWANY
Ornontowice
Universal Energy Sp. z o.o.
(208 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
konradoooo

Hmm byłem na rozmowie kw, i nie żałuje ze nie dostałem tej roboty. Ten koles "łysawy" nie pamiętam imienia- wysłannik z grene, hmm gadane ma , ale żeby przekonywać ze firma jest najlepsza na świecie i zarobki na poziomie średniej krajowej czyli niecałe 1,5 tys zł na rękę to jest to co musisz mieć i pieniądze nie są ważne tylko zespół z którym pracujesz.. no to helou ze tak powiem... jak szukają jeleni albo naprawdę potrzebujących to powodzenia w tej firmie.. A no i oczywiście o premii czy cuś takiego to można zapomnieć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna
Inne

@chukwuto bardzo istotne, by pracownik czuł, że pracodawca szanuje jego pracę. Rozumiem, że tutaj tego zabrakło w Twoim odczuciu. Jeśli chodzi o normy, to w firmach często spotyka się to, że aby uzyskać premię należy je spełnić. W tej firmie, tak jak wspominasz, jest podobnie. Dużo wspominasz na temat straszenia pracowników. Co przez to rozumiesz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
chukwu

Grene - teraz Kramp to jest wyzysk pracownika.To co tam sie teraz dzieje to jest (usunięte przez administratora) Wprowadzili 3 zmianowy czas pracy (6-14,11-19.14-22).Podniesiona norma ..Jeśli zrobisz mało lini na Pickingu ,Dzwonią do Ciebie i cie wyzywają ,strasza ze zabiorą premie jeśli nie wyrobisz normy,Obowiązkowe nadgodziny..Jesli nie zostaniesz straszą upomnieniami.Zastraszają jak tylko sie da.Traktują pracowników jak tanią siłe roboczą .Oni nie liczą sie z czlowiekiem oni maja gdzies pracownika .Nie wazne czy robisz 10 lat czy rok i tak nie zarobisz na ich szacunek dla nich liczy sie tylko,zebys robił i siedział cicho.Zrobiło sie nagle z 10 kierownikow od niewiadomo czego. Robiłem tam 2 lata wiec wiec co mówie.Stanowczo wszystkim odradzam tą firme.!!! Nie psujcie sobie zycia i zdrowia.!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna
Inne

Jak obecnie wyglądają warunki zatrudnienia w Grene? Chętnie dowiemy się co ostatnio zmieniło się w firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maciej

na pewno u nich jest ciężka praca, to wiaodmo. Ja jeszcze znalazłem taka oferte jako Kasjer-sprzedawca w sklepie zaopatrzenia technicznego, nie wiem czy mozecie coś o niej powiedzieć, bo jak na razie wiem tylko, ze doswiadczenie jest wymagane min. 3 lata.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
asd

Pracowałem parę lat w tej firmie. Jeżeli chodzi o nadgodziny, dyżury żniwne itp to wszystko się zgadza. Nie płacą za to, mówią że jest premia. Nie wiem jak teraz. Mam jedno spostrzeżenie. Budżet rósł po 30 procent rocznie, tak jakby powstawały nowe gospodarstwa, nowi klienci. Doszło do absurdu, ponieważ w jednym roku zrobiłeś np 50k marży w drugim 65k i w 3 roku był budżet 85k zrobiłeś 70k a wypłata goła i o wiele niższa niż 3 lata wcześniej przy mniejszym obrocie. Głupota. Mówiliśmy o tym nie raz, ale jakoś nikt do bani nie brał. I się posypało. Odeszli naprawdę wartościowi ludzie z kontaktami w terenie itp. Spotykam czasami ludzi z Grene, mam wrażenie że niektórzy mają wyprane mózgi. Tak było. Teraz naciskają na franczyzę. Czyli zmniejszają obroty na własnych sklepach, dziwne. Taka rada dla początkujących i myślących o franczyzie. Dobrze się zastanówcie. Każdy musi sam to rozważyć. Kilka moich spostrzeżeń: -opłata licencyjna 20 000 netto, przecież to śmiech, będziesz płacił komuś żeby móc kupować u niego towar? -towar z grene można kupić przez krampa bez żadnych opłat, podejrzewam że upusty też podobne -trzeba mieć w sumie 350 000, na co? można dużo taniej otworzyć sklep -towar można kupić sporo taniej na rynku u innych dostawców -ucieka 3% marży na opłaty do grene, wbrew pozorom sporo, a przecież i tak zarabiają na towarze swoją marże i to nie małą -dużo lepsze warunki oferuję granit, no ale każdy musi sobie skalkulować -najlepiej otworzyć własny sklep, nie masz nic narzucane, żadnych opłat Co prawda Grene to jest marka rozpoznawalna i są też pewne plusy. Pozdrawiam wszystkich byłych i obecnych pracowników Grene.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
klient

