Opinie o NetART Sp. z o.o. Nazwa.pl
awans po2 miesiacach nie mam co narzekac.
A długo tam pracowałaś? Inni pracownicy też podzielali twoje zdanie, czy jednak reszta nie narzekała na pracę?
A ja dziś byłem na rozmowie i od poniedziałku zaczynam. Takze z przyjemnoscia poszerze grono osob aktywnych tutaj z ramienia firmy! Zdarzylem sie dowiedziec co to warszawa ;)
To zasadnicze że jeśli myślisz że w firmie it testuje sie gry i bedziesz na 8h przychodzil "se pograc" no to rozczarc bo tak nie jest
ale obowiązkowo anonimowo, a na następny dzien pisza do firmy email typu "no przeciez rozstałem sie w pokoju i to nie ja dodaje komentarze na gowork" no to pytanie : a skad wiesz ze sa opinie na gowork? :D
Tragedia ciężka, bo przecież lepiej usprawiedliwiać to, ze komuś wychodzi faktem, ze w życiu ma łatwo i przyjemnie, a w dodatku ma lepiej niż Ty, trudno zrozumieć, ze najzwyczajniej w świecie ruszył tyłek i zrobil coś lepiej od Ciebie. Oczekiwania i roszczenia. Złota pigułka dla zwolnionych która w sekundę rozwiąże im problemu. Oni nie wyciągają wniosków. Bo to wymaga pracy i ruszenia się z miejsca, w którym się aktualnie siedzi. Lepiej puścić hejt z argumentem „ bo mnie zwolnili i są beeee”. Nikt Cię nie blokuje. Możesz otworzyć firmę i zatrudniać ludzi „ na swoich warunkach”. Chcesz coś osiągnąć ale jak najmniejszym kosztem? Najlepiej żadnym? Oczekujesz, ze ktoś będzie Ci pomagać wypromuje Cie nawet jeśli nie jesteś zdolna i nie masz warunków na to by robić karierę. Generalnie dobrze żeby te działania były tak rozplanowane żebyś nie musiała nic robić. Żeby nie trzeba było się spocić. Żeby coś osiągnąć - awansować, nie stać w miejscu trzeba często narobić się po łokcie. Nie ma dróg na skróty. Doświadczenie i pracowitość. Można mówić do kogoś milion razy ale ta osoba nie zrozumie bo będzie szukała skrótu, będzie patrzyła jak komuś zrobić na złość bo ma lepiej. Otwórz oczy i zacznij korzystać z tego, co Ci życie podsuwa pod nos. A nie rozżalaj się nad rozlanym mlekiem. Każdy CEO ma prawo zwolnic. Działa to nie tylko w tej firmie ale w każdej. Takie są zasady. Ktoś jest szefem a ktoś pracownikiem. Ale jeśli takiej podstawy nie rozumiesz to powyższej dobrej rady także nie. Nikt nie zabrania Ci otworzenia firmy. Spełniania się. Ale bicie przysłowiowej piany od kilku tygodni to jednak desperacja jest. Nie poparta żadnymi argumentami.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w NetART Sp. z o.o. Nazwa.pl? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Mam pytanie odnośnie trybu pracy. Czy w NetART pracujecie 100% zdalnie czy bardziej hybrydowo? Pracodawca jest elastyczny w tym temacie? Można ustalić dogodne warunki?
Najlepiej kontaktować się z firmą bezpośrednio: praca@nazwa.pl
Myślę, że jeszcze kiedyś się odezwę w takim razie. Zapytam tu jeszcze o rekrutację. Ile ona może zająć czasu i czy jest prowadzona w 100% zdalnie, czy wręcz przeciwnie, wszystko osobiście?
Rekrutacja jest prowadzona w większości w 100% zdalnie. W przypadku stanowisk back office- np. administracja, finanse, kadry, księgowość zdarza się, że ostatnim etapem jest spotkanie w siedzibie biura. Proces trwa do ok. 2 tygodni (10 dni roboczych) od pierwszej rozmowy.
