Jak się pracuje w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. Gdańsk? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. Gdańsk, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze pytania nt. pracy w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. w Gdańsk

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Nikomu absolutnie nie polecam tej firmy nawet na samo przetrzymanie. Pracuję na nordyckim projekcie, podczas zatrudnienia jak najbardziej projekt funkcjonował i miał się dobrze. Widać było starania, kontakt ze współpracownikami, podejście do pracowników było na znakomitym poziomie ze strony przełożonych. Im dłużej tu pracuję tym jest gorzej, jestem w szoku jak firma może traktować w taki sposób pracowników. Kontakt z przełożonymi oraz HR jest karygodny - w zasadzie nie ma żadnego, a Transcom usiłuje jak może żeby zaoszczędzić pieniądze na pracownikach o czym napiszę później. W pracy jest brak organizacji i chaos, wiecznie stawiane wyższy wymagania, praca ponad siły przerobowe, masowe zwolnienia, tragiczna atmosfera pracy. Tylko Transcom potrafi nie poinformować o zmianach w płacy - dostać maila, że masz przesyłkę z transcomu :). Myślisz, że masz podwyżkę? No cóż, na papierze tak, szkoda tylko żeby była podwyżka wszystko inne zostało ucięte, przez co uwaga... Pracujesz za mniej niżeli przed podwyżką, ciężej, a wszystko zrobione w śliski ale dalej legalny sposób. Jeśli szanujesz siebie, swój czas, wkład, chcesz się rozwijać... to zdecydowanie nie tutaj.

l Nowy wpis
Inne
@Pracownik

Pieknie to opisales, to z podwyzka. U nas na innym projekcie to samo. Dobrych kilka miesiecy temu lepiej zarabialem na starym systemie premiowym, a teraz na nowym plus podwyzka od nowego roku dla wszystkich- mniej. Dobrze przemyslane, na korzysc firmy.

Xyz Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Pracownik

A możesz coś więcej powiedzieć o tej pracy? Na jakim projekcie jesteś,co to za masowe zwolnienia itd? Dużo osób poleciało? Często zdarza się że tam tak zwalniają? Zastanawiam się nad złożeniem CV ale z tego co piszesz to trzeba się zastanowić i chciałbym się dowiedzieć czegoś wiecej na ten temat.

1
Nordyk Nowy wpis
Pracownik
@Xyz

Absolutnie nie polecam, tak dużo osób poleciało w ciągu zeszłego roku część się zwolniła przez warunki pracy i poziom stresu, a części nie przedłużyli kontraktu i podziękowali pomimo obietnicy przedłużenia na parę dni przed zakończeniem pracy. Także kilka przypadków zostało z dnia na dzień bez pracy więc trzeba się z tym liczyć, że takie rzeczy są tam normą. Nie mogę powiedzieć ile dokładnie osób się zwolniło ale poleciało mniej więcej 40% składu. W dodatku zwalniają pracowników z innych państw bo przecież Polska jest tanią siłą przerobową i będzie robić wszystkie inne rynki, za mniej i w mniejszym składzie.

anonim Nowy wpis
Inne
@l

A czym się różni ten nowy system premiowy od tego starego? I ile niby tej podwyżki otrzymaliście?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Nie
Pracownik
@Pytanie

Nie

Zuzia
Inne
@Nie

A jakiego typu problemy dzieją się w firmie, że pracownicy je zgłaszają? Nie reagują w ogóle? Nic a nic?

anonim
Inne

Okay, a coś więcej? O jakie problemy chodzi, mogłabyś je wymienić i dać znać co jest największym dla pracowników? Przepraszam, ale takie „nie” nie jest w najmniejszym stopniu pomocne i zupełnie nic nie podpowiada o pracy tutaj

Pracownik z długim stażem
Pracownik
@Pytanie

Reakcji brak pomimo kwartalnych ankiet od pracowników.