Tak całkiem dobra Super a zwłaszcza sklep w Budzyniu. HA HA HA Az smiac mi sie chce bo nie ma po co tam isc. No ewentualnie obornik granulowany. Panowie nie wiedzą o co chodzi co podac a SZefowa Pani Al. za jaką sie uważa wyzywa swoich pracowników przy klientach i zaczyna sie meksyk .Stoisz w kolejce i musisz opuscic ten smieszny sklep bo nie wytrzymiesz nerwowo. Od zeszłego roku naprawde nie ma po co tam isc. Pozdr

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
właśnie

i w ostatnich słowach sam sobie udzieliłeś odpowiedzi :)) to tylko Twoje przypuszczenia... skoro tam nie pracujesz , czytaj ze zrozumieniem i nie zabieraj głosu w dyskusji o czymś o czym pojęcia nie masz - proste? cóż... nie dla odwrotnie inteligentnych, nieprawdaż? ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Trzeba było najpierw poczytać kolego o tej firmie, oszczędziłbyś sobie nerwów i stresu. Pracę tam wspominam jako najgorszy okres w swoim życiu, na szczęście złe wspomnienia powoli ulatują z pamięci. Pozdrawiam wszystkich, byłych i obecnych pracowników. Nie dajcie się!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

witam wszystkich czytam te forum od dłuższego czasu. muszę przyznać że nie ze wszystkim się zgadzam. sam odbierałem w sezonie wypłaty sięgające nawet 3,5 tys złotych netto, fakt trzeba było się narobić. dodam że mój były sklep nie był jednym z najlepszych w sieci. natomiast popieram fakt biurokracji w tej firmie. ludzie awansują ze zwykłych sprzedawców na dyrektorów i szefów i zapominają o tym jak sami mieli na sklepach a nie mieli wcale pięknie. proces mojego zwolnienia też normalny nie był. do końca wszystkie premie otrzymywałem dodatki i co nagle przyjechali panowie i stwierdzili że nie spełniam ich oczekiwań, dziwne wszyscy się dziwili, ja tym bardziej ponieważ zmieniłem placówke w ktorej pracowąłem o 360 stopni wszystko zmierzało ku lepszemu i zonk. teraz jest nowa lepsza ekipa, ludzie czekają w kolejce bo spzreadwcy się nie znaj,na półkach brak,towary leża na podłodze zobaczymy jak przyjdą żniwa jak sobie poradzą :D najlepsze był fakt że szefostwo które dało mi wypowiedzenie nawet nie potrafiło mi spojrzeć w oczy jakby coś ukrywali. nie wszyscy w tej firmie są tacy. jest wielu normalnych ludzi z którymi mam kontakt do dziś ale zastanawiajace jest to skoro w tej firmie jest tak dobrze taka fajna atmosfera i wszystko takie dobre to dlaczego jest taka rotacja wsród pracowników niższego i wyższego szczebla. dlaczego bez słowa wytłumaczenia zwalnia się ludzi którzy starają sie coś zmienić ku lepszemu. każdy z tych zwolnionych pracowników znajduje miejsce pracy u konkurencji i tam się rozwija więc dlaczego zwolniono go z grene? być może większość z tych ludzi byli zbyt mądrzy od swoich najlepszych szefów? niestety tej odpowiedzi nikt z nas nie usłsyzy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja
@pracownik

