Opinie o SKP UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Lublin

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie SKP UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do pracy w SKP UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o SKP UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w Lublin

Były pracownik
Były pracownik

Wszystkie opinie to szczera prawda, masz wyrobić dzienny przypis który jest zazwyczaj niemożliwy bo masz podpiętą bazę z której nikt nie odbiera albo się na Ciebie drą. Co chwilę system premiowy zmieniony niby na korzyść pracownika ale okazuje się że jednak nie bo nie możesz wyrobić tego co ci każą. Ciągłe odsłuchy czepianie się nic tak naprawdę. Wymuszanie na ludziach rzeczy niemożliwy.

1
Agentka
Pracownik

Pracuje w firmie prawie 2 lata i uważam, że jak w każdej firmie zajmującej się sprzedażą muszą być wskazane cele do realizacji planu. Idąc do pracy nie miałam ogromnej wiedzy z zakresu ubezpieczeń. Na samym początku sama miałam duży problem aby robić swoje plany miesięczne, ale z pomocą współpracowników i kierowników z miesiąca na miesiąc szło mi coraz lepiej. Firma często organizuje szkolenia i warsztaty doskonalące umiejętności sprzedaży i przy tym dba o to aby odbywały się w przyjemnej atmosferze. Coachingi nie raz nie należały do najprzyjemniejszych ale w żadnej firmie nie będą Cię chwalić jak mija kolejny miesiąc a Ty dalej nie próbujesz nawet stosować tego co było ustalane na ostatnim spotkaniu. SKP mocno stawia na dobry nastrój jeżeli chodzi o konkursy i bardzo zależy im na pracowniku jeżeli widzą, że się stara. Wiadomo też, że nie raz okaże się na szkoleniach czy nawet po pierwszych miesiącach pracy, że ktoś się po prostu do tego nie nadaje i odchodzi sam albo dostanie warunek. Ja znam wiele przypadków gdzie ludzie dostając taki właśnie warunek jak się wzięli do pracy to spokojnie go realizowali a reszta zazwyczaj od razu sama rezygnowała z pracy. W tej firmie jak w każdej innej trzeba pracować żeby zarobić a niektórzy przychodząc tu myślą, że posiedzą 8h na chillu i ktoś będzie im płacił za to nie wiadomo ile, ale niestety tak to w żadnej pracy nie wygląda. Sama nie raz nie wyrobię tego celu który bym chciała i bardzo mnie to denerwuje ale zawsze przy kolejnym miesiącu się spinam i bez problemu nadrabiam. W SKP jak masz chęci i sumiennie się przyłożysz do pracy to z czasem będziesz bardzo dobrze zarabiał/a, chyba, że masz już doświadczenie w tej branży to już z pierwszymi miesiącami będziesz zadowolony/a.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Agentka

Która z kierowniczek lub kierownik to napisał? :)

1
pracownik aktualny od 3 lat
Pracownik

Hej, Nie mogę czytać tych bzdur. Może w końcu wypowie się pracownik, który pracuje już kilka lat. I dalej pracuje. A więc system premiowy w przeciągu 3 lat zmienił się 2 razy. Z czego 2 razy na korzyść pracowników. Kiedyś był limit premii, teraz nie ma limitu i można zgarnąć 2 razy większą premię niż wcześniej. Ogólnie to tak, są progi i wymagania, jak to w sprzedaży. Wiadomo, że nie każdy nadaje się do sprzedaży i nie każdy sobie radzi. Progi nie są wygórowanie, bo większość osób je wyrabia. Jeżeli chodzi o wyjście do WC, można wyjść w każdej chwili, o ile tylko jest wolna łazienka :) Jeżeli chodzi o rotacje, to często przewijają się nowe osoby, nieświadome jaki kierunek chcą w życiu obrać. Jeżeli ktoś angażuje się, ma potencjał i chce pracować to zwykle zostaje i rozwija się dalej. Często nowe osoby siadają przy mnie na odsłuchu i od razu po ich podejściu widać ze to nie jest dla nich. Jak można oczekiwać "kokosów" nie dając nic od siebie. Skoro tu dalej pracuje i nigdzie się nie wybieram, to nie może być tak źle jak tu część osób poniżej wymyśla.

Klaudia
Były pracownik
 Pytanie

Śmiechu warta firma, gdy ktoś napisze negatywną opinie to starają się ją wykasować żeby tylko były pozytywy. Prawda boli? Może po prostu zmieńcie atmosferę w firmie?