Miki
Były pracownik
@anonim

Miałam przyjemność pracowania w jednym z oddziałów więc chętnie ci odpowiem. Pracowałam jako sprzedawca usług (usunięte przez administratora)bo tym zajmował się mój dział. Ciągły brak bazy do dzwonienia więc mówili ludziom z dnia na dzień żeby nie przychodzili do pracy bo jej nie ma. Tylko umowa zlecenie więc nie płacili za to. Na cały dzień pracy miałam 10 min przerwy bo stwierdzili ze za dużo osób na papierosa wychodzi i nikt nie pracuje. Jak chcieli cię wyrzucić to nie powiedzieli ci wcześniej żebyś miał czas coś znaleźć tylko w dzień masowego podpisywania aneksu do umowy dowiadywałeś się ze dla ciebie nic nie ma i nara XD Im więcej sprzedałeś tym większy cel na następny miesiąc dosawałeś żeby premii za sprzedaż ci nie dawać. Pracowałam tam z 1.5 roku temu a z tego co wiem to nie wiele się zmieniło.

anonim
Inne
@Miki

No co ty :( Myślałam, że znalazłam fajną ofertę pracy i już się nastawiłam, bo szukają właśnie konsultantki ds. obsługi klienta w j. ukraińskim i polskim. W ogłoszeniu to inaczej wygląda.. elastyczny grafik, premie, piszą że ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają wewnętrzni pracownicy :/ To też mija się z prawdą? Podobno przed rozpoczęciem pracy jest szkolenie w Gdańsku. Wiesz ile trwa, i czy jest normalnie płatne? Ale z tego co piszesz, lepiej szukać jeszcze planu b?

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.?

byly pracownik
Były pracownik
@Pytanie

tak na prawde to zadnych , pracowalam u nich w biurze mialo niby byc tak ze co tydzen swieze owoce ,przyjazna atmosfera itp ale to tylko klamstwo. pomocy od team leaderow zadnej,jak sie trafi jakis trudny kl z ktorym bedziesz gadac 40 min to nie to ze kl bedzie wkurwiony tak jeszcze TL bedzie podchodzic do ciebie co 5 min i mowic" koncz juz bo mamy kolejki" a powiesz ze kl trudny albo ze czegos nie rozumiesz to ci powie ze wyszukaj w systemie tam wszystko jest(ale tam (usunięte przez administratora)cos znajdziesz) sie odwroci i pojdzie na swoje stanowisko robic wyglad ze cos robi . jak piszesz jakies pytanie na czacie do pomocy to tl odpisuja po 10-30 min , zapisujesz sie na przezwe to dostaniesz ja po 2 godzinach w lepszym przypadku . premie tez ciezko wyrobic a jak wyrobisz to 300 zl max i to musza byc rozmowy krotsze niz 4 min poprawna weryfikacja i jeszcze klijeci musza ci odpisac "tak" na sms ze pomoglas/les nawet jezeli kl sie rozlaczyl albo jak nie ma mozliwosci pomoc ale to i tak prawie nie zalezy twoja obsluga czy ty bedziesz mily czy nie jak klient nie bedzie mial chumoru to i tak odpisze nie (i tak najczesciej jest ) wiec nie polcam , stracilem tam sporo czasu przychodzisz do domu po pracy i nikogo nie chcesz widziec przez to ze sie nagadasz przez 8 godzin (okolo 100 polaczen dziennie ze zlymi osobami)

anonim
Inne
@byly pracownik

Piszesz, że 300 zł to maksymalna premia, a powiedz mi czy idzie ją realnie wyrobić każdego miesiąca, czy raczej trochę mniejsze kwoty? Jest jakiś limit połączeń, które musisz wykonać w ciągu dnia?

