Czy w Taranko sp. z.o.o odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
W jakich godzinach pracownicy pracują? Jedna zmiana 12h? Czy po 8h - dwie zmiany?
Odradzam długo czeka się na zwrot za zakupy Internetowe. Telefonowałam, ale sztywno trzymają się regulaminu. Inne sklepy zwracają w kolejnym dniu lub dniach, a tu czekasz regulaminowo. Nie warto zamawiać dużo bo nie można nic kupić innego. Myślenie marketingowego brak lub bardzo słaba sytuacja finansowa. Rzeczy zwrócone już dawno sprzedane i nie ma na stronie Nie polecam żadna jakość.
Tak jak powiedziałaś, zwroty wykonywane są zgodnie z regulaminem, to że odsyłają ci pieniądze trochę później to nie poprawi sytuacji finansowej firmy tak jak to określasz. Wydaje mi się, że wszyscy klienci zaczęli myśleć, że tylko oni mają prawa, a sprzedawca to ma najlepiej wszystko za darmo dać.
Jestem klientką tego sklepu od kilku lat. Bardzo lubię tą markę i w zasadzie w większości tu się ubieram. Sklep internetowy śledzę bardzo często-w tym roku zmieniła się strona-żeby sprawdzić dostępność rozmiarową - należy wchodzić w każdy model osobno-jest to bardzo czasochłonne i irytujące.
Cześć. Czy jest tutaj osoba z centrali, bądź ktoś kto orientuje się jak wyglada praca na stanowisku pracownik magazynu? Jaka atmosfera, ludzie, dodatki itp. Dziękuję! Miłego dnia :)
Zadzwonili do Ciebie z zaproszeniem na rozmowę? Bo mojej aplikacji, jak na razie nie otworzyli....
No niestety co do grafików to masakra. Kierownik nie może zamykać bo ma dziecko ale ze pracownik ma dziecko to już nie ważne. Jak masz dziecko i ci to przeszkadza w pracy to zmień pracę. Słabe jest to że regionalni nie rozmawiają z nami sprzedawcami tylko z kierownikami a oni pięknie przekazuja tylko to co jest im wygodne do przekazania. Być może to ujma dla góry żeby rozmawiać z dołem ale my nie jesteśmy śmieciami często mamy większe pojęcie o pracy niż kierownik. Zauważcie nasze istnienie i nasza pracę.
Z grafikami nie wygramy tyle naszego co powiemy kierownik ma zawsze rację i tylko rację . Puste słowa dyrektora że są weryfikowane przez regionalnych nie prawda.Temat od dwóch miesięcy się przewija i nic sobie nikt z góry nie robi ,doby nadal nie przestrzegane ,kierwonik układa pod siebie grafik i tylko pod siebie . Regionalny ma klapki chyba na oczach i nie widzi co się dzieje w grafikach jest jeden wielki bałagan mało tego wie o wielu sytuacjach ,które nie powinny mieć miejsce na salonie psychiczne wykańczanie pracownika przez kierownia ,ale udaje że nie ma takich sytuacji .Regionalny wyslucha może ciebie jak akurta będziesz podczas wizytacji ,ale tylko jednym uchem wejdzie drugim wyjdzie.Zgadzam się z tym że nie raz mamy my zwykli sprzedawcy większe pojecie o pracy niż kierownik.
