M.S Telekom
przez Marek, 2014-08-29 13:20:30
Pracuje w Olsztynie jako telemarketer w domu. Firma wypłacalna... spoko

Metalzbyt
przez E, 2014-09-01 13:58:51
Firma Metalzbyt jest ok. Pracowałam ok 4 lat. Wyjechałam z Olsztyna. Atmosfera jest naprawdę super,
Pobory uzależnione od miesięcznego wyniku . Składają się z podstawy zaszeregowania plus prowizja. Są różne stanowiska więc różne stawki. Ja byłam doradcą klienta zarabiałam od 2500złdo 3500zł w okresie letnim. Niestety trzeba być dobrym technicznie. Firma z dobrymi ambicjami. Nikogo nie oszukuje. Bezpieczna i jak za moich czasów było, punktualnie wypłacane pobory. Były też dodatki za szczególne osiągnięcia/nagrody/.

Giulietta / WGN Toruń
przez Kaska, 2014-10-14 16:47:12
Zupełnie nie rozumnie tych opinii w zeszły weekend pracowałam razem z koleżanką na Evencie i pieniądze już mam na koncie. Jest to moja 3 praca dla tej firmy ostatnio czekałam 30 dni, ale tak było w umowie. Praca bardzo przyjemna i dobrze płatna :) , oby więcej takich akcji w Olsztynie.

Wpisy z naszego BLOGA:

Z początkiem wiosny 2017 roku Uniwersytet Warmińsko-Mazurski otworzył swoje podwoje dla odwiedzających młodych ludzi, którzy są wstępnie zainteresowani podjęciem dalszego kształcenia w tym miejscu. Uczelnia zaznacza, że nawet 99 proc. wszystkich studentów, którzy kończą studia na UWM w Olsztynie, znajduje pracę. Dzień Otwarty na UWM To już tradycja...
Czytaj więcej >>
W Olsztynie oraz w okolicznych miejscowościach działa Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna, w skrócie WMSSE. Obecnie planowane są w niej liczne inwestycje, dzięki którym w Olsztynie i w całej strefie powstaną nowe miejsca pracy dla pracowników. Nakłady inwestycyjne w 2017 roku Szacuje się, że nakłady inwestycyjne firm, które w I kwartale...
Czytaj więcej >>
Olsztyńskie Targi Pracy
05 lipiec 2017
Targi pracy odbywają się na wiosnę w wielu miastach w całej Polsce. Olsztyn nie jest tutaj wyjątkiem. Olsztyńskie Targi Pracy miały miejsce 11 kwietnia 2017 roku w Zespole Szkół Budowlanych w Olsztynie. O targach Data organizacji Olsztyńskich Targów Pracy zbiegłą się ze Światowym Dniem Walki z Bezrobociem. Była to idealna okazja na takie wydarzenie...
Czytaj więcej >>
Jedną z grup znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy są młode osoby do 30 roku życia. Problemy ze znalezieniem zatrudnienia mają z wielu powodów. W Olsztynie również takich ludzi nie brakuje – a co więcej, stanowią oni całkiem pokaźne grono. Bardzo niepokojące jest to, że spora część z nich nie chce pracować. Dlaczego? […]...
Czytaj więcej >>
Badania potwierdzają, iż Olsztyn to jedno z najlepszych miejsc do mieszkania w kraju. Pomimo tego coraz więcej osób decyduje się na przeprowadzkę do innych ośrodków miejskich. Z raportów opracowanych przez GUS wynika, iż do 2050 r. liczba mieszkańców Olsztyna zmniejszy się o ok. 25 tys. Dużym problemem jest exodus młodych ludzi. Czy są szanse na [&...
Czytaj więcej >>
Olsztyn jest stolicą województwa warmińsko-mazurskiego. Miasto liczy ok. 140 tys. mieszkańców. Jest ważnym ośrodkiem przemysłu oponiarskiego, drzewnego, meblarskiego, spożywczego, odzieżowego oraz poligraficznego. Ponadto istotną rolę w kontekście jego rozwoju odgrywa turystyka, co z kolei przekłada się na zapotrzebowanie na przedstawicieli określo...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Rudzka-Kowalska - UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeniowe"
UNIQA jest liderem na rynku ubezpieczeń osobowych oraz jednym z największych ubezpieczycieli majątkowych w Austrii. Co wpłynęło na tak wysoką pozycję firmy? Zaangażowanie wszystkich pracowników pozwala zmienić wizję w rzeczywistość. UNIQA z dumą spogląda wstecz na ponad 200-letnią historię i każdego dnia czerpie z długoletnich doświadczeń w branży ubezpieczeniowej. 40 spółek prowadzi działalność w 19 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. 22 tys. naszych pracowników i partnerów wyłącznych obsługuje prawie 10 mln klientów. Jesteśmy wiodącym towarzystwem ubezpieczeń w Austrii i marką cieszącą się największym zaufaniem na rynku macierzystym, a nasz udział w rynku wynosi 14,5 proc. UNIQA nieustannie dąży do tworzenia produktów i oferowania usług o najwyższej jakości. Jednocześnie chcemy być wiarygodnym partnerem dla naszych klientów. Jesteśmy po to, aby ich wspierać, niezależnie od okoliczności, dodawać im pewności siebie i odwagi, czyli pozwalać im cieszyć się życiem. Pochodzimy z wielu różnych krajów, mówimy różnymi językami, różni nas pochodzenie etniczne i płeć. Tworzymy barwny zespół specjalistów, których łączy wspólny cel: oferowanie bezpieczeństwa naszym klientom, dzięki któremu ich życie i życie ich bliskich staje się prostsze. ...
"Wywiad z Dariusz Królicki - BPO management"
Na czym polega praca w spółce BPO Management ? Praca w BPO Management to pełne spektrum działań z obszaru outsourcingu, które w dzisiejszych czasach nie ograniczają się już tylko do kontaktu telefonicznego z tzw. „end consumerem”, czyli klientem naszego klienta. Podstawowe funkcje BPOM to tradycyjne prowadzenie rozmów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, ale również podejmujemy inne formy kontaktu, np.: pisemne tj. obsługa pism i maili oraz mobilne w technologii MMS, SMS, voicemail, live chat czy videochat. Istotną i rozwijaną przez nas kompetencją jest sprzedaż, którą realizujemy dla branż: energetycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i innych. Dla niektórych klientów, zadaniem zewnętrznego call/contact center bywa umawianie spotkań handlowych, a niekiedy wprowadzanie i obsługa danych w systemach informatycznych zleceniodawcy. Realizujemy zadania o różnym stopniu trudności; może to być skomplikowana i wymagająca szerokiej wiedzy obsługa klientów, a innym razem krótkie zaproszenie na pokaz nowego produktu lub usługi. Wszystko zależy od potrzeb naszych partnerów biznesowych. Dewizą BPO Management jest po pierwsze wysłuchać klienta, by poznać i zrozumieć jego potrzeby, a po drugie „uszyć” dla niego program obsługi na miarę jego oczekiwań. ...
"Wywiad z Agnieszka Tomczyk-Dziadkowiec - Marketing Investment Group"
Początki firmy sięgają 1989 roku. To efekt pojawienia się w Polsce wolnego rynku? Lata 90-te ubiegłego wieku to, z wiadomych powodów, czas bardzo intensywnego rozwoju w polskiej gospodarce. Założyciele firmy Marketing Investment Group, Zbigniew i Andrzej Grząka, zauważyli wtedy u polskiego społeczeństwa ogromną potrzebę noszenia markowych, jakościowych produktów.
Jaka jest Państwa misja? Czy w miarę upływu czasu ulegała ona zmianie? Misja przyjęta przez MIG brzmi: „Pomagać klientowi w dokonywaniu wyboru najlepszych markowych produktów do spędzania wolnego czasu poprzez profesjonalizm i doświadczenie”. Oznacza to, iż na każdym etapie zakupów dokonywanych w naszych sieciach, chcemy być dla klienta przede wszystkim doradcą – pomagać mu w selekcji modeli, doradzać fason czy rozmiar. Jesteśmy zorientowani na klienta, bo jesteśmy firmą handlową. Jednocześnie posiadamy kodeks wartości w relacjach międzyludzkich, którego przestrzegamy w codziennej pracy w naszej organizacji.
Co było kamieniem milowym dla firmy? Kiedy przekonali się Państwo, że Polacy bardzo polubili oferowane przez Państwa marki? Polacy bardzo entuzjastycznie reagowali na wszystkie marki wprowadzane przez MIG na polski rynek. Nasze sieci – Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis i Umbro, to sklepy, które chętnie i często wybierane są przez nich na zakupy. Kamieniem milowym było podpisanie w latach 90-tych umowy masterfranczyzowej z siecią The Athlete’s Foot. ...