PL
Pracownik
@anonim

Nie ma limitu. Jeden po drugim odbierasz i jest określony czas, w którym musisz zakończyć rozmowę

Anonim
Pracownik
@byly pracownik

Widze, ze jestes na innym projekcie niz ja, ale mamy podobne problemy. Funkcja Team Leader moglaby byc zastapiona tytulem "Czlowiek Widmo" :)

anonim
Inne
@Anonim

Człowiek widmo bo w niczym nie pomaga i jak jest problem to trzeba samemu go rozwiązywać? No ale chyba za coś bierze pieniądze? Czy tylko za pilnowanie ludzi żeby wyrabiali się robotą?

ona
Pracownik
@Pytanie

Jak wyrobisz wszystkie wskaźniki to max 350 zł brutto. Ale nie ma opcji żeby w pierwszych miesiącach je osiągnąć. Presja czasu jest ogromna no i do tego musisz mieć odpowiedni wskaźnik z ankiety klientów. Jak nie wyrabiasz to i tak ci po miesiącu podziękują.

logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zośka
Kandydat
 Pytanie

Cześć, chciałam aplikować na stanowisko obsługi klienta z językiem niemieckim, na homeoffice. Nie pracowałam nigdy w takim charakterze, czy możecie coś napisać, czy mam jakieś normy do wyrobienia, skoro nic nie sprzedaję? Czytam o nadgodzinach, ja dostałam informację, że praca od do, potem nic nie trzeba. To jak to jest? Nie chciałabym się naciąć na pierwszą taką pracę i się zniechęcić.

JestemJeszczeTam
Pracownik
@Zośka

Jestem w tej pracy i nawet jest spoko. Znam b. Dobrze niemiecki to Plus. Szkolenia takie sobie, Support wyciaga karete z błoa. Pięć koła na łape

anonim
Inne
@JestemJeszczeTam

Czyli tych szkoleń jest więcej, niż tylko takie początkowe na wdrożenie? Te 5 tysięcy to sama podstawa, czy do tego dochodzą jeszcze jakieś bonusy? I właśnie, jak z pracą z domu, nie ma z tym problemu?

XoX
Inne
@anonim

Sama podstawa, bonusy sa, ale jest odpowiedzialnosc zbiorowa, czyli jak ktos z zespolu leci sobie w kulki to mozesz robic co chcesz, nie dostaniesz dodatkowo nic, nawet gdybys indywidualnie na to zaslugiwal. To nie jest motywujace

anonim
Inne
@XoX

Dlaczego? W sensie jak to jest weryfikowane. Macie określana ilość osób do obsłużenia żeby dostać premie czy o co chodzi? Patrzę na specjalistę do obsługi klienta z niemieckim i widełki to 6-8 tys. Mówimy o tym samym stanowisku czy ty jesteś na innym ze masz 5 tys ? No chyba ze mówisz o kwocie na rękę xd

Pytanie
Inne
 Pytanie

Czy to prawda, że w Białymstoku na projekcie (usunięte przez administratora)odejmują od pierwszej wypłaty godziny szkolenia? Czy jest to duża różnica w kwocie? Jeśli tak, czy wyrównują to z drugą wypłatą? Oraz: w jakich godzinach się pracuje na umowie zlec? Czy jest możliwość zaczynania o różnych porach dnia?

Magda
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracuje aktualnie albo pracował w projekcie dla szwedzkiego dostarczyciela prądu? Jak oceniacie ten projekt i ogólne warunki pracy?

Gossip girl
Kandydat
 Pytanie

Witam, Czy ktoś pracuje w Transcom na projekcie (AGD) z j.włoskim? I może mi coś wiecęj powiedzieć na temat pracy.

gamma
Kandydat
 Pytanie

Planuje przejść z konkurencyjnej firmy tutaj, z racji mojej przeprowadzki. Projekt (usunięte przez administratora), infolinia obsługowa. Powiedzcie mi, jakie są wymagania odnoście odbieralności (poł/h), średniego czasu połączeń, leadów? Chce porównać do mojej obecnej firmy.

Gard
Pracownik
 Pytanie
@gamma

a jakie są wymagania u konkurencji?

HGWXIX
Były pracownik
@gamma

Wymagania z kosmosu. I tylko 4 minuty (usunięte przez administratora) Klienci też mający często (usunięte przez administratora) i wymogi jak z kosmosu, pan co nie płacił żąda odblokowania telefonu kiedy warunkowo na 14 dni bodajże odblokował, ale on nie ma czasu płacić i nie zapłaci ale telefon odblokuj - i słuchanie takiego (usunięte przez administratora)przez pół godziny jak się wydziera bo ci nie wolno rozłączyć prostaka (rób i tak i nie patrz na TeamLeaderów, sobie pogadają i tyle). Płaca - żadna, (usunięte przez administratora)Przerwę to sobie musisz zarezerwować, na toaletę też (i tak olewać a jak wyżej komuś nie pasuje to niech sami siądą w zastępstwie), Nie idź szkoda zdrowia.

