Empik S.A.

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Empik S.A.

Marta
Kandydat

Po rozmowie - nawet dwôch i obietnicy ze wroca z feedbackiem - zerowy odzew. A wystarczylaby zwykla formatka mailowa - dzieki za poswiecony czas ale wybralismy innego. Slabe i malo profesjonalne.

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie
@Marta

O jaką rekrutację chodzi?

Adam
Kandydat

Od mojej rozmowy minęły już ponad 4 miesiące, w dalszym ciągu cisza. Pomimo wielokrotnego upominania się o jakąkolwiek informację zwrotną ciągle cisza. A takie były zapewnienia podczas rekrutacji, że stawiają na jakość

B.
Były pracownik
 Pytanie

Hej, czy wy w tym empiku dobrze sie czujecie? Ja wiem, ze ta praca to porazka jakich malo, bo mialam nieprzyjemność u Was pracowac, a traktowaliscie mnie w taki sposob, ze musialam to przepracować u psychologa. Dzisiaj zawitałam do jednego z empikow w wawa i co ujrzałam? Pracownika ze ZŁAMANĄ NOGĄ, W GIPSIE, całkowicie samego i popylającego na salonie o kulach, normalnie nie wierzyłam własnym oczom. (Ale moze nie powinnam byc w szoku, skoro mi jak mialam goraczke tez kazaliscie przychodzic?) jestescie firmą, która traktuje pracowników jak (usunięte przez administratora) Widzę tez,ze otworzył Wam sie nowy salon na warszawskich kabatach - mam nadzieje ze nikt nie popełni takiego błędu jak ja i nie bedzie dawał sie tam wyzyskiwać dluzej niz dzien :)

Prum
Pracownik
@B.

Niestety przyszłość nie napawa optymizmem. Wzrost cen energii i płacy minimalnej spowoduje zamknięcie dyskusji nad jakimkolwiek zwiększeniem obsad w sklepach czy podwyżek przynajmniej dla najlepszych. To samo co do wysokości premii. Cele do realizacji rosną czasami o kilkadziesiąt procent miesiąc do miesiąca, a kwota premii stoi. W obliczu obecnej inflacji pieniądze z premii za EP/budżet są zupełnie nic nie warte (sklepy partnerskie). Nic dziwnego że coraz więcej osób szuka innego miejsca pracy. Pamiętam kiedyś był duży ruch pracowników z tesco czy z multikina właśnie do empiku. Był spowodowany tym, że u nas się lepiej pracowało. Teraz zaczyna być odwrotnie. W retailu każdy chętnie bierze ludzi z empiku którzy mają parę lat doświadczenia. Doradcy w dużym mieście bardzo łatwo zmienić pracę.

wioosna
Pracownik
@B.

jestem w stanie w to uwierzyć

Martita
Były pracownik
@B.

O mój Boże, chciałabym, żebyś napisała, że żartujesz, ale jak znam praktyki tej firmy to to nie jest żart... Masakra, niesamowicie współczuję tej osobie. :(

B.
Były pracownik
@Martita

nie żartuję - przyszłam tam z kolegą, oboje byliśmy w takim samym szoku jak to zobaczyliśmy. :(

Ktoś
Były pracownik

Pracowałxm w Olpactor a pod tą firmą znajduję się Empik w Piotrkowie. Jestem jedną z wielu osób pracujących dla p. Agnieszki. I każda osoba z którą pracowałxm potwierdzi że praca tam do piekło na ziemi. Kierowniczka wyżywa się na pracownikach. Rozumiem obowiązki bo praca to praca, ale nakaz wykonania 10 różnych czynności w tym samym czasie i do tego obsługa klientów, a jak się nie wyrobisz to zaczyna na ciebie krzyczeć. Jest tam faworyzacja pracowników którzy za przeproszeniem wchodzą jej w d...Kierowniczka i jej mąż (który tam pracuje jako jeden z kierowników) przychodzą do pracy o której chcą, to samo z wychodzeniem. Nie polecę jeśli dbacie o swoje zdrowie psychiczne.

Bambo
Pracownik
@Ktoś

Nie jest tajemnicą że osoby z biura czytają te opinie ci jakiś czas więc pewnie zaraz partnerka z Piotrkowa dostanie telefon z kilkoma pytaniami. Polecam nie czekać ze zgłaszaniem takich (usunięte przez administratora) i od razu dzwonić do dystrykt menagera. Zdaję sobie sprawę, że tak wygląda praca w wielu salonach. Poucinane etatyzacje jeszcze od covidu. Każdy się dwoi, żeby zrobić co trzeba. Niedługo potracą doświadczoną kadrę i się obudzą z ręką w nocniku. Na pracowników nie ma budżetu, ale nie przeszkadza to w jednoczesnym ogłaszaniu dodatnich dynamik, rekordowych kwartałów itd. Smutne realia tej firmy.

luiza
Pracownik
 Pytanie
@Bambo

serio? myślisz, że ktoś w centrali się przejmie pracownikami? że ktoś na nich krzyczy? dopóki są wyniki nie będa się mieszac. a dm to osobna historia

Rafał
Były pracownik
 Pytanie
@Bambo

Przepraszam, ale do kogo dzwonić? Do regionalnego? U mnie regionalny nie potrafił dzień dobry odpowiedzieć nie mówiąc o jakiejś rozmowie czy zapytaniu się chociaż czy wszystko ok. Żart chyba, jakbym spróbował takie coś zrobić to mogę na kolejny dzień nie przychodzić. Od regionalnych w górę nikt się nie przejmuje tym co się dzieje w salonach, oni myślą, że ludzie się zabijają o pracę w Empiku, bo jest dziwne przeświadczenie, że to przyjemna praca z książkami.

