Opinie o Jean Louis David w Gdańsk Targ Sienny 7

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Jean Louis David. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Jean Louis David o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jean Louis David w Gdańsk Targ Sienny 7

Lajaneczka Nowy wpis
Inne

Witam, odradzam firmę wszystkim doświadczonym i tym niedoświadczonym fryzjerom. Jld wymaga aby zakładać firmę, godziny pracy są nieludzkie, zarobki bardzo niskie. A do tego presja aby sprzedac kosmetyki i wciskać pielęgnacje klientom. Szkolenia bardzo na niskim poziomie, trzeba się douczac z filmów z (usunięte przez administratora) Są drogie, każą na nie jeździć, potem trzeba je odpracowywać. Wymagaja aby mieć swój własny sprzęt a Umowa współpracy jest niezgodna z prawem.

ella

do wszystkich Fryzjerów szukających pracy w SIECIÓWKACH w tym w JLD : aby klient był zadowolony z waszych USŁUG fryzjerskich musicie być Profesjonalni , bo tak się JLD "reklamuje" a doświadczenie fryzjerskie warto zdobywać najpierw pod okiem doświadczonego fryzjera w małym salonie prywatnym -"kasa" to nie wszystko (na początek drogi zawodowej) a JLD klientom każe "słono" płacić za swoje "nieprofesjonalne" usługi.

2
Janusz
Inne
@ella

Piszesz, że fryzjerzy w tym salonie nie są profesjonalnie przeszkoleni, a ja na stronie pracodawcy znalazłem nowe ogłoszenia o pracę, w których warunkiem przyjęcia jest doświadczenie, a firma oferuje dodatkowe kursy i szkolenia. Co o tym sądzisz?

Paula Nowy wpis
Inne
 Rekomendacja
@ella

Zgadzam się z tą opiniá.Klient nasz ,"pan" i ma prawo wymagać doświadczenia .Proszę sobie poczytać opinie klientów Jean Louiz David w Gdańsku jakie karygodne błędy i szkody klienci ponoszą za brak doswiadczenia .....no côż uczniowie niewiele potrafią i o rany...niszczą włosy "palą" i tutaj się kłania hemia....mieszanie oksydantôw odpowiednich brak tej znajomości doprowadza do łamania się włosów wytrawiania a nierzadko .....jeszcze gorzej się kończy......uczeń nie może wykonywać żadnych usług ....klient ma prawo odmówić. usługi a wprowadzony w błąd przez ucznia jako fryzjer nawet do roszczeń od pracodawcy ktôry jest odpowiedzialny

Paula Nowy wpis
Inne
@Janusz

Takie ogłoszenie że Jean Louiz David mieli już dawno że loszukujá doświadczonych jednak w praktyce i na rozmowie kwalifikacyjnej szukają TANIEGO pracownika .Przypomnę iż w moim przypadku pani powiedziała gdy zapytałam fryzjerkę to kto u was pracuje odpowiedziała że "uczniowie sobie radzą..."no cóż uczniowie są najtańsza silá robocza lecz nie wolno im wykonywać usług.ank obarcza taka kdpowiedzialnosciáDo pracy DOPUSZCZA po zdaniu egzaminu praktycznego i teoretycznego Cech Rzemiosł Różnych .Nikt inny tego robić nie może nawet pracodawca.Po zdaniu egzaminu fryzjer może pracę rozpoczác i zdobywać DOSEIADCZENIE to początek drogi.....ciężkiej pracy.Szkolenje które firma Jean Louiz zaproponowała dotyczyło znajomości produktów.K w każdym salonie jest w pakiecie za darmo.Szkklenka i kursy z zakresu technologii przeprowadzają uprawnione do tego instytucje państwowe o kierunku zawodowym.Ljb zdobywa się doświadczenie pracując z fryzjeram Mistrzi którzy mają uprawnienia do kształcenia uczni i dorosłych i są zrzeszeni w kadrze Cechu Rzemiosł Różnych.Opinie negatywne wystawiane przez klientów są proszeniem klientôw o wsparcie. A salon zobowiązany jest do przestrzegania norm i praw klienta .Pozdrawiamy wszystkich klientów którzy piszą opinie dzięki czemu można reagować a także podziękowania dla byłych pracowników i opini wystawionych .

Olala
 Rekomendacja

Pracuje już rok i na prawdę nie mam żadnych zastrzeżeń. Bałam się z początku bo jednak praca w galerii czyli wiąże się z pracami w weekend i dłuższymi zmianami ale nie jest to w ogóle straszne. Wszystko jest do dogadania. Kasa zawsze na czas wpływa na konto. Miłe zaskoczenie bo jednak w większości kase dostaje się pod stołem i nigdy nie wiadomo ile. Poza tym na plus jest to ze osoby z dłuższym stażem są bardzo otwarci, zawsze pomagają/ doradzają wiec można czuć się bezpiecznie w każdej sytuacji. Nie patrzcie na negatywne opinie bo wiadomo ze w każdej firmie zwolnieni pracownicy się mszczą. Przyjdźcie na rozmowę i sami oceńcie.