Odpowiedziałeś sobie kolego sam. Niech któryś z pożal się Boże liderów lub managerów, hehe, zobaczy żeś bardziej lotny niż oni (a o to akurat nie trudno), to lecisz...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Dobrą opinię Pracodawcy buduje się od wewnątrz, nie od zewnątrz poprzez szarpanki słowne na portalu gowork. Zapewne te opinie pisze też ktoś z Marketingu, nie z Personalnego. Pracownik podpisuje mnóstwo dokumentów przed zatrudnieniem, również politykę antymobingową i na tym się kończy. Może odsłuchajcie sobie salkowe rozmowy demotywacyjne kierowników z pracownikami i posłuchajcie ile tam znajduje się treści mobingowych. Słupki i wskaźniki to jedno, a człowiek w organizacji to drugie, niestety z tym się nikt z firmy nie liczy. Rolnik też nie jest głupi i sprawdzi ceny w internecie zanim zakupi w sklepie. Drożyzna na półkach sklepowych, ale potem się dziwią, że sklep ma gorsze wyniki i nie wyrabia normy. Widzę kres tej firmy. Z takim podejściem do personelu i z taką półką cenową agonia jest bliska.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@Pracownik

Pracuję w innej firmie ale mam kontakt z tymi samymi kontrahentami co w grene. Opinie o tej firmie wśród nich, delikatnie mówiąc, są niezbyt pochlebne. Generalnie kadra handlowa nieobyta ze sprzedażą, bez wiedzy, dyletanci z łapanki ulicznej. I dobrze. Są głupi i nie dbają o wykwalifikowanych i doświadczonych ludzi to tracą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość
@były pracownik

A nie przesadzaj :) agonia? a od czego jest sieć franczyzowa;) każdy nowo otwarty sklep to spora kasa - otwórz takich dziesięć rocznie i - policz sobie... inna sprawa jak wiele z nich przetrwa- ale to też dobrze bo otworzą się nowe ...itd, itp...Tak sobie poczytałem te posty i... cóż - strach ma wielkie oczy... pisanie na portalu ma sens ale o wiele większy zgłaszanie wszystkiego do PIP-u. Mnie posty pomogły zrezygnować z aplikowania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stójkliencielubewentualnieproś

Szef regionu musi dbać żeby lista była prawidłowo wypełniona potwierdzam fakt! Albo nawet regułe tak to działa!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pochwa

Masakra żałosny człowiek.wazyliniarzu wysyłany w d... Przez tą sekty idź spowrotem płaczku z chęcią cie wezmą.albo jesteś którymś z nich i dlatego się uzalasz nad sobą. Żal Pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Robi

Witam Czytam te wszystkie opowieści „flustratów” i tak sobie postanowiłem opisać moją historię. Pracowałem w Grene, jako sprzedawca przez trzy lata nie awansowałem na kierownika i nie otrzymywałem też ciągłych podwyżek i wtedy to był dla mnie koniec świata. Muszę też wspomnieć o kierowniku, który ciągle narzekał na Grene a pracował w Grene już ponad 10 lat. Przez tą jego niechęć do firmy i ja zacząłem tak postrzegać firmę, choć podobało mi się tam i przecież bardzo zależało mi wcześniej na tej pracy. Skończyło się tak, że zostałem zwolniony tak naprawdę na własne życzenie, bo przestałem wykonywać polecenia a przecież ten, kto płaci mi kasę miał prawo tego ode mnie wymagać. Dodam, że to wszystko było 1,5 koku temu. Oczywiście mój były kierownik dalej tam pracuje i dalej narzeka (?) tacy już są ludzie dziwni. Niedługo po rozstaniu się z Grene pełen nadziei i pewien swojej wartości wyjechałem do pracy do Niemiec – praca w sadzie miało być super, ale okazało się że to była praca na akord i jeżeli się nie wyrabiałeś w minimalnej ilości zerwanych jabłek to ci nic nie zapłacą po dwóch tygodniach wszyscy zdążyli się wymienić. A Niemiec czekał na następną dostawę naiwniaków. Po powrocie nie pracowałem dwa miesiące szukałem pracy. Ale udało mi się dostać do firmy produkującej meble, w której pracuję do tej pory. Wygląda to tak, że pracuję od poniedziałku do piątku na umowę o pracę 8 godzin, a za codzienne nadgodziny mam dodatkową umowę o dzieło, jednak to nie wszystko mam też jeszcze jedną umowę śmieciową za sobotę i niedzielę. Za pracę 7dni w tygodniu najczęściej po 10 – 12 godzin otrzymuję oczywiście wynagrodzenie 1200 na rękę szaleństwo. Oczywiście to jeszcze nie wszystko raz pracujesz na jednym stanowisku a za chwilę na innym wszystko w czasie, jakiego pracownik Grene nie jest sobie w stanie wyobrazić no chyba, że wcześniej pracował za granicą. W tej chwili oddałbym wszystko za pracę w Grene nie był to relaks i w sezonie też trzeba się było napracować, ale jak sobie to wszystko porównam to niema, o czym mówić. Co do człowieka, który pisze te wszystkie teksy na Grene ja myślę, że on też żałuje popełnił pewnie takie same błędy jak ja i nie może tego przeżyć. No i jeszcze jedno w Grene miałem kasę na koncie zawsze regularnie a teraz dostaję z miesięcznym, lub większym opóźnieniem a nie rzadko i to na raty. Ludzie nie dajcie się nakręcać cwaniarkom, bo ambicje a możliwości to zupełnie różne rzeczy. Wiem że będziecie na mnie bluzgać tym bardziej że wiele osób mnie pozna - ale taka jest żeczywistość, pozdrawiam przyjacół.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Robi