Nie mam gdzie dodać tej opinii a już brak słów. Zdecydowanie nie polecam amatorom które chcą trzymać domeny, czy strony na ich serwerach.... ich serwery są dla - informatyków -programistów - ogólnie osób które są biegłe w skomplikowanych procesach wewnątrzserwerowych. Ciagle wszystko się sypie. Aktualizacje, migracje które trzeba robić samodzielnie, oczywiście pomoc techniczna istnieje tylko w nazwie bo w odpowiedzi jest zwykle: "uprzejmie informuję, że nie wykonujemy ...." no jak się człowiek nie zna, to albo będzie tracił godziny życia, albo będzie musiał płacić komuś kto się zna... a ceny? cóż średnio 50% większe jak konkurencja i plus SSL gdzie najtańszy kosztuje ok 200 zł, a w większości są za darmo lub w granicach 50 zł... :( :(
Oferowane przez nazwa.pl usługi hostingowe posiadają przyjazny i bardzo prosty w obsłudze CloudHosting Panel. Jego wszystkie funkcje dokładnie opisane są w przygotowanej dla naszych Klientów Pomocy online dostępnej pod adresem https://www.nazwa.pl/pomoc/. Dodatkowo, Konsultanci Działu Obsługi Klienta dostępni są przez całą dobę, zarówno w kontakcie telefonicznym, jak i e-mailowym i zawsze szczegółowo odpowiadają na pytania związane z obsługą usług hostingowych, które świadczymy. Oferowany przez nas CloudHosting jest odporny na wszelkie awarie - zupełnie inaczej niż w firmach, które nie oferują technologii cloud! Wynika to z faktu, że strony na CloudHostingu są obsługiwane jednocześnie na setkach serwerów, więc problem z jednym z nich nie ma wpływu na dostępność witryny Klienta, a co za tym idzie, jakiekolwiek przerwy w jej działaniu! Na koniec proszę pozwolić, że odniesiemy się jeszcze do kwestii ceny certyfikatów SSL, jakie mamy w naszej ofercie. Obecnie najtańszym certyfikatem jest SSL Premium z szyfrowaniem ECDSA P-384, które jest oparte na krzywych eliptycznych. Jego roczny koszt to 100 zł netto.
Co roku dostaję wyższe FV za usługi w nazwa.pl Niepotrzebne dodatkowe opcje aby tylko zwiększyć koszt końcowy. Około 20 domen przeniosłem do innych operatorów. Na nazwa.pl pozostała jedna ale już w tym miesiącu ją przenoszę. Zero szacunku dla klienta.
Jak sprawdzana jest umiejętność analitycznego myślenia, która jest jednym z wymogów na stanowisko młodszego analityka danych i czy, by zostać zatrudnionym trzeba już radzić sobie z obsługą relacyjnych baz danych, Excela i innych aplikacji? Czy może jest to do nauczenia w trakcie szkoleń przygotowujących do objęcia tej posady?
Wiecie, czy NetART Sp. z o.o. Nazwa.pl udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Jestem klientem nazwa.pl dawniej NetArt Piotr Nowak od 2004 roku jak nie dłużej. Już rok temu zaczęła się dziwna zabawa w naciąganie klientów na niechciane usługi, ale delikatnie. Teraz za to samo za co rok temu zapłaciłem 500 zł dostałem litanię dziwnych opcji na prawie 2000. Niestety nie miałem wyjścia i zapłaciłem, ale na listę zadań wpisałem sobie zmianę providera tak szybko jak to możliwe. Z tego co czytam jest to ich aktualna polityka.
Od wielu lat mam od nich domeny. Niestety na maile nie odpisują wcale, albo rzadko, a jak odpiszą, to totalnie ignorują moje pytania. Nie sa pomocni. Od lat chcę zrezygnować z ich usług, ale... nie wiem jak, nie chcę stracić domen, a oni oczywiście nie piszą mi, że mam taką możliwość, jak mogę zrezygnować zachowując domeny itd. Zero pomocy(usunięte przez administratora)Bardzo Was nie lubię.