Mam wrażenie ze pisze to jedna i ta sama nieszczęśliwa osoba czy tam pracownik. Jakbyś pisała o miejscu pracy w innej firmie. Przyszłam tu do Taranko w tamtym roku z innej sieciówki i praca jest bez porównana lepsza. Premie na które warto pracować bo mogę dostać porządku kasę minimum 750 a nie jak w poprzedniej pracy 200 za zrobienie planu. Miałam już kilka wizyt regionalnej u siebie i na początku się stresowałam bo ludzie opowiadali jaka jest straszna i wcale to nieprawda. Pracuje razem z nami przy dostawie z towarem pomaga ogarnąć sklep czy magazyn. Widziałam tez wpis ze się każe uczyć wyników na pamięć a nigdy tak nie miałam bo rozmawiamy o wynikach by je zrozumieć i zaplanować prace z towarem. Wyglada to tak jakbyś się uwzięła na firmę lub masz jakiś żal to kogoś o coś. Dorosła jesteś skoro pracujesz wiec pogadaj z regionalna albo napisz do firmy lub zadzwoń to będzie bardziej skuteczne chyba niż smarowanie anonimowo w internecie co chwile o tym samym
A o co chodzi z tymi dobami? Bo ja dopiero zaczynam pracować i tak się zastanawiam jak to sprawdzać.
Musisz mieć przerwę między zakończeniem pracy a rozpoczęciem 11h odpoczynku . Tzn że jak kończysz o 22 pracę nie możesz na drugi dzień przyjść na 6 rano np.
Mega przykre że w takiej firmie nie dostaje się nic na święta. Czas chyba przenieść się do Lidla czy Biedronki bo tam bardziej dbają o pracowników.
jak ostatecznie w tym roku z tymi świętami u was wyszło? kto dostał a kto nie? i dlaczego? to jest w formie premii za wyniki?
Tak salony dostały paczkę o wartości 150-200zl na cały Salon. Jakas kawa, czekolady, cukierki itp. W sumie nie wiem czy to traktować jako coś co się dostało na święta czy nie interpretacja jak widać jest dowolna.
Tak. Dostałyśmy paczkę z firmy. Były dobre słodycze i herbata oraz kawa. Miła niespodzianka. Można było mieć słodki czas choć trochę gdzie ludzi w grudniu w sklepach jak zawsze dużo
To idź. Pracuj w 4 osoby na dużym sklepie. Rozwieź mięso produkty świeże w międzyczasie idź na kasę później posprzątaj co ktoś coś rozwalił. Sama jezdzij paletami. Dźwigaj skrzynki z warzywami. Oczywiście za te same pieniądze co mamy tutaj a nawet i lepsze jak dobry miesiąc. Chyba nie wiesz co piszesz
Praca za najniższą krajową, premie nie do zrobienia, plany sprzedażowe nierealne. Na święta nic nie dają. RKSy bez doświadczenia, a od ciebie oczekują, że wyrobisz plan sprzedażowy i tylko się wywyższają bo przecież pracownicy mają zmusić klienta do zakupu. Grafiki nie są robione w formie zrównoważonego systemu pracy. Ogólnie nie ma plusów.
Nie ma czegoś takiego jak zrównoważone grafiki pracy :) już to świadczy o Twojej inteligencji i wiedzy na temat pracy hahahahah Były paczki ze słodyczami dla nas do sklepów kłamczuchu. Weź się do roboty to plany będą robione. A jak nie ma plusów to odejdź i daj nam pracować w spokoju trolu a nie ciagle piszesz bzdury
No tak paczka za może 150zl to luksus fakt tylko stopy całować. Szefostwo nawet się nie potrudziło żeby napisać życzenia i wysłać do sklepów a to nie wymagało zednego wkładu finansowego. PS a ty skończ kobieto nazywać ludzi trolami i bronić tak firmy bo to jest właśnie żałosne.
Zrób sobie porządek w głowie, bo za dużo w niej żalu i oczekiwań oraz złości. Żałosne jest twoje narzekanie i rzyganie w internecie i świadczy o dużej niedojrzałości. Nikt nie każe stop całować, bo coś dostaliśmy. To miły gest po prostu nic więcej. Kartka była z życzeniami w środku. Jeszcze chciałabyś polecony imienny? : ))))) Bronię tego ze jesteś niesprawiedliwa w ocenie, wy tylko potraficie marudzić.