Paula Nowy wpis
Inne
 Problem
@Olala

Nikt się nie mści.Klienci i ich opinie sá ważne bardzo ważne.Proszę sobie poczytać opinie klientów ....może doczyta się pani opinie o sobie....Dobry fryzjer broni dobra KLIENTA

Sandra

To najlepsza firma w jakiej pracowałam. Bardzo dużo szkoleń, elastyczny grafik, wypłata zawsze na czas i świetna atmosfera !! Polecam wszystkim którzy już są fryzjerami i tym którzy tą przygodę dopiero zaczynają. Pod okiem naszych trenerow szybko zdobędziecie wiedzę i umiejętności ! :)

ella
@Sandra

????? fryzjerem zostaje się po Szkole Fryzjerskiej która podobno uczy i "przygotowuje" do zawodu a tuż po skończeniu szkoły zostaje się praktykantem-stażystą który powinien dalej się uczyć i zdobywać doświadczenie u Profesjonalistów a nie w salonach Sieciowych gdzie zatrudniają w większości adeptów fryzjerstwa bez doświadczenia.Ciekawe też jest Twoje stwierdzenie ,że pod okiem Trenerów zdobywacie WIEDZĘ i UMIEJĘTNOŚCI.... jakich???Trenerów....

ella
@Sandra

Klienci salonów JLD to "króliki doświadczalne"??? slużące do TRENOWANIA???na nich?... Nigdy więcej moich wizyt w jakimkolwiek salonie JLD..."beznadzieja" ....

Paula
Inne
@Sandra

Witam serdecznie.Jestem fryzjerem o wieloletnim doswiadczeniu na poziomie Mistrz.Zostalam zaproszona na rozmowę i próbny przez uwaga fryzjerkę która zwala sobie też menagerem.Fryzjerka ta kazała sobie umyć swoje przetłuszczonej dość gęste falujące włosy ...odbicie na szczotkę j wyprostowanie.Poinformowala mnie że zapłaci .I zaproponowała umowę za 20 procent od usługi przy czym w umowie zaznaczyła że w razie rozwiązania umowy pracownik musi zapłacić ok 6 tys zł kary.Rzekomo jest to za szkolenie na produktach.Po pierwsze fryzjer na poziomie mistrza nie potrzebuje szkoleń z zakresu technologii to oczywiste i sama to przyznała po drugie fryzjer ukończył takie szkolenie jest bez sensu.A po trzecie szkolenia na produktach są w pakiecie salonu za darmo i trwają góra 2 godz.W związku z tym umowa to czyste kombinowanie na niekorzyść pracownika i chęć uzyskania dodatkowych pieniędzy o zgrozo od pracownika.Ponadtk umowę można wypowiedzieć. z okresem wypowiedzenia bez jakichkolwiek kar ktôre są niestosowne i nieuczciwe.Nadmienjam że pani fryzjerka poinformowała mnie że pracują uczniowie i się doszkalajá ....następnie przy recepcji "dziewuszki ściśnięte siedziały i lodsmiewaly się ze swoich zartôw a fryzjerka zwjáca się menagerká zupełnie sobie z nimi nie radzą.Wggkádakl to bardzo śmiesznie.Oczywjscje nie skorzystałam z takiej nieatrakcyjnej oferty.Pkmijam fakt że za pracę winna zapłacić fryzjerka.Prackealam w Jagues Andre wspaniali szefostwo wspaniałe wynagrodzenie kultura i mnagerka Marta ktôrá pozdrawiam gdyż mia niezwykły talent zjednywania sobie pracowników doświadczonych i takie dziewuszki przy recepcji by "pogoniła" wiedziałyby gdzie ich miejsce.Nje polecam Salonu Jean Louiz David .....jeśli nie chcesz się "sparzyć" jak najdej.Pozdrawjam koleżanki z Jagues Andre Wybrałam salon goldwell i jestem mega zadowolona .

Paula
Inne
@Sandra

Szybko czyli belejak.Pkszách w ten sposôb nie mają pojęcia k fryzjerstwie.Mlidncj w dobie obecnej mają prawo wymagać .Szybko to może sobie pani pójść k kupić farbę z drogerii na własną głowę.iKlientka płacąca po kilkaset złotych w salonie fryzjerskim ma prawo wymagać by fryzjer miał doświadczenie . wieloletnie co sprowadza się do umiejętności ....a doświadczenia droga pani nie zdobywa się " szybko" ........Kłania się Cech Rzemiosł Różnych tam doświadczona kadra pani wyjaśni tę kwestję i zajmie stanowisko w temacie.lkzdrasjam

Paula
Inne
@Sandra

Szkolenie na produktach jedynie .Zbyteczne gdyż byłam przeszkolona z loreall i Kerastaz.Propozhcja wynagrodzenia bardzo zaniżona wręcz śmieszna 20 procent .Kary umowne po -6 tys zł bezpodstawne i kombinowanie w umowie w sytuacji gdy pracownik został z tego zakresu przeszkolony.Frgzjdfka zwjáca się menagerká kazała umyć sobie przetłuszczonej włosy odbić na szczotce k wyprostować. brak zapłaty ....mało tego nie radziła sobie z dziewuszkamj uczennicami ściśniętymi przy recepcji które się podsmjeegwy.jdntma raczej nie czuje się dobrze w takiej atmosferze co świadczy o braku wiedzy fryzjerki która jako menagerká takiej wiedzy nie posiadala widząc pobłażliwość co do zachowania uczniów.Lknadtk uczniowie nie mogą wykonywać usług a co jak mi powiedziano robimy uczennice.I ostatnia kwestia to ta że wiedzy i doświadczenia nie zdobywa się szybko lecz konczác szkole kilkuletniá fryzjerska następnie egzaminem i kolejno szkoleniami uprawnionych do tego instytucji szkół potem Mistrza i Stylisty itd.wymaga to wieloletniej pracy i doświadczeń.Fakty.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie Jean Louis David? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Gdańsk
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Paula
Inne
 Problem

Po pierwsze nikt a już tym bardziej fryzjer nie zdobywa " szybko "wykształcenia k doswiadczenia.Po drugie żaden Mistrz fryzjer nie pracuje w Jean Louz David ponieważ propozycje wynagrodzeń są bardzo zaniżone więc takie wieści wśród bardzo dobrych fryzjerów z tego środowiska bardzo szybko się roznoszą dlatego nikt z wieloletnim doświadczeniem tam nie pracuje .Odnosząc się do wątku w którym pani fryzjerka zwjáca się menagerká jednocześnie powiedziała że jak uczniowie są szkolenii i wykonujá usługi na klientach.Nadmieniam że wyuczylam sporo uczni gdyż mam uprawnienia do kształcenia iz rad wiedzą na ten temat i zaznaczam do czasu zdania egzaminu państwowych w Cechu Rzemiosł Różnych uczniowie nie wolno wykonywać żadnych usług na klientach.Klient może mieć prawo do zwrotu pieniędzy a nawet roszczeń z tytu braku uprawnień do wykonywania zawodu i bardzo częstych grubych błędach.Wgstarczy spojrzeć na opinie klientôw.Po wtóre ,zaznaczam że fryzjer po zdaniu egzaminu czeladniczego uzupełnianego może wykonywać usługi na klientach jednak z zaznaczeniem że niestety jest to fryzjer " świeży ká" który dopiero zdobywa swoje doświadczenie na klientach ,co każdy klient wychwyci natychmiast ....pracodawca wiedzác o tym bierze na siebie kdpowiedzinksc za ewentune błędy wynikajáce z braku doświadczenia.W trakcie fryzjer musi się szkolić .Dopiero po 6 latach i zdobyciu doświadczenia k umiejętności może zdawać na Mistrza i być przeszkolonym z zakresu pedagogiki do ksztcdnja uczni.Mistrz fryzjer nad się kształci i korzysta ze szkoleń technicznych i po kilkunastu latach może awansować na fryzjera Stylistę.Ja taki tytuł uprawniający do kreowania stylu zdobyłam po 25 latach pracy i licznych szkolen.W związku z tym że sá fryzjerzy ktôrzy ciężko pracują na swój sukces nie można ich i nie należy ich traktować na równi z uczniami broń Boże ani z fryzjerami "świeżynkami".Uważam i zawsze broniłam klientów którzy mają prawo w ekskluzywnych salonach w cudzysłowie przede wszystkim do z najwyższej półki rzemiosła Mistrzów lub Stylistôw gdyż klienci w takich salonach zostawiają po kilkaset złotych np.zs koloryzację i mają prawo do własnych wymagań w tym zakresie aby na głowie było "ekskluzywnie kreatywnie" I na koniec podsumuje iż klient ma prawo żądać tkzw.legitgmacjj fryzjera czekadniczej mistrzowskiej czy Stylisty by zapobiec oszukiwaniu klienta.To do świadomości każdej osoby.Zawsze należy cenić fryzjerôw z wyższego poziomu ponieważ klientka nie wychodzi ubrana w skn fryz.lecz wykonaná koloryzację pielęgnację strzyżenie takie aby wyrôżnia się pod każdym względem.Takie usługi wymagają doświadczenia więc jeśli ktoś pisze że szybko się wyszkoli to oznacza że to dopiero początek .Pozdrawiam serdecznie wszystkie koleżanki z Jagues Andre i kolegôw .Praca z wami to była wielka przyjemność....Jaen Louiz to nie jest salon fryzjerski który poważnie traktuje klientów to poważne nadużycie zaufania klientów.Natomiast pracownik a Jak Louiz może być bylejaki najtańszym kosztem i potem opinie ktôre można przeczytać aż żal klientôw .Ani pracownik ani klient nie może się dać wyzyskiwać.Pozdrawiam klientów serdecznie.I w dzisiejszych czasach trzeba szukać salonu gdzie wieloletnie doświadczenie i uprawnienia bo za tym stoją umiejętności w wielu kwestiach technologi ,komunikacji,sprzedaży,stylizacji,doboru fryzury koloryz.,diagnozy stanu włosów.jtd Klient musi być traktowany wyjątkowo To tyle na ten temat.Drkgke lanie chcecie płacić drogo macie prawo wymagać.