Anonim
Pracownik
@HGWXIX

Tak, a my wszyscy zbieramy ten caly stres. Z jednej strony stres z klientem, z drugiej strony stres bo cisna z gory, A my posrodku.

ascer
Kandydat
 Pytanie
@gamma

czy tutaj też jest wymagana odbieralność na poziomie 10,5 połączen na godzine?

g
Pracownik
@gamma

Praca dla (usunięte przez administratora) jest super, nie masz odbieralności także nikt za to cię ganiał nie będzie, czas połączeń to 4:30 ale też nie ma problemu jak masz więcej. Serdecznie polecam

Gorzej byc nie moze
Były pracownik
 Pytanie

W oddziale w Gdańsku, na projekcie (usunięte przez administratora), zaczełam pracować w wakacje. Jak szybko zaczęłam pracę tak szybko z niej uciekłam. Szkolenie trwało tydzień, wszystko było tam cukierkowe, słodkie, aż do porzygu, wychwalanie firmy, systemów premiowych i innych rzeczy, które w żadnym stopniu nie mają pokrycia z rzeczywistością. Atmosfera pracy toksyczna, gdy miałam pytanie do TL słyszałam tylko, że to już powinnam wiedzieć, a jeśli nie wiem to mam się zapytać kogoś innego bo on nie ma czasu na takie (usunięte przez administratora) W życiu nie spotkałam większego(usunięte przez administratora)Wieczne parcie na wyniki, co chwile dostawanie upomnień, że mało robisz i że nikt nie odbiera telefonów to standard. (usunięte przez administratora)

Lady in RED
Pracownik
 Problem
@Gorzej byc nie moze

O (usunięte przez administratora) a ja myslalam ze my mamy najgorszy projekt, ale widze system ten sam. Parcie na szklo

Recruiting
Kandydat
 Pytanie

The recruiting process was very fast, way too fast for me, coz you could not be able to know anything about the company as they told you only some stuff about the benefits etc., but exactly info about the tasks- the answer of the team lead by language test was like: Listen you will got more information on the training... wow... the question was by my side: what the hell is gonna happen next? What I should expect? So coz of this way of recruiting process I could not be part of the Transcom team. I like clarity of the work... if you do not have it, at the end you will turn into some slave and you need to do all what they can tell you. So sorry but it is no go for me!

Z orro
Kandydat
 Pytanie

Hallo przeczytałem i postanowiłem spróbować powalczyc. Z jakich części składaja sie testy i w jakim czasie od wysłania aplikacji przychodza na e mail? bardzo prosze o słów kilka.

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Vuvu
Pracownik
@Pytanie

Przy pierwszym awansie na młodszego nie ma,starszy i expert niewielkie.Stawki plac są sztywne,poza tym jest też odwrócona ścieżka kariery. Jeżeli nie wyrobisz wskaźników,zostaniesz zdegradowany.