1
N
Były pracownik
@Rafał

N

K
Były pracownik
 Pytanie
@Bambo

Chyba sobie żartujesz ze ktoś z DMów przejmie się losem jakiegoś tam szeregowego pracownika :D jak jest spoko DM to może Ci przytaknie ze zajmie się sprawą a tylko wyjdzie z salonu i zaraz będzie nacisk żeby osobę niewygodną zwolnić. Po co w Empiku pracownik który się skarży albo upomina o swoje prawa? Najważniejsze ze zapie*dala jak mała mróweczka, wyrabia wskaźniki i siedzi cicho. Niewygodnych pracowników szybko się usuwa, aż dziw ze po tych wszystkich opiniach nadal jest tyle chętnych osób do pracy.

1
Martita
Były pracownik
@K

Z tymi niewygodnymi pracownikami to prawda. Ja zostałam zwolniona pod pretekstem, że "nie chce mi się pracować" a tak naprawdę poleciałam za coraz głośniejsze krytykowanie firmy i tego, jak wygląda praca całego zespołu w salonie chociażby nad IH.

Analityk
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Etapy: 1. CV 2. Krótka rozmowa przez telefon z miłą panią z HR odnośnie doświadczenia zawodowego i kompetencji (ok. 20 minut) 3. Test kompetencji SHL z zakresu zdolności ogólnych i rozumowania (online) (około 1-1.5h) 4. Rozmowa z potencjalną przełożoną - przyjemna rozmowa z wieloma pytaniami branżowymi, omówieniem kompetencji, doświadczenia oraz planów zawodowych. W drugiej części duży zestaw szablonowych pytań HRowych. (online) (czas 2-2.5h) 5. Test umiejętności twardych - koniecznie live, przewidywane 1.5h - i tutaj problem, gdyż proponowanym terminem był kolejny dzień (z uwagi na koniec miesiąca - kwestia szybszego wypowiedzenia). Po poinformowaniu, że nie mam możliwości podejść do rozmowy w tym terminie padła wspaniałomyślna deklaracja od pani z HR (innej niż w punkcie 2.), że propozycja innego terminu spotkania zostanie przesłana mailowo, by mogło się ono odbyć na początku przyszłego miesiąca. Jednak na deklaracji się skończyło - nie przyszedł ani mail, ani żadna informacja o tym, że firma Empik nie jest jednak zainteresowana aplikacją, którą​ do niedawna zainteresowana była. Samo ogłoszenie zaś ponownie pojawiło się w sieci. Reasumując: kilka godzin prywatnego czasu spożytkowane na poddanie się kilku etapom procesu rekrutacyjnego okazało się zbyt małym ładunkiem zaangażowania, by firma Empik wywiązała się z własnych deklaracji/wróciła do kandydata z informacją zwrotną. Jest to dla mnie mocny zawód, zważywszy na f​akt utożsamiania firmy Empik z pewną kulturą. Stanowczo również pogorszyło to obraz tej firmy w moich oczach.

Pytania

j.w.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Mick
Kandydat
 Pytanie

Jedna z gorszych rekrutacji jakie miałem. Aplikowałem do działu technicznego na stanowisko managerskie. Początek całkiem miły - szybki kontakt ze strony HR i umówienie pierwszej rozmowy z potencjalnym przełożonym. Potem druga rozmowa z tą samą osobą (i praktycznie o tym samym co pierwsza, więc nie do końca rozumiem po co, ale ok). Potem jakieś testy na inteligencje do zrobienia na czas, Zaprojektowane w taki sposób aby nie dało się w wyznaczonym czasie ich rozwiązać. Może świadoma strategia aby trochę sprowadzić kandydata do parteru i udowodnić mu że nic nie wie? Nie wiem. Potem nastąpiła długa długa cisza, więc pomyślałem, że widocznie komuś się jednak z tymi testami udało lepiej niż mi. Aż tu nagle po prawie 2 miesiącach milczenia kontakt od HR, że test poszedł mi świetnie i że odezwą się w następnym tygodniu co do kolejnego etapu rekrutacji. Czekam tydzień, drugi i trzeci ... i nic. Stwierdziłem, że może w takim razie grzecznie się przypomnę i spytam o status. Tak też zrobiłem - dostałem tylko autozwrotkę, że dana rekruterka już nie pracuje w firmie i żeby kontaktować sie z inną osobą :))). Mimo wszystko jednak spróbowałem uderzyć do tej innej. Osoba ta powiedziała, że rekrutacja jak najbardziej jest aktywna, tylko że były wakacje, nie było długo osoby rekrutującej (bo a to urlop a to choroba) i że 'niebawem się odezwą'. Minęło pare miesięcy i oczywiście zero odzewu, więc juz nawet zapomniałem o tej rekrutacji. Nagle po paru miesiącach zaskakujący mail w skrzynce od jeszcze innej osoby z HR z przeprosinami że tyle czasu to trwa i pytaniem czy może wciąż jestem zainteresowany stanowiskiem :))). I że się odezwą w przeciągu dwóch tygodniu, choć oczywiście oczywiście nikt się nie odezwął. Sorry, ale od momentu aplikowania przeze mnie minęło pół roku. Jeśli firma przez ten czas nie jest w stanie ogarnąć kwestii przeprowadzenia prostej rekrutacji, to mówi mi to bardzo wiele o tym jak wyglądają procesy w tej firmie :))). I nie chciałbym mieć z nimi nic do czynienia. Dziękuję bardzo i nigdy więcej aplikowania do firmy Empik!

