Opinie o Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k. w Andrychów

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k. w Andrychów

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jeszcze nigdzie z tak niespójnym zarządzaniem firmą się nie spotkałem jak tutaj. Jest dwóch kierowników regionalnych i każdy ma inną wizję na zarządzanie, przyjeżdża pierwszy i wprowadza swoje zasady, za jakiś czas przyjeżdża drugi i wprowadza zupełnie inne zasady jak ten pierwszy, a na koniec wpada (usunięte przez administratora) i mamy trzecią wizję działań na salonie - można dostać pomieszania z poplątaniem. Jakiś czas temu premia była możliwa do wykonania jeżeli ktoś uczciwie i ciężko pracował, teraz wprowadzono takie wymagania i obostrzenia że nikt nie zobaczy żadnej premii, szkoda tylko że ci ludzie nie rozumieją iż premia motywuje do działania , a teraz większość lub wszyscy mają olewkę na sprzedaż . Panowie nie mają pojęcia o zarządzaniu pracownikami, jeżeli nic się nie zmieni w podejściu do pracowników to za chwile chyba tylko właściciele będą tam pracować. (usunięte przez administratora) Chylę czoła przed wszystkimi którzy tam pracują .

Małgosia
Kandydat
@Pracownik

W punkt! Ostatnie ULEPSZENIA w firmie są po to by ja zniszczyć. Wszyscy to widzą, prócz tych, którzy je wymyślają???? Szkoda, bo kiedyś byłam zadowolona z pracy i chętnie i z pasją ją wykonywałam. „Z (usunięte przez administratora) nie ma dobrego pracownika”.

Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k.?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

W Inter Optyk nie mozna mówic o dobrej atmosferze,. Każdy na każdego nadaje, skarży, donosi do pani Prezes i jej "dyrektorów", którzy sami podsycają plotki. Atmosfera jest okropna, ciągła inwigilacja, monitoring. Kadra zarzadzająca bez kompetencji, mówią to co im slina na język przyniesie, albo to co nakazano im mówić. Za każdą czynność, która uznana jest przez Panią Prezes za "niewłaściwą" - a to może być wszystko np. paproch na wykładzinie w salonie, zabierana jest premia bez żadnego wyjaśnienia. Praca w tej firmie jest ogromnym stresem, nie wiadomo co bedzie następnego dnia, co wymyślą dyrektorzy lub Pani Prezes. Nawet nie wiadomo jak tą atmosferę opisać.. Osobiście nie polecam pracy w tej firmie chyba, ze zmieni się kadra zarządzająca w całości.

Pracownik123
Pracownik

Pracuje w firmie od dłuższego czasu , było dobrze, ale ostatnie działania to jakaś farsa. Na sile nowi rządzący próbują zniszczyć atmosferę i chęć do pracy, nie chodzi o to żeby siedzieć i nic nie robić , bo myśle ze na takie osoby nie ma miejsca w firmie . Do tej pory jak człowiek się starał były z tego wymierne korzyści , teraz wszystko wyśrubowane ze i tak nie ma szans na premie , wiele założeń , co przynosi frustracje i niechęć , prawdziwy „geniusz” wymyślał te zasady , mam wrażenie ze ostatnie działania nowej kadry zarządzającej to konkurs pt : JAK ZNIECHĘCIĆ PRACOWNIKÓW DO FIRMY INTEROPTYK , póki co idą w dobrym kierunku …. A szkoda , bo jeszcze kilka miesięcy temu było zupełnie inaczej…

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Czytam te opinie od kilku dni, pod niektórymi można się podpisać. Ale czy nie prościej poprosić o rozmowę z Panią Prezes i przekazać swoje spostrzeżenia?

koliber
Pracownik
 Pytanie

Pracuję tu już jakiś czas, czytam te komentarze i zastanawiam się, czy my aby na pewno pracujemy w jednej firmie? Owszem, są kamery w salonie, ale każdy szanujący się pracodawca je montuje. To nie jest nic nadzwyczajnego. Cieszę się, że w razie awantury z klientem, czy potencjalnych złodziei jest system, który może obronić nasze racje. Robić z tego aj waj i problem mogą tylko ci, co mają coś na sumieniu. Tylko tyle i aż tyle. Życzę oddechu i dystansu. Pozdrawiam.

Były pracownik
Były pracownik
@anonim

Nie sądzę aby ludzie przesadzali. W tych wypowiedziach jest dużo prawdy. Najlepiej to zatrudnić się w tej firmie i wyrobić sobie zdanie na jej temat.

Amelia Nowy wpis
Inne

Hej, interesuje mnie zatrudnienie jako specjalista ds. e-commerce. dosłownie wczoraj dodano te ofertę i teraz nie wiem czy jestem pierwsza zainteresowana? Fakt faktem pisząc wprost w pierwszej kolejności zarobki by mnie interesowały, czy możecie je przybliżyć?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k.?

anonim Nowy wpis
Inne

Jesteście pewni, że faktycznie doradcy są osobami bez wyksztalcenia optycznego? Takie komentarze się tu pojawiły a przecież w tych aktualnych ofertach, które są widoczne na takim portalu jest to wymóg, zresztą podobnie jest z doświadczeniem. Do tego jeszcze za atut uznaje się kurs refrakcji. Te wymogi weszły w tym roku czy jednak wcześniej też takie były?

1
Optyk Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Gdyby w salonach optycznych zatrudniano tylko osoby po szkołach branżowych i z odpowiednim wykształceniem, to nie miał by kto tam pracować :)) tak duże zapotrzebowanie, a tak mało wykształconych osób , no i takie osoby więcej kosztują pracodawców...Taniej przyuczyć, np. szkolenia online w formie prezentacji :)))

BB'a
Pracownik

śledzę od jakiegoś czasu ruch na tej stronie i odnoszę wrażenie, że opinie w ostatnim czasie udostępnia ktoś bardzo zdesperowany. Pracuję w tej firmie od kilku dobrych lat, pracowałem również w różnych lokalizacjach i punktach sprzedażowych i fakt - bywało różnie, raz lepiej raz gorzej, ale wszystko dało się sprawnie wyjaśnić bezpośrednią rozmową z dyrekcją bądź panią Prezes. Kwestie nowego systemu premiowego zostały szczegółowo wyjaśnione na konferencji online oraz tak jak było i w moim przypadku wytłumaczone na żywo indywidualnie. Dla mnie zasady są jasne, a premie osiągalne, wystarczy być fair wobec siebie i firmy. Kwestie "masowych" zwolnień to również jakiś żart, o ile dobrze się orientuję to od wprowadzenia premii nikt się z tego powodu nie zwolnił, a kontakt z salonami posiadam na bieżąco. Podejrzanie dużo tych opinii w ostatnim czasie, wygląda to ewidentnie na ustawkę, tylko po co.. zamknięte głowy. Szkoda, że osoba/y, które się tutaj tak prężnie udzielają wciąż pozostają anonimowe, jak już wspominałem zalatuje ustawką.