1
Ej Nowy wpis
Były pracownik
@Klaudia

Do tego wstawiają opinie z sama kropka żeby podbić sobie oceny xd

1
Pracownik
Pracownik

Pracuje ponad pół roku i polecam, super miła atmosfera każdy pomocny z pracowników jak i kierowników, konkursy, szkolenia. Rotacja jest to fakt bo minimum dwa razy w miesiącu są przyjmowani nowi pracownicy ale to chyba bardziej ze względów na to że firma się rozrasta, jako pracownik polecam!

.
Pracownik
@Pracownik

.

Ej Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@.

Podbijacie sobie oceny?

1
Były pracownik
Były pracownik

Śmiechu warta firma, której wcale nie zależy na pracownikach. Ciągły przemiał ludzi; od osób z kilkumiesięcznym stażem wymaga się takiego samego tempa pracy, jak od osób pracujących kilka lat. Stała kontrola co robisz, ogromna presja na wynik. Cel NIE ZOSTAJE zmniejszony w momencie, kiedy zachorujesz, mało tego, masz odrobić godziny siedząc po 10h w pracy. Ciągłe niejasności i przekręty - zaczynając pracę nie wiesz praktycznie nic, a jeśli w trakcie pracy pojawią się jakieś pytania, to uzyskanie na nie odpowiedzi graniczy z cudem. System wypłacania wynagrodzenia tragiczny, odejmują Ci z wypłaty tyle, ile im się podoba, a Ty masz siedzieć cicho i pracować na premię kierowników. Nie polecam i radzę trzymać się z daleka.

1
Były pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

Ale teraz muszą się stresować, założyli gowork, prosili pracowników żeby wypisali opinie (oczywiście pozytywne) a ludzie zaczęli pisać prawdę! Brawo ! Ps kierowniczki dalej męczą serwis o usuwanie niepochlebnych komentarzy

1
Dawidos123
Inne
@Były pracownik

XDXDXD CHYBA BYŁEŚ TRAGICZNYM W SPRZEDAWCA ZE CI TAK SŁABO SZŁO XD

Ej Nowy wpis
Były pracownik
@Dawidos123

Ej z tego co czytałem to pracujesz to krótko więc co Ty możesz wiedzieć XD

Nie
Były pracownik

Nie byłem zadowolony, nie polecam

1
Rr Nowy wpis
Były pracownik
@Nie

Potwierdzam

1
 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna bywa bardzo stresująca. A jak było w Twoim przypadku? Ilu rekruterów prowadziło rozmowę? Podziel się opinią ze spotkania w firmie SKP UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Lublin
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Lublin
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. kontroli obiektów logistycznych
Lublin
"GWARANT POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1425 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Rr
Były pracownik

Nie polecam

1
.
Były pracownik

.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam w firmie 2 lata, sytuacja życiowa zmusiła mnie do odejścia. Firma jest jak najbardziej godna polecenia. Przed SKP pracowałam w sprzedaży na słuchawce i śmiało mogę powiedzieć, że w żadnej innej firmie nie brałam takich premii jak tam. Atmosfera jest super, każdy z pracowników jest pomocny a dodatkowo organizowane były częste wyjścia i świetne konkursy. Ciekawe jest to, że niektórzy piszą tu, że pracowali 2-3 lata i jak było im tak źle, to czemu aż tyle? W każdej firmie jak chcesz zarobić, musisz pracować ;) Jeżeli komuś zależy na dobrej atmosferze i chce zarobić polecam SKP

.
Pracownik
@Były pracownik

.

Dawidos123
Pracownik

W sumie spoczko ta robota jest. Zaczynam bo drugi miesiąc ale mega kurde mi się podoba i w sumie hajsik też się zgadza

.
Pracownik
@Dawidos123

.