Martita
Były pracownik
 Pytanie

Jak wygląda praca w empiku? Jest to zajęcie dla osób wielbiących sado-masochizm. Presja na wyniki jest ogromna. Bywa, że nie ma godziny, żeby nie przychodził jakiś raport odnośnie sprzedaży premium/umbrelli/czegokolwiek z komentarzem "co tak słabo, czemu to nie jest zrobione?". Jeśli z kolei wszystko jest zrobione super to pracownik nie usłyszy nawet głupiej pochwały, tylko tyradę, że o, tu popełniłeś błąd. Ktoś w opinii niżej napisał, że empik to specyficzna praca, bo łączy ze sobą bycie kasjerem i handlowcem. O tym nie ma mowy w wymaganiach w momencie rekrutacji, więc osoby, które aplikowały na doradcę klienta nieźle się zdziwią, gdy zrozumieją, że teraz muszą podchodzić każdego klienta psychologicznie, żeby wcisnąć mu kompletnie nieopłacalny abonament. Dodatkowo, żeby być dobrym handlowcem trzeba uczestniczyć w dobrych szkoleniach a szkolenia według empiku to obejrzenie prezentacji na komputerze. :V W empiku nie jest się człowiekiem, tylko cyferką z przypisanymi procentami. I można taki numerek zgnoić, gdy wyżej wymieniona rzecz się nie zgadza. Liczba obowiązków rośnie a wynagrodzenie stoi. Podczas zmiany trzeba przyjąć dostawę, rozładować ją, najlepiej mieć w międzyczasie oko na kasę i aktywnie obsługiwać klientów. Ta obsługa trwa bardzo długo, bo trzeba jeszcze spytać o kartę, namówić na pierdołę przy kasie a najlepiej wcisnąć premium. Być może wtedy obsługa w końcu byłaby idealna. Prawdziwe jaja robią się w momencie zmiany IH, ponieważ okazuje się, że 5 osób w 3 dni nie jest w stanie jej zmienić, pomimo, że pracują na pełnych obrotach. Wykaz promocji jest skonstruowany po prostu źle. Podobnym przykładem jest ustawka, ktoś kto ją układa jest chyba notorycznie pijany, bo nie ma pojęcia o faktycznej objętości towaru, który bardzo często się po prostu nie mieści. Firma traktuje swoich pracowników jak (usunięte przez administratora) Żadnych benefitów, groszowa premia za sprzedanie premium, bo za obrót nie dają, w końcu pracowników nie motywują pieniądze. Co z tego, że ktoś ma wiedzę i umiejętności, żeby dobrze prezentować produkty, skoro i tak poleci za psucie wyników salonu? Pracownik jest wiecznie mobbingowany przez kierownika, ponieważ nie wyrabia wyników. Bywa to mobbing w delikatnej formie, ale jest również taki w postaci przekleństw i krzyków. A jest tak, ponieważ Empik nakręca wielką spiralę mobbingu, która kończy się na pracownikach. Swego czasu salony mogły pochwalić się kadrą, która naprawdę zna się na rzeczy. Dziś jest to kadra wypalona, zdemotywowana i przestraszona. Droga centralo, weź to sobie do serca, jeśli to czytasz. Mobbingowanie nie jest żadnym rozwiązaniem. Powinniście dbać o pracowników, ponieważ to dzięki nim wiele salonów się jeszcze jako tako trzyma. Wy zamiast tego wolicie pompować PR-owy balonik jak to jest cudownie i pięknie. Czy ktoś pamięta może wakacyjne szkolenie z konwersji? Jeśli pracownik się się postara, to na konto empiku wpadnie dodatkowe 2,8 miliona złotych. Ile z tego zobaczy pracownik? NIC. I to najlepiej pokazuje szacunek tej pożal się boże firmy do osób na pierwszej linii frontu.