Aga
Pracownik
@BB'a

Ja również czytam opinie na tej stronie. Dużo jest prawdziwych informacji bo sama byłam tego świadkiem i dotyczyły mnie. Do tego pracownicy pisza anonimowo z prostej przyczyny, boja się . Nie zgodzę się z tym, ze z kadra zarządzająca można wszystko załatwić - nie jest tak. Jeżeli Tobie się udało to super. Każdy ma prawo wyrazić opinie jaka by nie była- do tego służy ten portal. Osobiście jestem zdania, ze najlepszym sposobem aby przekonać się jak naprawdę jest to zatrudnić się w tej firmie. Wówczas prawda sama wyjdzie. Opinia jest subiektywnym odczuciem i moja jest inna od Twojej, ale ja szanuje bo masz do niej prawo. Uważam tez, ze wiele musi zajsc zmian w tej firmie, ale nie desperacko tylko normalnym trybem. Życzę wszystkim udanego, słonecznego dnia No i dużo dużo dystansu do twgo co się dzieje.

BB'a
Pracownik
 Pytanie
@Aga

Wyrazić opinię to jedno, ale pisać takie bzdury, o których tutaj mowa to drugie. Nie ma miejsc idealnych, wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, natomiast komunikacja to podstawa, sam niejednokrotnie spotkałem się z tworzenie spirali/teorii na salonie, które budowały frustracje w zespole oraz niezadowolenie pracowników - finalnie okazywało się, że po konfrontacji zaistniałej sytuacji z panią Prezes prawda okazywała się zupełnie inna, a problem, który narastał w każdym z nas dało się rozwiązać w kilku zdaniach. Możemy się tak przepychać w nieskończoność. Myślę, że szersze spojrzenie na całą sytuacje w firmie oraz branie pod uwagę całokształtu, a nie tylko prostolinijnego sprzenia z perspektywy jednego punktu pozwoliłoby zrozumieć nowy system panujący w tej firmie. Nikt nikogo tu na siłę nie trzyma, jeżeli tak komuś źle to po co pracuję? Pracy jest wystarczająco na rynku, skoro tutaj "nie płacą" skoro panuje "wyzysk pracownika" skoro tak wam źle to po co dłużej tu siedzicie? Śmiech na sali.

Kinia
Pracownik
@BB'a

Ty brzmisz jak ustawka. Premie są obecnie nieosiągalne z powodu nierealnych progów i wymagań. Od kiedy jest nowy dyrektor panuje chaos i dezinformacja. Teraz na dobitke zatrudnili jego partnerke. Morale w zespołach znacznie spadły, każdy jest niezadowolony i zdemotywowany. Tobie jest dobrze, bo być może nie jesteś zwykłym, szarym pracownikiem.

BB’a
Pracownik
 Pytanie
@Kinia

Oczywiście, że brzmię jak ustawka, każdy zdrowo myślący pracownik, który sprzeciwi się tym desperackim wpisom tutaj będzie brzmieć jak ustawka. Podstawy zarządzania się kłaniają szanowna Pani. Gdyby każdy pracownik wykonywał swoje zdania oraz polecenia to nie byłoby obwarowań 5%, natomiast, w niektórych punktach traktują sprzedaż okularów jak sprzedaż bułek. Co tu trudnego do zrozumienia? Wystarczy ruszyć (usunięte przez administratora) zamiast się udzielać na tym portalu.

Obiektywny
Pracownik
@BB’a

Jeżeli w Państwa firmie pracę optyka nie traktuje się jak sprzedaż bułek to proszę odpowiedzieć mi na pytanie, dla czego zatrudniacie ludzi bez wykształcenia kierunkowego. Myślę że 60 % ludzi, którzy tutaj pracują nie mają wykształcenia optycznego, a zajmują się jakby nie było zdrowiem pacjentów. Oczywiście zaraz dowiemy się jak to firma szkoli pracowników i udostępnia im platformy szkoleniowe, co nie zmienia faktu, że tacy ludzie nie powinny badać i dobierać korekcji pacjentom. Ale czego wymagać od zwykłych pracowników , skoro kadra zarządzająca a przynajmniej jej najnowsza część też nie posiada kwalifikacji zawodowych. Pozdrawiam i też życzę słonecznego dnia.

21
Aga
Pracownik
 Pytanie
@BB'a

W Twojej wypowiedzi i jej stylu widać dużo agresji. Po co? Po to jest ten portal aby każdy mógłm wyrazić swoją opinie. Nie ma tu ustawki chyba, ze sam nia jesteś bo przepraszam, ale właśnie w takim stylu brzmi kadra zarządzająca, wiec albo jesteś jednym z dyrektorów, albo piszesz bo Cię o to poprosili bo ostatnio w firmie jest szum… Saj ludziom się wypowiadać bo jeszcze wolności słowa nikt Nam nie odebrał. Twoje śliwa „ nikt was na sile nie trzyma” były wielokrotnie wypowiadane przez dyrektora - każdy wie jakiego.

2
Pracownik
Pracownik
@Obiektywny

Zgodzę się. Większość nie ma wykształcenia kierunkowego. Optometrysci są tylko po szkoleniach. Sama kadra zarządzająca nie ma nawet wykształcenia- o doświadczeniu nie mówiąc. Wiec czego się spodziewać od szeregowego pracownika. Tu osoba po zawodówce zostaje dyrektorem, Sprzedaż traktuje się jak ta w sieciówkach spożywczych nie patrząc na klienta - liczy się sprzedaż. Reklamacji jest bardzo dużo a to o czymś świadczy. To jest tragedia, ale tylko ślepcy tego nie widza.

28
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

O jakich ty szkoleniach piszesz? Ile jest stylistów w firmie? Przychodza ludzie bez doświadczenia i wciskają ludziom bzdury. Jaka platforma? Człowieku co ty piszesz? Być może to właśnie ty jesteś ofiara własnego losu…

20
Poinformowana
Pracownik

Większość zatrudnionych tam ludzi ma wykształcenie góra średnie i na tym koniec. :) Wysyłają sprzedawców na kurs obsługi autorefraktometru - komputerowego badania, zakładają im białe lekarskie fartuchy i robią z nich zaocznych specjalistów... Takie są realia w Polsce i w tej firmie.

2
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rekrutacja na stanowisko Sprzedawca w firmie Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k. odbywa się w pełni/również zdalnie? Ile jest etapów? Jak oceniasz każdy z nich?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Uruchomieniowiec ds. elektrycznych
Gdańsk
Sunreef Venture S.A. - Stocznia Tarcice
(598 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ktoś
Inne

Sprzedawca jaką ma konkretnie umowę teraz? Bo jak patrzę na taką z sierpnia co była to podają zlecenie i umowę o pracę. Kwestia wyboru to jest ogółem czy jakoś narzucają z góry? Nie muszę chyba mówić, że wolę umowę o pracę normalnie.

koliber
Pracownik
 Pytanie

Pracuję tu już jakiś czas, czytam te komentarze i zastanawiam się, czy my aby na pewno pracujemy w jednej firmie? Owszem, są kamery w salonie, ale każdy szanujący się pracodawca je montuje. To nie jest nic nadzwyczajnego. Cieszę się, że w razie awantury z klientem, czy potencjalnych złodziei jest system, który może obronić nasze racje. Robić z tego aj waj i problem mogą tylko ci, co mają coś na sumieniu. Tylko tyle i aż tyle. Życzę oddechu i dystansu. Pozdrawiam.

anonim
Inne
@koliber

Czyli ludzie przesadzają z tymi kamerami? Nie było takiej sytuacji, że ktoś kogoś na kamerach podpatrzył i potem robił problemy? A tak ogółem to jak oceniasz tu atmosferę?

Były pracownik
Były pracownik
@anonim

Nie sądzę aby ludzie przesadzali. W tych wypowiedziach jest dużo prawdy. Najlepiej to zatrudnić się w tej firmie i wyrobić sobie zdanie na jej temat.

Pracownik123
Pracownik

Pracuje w firmie od dłuższego czasu , było dobrze, ale ostatnie działania to jakaś farsa. Na sile nowi rządzący próbują zniszczyć atmosferę i chęć do pracy, nie chodzi o to żeby siedzieć i nic nie robić , bo myśle ze na takie osoby nie ma miejsca w firmie . Do tej pory jak człowiek się starał były z tego wymierne korzyści , teraz wszystko wyśrubowane ze i tak nie ma szans na premie , wiele założeń , co przynosi frustracje i niechęć , prawdziwy „geniusz” wymyślał te zasady , mam wrażenie ze ostatnie działania nowej kadry zarządzającej to konkurs pt : JAK ZNIECHĘCIĆ PRACOWNIKÓW DO FIRMY INTEROPTYK , póki co idą w dobrym kierunku …. A szkoda , bo jeszcze kilka miesięcy temu było zupełnie inaczej…

Pracownik#2
Pracownik
@Pracownik123

Pracuje tu 3lata i absolutnie się zgadzam. Ostatnie 6msc zmian w tej firmie to jakiś żart. Zaraz się to wszystko im zawali... ;)

Pracownik
Pracownik
@Pracownik123

Zgadzam się z opinia. Szkoda mi jest Pani Prezes bo zle robi i to nie chodzi o to, ze ma wykonywać ich polecenia, ale podejmuje zle decyzje, które dyktowane są przez DR, który chce „położyć” firmę i na jej „trupie” zbudować swoją. Taka jest prawda.

Pracownik5
Pracownik
@Pracownik

Jest to prawda. Najlepsze w tym wszystkim to jest to, ze DR i DK zatrudnili swoje „ żony” do firmy i dopiero jest cyrk.

2
MAŁGOSIA
Pracownik
@Pracownik123

Takie same zdanie mam, a jak to przedstawiłam wprost nowemu dyrektorowi to powiedział : nikt tu pani na siłę nie trzyma. No przykre, bo faktycznie byłam dumna z pracy w tej firmie.

Pracownik1
Pracownik
@MAŁGOSIA

Tez tak usłyszałam od tego pana. Czy tylko pracownicy widza, ze on działa na niekorzyść firmy. I prawda jest, ze zatrudnił swoją partnerkę życiowa na managera regionalnego, która nota bene ma swoje salony optyczne i to jest dziwne, ze pani prezes na to pozwoliła. Ta firma upada i to dosłownie. Swoją droga decyzje Pani Prezes i jej córki są desperackie i to jest niezrozumiałe. Pracownicy bardzo wartościowi odchodzą z tej firmy, a Ci którzy za namowa zostali lub przyszło zrobią to samo.

anonim
Inne
@Pracownik123

A do tej pory jakie były te korzyści, premie w jakich wysokościach można było uzyskać? Rozumiem, że obecnie szansa na premie jest tylko progi do jej uzyskania są dla pracowników zbyt wysokie, tak? Czy według was jest jeszcze szansa na powrót do wcześniejszego systemu?

20
Pracownik
Pracownik
@anonim

Nie ma szans, chyba, ze się zmieni kadra zarządzająca. Pan DK i DR to osoby, które nigdy nie miały do czynienia z HR lub zarządzaniem i przez to wprowadzają takie procedury myląc kompletnie pojęcie. W firmie jest totalny chaos. W firmie nie funkcjonuje premia uznaniowa tylko regulaminowa- co daje furtkę pracownikom do roszczeń - na koniec otrzymujemy wyrobiony target itd., do tego w ostatnim czasie chyba w sierpniu zrobili spotkanie na którym po prostu bełkotali- nie wiedzieli co mówią.. Po otrzymanym, wyrobionym targecie jesteśmy załamani a nie zmotywowani. Nie będę ci pisał w cyfrach, ale korzyści nie ma. Nie ma tez funduszu socjalnego i innych korzyści, które mobilizują pracowników. Ja ogólnie nie polecam pracy w Inter. To co się dzieje to brak słów. Wyzysk pracownika.

26
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Muszę jeszcze dodać, ze to nie jest tak, ze pracownicy są źli i cały czas czegos chcą, pieniędzy, pieniędzy. Szacunek jest bardzo ważny a tego tu brakuje. Poczucie stabilności w pracy jest ważne a tu tego nie ma. Kiedyś Pan DK robił chaos, kłamał i buntował pracowników - teraz już jest dwóch dyrektorów, którzy maja takie same podejście. Moje koleżanki czasem płaczą za lada z bezsilności. Czy tak powinno być?? Niech każdy sobie odpowie na to pytanie. Ci co przychodzą szybko odchodzą, zdesperowani zostają. Dotyczy to salonów i biurowych bo tam po odejściu jednej z osób, która była chyba najbardziej „ ludzka” i kompetentna dopiero jest cyrk. Każdy wie o kim pisze bo otrzymaliśmy info „ ze już ta pani nie pracuje, proszę do niej nie dzwonić”. Korzyści to nie tylko pieniądz, który jest ważny, ale ważna jest atmosfera, stabilność i szacunek. Pozdrawiam

44
Kinia
Pracownik
@Pracownik123

W zupełności się zgadzam. Wcześniej progi premiowe były realne, teraz nie są. Do tego doszły dodatkowe 'wymagania' - chociażby jakieś śmieszne 5% sprzedaży akcesoriów + brak błędów w zleceniach. Więc nawet jak ktoś osiągnie swój próg premiowy to i tak jej nie dostanie, bo nie sprzedał płynów czy akcesoriów w odpowiedniej ilości. To jakiś nieśmieszny żart. Regionalna (partnerka jednego z dyrektorów !!) wprowadziła dodatkowy chaos, a rewolucyjne zmiany przez nią wprowadzone sprawiają, że najzwyczajniej w świecie nie chce sie już tam pracować. Szkoda, bo było fajnie. Teraz brak słów. Szkoda, że GÓRA nic z tym nie robi i pozwala na takie autodestrukcyjne zmiany.

3
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kinia

Ktoś mi powie, czego ta manager regionalna ma nas uczyć? Dwa swoje salony sprowadziła na (usunięte przez administratora), czyli zamknęła, a teraz została zatrudniona tutaj żeby te jakże cenne doświadczenia i wiedzę szerzyć?

@bylypracownik123
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Poczekaj aż do tej drużyny dołączy jeszcze dwóch zienci i druga córka szefowej z duzym 20 kilkuletnim doświadczeniem życiowym, gruntowna wiedzą optyczna i nowymi pomysłami. Ciekawe czy prezesi lub dyrektorzy od razu z nich beda czy jeszcze wyżej? ci to dopiero będą mieli szacunek wśród ludzi na biurze i salonach. Dopiero zacznie się rywalizacja i rozpad firmy bo każdy będzie chciał swoje ugrać u Prezes. Ps. skoro o ludziach z biura to może też trochę o tych "z olejem w głowie" to panie kom.mgr inż. jak długo tam będziesz jeszcze tkwił żeby kierownictwo z PRZYPADKU mogło po tobie skakać, za plecami obmawiać, oskarżac o "dobre" kontakty" z ludźmi i jak cieciem do wszystkiego poniewierać za pseudo szacunek? Ty tak serio? Chyba że już jesteś taki sam jak oni bo im uwierzyłeś, dostałeś nowe służbowe bmw i iPhone, rękę do tego przykładasz, kiedyś medale a teraz honor masz w kieszeni.:)))

10
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Czy w tym wpisie ta kompetentna pani to ta która przeprowadziła bardzo kompetentnie szkolenie online z praw i obowiązków pracowniczych? W życiu nasz zespół nie uczestniczył w bardziej beznadziejnym szkoleniu. Odczytana w całości treść slajdów. Na koniec miały być odpowiedzi na pytania, ale okazało się to dla tej pani za trudne. Szkoda naszego czasu. Slajdy wystarczyło wysłać nam na maila.

Aga
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Nie zgodzę się z opinia. Byłam na tym szkoleniu i osobiście nasz salon zadał pytania i otrzymałyśmy odpowiedz. Ponadto po szkoleniu jeszcze rozmawiałyśmy z ta panią telefonicznie i wszystko nam wyjaśniła i przesłała mailem abyśmy miały dla siebie. Proces reklamacji tez dzięki tej pani został nam przedstawiony, zawsze była do dyspozycji.Proszę nie szerzyć kłamliwych bzdur. Mamy na wiadomości służbowej odpowiedzi tej pani na meilu. Sprawdzcie! Wiemy, ze wszystkie obraźliwe komentarze pisane są przez kadrę zarządzające, która właśnie działa w taki sposób i na pewno w taki pozbyła się tej pani z firmy. Ciekawe komu była niewygodna? Żenada Panowie dyrektorzy i wasze „ żony”, żenada. (usunięte przez administratora) Gadacie na pracowników, szepczecie do Pani prezes na ucho a sami na nia gadacie i śmiejecie się. Powinno być wam wstyd.

8
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Co Ty piszesz? Byliśmy na tym szkoleniu i wiemy jak było. Nie wierze, ze pisze to ktoś z szeregowych pracowników. A wiec: miałam prywatny problem i poprosiłam o pomoc. Udzieliła mi jej. Dla pracowników Naszego salonu zawsze była dostępna i kompetentna. Dziwne bo dyrektorzy zawsze odsyłali Nas do niej…bo sami nie wiedzieli jak rozwiązać problem. Ktoś tu miesza i to bardzo, ale każdy wie kto. Wstydź się!

6
Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik123

Zgodzę się z cała opinia. Wszystko napisane w punkt. Panowie dyrektorzy bardzo nieszczerzy, kłamią okrutnie. My chcemy pracować, ale nie ma jak. Do tego z każdej strony osoby „ podstawione, zatrudnione” przez kadrę zarządzająca. W kontrolingu żona DK a manager regionalny to partnerka życiowa DR. Ludzie o co chodzi? Czy oni maja pojęcie o tym co robią. Czego na sile chcą Nas nauczyć skoro sami potrzebują pomocy. Nie będę komentować działu kontrolingu bo to jakiś wybryk, żart. Co do menażeria regionalnego to tylko to …. Brak słów.

4
Pracownik
Pracownik

Ciekawe co ta pani na to, ze zostaje przez was oskarżona. Oj panowie dyrektorzy.to jest moje zdanie i odczucie tego szkolenia bo byłam na nim i tez tak napisałam. Zawsze oskarżacie kogoś kto już nie pracuje z wami.

3
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Czytam te opinie od kilku dni, pod niektórymi można się podpisać. Ale czy nie prościej poprosić o rozmowę z Panią Prezes i przekazać swoje spostrzeżenia?

anonim
Inne

Widzę, że jest oferta na sprzedawcę, jeszcze mam w sumie prawie dwa tygodnie na podjęcie decyzji, zanim ją zdejmą, jak patrzę. Ktoś tam robił już? Jestem ciekawy, jak ta podana perspektywa długoletniej współpracy wygląda w praktyce, bo też na to liczę. Na ile dają umowę?

3
Przemek
Pracownik
@anonim

Możesz spróbować i aplikować. Ja pracuje w tej firmie już jakiś dłuższy czas. Niestety nie jest za dobrze, wynagrodzenie nieadekwatne, premia jest, ale tylko dla wybranych i to jest fakt. Mnie się nie podoba, ale jeszcze pracuje bo nie mam wyjścia, ale rozglądam się już za czymś innym i mam już rozmowy. Możesz próbować i zobaczysz, ze już po rozmowie z którymś z dyrektorów zrezygnujesz… poziom rozmowy po prostu bez komentarza. Naobiecują a potem wymyśla cos aby się wywinąć. Tak tu jest i to raczej nie zmieni się. Z Zarządzającymi jest tak, ze jeden nadaje na drugiego a na koniec Pani Prezes młoda i „ stara” klepią to co mówią dyrektorzy. Opisałem Ci jak jest, ale decyzja należy do Ciebie.

31
anonim
Inne
@Przemek

Ja prócz opisu atmosfery chętnie zobaczę zarobki w cyferkach. Wiem, że wspominasz o ich nieadekwatności, lecz lubię znać konkret i mieć jasność. Co oznaczają „wybrani”? sugerujesz ze o premie nie ma co się w ogóle starać, bo ciężko ją wyrobić? Jedna Pani pytała o nadgodziny, to one są czy nie?

30
ME
Pracownik
@Przemek

Ja również tu pracuje i mam inne zdanie. Jestem w branży od dłuższego czasu i patrząc na moje poprzednie miejsca pracy to tu np. otrzymuje swoje wynagrodzenie na czas (co niestety nie jest wszędzie takie oczywiste). Jeżeli chodzi o atmosferę jest Ok.

Przemek
Pracownik
@ME

Obowiązkiem Pracodawcy jest to aby wynagrodzenie było płacone na czas - nie jest to żadna łaska, tylko obowiązek. Nie wiem, na którym salonie pracujesz, gdzie, ale być może jesteście jednym z tych "ulubionych". Co do atmosfery to nie można mówić, że jest ok, chyba, ze odpowiadają Tobie wszystkie te "nieczyste zagrania" zarządzających, albo po prostu nie dotknęły Ciebie osobiscie. Ja odnoszę się do tego co spotyka mnie i moje koleżanki/kolegów. Atmosfera jest okropna, ciągła inwigilacja, monitoring non stop. W Inter Optyku jest wielki nieporządek pod względem zarządzania i to jest fakt. Nawet biurowi odchodzą a to o czyms świadczy..

25
@Kaktusek
Pracownik
 Pytanie
@Przemek

Pracuję tutaj już kilka lat, "dogadałam" się z Panią Prezes i dyrektorem co do weekendów i dnia kiedy wychodzę wcześniej odebrać dziecko, również co do godzin dodatkowych w sezonie, zapisuję sobie, liczę godziny i nie miałam sytuacji aby się prosić o to co wypracowałam. Jak mam jakieś niejasności to potrafię zadzwonić do kierownictwa i zapytać, tu też nie zdażyło mi się nie otrzymać odpowiedzi z biura. Firma się rozrosła więc zmiany są nie uniknione i nowe osoby w firmie też, skoro taka jest decyzja Pani Prezes to co mi do tego, ja robię swoje, a i uważam też, iż normalne jest to, że kierownictwo może mieć czasami uwagi. Czytam negatywe komentarze i zastanawiam się, że jeśli to jest pracownik firmy to czemu nie powie tego szefostwu wprost? Nikt nikogo nie uwiązał tu do salonu i nie zmusza do bycia w firmie. Kilka firm "przerobiłam" i chętnie poznam te gdzie można siedzieć nic nie robić a zarabiać?? Ktoś chce wywołać burze w szklance wody i tyle. Chcesz się przyjąć to się przyjmij popracuj trochę i sama oceń. Firma zatrudnia myślę dobre kilkadziesiąt osób wielu z długim stażem to chyba też coś "mówi" o stabilności zatrudnienia.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Celina
Były pracownik

Jestem również byłym pracownikiem tego punktu i w 100% zgadzam się z opinią Pani Alicji w firmie panuje nieporządek pracownicy są nierówno traktowani ogólnie nie polecam nikomu

Karolina
Były pracownik

Zgadzam się z Panią Alicja firma wykorzystuje swoich pracowników myśli oczy i jawnie (usunięte przez administratora) choćby właśnie sytuacja z premia

Mila
Pracownik

To prawda!zgadzam się z ta opinia.Za firmę sprzątająca trzeba zapłacić????!wierze ze wszyscy odeszli nie dziwie się,,,

Anonim
Były pracownik

Więcej szkody niż pieniędzy. Nie polecam podejmować współpracy w tym optyku

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Anonim

Ani Celina, ani Karolina nie pracowały u nas w salonie w Katowicach, więc skąd te komentarze? :)))

Pozdrawiam
Pracownik
@Ona

Alicja, mocno mijasz się z prawdą :) Szkoda, że nie wspomniałaś o (usunięte przez administratora) jaki robiłaś i pozostawilas po sobie. Zreszta nie tylko w tym optyku :)

Mila
Pracownik
 Pytanie
@Pozdrawiam

To w końcu pracowała pani Alicja czy nie? śmieszni jesteście :):):)Jak ktoś nie pracował tak jak mógł robić usunięte przez z administratora;)(usunięte przez administratora) żenada

6
Mila
Pracownik

Wiec prosze czytać:)

8
Mila
Pracownik

Pozdrawiam :)))

8
RD
Pracownik
 Pytanie

Serio? Tylko tyle?

10
J.
Pracownik
 Pytanie
@RD

Alicja przecież ty na rok pracy w salonie pół roku byłaś na L4 i za każdym razem kombinowalas ze zwolnieniami, więc jesteś zdziwiona że Cię zwolnili? To przec Twoja osobę cały czas mieliśmy problem z grafikami i dlatego trzeba było szukać osoby do nas na salon. Błagam,.miej trochę pokory i nie oczerniaj bezpodstawnie...

RD
Pracownik
@J.

Szkoda, że nie dopisała jakie straty firma poniosła przez jej ciągłe błędy i pomyłki, nie wspominam już o udzielanych rabatach byle wcisnąć… długo po Tobie sprzatalismy, oj długo… Dodatkowo ciągle intrygi, kłamstwa i sianie fermentu w zespole. Od takich osób jak najdalej.

Mila
Pracownik
@RD

Aż tyle...starszym paniom może wciśniesz kit:)

32
M.
Były pracownik

Pracowałyśmy razem na tym salonie. Wszystkie problemy skończyły się wraz z twoim odejściem, szkoda ze tak późno.

Pracownik
Pracownik

Alicja, takiej toksycznej osoby jak Ty nie poznałam nigdy…

Pracownik
Pracownik

Straszne brednie, mam nadzieje, ze żaden optyk się nie nabierze na Twoje historie… Ty w swoich klamstwach się sama pogubiłas… firma daje stabilizację i dobra wypłatę, jeśli ktoś solidnie pracuje. Nieprawda jest, ze cały zespół odszedł, większość została zwolniona i w końcu salon zaczął funkcjonować. Niestety nie każdy potrafi odejść z godnością…

Teresa
Inne
@Anonim

Prawda to o tych obcasach przez 12-14h? Wyczytałam w jednym komentarzu taką informację... Czy pracodawca zapewnia prywatną opiekę medyczną jako benefit w takim układzie?

35
Pracownik
Pracownik
@Teresa

Ale mnie rozbawiłaś tą prywatną opieką medyczną , pracodawca nie zapewnia nawet herbaty, kawy , wody do picia ;-))))

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Teresa

Nieprawda, gdzie zmiana trwa 14h?? Obcasy mogą mieć 2 cm wysokość, nie mogą być jedynie buty na płaskim.

I
Pracownik
 Pytanie
@Teresa

Obcasy przez 14h? :))) Nie dało Ci to @Teresa do myślenia, skoro galerie maksymalnie są czynne 12h??? Zamiana przeważnie trwa 10-11h, a buty faktycznie nie mogą być na płaskim tylko na delikatnym obcasie.

1
pracownik
Pracownik
@Teresa

Hmmmm... Firma stosuje nowoczesny model zarządzania - każdy pracownik to (usunięte przez administratora) krętacz i (usunięte przez administratora) Na każdym kroku podejmowane są próby obcięcia premii - no bo przecież kwoty te są na niebotycznych wręcz poziomach (NIE :)). Czyli progi progami, ale premia i tak zależy od układu gwiazd - czytaj humoru szefostwa. Nie słuchaj bajek jakie usłyszysz na rozmowie. Miej trochę godności i poszukaj pracy w innym miejscu - nawet jeśli za mniej, to w normalnej atmosferze. Chyba coraz więcej osób zrozumiało jak to działa, bo większość salonów w dużych miastach nie narzeka na nadmiar chętnych do pracy - co powoduje wieczne braki w ludziach i pracę w mocno okrojonym składzie. Naprawdę, poszukaj miesiąc czy dwa dłużej, ale nie tutaj.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@pracownik

To bardzo ciekawe, może przybliżysz nam, które salony narzekają na braki w zespołach, bo może coś nam umknęło? :)

Agnieszka
Pracownik
@pracownik

To jest prawda. Nie rozumiem tej firmy. Nigdy i nigdzie u żadnego pracodawcy nie spotkałam się z takim szachrajstwem. Nie rozumiem Pani właściciel i jej decyzji. Kiedyś taka nie była. Wszystko zmieniło się na jeszcze gorsze jakiś czas temu- chyba za sprawa nowego dyrektora, który robi czystki, ale nic dobrego to nie wróży. Tak po ludzku to mi żal Pani Prezes bo dała się „ okręcić”. Jeszcze bardziej żal mi ludzi tu pracujących. Życzę wszystkim wytrwałości- może właściciele przejrzą na oczy.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jeszcze nigdzie z tak niespójnym zarządzaniem firmą się nie spotkałem jak tutaj. Jest dwóch kierowników regionalnych i każdy ma inną wizję na zarządzanie, przyjeżdża pierwszy i wprowadza swoje zasady, za jakiś czas przyjeżdża drugi i wprowadza zupełnie inne zasady jak ten pierwszy, a na koniec wpada (usunięte przez administratora) i mamy trzecią wizję działań na salonie - można dostać pomieszania z poplątaniem. Jakiś czas temu premia była możliwa do wykonania jeżeli ktoś uczciwie i ciężko pracował, teraz wprowadzono takie wymagania i obostrzenia że nikt nie zobaczy żadnej premii, szkoda tylko że ci ludzie nie rozumieją iż premia motywuje do działania , a teraz większość lub wszyscy mają olewkę na sprzedaż . Panowie nie mają pojęcia o zarządzaniu pracownikami, jeżeli nic się nie zmieni w podejściu do pracowników to za chwile chyba tylko właściciele będą tam pracować. (usunięte przez administratora) Chylę czoła przed wszystkimi którzy tam pracują .

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Zgadzam się z opinią. Praca w tej firmie to jakiś żart. (usunięte przez administratora) Ludzie tam zarządzający nie mają pojęcia o zarządzaniu wprowadzając cały czas jakieś nowe procedury, które są bardzo krzywdzące dla pracowników salonów i na pewno tez biurowych.(usunięte przez administratora) obiecuje cos czego nie jest w stanie "obronić". Mówi to co Pani Prezes podyktuje.(usunięte przez administratora) Ludzie chcą pracować, ale tam nie ma z kim. Rotacja jest bardzo duża i to nie tylko w salonach, ale i w biurze też, co jest tym bardziej niepokojące bo przecież są to osoby bezpośrednio współpracujące z Panią Prezes i jej " dyrektorami". Odchodzą wartościowi ludzi(usunięte przez administratora)premia, której nikt nie będzie w stanie wyrobić. Żal mi pracujących tam ludzi, są obdarci z godności.(usunięte przez administratora).

Małgosia
Kandydat
@Pracownik

W punkt! Ostatnie ULEPSZENIA w firmie są po to by ja zniszczyć. Wszyscy to widzą, prócz tych, którzy je wymyślają???? Szkoda, bo kiedyś byłam zadowolona z pracy i chętnie i z pasją ją wykonywałam. „Z (usunięte przez administratora) nie ma dobrego pracownika”.

Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam pracy w firmie InterOptyk. Zaściankowe podejście do pracowników, inwigilacja, monitoring i na każdym kroku szczucie ludzi na siebie przez kadrę zarządzającą. Zarobki są żartem, a premia nierealna. Premia może zostać zabrana za najmniejsze widzi mi się. Pracownicy są niedoceniani, a co gorsza zastraszani. Artykułem w gazecie ludziom oczu nie uda się zamydlić.