Kupiłam w Taranko sukienkę i jak to bywa z zakupami na odleglość, nie do końca był to udany zakup. Zaraz następnego dnia wysłałam zwrotną paczkę. Kupując sukienkę wybrałam dostawę kurierem za którą zapłaciłam zgodnie z wystawioną ceną 18 zł Koszty zwrotu też poniosłam co jest oczywiste. Jakież było moje zdziwienie gdy na konto wpłynęły pieniądze za zwrócony towar. Dostałam pieniądze za sukienkę + zwrot za dostawę ale nie !8 zł jak zapłaciłam tylko 7.90 bo tak sobie zapisali w regulaminie że zwracają koszt najtańszej dostawy czyli za dostawę pocztą. Nie rozumiem tego przecież to ja płaciłam za dostawę kurierską a nie Taranko. Widać to taka kara że odsyłasz. Nie jest to duża kwota, ale chodzi o zasadę, jak tak ma wyglądać przyciąganie klienta do swojego sklepu, to gratuluje super metody. Dla mnie ten sklep jest już spalony !!!
Niestety ale nie polecam firmy Taranko. Ciuchy są bardzo drogie jednak cena nie idzie w parze z jakością. Bluzka za która zapłaciłam rozdarta się po dwóch miesiącach...spod się kompletnie postrzepil i wyglądała jak (usunięte przez administratora)
Przecież można oddać na reklamację każdy klient ma na to 24 mc. Firma nigdy nie robi problemów przy reklamacji i podchodzi do tego rzetelnie.
Problemem nie są tylko grafiki, tak zgadzam się z tym że nie są układane sprawiedliwie. RKS nie poświęcali poprostu czasu żeby je dokładnie przeanalizować to fakt! Przykre jest to że musiało dojść do tego że są wdrażane jakieś działania związane z grafikami dopiero po wpisach na gowork. To my wszyscy budujemy ta firme RKS, kierownicy, sprzedawcy,dekoratorzy,panie na magazynie, my wszyscy pracownicy Taranko.Nie powinny mieć miejsca sytuacje że nie możemy porozmawiać z kierownikiem, a nie mamy na tyle zaufania żeby porozmawiać szczerze z Rksem o problemach na salonie. Ale jak widzimy jak RKS przyjeżdża i jest na dobrej stopie koleżeńskiej z kierownikiem,nie mamy odwagi. Jak moze nas pytać sie RKS jak nam się pracuje przy kierowniku? Jaka bedzie odpowiedź ok. RKS nie zdają sobie sprawy chyba do końca co się dzieje na salonach w relacjach kierownik sprzedawca. Kierownicy wprowadzają swoje rządy. Nie twierdzę że jest tak na każdym salonie. Może było by jakimś rozwiązaniem żeby RKS przyjechał poświecił 5 minut na rozmowe z pracownikami, a nie tylko z kierownikiem był w koleżeńskiej komitywie. Widać że jest jakiś problem problem ,a dużo rzeczach RKS nie wiedzą. Od razu chce napisać że nie dotyczy się to napewno wszystkich salonów.
Grafiki to jedno wielkie nie porozumienie !! Tu chyba żadne działania nie pomogą nawet meile Pana dyrektora tłumaczącego się że są weryfikowane i wszytko jest przestrzegane. Kierownicy i tak robią swoje.
Nie od dziś wiadomo że kierownicy i RKS żyją na stopie koleżeńskiej. A grafiki zależą od humoru kierownika to wielka loteria.A RKS jak nie za toną w morzu tabelek może sprawdzą grafiki może nie . I tak miesiąc w miesiąc człowiek czeka jak na skazanie na grafik
Stopa koleżeńska? Czyli ze co? Mają się na nas drzeć? Wyzywać poniżać? W tej firmie współpraca z RKS jest na stopie partnerskiej nie koleżeńskiej. mylisz pojęcia. Ktoś tu dobrze napisał o tym żebyś odeszła trolu.