weronika
Pracownik
@Martita

Lepiej bym tego nie opisała ,10000 procent prawdy

fadsf
Były pracownik
 Pytanie
@Martita

Dodatkowo... "Genialny zespół hr" to totalne nieporozumienie. Nie panują nad nicznym, nie umieją nawet rekrutacji zrobić, "managerka od etatów i kasy" nie rozumie prostych argumentów. najwyżej wartościowy człowiek się zwolni... zatrudnimy nowego bez doświadczenia i za większą kase. Totalny brak profesjonalizmu! Jak sie cieszę że właśnie odchodzę! wreszcie. Wiecie?? są jeszcze normalne firmy. Empik nią zdecydownie nie jest

Szalon
Pracownik
@Martita

Po przejęciu większości pakietu własnościowego przez panią prezes, otwarcie oświadczyła ze będzie jeszcze więcej i szybciej. O pracownikach nic nie powie, wyrobnik ma pracować i niedyskutować. Ta firma sie nie rozwija, tam postępuje regres.

Martita
Były pracownik
@Szalon

@Szalon Nie chcę nawet wiedzieć jakie będą nowe metody sprzedażowe empiku i jak się to odbije na pracownikach. Mam nadzieję, że rzucą to w cholerę, bo w tej firmie nie da się więcej i szybciej. Temu miejscu potrzeba jest praca u podstaw.

wioosna
Pracownik
@Martita

100% prawdy

Joanna
Inne
 Pytanie

Totalna porażka. Ludzie tu zatrudnieni niczego nie wiedzą. Dzwoniąc po informacje każdy przedstawia inną wersję lub błędną. Po co są tacy ludzie skoro niczego nie wiedzą ???

7
Pracodawca
Pracownik
@Joanna

to nie jest profil dotyczący infolinii tylko pracodawcy. ten komentarz powinien zostać usunięty

abcd
Były pracownik

empik papiernik. tragedia. chaos do tego stopnia, że raz nie zostałam poinformowana, że rano mam otworzyć zmianę, co poskutkowało tym, że salon pierwsze 4 godziny był zamknięty. dzwoniąca do mnie osoba na zastępstwie za kierownika (przez kilka tygodni nawet nie było u nas kierownika, bo się pozwalniali) się oburzyła, że czemu mnie nie ma skoro miałam na rano, na co ja, jeszcze bardziej zdenerowana mówię, że zmianę miałam na późne popołudnie dopiero i nikt, absolutnie NIKT mi nie przekazał żadnej zmiany grafiku, finalnie okazało się, że ktoś z pracowników coś pomieszał i informacja do mnie zupełnie nie dotarła. to jest jakaś porażka. o większość rzeczy musiałam sama się dopytywać, bo szkolenie było żenujące - szkolenie z tego co i jak działa na sklepie było ułomnie krótkie i pobieżne, za to szkolenie bhp które nic nie wnosiło 2h xD sama musiałam się dopominać o pokazanie mi konkretnych rzeczy albo codziennie do kogoś dzwonić, nie wspominając, ze zostawili mnie całkowicie samą na salonie po ponad tygodniu pracy co było okupione ogromną ilością stresu bo nic nie umiałam.. nawet nikt nie zadbał zeby mi powiedzieć jak się wystawia fakturę, a więc totalna podstawa, dopiero po miesiącu im się przypomniało (w zasadzie sama się musiałam dopominać, bo gdy zostawałam sama na sklepie musiałam przepraszać klientów, że nie wystawię im faktury bo nikt mi nie powiedział w jaki sposób). kierownictwo nieprzyjemne, buraczane, wiecznie coś jest nie tak, nigdy nie będzie tak że wszystko robisz dobrze, ZAWSZE jakiś problem, nawet gdy złozyłam wypowiedzenie kierowniczka się oburzyła, że składam wypowiedzenie i jej nie uprzedziłam, kiedy za nic nie mam takiego obowiązku-do końca dnia chodziła z fochem. xD słabo się robi, ale wiadomo, że to zależy od ludzi. natomiast bardzo się cieszę, że już tam nie pracuję:) stanowczo odradzam:)))

Efgh
Były pracownik
@abcd

Calkowita prawda nigdyvwiecej nie chce miec nic wspolnwgo z ta firma

Misia
Pracownik
 Pytanie

Czy za noszenie ze sobą telefonu na sali sprzedaży mogą mnie zwolnić?

Syyyt
Pracownik
@Misia

Jeżeli jesteś na umowie zlecenie to nie trzeba mieć większego powodu. Jeżeli UoP to przed zwolnieniem dyscyplinarnym powinnaś dostać przynajmniej jakąś naganę pisemną.

Marta Stachura
Inne

Najgorsza firma wysylkowa wszechczasow i na calym swiecie . Skandalicznie beznadziejna obsluga stalego klienta ...