Dzięki Robi za obiektywizm.

Wojtek
@Robi

aż mnie korci aby nazwać Cię po "Imieniu" szkoda, że przeklinać tutaj nie wolno...ale jak określić imbe.....a który pisze : FLUSTRATOM, czy ŻECZYWISTOŚĆ ?!? człowieku, twoje słownictwo, ortografia i gramatyka mówi wszystko o firmie która zdecydowała się Ciebie zatrudnić :)) toż musieli być albo zdesperowani albo stawiają na imbe...i właśnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

Szanowni Państwo, pojawiające się w tym wątku opinie osiągnęły charakter obraźliwych pomówień, oszczerstw, a nawet oskarżeń o nierespektowanie praw pracowników. Powyższe opinie skierowane są nie tylko w wizerunek firmy GRENE, ale także w dobre imię jej 290 pracowników. Z tego też powodu postanowiliśmy włączyć się aktywnie w tą dyskusję, którą chcielibyśmy uczynić konstruktywną i opartą o fakty. Zamierzamy odpowiadać na posty, które mijają się z prawdą lub nas obrażają.

Feliks
@Grene Sp. z o.o.

A czy wy respektujecie prawa pracownicze??? Nie wydaje mi się. Przestańcie się teraz wybielać bo to i tak niczego nie zmieni. Firma schodzi na psy, a jak jest to wiele osób dobrze wie. Opinie tutaj nie mają oczerniać firmy, tylko ostrzec następne wasze ofiary, a, że jest jak jest to wam jako firmie powinno dać do myślenia. Na zewnątrz niby wszystko ładnie wygląda, jednak firma wewnątrz to tylko banda kolesi i wazeliniarzy o często marnych kwalifikacjach w branży (ci mądrzejsi dawno uciekli) ale skoro robota po znajomości to czemu nie. Módlcie się tylko, żeby pracownicy wykiwani przez was nie skrzyknęli się bo musielibyście zamknąć tę budę. Wg mojej opinii niewiele postów tutaj mija się z prawdą, a jeśli was obrażają, no cóż, bez powodu nie obrażają. Jak sami uczycie. Zadowolony klient powie 3 innym, niezadowolony powie 10 innym osobą, ale już oszukany, okradziony i zgnębiony pracownik powie już 50 osobom.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Feliks