Nie wiem dlaczego jest tyle negatywnych opinii na tą firmę, nie jestem jedyną osobą z mojego otoczenia, która posiada w nazwie usługi i każdy ale to każdy sobie chwali. Chcesz do nich zadzwonić o 1 w nocy? Żaden problem. Chcesz konkretnej pomocy przy usługach? Również żaden problem (a dodam że w niekórych innych firmach tak za darmo nie pomagają). Ze wszystkim idzie sie z nimi dogadać, usługi działają świetnie, mój sklep jeszcze nie miał żadnych większych problemów do tej pory. Jako Klient zdecydowanie polecam.
jako klient nie polecam fatalne podejscie do klientów korzystajacych od kilkunastu lat\ drogo urtudnianie przejscia z domeną do innej firmy spóźnisz sie 1 dzxien z opłaceniem domeny ? zapłacisz za nią podwójnie u nich (usunięte przez administratora) opinie w google juz usuneli bo 80 % to byly opinie bardzo negatywne
Zdecydowanie odradzam. Konkurencja ma kilka razy niższe ceny (np. nazwa 120 zł, konkurencja np. netmark.pl 29 zł). Chciałem przenieść domeny do konkurencji to robią wszystko, by tylko jak najdłużej zatrzymać klienta i wyciągnąć jeszcze jakieś pieniądze. Warto co najmniej 2 tygodnie przed zakończeniem okresu ważności wystąpić o kody authinfo i przenieść się tam gdzie zdecydowanie taniej.
Ja od 3 tygodni walczę i i robią wszystko żeby nie dać kodu. Normalnie wszystko załatwiali przez Internet ka kod to w dwie strony poczta żeby było dłużej
True story. Taka firma nowoczesna, że po kod trzeba się zgłosić poprzez pocztę (to jest absurdalna ignorancja), a do tego niezgodnie z ustawami i literą prawa wymagają pieczątki. Ceny 300% powyżej rynkowych. Wszystko co masz gdzie indziej darmo, tutaj parę kolejnych setek do rachunku (podstawowy certyfikat pod stronkę, czy kopie danych). Nie celują w małe przedsiębiorstwa (ceny za hosting, ssl, domenę są horrendalne), które potrzebuję po prostu "zwykłych" usług. Po 12 latach nigdy więcej. Konkurencja staje się coraz potężniejsza. Oczywiście nie (usunięte przez administratora) . pl, bo oni są równie daremni... Pffff
Rekrutacja składa się z kilku etapów. Pierwszy to rozmowa telefoniczna, które trwała około 40 minut. Przebiegła w przyjemnej atmosferze - były to pytania o doświadczenie kandydata, rekruter powiedział parę słów o projekcie i firmie. Niestety, pomimo zapewnienia o przesłaniu informacji zwrotnej, kandydat nie otrzymuje takiej wiadomości.
Witam, w jakim procesie rekrutacyjnym brał Pan udział? Proszę o kontakt z działem HR praca@nazwa.pl
Szanowni Państwo, wszystkie osoby, które w jakikolwiek sposób czują się (usunięte przez administratora), nierzetelnie obsłużone lub naciągnięte, zwłaszcza jeśli chodzi o dział DOMEN przez NAZWA.PL, zapraszam do kontaktu. Masz dość nieuczciwych praktyk polskich operatorów? Nie zgadzasz się z perfidnym marketingiem służącym wyłącznie naciąganiu klienta? Każda osoba, która zdecyduje się opisać dokładnie swoją sprawę, w której czuje się pokrzywdzona, otrzyma 50PLN przelewem na konto lub wypłatą BLIK w bankomacie. mail: m.michalski@o2.pl tel: (numer przesyłany na prośbę w prywatnej wiadomości) lub na PRIV Pozdrawiam
awans po2 miesiacach nie mam co narzekac.
Grunt to analityka z profilu byłego wyrzuconego pracownika :P który przecież tyle wnosił swoją osobą, a teraz nikt na rynku pracy go nie chce, kariery ni ma. A miało być tak hucznie.
SUper, gratulacje! Firma faktycznie daje ogromne możliwości rozwoju i jak komuś zależy to będzie z tego korzystać
Po 2msc? Z młodszego specjalisty na specjalistę z podwyżką 0 zł, jak to często bywa.
Bardzo duza rotacja, stad ciagla rekrutacja plus pozorne awanse (zmienia sie nazwa stanowiska kasa przewaznie ta sama a jak juz to niewiele lepsza). Pracowalem tam i zaluje kazdego dnia, Janusze wciaz rzadza tym talatajstwem
A długo tam pracowałaś? Inni pracownicy też podzielali twoje zdanie, czy jednak reszta nie narzekała na pracę?