Aneta
Pracownik

Jest to praca gdzie zarabiasz najniższą krajową. Toteż kierownicy zmian zarabiają tyle samo, a często mniej od dopiero zaczynających pracę studentów. Najważniejsze są wyniki. Praca pod dużą presją i w stresie, kilkanascie rzeczy naraz do wykonania. Ciągle jest się ocenianym i obserwowanym. Pracownik jest najbardziej [podejrzany o kradzież, pokazywanie torebek i plecaków przy wyjściu z pracy, zakupy tylko poza godzinami pracy w asyście kierownika dyżurnego itd. Aż dziwne, że ciągle nie brakuje chętnych do tej pracy.

Adam
Kandydat

Tragiczna rekrutacja. Head of TA to managerka z urodzenia, wiedza o pracy zespołu, procesach jest żadne. Nie potrafiła odpowiedzieć na pytania. Informacja po spotkaniu miałą być w ciągu tygodnia. Pomimo kilkukrotnego upominania się u pracowników empiku o to, aby ktoś się ze mną skontaktował cisza. Minęło już 2,5 miesiąca od spotkania i dalej nic. Podczas rekrutacji opowiadanie jak to ważna jest jakość rekrutacji, a jakości nie ma PS. nie usuwajcie moich opinii bo będę je dodawał w kółko.

Trodo
Pracownik
@Adam

To akurat standard, że jedna twarz firmy jest na portalach typu linkedin czy instagramie, a druga w praktyce. Prężenie muskułów pod wywiady w mediach branżowych lub pod zdjęcia do informacji prasowych, a potem wychodzi jak to jest na prawdę. Dotyczy to zarówno rekrutacji jak i potem ogólnej współpracy.

Pani Geodetka
Inne

Nigdy więcej nie zrobię zakupów w Empiku. Szukałam trzech tomów pewnej powieści. Okazuje się, że kupiłam ebooki i Audiobooki. Fotografie i opis strony sprzedawanego towaru skonstruowane tak, aby starszy lub niedoświadczony klient dał się złapać w sidła. Wydałam sporo pieniędzy i choć zadzwoniłam tuż po zakupie przedstawiając mój problem nie było najmniejszej szansy wymiany na książkowe egzemplarze. Czuję się (usunięte przez administratora) i okradziona. Veto!

Olka
Pracownik
@Pani Geodetka

Tu nie niejsce na żale klientów jeśli droga pani geodetka nie zauważyła

KajMan
Pracownik
@Pani Geodetka

jestem ostatnią osobą, która będzie bronić empiku, ale... ;) na stronie jest opisane bardzo dobrze, czy zamawiany produkt to ksiązka czy audiobook itd. wystarczy doczytać. Bo potem to pracownik salonu który wydaje zamówienie, musi wysłuchiwać, że przyszło nie to co trzeba, mimo, że wszystko jest zgodne z zamówieniem, a to klient nie doczytal co zamawia. I jesli znalazla Pani to forum i dodało na niego wpis to tak źle z tą obsługą internetu u pani nie jest. I jeszcze jedno to jest forum dla pracowników empiku, a nie dla klientów do wylewania gorzkich żali.

luiza
Pracownik
@Olka

tak jak nie zauważa, czy zamawia książkę czy audiobooka ;)

Ilona
Inne
@Pani Geodetka

opinia klienta

Kandydat Biuro
Kandydat

Szkoda czasu!!! 4 spotkania rekrutacyjne i brak informacji zwrotnej!!! Nie odbierają telefonu, ani nie odpowiadają na maila!!! Dział rekrutacj chyba potrzebuje szkolenia z podstaw prowadzenia procesu rekrutacji albo osbslugi systemu rekrutacyjnego, bo nawet nie potrafią kliknąć, aby wysłać standardowego maila.

pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Kandydat Biuro

Możesz napisać o jaką rekrutację chodzi?

Babah
Pracownik
@pracownik

W HR rotacja prawie jak w salonach. Nie zdziwię się jak ktoś kto się miał tym zająć nawet nie ogarnia się z robotą bo mu kazali robić wszystko albo ma niski hajs i nawet mu się nie chce jak już większości w sieci sprzedaży.

Marcin
Kandydat
@Kandydat Biuro

To prawda. Po którejś z kolei rozmowie kwalifikacyjnej dostałem informację, że dobrze mi poszło i że odezwą się do mnie w sprawie kolejnego etapu ... po czym wielomiesięczne milczenie, a na wysłane przeze mnie maile z pytaniem o status rekrutacji dostaję odpowiedzi mające formę zabawy w kotka i myszkę. Żenada!

Krystyna
Inne
@Marcin

to ile już przeszedłeś marcinie etapów w tej firmie?

Ciekawy
Były pracownik
 Pytanie

Jak tam sytuacja w salonach? Nadal coraz większe parcie na wyniki? Wasze salony mają oszczędzać energię w związku z upałami?