była pracownica
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w oddziale w Białymstoku przez wiele lat. O firmie mogę powiedzieć tyle- nadszedł czas by stamtąd uciekać jest wiele różnych firm które traktują pracownika z należytym szacunkiem, tak tez kiedyś było w Transcom niestety wiele się zmieniło już nie liczy się człowiek i atmosfera, tak naprawdę firma wiele na tym traci wspaniali ludzie odchodzą i niestety już niedługo może się to zle skończyć ale jeśli managerowie tego nie widza nie było tematu :) . Kiedyś byli fajni kierownicy którzy mieli dobre podejście do pracownika a przede wszystkim szacunek do drugiego człowieka, teraz niestety ludzie czuja się w tej firmie zle mowa tu o dziale sprzedaży. Idąc do pracy zastanawiałam się o co dziś będą pretensje, za co będzie krytyka - przeważnie publiczna przy wszystkich niestety, straszenie zmiana grafiku odebraniem kolejek( narzędzie pracy ) irracjonalne ale niestety prawdziwe. Nowe rządy są dla obecnych pracowników bardzo krzywdzące, nowi ludzie którzy przychodzą również uciekają widząc co się aktualnie w dziale dzieje. Kiedyś to było wspaniałe miejsce aż się chciało tam iść, teraz biedni pracownicy rozsyłają cv po firmach bo nikt nie może tego wszystkiego wytrzymać. Kadra kierownicza niestety zamiast wspierać robi wszystko by zaniżyć wskaźniki przez to są mniejsze premie, mniejsza motywacja , niższe wyniki. Serio nikt nie widzi, ze tam się coś złego dzieje ?

Joey
Pracownik
@była pracownica

Wlasnie tez zauwazylem, ze i w Gdansku fajni ludzie odeszli, a robili dobre wyniki i tworzyli dobra atmosfere (mowie o ostatnich kilku miesiacach). Tak...tez Ciebie predzej skrytykuja niz pochwala, a na linii to nie jest calkiem przyjemna praca....

Katarzyna
Inne

A nie można zgłosić komuś tego faktu? Pewnie lepiej by się wam pracowało w lepszej atmosferze

Pytanie
 Pytanie

Czy istnieje możliwość rozwoju w Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.?

Nick
Były pracownik
@Pytanie

Jak się dopasujesz do z góry narzuconych reguł i będziesz udawać, że one wszystkie są logiczne, trzymają się całości, załapiesz procesy, nie będziesz zadawał pytań i się w końcu złamiesz (bo trzeba się wewnętrznie złamać, bo te procesy są krzywdzące dla klienta końcowego, hasło NIEBOTYCZNE TERMINY) i to wszystko zaakceptujesz (zaakceptujesz to, że świata nie da się naprawić) to można się i rozwinąć :) Ogólnie to praca, gdzie ludzie pracujący na linii projektu niemieckojęzycznego W.... dłużej niż rok powinni dostać złoty medal :) Tam jest (usunięte przez administratora).

Nick
Były pracownik
 Pytanie

Jednak podpisałem klauzulę o poufności, więc nie mogę wszystkiego zdradzić. Wszystko wyczujesz w pierwszym - drugim tygodniu szkolenia, jak sobie usiądziesz i posłuchasz rozmów. U mnie się trafiła sytuacja, gdzie osoba z drugiej linii się rozpłakała po rozmowie, bo nerwowo nie wytrzymała (jak do Ciebie wraca klient robiony od miesięcy w balona, a Ty mówisz i mówisz to samo, bo trzymasz się procedur, które nic nie zmieniają w kwestii klienta, a sfrustrowany klient krzyczy), tak samo to szeptanie w kuchni "Ty też nie dostałeś premii? Za co obcięli Ci jakość?". Poszedłem stamtąd i mam się dobrze w innym Callcenter. Ale może Ty jesteś bardziej odporna na stres, może ja za miękki byłem na tę firmę...

Teresa
Inne
@Nick

Miękki? Nie sądzę. Przecież gdy widzisz, że ktoś płacze i odczuwasz przez to złe emocje to jednak wyraz empatii. Ale z tym szeptaniem to już creepy jest. Czyli zawsze każdemu taką klauzulę podrzucają? Myślisz, że serio każdy się do niej stosuje? Właściwie to jakie konsekwencje się ponosi jak się ją złamie?

Qx
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś z pracowników mógłby się wypowiedzieć o stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim? Na pracuj.pl jest oznaczone jako umowa o prace i 5k. Jak z atmosfera, praca?

Babel
Pracownik
 Pytanie
@Qx

Hejka, jestem tam nowa i sobie chwale :) Z tym elastycznym grafikiem to tez prawda :) Poszli mi bardzo na reke. Atmosfera jest dobra, choc nie bede klamac, nie zawsze rozmawia sie z zadowolonymi klientami. Co chcialbys jeszcze wiedziec?