Szanowny Panie "Feliksie" dziękuję za reakcję na nasz post, która pozwala mi zaprezentować nasze stanowisko. Odpowiadając na zadane pytanie o respektowanie praw pracowniczych pragnę odpowiedzieć, że oczywiście respektujemy i działamy zgodnie z prawem co potwierdzają audyty i kontrole, którym podlegamy jak każdy pracodawca w Polsce. Jeśli znany jest Panu konkretny przypadek nierespektowania, który może Pan udowodnić to bardzo proszę o skierowanie tej informacji do konkretnych organów, które z urzędu będą mogły zająć się zgłoszeniem. Apeluję do Pana o powstrzymanie się od nazywania naszych pracowników „kolesiami”, „wazeliniarzami” i oceniania ich kompetencji, ponieważ brzmi to jak zniesławienie co możemy w oparciu o ten post udowodnić. Wizerunek firmy w oczach klientów i pracowników jest zawsze subiektywny i każdy ma prawo mieć własne zdanie o niej, natomiast tak się składa, że w Polsce publiczne obrażanie, pomawianie i zniesławianie zarówno organizacji jak i osób prywatnych jakimi są nasi pracownicy podlega karze grzywny lub pozbawienia wolności – polecam link: http://pl.wikipedia.org/wiki/Znies%C5%82awienie. Nie obawiamy się konstruktywnej, krytyki i stawiamy jej czoła ponieważ wiemy od lat, że pomaga ona doskonalić wszelkie aspekty działania firmy. Natomiast zdecydowanie nie zgadzamy się na oszczerstwa i kłamstwa wytaczane przeciwko nam, a szczególnie te, które godzą personalnie w naszych pracowników. Znalazłem w Pana wypowiedzi również sugestię o tym, że zatrudniamy pracowników „po znajomości” sugerując, że jest to zła technika i chciałbym się z przyjemnością do tego odnieść. Otóż w procesie rekrutacji pracowników sięgamy po różne środki dotarcia, np. Urząd Pracy, Giełdy Pracy, lokalne media, Internet czy nawet rekomendację kandydatów przez naszych pracowników. Zdarza się, że ktoś znajomy pracownika GRENE posiada kwalifikacje wymagane na danym stanowisku i składa do nas aplikację. Wtedy podlega on takiemu samemu procesowi rekrutacji jak każdy inny kandydat i musi spełnić kryteria, które oficjalnie publikujemy za każdym razem m.in. na naszej stronie internetowej czy przekazując je do Urzędu Pracy. Najbardziej dopasowany kandydat do wymagań na danym stanowisku otrzymuje propozycję pracy od rekrutujących po konsultacjach z wyższym szczeblem. Nie wydaje nam się, abyśmy musieli coś szczególnego zmieniać procesie pozyskiwania nowych pracowników, ale sukcesywnie go udoskonalamy w miarę nowych doświadczeń i wyzwań, które stają przed nami. GRENE jest liderem w swojej branży i z sukcesem rozwija się od 19 lat w Polsce wciąż zwiększając zatrudnienie. Nie możemy sobie pozwolić na nieprawidłowości w kwestii zatrudnienia i dlatego staramy się unikać ewentualnych błędów. PS. Z zasięgniętej wiedzy z organizacji wynika, że nie ma planu wprowadzania psów do obrotu handlowego przez naszą sieć, dlatego nie potrafię się odnieść do kwestii „schodzenia firmy na psy”, którą pan poruszył Panie „Feliksie”.

Feliks
@Grene Sp. z o.o.

Teraz ja pozwolę sobie przedstawić kilka uwag.Po pierwsze żyjemy w wolnym kraju i mam prawo wyrazić opinię, więc proszę mnie nie straszyć kodeksami bo od tego jest ten portal na którym mogę przedstawić spostrzeżenia. Jest wiele opinii tutaj na forum więc się wie usprawiedliwiajcie. Następna sprawa to prawa pracownicze. Sam pracowałem na czarno przez 2 tygodnie (moi koledzy również, jeden nawet miesiąc)zanim zostałem zatrudniony, za co dostałem dodatek do pensji w wysokości 350 zł ( więc przy okazji mnie okradziono) a są to stałe praktyki w firmie. Druga sprawa. Znam kilka osób, które po kilku dniach bezpłatnej pracy zrezygnowała, to nie zapłacono jej ani grosza. Kolejna sprawa to przymuszanie do nadgodzin (bo to musi być zrobione i nie obchodzi mnie jak) i proszę nie zaprzeczać, mam na to dowody (tak na wszelki wypadek) min: sms-y od szefa regionu w wielki czwartek po godz 22. Oczywiście po miesiącach obietnic nikt grosza nie zobaczył za przepracowane nadgodziny http://pl.wikipedia.org/wiki/Mobbing . Obciążanie pracowników kosztem zamówienia specjalnego, bo przypadkowo okazało się, że na centrali cudem cena się zmieniła lub "specjalista" z centrali tak miał w katalogu a klient co innego potrzebował (tak nie wolno, a w umowie tego nie ma). Takich przykładów jest wiele więcej i to tylko z jednego sklepu (a macie ich 90 więc strach pomyśleć). Jeśli chodzi o kompetencję to proszę powiedzieć ilu ludzi z tych 290 ma wykształcenie rolnicze bądź jakiś staż w rolnictwie?? Niewiele. Większość miastowych co traktora na oczy nie widziała Przykładem jest nawet sam prezes (pożal się boże), nie wspomnę o ludziach którzy mają pomagać sprzedawcom a oni nie wiedzą jak maszyna wygląda (chociaż jest kilku takich, do których mam i będę mieć szacunek) . Bez tego pracownik nie zrozumie specyfiki tej branży, a szkolenia tego nie uczą. Ale skoro w firmie są potrzebni humaniści, fotografowie, leśnicy i ślusarze to życzę dalszego rozwoju. ROLNICY NIE SĄ GŁUPI. Opinia o "kolesiach" i "wazeliniarzach" nie jest tylko moją, wystarczy przejrzeć forum. Najwyraźniej da się taką atmosferę zauważyć. Sprawy nie głoszę do innych organów bo szkoda mi czasu na was, ale chwała tym co się odważyli. Swoją drogą ciekaw jestem czy ktoś to z Modły pisze (godz 18.05) czy komuś się nudzi po pracy :p