Wika
Pracownik

Uważam że to fajna praca Można zdobyć doświadczenie, szefostwo wyluzowane, zarobki naprawdę fajne jak ktoś chce pracować Wiadomo przychodzą lenie i myślą że za nic nie robienie dostaną przyzwoite zarobki Poleciłam koledze i też jest zadowolony

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Były pracownik
Były pracownik

Dokładnie. Szczera prawda z premią. Kombinacje żeby pseudo firma miała jak najmniejsze koszty. Koperty to chleb powszedni dla tej firmy. Cieszę się że w końcu ktoś o tym napisał ,‚iże w końcu doczekają się kontroli z US

1
Agent
Pracownik

Pracuję w firmie ok.3 lat i myślę, że tyle czasu nie wytrzymałabym w firmie w której jest tak źle jak co poniektórzy piszą w komentarzach. W firmie są wymagania i to jest oczywiste, ponieważ w każdej firmie pracownicy mają swoje zadania z których muszą się wywiązać. Przesadą jest jednak, że wymagane są od nas rzeczy niemożliwe ponieważ każdy ma dostosowany plan do swoich możliwości. Są dni gorsze i lepsze jak wszędzie, ale za te gorsze dni nikt nie jest karany, każdy jest człowiekiem. Coachingi i spotkania odbywają się i to jest prawdą, ale po to, aby pomóc nam wyłapać co nam idzie źle, abyśmy mogli to poprawić i wziąć wyższe premie. Informacja o wyjściach do toalety jest to jeden wielki śmiech na sali, skorzystać z łazienki można w każdym momencie pracy, nikt za to nie suszy głowy. Są zasady których trzeba przestrzegać, ale nie są wygórowane i każdy może się do tego przystosować. Atmosfera w firmie jest naprawdę fajna, zespół jest młody i zgrany. Przychodzę tu z chęcią. Uważam, że negatywne komentarze są pisane przez osoby które po prostu nie sprawdziły się w tej formie pracy i nie miały predyspozycji do bycia sprzedawcą w call center, ta praca jednak nie jest dla wszystkich. Z czystym sumieniem mogę polecić pracę w SKP Ubezpieczenia.

3
Pracownik
Pracownik

Skp Ubezpieczenia jest firma otwarta na ludzi Ale jak w każdej pracy są plusy i minusy tak było jest i będzie Dużym wsparciem dla nowych pracowników są kierownicy motywują, wspierają i zawsze służą pomocą Ja takiego kierownika mam Grupa też jest bardzo serdeczną i chętnie pomagają kiedy jest jakiś problem Najgorsza jest presja czasu i progi jakie musisz wyrobić z tego też wynika pewnie rotacja Ogólnie im dłużej pracuje tym bardziej przekonuje się, że mogę być coraz lepsza , rozwijam się i z dnia na dzień potrafię więcej Ja jestem zadowolona z pracy w Skp ubezpieczenia

Pracownik
Pracownik

Hej :) czytam te opinie i i trochę muszę się nie zgodzić… zaczynałam praktycznie od zara i nigdy nie pracowałam w sprzedaży, w sumie to moja pierwsza poważna praca i uwaga jestem tu już prawie 3 lata! Owszem na początku nie jest łatwo, dużo informacji, dla mnie ciężka była sama rozmowa z klientem ale ludzie na tym to polega, wszystkiego trzeba się nauczyć i w każdej pracy będą od Was czegoś wymagać… jeśli chodzi premię, jakbym nie była zadowolona to raczej już bym tu nie pracowała :)

1
Pracownik
Pracownik

W firmie pracuje prawie 3 lata i z pewnością mogę powiedzieć, że to najlepsze call center w Lublinie. Firma bardzo mocno stawia na rozwój swoich pracowników. Co chwilę firma organizuje szkolenia poszerzające wiedzę pracowników w kwestii ubezpieczeń. Jeśli chodzi o kontrolę pracowników to kłamstwa. Wiadomo, że nikt nie pozwoli nam przesiedzieć 8 godzin grając w gry, ale też nikt nie mówi nam kiedy możemy iść do łazienki albo na przerwę. System motywacyjny jest dostosowany do stażu pracy i możliwości danego pracownika, więc każdy ma szansę na super premię, co warto dodać firma zawsze wypłaca pieniądze w terminie. Dodatkowo każdy może liczyć na ogromne wsparcie ze strony kierowników oraz współpracowników. Rotacja jest i zapewne będzie jak w każdym call center, często ludzie myślą, że to łatwa i przyjemna praca pogadać sobie przez słuchawki, niestety nie każdy człowiek jest w stanie siedzieć 8 godzin przed komputerem i rozmawiać z ludźmi i jest to w zupełności normalne. Ze szczerego serca polecam pracę w SKP Ubezpieczenia. Super atmosfera i bardzo mili ludzie. ;)