Nawiązując do złego traktowania, pewnie jesteś dobrym kierownikiem który nie poniża pracowników przy innych ,nie manipuluje nimi,żeby nastawić przeciwko pozostałym pracownikom. Niestety takie sytuacje mają miejsce na salonie ,nie odejdę żeby dać komuś satysfakcję. Nie jestem trolem, tylko osobą poszkodowaną przez przełożonego
Jeśli tak jest to przykro ze masz taki problem Zgłoś to do firmy żeby mogli się tym zająć i wam pomoc. Smarowanie anonimowo w internecie nic nie da, a tylko szkodzi innym zespołom i całej firmie. A nie na tu złych warunków pracy to szkoda żeby ludzie myśleli ze wszyscy są tu źli
Praca w centrali - czy mozliwa jest okazjonalna praca zdalna?
Porażka. Radzę unikać tej firmy jako pracodawcy, (usunięte przez administratora), wewnątrz ciągłe błędy i brak spójnej komunikacji, nikt nie dba o pracownika salonu który reprezentuje i zasila sobą markę.
No dokładnie to my w salonach pracujemy żeby ta cała centrala miała na wypłaty. Ale panie w magazynie, kadrach, księgowości czy marketingu itp mają się za lepsze, mądrzejsze i ważne a nas traktują najgorsza część tej firmy. A to my zarabiamy na ich wypłaty.
nie no one też raczej jakąś pracę wykonują... o co chodzi z tymi błędami, o których wspomina? O jakich przykładowych mowa i jak się je rozwiązuje?
Praca sama w sobie okej. Ale grafiki, traktowanie pracowników nie do końca sprawiedliwie? Rzekomo RKS sprawdzają grafiki, czemu więc kierownik i jego ulubiony pracownik mają zmiany do 17, 16, zamknięć tyle co nic, a kolejny pracownik zamknięcia ma ciągle, zmian rannych może dwie? Soboty również nie są dzielone sprawiedliwie, zwykły pracownik ma ciągle zamknięcia, kierownik i ulubieniec zmiany ranne. Mimo rozmów z kierownikiem słyszy się że tak wyszło, że mam dziecko, szkoda że osoba bez dziecka i męża nie jest traktowana również jak człowiek który też ma życie poza pracą i swoje sprawy do załatwienia, od kiedy posiadanie dziecka stało się przywilejem w grafiku? To nie jest pierwsza skarga w tym temacie, RKS i kierownicy nadal mają to gdzieś.
Praca, jako praca, jest w porządku. Na wynagrodzenie nie ma co narzekać. Tylko jedno pytanie… Gdzie są RKS’i? Czy nie widzą jak są układane grafiki pod kierowników? Nie jest przestrzegana nawet doba pracownicza. Jestem ciekawa, czy w ogóle grafiki są analizowane przez kierowników…
Zgadzam się. Na Firmę nie powiem złego słowa. Dobrze się pracuje w Taranko, nawet bardzo !! Ale jeśli chodzi o grafiki … Kierownik zawsze więcej weekendów wolnych … zmiany w większości poranne . A ma być sprawiedliwe.. każdy ma mieć po równo zmian żeby uniknąć konfliktów. Jednak jak zwróci się uwagę kierownikowi to co usłyszę ? ”tak ma być” … jak ma być ? Każdy ma życie prywatne. Tez uważam ze nie są weryfikowane grafiki. Łamanie doby pracowniczej, nigdy nie było na to zwracane uwagi. Kierownik ma dobrze kierować zespołem i dać o każdego a nie tylko żeby on miał lepiej.. a co tam ona niech zamyka…. Nie są grafiki weryfikowane A jak są, to jak wytłumaczcie to ze danego miesiąca mamy 9/10 zamknięć a kierownik 4? To jest sprawiedliwe ? Dodatkowo… święto na tygodniu i co? Kierownik już dzień przed świętem ma wolne żeby zrobić sobie długi weekend… nie da się w 100% zrobić tak żeby był każdy szczęśliwy … Wystarczy układać po równo… I zamknięć i otwarć i każdy szczęśliwy