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Feliks

Panie „Feliksie”, Ja naprawdę nikogo nie chcę przestraszyć tylko lojalnie ostrzegam, że uporczywym pomawianiem może zainteresować się prokuratura. Dlatego apeluję o język, który w wolnym kraju jest dozwolony w publicznej dyskusji i nie narusz czyjejś godności. Mimo to spieszę Panu odpowiedzieć na wątpliwości, które się nasunęły podczas, jak mniemam krótkiej przygody z firmą GRENE. Nie zamierzamy się usprawiedliwiać tylko przedstawić nasz punkt widzenia. Sytuacje, które Pan opisuje o zatrudnianiu na „czarno”, nie wypłacania nadgodzin i przymuszania do pracy wydają się być abstrakcyjna ponieważ nie mamy takich zwyczajów i praktyk. Wdrożone przez Zarząd GRENE procedury antymobbingowe, regulują kwestie poszanowania godności pracowników, napastowania, upokarzania, zastraszania itp., dlatego wszystkim pracownicy podpisali stosowne oświadczenia i mają świadomość tego, że jest to prawnie zabronione (podobnie jak zniesławianie). Jeśli zna Pan konkretne przypadki mobbingu to proszę je zgłosić do nas lub odpowiednim służbom ponieważ potępiamy takie działania. Sugeruje Pan, że za błędy w codziennej pracy z zamówieniami specjalnymi płacą pracownicy. Otóż pragnę poinformować, że w historii prowadzenia przez firmę zamówień na specjalne życzenia klienta, których mamy tysiące rocznie, zdarzyły nam się może dwa przypadki, kiedy pracownicy rażąco naruszyli procedury i musieli ponieść tego konsekwencje ponieważ działali ewidentnie na szkodę klientów lub firmy. Te proste procedury są jasno opisane w przekazywanych instrukcjach i przeprowadzamy z nich dodatkowo szkolenia dla pracowników żeby sprostać indywidualnym potrzebom naszych klientów pewnie i szybko. Świetnie, że poruszył Pan kwestię struktury zatrudnienia w firmie pod kątem wykształcenia i pochodzenia. Bo to pozwala mi powiedzieć, że nasi pracownicy to w ponad 60 procentach ludzie z wykształceniem rolniczym i pochodzeniem rolniczym, ale aby firma o zasięgu ogólnopolskim mogła prężnie się rozwijać nie tylko w branży rolniczej i dbać o różne aspekty swojej działalności potrzebuje profesjonalistów z różnych dziedzin, nawet fotografów, informatyków czy analityków. Dajemy zatrudnienie i szanse rozwoju nawet „miastowym” jak to pan nazywa, ponieważ doskonale wiemy, że pochodzenie czy wykształcenie nie przekreśla człowieka jako eksperta w innej dziedzinie niż by to wynikało np. z jego pochodzenia. Wnioskując z opisu pracował Pan Panie „Feliksie”, co najwyżej kilka tygodni, a wypowiada się swobodnie niczym ekspert o niuansach firmy rzucając na nas coraz to cięższe zarzuty, a nie zna Pan w ogóle naszej organizacji, pomawia pracowników, obraża Prezesa firmy, a nawet nie zdążył Pan uścisnąć jego ręki i poznać go osobiście. Ten „prezes pożal się boże”, jeśli tak Pan ceni wykształcenie rolnicze jeszcze przed studiami został laureatem Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy i Umiejętności Rolniczych, jest absolwentem Akademii Rolniczej w Szczecinie, spędził setki godzin na pomoście kombajnu Bizon bez kabiny i od 90 lat jest aktywnym uczestnikiem zmian w polskiej branży rolniczej. Proszę sobie darować bo w świetle powyższych nie jest Pan wiarygodny. PS. Z przyjemnością odpowiadam na Pana pytania nawet o godzinie 18:05 ponieważ podobnie jak większość moich kolegów i koleżanek lubię pracować w tej firmie. Będę jej bronił zarówno służbowo jak i prywatnie bo znam ją na wielu poziomach od 10 lat i mogę powiedzieć o niej trochę więcej niż Pan Panie „Feliksie”.