1
Pracowniczka SKP
Pracownik

Pracuje w firmie od ok. 3 lat. W mojej karierze zawodowej przewinęło się dużo stanowisk typowo w sprzedaży na słuchawce. I jak każde tego typu stanowisko pracy – ma swoją specyfikę. Przede wszystkim zawsze będą jakieś targety czy wymagania odnośnie sprzedaży. W SKP natomiast zawsze mogłam liczyć na pomoc czy współpracowników czy kierowników. Jeśli się chce i jest się zaangażowanym a nie przychodzi się tylko po to żeby popatrzeć w sufit i oczekiwać wysokich zarobków to da się bardzo dobrze zarobić. Progi są jak najbardziej do zrealizowania co pokazują premie agentów – i to nie małe. Co chwila są prowadzone szkolenia sprzedażowe różnego rodzaju warsztaty dzięki którym, można pogłębiać swoją wiedzę. Konkursy, wyjazdy i wyjścia integracyjne i przemiła atmosfera – to przede wszystkim kojarzy mi się z tą firmą. Ludzie są tu serio fantastyczni!!! Nigdy nie zgodzę się z opinią, że jest wywierana jakakolwiek presja na pracownika czy ktoś jest źle traktowany, czy też jak zostało to nazwane w jednej z opinii jest praktykowany mobing – bo zdecydowanie tak nie jest!!!

Agentka
Pracownik

Pracuje w firmie prawie 2 lata i uważam, że jak w każdej firmie zajmującej się sprzedażą muszą być wskazane cele do realizacji planu. Idąc do pracy nie miałam ogromnej wiedzy z zakresu ubezpieczeń. Na samym początku sama miałam duży problem aby robić swoje plany miesięczne, ale z pomocą współpracowników i kierowników z miesiąca na miesiąc szło mi coraz lepiej. Firma często organizuje szkolenia i warsztaty doskonalące umiejętności sprzedaży i przy tym dba o to aby odbywały się w przyjemnej atmosferze. Coachingi nie raz nie należały do najprzyjemniejszych ale w żadnej firmie nie będą Cię chwalić jak mija kolejny miesiąc a Ty dalej nie próbujesz nawet stosować tego co było ustalane na ostatnim spotkaniu. SKP mocno stawia na dobry nastrój jeżeli chodzi o konkursy i bardzo zależy im na pracowniku jeżeli widzą, że się stara. Wiadomo też, że nie raz okaże się na szkoleniach czy nawet po pierwszych miesiącach pracy, że ktoś się po prostu do tego nie nadaje i odchodzi sam albo dostanie warunek. Ja znam wiele przypadków gdzie ludzie dostając taki właśnie warunek jak się wzięli do pracy to spokojnie go realizowali a reszta zazwyczaj od razu sama rezygnowała z pracy. W tej firmie jak w każdej innej trzeba pracować żeby zarobić a niektórzy przychodząc tu myślą, że posiedzą 8h na chillu i ktoś będzie im płacił za to nie wiadomo ile, ale niestety tak to w żadnej pracy nie wygląda. Sama nie raz nie wyrobię tego celu który bym chciała i bardzo mnie to denerwuje ale zawsze przy kolejnym miesiącu się spinam i bez problemu nadrabiam. W SKP jak masz chęci i sumiennie się przyłożysz do pracy to z czasem będziesz bardzo dobrze zarabiał/a, chyba, że masz już doświadczenie w tej branży to już z pierwszymi miesiącami będziesz zadowolony/a.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Agentka

Która z kierowniczek lub kierownik to napisał? :)

1
pracownik aktualny od 3 lat
Pracownik

Hej, Nie mogę czytać tych bzdur. Może w końcu wypowie się pracownik, który pracuje już kilka lat. I dalej pracuje. A więc system premiowy w przeciągu 3 lat zmienił się 2 razy. Z czego 2 razy na korzyść pracowników. Kiedyś był limit premii, teraz nie ma limitu i można zgarnąć 2 razy większą premię niż wcześniej. Ogólnie to tak, są progi i wymagania, jak to w sprzedaży. Wiadomo, że nie każdy nadaje się do sprzedaży i nie każdy sobie radzi. Progi nie są wygórowanie, bo większość osób je wyrabia. Jeżeli chodzi o wyjście do WC, można wyjść w każdej chwili, o ile tylko jest wolna łazienka :) Jeżeli chodzi o rotacje, to często przewijają się nowe osoby, nieświadome jaki kierunek chcą w życiu obrać. Jeżeli ktoś angażuje się, ma potencjał i chce pracować to zwykle zostaje i rozwija się dalej. Często nowe osoby siadają przy mnie na odsłuchu i od razu po ich podejściu widać ze to nie jest dla nich. Jak można oczekiwać "kokosów" nie dając nic od siebie. Skoro tu dalej pracuje i nigdzie się nie wybieram, to nie może być tak źle jak tu część osób poniżej wymyśla.

Konsultant
Pracownik

Pracuję od roku i progi premiowe są ustalane na początku miesiąca (i to nie jest tak że nie obniżają targetu gdy bierzesz urlop, jeśli urlop jest zgłoszony wcześniej to target o te dni jest pomniejszony) Zrobienie premii zależy tylko i wyłącznie ode mnie. Co jakiś czas są organizowane szkolenia w zakresie sprzedaży i produktów, które ułatwiają moją sprzedaż. Są organizowane konkursy, w których można wygrać bony/ wyjście grupowe/ i jakieś drobne gadżety typu kubek, powerbank.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Konsultant

Od kiedy targety są obniżane ? Bo kiedy pracowałem to nigdy tak nie było musiałem się liczyć z tym że jak pójdę na urlop to pieniędzy nie zobaczę

1
Były pracownik
Były pracownik

Nie polecam. Pracowałem tam o wiele za długo. Wszystkie te opinie to prawda! Ani jedna nie jest przekłamana. Dobrze że ludzie zaczęli w końcu pisać. Chociaż i tak widzę bo śledzę ten profil że jedna długa i niepochlebna opinia zniknęła. Praca praca ale czemu nikt nie powie jak jest z premiami. Okej są mało realne do zrobienia na nowej sprzedaży a w odnowieniach nie ma się czasu pójść do toalety ALE najważniejsze sposób ich wypłacania nie jest fair w stosunku do pracowników. I na tym chciałbym zakończyć.

1
Były agent
Były pracownik

Najgorsza praca w jakiej miałam okazje pracować, a pracowałam ponad rok. Stała kontrola, co robisz, kiedy, jak, nie możesz pójść do toalety w konkretnych godzinach bo góra sobie tego nie życzy, masz siedzieć i odbierać, jak w jakimś obozie pracy. Progi - nie do wyrobienia na początku, w szczególności jak cie nie polubią i podepną ci gorszą bazę. Jak ktoś ma chody, to nieważne w jakim jest dziale - i tak będzie miał stałych klientów. Jak raz podpadniesz - koniec, jesteś do wylania, prędzej czy później. Siedzą takie dwie niemiłe Panie kierowniczki i spróbuj się źle uśmiechnąć to możesz się szykować, że nagle baza będzie gorsza, a po tygodniu dostaniesz informacje o warunku przed zwolnieniem. System premiowy zmienia się średnio co parę miesięcy - jak tylko ktoś zaczyna robić premię i wyrabiać niezłą kasę, to coś zmienią, niby żeby wszystkim pomóc, a tak naprawdę żeby trochę mniej osób premię wyrabiało i żeby na wakacje starczyło. Dodam, że zawsze musi być ktoś na celowniku. Jak myślisz że robisz wszystko dobrze, bo masz sprzedaż, to i tak ci odsłuchają rozmowy i znajdą takie w których nie trzymano się w pełni skryptu albo brakuje na przykład ciśnięcia 60-letniego dziadka o podanie adresu mailowego. Wieczne spotkania, odsłuchy, jeden wielki (usunięte przez administratora). Nic tylko iść tam z nagrywarką. Oczywiście, kto z rodziny to ma wyższe stanowisko. Na awans nie ma co liczyć, mogą cię między działem wznowień a nowymi klientami co najwyżej przenieść, ale i tu i tu jest to samo. Zaryzykowałabym stwierdzeniem, że we wznowieniach jest gorzej, bo nie masz czasu się po tyłku podrapać, bo albo robisz ponad 20 polis dziennie i masz rozmowy ze sprzedażą trwające 2-3 minuty albo możesz liczyć na to, że się do ciebie szybciutko odezwą w pokoiku na samotności. Przekręty z polisami i zero pomocy dla ludzi - to standard. Masz tylko zadzwonić, sprzedać i zapomnieć. A najlepiej sprzedać obcej osobie w pierwszej rozmowie bez rozłączania się z nim i wepchnąć jeszcze jakiś bonus do polisy.

1

Zostaw merytoryczną opinię o SKP UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SKP UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Zobacz opinie na temat firmy SKP UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SKP UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 25, z czego 11 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
SKP UBEZPIECZENIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Przejdź do nowych opinii