A jaki to sklep? Może warto żebyś napisała? Niedobrze jak sklepy są wrzucane do jednego wora i jest najazd na nas wszystkich… A napisałaś na maila? Pisali przecież z firmy ze jeśli coś jest nie tak to żeby do nich napisać…
Wiadomo jak sprzedawca napisze do firmy to kierownik się obroni i sprzedawca nie będzie miał życia i normalnej atmosfery w pracy i będzie mobingowany "kulturalnie "
Dokładnie. Tez spotkałam się z taka sytuacja .. Niech Regionalni liczą zmiany, to wszystko wyjdzie kto ma racje. Najlepiej napisać maila a później będą mówić ze jesteś problemowa i zwolnią.. My tylko walczymy o to żeby była sprawiedlowość i kierownik był sprawiedliwy. Nie mówię ze każdy taki jest. Ale skoro odzywają się tu ludzie to coś jest na rzeczy . I więcej salonów ma takie problemy. Z reszta komunikujemy się między soba…
Przecież dostaliśmy maila do sklepów, że grafiki wysyłane są sprawdzane i nie zawierają niezgodności? To jak ktoś może wiedzieć jaki w sklepie grafik obowiązuje skoro nikt nie chce nic napisać ani się przyznac o jaki sklep chodzi? Piszesz ze się komunikujemy między sobą wiec skoro tak jest to dlaczego ukrywać kogoś kto jest niesprawiedliwy? To później rzutuje na cała firmę, a może się okazać ze jedna osoba jest szkodliwa.
Nie musisz pisać z imienia i nazwiska. Wystarczy ze napiszesz o jaki sklep chodzi. Już tutaj trochę pracuje i nie zauważyłam mobbingu z żadnej strony, wiec może to wina kierownika jednego ze sklepów. Zgłoś to do dyrektora i na pewno ci pomoze
Wiem wiem że nie muszę pisać z imienia i nazwiska ale jak napisze jaki sklep to dopiero będziemy mieli w zespole . Nie są weryfikowane a RKS powinien to weryfikować jak można 2 razy w miesiącu kanczyc po pierwszej zmianie a resztę albo popołudniu albo całe dnie ludzie my jesteśmy wyrozumiali dla firmy na wszystkie zmiany i dyspozycyjni niech ktoś o nas pomyśli o pracownikach. Jest grono pracowników którzy nie narzekaja na firmę tak jak ja ale powinno sie troche sprawdzać działania kierowników ja napiszę meila do dyrektora mogę sie pożegnać z spokojna praca
Przykro mi ze tak masz w sklepie. Szkoda pracować w takiej atmosferze. Jeśli macie takie problemy z zespołem to naprawdę polecam pogadac z góra, teraz mamy pomocne osoby wiec na pewno nie zostaniecie zwolnieni tylko wyjaśni się sprawę. Pogadaj z koleżankami. Powodzenia
Lepiej iść i w mięsnym sprzedawać. Tu ciągle najniższa krajowa plus 2% od sprzedaży i premia 500zl brutto od wyrobienia planu, który jest ciągle zawyżany. A o bonach na święta można zapomnieć...... Czyli lepiej pracować w Lidlu czy Biedronce. Wymagania co do ubioru ale zero kasy na obuwie czy rajstopy na które wydaje się sporo kasy. Zrobisz plan ponad normę zero dobrego słowa, nie zrobisz pretensje. To bardzo demotywuje pracowników bo masz wrażenie że wszystko robisz źle a jak już zrobisz dobrze to i tak nikt tego nie zauważy. Osoby w biurach nie znają pracy nie wiedzą jak wygląda to w sklepach, uważają się za nie wiem kogo a są takimi samymi pracownikami tej firmy jak sprzedawcy. Do taraz mam uraz do tej firmy i będę każdemu odradzać.