.
Pracownik
@Ciekawy

Odpowiedź na wszystko brzmi tak. Ciągłe wysłuchiwanie o tym, że spada wynik umbrelli, premium a teraz dodatkowo konwersji sprawia, że się traci chęci. Nikt nie lubi słuchać o tym, że nie stara się wystarczająco gdy robi naprawdę to co może. Duża presja kładziona na pracowników z umową o zlecenie, którzy nie dostają z tego nic i pracują za najnizsza krajową. Do wszystkiego dochodzi duchota przez brak wlaczonej klimatyzacji w salonie. Zaplecze oczywiście chłodzone cały czas. Zeskanowanie aplikacji, zachęcenie do Premium, zachęcenie do kupienia czegoś z umbrelli, zeskanowanie kodu do kuponu, czekanie na wydruk 3 kwitków a potem jeszcze tłumaczenie co do czego jest. Nie dziwię się, że ktoś zdecyduje sie wyjść z kolejki przez co spada konwersja. Wina jednak oczywiście spadnie na kasjera, który w tamtym momencie wykonywał inne swoje obowiązki. Nie warto się tak starać za tą najniższą krajową. Im większe wyniki tym większe oczekiwania coraz trudniejsze do spełnienia.

luiza
Pracownik
@.

po pierwsze teraz mało kto ma umowę o pracę. A nawet jak juz ktoś taką ma to też nie ma zadnej praktycznie premii, jeśli uda się wyrobić EP to jest jakieś kilkadziesiąt zł

Ka
Były pracownik
 Pytanie
@Ciekawy

Jak to oszczędność energii? Wyłączają wam klimę w takie upały?

Geyshs
Pracownik
@Ka

Nie tak, że ktoś zmusi do wyłączenia ale jest potem dzwonienie, że zużycie duże itd Tak samo jest ze światłem. Wizyty i telefony, żeby nie włączać wszystkich świateł w sklepach. Rekomendacja jest taka, żeby klimę włączać 2 godziny po zaczęciu pracy, wyłączać na dwie godziny przed zamknięciem (w większości 9-19) i nie ustawiać na maksa.

KajMan
Pracownik
@Geyshs

ciekawe czy centrala w biurach też tak oszczędza hahah

Zofia
Inne
@Geyshs

Ale to chyba lepiej niż jakby mieli zabronić całkowicie tej klimy, no nie?

KajMan
Pracownik
 Pytanie
@Zofia

jak zabronić klimy? na szczęście są przepisy które określają temp w jakiej możemy pracowac, bo gdyby nie to to byśm pracowali w 40 stopniach

Sa
Były pracownik

fakt, że na portalach pokroju olx NON STOP są ogłoszenia o pracę w tej firmie np jako doradca klienta o czymś świadczy... nikt szanujący się nie chce tam pracować. ludzie masowo i non stop się zwalniają. jestem w tej chwili w momencie namiętnego poszukiwania pracy i codziennie zdarza się że conajmniej raz widzę ofertę pracy w tych samych wieelu salonach (także w tym w którym sama pracowałam do niedawna). praca, stosunek do pracowników i pensja żenujące i poniżej jakiekolwiek krytyki.

Ajaj
Pracownik
@Sa

Prawda. Odchodzą ludzi co dopiero się zatrudnili jak i tacy którzy pracują już lata i świadczyli wysokiej jakości pracę. Brak już tego błysku w oku, wszyscy są zmęczeni i nie mają motywacji. Kiedyś dosyć częste były przypadki, że ktoś został dłużej z czymś pomóc, poszedł do innego sklepu pomóc jak sytuacja tego wymagała lub coś w tym stylu. Teraz nikt nawet za nieco większa stawkę nie chce iść.

Pracownik odchodzacy
Były pracownik

Swoją opinię opieram o kilka innych dosiadczen i ponad 2 lata w tej firmie. Myślę że to moja najgorsza praca w której przyszło mi pracować. Po pierwsze niskie wynagrodzenia nieadekwatne do ilości obowiązków. 2. Brak podwyżek 3. Z powodu pierwszego rotacja na salonach 4. Nawet jak ktoś dłużej popracuje to jest zajechany psychicznie ta firma. Opiszę jak wygląda zmiana jednoosobowa na danym salonie rano sprawy biurowe policzenie sejfu wpada zmiana cen czasem nawet na 1000 produktów nawet jeszcze dobrze Ci się niewydrukuja wszystkie ceny wjeżdża paleta dostawy. Sprawdz wprowadz oklej wyłóż. Coś jest uszkodzone wyślij maila. W międzyczasie obsługuj klientów i tych którzy przychodzą po paczki "no packing". Zrób transfer 1 nogą a 2 druga oklej jakaś promocje. Najlepiej niech firma nam zakupi pampersy żebyśmy robili w nie I nie chodzili na przerwy bo zdarzyło się ze ktoś się z firmy (usunięte przez administratora) że salon zamknięty bo ktoś na przerwie siedzi!!!! Od 15 stoi się cały czas na kasie a zmianę cen lata się z jęzorem na mordzie. Ale spoko później przyjdzie audyt i tak ci wypunktuje rabaty które robisz na kasie bo nie masz jak tego szybko zrobić. Najśmieszniejsze jest to że sam magazyn ci wysyła produkty z niezmienionymi cenami i koło nigdy się nie zamyka. A jeżeli gdzieś nie zauważysz na kasie i komuś sprzedasz produkt w drozeszej cenie to późnej jest ankieta na medalii, od której wynik wpływa na Twoja premię. A jeżeli Ci jeszcze mało to za kazda opinie negatywna w medalii trzeba dzwonić i przepraszać klienta. Zdecydowanie wszystkim odradzam !