Pracownik
Pracownik
@Były pracownik

Piszę anonimowo, ponieważ nadal pracuje w tej firmie, ale już w zasadzie niedługo. Zgodzę się z opinią, ze nie warto pracować w tej firmie. To co się w niej dzieje, to przechodzi ludzkie pojęcie. Zarobki tylko dla "wybranych pracowników(usunięte przez administratora)Premia to po prostu żart bo jej nie ma. (usunięte przez administratora) W tej firmie dzieje się coś złego, odchodzą ludzie bo nie da się tam normalnie pracować, funkcjonować.(usunięte przez administratora). Wyróżnieniem będzię to jak(usunięte przez administratora) zacznie dostrzegać to czego nie widzi bo jest zaślepiona "nowym". Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Nawet najgorszemu wrogowi.

Pytanie
 Pytanie

Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k.?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

W Inter Optyk nie mozna mówic o dobrej atmosferze,. Każdy na każdego nadaje, skarży, donosi do pani Prezes i jej "dyrektorów", którzy sami podsycają plotki. Atmosfera jest okropna, ciągła inwigilacja, monitoring. Kadra zarzadzająca bez kompetencji, mówią to co im slina na język przyniesie, albo to co nakazano im mówić. Za każdą czynność, która uznana jest przez Panią Prezes za "niewłaściwą" - a to może być wszystko np. paproch na wykładzinie w salonie, zabierana jest premia bez żadnego wyjaśnienia. Praca w tej firmie jest ogromnym stresem, nie wiadomo co bedzie następnego dnia, co wymyślą dyrektorzy lub Pani Prezes. Nawet nie wiadomo jak tą atmosferę opisać.. Osobiście nie polecam pracy w tej firmie chyba, ze zmieni się kadra zarządzająca w całości.

Ona
Inne

Jedna z opinii mówi o charytatywnych godzinach pracy. O co może chodzić? Nadgodziny nie są wypłacane? Dużo tych nadgodzin ewentualnych w skali miesiąca? Ktoś się do tego odniesie?

Ona2
Pracownik
@Ona

Niestety, wszystkie soboty są obowiązkowym dniem pracy, który nie wlicza się (jest ponad) pełnym etatem, ani nie jest wypłacany (8-16h w miesiącu na koszt pracownika)

Pytanie
 Pytanie

Wiecie, czy Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?

Mila
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

????laptop?firma nie daje pracownikowi nawet wody.

Optometrysta
Pracownik

To i ja się wypowiem o tej firmie jako obecny pracownik na stanowisku optometrysty. Nie będę wypowiadać się za innych, ani za warunki innych. Pracuję w tej firmie już 2 lata, od samego początku zostałem poinformowany że jest pewien dress code, pewna hierarchia w firmie. Jeżeli pracujemy zgodnie z naszym stanowiskiem, jesteśmy w tym dobrzy to... Firma potrafi docenić takiego pracownika. Finansowo a i też szacunkiem. Jestem zadowolony z pracy. Na pewno konfrontując się z zarządem firmy, trzeba być twardym charakterem, pokazać że jeśli się coś umie, to można się cenić - jakość zawsze jest w cenie. Piszę ten komentarz, ponieważ 2 lata temu czytałem tutaj opinie innych osób, dużo było niezadowolonych, ktoś inny napisał "że trudno o podwyżkę, ile się wynegocjuje na starcie, tyle się ma". Zasięgnąłem opinii osób trzecich, ale mimo wszystko zdecydowałem się zaryzykować. Obecnie nie żałuje tej decyzji :)

1
Pracownik obecny
Pracownik
@Optometrysta

Mam podobny staż i odczucia. Też czytałem opinie tutaj i miałem moment zawahania. Stwierdziłem, że nie mam nic do stracenia i nie żałuję. Nie mogę narzekać ani na atmosferę, ani na wynagrodzenia. Zarząd potrafi docenić sumienną pracę :)

Katarzyna
Inne
@Optometrysta

Wow dress code. Ciekawe. Można wiedzieć dokładnie, jak trzeba się ubierać do pracy? Jakie to ubrania? I czy jeszcze jest jakieś dofinansowanie dla pracownika, aby zakupić odpowiednie ubranie by wpisać się w ten dress code?

Pracownik obecny
Pracownik
@Katarzyna

Każdy nowy pracownik dostaje od firmy strój- dla kobiet jest to marynarka, spódnica, koszula i apaszka :) Wszyscy pracownicy mają ujednolicony strój.

Karolina
Inne
@Pracownik obecny

A właśnie jak to jest z kobietami w pracy, dużo ich tam pracuje? Pytam, ponieważ nie lubię być wyjątkiem, jeśli mam być szczera. I czy można stwierdzić, że firma traktuje na równi ludzi bez względu na płeć?

Optometrysta
Pracownik
@Katarzyna

Tak, to zależy od zajmowanego stanowiska. Ja dostałem dwie opcje. Pantofle, czarne spodnie na kant, biała koszula, krawat i biały lekarski fartuch, albo strój typowo szpitalny - białe spodnie, biały scrubs/fartuch i białe buty. :) A odpowiadając na pytanie następne, chyba większość osób w tej firmie to kobiety. ;)

Aneta
Kandydat
 Pytanie

Szukam pracy w optyku, mam 3 lata doświadczenia w pracy w innym salonie, wracam właśnie z macierzyńskiego i chciałam się dowiedzieć jak wyglądają warunki pracy? Czy to jest miejsce przyjazne młodym Mamom?

Pracownik obecny
Pracownik
@Aneta

W naszej firmie pracuje kilka dziewczyn, które mają małe dzieci i da się wszystko pogodzić. Kwestia ustalenia wszystkich zasad na samym początku :) Firma jest przyjazna pracownikom, którzy są rzetelni i uczciwi. Pozostałym dziękuje za współpracę i później wypisują te głupoty poniżej :) Zapraszamy :)

Aldona
Inne

Świetna obsługa , jako klientka jeszcze nie trafiłam na lepszą! Pozdrawiam Panie z Wadowic.

1
Optometrystka
Były pracownik

Dzień dobry, jestem optometrystka z kilkunastoletnim doświadczeniem, współpracowałam z Inter Optyk kilka dobrych lat. Świadczylam usługi dla tej firmy, więc miałam przyjemność być na wielu salonach należących do sieci Inter Optyk. Dokładnie jak napisałam w poprzednim zdaniu... PRZYJEMNOŚĆ, ponieważ personel na salonach jest bardzo dobrze wyszkolony i wykwalifikowany, w dodatku bardzo pomocny - przynajmniej te dziewczyny na które ja trafiałam ????. Sprzęt w gabinecie należy do jednych z lepszych i nowocześniejszych na rynku. Firma należy do tych, która dba o standardy i profesjonalną obsługę, więc to jest miejsce dla kogoś kto chce pół dnia przesiedzieć na kawce na zapleczu. Polecam wszystkim pracownikom, którym zależy na rozwoju w świecie optycznym! Pozdrawiam z tego miejsca cala ekipę Inter Optyk z Bielska! ????