Nick
Kandydat
 Pytanie
@Babel

Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Są cięzkie pytania?

CC Białystok
Pracownik
 Pytanie

Ludki! Największy (usunięte przez administratora)w Białymstoku. ;) Wynagrodzenie = zarobkom? Zapomnij, typowe korpo, które wyciśnie z Ciebie wszystko, cele i zakres obowiązków jest niebotyczny patrząc na wypłatę (najniższa). Warunki pracy? Brudno, ścisk, śmierdzi. Pomoc? Prawie zerowa (są szczerze sympatyczne osoby, które nie pracują tam za kare) pretensje, burczenie, opryskliwość i zwykłe (usunięte przez administratora), bardzo niesympatycznych Pań TL, które często zapominają po co tam są + bardzo mała wiedza i zaangażowanie z ich strony, ale wynik na zielono musi być. Problemy czy prośby są zupełnie zlewane. Zachęta do nadgodzin to np. +2 zł za godzinę :DDDDD co chyba wszystko wyjaśnia Grafik ustalany z tygodnia na tydzień na zleceniu, nawet jeżeli zaznaczysz kiedy chcesz mieć wolne, mogą Ci wstawić zmianę z informacją " to jest dyspozycja orientacyjna", więc po co w ogóle ją zbierać? Nie wspominając już o tym, że grafik jest ustalany zupełnie randomowo, tak aby tabelka się zgadzała, (usunięte przez administratora) Jeżeli tam pracujecie, uciekajcie, wszędzie jest lepiej niż w Transcomie, a jeżeli rozważacie - odradzam, co też powie Wam 95% pracujących tam ludzi, pierwszego dnia Twojej pracy, po cichu w prywatnej rozmowie ;))

Redro
Pracownik
@CC Białystok

Prawda, w Gdańsku też ostrzegali, nie wierzyłem.... Teraz wierzę i szukam pracy.

Mika
Były pracownik
 Pytanie

W Transcomie pracowalam poltora roku. Jesli chodzi o zespol do jakiego trafilam to absolutnie nie moge powiedziec nic zlego. Swietni ludzi od ktorych ja duzo sie nauczylam, mam nadzieje ze oni ode mnie rowniez. Problemem w firmie jest glownie brak komunikacji i mania wyzszosci szefowej bo liderem jej nazwac nie mozna. Kobieta sprawujaca 'opieke' nad moim bylym a takze innymi obcojezycznymi dzialami jest najbardziej falszywa i najmniej profesjonalna osoba z jaka kiedykolwiek wspolpracowalam. Brak szacunku do pracownikow, obgadywanie ich oraz dyskryminacja tych od ktorych widocznie czuje sie gorsza jest codziennoscia. Nigdy w zyciu nie spotkalam sie z czyms bardziej komicznym jak to ze zostalam wezwana na rozmowe poniewaz ktos podobno zglosi skarge z powodu tego ze sie rozciagam w pracy. Dodam tez ze jestem jedyna osoba ktora nie mogla sie przeciagac ani rozciagac mimo zaswiadczenia od fizjoterapeuty. Nie mowimy tutaj o 'psie z glowa w dol' tylko zwyklym otwieraniu klatki persiowej przy biurku. Tak samo bylo z home office oraz jz edzeniem przy biurku - bylam jedyna osoba ktorej tego zabroniono. Jesli to nie jest (usunięte przez administratora) to juz nie wiem jak to nazwac. Zawsze bylam osoba na ktora mogli liczyc, taka ktora miala bardzo wysokie wyniki i zadowolonych klientow a nagle z dnia na dzien dostalam wypowiedzenie - co najlepsze, pracodawca postanowil skorzystac z prawa do nie podania powodu. Nawet tutaj wykazali sie totalnym brakiem klasy. Co ciekawe nastapilo to zaraz po tym jak grupowo wyslalismy wniosek o podwyzke... Wyszklo to jednak z mojego maila w imieniu calego zespolu. Przypadek? Nie sadze. Podsumowujac, jesli jestes mloda, wysportowana i ambitna kobieta, ktora ma wlasne zdanie i nie boi sie walczyc o siebie, swoje prawa oraz o grupe ludzi z ktorymi pracuje to trzymaj sie od tej firmy z daleka. Jesli natomiast o siebie nie dbasz, nie masz ambicji i nie przeszkadza Ci kiedy ktos po Tobie depta to na pewno sie odnajdziesz a zakompleksione szefostwo na pewno sie do Ciebie nie przyczepi :)

