Solutions30
przez Arti, 2014-08-21 17:38:37
Odpowiedź na: [lan - 2014-06-26 11:47:47]:
Hej ja pracowalem. Ogolnie jest ok atmosfera bardzo fajna. Praca przy instalacjach internetowych zwykly kabel koncentryk proste jak drut. Firma szkoli co i jak. Zakwaterowanie w domu albo w hotelu. Jezyk niemiecki na poziomie dobrym gdyz nie sa to rozmowy przy piwku na temat pogody. Jest troche technicznej wiedzy ktora trzeba ogarnąć ale my Polacy jestesmy bystrzachy. Umowa z Polską firma z Wroclawia wynagrodzenie 1000 euro brutto plus dieta i dodatkowe instalacje. Dojazd pokrywaja oraz zakwaterowanie. Ogolnie nie jest zle polecam.

Schrack Technik Polska Sp. z o.o.
przez chwale sobie, 2015-01-31 17:48:50
Pracuje w biurze we Wroclawiu i nie narzekam. Tak jak napisał ktoś wcześniej - ciężka praca, dobra płaca i tyle. Narzekają ci, którym się nie chce pracować - jak wszędzie.

Magic Garden Daniel Gacek
przez opinia, 2015-11-05 18:45:37
dobra firma placi w terminie, pracowac trzeba i tyle a zawsze sie jakis sciemniacz trafi i psuje wyniki calej zalogi . polecam bo jest dobrze a jak na Pakosc i Inowroclaw to calkiem dobrze.

Wpisy z naszego BLOGA:

Rynek pracy w Polsce zmienia się – eksperci nie mają co do tego żadnych wątpliwości. Są również zdania, że 2017 r. nie będzie łatwy dla przedsiębiorców – i to z wielu względów, o czym doskonale przekonują się już m.in. pracodawcy z Wrocławia. Pojawia się bowiem szereg wyzwań, którym muszą stawić czoła, co wiąże się z […]...
Czytaj więcej >>
Wrocław to jedno z niewielu polskich miast o rekordowo niskim poziomie bezrobocia – w styczniu 2017 r. ukształtowało się ono na poziomie 2,8 proc. Pomimo tego, iż tylko niewielki odsetek mieszkańców pozostaje tu bez zatrudnienia, lokalny rynek pracy zgłasza coraz większe zapotrzebowanie na doświadczonych specjalistów. Na liście zawodów deficytowych...
Czytaj więcej >>
Wrocław należy do grona największych w Polsce rynków biurowych – pod względem ilości inwestycji w tym obszarze wyprzedzają go jedynie Warszawa i Kraków, niemniej stolica Śląska nie zamierza zwalniać tempa i zaciekle broni swej pozycji. Jest to niezwykle ważne m.in. w kontekście walki z bezrobociem. Aktywna działalność deweloperów we Wrocławiu Wrocł...
Czytaj więcej >>
Wrocław to liczące ponad 600 tys. mieszkańców miasto w województwie dolnośląskim. Wyróżnia się bardzo dynamicznym rozwojem gospodarczym, co znajduje przełożenie na niski poziom rejestrowanego bezrobocia – w grudniu 2016 r. wynosiło ono zaledwie 2,8 proc. Nie oznacza to jednak, iż lokalny rynek pracy jest pozbawiony problemów – jedną z najbardziej p...
Czytaj więcej >>
Pozyskiwanie wykwalifikowanych pracowników to jedno z największych wyzwań, z jakimi zmaga się rynek pracy we Wrocławiu. Sytuacja w stolicy Śląska jest bardzo niepokojąca, lecz nie zanosi się na to, by w najbliższym czasie uległa poprawie. Spory deficyt specjalistów jest wyraźnie zauważalny m.in. w branżach finansowej oraz IT. Branża IT i finansowa ...
Czytaj więcej >>
Wrocław należy do elitarnego grona miast, gdzie stopa rejestrowanego bezrobocia nie przekracza 5 proc. – na koniec 2016 r. wynosiła jedynie 2,8 proc. Pomimo tak dobrego wyniku Wrocław zmaga się z brakiem rąk do pracy – w jednym z największych polskich miast brakuje wykwalifikowanych specjalistów, którzy obsadziliby wakaty. Niepokojące prognozy Cora...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Robert Radoszewski - EcoCar S.A."
"Wywiad z Ryszard Zając - EcoCar S.A."
EcoCar S.A. to najbardziej nowoczesna firma taksówkowa w Polsce. Jak prezentuje się Wasza historia? Robert Radoszewski: Firma powstała w 2013 roku, jednak przełom w jej rozwoju nastąpił rok później, kiedy wsparcia finansowego udzielił jej fundusz inwestycyjny WinVentures, kupując akcje EcoCar. Właścicieli funduszu przekonał unikatowy, na skalę europejską, model biznesowy spółki oraz spójna strategia rozwoju oparta na nowoczesnej flocie pojazdów, technologiach mobilnych, za pośrednictwem których można zamawiać i płacić za kurs oraz pro klienckie podejście. Zaczynaliśmy z flotą kilkudziesięciu taksówek w Warszawie. W ciągu trzech lat flota powiększyła się niemal 6-krotnie, a z biało-zielonych taksówek można również korzystać we Wrocławiu i Trójmieście.
Posiadają Państwo szeroką ofertę. Jakie usługi świadczycie? R.R: Spółka świadczy przede wszystkim usługi przewozu osób taksówką. 100% floty stanowią licencjonowane, hybrydowe taksówki. Klienci mogą skorzystać z szeregu usług dodatkowych takich jak przewóz dziecka oraz odprowadzenie dziecka do szkoły, personalny odbiór gościa na lotnisku, dostarczenie zakupów lub przesyłki, a także odprowadzenie samochodu.  Swoją ofertę kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Firmom oferujemy bezgotówkowe korzystanie z naszych usług, które rozliczane są na koniec miesiąca na podstawie faktury. Dla wszystkich klientów, bez konieczności podpisywania umowy, dostępna jest też opcja Prepaid.  Nasze taksówki świetnie sprawdzają się również w obsłudze imprez okolicznościowych, konferencji i różnego rodzaju wydarzeń.  Oprócz usług taxi, oferujemy także wynajem luksusowych nieoznakowanych limuzyn oraz usługę osobistego asystenta, czyli EcoConcierge.  We Wrocławiu wprowadziliśmy również usługę przewozu osób pod nazwą Shuttle Bus. Usługa świetnie się sprawdza podczas obsługi wydarzeń oraz transferów na lotnisko, ponieważ ceny są nawet o 15% niższe, a klient zawsze poznaje cenę z góry. ...
"Wywiad z Agnieszka Tomczyk-Dziadkowiec - Marketing Investment Group"
Początki firmy sięgają 1989 roku. To efekt pojawienia się w Polsce wolnego rynku? Lata 90-te ubiegłego wieku to, z wiadomych powodów, czas bardzo intensywnego rozwoju w polskiej gospodarce. Założyciele firmy Marketing Investment Group, Zbigniew i Andrzej Grząka, zauważyli wtedy u polskiego społeczeństwa ogromną potrzebę noszenia markowych, jakościowych produktów.
Jaka jest Państwa misja? Czy w miarę upływu czasu ulegała ona zmianie? Misja przyjęta przez MIG brzmi: „Pomagać klientowi w dokonywaniu wyboru najlepszych markowych produktów do spędzania wolnego czasu poprzez profesjonalizm i doświadczenie”. Oznacza to, iż na każdym etapie zakupów dokonywanych w naszych sieciach, chcemy być dla klienta przede wszystkim doradcą – pomagać mu w selekcji modeli, doradzać fason czy rozmiar. Jesteśmy zorientowani na klienta, bo jesteśmy firmą handlową. Jednocześnie posiadamy kodeks wartości w relacjach międzyludzkich, którego przestrzegamy w codziennej pracy w naszej organizacji.
Co było kamieniem milowym dla firmy? Kiedy przekonali się Państwo, że Polacy bardzo polubili oferowane przez Państwa marki? Polacy bardzo entuzjastycznie reagowali na wszystkie marki wprowadzane przez MIG na polski rynek. Nasze sieci – Sizeer, 50 style, Timberland, Symbiosis i Umbro, to sklepy, które chętnie i często wybierane są przez nich na zakupy. Kamieniem milowym było podpisanie w latach 90-tych umowy masterfranczyzowej z siecią The Athlete’s Foot. ...
"Wywiad z Beata Ulijasz - Maersk Polska"
​​​​​​​Chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom strukturę Państwa firmy. Czy mogłaby Pani o niej opowiedzieć? Maersk Polska  zatrudnia ok. 100 osób w trzech lokalizacjach. Biuro główne znajduje się w Warszawie, gdzie zatrudniamy ok. 70 osób, kolejne znajduje się w Gdyni, natomiast najmniejsze mieści się w Krakowie. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej zatrudniamy w sumie ok. 185 osób.Usługi związane z morskim transportem kontenerowym oferujemy pod trzema szyladmi - Maersk Line, Safmarine oraz Seago Line. Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych klientów i odpowiadając na nie zapewniamy również dostosowaną do klienta ofertę transportu intermodalnego lądowego (door-to-door). Jako firma usługowa realizujemy obsługę B2B, zatrudniamy więc wyłącznie pracowników biurowych.Najczęściej zatrudniamy osoby na stanowiska komercyjne, czyli sprzedaż, trade and marketing oraz dział obsługi klienta. Poszukujemy zatem głównie w obszarach bezpośrednio realizujących strategie sprzedaży. Regularie rewidujemy kompetencje potrzebne do tego, aby wykonywać zadania i realizować założenia biznesowe. ...