Czy w firmie Avio Polska są regularne szkolenia pracownicze?
23,49???tyle to nawet pracownicy nie mają co robią tu 10 lat
Ci co robia ponad 10 lat maja troche po 30 na godzine.Jak nie masz tyle to sie chyba nie starasz
Pracowałem w biurze konstrukcyjnym. Nie polecam. Mistrzowie jednego designu, bez żadnych chęci do nauki nowych rozwiązań będących standardem w innych firmach z branży. Ot nauczyli się kiedyś jakiś norm i w ramach tych norm poruszają się. Przychodząc do firmy chciałem latać z orłami, a dreptalem z indykami.
W innych firmach w okolicy bardzo czesto mozna trafic na konstruktorow doswiadczonych praca w Avio, nie slyszalem zeby tesknili czy chcieli wracac:) Rotacja jest bardzo duza i wiele osob ktore odeszly sa kierownikami w innych firmach. Avio bylo fenomenem w BB 15 lat temu, teraz to szalu nie ma. Ciekawe porownanie z indykami:) Obrosli w samochody sluzbowe i juz nie potrafia latac:)
Córka po AGH,Kraków, ma w Niderlandii po 2 latach,2 stopień języka,3,400,na miesiąc.
Co ona tam robi, sprzata?! W Avio do 8-10k brutto w biurze idzie wyciagnac, potem zaczynaja sie problemy. Dodam, ze konkurencja placi sporo lepiej.
Typowe myslenie managerow wyhowanych na korpo slajdach w Avio. Straszenie jak to ciezko jest w innych firmach i jak zaawansowane jest Avio. Tymczasem jest dokladnie na odwrot, czyli: spokojnie, ciekawiej i finansowo tez lepiej. Najlepsza szkolka inzynierow w Bielsku:)
Czy aktualnie są przyjęcia do pracy? Czego można się spodziewać na rozmowie kwalifikacyjnej?
Witam. Czy w najbliższym czasie planowane są jakieś przyjęcia do pracy? Gdzie można aplikować? Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna? Z góry dzięki za odpowiedź
Rozmowa kwalifikacyjna to porażka. Pani z HR trudna kobieta chyba z jakimiś problemami strasznie się wywyższająca...Po rozmowie informacja - mamy wiele lepszych kandydatów niż TY. Z ciekawości po rozmowie sprawdziłam gdzie pracownicy Avio studiowali (kilka przypadkowych osób z linkedin) ATH Bielsko Biała. HMM myślałam że co najmniej Harvard trzeba skończyć żeby się do tej firmy dostać. Progi strasznie wysokie
Ale pierdoły opowiadasz. Chyba nie wiesz co piszesz. A to z uwagi ze firma publicznie nie prowadzi rekrutacji. Jak ci sie nie podoba obrażony pracowniku to sie zwolnij i nie rob nikomu pod górkę.
Ty jesteś (usunięte przez administratora), nawet gdybyś AGH skończył to by Cię nie przyjęli, po prostu tu nie pasujesz
Oni się poprostu Ciebie bali , wola przyjmować miernoty bo za dużo jest tam pociotków , byłbyś dla nich zagrożeniem ....
To dziwne bo liderzy po zawodówkach niestety ...prości wiejscy ludzie tam pracują bez wykształcenia ..więc dziwne że tak cię potraktowali może za bardzo byś podniosła poziom inteligencji ,albo nikt by cię tam nie zrozumiał
Ale to w sumie coś złego, że po zawodówkach są? Tzn., wiem, że wykształcenie ma pewne znaczenie, ale chyba nie jest wyznacznikiem wszystkiego. W dzisiejszych czasach o papier nie trudno...
Ile trwa czas odpowiedzi po rozmowie kwalifikacyjnej?
Czy w Avio Polska występują paczki/bony świąteczne?
Na jakie benefity można liczyć w Avio Polska?
Witam,4 maja 2021 miałem 15 lecie pracy,mialem dostać jakieś bony,do dziś nic nie otrzymałem ,czyli 08 czerwiec 2021,ŻENADA NIE LICZCIE NA ŻADNE OBIETNICTWA- TO JEST PO PROSTU (usunięte przez administratora)
Liderzy po zawodówkach masakra a zachowują się jak by rozumy posiadali Szczególnie jeden pan.....on to chyba ma coś z głową .... Wiecie o kim mówię ?czy tylko mnie przeraża ten typek ?
Witam są może przyjęcia na produkcję ?
nie ma i raczej przez dłuższy czas nie będzie w branzy lotniczej jest spory kryzys i nie ma co liczyć w krótkim okresie na poprawę
Nie gorączkuj się tylko składają ten pozew , a jak nie to zamilcz.
Idz do sądu z tym Bubu bo nie mogą od ciebie wymagac zebys bubli nie robil. Orientujesz sie czy bedzie mozna wskoczyc na twoje miejsce?
Z każdym co rozmawiałem na twój temat szczególnie na twojej zmianie też mają cię serdecznie dość. Zasadniczo to nie mówili że mają ciągnąć tylko wypowiadali się w taki sposób że i tak wszystko zostałoby tutaj usunięty przez administratora z powodu używania słów wulgarnych.
Ty do tych ciężko pracujących niestety się nie zaliczasz ale miło, że o nich myślisz .
Zakład wymaga dokładności, biorąc pod uwagę branżę, którą się zajmuję. Należy natomiast pamiętać o zachowaniu przy tym miłej atmosfery, mimo wszystko w porównaniu do innych zakładów na terenie Bielska-Białej. Pod tym kątem Avio wypada bardzo dobrze, aczkolwiek jak wszędzie i tutaj spotykało się naciski w kierunku większej produkcji. Co oczywiście wpływa na większy współczynnik pojawiania się QN = braków. Należy pamiętać, że to typowe zagrywki psychologiczne ze strony przełożonych, ponieważ na pewno zdają sobie z tego sprawę. Lecz starają się zmaksymalizować wydajność pracownika i przekraczać granice normy. Albowiem osobiście nie spotkałem się z jawnym szkalowaniem innych pracowników przez przełożonych (lecz byłem dość "młodym pracownikiem" o stażu półtora rocznym). Przewijał się też w komentarzach temat Nemaka i kierownictwa... tutaj też mieliśmy pewien "ewenement"... Pana Kłapete, którego serdecz(NIE) pozdrawiam, również nawet na Dzień Dobry nie odpowiadał mimo spotkania twarzą w twarz, nie wspominając o podaniu dłoni... Maszyny na stanowisku Statorów faktycznie w nie najlepszej kondycji i ciężko było czasami "wyczuć" maszynę i jej zachowania, natomiast w porównaniu do Rotorów, wymagania dokładności były niebotycznie większe. Należy zauważyć, że na Statorach wymagana była obsługa dwóch maszyn na raz, jeśli wliczać maszynę pomiarową to i trzy. Gdzie system korekt był w zakresie pięcio osiowym a nie tak jak w przypadku Rotorów dwu a nawet jedno. Cykle były dość szybkie, nie to co na LEAP po prawie godzinie. Wykonywało się średnio 30 faz dziennie w przypadku stanowiska na Statorach, więc prawdopodobieństwo QN w najlepszym przypadku Splita, było bardzo duże. Wystarczyła chwila nieuwagi, bądź rozproszenie spowodowane nowym pracownikiem za którego było się w pełni odpowiedzialnym. I już mogło dojść do poważnych komplikacji, które czasami ciężko było "odkręcić" ponieważ system obrabiarki, nie posiadał zapisanych ustawień "fabrycznych". Więc po każdej awarii, bądź kolizji należało ponownie od podstaw wyliniować stół, dokonać korekt, sprawdzić czy i tym razem maszyna nie wejdzie na kurs kolizyjny i czy łopatka SETUP zostanie poprawnie obrobiona. To wszytko kosztowało sporo czasu, czasami zdarzały się kilkukrotne awarie, w między czasie trzeba było pilnować innych procesów, bądź ucznia. Do tego dochodziła presja czasu, związana z zakładanymi przez firmę celami co do produkcji, jak i wspomniane godziny późno nocne. Mimo wszystko dało się nad tym wszystkim zapanować, natomiast wymagało to sporej wiedzy i koncentracji. Lecz jak wspomniał babu, miło by mieć świadomość, że ktoś docenia naszą prace i nie ponagla, gdyż to prowadzi do złych następstw.
Czy są może przyjęcia do Was do pracy i jest szansa dołączenia do zespołu jako pracownik produkcji?
Jest szansa na przyjęcia w tym roku?
Czy rozmowa rekrutacyjna w Avio Polska odbywa się również w języku angielskim?
Jak tam fizole po zawodówkach? Tyracie ?
Przyszłość w firmie i biznesie lotniczym nie napawa optymizmem. Kolejne 2 lata zdecydowanie mozna spisać na straty. Wszyscy mają nadzieję, że szczepionka załatwi temat, a loty komercyjne wrócą do łask, a tak naprawdę to jeszcze długo będziemy zbierać zęby z podłogi po tej nierównej walce z pandemią. Pracy na produkcji jest mało, a można spodziewać się jej jeszcze mniej, liderzy GE Aviation mówią o dalszych cięciach. Oferowana kwota przez firmowy zarząd jako bonus czy tam wyrównanie za brak podwyżek związkowych to chyba ostatni taki lokalny wyczyn na jaki mogła zdobyć się firma, nie sądzę żeby następny rok czy dwa zaowocowały w jakiekolwiek bonusy czy podwyżki, tak naprawdę kryzys w lotnictwie się dopiero zaczyna. Czas przyjąć to wiadomość do informacji i zdecydować czy Avio to wciąż atrakcyjny pracodawca na rynku.
Chyba nie jesteś w temacie. Jeden z największych przewoźników USA czeka na niedostarczone MAXy a planuje dokupić jeszcze więcej. Europejski Ryanair składa zamówienie na 100-160 maxow. Odsyłam do strony pasazer.com. Wygląda na to, że nie będzie tak źle. Tym bardziej, że już brakuje ludzi na maszynach a na lutowaniu nie ma kto robić a regał pełny. Co do związków wystarczyło że wspaniały związkowiec z metrologii poszedł na kwarantanne a prezes z 1000 zmienił zdanie na 1500 a Tadeusz nawet by 500 zł podpisał.
Wiemy jak bardzo liczyłes na prace w wszystkie soboty niedziele i swięta. Podwyzka ci musi wystarczyc.
Jestem jednym z wielu którym nie przedłużono umowy z wiadomych powodów ale muszę przyznać że jest to bez dwóch zdań najbardziej "ludzki" zakład produkcyjny w jakim dane mi było pracować w Bielsku-Białej. Spory wpływ na moją opinie miał oczywiście fakt że dane mi było trafić na zmianę ze świetną atmosferą, bardzo pomocnymi liderami (Piotr i Mateusz) i ze zgranymi współpracownikami. Wiadomo że zdarzały się gorszę dni i człowiek się wściekał na kierownictwo, którego czasem lubiło sobie stwarzać problemy znikąd. Jednak na tle podobnie płacących zakładów w Bielsku Avio wypada jako najbardziej kulturalne i profesjonalne miejsce pracy. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma ale mimo że sam często narzekałem na stołówce to ciężko mi negatywnie oceniać Avio gdy porównuje ję np. do Nemaka, gdzie kierownik projektu przy którym pracowałem nie podawał ręki pracownikom fizycznym albo do Polmotorsu gdzie ostatnio musiałem się ostro tłumaczyć że wyszedłem do ubikacji na 5 minut nie prosząc o pozwolenie przełożonego ;)
Spoko i tak do Ciebie nie zadzwonia bo maja zwykłych roboli w d...Narzekałeś bo dobrze wiesz ze ta firma to nie miód.Podwyżek w tym roku całe 0 mimo iż zysk w tamtym roku bajeczny.Podwyżek indywidualnych całe 0 a jak sa to w biurach albo na produkcji dla wybranych.Zwykły pracownik pracuje na 3 zmiany i dzięki tym łopatkom które wyprodukujemy zakład ma zyski ale i tak dla nich jesteśmy nikim.Liczą się tylko Ci co są w biurach.Nie przedłużają umów pracownikom którzy pracują tu ponad rok bo żal im płacić 2 tyś no może 2.5 na wyszkolonego pracownika.Przemysł lotniczy GE a zarobki śmiech na sali.Chwalili się co roku ile to na produkcjii zarabiają no tak ale z sobotami a teraz każdy widzi co to jest za firma.Mógłbym więcej tylko po co jak i to tak nic nie zmieni.Oni się bawią za naszą dobrze wykonaną pracę
A ruszylbys (usunięte przez administratora) do roboty a nie jak typowy ukrainiec oparty o maszyne „najpierw kasa a potem moze bede robił lepiej/szybciej”. A jak już nie chcesz robić to składaj papier, będzie mniejsza szansa, że zwolnią pożytecznych
Dokładnie również pracowałem na tej zmianie i dobrze wspominam tą firmę jak i ludzi . Każdy pomocny wszystko wytłumaczył . Praca nie była zla było można spokojnie iść na przerwę czy to toalety kasa porównując do firm poprzednich w których pracowałem do najlepsza . Różne dodatki i gadżety od firmy w innych firmach tego nie ma żeby wyjść do głupiej toalety musisz się meldować
Uważasz że Avio Polska to dobre miejsce do rozwoju zawodowego? Co konkretnie należy do zadań pracownika w tym miejscu i jakie należy spełnić wymagania aby móc się starać o pracę w tej firmie?
Praca jak praca, wypłata jak to zwykle bywa, zawsze może być lepsza. Ale tak spokojnej i czystej nigdzie nie znajdziesz. Każdy jest pomocny, atmosfera świetna. Ten kto narzeka niech wy.....na produkcję, tam posmakuje życia i kawusi nie wypiję.
Dokładnie, po Avio juz odwiedziłem 2 firmy w automotive, macie nie porównywalnie najlepsze z najlepszych warunków do pracy, do tego spokój nawet w czasach najwiekszych zamówień. Najwazniejsze, JAKOŚĆ > ILOŚĆ uwierzcie, to najlepsze co może być. Zarząd zarządem i niestety Polak na czele to strzał w kolano, zawsze będzie chciał jak najlepiej dla siebie kosztem pracowników.
Związki zawodowe do odstrzału... Byl pewny 1000 brutto na swieta ale nie, za malo. W marcu oderowano 50gr wiecej na godzine, zwiazki ze malo, ale lepiej bysmy wyszli niz na tym 1000. Skonczy sie na tym ze za rok wezma 100 zl i beda sie chwalic ile to nie wywalczyli. Do zwolnienia wszyscy
Andrzej dziku, jak ludzie nie chcą 1000 tylko 2200 to co związki mają zrobić? Także odstrzel albo najlepiej strzel se z liścia w łep!
Jak pracownicy nie chcą 1000 to nie będą mieli nic :) w Valeo dostali za ten rok 300 brutto i się cieszą :D u nas w firmie co poniektórym to się w głowach przewraca tylko im się spory i strajki marzą ha, a jeden z drugim nie mają pojęcia co to jest spór zbiorowy!
Jeśli chodzi o Valeo to błędną informacją jest że wszyscy cieszą się z kwoty jaką dostali dodatkowo argumentując swoje rację zorientuj się też ile firm dostało większe kwoty niż 1000 zł jako rekompensatę za postoje skoro w Valeo wszyscy się tak cieszę to może zorientuj się czy są tam przyjęcia to będzie się cieszyć razem z nimi ja osobiście gardzę kwotą 1000 zł i uważam że jest to dla nas krzywdząca oferta ze strony pracodawcy
No to sorry, lepiej nie bedzie. Prezes przedstawił jaka jest sytuacja na rynku plus dał propozycję więc jest CZYSTY, nikt nie moze my zarzucić ze nie próbował i olał załoge.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Avio Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Avio Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Avio Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 6 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!