12
Były pracownik
Były pracownik
@Mika

Nierówne traktowanie jest na porządku dziennym, elastyczne godziny - tylko dla wybranych, HomeOffice również, niezależnie od wyników. Wszystko zależy od widzimi się managerki, która potrafi tygodniami ignorować pracownika i chociażby nie odzywać się do niego.. Zdrowy styl życia promowany w innych korporacjach jest tu najwyraźniej niemile widziany. Obiecujące zarobki / może i tak, ale jeżeli się nie ułożysz to obetną premie. Nie polecam.

Byly pracownik
Były pracownik
@Mika

Wspolczuje ale nie jestes pierwsza osoba ktora tak potraktowali. To jest firma w ktorej trzeba siedziec cicho i nie miec wlasnego zdania, a walka o siebie to tak jakby samemu strzelic sobie w kolano. Mam nadzieje ze znajdiesz miejsce gdzie doceniaja odwazne, przebojowe i ambitne osoby. Ja tez nie polecam tego miejsca, nic sie nie zmieni dopki nie zmieni sie szefostwo.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czytam te komentarze i nie mogę uwierzyć! Czy Państwo piszecie o jakiejś innej firmie niż ta, w której ja pracuję? Być może nie pracowaliście w innych firmach i nie macie porównania? A może chcecie przychodzić do pracy, żeby sobie posiedzieć? Hmmm... Ja pracuję już 4 lata. Menedżerowie zauważali moje zaangażowanie i bardzo szybko awansowałam. Czuję się tutaj jak w domu. Na razie nie zamieniłabym na żadną inną pracę!

Magdalena
Pracownik
@Pracownik

Ja dziś jestem po pierwszym dniu pracy w Transcom Gdańsk i też mam same pozytywne odczucia. Wcześniej pracowałam w innej firmie, współpracującej z Niemcami i już sam system to niebo a ziemia. Na pewno podzielę się rzetelną opinią po okresie próbnym.

Pytanie
 Pytanie

Wiesz jak wygląda wynagrodzenie początkowe, które oferuje Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. dla potencjalnych kandydatów? Na Lento.pl pojawiło się ogłoszenie na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta. 

x
Były pracownik
@Pytanie

najniższa stawka godzinowa na śmieciówce. Jeśli dział związany ze sprzedażą, nie licz na premie, stawiają zawyżone cele ilościowe itd., które robią tylko wybrańcy (TL twierdzą że wszyscy dzwonią tę samą bazę klientów, ale po 1.5 roku mam 99% pewność, że to nie prawda, dostawały mi się same ochłapy, jak tylko zorientowali się że chcę sprzedawać uczciwie, a nie na (usunięte przez administratora) i to co się klientowi nie opłaca), a ty za zrobienie za małego % celu nie dostajesz nic, i prędzej czy później cię pożegnają. TL będzie wyciskać cię jak cytrynę i stosować na tobie sztuczki manipulacyjne by cię "zmotywować" do manipulacji klientami=wciskania umów itp. TL TL nie równy też. A, a jeśli nawet dostaniesz tę premię, większość idzie do kieszeni tych nad tobą, a ty dostajesz średnio kilka złotych za sztukę. Nie wiem jak ci od samochodów i AGD, zapewne więcej, ale i tak niewielki % tego co dostaliby gdzie indziej za to samo, sądząc po obserwacjach innych działów. Firma nastawiona wyłącznie na własny zysk i wyścig szczurów nie tylko między innymi firmami tego typu, ale również między oddziałami czy nawet grupami(TLami). Zrazili mnie na dobre do pracy w jakimkolwiek handlu.

Zostaw merytoryczną opinię o Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 395 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii