Jak można pracować w firmie niszczącej zdrowie klientom? Kolczyki kiepskiej jakości i wykonywane nie sterylnym pistoletem. Wstyd!
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Claire's Poland?
Mysle ze atmosfera w sklepie w wielkiej mierzy zalezy od kierownika i zespoly ktory ja tworzy, wiec nie mozna tu odpowiedziec jednoznacznie. Przychodzac do nowego zespolu , wiele zalezy tez od danej osoby co wnosi , czego oczkuje i jaka atmosfere robi wokol siebie
no właśnie jak tutaj obecnie z kierownictwem jest? chodzi mi o to, że jak kogoś szukają to biorą z ogłoszenia czy najpierw oferuje się komuś ze sklepu dane stanowisko? jak warunki pracy wtedy się zmieniają tak naprawdę?
Szukaja z ogloszenia i jako pracownik dostajesz minimalna stawke z marna szansa ze bedzie ona kiedykolwiek wyzsza, dostajesz umowe zlecenie z żadna szansą ze kiedys bedziesz miala umowe o prace bo taka ma tylko kierownik i nie dostaniesz pelnego etatu bo w claires zapewniony pelen etat ma tylko kierownik..ale oczywiscie wymagają od Ciebie ze bedziesz przekluwala uszy, wymagaja super sprzedazy i wmuszania klientom dodatkowych produktow zeby tylko pojedynczych paragonow nie bylo. :)
tzn., wymagać to mogą, w końcu firma ma się rozwijać, pytanie tylko czy adekwatnie wynagrodzą...? czyli piszesz to tak jakby było nieadekwatnie a ludzie mimo wszystko spełniają te obowiązki? z czego to wynika w takim razie?
Dostajesz minimalne wynagrodzenie. Czy jako student - najnizsza stawka godzinowa, czy jako ktos kto sie nie uczy- rowniez najnizsza stawka godzinowa. Tak jest od lat i to sie nie zmienia. Tylko kierownik dostaje wyzsza pensje + podwyzki i premie. Chodzi o to ze do jakiejkilwiek pracy nie pojdziesz dostaniesz dokladnie tyle samo lub WIECEJ a nie bedziesz musiala np przekluwac nosa uszu itp. Nie bedziesz musiala wmuszac klientowi kolejnej rzeczy na paragon zeby tylko nie bylo jednej sztuki sprzedanej bo nagabują o to mocno. Wymagania oczywiscie musza miec ale wymagania sa co raz wieksze a wyplata wciaz najnizsza. Ludzie spelniaja te obowiazki bo w wiekszosci to studenci, a ta firma pozwala na dosc elastyczny grafik jak masz np szkole studia czy inna prace to jest szansa ze dopasujesz to wszystko do pracy w tej firmie i moze dlatego sie trzymaja. Bo co ma ich trzymac? Wyplata? Jest najnizsza. Atmosfera? Nawet jak kierownik jest spoko to na sklepie przez cala zmiane jestes zazwyczaj sama i musisz sobie poradzic absolutnie z wszystkim.
Czy Claire's Poland organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
To zalezy na jakim stanowisku pracujesz i o jakich szkoleniach mowa, jesli chodzi o szkolenia ktore dotyczaca Twojej pracy na codzien w sklepie to jak najbardziej, a jesli chodzi o dodatkowe to juz kwestia rozmowy z kierownikiem czy regionalnym aby ustalic jakie oni maja mozliwosci
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Claire's Poland? Chętnie zatrudniają?
Sklep przyjmuje studentow , w kazdym sklepie pracuja takie osoby, Jedyny warunek to ukonczone 18 lat
Nie polecam pracy w tej firmie nikomu. W strefę innych pracowników (tych ze sklepu) nie wchodzę, nawet jeśli mam zarzuty o ich podejście - rozumiem, wszyscy jesteśmy ludźmi oraz wszyscy jesteśmy pracownikami, pewnych postaw się od nas wymaga! Jednak powiem wprost - kierownictwo robi sobie z ludzi żarty! Przykładowo kierowniczka sklepu pracuje codziennie przy 4/5osobowym teamie wiedząc, że przez to jej pracownicy nie wyrobią nawet 1/2etatu - jej tłumaczenie? „bo ona musi swój etat wyrobić”, no bo wiadomo, my nie. Ciągły problem z praca w weekendy! Kierownictwo powinno decydować kiedy pracujemy a nie łaskawie dopytywać pracowników kiedy mogą a kiedy nie, przez to grafik przygotowany jest na ostatnią chwilę albo non stop zachodzą w nim zmiany co często pod koniec miesiąca wiąże się z niedociągnięciami w listach płac. Nie wywiązują się co do rozmów z pracownikiem, grożą obcinaniem godzin pracy jeśli wyniki spadają - prześmieszne. Telefon od regionalnej potrafi dzwonić nawet kilka razy dziennie. Kierowniczka jak się nudzi to udaje przez telefon klienta. Tajemniczy klienci to nic innego jak byli pracownicy z innych miast - dobrze jest się przyglądać twarzom ze zdjęć na whatsappie! Szkolenie przekłuwania uszu - to jest dopiero komedia, dramat prawdziwy! 3h szkolenia mają cię nauczyć jak rozrywać ludziom uszy. A kiedy wiesz coś nadprogramowo co może pomóc osobie, która właśnie miała zrobiony nowy kolczyk? Zamknij się tego nie ma w naszym śmiesznym instruktażu! Na szczęście na moich zmianach miałam okazje wielu osobom uświadomić, że są lepsze miejsca od tego niż Claire’s. Odradzam prace w tym miejscu, wątpię żeby cokolwiek kiedykolwiek uległo zmianie skoro od 2017 takie same wpisy tu się pojawiają. Strasznie współczuje pracownikom. Proszę aby żadna z pań kierowniczek, A., E., B. czy jakaś inna natrętna baba zatrudniona żeby wybielać te śmieszną firmę nie odpowiadała mi nawet na to. Nie pozdrawiam.
Drogi byly pracowniku, jestem aktualnym pracownikiem od 2 lat w tej firmie i moze warto by bylo wspomniec o tym jak wyglada naprawde praca w firmie jak sie pracuje , a nie jak sie przychodzi postac i unikac pracy siedzac na telefonie w godzinach pracy , w taki sposob ze nawet klienci to zauwazaja i sie skarza. Wiekszosc ludzi oczekuje teraz przyjsc postac i wyjsc a jakiekolwiek minimalne wymagania sa odbierane jako wielki wyczyn. Wymagania od kierownika czy regionalnego to normalna sprawa - to jest sprzedaz i chyba nigdy nie mialas do czynienia ze sprzedaza skoro telefon czy wyniki sa Ci obce. Co do przekluwania uszu to akurat to jest mowione na samym poczatku kazdej osobie ze jest to wymagane i po szkoleniu ktore trwa tyle ile zaplanuje kierownik i nie widzialam zeby ktokolwiek w moim zespole byl dopuszczony do przekluwania jesli nie umie tego robic, takze warto mowic jak jest a nie przerysowywac Twoja wlasna sytuacje na jakas mega niesprawiedliwa i jaka to jestes biedna bo rozrywalas ludziom uszy- to trzeba bylo nie podejmowac sie pracy w miejscu gdzie wiesz ze robia cos z czym sie nie zgadzasz bo chyba firma zatrudnia doroslych ludzi ktorzy potrafia podejmowac decyzje. I tak na koniec , to czytajac te niektore komentarze szkoda ze nie umiecie w swoim zespole pogadac a wylewac w internecie zale, ciekawe jakimi byliscie pracownikami :) A Tym przyszlym pracownikom ktorzy mysla o pracy z ta firma - polecam przejsc sie bezposrednio do sklepu poobserwowac albo pogadac, mysle ze zobaczycie tam prawdziwy obraz pracyw takim sklepie a nie w internecie gdzie ludzie ktorym bardzo sie nudzi wylewaja swoje zale , ze az mi ich szkoda. A w kazdej pracy jest roznie , niestety idealow nie ma . Pozdrawiam i mam nadzieje ze znalazlas swietna prace gdzie wszystko mlekiem i miodem plynie :)
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Claire's Poland? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
etapów nie ma, jak cię chcą to mówią to od razu - a przynajmniej takie ja mam doświadczenie. już przy pierwszej rozmowie decyzja była podejścia
Czy w Claire's Poland zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?
Czy Claire's Poland zapewnia kartę multisportu?