Martyna
Inne

Hej ! Jaka u Was jest umowa ?

Qwerty
 Pytanie

Dzień dobry, czy ktoś mógłby m opowiedzieć na temat pracy menagera w tej firmie. Czy warto się decydować. Jakie są plusy i minusy?

Janusz
Inne

Na jakie zarobki może liczyć pracownik Jean Louis David? Takie informacje zawsze są poszukiwane przez osoby odwiedzające wątek, mam więc nadzieję że ktoś z obecnych pracowników podzieli się swoją wiedzą na ten temat.

Pytanie
 Pytanie

Czy Wigilia jest dniem wolnym od pracy w firmie Jean Louis David? Jeśli nie, to jak to wygląda, są skrócone godziny pracy?

Jld krk
@Pytanie

Wigilia nie dla wszystkich jest dniem wolnym. W każdym centrum są narzucone godziny pracy. Salony przeważnie pracują do godz 15-16 ale są też takie które zamykają o godz 12 ????

ella

Nie polecam Fryzjerki o imieniu Ola z salonu JLD w Forum Gdańsk.Niestety-małe doświadczenie w strzyżeniu damskim i nieumiejętność doradzenia fryzury -brak profesjonalizmu.Cały pobyt w salonie ok. 1,5 godz. a tzw strzyżenie trwało ok. 10 minut. Aktualnie moja "fryzura" nadaje się do powtórnej wizyty u fryzjera -teraz już Profesjonalnego.

H

Pracowałam w JLD w Gdańsku na morenie przez rok czasu. Są plusy i minusy jak w każdej pracy. Napewno trzeba liczyć się z tym że praca w galerii wiąże się z tym że ktoś zza szyby stałe Cię obserwuje co może być dla niektórych niekomfortowe. Z całą pewnością jest większa ilość pracy (zwłaszcza w weekendy) niż w osiedlowym saloniku, wiec trzeba umieć sobie wypracować system pracy aby mieć chwile przerwy. Obowiązuje kolejka: kto pierwszy skończył to zajmuje się nowym klientem- co jest uczciwe i nie ma kłótni o klientów (chyba że klient chce do konkretnego fryzjera) wiec też ma się tą chwile dla siebie. Bardzo ważne : konkretnie rozpisane na umowie warunki pracy i pewność że wypłata wpłynie taka jak umówiona i w określonym czasie. Jest możliwość szkoleń za które pracownik nie płaci, ale wzamian musi przepracować rok czasu (ma się również dzięki temu pewne zatrudnienie). Z całą pewnością będę dobrze wspominać to miejsce zwłaszcza że zespół z którym pracowałam to bardzo ciepli ludzie, jeśli ktoś jest nie do końca doświadczony zawsze pomogą a co najważniejsze TO SĄ LUDZIE wiec można zawsze dogadać się co do grafiku (jednak w większości weekendy pracujące) . Jeśli ktoś się zastanawia niech idzie na rozmowę i poobserwuje prace fryzjerów, to chyba najlepiej zweryfikuje czy to jest to.

soul

Pracowałam w trzech salonach JLD w Gdańsku....Dla osób pracujących na działalności firma ta ma dogodne warunki...elastyczny grafik i o płaci na czas.Jakbym miała polecic salon to tylko w Galerii Morena. Zgrany, cudowny i profesjonalny zespół,wyjątkowo zorganizowana menadzerka i baaaardzo miła atmosfera.

Zostaw merytoryczną opinię o Jean Louis David - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jean Louis David
Przejdź do nowych opinii