Czy rozmowa kwalifikacyjna do nazwa.pl sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?
Ooo, a napiszesz na ten temat więcej szczegółów? Jak ona dokładnie przebiega? Ile ma etapów? Czy pracodawca skupia się na CV i weryfikacji umiejętności kandydata czy jest to luźniejsza rozmowa? Czy po rekrutacji online jest też jakieś stacjonarne spotkanie w nazwa.pl?
W nazwie jak w kolejce do marketu. Ludzie przychodzą, ludzie odchodzą. Bardzo duża rotacja. Raczej nie jest to praca na dłużej. Kwestie organizacyjne leżą i proszą się o zmiany. Wydaje się, że zarząd nazwy sam nie wie do końca dokąd zmierza, gdzie podąża. Może brakuje ręki właściciela firmy na pokładzie?
Nie wiem skąd informacja o rotacji. Firma zatrudnia kilkaset osób w związku z czym taka rotacja to naturalna sprawa
A czy sam pracujesz w nazwa.pl? Jak to w końcu jest z tymi rotacjami w firmie, możesz to wyjaśnić? Czekam na Twoją odpowiedź. :)
Po pracy w nazwa.pl mogę potwierdzić zdecydowaną większość negatywnych opinii zamieszczonych na gowork.pl. Gdyby pozytywne były zgodne z rzeczywistością, to ich autorami byłyby osoby, które za pomocą LinkedIN można byłoby zweryfikować z imienia i nazwiska. Odradzam pracę w tej firmie. Zmarnujecie swój czas. Natomiast, jeśli zależy Ci na pieniądzach, to wynegocjuj maksa, idź, zbierz i podziękuj w pewnym momencie.
Po pracy w nazwie mogę potwierdzić większość negatywnych opinii, które zostały tutaj zamieszczone.
Jak czytam niektóre wpisy to się śmiać chce. Jak ktoś jest jełopem to sobie przy kopaniu rowów nie poradzi. Pracuje mi się świetnie w nazwie, awanse są, jak się człowiek stara. Praca od - do, wg grafika, który co miesiąc jest ustalany w porozumieniu z pracownikiem. A co do wymagań - oczekują kreatywnego podejścia i myślenia. O to niestety u niektórych bardzo trudno. Jak taki (usunięte przez administratora) wyleci z pracy, to potem pluje na lewo i prawo.
Moje doświadczenie potwierdza negatywne opinie na temat nazwa.pl, jako pracodawcy. W moim odczuciu „góra” jest zamknięta na pracowników, z których większość pracuje po kilkanaście godzin dziennie, codziennie. Nowe pomysły są najczęściej krytykowane, a czas poświęcony na ich przygotowanie obraca się w niwecz, po czym wraca się do starego schematu. Wynagrodzenie jest śmieszne, a szanse na awans żadne. Podsumowując, jak na firmę, która szczyci się tyloma sukcesami na rynku IT, w oczy bije brak kompetencji miękkich kierowników i nieludzkie podejście do pracowników oraz ich pracy… po prostu wstyd – takie jest moje zdanie.
Nie zgadzam się. Awanse są realne i wiele osób z wewnątrz firmy awansuje (trzeba jednak trochę się o to postarać, ambicje są nagradzane)
@Marta ambicje czyli pracowanie kilkanaście godzin dziennie i bycie pod telefonem 24 godziny na dobę? Powodzenia :)
Nie wiem skąd wniosek, że jest się 24 h na dobę. Ja się w swoim zespole z tym nie spotkałam.
Jak w firmie nazwa.pl wygląda kwestia podwyżek dla pracowników? Czy jest na nie szansa? Jeśli tak, to w jaki sposób można taką podwyżkę uzyskać? Trzeba się ogólnie starać czy może w jakiś szczególny sposób się wykazać?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NetART Sp. z o.o. Nazwa.pl?
Zobacz opinie na temat firmy NetART Sp. z o.o. Nazwa.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NetART Sp. z o.o. Nazwa.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy NetART Sp. z o.o. Nazwa.pl?
Kandydaci do pracy w NetART Sp. z o.o. Nazwa.pl napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.