Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Green Metals Poland Sp. z.o.o
przez złomiarz, 2014-09-19 18:48:07
jestem klientem gmpl od około roku i musze powiedzieć że jestem bardzo usatysfakcjonowany, z kasą nie ma problemu a Pan kierownik kolorów niczym kurier rozwiązuje wszystkie problemy, jest bardzo zaradny zawsze można sie z nim dogadać, takich ludzi tam trzeba

PHU AMA PArtner
przez Marcin, 2015-01-22 12:24:27
Praca spoko, wynagrodzenie też . W czasie jak studiowałem pracowałem tam jako kurier, i śmiało mogę polecić tego pracodawcę.

MAXKURIER
przez Marta z Dublina, 2015-05-26 17:41:12
Bardzo dobra obsluga, przesylka dotarla na czas a kurier byla bardzo mily. Rowniez obsluga na telefonie bardzo profesjonalna. Zdecydowanie polecam :))))

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Agnieszka Kozakiewicz - GoWork.pl"
GoWork.pl bardzo ewoluował od momentu swojego powstania - opisz najważniejsze dla firmy momenty. Każdy moment w życiu firmy jest ważnym i przełomowym momentem, niezależnie od jego konsekwencji. Powstanie strony internetowej, pozyskanie pierwszych klientów w Polsce jak i w Niemczech, otworzenie pierwszego oddziału regionalnego to są pewne filary działalności. Dzięki konsekwencji i wytrwałości  staliśmy się pionierami w wielu płaszczyznach na rynku pracy. Współpracujemy z licznymi klientami i firmami z całej Polski. Naszą stronę miesięcznie odwiedza 2 mln osób - dla porównania warszawskie metro dziennie przewozi pól miliona pasażerów. Dział kadrowy odpowiada za poprawne rozliczenie ok 1000 osób, które współpracują z nami już od lat. Nasi lektorzy i nauczyciele w samym roku 2015 podzielili się wiedzą z ok 10 tys. osób, które uzyskały nowe kwalifikacje i nowe umiejętności. Jako firma usługowa cały czas musimy wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów.
Wszystko zaczęło się od pośrednictwa pracy. Teraz pośrednictwo odbywa się głównie na rynek niemiecki - jak teraz funkcjonuje ten dział? Obecnie Dział Niemiecki, który zajmuje się zarówno rekrutacją jak i obsługą klienta niemieckojęzycznego jest jednym z najliczniejszych działów. Z roku na rok umacniamy swoją pozycje na tym rynku, budujemy bazę zaufanych i zadowolonych klientów. Sprawiamy, że współpraca z nami jest efektywną i wartościową współpracą. ...
"Wywiad z Aleksandra Pietruszka - Panasonic"
Panasonic, wszystkim znana międzynarodowa firma. Proszę powiedzieć, jak osiągnąć taki sukces? Aby dobrze odpowiedzieć na to pytanie, warto sięgnąć do samych korzeni firmy, która liczy sobie już blisko sto lat. Na kartach historii Panasonic od pierwszych lat jej istnienia zarysowywała się wyraźna potrzeba wspierania rozwoju i dobrobytu społeczeństwa, która znajduje odzwierciedlenie w coraz bardziej innowacyjnych produktach, jak również pozabiznesowych działaniach firmy. Już w latach 20. XX wieku założyciel firmy, Konosuke Matsushita sformułował podstawowy cel Panasonic jako dbanie o dobrobyt ludzi na całym świecie. Jestem przekonana, że nasi obecni klienci doceniają te starania i wieloletnią tradycję firmy, a dzięki temu ufają naszej marce. To właśnie w tym zaufaniu i przekonaniu konsumentów o jakości dostarczanych przez nas produktów upatruję sukcesu naszej firmy. 
Podnoszenie jakości życia mieszkańców całego świata to Państwa główna misja? Zgadza się. Jako firma z blisko stuletnimi tradycjami i jeden z największych na świecie producentów elektroniki użytkowej czujemy się odpowiedzialni nie tylko za nasze wyniki finansowe, ale przede wszystkim za dostarczenie społeczeństwu urządzeń, które odpowiadają ich potrzebom. Naszą misję realizujemy zarówno na poziomie pojedynczych produktów, które wyposażamy w rozwiązania ułatwiające codzienne życie, jak również w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, takich jak wspieranie regionów bez dostępu do energii elektrycznej, ochronę środowiska poprzez sadzenie drzew czy edukację młodzieży w zakresie zrównoważonego rozwoju. ...
"Wywiad z Piotr Zając - Grupa Progres Sp. z o.o."
Skąd w ogóle wziął się pomysł na założenie przedsiębiorstwa działającego w tej branży? Pomysł na założenie firmy zrodził się w 2002 roku, kiedy na polskim rynku było dosłownie kilka agencji pracy obsługujących głównie hipermarkety. Zacząłem się tej branży przyglądać, analizować obszary i procesy. Interesowałem się tym także z racji kierunku studiów – zarządzania, w ramach którego zgłębiałem też zarządzanie personelem. Równolegle analizowałem rynek oraz funkcjonujące już na nim podmioty, jak Adecco czy Work Service. Właśnie wtedy zrodziła się wizja, żeby pójść w tym kierunku, a nawet dalej – wejść w nowe, niezagospodarowane wówczas gałęzie, jak chociażby przemysł. W 2003 roku, gdy Progres już powstał, zwróciłem się w kierunku Niemiec i jednego, z funkcjonujących na tamtym rynku dużych podmiotów, dzięki czemu mogłem poznać funkcjonujący na zachodzie model. To była cenna lekcja, bo wszystko wskazywało na to, że tak za kilka lat będzie wyglądał rynek w Polsce.
Jak rozumieć Państwa dewizę - „Nowoczesne Usługi HR Dla Biznesu”? Dostarczamy usługi śledzące trendy na rynku i odpowiadające na potrzeby klientów. Oferta jest elastyczna, a wsparcie często zindywidualizowane. Co ważne, w działaniach uwzględniamy potrzeby zarówno klienta zewnętrznego, czyli firmy, jak i wewnętrznego – kandydata i pracownika, tworząc pomost łączący te dwie grupy. Do tego dochodzi unikatowe traktowanie relacji z klientami, które zdecydowanie jest naszym wyróżnikiem na rynku. ...