Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
M.S Telekom
przez Marek, 2014-08-29 13:20:30
Pracuje w Olsztynie jako telemarketer w domu. Firma wypłacalna... spoko

Metalzbyt
przez E, 2014-09-01 13:58:51
Firma Metalzbyt jest ok. Pracowałam ok 4 lat. Wyjechałam z Olsztyna. Atmosfera jest naprawdę super,
Pobory uzależnione od miesięcznego wyniku . Składają się z podstawy zaszeregowania plus prowizja. Są różne stanowiska więc różne stawki. Ja byłam doradcą klienta zarabiałam od 2500złdo 3500zł w okresie letnim. Niestety trzeba być dobrym technicznie. Firma z dobrymi ambicjami. Nikogo nie oszukuje. Bezpieczna i jak za moich czasów było, punktualnie wypłacane pobory. Były też dodatki za szczególne osiągnięcia/nagrody/.

Giulietta / WGN Toruń
przez Kaska, 2014-10-14 16:47:12
Zupełnie nie rozumnie tych opinii w zeszły weekend pracowałam razem z koleżanką na Evencie i pieniądze już mam na koncie. Jest to moja 3 praca dla tej firmy ostatnio czekałam 30 dni, ale tak było w umowie. Praca bardzo przyjemna i dobrze płatna :) , oby więcej takich akcji w Olsztynie.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Łukasz Neska - eSky.pl SA "
Jak to się zaczęło? Jesteśmy polską firmą, która została powołana do życia w 2004. Założyli ją Piotr Stępniewski, Łukasz Habaj (członkowie obecnego Zarządu) oraz Łukasz Kręski (Prezes Rady Nadzorczej). Początkowo działalność ograniczała się do obsługi wyjazdów „Work&Travel”. W czerwcu 2005 roku została uruchomiona strona internetowa eSKY.pl, a kolejne lata przynosiły dalszy rozwój firmy. Od sprzedaży biletów lotniczych regularnych i tanich linii firma sytematycznie poszerzała swoją ofertę o hotele, ubezpieczenia, bilety na samoloty czarterowe, bilety kolejowe, a ostatnio również o wynajem samochodów. Zmieniała się też misja firmy. eSKY.pl nie jest już wyłącznie miejscem, w którym można znaleźć wszelkie produkty potrzebne do zorganizowania podróży. Stworzyliśmy strefy inspiracji i porad tak, by użytkownicy mogli znaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania, które nurtują ich w czasie planowania podróży – od kwestii bezpieczeństwa, zdrowia i wysokości cła, aż po komunikację na lotnisku. Gdy firma uzyskała mocną pozycję na rodzimym rynku zaczęła inwestować za granicą. Obecnie na świecie funkcjonuje kilka spółek córek – dwie w Europie (w Bułgarii i Rumunii) i jedna w Ameryce Południowej (w Brazylii). Jesteśmy też blisko uruchomienia serwisów w Turcji i Peru oraz w kilku krajach Europy Środkowej. W Polsce zatrudniamy 250 osób, w całej Grupie eSKY jest ich blisko 500. ...
"Wywiad z Anna Strutyńska - Eniro Polska Sp. z o.o."
Eniro działa na polskim rynku już 25 lat. To dość długi czas, czy może Pani wskazać kluczowy moment dla rozwoju firmy? Z pewnością była to decyzja o transformacji z mediów drukowanych do cyfrowych. Stopniowe wychodzenie z biznesu katalogów teleadresowych, miało wpływ na wszystko co dzieje się w firmie. Przemianie musiały ulec wszystkie nasze wewnętrzne procesy, po to, abyśmy mogli odpowiadać na wymagania nowoczesnych mediów. W erze cyfrowej zmiany w produkcie dokonywane są online każdego dnia, a wcześniej będąc wydawcą katalogu drukowanego, mogliśmy aktualizować informacje o firmach raz do roku. Kontakt z klientami jest dzisiaj dużo częstszy, bazy danych są codziennie aktualizowane poprzez kilkuset osobowy dział sprzedaży, a także poprzez dedykowany dział, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych danych. Wyszukiwarka lokalna Panorama Firm jest w tej chwili produktem w 100% cyfrowym, dostępnym dla wszystkich urządzeń: z poziomu laptopa, tabletu czy smartfonu. Zmiany dotyczyły także obszaru kompetencji: zarówno wśród obecnych pracowników, a także tych, których pozyskujemy z rynku. Marketing cyfrowy wymaga ciągłego pogłębiania wiedzy, co wymagało znaczących zmian w procesach wdrażania do pracy i stałego rozwoju pracowników i managerów. W trakcie transformacji do mediów cyfrowych dostarczyliśmy także pracownikom wiele nowoczesnych narzędzi wspierających ich codzienną pracę. ...
"Wywiad z Katarzyna Skorupka-Podziewska - Skanska S.A."
Jaki był kluczowy moment dla firmy? Historia Skanska na świecie liczy niemal 130 lat. Na polskim rynku, jako kluczowe wydarzenie można wskazać nabycie grupy budowlanej Exbud w 2000 roku. Od tego momentu polski rynek jest dla Skanska rynkiem kluczowym. Chcemy być tu obecni na stałe i rozwijać swoją działalność w oparciu o wartości będące fundamentem naszej działalności. 
Jakie są główne wyzwania dla Państwa branży? Z branżą budowlaną wiąże się wiele wyzwań, ale dla nas najpoważniejszą kwestią jest bezpieczeństwo pracowników. Budownictwo to najbardziej ryzykowna branża przemysłu nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. Wypadków śmiertelnych jest dużo więcej niż na przykład w górnictwie. Wprawdzie ich liczba z roku na rok maleje, ale nadal w wielu firmach nie są przestrzegane standardy bezpieczeństwa. Jesteśmy przekonani, że zmniejszyć liczbę wypadków może współpraca i wymiana doświadczeń między firmami. Dlatego pięć lat temu, wspólnie z innymi największymi firmami budowlanymi, utworzyliśmy Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie, które obecnie obejmuje 10 generalnych wykonawców. Chcemy wyeliminować wypadki na budowach. Przyjęliśmy zasadę totalnej transparentności i wymieniamy się doświadczeniami. Współpracujemy ze wszystkimi partnerami biznesowymi - zależy nam na tym, aby nasi dostawcy i podwykonawcy spotykali się wszędzie z takimi samymi standardami, niezależnie od tego, z którym z generalnych wykonawców współpracują. ...