Ka
Były pracownik

Firma w moim przypadku słabo z organizowana, na ogłoszeniu informacja, że świadczenie pracy w oparciu o umowę o prace, na pierwszej rozmowie, żadnej informacji, a pózniej przed rozpoczęciem współpracy info, że będzie na okres 3 miesięcy umowa zlecenie, a pózniej kolejne 3 miesiące na uop. Pracowałam jeden dzień, konieczność zakupienia konkretnych ubrań aby zgadzało się z outfitem firmy, mimo wielu prób kontaktu z kierownictwem nie udało mi się uzyskać informacji co z moją umową, pytałam Pań co pracują na sklepie ale żadnej informacji nie miały, nawet za bardzo nie chciały pomóc w rozwiązaniu problemu (chociaż podać nr do kogos z kadr) A odnośnie Pań, bardzo miłe ale dnia pierwszego kiedy to rozpocząć miało się wdrażanie w obowiązki, zostawiły mnie na sklepie samą, a one były na zapleczu - super wdrożenie. Z racji że do końca dnia mimo wielu prób nikt się do mnie w kwestii umowy nie odezwał postanowiłam nie pojawiać się dnia następnego, następnego dnia dzwoni Pan , który mnie rekrutował z pretensjami, że nie pojawiłam się w miejscu pracy, moje pytanie w kwestii umowy olał, mówiąc że widocznie nigdy mi na pracy nie zależało. Ogólnie ja miałam nie przyjemne odczucia co do firmy

m
Inne
@Ka

jedna z niewielu opinii, która nie składa się z jednego zdania lub równoważnika zdania, a opisuje sytuację z firmy

22
???
Pracownik
@m

A ja wręcz przeciwne mam wrażenie do Pani. Na pierwszym spotkaniu poinformowano mnie o umowie zlecenie, ale to ze względu na mój brak doświadzczenia, teraz pracuję już ponad trzy miesiące i otrzymałam umowę o pracę, tak samo strój dostałam od razu. Może dlatego, że byłam rekrutowana w siedzibie firmy i od razu Pani Kasi mi wszystko wytłumaczyła i dała cały strój. W salonie optycznym raczej nie ma opcji siedzenia sobie przez pół dnia na zapleczu, więc ten komentarz Pani brzmi conajmniej dziwnie lub nieprawdziwie... Ja szczerze polecam wszystkim, którzy dopiero zaczynają z optyką, bo można się wiele nauczyć, jedynie jeśli ktoś nie jest nastawiony na nauke niech lepiej odpusci, bo najgorsze sa pierwsze dwa, trzy tygodnie. Potem już z górki :)

Ile
Pracownik
 Pytanie

Ile można zarobić na stanowisku doradcy klienta? Jaka stawka na umowie? Ile na miesiąc na rękę wychodzicie? Hmm warto się starać o pracę proszę o opinie

Nikt
Pracownik
 Pytanie
@Ile

Nic a po co ma zarabiać i się bawić w podchody z kimś tam !!???? Pozdro robić swoje i wolne :) tak to działa ?

4
Ile
Pracownik
@Nikt

Twoja wypowiedź jest zupełnie niezrozumiała.

2
pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Ile

Myślę że o stawkach nie ma co tak krzyczeć na głos ;) Pieniądze są dobre albo bardzo dobre to zależy tylko od ciebie i tego jak pracujesz :) Czy warto się starać o pracę u Nas ? myślę że tak , pracuję tutaj już wiele lat i jest to praca która jest satysfakcjonująca zarówno finansowo jak i zawodowo :)

Ile
Pracownik
@pracownik

Wiesz dobre pojęcie względne. Bardziej chodzi mi o kwestie na umowie czy jest 4 z przodu brutto nie konkretna kwota bo raczej tego nikt nie zdradzi. Interesuje mnie min 4 tys brutto z przodu

I.
Pracownik
@Ile

4 butto myślę, że jest osiągalna, w zależności jakie masz doświadczenie i zdolności sprzedażowe.

Luna
Były pracownik
@Ile

Nie warto. Na początku wielkie obietnice, później zostajesz bez wypłaty i premii - zazwyczaj przed urlopem lub świętami. To takie typowe dla inter optyka i ludzi zarządzających tą spółką.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Luna

Ktoś tutaj wypisuje bzdury... Pracuje kilka lat i nigdy nie byłam bez premii czy wypłaty, ale jak widać były pracownik chyba się mści bo coś nie wyszło?

RD
Pracownik
@Luna

Pracuje od lat i zawsze wypłaty są na czas, a nawet przed czasem! Nigdy nie zdażyło mi się, żebym nie dostał wypracowanej premii czy pensji. Potwierdzi to każdy uczciwy i lojalny pracownik naszej firmy.

M
Pracownik
 Pytanie
@RD

Dokładnie, ktoś od pewnego czasu mocno oczernia naszą firmę. Ciekawe jaki ma w tym cel?

1
RD
Pracownik
@M

Szkoda tylko, że pisząc te brednie nie mają odwagi podpisać się swoim imieniem. Po ostatnich rotacjach w zespołach pare osób może mieć problem z pogodzeniem się, ze nie byli nie zastąpieni…

1
Mila
Pracownik
@RD

Ty sie podpisz imieniem I nazwiskiem ????

2
RD
Pracownik
@Mila

Wszyscy zorientowani pracownicy naszej firmy wiedzą, kto kryje się pod tymi inicjałami ;) Pozdrawiam, Radek (usunięte przez administratora)

1
Mila
Inne
@RD

Wszyscy zorientowani klienci Tez wiedza:):):)Pozdrawiam

6
Mila
Pracownik
@RD

Prawda boli nie wszystkie opinie musza byc pozytywne ,jest talkie przyslowie “Maly pies duzo szczeka”:)

31

Zostaw merytoryczną opinię o Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k. - Andrychów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 6 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k.
4.6/5 Na podstawie 27 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Pl. Adama Mickiewicza 3
    34-120 Andrychów
  • NIP: 5512620783 REGON: 360371223 KRS: 0000536675
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Inter-Optyk Sp. z o.o. sp.k.
Przejdź do nowych opinii