Zastanów się kim jesteś. Ewa, iza, ona czy żal. Żal to jesteś ty jak dajesz w jednym czasie kilka niemiłych opinii na temat firmy które w większości są nieprawda. Odeszłaś to daj nam pracować spokojnie i nas nie obrażaj i nie utrudniaj nam pracy. Gdyby tak było złe to byśmy wszystkie odchodziły i co chwile by były zmiany ludzi, a dziwne ze każda z nas pracuje po tyle lat i nie nie meczy się w tej pracy i pana Boga nie złapaliśmy za nogi ze pracujemy w Taranko.
Nikt nikogo tu nie obraza ???? popieram tą osobę co napisała kom wyżej … zgadzam się zbijam z Tobą pione. Skoro jest tutaj tyle negatywów to warto wyciągnąć wnioski. Nigdy w zyciu nie spotkałam się z takim fałszerstwem jakie daje regionalna … widzę ze nas jest więcej które widza co tutaj się dzieje w tym cyrku pod nazwa Taranko. Ale ktoś kto zaciekle broni uważa ze to jedna osoba bo tak prościej obronić firme i udawać ze jest super, kwiatki pachnące na łące rosnące A tu psikus. Jest nas więcej I super. Taranko na zadanie domowe poproszę poczytać co to znaczy dobre traktowanie ludzi. Buziaki
Pani Justyno, jeśli ma Pani uwagi prosimy napisać do nas maila z opisaniem Pani wątpliwości praca(małpa)taranko.com
W gdansku taranko doszywa metki do tanich szmat
Już nie doszywa na połowie rzeczy made in china. Klientki zdziwione i oburzone bo przez (usunięte przez administratora) lat były (usunięte przez administratora) więc się nie dziwię.
Byłam stałym klientem ale już noe jestem. Większość rzeczy poliester i do tego 3/4 MADE IN CHINA. Taranko nie różni się niczym prócz cenami od sieciowek. Jeszcze jedzie na swojej dawnej renomie z której za wiele nie zostało. Myślę że mają klientki za naiwne a my takie nie jesteśmy.
Jestem bardzo rozczarowana postawą sklepu i działu reklamacyjnego. Kupiłam marynarkę za naprawdę nie małą kwotę. Marynarka ubrana na jedną okazję. Po Uroczystości marynarka odwieszona na wieszak a po niecałym miesiącu zauważyłam na marynarce plamki pleśni. Marynarka oddana do reklamacji po czym odrzucono reklamację.Złożone zostało odwołanie od reklamacji i po 2 tygodniach odpowiedź braku wskazań do uzanania reklamacji. Stanowczo odradzam zakupy w sklepie ponieważ nie traktują swoich klientów poważnie. Zrzucają winę na klienta.
No trochę się nie dziwię bo to nie wina sklepu że powiesila pani wilgotna marynarkę do szafy boć ma wilgoc w domu.
Nie Polecam Firmy Taranko Jako miejsce pracy Regionalni nie szanują pracowników Ciagle wszysko złe … obgadywanie i jedno wielkie zakłamanie Dodatkowo firma nie przedłuża umów na cza nie określony tylko w dniu gdzie kończy Się umowa zwalniają a na Twoje miejsce już wskakuje wyszkolony pracownik Parodia Pozdrawiam cieplutko !
Pewnie ciężko na to zapracowałaś, by ci nie przedłużyli umowy. Ja właśnie dostałam umowę na czas nieokreślony od września, więc może warto się zastanowić dlaczego tobie tego regionalna nie zaproponowała.
Pewnie masz 40+ Dzieci odchowane to dostałaś. Plus dobrze ktoś napisał wazelina Oj lubią takich, lubią.
Czy w Taranko są jakieś bony na święta czy spotkania integracyjne?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Taranko sp. z.o.o?
Zobacz opinie na temat firmy Taranko sp. z.o.o tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 32.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Taranko sp. z.o.o?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 1 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Taranko sp. z.o.o?
Kandydaci do pracy w Taranko sp. z.o.o napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.