Feliks
@Grene Sp. z o.o.

Kłamstwa, kłamstwa i jeszcze raz kłamstwa !!!. Oświadczenia podpisywane są pod przymusem szefów regionów, a w firmie pracowałem 2 lata ( mam też wyższe wykształcenie rolnicze i od urodzenia pracuję w gospodarstwie żeby nie było) i sam zrezygnowałem bo miałem dość poniżania przez ludzi głupszych od siebie. Zgłaszałem to do was to oczywiście zaprzeczyliście wszystkiemu (jak zwykle zresztą). Odnośnie zamówień specjalnych to też kłamstwo, ale możecie wszystkiego nie wiedzieć bo pracownicy pod przymusem regionalnych niestety płacą. Prezesa też miałem wątpliwą przyjemność poznać i był pierwszą osobą która tak podniosła mi ciśnienie w tej firmie bo nie miał odwagi rozmawiać, brak kompetencji na tym stanowisku (odpowiedni szef regionu tylko mnie powstrzymał przed zrobieniem zadymy). Ja za sobą mam dziesiątki ludzi potwierdzających moje słowa a, ty przedstawicielu Grene nie wybielisz firmy. Wuja robótkę załatwił więc pierdzisz w ciepły stołek a robole na ciebie robią. Chociaż kto wie co wy tam po godzinach robicie?? Pewnie awanse się odbywają hehe. Więcej już nie skomentuje bo wszystko już powiedziałem, a szkoda mi czasu na was. Opinia idzie w świat dzięki wielu waszym byłym pracownikom i klientom a to wystarczy. NIE POLECAM TEGO PRACODAWCY!!!

rozśmieszony
@Grene Sp. z o.o.

Niestety nie mogę się zgodzić z twoim stwierdzeniem "modlaku" o procedurach antymobbingowych stosownych w tej firmie, gdyż kamery rejestrujące zapis wideo i audio są zamontowane w części ekspozycyjnej sklepu, a wszelkie rozmowy i stręczenie pracowników odbywa się za zamkniętymi drzwiami biura, także nie rozśmieszaj mnie. Takiego mobbingu jaki jest w tej firmie nie spotkałem nigdzie. Jak to jest że mamy np. 28 stycznia, a szef regionu pisze "dodatek kierowniczy za miesiąc styczeń zostaje zabrany w całości za brak realizacji budrżetu" przecież zostają jeszcze 3 dni i olbrzymia szansa na realizacje, na pewno działa to mobilizująco.( jak coś to jako dowód mogę wstawić e-maila od jednego z najlepszych szefów regionu). Przepracowałem w tej firmie dużo więcej niż pan feliks i całkowicie się z nim zgadzam. A co do pracowników zatrudnianych na czarno - na próbę to sam przyuczałem chyba z 10 jedni uciekali i nikt im za to nie zapłacił, inni zostawali i dostali za to jakieś pieniądze, a jak się nadawali to po kilku dniach lub tygodniach dostawali umowę. Fakt jest jednak taki że nie wszyscy pracownicy są źli w tej firmie,spotkałem wielu świetnych ludzi, a jeszcze więcej porządnych odeszło, tylko zastanawiam się jak tak mała garstka mogła zagarnąć sobie całą władzę i strzelać sobie w stopę, bo takie a nie inne działania prędzej czy później odbija się na wynikach i słupki nie będą wyglądały tak ładnie a wtedy ktoś za to beknie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
leon
@Feliks