luiza
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik odchodzacy

medalia ma wpływ na premię? przepraszam ale jaką premię? bo my nawet nie dostajemy premii za paczki (salon partnerski)

Kk
Były pracownik
@Pracownik odchodzacy

Wszystko prawda, Jak mi kazali dzwonic do klienta go przepraszac i prosic zeby usunal negatywna opinie na googlu bo kierownictwo się o to zes*ało to ich wysmialam XD nie polecam

Adam
Inne
@Kk

Myślałem, że praca w Empiku wygląda inaczej? Przynajmniej dopóki nie poczytałem opinii. W zasadzie, niezależnie od działu w firmie, wszyscy wyrażają niezadowolenie z warunków pracy. Ile Empik teraz płaci nowemu pracownikowi ? I czy zapowiada się, by było lepiej? Są jakieś oznaki poprawy?

Kk
Były pracownik
 Pytanie
@Adam

ja też idąc tam do pracy spodziewałam się czegoś zupełnie innego a zastałam: chaos, totalną niekompetencję a także chamstwo kierowników (w ciągu 4 miesiecy pracy zmieniali się kulkukrotnie), nie masz czasu żeby usiąść zjeść na zmianie jednoosobowej (w przypadku pracy w małym salonie jak u mnie) albo skorzystać z łązienki, a nawet jak na przerwe pojdziesz to w moim przypadku bylo tak zasyfione zaplecze ze fizycznie nie było dosłownie GDZIE usiąść, nie mówiąc o zepsutych drzwiach od łązienki o które nikt z kierowników nie raczył zadbać cały okres mojej pracy tam, bo przeciez kogo obchodzi gdzie i jak beda funkcjonowac pracownicy? moga przeciez siedziec w zasyfionym produkatami które nie zmiesscily sie na salonie skladziku 1m na 1m gdzie momentami nie było jak postawić nogi:)))) (ale możliwe że to akurat uroki mojego konkretnego syfiastego salonu) do tego CIĄGŁE braki w pracownikach bo non stop ludzie odchodzili, nie wspominając, że porządne przeszkolenie dostałam dopiero po dwóch miesiącach, nawał pracy bardzo często spadał na nowgo pracownika. zdarzyło mi się ze rano na zmianie jednoosobowej zepsuł się całkowicie komputer z kasą i nie miałam jak otworzyć sklepu i NIKT do kogo dzwoniłam (i informatycy, i inni pracownicy, i regionalni, i helpdesk itp itd) nie potrafili albo nie chcialo im sie pomóc, więc zdążyłam zaliczyć z tego wszystkiego atak paniki bo zostałam całkowicie sama a pracowałam wtedy bardzo krótko. oczywiście jak pracujesz super i robisz 1000 rzeczy na raz to nawet głupiej pochwały nie dostaniesz (przynajmniej u mnie tak było, wiadomo w dużej mierze zalezy na jakie kierownictwo sie trafi) a jak najmniejszą bzdurę spie*rzysz to od razu był krzyk od jednej z kierowniczek w moim przypadku, potrafiłam usłyszeć że "JAK MI NIE WSTYD" bo rano nie wyrobiłam się z umyciem podłogi, śmiech na sali takie komentarze do nowego pracownika który nic jeszcze nie ogarnia, został sam, i nie wyrobił się przed otwarciem z umyciem podłogi, no Tragedia. To o czym piszę to jest dosłownie ułamek co tam sie dzialo, musiałabym godzinami siedzieć żeby opisać ten chaos i nieporządek który tkwił w dosłownie WSZYSTKIM w tej firmie. Ja finalnie psychicznie nie wyrabiałam i się zwolniłam, więc czy sądzę żeby to się zmieniło? Możliwe, nie wykluczam ale szczerze wątpię - to po prostu nie jest tego warte, jeszcze za (usunięte przez administratora) pieniądze :)

1
Alas
Pracownik
@luiza

Ale to PH dostaje premię:)

wioosna
Pracownik
@Pracownik odchodzacy

bo jest prawdziwa

Karolina
Inne
@Kk

Ale wyśmiałaś ich i co? Pracowałaś dalej i nie wyciągnęli żadnych konsekwencji za tą sprawę z opinią?

byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Karolina

empik ma totalnie wywalone, nie zatrudnia nikgoo nowego bo sie nie opłaca; u mnie bylo tak ze wkurzony ph zadzwonil a mi dawał bury ale jakby xdd sory, mam przepraszać za to ze klient mnie pobić chcial?

T
Były pracownik
@Pracownik odchodzacy

Dokładnie tak

Kk
Były pracownik
@Karolina

w pierwszym momencie ich wyśmiałam, powiedzialam ze to niepowazne, ale co mialam zrobic, mimo wszystko dzwoniłam i użerałam się z klientem, musiałąm wyjaśniać całą sytuację i prosić o usuwanie opinii XD upokarzające, jeszcze jakby za takie kwiatki pracownik miałby porządne pieniadze, ale za te ochłapy to jest przeciez smieszne

1
Karolina
Inne
@Kk

No, ale napiszecie, ile te ochłapy wynoszą? Bo z tą wiedzą, którą ma się od Ciebie i innych można byłoby podjąć jakąś decyzję, np. "okej, idę na 3 miesiące, tyle wytrzymam", ale jak się nie wie, za ile...

.
Były pracownik
@Karolina

Jeśli była zwykłym doradcą to na jakieś 95% miała minimalną. A za te pieniądze możesz iść gdziekolwiek gdzie jest spokojniej ;)

KajMan
Pracownik
@Karolina

najniższa krajowa, premie to fikcja więc licz tylko na gołą pensje

Kk
Były pracownik
@Karolina

no pensja jest minimalna... dlatego moim zdaniem (i nie tylko moim) nie warto

Wrc
Były pracownik
 Pytanie

Może ktoś coś więcej napisać na temat ostatnich zwolnień? W salonie w którym pracowałam jeszcze w kwietniu wszyscy nagle stracili pracę i ciężko dowiedzieć się konkretów

luiza
Były pracownik
@Wrc

Pochwal się co to za salon :) chociaz miasto :)

.
Pracownik

Nawet partnera handlowego za to zwolnili

Agata
Inne

No wlasnie widzę że już jest pelno ogloszen o pracę :P Wiesz może jak warunki w firmie? :) Warto wysyłać CV? :)

Umbrella
Były pracownik
 Pytanie
@Agata

Agata, serio pytasz? Poczytaj opinie i omijaj te ogłoszenia szerokim łukiem. Chyba, że szukasz pracy która zryje ci zdrowie i psychikę w zamian za minimalną pensję to polecam jak najbardziej.

ola
Były pracownik
@Agata

ABSolutnie nie warto...

Gapcio
Pracownik
@Agata

Nie warto, nie ma zapewnionego wynagrodzenia i odpowiedzialność art 777.. Omijać z daleka.

Karolina
Inne
@Gapcio

Jak to nie ma zapewnionego wynagrodzenia? A umowa? Nikt nie zaczyna pracy, nie mając zapewnionego umówionego zarobku. Przecież bez tego to nie jest praca, tylko wolontariat,

byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Karolina

powiedz to ph salonu, gdzieś to mają, wyplata przychodzi spóźniona, a czemu? no bo tak

kandydat, Kraków
Kandydat
 Pytanie

Czy jest na forum zatrudniony na umowie B2B? Czy firma jest wypłacalna (przelewy są wykonywane na czas)?

KaX
Pracownik
@kandydat, Kraków

Przelewy dla Parnerów Handlowych przychodza na czas. Generalnie na tym stanowisku da się żyć, Chociaż sporo zależy od wyników i wielkości salonu.

Umbrelka
Były pracownik
@KaX

W tej firmie NIE DA się żyć

Gjdjjd
Pracownik
@kandydat, Kraków

Przychodzą na czas. Generalnie jak się zastanawiasz, a jesteś z zewnątrz to odradzam. Jak jesteś z empiku i już ogarniasz i radzisz sobie dobrze to warto spróbować szczególnie jeżeli to salon na którym pracujesz lub inny który w jakiś sposób znasz.

Mateusz
Pracownik

Praca za najniższą krajową. Mnóstwo obowiązków, ogromną presją na wyniki z których każdy pracownik jest rozliczany. Musisz wyrobić wynik - sprzedaż umbrelli, sprzedaż Empik Premium, zeskanowanie aplikacji, wysłanie SMS o pobraniu aplikacji, nabicie kuponu 20%, tablet (określony procent transakcji i ich średnia wielkość), kasy samoobsługowe (określony % transakcji), plan sprzedażowy i nowość - konwersja . Wszystko codziennie monitorowane, a konwersja nawet co 2 h.

Ram pam
Inne
 Pytanie
@Mateusz

Co to umbrella?

Tempik
Były pracownik
@Ram pam

Produkt dodatkowy przy kasie, który każdy pracownik musi, a przynajmniej powinien sprzedać jak najwięcej

PioPio
Pracownik
@Tempik

żeby była jasność pracownik nie ma za to nic, premia za umbrele jest zlikwidowana

Tempik
Były pracownik
 Pytanie
@PioPio

O,to nawet nie wiedziałam,bo od kwietnia nie pracuje w tej "cudownej" firmie. Czyli co,teraz pracownik ma się nagrać,żeby w 5abelce był piękny wynik i nawet nie ma tych ochłapów premii za umrelle? No świetnie????

Zostaw merytoryczną opinię o Empik S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Empik S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Empik S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 277.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Empik S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 221, z czego 4 to opinie pozytywne, 169 to opinie negatywne, a 48 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Empik S.A.?

    Kandydaci do pracy w Empik S.A. napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Empik S.A.
Przejdź do nowych opinii