Muszę dopisać w tym co Feliks pisał jest dużo prawdy, sam miałem kilka lat temu przykład gdzie pisałem na liście obecności nadgodziny, bo inaczej nie było jak udowodnić ze się pracowało dłużej, to pod moją nieobecność szef regionu przyjechał i zmienił wszystkie listy obecności, mało to to podpisał się na nich za mnie! jak się dalej chciało pracować to trzeba było to zostawić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grene sp.z.o.o
@rozśmieszony

Panie "rozśmieszony" czasami pracownicy mylą mobbing z egzekwowaniem wymagań w stosunku do pracownika, które wynikają z karty obowiązków. Często rozmowa dyscyplinująca z szefem, jest stresująca i może być odbierana indywidualnie, ale nie można od razu mówić o mobbingu. Tak jak pracownik ma prawo otrzymać dodatkowe świadczenia jak premia czy specjalne dodatki za dobrze wykonaną pracę, tak pracodawca ma prawo wymagać zapisanych w karcie obowiązków, na które pracownik się zgodził podpisując umowę o pracę. Jako firma cały czas uczymy się nowych rzeczy i czasem popełniamy błędy, choć mamy dobry plan. Rozwijająca się sieć, ciągle stawia przed pracownikami, szefami duże wyzwania, dlatego nieustannie inwestujemy w szkolenia kadry zarządzającej i pracowników. Chcemy być firmą nowoczesną i przyjazną nie tylko dla klientów, ale także dla pracowników, dlatego mentalnie zawsze było nam daleko od wyzysku, szkalowania i oszukiwania pracowników. Bo z oszukanego człowieka nie ma dobrego pracownika. Zawsze natomiast staramy się wynagradzać dodatkowo za większe zaangażowanie lepszymi premiami, a niejednokrotnie awansami na wyższe, lepiej płatne stanowiska. Dowodem na to, że firma, jako najwyższy priorytet uważa wypłatę pensji pracownikom jest fakt, że od początku istnienia (od 19 lat) nie spóźniła się nawet o dzień z przelaniem środków na konta wszystkich pracowników. Jesteśmy firmą handlową płacącą wynagrodzenia pracownikom, zobowiązania dostawcom, regulującą koszty działalności ze sprzedaży, ponieważ osiągamy świetne wyniki sprzedażowe, które możemy zrobić dzięki zgranemu, zaangażowanemu zespołowi. W naszej organizacji nie udaje się przepracować za długo pracownikom, którzy chcieliby dostawać pensję tylko za przychodzenie do pracy, żeby podpisać listę obecności. Wszyscy odchodzący pracownicy z własnej winy czy własnego wyboru zawsze są dla nas ogromną stratą i porażką mówiąc po ludzku, której staramy się unikać. Natomiast prawda jest taka, że odejście niezadowolonego pracownika nie spowoduje załamania stabilnej i dobrze zarządzanej firmy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik.
@Grene sp.z.o.o

Chyba tylko wy sami w to wierzycie co piszecie... Proponuję kubeł zimnej wody i jeszcze raz się zastanowić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Na szczęście również były
@Grene sp.z.o.o

Hahahahahahahahahahahahahaha. Dobrze zarządzanej firmy hahahaha. Rozmowy dyscyplinujące z szefem!!! hahaha. Ty Pierdzuistołku pewnie nieźle jesteś obracany przez zarząd, że takie głupoty gadasz. Rozwijacie się hahahaha. Jeszcze trochę i będzie bum!!! Przecież Grene i tak już sprzedane więc po co gadasz głupoty. Ciekaw jestem w której ty spółce siedzisz. Pewnie Kramp cię zatrudnia a nadgorliwość nie pozwala patrzeć na opinie o tym waszym szambie w spokoju. Wielkie dno i tyle!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
handlowiec

Heh, przeglądam zakładkę "nagrody i certyfikaty". Terminowe wpłaty..., niezła ściema. Nie ma zamówienia, żeby nie prosić się Grene aby uregulowało swoje zaległości.... :D Dobre...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Grene Sp. z o.o. - Stare Miasto

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Grene Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Grene Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Grene Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Grene Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Grene Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Grene Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii